Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
@HaskoF Misschien een keer een Factory reset doen. Zelfs als je het cache geheugen regelmatig wist hoopt er toch nog een hoop troep op. Een schone start kan wonderen doen. Maak een backup van je contacten (als je deze niet al in je Google account hebt staan) en probeer het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unionemerald
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 15:04
@HaskoF
Mijn toestel is ongeveer even oud. Heb vorige week eens een Factory reset gedaan na herhaalde foutmelding (com.google.process.gapps is gestopt) die ik kreeg bij het opstarten van telefoon. Doet inderdaad wonderen. Toestel voelt als nieuw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
HaskoF schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:18:
ik heb nu al ongeveer 9 maanden de LG. De batterij power is nu denk ik met ongeveer 40% afgenomen. Ik haal Max op een dag 2U 35min Screen on time met SYNC, BLUETOOTH EN LOCATIE UIT. Scherm helderheid rond de 35%. Ik bel denk ik max 30 min op een dag en af en toe appe...

Toch teleurgesteld dat de batterij nu max 1 dag meegaat. Hij hangt elke dag aan de lader.

Verder begint het OS android ook te vertragen. Ik heb nog 3 gb van de 16 gb vrij. ik leeg regelmatig cachegeheugen...

Alhoewel de LG een SUPER toestel is, wordt mijn volgende tel een Iphone. Ik mis de soepelheid en de snelheid van de Iphone. de LG heeft totaal geen restwaarde meer. OP MP zijn ze voor ~240 te koop...

Ik ga toch terug naar de Iphone als deze tel het ooit begeeft :D
Als het echt zo slecht is (en als een factory reset niet mocht helpen), waarom dan niet gewoon je telefoon opsturen voor reparatie? Heeft de G2 niet een of ander test menu waarmee je de accu kan testen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
l3art schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:33:
[...]

Als het echt zo slecht is (en als een factory reset niet mocht helpen), waarom dan niet gewoon je telefoon opsturen voor reparatie? Heeft de G2 niet een of ander test menu waarmee je de accu kan testen?
Batterij heeft 6 maanden garantie... dus dat kan niet meer (kosteloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Mole schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:28:
[...]

Dit probleem had ik ook. Zeer frustrerend en niet te gebruiken icm bijvoorbeeld navigatie software. De eerste fix krijgen duurt een baard, wanneer je een fix hebt valt deze regelmatig weg, en de accuracy ligt tussen de 40 en 90 meter.
Heb de G2 van een maatje naast de mijne gehouden en een koude start gedaan en het was een wereld van verschil. Uiteindelijk besloten hem ter reparatie op te sturen. Zit nu in de 3e week dus hoop hem volgende week terug te hebben. Ik laat wel een reactie wanneer ik hem getest heb.
Het vinden van een fix duurt nog niet eens zo lang (soms zelfs best snel). De app GPS Test geeft een accuracy aan meestal variërend tussen de 30-40 feet (ongeveer 10-12 meter), is dat veel of normaal?

Qua navigatie kan ik met Sygic ook goed uit de voeten en heb ik niet echt last van een gebrek aan accuratesse. Opsturen zie ik niet zo zitten, ik heb het toestel via amazon.de gekocht en ook geroot.

Is er andere software die je gps signaal kan verbeteren of is er een manier om vast te stellen of het daadwerkelijk een hardwarematig probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Beter dan 10 meter gaat het niet worden. Meen ergens gelezen te hebben dat het voor civiel gebruik gelimiteerd is (helaas geen bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat is een normaal GPS bereik volgens mij. Het is een vergissing dat GPS op de meter nauwkeurig zou zijn. Dat is voor particulier gebruik in ieder geval niet zo.
Nauwkeurigheid[bewerken]
Er zijn twee verschillende nauwkeurigheidsniveaus bij gps; voor militair gebruik is er de Precise Positioning Service (PPS) en voor gewoon gebruik is er de Standard Positioning Service (SPS). Waar SPS alleen gebruik maakt van de C/A-code op het L1-signaal, maakt PPS ook gebruik van de P-code om een hogere nauwkeurigheid te verkrijgen.

De nauwkeurigheid of R95 van SPS bedraagt zo’n 20 meter; met statistische technieken — herhaald meten met verschillende satellieten of meten over langere tijd — of met referentiestations is de nauwkeurigheid verder op te voeren. Met behulp van het dopplereffect is het mogelijk snelheden te meten. Een belangrijk nadeel is dat meteorologische verschijnselen het tijdsignaal kunnen vertragen, waardoor een fout ontstaat.

Indien er een hogere precisie nodig is dan welke gps kan bieden kan DGPS en/ of WAAS (Noord-Amerika)/ EGNOS (Europa) worden gebruikt.
Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:08

The Wizard

Moderator Mobile
Het voordeel is wel dat de G2 GPS chip ook GLONASS ontvangt, daardoor wordt de positie wel nauwkeuriger.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al voor de tweede keer dat alle vermeldingen weg zijn naar mijn afbeeldingen, muziek en video's. Dus in de galerij ziet hij niets meer. Ga ik echter bladeren met bestandsbeheer dan bestaat alles gewoon nog alleen de voorbeeldweergave is weg. Bestanden kan ik ook gewoon openen. Dit geld ook voor media van Whatsapp en Facebook. Deze zie je normaal gesproken ook in de galerij. Als ik ze knip/plak naar de computer en dan weer terug knip/plak dan ziet hij ze weer in de galerij enzovoorts. Dus de links in het register ofzo zijn verdwenen. Iemand hier ook last van met de stock ROM van LG G2?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:01:
Nu al voor de tweede keer dat alle vermeldingen weg zijn naar mijn afbeeldingen, muziek en video's. Dus in de galerij ziet hij niets meer. Ga ik echter bladeren met bestandsbeheer dan bestaat alles gewoon nog alleen de voorbeeldweergave is weg. Bestanden kan ik ook gewoon openen. Dit geld ook voor media van Whatsapp en Facebook. Deze zie je normaal gesproken ook in de galerij. Als ik ze knip/plak naar de computer en dan weer terug knip/plak dan ziet hij ze weer in de galerij enzovoorts. Dus de links in het register ofzo zijn verdwenen. Iemand hier ook last van met de stock ROM van LG G2?
Heb ik geen last van gehad nog.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:01:
Stock galerij? Probeer Quickpic voor de gein eens. Ik heb met laatstgenoemde nog nooit dergelijke dingen meegemaakt, stock gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:17:
[...]

Stock galerij? Probeer Quickpic voor de gein eens. Ik heb met laatstgenoemde nog nooit dergelijke dingen meegemaakt, stock gebruik ik nooit.
Quickpic ziet ze wel allemaal ja. Nog betere opties ook.

Update:
Bedankt! Met Quickpic kun je naar een galerij gaan en kiezen voor Fix date: Try to fix the file date and media store with taken date in EXIF, to correct the sort order. Bij iedere galerij waar je dit doet zie je ze ook weer bij de standaard galerij van LG. Alles wordt gerepareerd dus. Helemaal super. Alleen raar waarom dit gebeurd vanuit Android.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
Ik heb Runtastic geprobeerd ipv Runkeeper. Runtastic legt wel beter de route vast dan Runkeeper valt me op. Misschien dan toch iets wat door Runkeeper wordt veroorzaakt.
ruurdkoetjeboe schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:30:
- Als ik de hoofdtelefoon aansluit dan wordt het geluid automatisch gedempt. Ook als ik handmatig de volume weer wil aanpassen wordt dit weer teniet gedaan. Ook blijft de volume slider in beeld staan. Ik heb dit ook gehad met de Galaxy S2 en lees op internet dat meer mensen last hebben, helaas zonder echte oplossing. Rebooten lost het iig niet op, KitKat onlangs geinstalleerd maar ook nog hetzelfde probleem. Ik gebruik koptelefoon met name icm runkeeper en muziek luisteren. Iemand een oplossing?
Heeft iemand hier nog een oplossing voor of herkent iemand het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Hier nog een update naar aanleiding van de reparatie die uitgevoerd is omdat mijn GPS bereik een ramp was. Gisteren G2 terug gekregen. Er was geen defect gevonden, alles was naar behoren. Nu heb ik vandaag mijn G2 buiten 20 seconden naast een G2 mini gehouden en via hidden menu de gps test gedaan.

Van het resultaat wordt ik erg verdrietig. Ik heb een duur apparaat gekocht wat gewoon niet goed werkt.
Hier een screenshot van beide toestellen. Eerste plaatje is G2 Mini, tweede is mijn (niet) gerepareerde G2.

http://imgur.com/GIcDjW8,tZ5rmNS

Is dit bij jullie nou ook zo, ben ik een zeikerd of veeleisend? Wat kan ik hier nou nog aan doen? Als iemand een idee heeft, graag hoor ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden een LG G2 gekocht in de winkel. Nou gleed deze gisteravond van de leuning van de bank af en viel dus op de grond. Rechterkant van het scherm een scheur en het touch gedeelte werkt niet meer daar. Visueel is die wel intact. Wat is aan te raden in zo'n geval? Laten repararen? Wat kost het?

Verder ben ik zeer benieuwd of de LG G2 nou zo'n fragiel toestel is. Ik heb 2 jaar een Galaxy S3 gehad en deze viel met grote regelmaat op de grond / tegels en is nog nooit stuk gegaan. Als dit toestel zo fragiel is dat ie bij de eerste val (nog niet eens op tegels en van een kleine hoogte) al onbruikbaar stuk is moet ik misschien ipv een dure reparatie maar uitwijken naar een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mole schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:33:
Hier nog een update naar aanleiding van de reparatie die uitgevoerd is omdat mijn GPS bereik een ramp was. Gisteren G2 terug gekregen. Er was geen defect gevonden, alles was naar behoren. Nu heb ik vandaag mijn G2 buiten 20 seconden naast een G2 mini gehouden en via hidden menu de gps test gedaan.

Van het resultaat wordt ik erg verdrietig. Ik heb een duur apparaat gekocht wat gewoon niet goed werkt.
Hier een screenshot van beide toestellen. Eerste plaatje is G2 Mini, tweede is mijn (niet) gerepareerde G2.

http://imgur.com/GIcDjW8,tZ5rmNS

Is dit bij jullie nou ook zo, ben ik een zeikerd of veeleisend? Wat kan ik hier nou nog aan doen? Als iemand een idee heeft, graag hoor ik het.
Wil het best even testen op mijn G2, waar ik nimmer problemen met de GPS heb.
Maar hoe doe ik dat? Hoe kom ik bij Gnsstest? Wat is belangrijk om daar af te lezen? etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Dat zou fijn zijn. Door in de dialer 3845#*802# in te toetsen kom je in bidden menu. Dan naar beneden scrollen voor gnstest. Daar via het menuknopje test starten.

Zou je zowel een normale start als een koude start kunnen doen? (Agps data wissen, ook via menu knop.

De balkjes zeggen een hoop. Op de X as staan de satalieten die in zicht zouden moeten zijn. Balkje betekend signaal. Hoogte staat voor signaal sterkte, net als de kleur. Alles wordt kleurrijker wanneer je een fix hebt. Hoelang duurt dit bij je e.d.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:39:
Ik heb 2 weken geleden een LG G2 gekocht in de winkel. Nou gleed deze gisteravond van de leuning van de bank af en viel dus op de grond. Rechterkant van het scherm een scheur en het touch gedeelte werkt niet meer daar. Visueel is die wel intact. Wat is aan te raden in zo'n geval? Laten repararen? Wat kost het?

Verder ben ik zeer benieuwd of de LG G2 nou zo'n fragiel toestel is. Ik heb 2 jaar een Galaxy S3 gehad en deze viel met grote regelmaat op de grond / tegels en is nog nooit stuk gegaan. Als dit toestel zo fragiel is dat ie bij de eerste val (nog niet eens op tegels en van een kleine hoogte) al onbruikbaar stuk is moet ik misschien ipv een dure reparatie maar uitwijken naar een ander toestel?
Bij mij was het scherm stuk zonder visuele schade, dus geen barst of iets dergelijks. Toen via de officiële weg laten repareren, factuur ging gelukkig naar de verzekering. Kostte €220. Best duur.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Bij mij was het scherm stuk zonder visuele schade, dus geen barst of iets dergelijks. Toen via de officiële weg laten repareren, factuur ging gelukkig naar de verzekering. Kostte €220. Best duur.
Die van mij is na 2.5 maand (hoppa) eindelijk gerepareerd en wel retour gekomen en is op het eind naar het hoofdkantoor van LG gegaan. Eerst via Dynafix, retour gekomen wegens root. De betaalde onderzoekskosten krijg ik terug al ging dat uiteraard niet vanzelf. Daarna via MediaMarkt aangeleverd en toen binnen 1 week per direct retour (Teleplan). Dit zonder overleg...zij mogen een geroot toestel gewoon niet weigeren! Prutsers.

Dit heeft allemaal ongelooflijk veel tijd gekost, abnormaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:50:
[...]

Die van mij is na 2.5 maand (hoppa) eindelijk gerepareerd en wel retour gekomen en is op het eind naar het hoofdkantoor van LG gegaan. Eerst via Dynafix, retour gekomen wegens root. De betaalde onderzoekskosten krijg ik terug al ging dat uiteraard niet vanzelf. Daarna via MediaMarkt aangeleverd en toen binnen 1 week per direct retour (Teleplan). Dit zonder overleg...zij mogen een geroot toestel gewoon niet weigeren! Prutsers.

Dit heeft allemaal ongelooflijk veel tijd gekost, abnormaal.
Wow. 2.5 maand is wel erg lang en eigenlijk ook niet een optie voor mij aangezien ik een toestel nodig heb voor mijn werk.

220 euro is ook een bedrag wat schrikbarend hoog is voor een toestel waar ik nieuw 340 voor heb betaald.

Zijn er meer mensen met ervaringen over de kwetsbaarheid van het scherm? Of zou de telefoon nou net met pech op een verkeerde manier zijn terechtgekomen van de bank dat er al een scheur van helemaal boven naar beneden in het scherm zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Dat is gewoon pech, of geluk als hij heel blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor had ik een Galaxy S2, is een paar x gevallen (wel met hoesje) waarvan ook recht op het scherm. De val werd dus steeds iets gebroken. M'n G2 was recht op het scherm gevallen (laminaat), ook 0,0 cosmetische schade, wel lcd defect.

Ik ben dus geneigd om iets mee te gaan in jouw ervaring RickC7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Ik heb hem ook wel eens per ongeluk van de bank laten vallen, niet van de leuning maar van het zit gedeelte. Hij viel recht op het scherm op een eiken vloer. Wel eens vaker laten vallen maar (gelukkig) niet heel hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Die van mij is al zo vaak uit mijn handen geglipt en op de stenen vloer, beton, asfalt etc gevallen. Ook is ie al regelmatig de halve auto door gevlogen door iets te fanatiek remmen. Zit nog niet eens 1 klein krasje op. :)

Gnss test heeft na 1 sec overigens al 24 fixes, werkt dus prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 19-07-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:06:
[...]

Wow. 2.5 maand is wel erg lang en eigenlijk ook niet een optie voor mij aangezien ik een toestel nodig heb voor mijn werk.

220 euro is ook een bedrag wat schrikbarend hoog is voor een toestel waar ik nieuw 340 voor heb betaald.

Zijn er meer mensen met ervaringen over de kwetsbaarheid van het scherm? Of zou de telefoon nou net met pech op een verkeerde manier zijn terechtgekomen van de bank dat er al een scheur van helemaal boven naar beneden in het scherm zit?
Laten we het houden op pech. Die van mij is uit een zweefmolen gevlogen en leeft nog steeds. Op wat kleine krasjes aan de bovenkant van de behuizing na O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik heb trouwens een backup gemaakt van mijn memo's voordat ik mijn toestel had geroot. Nu ik de backups probeer te herstellen krijg ik de melding dat het niet mogelijk is en dat ik het een andere keer opnieuw moet proberen. Het gaat om een backup.rnt file. Iemand een idee hoe dit op te lossen?? :?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:18
ff een vraagje, mijn broer heeft ook een Lg G2 uit korean/china? van de bekende website...
hier zat ook een usb oplader bij met converter.

Alleen deze is hij kwijtgeraakt, hij heeft alleen nog een usb kabel.

kan hij dan gewoon een EU usb stekker kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kan wel, alleen laadt het toestel dan wel een stuk langzamer op. De standaard lader van de G2 is volgens mij zwaarder.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Ik heb de originele lader eigenlijk nooit gebruikt. De Asus lader van mijn Nexus 7 (2012) kan de G2 ook snel opladen. Vermoedelijk kan elke USB oplader die minstens 2 Ampere kan leveren de G2 snel opladen.

Leuk te lezen dat de G2 op de lijst staat van ondersteunde apparaten voor de nieuwe Chromecast mirror functie: https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=en
Dat ga ik woensdag eens uitproberen als mijn chromecast binnen is. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Mr_Blobby op 20-07-2014 23:36 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:08

The Wizard

Moderator Mobile
Gebruik wel de originele USB kabel, daar zit vaak het (grote) verschil in.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Laatst online: 14-09 18:31
Aggressor schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:42:
ff een vraagje, mijn broer heeft ook een Lg G2 uit korean/china? van de bekende website...
hier zat ook een usb oplader bij met converter.

Alleen deze is hij kwijtgeraakt, hij heeft alleen nog een usb kabel.

kan hij dan gewoon een EU usb stekker kopen?
Ja dat kan hij, maar mocht hij met dezelfde snelheid weer willen opladen, moet hij er even opletten dat de USB oplader minimaal 1.8A aankan. Goedkope china laders kunnen vaak max 0.5A aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
En let op de dikte van de gebruikte kabel. Je kan wel een 2 ampere lader gebruiken, maar als je daar een hele dunne usb kabel aan hangt, dus eentje met weinig aderdikte (gauge wire), dan werkt snelladen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:06:
[...]

Misschien kan je via 1 van de vele "belwinkeltjes" de reparatie goedkoper uit laten voeren. Er moet toch wat tussen zitten met een goede reputatie? Alleen kan je dan waarschijnlijk fluiten naar je garantie.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
http://www.reparo.nl/smartphone/lg/d802-g2

190 euries, tja niet goedkoop. Ze staan wel goed aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

BPP

Sinds een paar weken krijg ik mijn emails niet meer automatisch binnen, maar komen ze pas als ik de mailapp open. Hij staat gewoon op continue ontvangen en auto sync staat ook aan. Iemand anders ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Mr_Blobby schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:34:
Ik heb de originele lader eigenlijk nooit gebruikt. De Asus lader van mijn Nexus 7 (2012) kan de G2 ook snel opladen. Vermoedelijk kan elke USB oplader die minstens 2 Ampere kan leveren de G2 snel opladen.

Leuk te lezen dat de G2 op de lijst staat van ondersteunde apparaten voor de nieuwe Chromecast mirror functie: https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=en
Dat ga ik woensdag eens uitproberen als mijn chromecast binnen is. :)
Ik zou graag willen weten hoe het mirroring werkt. Of dat naadloos gaat zonder haperingen. Vooral met het streamen van films op de TV. Zou je er kort wat over willen schrijven zodra je de chromecast hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HaskoF schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Ik zou graag willen weten hoe het mirroring werkt. Of dat naadloos gaat zonder haperingen. Vooral met het streamen van films op de TV. Zou je er kort wat over willen schrijven zodra je de chromecast hebt ontvangen?
Dat kan ik je wel vertellen ;) Ik heb een G2 gehad en dat toen even getest. Werkt op zich wel goed; maar je kan je telefoon dan niet meer voor iets anders gebruiken. Streamen kan je beter via Plex doen imo. Ook stukken vriendelijker voor je accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
k wil voornamelijk films via XBMC streamen naar de TV. Is dat mogelijk via plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee, maar via Plex wel ;) Je draait plex (net als XBMC) op een PC/Nas/watdanook en dan kan je via je telefoon de films op de chromecast weergeven.

plex indexeert al je films/series automatisch, deelt ze in, zoekt er info bij en serveert ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
418O2 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:31:
Nee, maar via Plex wel ;) Je draait plex (net als XBMC) op een PC/Nas/watdanook en dan kan je via je telefoon de films op de chromecast weergeven.

plex indexeert al je films/series automatisch, deelt ze in, zoekt er info bij en serveert ze
Ja ik snap plex alleen ik stream via XBMC een film naar me telefoon en met mirroring zou ik het dus op mijn tv kunnen zien.

Ik heb dan geen films op me G2 staan. Het streamen via XBMC kan ik niet via PLEX. Dat is waarom ik een chromecast wil hebben om de film direct ook op tv te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HaskoF schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:44:
[...]

Ja ik snap plex alleen ik stream via XBMC een film naar me telefoon en met mirroring zou ik het dus op mijn tv kunnen zien.

Ik heb dan geen films op me G2 staan. Het streamen via XBMC kan ik niet via PLEX. Dat is waarom ik een chromecast wil hebben om de film direct ook op tv te zien.
Je hebt dan dus geen plex meer nodig. En je kan ze prima beiden installeren. En volgens mij kan xbmc zelfs wel op je chromecast zonder mirroring

YouTube: How to Stream XBMC to CHROMECAST bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

BPP schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 00:37:
Sinds een paar weken krijg ik mijn emails niet meer automatisch binnen, maar komen ze pas als ik de mailapp open. Hij staat gewoon op continue ontvangen en auto sync staat ook aan. Iemand anders ook last van dit probleem?
Gooit handje in de lucht.
Ik heb ongeveer zo iets, maar bij mij is het "soms wel - soms niet".

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
een algemene vraag aan de G2 owners.
Hoe denken jullie over de G2 op dit moment. Kan het mee met de nieuwe flagships ( G3, S5, HTC One binnenkort de Iphone 6) ?
Iemand die overweegt om zijn G2 te vervangen of kan het nog makkelijk een jaar mee?

Ik heb zelf ook een G2 en ik denk dat het verschil met de nieuwste flagships zo klein zijn dat ik de G2 nog zeker wel een jaar ga gebruiken en misschien wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat verschil is inderdaad te klein en in het geval van de G3, die lijkt zelfs iets minder dan de G2 :P

Ik ga echt niet overstappen op een van de nieuwe toptoestellen. Sowieso wil ik in mijn volgende toestel een sd-slot. Dat mis ik het meeste aan de G2.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:15:
Dat verschil is inderdaad te klein en in het geval van de G3, die lijkt zelfs iets minder dan de G2 :P

Ik ga echt niet overstappen op een van de nieuwe toptoestellen. Sowieso wil ik in mijn volgende toestel een sd-slot. Dat mis ik het meeste aan de G2.
+1. De mis ik ook.
Verder is de lg g3 'schil' op de g2 een stuk fijner. Ik heb het zelf gedaan met root, g2tweaksbox, notificatie scherm als de g3, g3 keyboard, etc.
Daardoor werkt het toestel nog prettiger en ziet er qua UI uit als een g3.
Binnenkort de cloudyg3 rom proberen. Dan is het helemaal een g3. Alleen wacht nog even op een stabielere versie met nul fouten voor de d802.
Als dat goed werkt, kan ik de echte g3 over slaan en door met de g2 tot bijv de g4 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nul fouten kan je lang wachten. Volgens mij is er geen enkele custom rom waar nul fouten in zit. Het is alleen de vraag in hoeverre je de fouten merkt omdat het vaak ook net afhankelijk is van een bepaalde app oid die gedraaid wordt.

Verder denk ik dat de G2 prima mee kan met de nieuwste toestellen. Ze zullen misschien allemaal net iets sneller zijn, maar of je dat verschil echt goed merkt ik vraag het mij ten zeerste af. Als er telefoons met de 805 soc komen dan is de stap al weer een stuk groter, maar nu vind ik zelf het verschil te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vind het verschil tussen de G2 en mijn OnePlus One best groot moet ik zeggen, veel groter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
418O2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:30:
Ik vind het verschil tussen de G2 en mijn OnePlus One best groot moet ik zeggen, veel groter dan verwacht.
Positief over G2 of juist de OPO die beter is?

[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 23-07-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Positief over G2 of juist de OPO die beter is?
De OPO die beter is. Wel wat sneller cpu, meer ram en kaler OS, dus het ligt niet puur aan de hardware.

[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 23-07-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
418O2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:50:
[...]

De OPO die beter is. Wel wat sneller cpu, meer ram en kaler OS, dus het ligt niet puur aan de hardware.
Wat vind je beter aan de OPO vergeleken met de G2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:22:
[...]

Wat vind je beter aan de OPO vergeleken met de G2?
Alles, eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ok, toch zou ik zelf niet overstappen naar de OPO op dit moment. Misschien eind 2015 ( als mijn abonnement is afgelopen :P ) Voor nu is de G2 prima, alhoewel hij wel wat trager is geworden.....

Af en toe tel helemaal uitzetten en dan weer aan helpt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:24:
ok, toch zou ik zelf niet overstappen naar de OPO op dit moment. Misschien eind 2015 ( als mijn abonnement is afgelopen :P ) Voor nu is de G2 prima, alhoewel hij wel wat trager is geworden.....

Af en toe tel helemaal uitzetten en dan weer aan helpt wel
Het is ook geen slechte telefoon, integendeel, maar de oppo is net wat sneller, soepeler, betere camera, betere accu. Niet alles gelijk 2x beter, maar wel merkbaar iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
De formfactor van de G2 is imo wel quasi ideaal. Een groot scherm maar nog steeds goed hanteerbaar en goed weg te steken in de broekzak. Iets dat ook echt wel telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Hier ook een OPO en een G2 naast elkaar in gebruik. De OPO is in vgl met de G2 een heel stuk mooier! Persoonlijk natuurlijk, maar als ze beide op mijn bureau liggen is de OPO toch echt de blikvanger met een luxe en stoere uitstraling. Qua performance is de OPO idd net wat sneller, maar vooral de 3Gig RAM zorgt voor een fijne gebruikerservaring samen met Cyanogen met al zijn standaard tweakbaarheid.

Wat de G2 nog steeds aantrekkelijk(er?) maakt voor mij is de compactheid en toch groot, mooi scherm. Goed met 1 hand te bedienen, de OPO vraagt wat gegoochel soms. De knoppen op de achterkant vind ik super. Accuduur, lijkt voor mijn gevoel beter dan die van de OPO. Makkelijk root te verkrijgen en simpel aanpasbaar met behulp van Xposed. De beeld stabilisatie bij foto en filmen is super van de G2, OPO heeft dat helemaal niet. Knock Code van G2 is ideaal. En kleine dingetjes zoals ogen detectie zodat je scherm wat langer aan blijft staan als je er naar kijkt.
Ik baal alleen van die magere 16Gig geheugen van de G2, OPO een dikke 64Gig.

Al met al is de G2 voor mij de meest practische foon en toch laat ik de OPO in mijn broekzak glijden 's ochtends. Binnenkort de G3 maar eens ergens vast gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Laatste tijd lijkt mijn accu een stuk vlotter leeg te lopen.
Eerst gebruikte mijn LG G2 maar zeg 3% accu per 3 uur als hij standby stond.
Nu lijkt hij een stuk meer te gebruiken en gisteren voelde ik ook dat het toestel eventjes erg warm werd in mijn broekzak (terwijl scherm uit stond). Vandaag eventjes getest (toestel niet gebruikt, wel gewoon wifi, bluetooth, gps, data ingeschakeld) en hij lijkt nu per 3 uren al vlot 8 a 10% te verbruiken waarbij eigenlijk bijna al die tijd standby was.

Ik had BetterBatteryStats geïnstalleerd om mijn probleem op te sporen, maar snap het helaas niet helemaal.
Hoop dat jullie kunnen helpen:

BBS geeft aan dat het toestel met deze acculading 9 uur en 28 minuten aan staat, hierbij van 100% naar 80% is gelopen, 6 uur en 55 minuten (73%) in Deep Sleep, 2 uur en 32 minuten Awake (27%)en 45 minuten Screen On (8%) is geweest.
Als ik dan bij Partial Wakelocks kijk zie ik niks wat noemenswaardig veel procenten heeft ingenomen. Het hoogste is NlpCollectorWakelock met 5%, 28 minuten en 58 seconden...
Kijk ik bij Kernel Wakelock, dan zie ik ook daar niets wat noemenswaardig veel procenten heeft ingenomen. Het hoogste is PowerManagerService.Wakelocks met 5%, 1 uur en 9 minuten...

Wat kan het dan zijn/waar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
Mijn gps issue lijkt opgelost. Ik had het scherm tijdens het lopen aanstaan en mijn vermoeden is dat Runkeeper daardoor de gps positie niet goed kon registreren. Nu gaat het scherm uit en tot op heden nog weinig rare looplijnen in Runkeeper kunnen ontdekken. Het automatisch muten van het geluid via de oordopjes is sindsdien ook minder geworden.

Doordat ik het scherm nu uit heb tijdens het lopen heb ik wel een ander probleem: Ik draag mijn telefoon in een sportarmband en als ik het scherm van de G2 wil aanzetten gaat hij direct weer uit, ik vermoed omdat de armband voor een sensor zit waardoor het scherm direct weer uitgaat (vergelijkbaar met als je belt). Kan ik dat ook tijdelijk uitzetten en waar zit die optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:00
Even een vraag, ik ben zelf erg tevreden over de G2 alleen heb ik vanaf het begin iets wat mijn soms wel stoort.
Als ik mijn telefoon unlock start er op een of andere manier vaak tot altijd wel een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:12:
een algemene vraag aan de G2 owners.
Hoe denken jullie over de G2 op dit moment. Kan het mee met de nieuwe flagships ( G3, S5, HTC One binnenkort de Iphone 6) ?
Iemand die overweegt om zijn G2 te vervangen of kan het nog makkelijk een jaar mee?

Ik heb zelf ook een G2 en ik denk dat het verschil met de nieuwste flagships zo klein zijn dat ik de G2 nog zeker wel een jaar ga gebruiken en misschien wel langer.
Ik heb de LG G3 stock ROM op mijn LG G2 gezet. Veel betere ervaring en meer opties. Totaal geen reden dus om te upgraden naar de G3. Zeer tevreden gebruiker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Heb vandaag eens de tijd genomen om de Nova launcher te installeren en in te stellen. Prima, alleen loop ik tegen wat problemen. Ten eerste, werkt knock-off niet (m.u.v de notification bar natuurlijk) hoe krijg ik dit weer werkend? En ook als ik widgets wil neerzetten (Memo widget en standaard Android klok widget) staat er: probleem bij laden van widget.

Wie weet mij te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Al gezocht met Google of in dit topic? Vast niet..... ;)
Maar om je te helpen. Zoek eens naar de app 'screen off and lock' dit werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Laatst online: 21-08 09:49
Heb sinds eergisteren dit toestel en bevalt prima tot nu toe! Ik kom van een toestel met een 3,5 inch scherm (de xperia u). Maar het formaat valt me alles mee. Ik wilde eigenlijk voor een kleinere telefoon gaan maar wilde ook een beetje high end. De s4 mini was eigenlijk de enige die klein genoeg was voor mij om helemaal met een hand te bedienen en die is toch niet echt krachtig. Gelukkig heeft de G2 de one hand control functie waardoor ik in ieder geval met een hand kan typen.

Wie heeft er ervaring met de krasgevoeligheid van het scherm? Ik weet dat hij gorilla glass heeft maar toch...
Ik heb wel alvast een tempered glass screenprotector besteld en een hoesje (al weet ik niet of ik die echt ga gebruiken). Voor de achterkant (die ik zoals velen niet echt mooi vind) heb ik een soort skin/sticker besteld zodat hij (als ik een beetje goed plak) een hout achtige achterkant krijgt en hopelijk wat meer grip krijgt.
http://img.tapatalk.com/d/14/06/18/y9e3e4u6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een beetje tijd om weer een update te krijgen voor de software van de G2.

Er zitten nog wel wat kleine bugs in is mijn ervaring tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

BPP

Ik vroeg mij al of mijn toestel defect was, omdat die soms als ik het scherm uit standby haalde hij automatisch weer uit ging. Bleek dus omdat mijn hand/vinger of weet ik wat de sensor blokkeerde. Dus mensen die hetzelfde hebben, het ligt dus daar aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Een tijdje geleden heb ik mijn Moto X verkocht omdat ik mijn oude LG G2 mistte.
Vorig jaar had ik een G2, toen verkocht om een Nexus 5 te proberen.
En uiteindelijk kwam ik dus weer uit bij de G2 8)7

Ik had wel het plan om de G2 een beetje te customizen.
Bij Coolblue kost ie €355, samen met de cashback actie van €50 komt dat dus uit op €305,-
Nadat ik de zwarte G2 had besteld, heb ik een witte back cover besteld, deze kost €28,95,-.

Uiteindelijk heeft het me dus € 333,95,- gekost en ik vind het de mooiste smartphone die ik tot nu toe heb gehad! (en met een geweldige accuduur) :D
Heb nog even de G3 ROM van Cloudy en Optimus geprobeerd, maar houdt hem voorlopig toch maar even stock met een G3 thema.

Hier een paar plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/uOnwsWC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/2JotN4i.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Lowizi op 10-08-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Welk G3 thema gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Deze is het Google Play: \[LGHome/MultiHome] LG G3 Theme en werkt gewoon als standaard LG thema zeg maar. Dus je hebt niet eens een andere launcher nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door Lowizi op 09-08-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de belkwaliteit bij jullie? Ik krijg genoeg klachten daarover. Gisteravond bleek dat ruisonderdrukking aanzetten de beste optie voor mij is. Voice enhancement zorgt (bij mij) voor gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
@sirius, ik hoor nooit geen klachten over de belkwaliteit (hier t-mobile).
Daarnaast is het ook mijn favo toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb al sinds het begin problemen tijdens het bellen. Mijn telefoon valt tijdens het bellen uit en ik verlies voor ongeveer een minut mijn bereik. Na een minuut krijg ik weer bereik en kan ik opnieuw bellen.

Ik ben het nu gewend om telkens na het uitvallen na ongeveer een minuut opnieuw te bellen. Het begin nu wel irritant te worden. Het gekke is dat het niet altijd gebeurt... Ik wil het nu opsturen nu ik nog garantie heb, maar ik ben bang dat ze er moeilijk over gaan doen of dat de fout niet reproduceerbaar is. (het gebeurt altijd dat op het moment dat je wilt laten zien dat er iets fout gaat dat opeens alles goed gaat.) Hier komt nog bij dat ik dan 2-3 weken zonder telefoon kom te zitten...

Ahh ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn 3G internet.

Ik ben een paar weken geleden naar Spanje geweest, toen ik terug kwam in Nederland stond er een rood kruis door mijn verbinding. Heb toen contact gehad met mijn provider namelijk Tele2, Die vertelde mij dat mijn simkaart verouderd was. Toen heb ik van hun een nieuwe simkaart gehad. En daarna ontstond het probleem, met mijn 3G. Ik heb vaak 2G of zelfs 1G op plekken waar ik normaal gesproken echt 3G zou moeten ontvangen. Dus ik weer contact opgenomen met Tele2 hebben ze mijn toestel nog eens goed nagelopen. En mij het advies gegeven om mijn toestel weer naar fabrieksinstellingen te zetten. Daarnaast hebben ze mij weer een nieuwe simkaart gegeven. Ik voor de tweede keer de simkaart geactiveerd.

Niks mocht helpen. Ik heb na 4 weken nog steeds het zelfde probleem.

Weet iemand hier raad mee?

groeten hoeft niet op GoT, Tweakers zijn van nature al een vriendelijk volkje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 13-08-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere telefoon proberen, misschien van een vriend/ familie. Als het dan wel werkt weet je zeker dat het aan je telefoon licht. Zou dan ook een andere simkaart in je eigen telefoon proberen om je weten of je telefoon niet alleen een probleem met tele2 heeft.

Welk toestel gebruik je eigenlijk?

Edit: ben je niet toevallig door je data heen en heb je zo,n abbo waar je onbeperkt kan chatten met een snelheid van 64 kbits, want dat verklaart ook wel wat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Probeer inderdaad eens een andere SIM. Liefst eentje op KPN of Vodafone, zodat je netwerk ook kunt uitsluiten. Heb je ook gekeken naar de netwerkmodus? Staat die op WCDMA/GSM?

Edit: hoe zit het met signaalsterkte, trouwens?

[ Voor 12% gewijzigd door FooLsKi op 11-08-2014 21:43 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn signaal sterkte is goed. En mijn netwerkmodus staan ook goed. En heb 1000 MB internet waar ik nooit overheen ga.

Ik ga uiteraard jullie gegeven opties uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Wellicht een probleem met je simkaart HaskoF ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
genesisfm schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:07:
Wellicht een probleem met je simkaart HaskoF ?
HMm dat zou kunnen. Ik kom van een Iphone 5 en ik heb een adapter in gebruik NANO to micro sim.

Ik ga is is een micro sim bestellen en daarmee testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06-2024
hey

Iemand ervaring met de batterij? ik heb ergens gelezen dat de batterij na 9 maanden veel sneller leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
julianblauw1000 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:21:
hey

Iemand ervaring met de batterij? ik heb ergens gelezen dat de batterij na 9 maanden veel sneller leeg raakt.
dat is een beetje inherent aan batterijen en dus met alle smartphones zo.
Batterij is hier overigens prima, kom echt makkelijk de dag door met gemiddeld circa 4 uur screentime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Draait iemand hier Cyanogenmod op zijn LG G2?
Heb nog nooit een andere ROM geflasht dus ben een beetje YouTube filmpjes aan het kijken en veel aan het over lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
julianblauw1000 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:21:
hey

Dit hangt van veel factoren af. Hang je de accu echt elke keer aan de lader, hangt hij lang aan de lader als hij al vol is, etc. Allemaal van invloed op de levensduur van de accu. Denk niet dat de accu standaard na 9 maanden al slechter wordt. Dat zou betekenen dat ze bij veel mensen de accu dan moeten vervangen binnen de garantie periode. Zou geen slimme stap zijn van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Heb afgelopen jaar 2 G2's gehad en ze hadden allebei jammer genoeg last van een "zichtbare digitiser"

Is dit een vaak voorkomend probleem bij de G2 of? Wil wel terug gaan en een nieuwe kopen maar door het probleem met de digitiser ben ik er een beetje huiverig over...

Hiermee bedoel ik dus verticale lijnen die goed te zien zijn onder zonlicht met het scherm uit (of zwart scherm)

Op een witte achtergrond bijv tijdens het browsen zie je het vaag maar voor mij net genoeg om te irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:23:
Heb afgelopen jaar 2 G2's gehad en ze hadden allebei jammer genoeg last van een "zichtbare digitiser"

Is dit een vaak voorkomend probleem bij de G2 of? Wil wel terug gaan en een nieuwe kopen maar door het probleem met de digitiser ben ik er een beetje huiverig over...

Hiermee bedoel ik dus verticale lijnen die goed te zien zijn onder zonlicht met het scherm uit (of zwart scherm)

Op een witte achtergrond bijv tijdens het browsen zie je het vaag maar voor mij net genoeg om te irriteren
Heb ik ook. Met een witte achtergrond is het mij niet eerder opgevallen, als ie uitstaat wel maar dat boeit mij niet. Helderheid heb ik overigens tussen 30-40% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dit is toch met elke telefoon zo? Ten minste bij mn HTC one waren ze te zien onder een bepaalde hoek, bij de Galaxy S2 waren ze te zien onder een bepaalde hoek. Dus lijkt me logisch dat het hier ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
l3art schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:09:
[...]

Dit hangt van veel factoren af. Hang je de accu echt elke keer aan de lader, hangt hij lang aan de lader als hij al vol is, etc. Allemaal van invloed op de levensduur van de accu. Denk niet dat de accu standaard na 9 maanden al slechter wordt. Dat zou betekenen dat ze bij veel mensen de accu dan moeten vervangen binnen de garantie periode. Zou geen slimme stap zijn van LG.
Ok kga hem binnekort halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
EJPostema schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:24:
[...]

dat is een beetje inherent aan batterijen en dus met alle smartphones zo.
Batterij is hier overigens prima, kom echt makkelijk de dag door met gemiddeld circa 4 uur screentime
ok thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:15
Ik wil voor mijn vakantie mijn G2 in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Helaas loop ik er nu tegen aan dat hij bij een aantal van mijn laders "traag laden" weergeeft. Waar bijvoorbeeld een galaxy s4 het wel goed doet.

Heeft iemand toevallig een 2,1 ampere lader gekocht die het wel goed doet ? Dat maakt mijn zoektoch iets makkelijker dan alles maar op "trial and error" kopen, alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26

Bob

Ttje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:40:
Draait iemand hier Cyanogenmod op zijn LG G2?
Heb nog nooit een andere ROM geflasht dus ben een beetje YouTube filmpjes aan het kijken en veel aan het over lezen.
Yup. Tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

LG rolt software G3 uit over alle telefoons en tablets

http://www.nutech.nl/mobi...telefoons-en-tablets.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik haal met mijn LG G2 on screen time van max 2 uur en 45 minuten.

Ik heb hierbij de volgende instellingen:
Locatie UIT, synchroniseren uit helderheid auto met een max van 40%.
ik bel denk ik max 45 min en per dag ongeveer in zijn totaal een 1 uur appen.

Nu las ik dat het gebruik van "chineze" oplaadkabels de batterijduur kunnen schaden...?

Wat zijn jullie ervaringen met de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Heeft iemand hier ervaring met z'n klip waarmee je je mobiel op een controller (ps3 controller in mijn geval) kan zetten? Dit dus, maar dan voor de G2.

Ik zag na even googlen al iets als [url="dit[url]http://nl.aliexpress.com/item/Dedicated-Mobile-Phone-Game-Holder-Mount-Stand-for-LG-G2-for-PS3-Controller-Pad-Joystick/1943548007.html[/url]"]dit[/url], maar ik vertrouw zulke chineese dingen toch niet helemaal.

Controller pairen via bluetooth en God of War en Little Big Planet via PPSSPP emulator spelen werkt super! Nu dus nog even z'n klip en ik ben compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Laatst online: 21-08 09:49
Hopelijk dus ook voor de G2 en de G-Pad!Heb al wel de g3 theme geïnstalleerd maar er blijven toch veel dingen lelijk vormgegeven en ik heb niet veel zin om te gaan rooten en custom roms te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordouble
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 20:00
Allewijn schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:52:
Niemand die weet hoe ik terug kan naar de stock lghome launcher van de g2? Zoals ik in mijn bovenstaande poets omschreef?
Ik merk nml wat bugs aan de lghome g3 launcher.
Bij mij werkte volgende:
Settings
Applicaties
en hier de launcher verwijderen.

Dan gaat de smartphone weer over naar de stock launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
LLEEDD schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:20:
Hopelijk dus ook voor de G2 en de G-Pad!Heb al wel de g3 theme geïnstalleerd maar er blijven toch veel dingen lelijk vormgegeven en ik heb niet veel zin om te gaan rooten en custom roms te installeren.
Ik hoop het ook, maar ik vrees eigenlijk van niet. Als ik zo lees op XDA gaat deze update niet naar de LG G2 komen.
Originally Posted by laverdadb View Post
I got this email from LG...

Good Morning.

Thank you for your query regarding your G2,

Looking into this for you, I can confirm that the G3 interface will not be available on the G2 product. This is due to the hardware and software incompatibilties on the G2 phone.

At the moment we are not aware of the G3 interface coming to any other units, would you be able to confirm where you were advised of this?

It's marketing... LG g3-A is the totally same device.... And it comes with the new ui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

silmaril8 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:21:
[...]

Ik hoop het ook, maar ik vrees eigenlijk van niet. Als ik zo lees op XDA gaat deze update niet naar de LG G2 komen.

[...]
Ach en zojuist lees ik dit...

http://www.phonearena.com...-L-Version-update_id59682

Gewoon afwachten!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Laatst online: 14-09 18:31
Flokman schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:06:
Heeft iemand hier ervaring met z'n klip waarmee je je mobiel op een controller (ps3 controller in mijn geval) kan zetten? Dit dus, maar dan voor de G2.

Ik zag na even googlen al iets als [url="dit[url]http://nl.aliexpress.com/item/Dedicated-Mobile-Phone-Game-Holder-Mount-Stand-for-LG-G2-for-PS3-Controller-Pad-Joystick/1943548007.html[/url]"]dit[/url], maar ik vertrouw zulke chineese dingen toch niet helemaal.

Controller pairen via bluetooth en God of War en Little Big Planet via PPSSPP emulator spelen werkt super! Nu dus nog even z'n klip en ik ben compleet :)
Ja ik heb zo'n Chinese variant. Werkt perfect! Alle emulators en grote games accepteren zo'n controller. Zeker een aanrader.

*die van mij is van het merk ipega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderaan klopt de link niet meer voor Custom Roms. Graag herstellen.
Volgende keer graag een TR aanmaken, dat zien we sneller dan een los bericht in een topic.

[ Voor 77% gewijzigd door 13art op 23-08-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Reseth schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:10:
Ik wil voor mijn vakantie mijn G2 in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Helaas loop ik er nu tegen aan dat hij bij een aantal van mijn laders "traag laden" weergeeft. Waar bijvoorbeeld een galaxy s4 het wel goed doet.

Heeft iemand toevallig een 2,1 ampere lader gekocht die het wel goed doet ? Dat maakt mijn zoektoch iets makkelijker dan alles maar op "trial and error" kopen, alvast bedankt !
Beste Reseth,

ik ben laatst ook naar jouw genoemde probleempje wezen kijken. Dit valt op te lossen door 2 factoren.

Door een laad kabel i.p.v. een data kabel te gebruiken. Een simpel voorbeeld bij Mediamarkt , mogelijk zijn er goedkopere alternatieven.

Dan met betrekking tot laders en ampère.

Ik geef je 3 URL's waarvan de 1e 2 wel zouden moeten werken met de LG G2 voor snel opladen.
URL 1
URL 2
URL 3

De Anker plug werkt ook met de Samsung Galaxy S5
De Revolt plug schijnbaar niet.
De plug van Conrad heb ik nog niet veel in verdiept.

Hopelijk heb ik je een eindje op weg geholpen.

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Mocht er iemand voor een leuke prijs een zwarte 16gb G2 willen, pm me even.
Door omstandigheden gaat mijne de verkoop in (nu 3 maanden oud).
Blijft jammer want het is een toptoestel maar om deze nou reserve te houden...

geen v&a linkjes plaatsen in dit topic

[ Voor 44% gewijzigd door PaT op 29-08-2014 19:07 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb er net eentje besteld *O*

Moest een vervanger hebben voor mijn Xperia SP en na de 50 euro cashback is hij prima betaalbaar :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 ... 25 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic