Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Henkie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:29:
Jammer dat die tweakbox weer premium moet zijn...
Jammer?! 1.49 eurootjes maar! Dat is het meer dan waard en ik vindt dat de ontwikkelaar er best wat aan mag verdienen... Ik heb hem iig gekocht en ben er bijzonder blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Die mensen die zonder probleem toestel van 400-500 euro aanschaffen, maar dan moeilijk gaan doen over apps van 1 euro of 50 cent... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mole schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:10:
[...]

Op XDA staat een thema met alle iconen van de G3, ziet er echt goed uit. Hoef je niet eens voor te rooten. Zal even zoeken voor je.

Edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2575385
Zoals ik al aan had gegeven ben ik erg blij met de nieuwe G3 look (het G3 thema) (icm G2 Tweaksbox G3 UI Notificatiescherm, G3 toetsenbord, etc.)
Echter zie ik bij voorbeelden op internet dat een aantal 'bolletjes' als weergave van hoe veel schermen/tabbladen je hebt.
Ik zelf heb echter (zoals standaard op de G2) niet van die 'bolletjes' maar een grijs balkje/lijn, waarbij je alleen tijdens het swipen tussen de schermen/tabbladen ziet op welk tabblad je zit (dus zeg maar die scheidingslijn tussen je standaard apps en de apps in de 'hotseat'.
Hoe kan ik daar van die 'bolletjes' van maken?

Ik heb het dus zo als op deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/06/10/ryhume8e.jpg

En ik wil het zoals op deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.naldotech.com/wp-content/uploads/2014/06/LG-G3-Weather-Widget-Launcher.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Allewijn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:
[...]

Zoals ik al aan had gegeven ben ik erg blij met de nieuwe G3 look (het G3 thema) (icm G2 Tweaksbox G3 UI Notificatiescherm, G3 toetsenbord, etc.)
Echter zie ik bij voorbeelden op internet dat een aantal 'bolletjes' als weergave van hoe veel schermen/tabbladen je hebt.
Ik zelf heb echter (zoals standaard op de G2) niet van die 'bolletjes' maar een grijs balkje/lijn, waarbij je alleen tijdens het swipen tussen de schermen/tabbladen ziet op welk tabblad je zit (dus zeg maar die scheidingslijn tussen je standaard apps en de apps in de 'hotseat'.
Ik gebruik Nova Launcher, daar kan je ook die bolletjes instellen zoals je graag wilt. Voor de rest is dat de ultieme launcher. O.a. "OK Google" spraak functie vanaf je home screen zonder search widget, verschillende gesture functies, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
Waar heb je uiteindelijk die widget vandaan? Zou je die willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mole schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:12:
Waar heb je uiteindelijk die widget vandaan? Zou je die willen delen?
De g3 weather widget is hier omschreven (zooper):
INSTALL - LG G3 Weather Widget-On Any Android Pho…: http://youtu.be/TCu3VCd2puI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Allewijn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:
[...]

Ik heb het dus zo als op deze afbeelding:
[afbeelding]

En ik wil het zoals op deze afbeelding:
[afbeelding]
Check deze link is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2764782

Vgm moet je de LG home G3 downloaden.
Ik hem in ieder geval wel die bolletjes. Erg handig!
Ik krijg het trouwens nog niet voor mekaar om de G3 widget goed te krijgen. Wanneer ik op de widget druk opent google now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:08:
[...]

Check deze link is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2764782

Vgm moet je de LG home G3 downloaden.
Ik hem in ieder geval wel die bolletjes. Erg handig!
Ik krijg het trouwens nog niet voor mekaar om de G3 widget goed te krijgen. Wanneer ik op de widget druk opent google now...
Bedankt! Dat was het inderdaad! Bij mij was alleen het theme aangepast. Maar nog niet lghome. Nu dus wel. Thanks.
Ps: kan je ook weer terug naar de lghome g2 look?
Volgens mij zijn de iconen in de app drager groter geworden oid. Weet het niet zeker. Wil daarom de terug naar de oude settings En nee ik heb geen backup.
Ook werkt het smart bulletin scherm niet.

Edit: de iconen in de app drawer zijn niet anders, maar het lettertype van de namen van de apps is lelijk dik gedrukt. Ook werkt de launcher niet 100% zo loopt hij vast als je in de app drawer bij de instellingen op 'grote pictogrammen' klikt.
Ik wil dus terug naar de stock lghome g3 launcher. Hoe?

[ Voor 34% gewijzigd door Allewijn op 21-06-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Als toevoeging op bovenstaande:
Ik heb het dus net zoals hier is omschreven qua stappen. En zo ziet het er bij mij dus ook uit (ik heb dan ook nog het g3 notificatie paneel middels g2 tweaksbox):
http://itechtriad.com/art...ers-works-on-most-devices

Je ziet dus dat de teksten in de app drawer dikker qua font/dikgedrukt zijn. Dat zou ik graag anders willen. Van daar dat ik weer terug wil naar de lghome g2 launcher. Maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:47
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de LG G2.. Een top toestel en eindelijk Andriod KitKat. :) Ik las ergens in het forum dat sinds de update naar 4.4 problemen heeft met het afspelen van muziek in Google Music. Helaas heb ik dit probleem ook. Ik heb hier maar ook andere forums gezocht naar oplossingen, maar helaas kan ik er geen 1 vinden. Het enige wat ik kan vinden is dat LG bezig is met een oplossing. Alleen deze informatie is van afgelopen april. Is dit nog steeds zo en heeft iemand een goede workaround? Updates van Google Music heb ik verwijderd maar dit wil helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht staat er een aangepaste apk op XDA? Dan zou je je G2 dus evt. wel moeten rooten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Niemand die weet hoe ik terug kan naar de stock lghome launcher van de g2? Zoals ik in mijn bovenstaande poets omschreef?
Ik merk nml wat bugs aan de lghome g3 launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een week in het bezit van deze geweldige gsm. Wat een vooruitgang tov mn Galaxy S2. Alleen een ding vind ik minder. Ik gebruik als beveiliging de knock code. Als ik de guest mode wil gebruiken moet ik naar een patroon. Kan ik dit niet instellen dat dit via een andere knock code gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Naar aanleiding van mijn eerdere bericht over problemen die ik ervaar met de GPS ontvangst. Zojuist vanuit mijn raam een test gedaan met mijn toestel en een G2 van een maat van me, wereld van verschil. Binnen 3 seconden (niet overdreven) had hij een fix en nauwkeurigheid van 9 meter. Bij mij duurde het meer dan 4 minuten en de accuracy van 93 meter...

Ik ga hem ter reparatie aanbieden bij BCC. Iemand ervaring met hun afhandeling? (sorry voor offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14
Ik heb het ook gehad.Geen fix en als ik er eentje had na 10-30 minuten in het midden van de tuin was de nauwkeurigheid belabberd. Dus ik afspraak gemaakt en de telefoon werd opgehaald door Dynafix. Moest eerst nog mijn telefoon helemaal in de oude staat terugbrengen (want geroot) voor ik hem opstuurde want ik had vreemde verhalen gehoord over gerootte telefoons en geen garantie.
Toen opgestuurd, telefoon 2,5 week kwijt. Toen werd hij weer bezorgd. Defecte GPS niet aangetroffen stond in een begeleidend briefje.

Ik kon het niet geloven en was heel boos maar ze hadden gelijk: ik heb nu binnen een paar seconden een nauwkeurige fix.

Bottomline: Reset je hele telefoon en het probleem is waarschijnlijk opgelost. Het probleem bij mij was softwarematig en niet hardwarematig in ieder geval.
Mole schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:05:
Naar aanleiding van mijn eerdere bericht over problemen die ik ervaar met de GPS ontvangst. Zojuist vanuit mijn raam een test gedaan met mijn toestel en een G2 van een maat van me, wereld van verschil. Binnen 3 seconden (niet overdreven) had hij een fix en nauwkeurigheid van 9 meter. Bij mij duurde het meer dan 4 minuten en de accuracy van 93 meter...

Ik ga hem ter reparatie aanbieden bij BCC. Iemand ervaring met hun afhandeling? (sorry voor offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd. Alles is stock, geen root. Vanmorgen nog naar fabrieksinstallingen gezet. Ik denk dat ik het risico wel neem. Iig bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolle_BE
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-06-2024
hey
sinds gisteren is mijn g2 enorm traag geworden
iets typen duurt al vlug een paar seconden tegen datde toets geregistreerd word,unlocked duurt ook al vlug 10 sec(als hij wel wil registreren),facebook openen duurt een goede 30sec.
mijn g2 draait stock 4.4.2,in het begin was hij echt supersnel maar nu is hij bijna onmesnelijk traag.
iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trolle_BE schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:31:
hey
sinds gisteren is mijn g2 enorm traag geworden
iets typen duurt al vlug een paar seconden tegen datde toets geregistreerd word,unlocked duurt ook al vlug 10 sec(als hij wel wil registreren),facebook openen duurt een goede 30sec.
mijn g2 draait stock 4.4.2,in het begin was hij echt supersnel maar nu is hij bijna onmesnelijk traag.
iemand een idee wat ik kan doen?
Factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolle_BE
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-06-2024
was ik vergeten te zeggen
heb ik al gedaan en hielp niets
en nu reageert hij zo goed als niet meer,het scherm gaat nog met moeite aan

[ Voor 16% gewijzigd door Trolle_BE op 27-06-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trolle_BE schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:34:
[...]

was ik vergeten te zeggen
heb ik al gedaan en hielp niets
1. factory reset.

2. firmware opnieuw flashen.

3. factory reset.

Dan zou die het weer prima moeten doen.

Anders is het misschien een hardware defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik zit er sterk aan te denken om ook een G2 te kopen. Nu ben ik een enorme fan van de custom rom Cyanogenmod 11. Ik vroeg mij af of je die hier makkelijk op kan zetten, of dat je dan je garantie kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edklavertje schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:07:
Tip; nieuwe Z launcher van Nokia. Ziet er mooi uit. Net geinstalleerd op LG G2 (unrooted). Is zelflerend :)
http://www.androidplanet....gje-nokia-met-z-launcher/
Hier te krijgen ;)
https://zlauncher.com/
Dat ding start niet eens. Je kan start drukken en dan blijft hij laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 01:06:
Ik zit er sterk aan te denken om ook een G2 te kopen. Nu ben ik een enorme fan van de custom rom Cyanogenmod 11. Ik vroeg mij af of je die hier makkelijk op kan zetten, of dat je dan je garantie kwijt bent?
Is makkelijk.....maar je laatste vraag is dan ook van toepassing.

Ik heb een partij gezeik hiermee gehad (geroot, hardware defect) en ondanks dat ik dit van LG zelf zwart op wit heb staan:

Uit de bronnen kan worden afgeleid dat kosteloze reparatie afgewezen mag worden als er verband is tussen de klacht en rooten, dat zoals algemeen bekend levensduur bedreigend voor het toestel is en sowieso afgeraden wordt.

Is het een erg lastig iets voor de fabrikanten. Ze doen er liever geen uitspraken over. Wellicht dat dit in de loop der tijd verandert, is natuurlijk wel te hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:32:
[...]

Is makkelijk.....maar je laatste vraag is dan ook van toepassing.

Ik heb een partij gezeik hiermee gehad (geroot, hardware defect) en ondanks dat ik dit van LG zelf zwart op wit heb staan:

Uit de bronnen kan worden afgeleid dat kosteloze reparatie afgewezen mag worden als er verband is tussen de klacht en rooten, dat zoals algemeen bekend levensduur bedreigend voor het toestel is en sowieso afgeraden wordt.

Is het een erg lastig iets voor de fabrikanten. Ze doen er liever geen uitspraken over. Wellicht dat dit in de loop der tijd verandert, is natuurlijk wel te hopen.
Oke, blijft tricky dus, de vraag om er wel of niet een Custom rom op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die van mij terug is en KitKat staat erop, dan laat ik het zo. Android is m.i. volwassen genoeg geworden. Rooten doe ik uiteraard wel weer, flashen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb de laatste weken last van een gele vlek onderaan mijn scherm. Ik weet van mijn vorige telefoon (htc one x) dat dit kan komen door hitte en dat de lijm dan geel wordt.
Heb het daarom maar even gelaten voor wat het is, maar het gaat niet meer weg (ook vandaag niet en het is niet echt warm). Sterker nog als het echt mooi weer is dan ontstaan er meer vlekken.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik een vreemd iets gehad met de LG G2. Hij was ineens uitgeslagen. Ik startte hem dus opnieuw op en ineens waren de tijd en datum verkeerd. Deze werden al snel weer automatisch goed gezet. Maar ik merk ineens dat alle foto's, video's en muziek verdwenen zijn uit de galerij. Als ik via bestandsbeheerder ga kijken dan staat alles er gewoon nog alleen de voorbeeldweergave icoontjes zijn weg. Dus ik kan de foto's/video's en muziek wel aanklikken en openen via bestandsbeheerder. De nieuwe foto's die ik nu maak zet hij wel normaal neer. Ook in de galerij. Maar nieuwe afbeeldingen die ik weer in Whatsapp download komen helemaal niet tevoorschijn in de galerij. In Whatsapp kan ik ze gewoon openen en zelfs naar de bestandslocatie gaan.

Galerij is dus iets mis mee ineens. Ik heb al cache wissen gedaan en opnieuw opgestart. Helpt niet. Nog andere trucjes? Alle data is er dus gewoon nog alleen niet in de galerij en voorbeeldweergave.

Update:
Als ik de bestanden eerst eraf haal en dan opnieuw erop zet via de computer dan ziet hij ze weer. Wat een maffe crash is dat dan zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat probleem heb ik niet. Wel dat stille tijden compleet flipte. Ik heb maar een harde reset gedaan. Nu is de G2 weer als vanouds.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Zojuist de 50 euro cashback ontvangen.
Het vreemde is, nadat ik alles ingevuld had op de pagina, kreeg ik later een email dat ik een stul van de doos waar het imei enzo opstaat en aankoop bewijs moest opsturen naar hun. Nooit gedaan maar toch dus de cashback ontvangen. Later kreeg ik wel een emaik dat de cashback goedgekeurd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26

Bob

Ttje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:06:
Zojuist de 50 euro cashback ontvangen.
Het vreemde is, nadat ik alles ingevuld had op de pagina, kreeg ik later een email dat ik een stul van de doos waar het imei enzo opstaat en aankoop bewijs moest opsturen naar hun. Nooit gedaan maar toch dus de cashback ontvangen. Later kreeg ik wel een emaik dat de cashback goedgekeurd was...
Hoe lang heb je moeten wachten na het ontvangen van de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Bob schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:45:
[...]

Hoe lang heb je moeten wachten na het ontvangen van de mail?
Ik kreeg direct na de aanvraag de mail met de vraag of ik dat gene naar hun wou opsturen op 10-5-2014
De mail waarin de cashback was goedgekeurd kreeg ik op 28-5-2014
Beide van verschillende email adressen. Erg vreemd, een vriend van me heeft ook een G2 gekocht met cashback maar heeft alleen de 2e mail gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Denken jullie dat er binnenkort nog een price cut zit aan te komen voor de G2 met de launch van de G3?
Ik ben erg onder de indruk van de G2 maar ik kan best een maandje wachten voordat ik de telefoon ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Lijkt erop dat er een kleine firmware update aan komt... Versie 20F

Changelog
- introduced Knock Code™ feature;
- enhanged low light shots, reducing noise processing alghorithm;
- introduced recents Google security patches.

Bron, is wel italiaans:
http://www.androidup.com/...o-aggiornamento-in-italia

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:34:

Changelog

Bron, is wel italiaans:
Goed nieuws dus , hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

mijn lg g2 loopt ineens vast ik kan het scherm wel uit en aan doen maar verder werkt helemaal niets, de andere knoppen niet en ik krijg ook geen reactie als ik op het scherm klik. Ik heb al even op google gekeken maar ik kan nergens iets vinden hoe ik dit op kan lossen. De batterij kan er immers niet uit dat is nu wel even een nadeel.. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:13:
Hallo,

mijn lg g2 loopt ineens vast ik kan het scherm wel uit en aan doen maar verder werkt helemaal niets, de andere knoppen niet en ik krijg ook geen reactie als ik op het scherm klik. Ik heb al even op google gekeken maar ik kan nergens iets vinden hoe ik dit op kan lossen. De batterij kan er immers niet uit dat is nu wel even een nadeel.. Hoe los ik dit op?
power knop 10 seconden ingedruk houden?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik inderdaad een paar keer geprobeerd, maar nu werkt het ineens wel! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online

Changelog

Bron, is wel italiaans:
Knock Code? Hebben we toch al lang?
Jammer genoeg geen update die het qua looks op de G3 laat lijken.
Ik ga zsm de Cloudyg3 rom proberen. Hopen dat die bevalt en dan daarmee door gaan tot dat Android L definitief voor de G2 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22
introduced recents Google security patches.
zou kunnen verwijzen naar de SSL fixes in 4.4.4.. (die voor de nexus heel snel volgde op 4.4.3, waardoor de moto g bv 4.4.3 overslaat en direct de 4.4.4 krijgt).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Ik heb net na een reparatie traject van 4 weken(!!!) mijn G2 terug. Ja je hoort het goed, 4 weken voor een LCD vervangen. Dit wel via Coolblue (moest via de dealert volgens LG) dus ik weet niet aan wie die belachelijke vertraging te wijten is.

Bijkomend voordeel...ik ben weer zo blij als een kind met de G2. Wat een heerlijk toestel!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik heb hem gekocht als vervanger van mijn iPhone. Wear, integratie met de chromecast, testen van eigen apps en behoefte aan wat anders hebben mij doen overstappen. Twijfelde tussen de Nexus en drzd, maar de accu en camera deden mij overstappen

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 02-07-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Laatst online: 16-09 21:38
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Dat ding start niet eens. Je kan start drukken en dan blijft hij laden.
Weet niet wat er bij jou aan de hand is 8)7 maar op mijn G2 loopt de Z launcher als een zonnetje. Las verderop dat je meer problemen had dus wellicht lag het daaraan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik heb een aantal weken een LG G2 en er is één dingetje waar ik me aan stoor. Er is geen GPS toggle meer.
Nu weet ik dat er tegenwoordig drie standen zijn in kitkat maar dan zou daar toch een knop voor moeten zijn. Nu moet je helemaal het menu in.

Ik las wel over een aantal fixes maar dan moest je rooten en dat wil ik liever nog niet nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kunt in je notificatiescherm gewoon zelf je snelkoppelingen instellen, ook GPS. De snelkoppelingen naar links swipen en aan het einde kun je instellen wat je in die balk wilt zien in welke volgorde.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
GPS staat daar niet bij, alleen locate maar dan gaat ook wifi-locatie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
D-e-n schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:11:
GPS staat daar niet bij, alleen locate maar dan gaat ook wifi-locatie uit
Vinger op de button houden, dan kom je direct bij de instellingen waar je het aan kan passen.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Zit er een dual window of hoe dat mag heten op de G2? Ik heb er wel eens van gehoord maar nergens gezien hoe het nou moet. Zo niet, is er een mogelijkheid om het toch erop te zetten?

[ Voor 20% gewijzigd door Ttje op 04-07-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: How to: Dual Window - LG G Flex

Backknop ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ewivis schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:23:
[...]

Vinger op de button houden, dan kom je direct bij de instellingen waar je het aan kan passen.
Zit wel weer een tussenstap bij. Had het toch liever iets makkelijker gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Al geprobeerd, werkt niet...
Toestel is overigens wel geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Even tussendoor een korte vraag. Verwachten jullie dat de LG G2 een update krijgt naar android L in de toekomst? Ik kan hier online namelijk geen echt uitspraken over vinden.

Alleen deze website zegt er kort iets over:
http://www.ibtimes.co.uk/...oogles-big-update-1454757

[ Voor 32% gewijzigd door Moddie op 05-07-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moddie schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:58:
Even tussendoor een korte vraag. Verwachten jullie dat de LG G2 een update krijgt naar android L in de toekomst? Ik kan hier online namelijk geen echt uitspraken over vinden.

Alleen deze website zegt er kort iets over:
http://www.ibtimes.co.uk/...oogles-big-update-1454757
Ik denk en hoop wel dat de G2 de L update krijgt.

Maar ik ben maar aan het speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En anders wel via cyanogen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:19

13art

Moderator Mobile
Sinds vandaag ook de G2 in mijn bezit. Hiervoor had ik een HTC One, maar de M8 was me te groot, evenals de G3. Daarbij vond ik het verschil tussen de G2 en de G3 te minimaal om daar extra in te investeren.

Eerste indrukken (na het toestel eerst meteen geroot te hebben en een G3 rom er op gezet te hebben) zijn zeker positief. Ik gok dat ik nog wel een tijdje lol ga hebben van deze telefoon. Alles werkt, niks tegen gekomen waar ik me aan stoor. Ok het is wel erg plastic achtig allemaal en daarmee ook wat glad, maar dat is ook wel weer gedeeltelijk op te lossen met een cover.

Wat betreft de L update. Ik zou er eigenlijk niet op rekenen. Denk eerder dat dat voor de telefoons is zoals de nexus toestellen nu zijn of de google editie telefoons. Ik denk dus niet de telefoons die al een custom laagje er overheen hebben zitten. Maar goed dit is puur mijn eigen gevoel en eigenlijk op weinig concreets gebaseerd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 08:44
L is ook voor andere fabrikanten/telefoons. Hangt maar af of de fabrikant zijn eigen skin draaiende krijgt. Want een update mogelijkheid zonder eigen "rommel" in willen ze niet uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ach joh. Er komt sowieso een Nexus 5 l versie, dus ook zo een g2 custom versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
evil kim schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 23:19:
L is ook voor andere fabrikanten/telefoons. Hangt maar af of de fabrikant zijn eigen skin draaiende krijgt. Want een update mogelijkheid zonder eigen "rommel" in willen ze niet uitbrengen.
Uiteraard, er is een HTC google edition telefoon, sowieso hebben verschillende fabrikanten Nexus telefoons uitgebracht.
Zolang er geen eigen launcher overheen wordt gezet door de fabrikant zou theoretisch bijna elke fabrikant een L editie toestel uit kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Ttje schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:35:
Zit er een dual window of hoe dat mag heten op de G2? Ik heb er wel eens van gehoord maar nergens gezien hoe het nou moet. Zo niet, is er een mogelijkheid om het toch erop te zetten?
http://forum.xda-develope...&__utmv=-&__utmk=89891864

Niet gelezen alles, maar denk dat je moet rooten eerst.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:47
Heeft iemand de update 20F al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

recca schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:49:
Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Is nog niet uitgerold hier...

Op dit moment alleen in:
BAL/BALTICS
ITA/ITALY
SWS/Switzerland
HU/HUNGARY
RGS/ROGERS

Bron:
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

wat houd de update in dan?
Als ik zo ff terug lees zie ik knock code, maar die update is toch al geweest?
Ik heb iig ook geen update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, en twijfel tussen de G2 en de Nexus 5.
De LG heeft een betere batterij, en betere camera

De Nexus heeft natuurlijk altijd de nieuwste software.

Hoe staat het met software updates van de G2.. lopen die een beetje in de pas zoals bijvoorbeeld samsung wel doet, na verloop van tijd? Of hangt LG nog steeds vaak een half jaar of langer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ttje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:29:
[...]

wat houd de update in dan?
Als ik zo ff terug lees zie ik knock code, maar die update is toch al geweest?
Ik heb iig ook geen update gehad.
Niet helemaal duidelijk... knock code hebben we inderdaad al. Maar volgens xda:
Changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
greatgonzo schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:31:

Hoe staat het met software updates van de G2.. lopen die een beetje in de pas zoals bijvoorbeeld samsung wel doet, na verloop van tijd? Of hangt LG nog steeds vaak een half jaar of langer achter?
Updates lijken goed te gaan. Ik heb gekozen voor de grote accu en betere camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
418O2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:38:
[...]

Updates lijken goed te gaan. Ik heb gekozen voor de grote accu en betere camera.
Precies dezelfde reden waarom ik ook voor de LG gekozen heb. Betere accu en groter scherm op een niet veel grotere behuizing. Leuke features zoals knock on e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
greatgonzo schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:31:

Tja ook ik zat met die keuze maar de accu gaaf bij mij de doorslag. Daarbij, als je je toestel root heb je over het algemeen ook vrij snel een 'update'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
IkWilbert schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Is nog niet uitgerold hier...

Op dit moment alleen in:
BAL/BALTICS
ITA/ITALY
SWS/Switzerland
HU/HUNGARY
RGS/ROGERS

Bron:
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36
HU telefoon hier. Van 20b naar 20f gegaan. Gister de update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Iemand enig idee hoe die 50 euro cashback actie precies werkt?
Maakt het niet uit waar je de telefoon gekocht hebt? Ik zag namelijk dat er bij amazon.de een actie aan zat te komen waar ik de 32gb witte versie voor een mooie prijs kan kopen, als ik dan ook nog 50 euro cashback kan krijgen zou het helemaal een mooie prijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:33
Het moet een Nederlands toestel zijn. Buiten dat maakt het niet uit waar hij gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cordonbleu schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:54:
Het moet een Nederlands toestel zijn. Buiten dat maakt het niet uit waar hij gekocht is.
Volgens mij wel, je kan paar een paar winkels selecteren bij de cashback pagina. Maar dat kan je hier bespreken

[LG G2] Levertijden en Prijzen

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 09-07-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Aha, ik zie dat het dan een tientje duurder wordt, kan ik mee leven. Maar goed om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Nog een extra vraag, hoe zit het met 4g ontvangst op de LG G2?
Zijn er nog problemen omdat hij bepaalde bands niet ondersteunt bijvoorbeeld?
Of heeft het toestel dat allemaal aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Rixos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:38:
Iemand enig idee hoe die 50 euro cashback actie precies werkt?
Maakt het niet uit waar je de telefoon gekocht hebt? Ik zag namelijk dat er bij amazon.de een actie aan zat te komen waar ik de 32gb witte versie voor een mooie prijs kan kopen, als ik dan ook nog 50 euro cashback kan krijgen zou het helemaal een mooie prijs zijn.
Precies, het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt maar het MOET een Nederlands model zijn (er staat dan 6NL op de doos volgens mij)
Ik heb hem destijds bij MidiMedia gehaalt, ze vertelde me steeds dat het een Nederlands model was maar dat ze absoluut niet meededen aan de actie. Later toen ik hem binnen had meteen alles ingevuld op de actie pagina en nu ongeveer weekje geleden het geld ontvangen _/-\o_

Edit: laten we indd hier vedergaan ;) [LG G2] Levertijden en Prijzen

[ Voor 4% gewijzigd door Ttje op 09-07-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Rixos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:01:
Nog een extra vraag, hoe zit het met 4g ontvangst op de LG G2?
Zijn er nog problemen omdat hij bepaalde bands niet ondersteunt bijvoorbeeld?
Of heeft het toestel dat allemaal aan boord.
De LG G2 ondersteunt alle banden die in gebruik zijn in NL (EU), dus minimaal de 800/1800 en 2600 MHz.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Wie weet wat de 'google services' welke ik bij mijn batterijverbruik specificaties zie staan, precies doen?
Want ná schermweergave is dat mijn grootste stroomvreter en ik denk TE groot.
Zo heeft Google services vandaag (toestel staat met deze acculading nu een goede 10 uurtjes aan) verbruikt:

CPU totaal 7m 5s
Ingeschakeld houden 1h 3m
Gps 10m 0s

Is dat normaal? Kan dat minder? Wat zijn de gevolgen?

Van de vandaag 23% accu verbruik (van 100% naar 77%) heeft google services 13% aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Alles. Zo'n beetje.

Je moet naar scherm tijd kijken. 5 tot 6 uur op een accu is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:46:
Alles. Zo'n beetje.

Je moet naar scherm tijd kijken. 5 tot 6 uur op een accu is goed
Wat bedoel je? Ik begrijp dat 5 tot 6 uur screen on time op een accu haalbaar/normaal is (afhankelijk natuurlijk van de combinatie met X aantal standby uren), maar ik heb het nu even over specifiek het verbruiksdeel van het Google services deel.

[ Voor 8% gewijzigd door Allewijn op 09-07-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
En is het qua batterij verbruik beter om de Google services uit te schakelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja. Maar dan werkt bijna niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
The Wizard schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:01:
[...]

De LG G2 ondersteunt alle banden die in gebruik zijn in NL (EU), dus minimaal de 800/1800 en 2600 MHz.
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Laatst online: 14-09 18:31
Ik ben ook aan boord! Sinds een paar dagen ook deze telefoon gekocht.
Via Ebay de koreaanse versie besteld.
LG G2 F320K (32gb + MicroSD + Verwisselbare accu van 2610mAh)
300 euro + 71 euro importkosten betaald. Binnen 3 dagen geleverd via DHL!

Tot nu toe gigantisch tevreden over.
Scherm + Accuduur + opslag + knock on + snelheid krijgen een volle 10 van me.
Echter doet mijn powerknop het soms wel en niet. Vaker wel dan niet gelukkig.
Verder staat hij vol met koreaanse bloatware, maar ik stoor me hier weinig aan.

Changelog

Bron, is wel italiaans:
Er staat nu een 20p versie op. Knock Code is hierbij inbegrepen.

[ Voor 36% gewijzigd door Pastapipo op 10-07-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2548974

Ik heb deze app (had je eerst CWM enzo voor nodig; nu alleen nog root) via FOK! ontdekt. Hij mod je camera (4k video, slowmo video, veel snellere camera). Moet nog even ontdekken hoe ik slomo afspeel op android, maar het is wel een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Pastapipo schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:11:
Ik ben ook aan boord! Sinds een paar dagen ook deze telefoon gekocht.
Via Ebay de koreaanse versie besteld.
LG G2 F320K (32gb + MicroSD + Verwisselbare accu van 2610mAh)
300 euro + 71 euro importkosten betaald. Binnen 3 dagen geleverd via DHL!

Tot nu toe gigantisch tevreden over.
Scherm + Accuduur + opslag + knock on + snelheid krijgen een volle 10 van me.
Echter doet mijn powerknop het soms wel en niet. Vaker wel dan niet gelukkig.
Verder staat hij vol met koreaanse bloatware, maar ik stoor me hier weinig aan.

[...]

Er staat nu een 20p versie op. Knock Code is hierbij inbegrepen.
Jij hebt dan ook een F320K. Wij hebben een D802. ;)
Vandaar dat er andere software versies zijn. Want andere regionale markt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Hebben anderen ook last van het feit dat scrollen in de Facebook app vaak 'schokkerig' gaat?
Als ik in het nieuwsoverzicht flink naar beneden scroll, dan gaat dit net niet soepel. Erg lelijk en vervelend...
In andere apps heb ik hier nooit last van en gaat alles soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
418O2 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:42:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2548974

Ik heb deze app (had je eerst CWM enzo voor nodig; nu alleen nog root) via FOK! ontdekt. Hij mod je camera (4k video, slowmo video, veel snellere camera). Moet nog even ontdekken hoe ik slomo afspeel op android, maar het is wel een verbetering.
Afspelen met vlc player, afspeelsnelheid 0,25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ewivis schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:29:
[...]

Afspelen met vlc player, afspeelsnelheid 0,25
Maar ik wil hem dan ook graag op 30fps opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allewijn schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:27:
Hebben anderen ook last van het feit dat scrollen in de Facebook app vaak 'schokkerig' gaat?
Als ik in het nieuwsoverzicht flink naar beneden scroll, dan gaat dit net niet soepel. Erg lelijk en vervelend...
In andere apps heb ik hier nooit last van en gaat alles soepel.
Ik denk dat je je eigen antwoord al hebt gegeven: Facebook app....gebruik ik niet dus ik heb er geen ervaring mee maar lijkt mij logisch. En als Facebook in je browser openstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
418O2 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:32:
[...]

Maar ik wil hem dan ook graag op 30fps opslaan
Op je pc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:23:
[...]

Ik denk dat je je eigen antwoord al hebt gegeven: Facebook app....gebruik ik niet dus ik heb er geen ervaring mee maar lijkt mij logisch. En als Facebook in je browser openstaat?
Daar gaat alles wel volledig soepel. Ligt dus idd aan de facebook app. Maar hebben anderen dat ook. Of kan ik er wat aan doen? Andere (beta) versie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:43:
[...]

Daar gaat alles wel volledig soepel. Ligt dus idd aan de facebook app. Maar hebben anderen dat ook. Of kan ik er wat aan doen? Andere (beta) versie oid?
Je kan gaan klagen bij Facebook, veel meer kan je niet doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat zal wel gaan, maar het leek mij handiger om het op de telefoon te doen.

De Facebook applicatie is notoir slecht trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb 2 problemen met mijn toestel:

- Als ik de hoofdtelefoon aansluit dan wordt het geluid automatisch gedempt. Ook als ik handmatig de volume weer wil aanpassen wordt dit weer teniet gedaan. Ook blijft de volume slider in beeld staan. Ik heb dit ook gehad met de Galaxy S2 en lees op internet dat meer mensen last hebben, helaas zonder echte oplossing. Rebooten lost het iig niet op, KitKat onlangs geinstalleerd maar ook nog hetzelfde probleem. Ik gebruik koptelefoon met name icm runkeeper en muziek luisteren. Iemand een oplossing?

- Mijn GPS werkt niet erg accuraat. Als ik runkeeper gebruik (waarbij runkeeper aangeeft dat hij een goed gps signaal heeft) klopt de gemiddelde snelheid bij lange na niet en ook kun je op de kaart zien dat de gelopen router erg afwijkt. De android instellingen staan op "hoge nauwkeurigheid" maar dit geeft geen verbetering. Hetzelfde geldt voor "alleen apparaatsensoren". Is dit een hardware probleem of kan ik met bepaalde software dit verbeteren? Hoor graag jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmme
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
probeer misschien deze eens ? Fast for Facebook
Allewijn schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
ruurdkoetjeboe schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:30:

- Mijn GPS werkt niet erg accuraat. Als ik runkeeper gebruik (waarbij runkeeper aangeeft dat hij een goed gps signaal heeft) klopt de gemiddelde snelheid bij lange na niet en ook kun je op de kaart zien dat de gelopen router erg afwijkt. De android instellingen staan op "hoge nauwkeurigheid" maar dit geeft geen verbetering. Hetzelfde geldt voor "alleen apparaatsensoren". Is dit een hardware probleem of kan ik met bepaalde software dit verbeteren? Hoor graag jullie tips!
Dit probleem had ik ook. Zeer frustrerend en niet te gebruiken icm bijvoorbeeld navigatie software. De eerste fix krijgen duurt een baard, wanneer je een fix hebt valt deze regelmatig weg, en de accuracy ligt tussen de 40 en 90 meter.
Heb de G2 van een maatje naast de mijne gehouden en een koude start gedaan en het was een wereld van verschil. Uiteindelijk besloten hem ter reparatie op te sturen. Zit nu in de 3e week dus hoop hem volgende week terug te hebben. Ik laat wel een reactie wanneer ik hem getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Hier totaal geen last van trage gps.
Dit op stock kitkat rom met root.
Werkt instant. Ook met de Nike running app altijd dik in orde.
Jouw probleem (ruurdkoetjeboe) is dus niet hardware matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26

Bob

Allewijn schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:09:
Hier totaal geen last van trage gps.
Dit op stock kitkat rom met root.
Werkt instant. Ook met de Nike running app altijd dik in orde.
Jouw probleem (ruurdkoetjeboe) is dus niet hardware matig.
Wut? Jouw GPS chip is niet stuk dus de zijne is ook niet stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,
Ik heb sinds een paar dagen de LG G2 32 GB versie vanuit Amazon Duitsland
Heb bewust nog geen update gedaan dus draai nog op 4.2.2 met Kernel 3.4.0 en softwareversie D80210a-EUR-XX omdat ik eerst wil zien of dit effectief het sop de kool waard is.
Zit echter met volgend probleem:
Wanneer ik bel of wordt gebeld in de auto (Mercedes C met standaard carkit en dus geconnecteerd via Bluetooth) kan ik iedereen horen MAAR sommigen kunnen mij niet horen.
Vraag gesteld aan LG support en kreeg volgend antwoord waar ik totaal niet bij kan dus kom ik bij de experts te rade:

Kan dit kloppen?
.......
Hartelijk bedankt voor uw email omtrent het horen van bellers via uw LG G2. Het is vervelend om te vernemen dat de bellers u niet altijd kunnen horen.

De LG G2 heeft bluetooth versie 4.0 ingebouwd. Deze versie kan niet met eerdere versies communiceren omdat dit om meer power vraagt. Gelijktijdig kunnen eerdere versies niet communiceren met versie 4.0 omdat de versies gescheiden zijn. Dit kan wellicht de reden zijn dat u soms wel en soms niet gehoord kan worden door bellers die u bellen of door u worden gebeld.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
ik heb nu al ongeveer 9 maanden de LG. De batterij power is nu denk ik met ongeveer 40% afgenomen. Ik haal Max op een dag 2U 35min Screen on time met SYNC, BLUETOOTH EN LOCATIE UIT. Scherm helderheid rond de 35%. Ik bel denk ik max 30 min op een dag en af en toe appe...

Toch teleurgesteld dat de batterij nu max 1 dag meegaat. Hij hangt elke dag aan de lader.

Verder begint het OS android ook te vertragen. Ik heb nog 3 gb van de 16 gb vrij. ik leeg regelmatig cachegeheugen...

Alhoewel de LG een SUPER toestel is, wordt mijn volgende tel een Iphone. Ik mis de soepelheid en de snelheid van de Iphone. de LG heeft totaal geen restwaarde meer. OP MP zijn ze voor ~240 te koop...

Ik ga toch terug naar de Iphone als deze tel het ooit begeeft :D
Pagina: 1 ... 24 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic