Toen ik begon met werken bij een koeriersdienst ging ik mee met een ritje in een Sprinter. Ik had nog nooit in een busje gereden en reed voornamelijk in kleine hatchbacks. Toen we de vracht ingeladen hadden zij de eigenaar van de koeriersdienst: "Ik wil wel eens zien hoe je rijdt. Hier zijn de sleutels, stap maar in en rij maar naar dit adres." Moest ongeveer 50km rijden (industrieterreinen, snelweg, provinciale wegen en bebouwde kom) maar dat ging prima. Dat wennen had ik in ieder geval zo gedaan en dat zal met een camper niet veel anders zijn gok ik. Normaal zou je zonder moeite over moeten kunnen stappen van auto. Misschien dat je even moet wennen aan de koppeling en de rem maar dat heb je ook zo onder de knie.Gomez12 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:02:
[...]
De truc is dus dat hun totaal geen tijd krijgen om te wennen, als hun voor de 1e keer instappen staat dat ding al aan de start en staan er al camera's op. En 2 minuten later moeten ze er weer uit.
Laat die mensen 10 minuten freewheelen in die camper en je houdt alleen maar saaie televisie over (want dan snappen ze dat ze spiegels moeten kijken)
Tijdens een rit naar Berlijn ging de Caddy kapot en moest ik overstappen in een verlengde Fiat Ducato. Nog nooit Fiat gereden, nog nooit met zo'n lang busje gereden en ik was ram- en ramgaar. Erin gestapt en aangereden zonder problemen
[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 25-09-2013 14:16 ]