[Serie] De allerslechtste chauffeur van Nederland

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

MMMMMMMEGA KICK!!!! :+

Gisteren is het nieuwe seizoen weer gestart. Deze keer slechts één jongen uit Grun en verder alleen (jonge) dames. En man, man, wat een drama weer... Zo erg dat je echt afvraagt of het niet gespeeld is.

Mijn grootste schok, het totale gebrek aan respect voor een voertuig en gewoon haast opzettelijk schade veroorzaken... :N

En kunnen ze alsjeblieft John Williams weer afserveren :r

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
deepbass909 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:06:
MMMMMMMEGA KICK!!!! :+

Gisteren is het nieuwe seizoen weer gestart. Deze keer slechts één jongen uit Grun en verder alleen (jonge) dames. En man, man, wat een drama weer... Zo erg dat je echt afvraagt of het niet gespeeld is.

Mijn grootste schok, het totale gebrek aan respect voor een voertuig en gewoon haast opzettelijk schade veroorzaken... :N

En kunnen ze alsjeblieft John Williams weer afserveren :r
FACKKKK. Dat heb ik gemist :/ Vanavond snel terugkijken. Thanks :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 18:40

AzzKickah

06-CENSORED

John Williams heb ik dan weer weinig problemen mee...

Maar net wat jij deepbass909 zegt, soms is het zó erg dat je je afvraagt of het niet gespeeld is....

En wát een tokkies zitten er ook tussen zeg :X Echt ernstig.

Dat volk rijdt als een idioot maar als zij wat fout doen en jij zou er wat van zeggen in het verkeer kun je nog een pak rammel krijgen of nog erger ook. Gadverdamme :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Het was vooral het overdreven flirten met Nour en Angela dat hij deed wat echt om te kotsen was...

Maar zij iets fout doen? Hoe kom je daar nou bij... Ze zijn allemaal prima chauffeurs die volledige controle over de auto en hun gedrag hebben.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Straks ook maar eens terugkijken...
leverde voorheen altijd een vermakelijk stukje televisie op

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jammer dat het vanuit het buitenland niet meer te bekijken is (is ook voor het eerst, vorig jaar kon ik het wel nog gewoon kijken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 11:32
Marzman schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:19:
Jammer dat het vanuit het buitenland niet meer te bekijken is (is ook voor het eerst, vorig jaar kon ik het wel nog gewoon kijken).
Hola of een VPN ;) Gebruikte ik zelf veel ook vanuit het buitenland en werkt prima voor rtl gemist en uitzending gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:12

SomerenV

It's something!

Ik ben nu aan het kijken, maar ik kan maar één ding zeggen: dit is zo overdreven/nep als het maar zijn kan.

Wat me het eerste opvalt is hoe spontaan en 'natuurlijk' de kandidaten reageren voor de camera. Ik heb genoeg mensen voor de camera gehad die daar geen ervaring mee hadden en die waren allemaal stuk voor stuk een stuk minder op hun gemak dan de mensjes in dit programma. Iemand zonder ervaring met interviews/filmen reageert vaak heel houterig voor de camera, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ook vinden de deelnemers het allemaal iets te leuk voor mijn gevoel.

Mocht dit programma wél echt zijn dan is er serieus wat mis bij het CBR want dan kun je er van uit gaan dat er meer mensen zijn in Nederland die zó belabberd rijden.

Kansloos programma waarin wederom een stel lampzwanzen een podium krijgen. Doe maar niet :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:34

Destruction

(ex-)Automonteur

Destruction schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:34:
"Jelena" in Popoz (comedy central)

Hierdoor ben ik behoorlijk gaan twijfelen aan de echtheid van "Jelena" en het programma zelf. Dat zij hem dan net niet won, past in dat plaatje. Anders is het wel heel erg doorgestoken kaart..

Ik ben het blijven volgen, en ook een nieuw seizoen zal ik waarschijnlijk kijken, maar als ik volgend seizoen weer zoiets tegen kom is de kans groot dat ik af haak.. :/

Wisseltruc van Tim en Tom was inderdaad leuk gedaan. Ernstig om te zien hoe sommigen (Bambi o.a) weer verschrikkelijk faalden :')
Ik lees net m'n eigen post terug.

Ik heb besloten om de eerste aflevering niet te kijken, en als ik op de reply's hier af ga heb ik niks gemist... Erg jammer, bij BNN met Ruben vond ik het een leuk programma.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Destruction schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 01:15:
[...]

Ik lees net m'n eigen post terug.

Ik heb besloten om de eerste aflevering niet te kijken, en als ik op de reply's hier af ga heb ik niks gemist... Erg jammer, bij BNN met Ruben vond ik het een leuk programma.
Ik heb het hele seizoen gekeken. Doorgestoken kaart was het niet, tenminste, beide finalisten reden nog net zo belabberd als aan het begin. Wat mij dit jaar echt is tegengevallen, is dat het hulp deel compleet naar de achtergrond is verdwenen. De finalisten hadden beiden duidelijk hulp nodig, wouden ze überhaupt veilig kunnen rijden. Vooral van Benjamin (de enige man dit jaar) ben ik serieus geschrokken. Die gast kan echt wel rijden, maar had geen beheersing en liet zicht overduidelijk leiden door emotie (vooral frustratie), waardoor hij telkens weer gevaarlijk deed. Die jongen had bovendien behoorlijk extreme claustrofobie (in één situatie was hij echt bang, dat was niet meer te spelen).
M'n vriendin (zij is afgestudeerd pedagoog en tegenwoordig schoolpsycholoog voor extreem moeilijk opvoedbare kinderen) en ik hadden beiden het gevoel dat die jongen echt mentale hulp nodig heeft, niet alleen voor het rijden, maar voor alles in z'n leven. En dat is compleet genegeerd, terwijl juist bij BNN dergelijke problemen wel aangepakt werden.

Bovendien kon de kandidaat die de meeste vooruitgang had geboekt in de eerdere seizoenen nog een auto winnen, maar dat is ook afgeschaft en ging de finale niet meer naar Parijs maar naar Amsterdam.

Het is duidelijk dat RTL het budget flink heeft teruggeschroefd en het programma vooral lekker sensationeel is gemaakt. Jammer...

Verder vond ik bepaalde commentaren wel een beetje flauw. Bijna alle kandidaten hadden problemen om een BMW in z'n achteruit te krijgen. Nu heb ik zelf heel wat jaartjes in een vergelijkbare BMW gereden en weet dat die dingen niet de makkelijkste bak hebben om in z'n achteruit te zetten. Vooral als niet gewend bent dat je even door een blokkeerpal moet drukken. Ik heb daar in het begin ook mee zitten kutten. En parcours die echt te krap zijn. Maar goed, het is ook vooral om te kijken hoe ze op moeilijke situaties reageren (duw je gewoon door, of stop je en neem je de rust om het op te lossen).

Ik ben benieuwd of een nieuw seizoen volgend jaar mij nog zou kunnen boeien...

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:30
Helemaal mee eens, Ruben reed het parcours ook altijd nog zelf, dat durven ze nu niet meer aan. En ik denk dat Parijs ze niet meer wilt hebben (en gelijk hebben ze). Ik had alleen liever gezien dat Benjamin "gewonnen" had. Want snelheid met die roekeloosheid vind ik veel gevaarlijker dan stilstaan op de trambaan, een aantal fietsers en voetgangers moesten het flink ontgelden bij hem.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij BNN was het inderdaad leuker, ik moet de finale eigenlijk nog kijken. Was er nu helemaal geen prijs? Misschien is dat eigenlijk ook beter want dat 'doorgestoken kaart' idee dat sommige hadden dat zat immo vooral bij de kandidaten die de auto wilden winnen en niet in de regie van het programma. Even overacten dat het nog slechter gaat en dan wat progress laten zien en zo winnen.

/▌

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:02
LordSinclair schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:43:
Helemaal mee eens, Ruben reed het parcours ook altijd nog zelf, dat durven ze nu niet meer aan. En ik denk dat Parijs ze niet meer wilt hebben (en gelijk hebben ze). Ik had alleen liever gezien dat Benjamin "gewonnen" had. Want snelheid met die roekeloosheid vind ik veel gevaarlijker dan stilstaan op de trambaan, een aantal fietsers en voetgangers moesten het flink ontgelden bij hem.
Gewoon bij allebei het rijbewijs afnemen en nooit meer de weg op laten. Ze zijn allebei levensgevaarlijk 8)7

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klopt, ze hebben of een budget gekregen, of ze hebben naar de kijkers geluisterd.
Geen Mini die stimuleert om heel lang slecht te doen om op het eind met de mini ervandoor te gaan (of wat er nog van over is) .
En niet gelijk naar Parijs, waar veel mensen het moeilijk vinden om te rijden, laat staan als je al onzeker bent, maar kan dus ook om budget/andere redenen zijn ;)

Bij Benjamin hoorde ik Tom elke keer zeggen dat hij wel kon rijden, maar dat hij te druk was. Ik had soms het gevoel dat zijn wagenbeheersing helemaal niet zo goed was als iedereen dacht.
Normaal zat er altijd wel een gastje in die overal 100 rijdt waar je 50 mag etc. , en als zedan met de neus op de feiten gedrukt worden en met een beetje psychische lessen erbij is dat wel op te lossen.
Maar hij deed dat en had constant last van een driftende auto die spontaan rondjes ging rijden en volgens mij heeft hij alle objecten die er neer gezet waren gedurende de serie wel geraakt.

[ Voor 43% gewijzigd door Afvalzak op 17-12-2015 10:42 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Benjamin heeft inderdaad helemaal niet zo veel wagenbeheersing. Misschien gemiddeld goed genoeg, maar dan moet je ook gemiddeld rijden en niet als een coureur. Hij is zelfs een paar keer in paniek geslagen in het programma, wat helemaal niet past bij 'zijn type chauffeur'.

Ik had wel het idee dat ze bij die slalom de auto op van die goedkope Chinese banden hebben gezet. Dat met een gladde ondergrond is bijna een garantie dat je in een slip raakt (wat bij beide kandidaten gebeurde).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:37

Quad

Doof

Schopje. hij is weer bezig. :D
Audi is totaal naar zijn grootje.. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 17:36
Hmm, uitzending net gemist en nu mag ik betalen bij RTL gemist..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Totaal ongeloofwaardige show geworden sinds RTL er met de poten aan zit.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

GAIAjohan schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:44:
Totaal ongeloofwaardige show geworden sinds RTL er met de poten aan zit.
Ik heb weer met verbazing zitten kijken... Ik wil zo graag geloven dat het in scene is gezet en dat dit soort figuren niet op de weg komen, maar ik vrees dat het toch echt niet in scene gezet is :X

Dit jaar is de psychologe er helaas niet meer bij, ze is vervangen door een rij-instructrice.

Overigens vind ik de keuze om in de eerste aflevering de kandidaten met een nagenoeg nieuwe Audi cabrio over het parcours te laten bijzonder... Als het verleden één ding heeft geleerd, is dat de auto die bij dat onderdeel altijd zwaar beschadigd raakt, al was het maar omdat het parcours ook voor een goede chauffeur nog steeds uitdagend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:28
deepbass909 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 00:50:
[...]
maar ik vrees dat het toch echt niet in scene gezet is :X
Kom op, RTL zou RTL niet zijn als het overgrote deel niet staged is... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

cordonbleu schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:20:
[...]

Maar evengoed wel lachen toch :)
Als het niet een zwaar onderwerp is en het is grappig dan vind ik dat niet zo'n drama.
Maar als je wel eens dashcams ziet of oudere mensen bij ziekenhuizen of winkelcentra dan slaat angste zweet me uit. Stoepranden zijn gewoon ook weg voor die mensen. 8)7

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

cordonbleu schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:20:
[...]

Nee, je bent in de war met SBS6 :p Ik geef RTL iets meer krediet. Maar of je het staged kan noemen of niet, je kon van te voren gewoon voorspellen dat die Audi fikse schade zou oplopen. De helling achteruit is zelfs bij een goede chauffeur een koppelingskiller, dus als je mensen met de voertuigbeheersing van een aardappel achter het stuur zet, weet je zeker dat er mooie rookwolken onder de auto vandaan gaan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 23:28
Bij SBS is het in ieder geval overduidelijk dat series nep en geacteerd zijn (Achter gesloten deuren om maar een voorbeeld te noemen). Bij RTL verkopen ze vele programma's echter als zijnde 'real life' en echt en dus niet geacteerd, maar reëel. Dat vind ik nog vele malen erger. Ze nemen je bij de neus, maar toch stevig volhouden dat het allemaal echt is. Bah. :r
Geloof je dan ook echt serieus dat ze er geen rekening mee hadden gehouden dat die Audi wel eens schade op zou kunnen lopen? Zou me niet eens verbazen als dat zelfs in het script zou staan en ze dat dus van tevoren al gepland/ingecalculeerd hadden. Wie gaat er anders 'hele slechte chauffeurs dus' in een dure Audi een best lastig parcours laten rijden? 100% dat die auto schade op gaat lopen. Ze hadden ze ook in een Suzuki Alto kunnen stoppen om maar wat te noemen...

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gisteren de eerste aflevering terug gekeken. Maar BNN deed het wel degelijk leuker :/ jammer dat RTL het programma in handen heeft.
Die schans had ik persoonlijk ook niet gedaan, gokken of je bovenaan bent zonder die te dure audi eraf te rijden. :F

• Quad

Quad

Doof

Er viel niet zoveel te gokken want je kan je spiegels afstellen, doen ze niet, en daarnaast had je iig aan de bestuurderskant een paar staan wat je hoogte bepaalde.

PVOutput☀️

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:27

Pierre

Van nature lui!

Ik heb er 5 min van gezien, sommige lui moeten ze het rijbewijs gelijk verbranden man man wat een gevaren op de weg

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:08:
Er viel niet zoveel te gokken want je kan je spiegels afstellen, doen ze niet, en daarnaast had je iig aan de bestuurderskant een paar staan wat je hoogte bepaalde.
Je hebt gelijk (deels). Ik ga mijn spiegels niet afstellen als ik op een helling zoals de test zou staan. Ik doe dat meestal vooraf. Daarnaast hadden ze naast een slecht zicht ook een presentator die bleef hameren dat het sneller kan en twee jury leden die je eigelijk volledig afzeiken.

• VincentG
  • Laatst online: 18-06 19:52
Tja, juryleden hebben het makkelijk, beetje mensen belachelijk maken vanaf de kant. In afgelopen seizoenen ook zo. In plaats van dat ze die mensen echt helpen en trainen, lopen ze hun enkel af te zeiken en wordt ie van de ene in de andere proef gedropt, wat logischerwijs dan ook niet goed gaat.
En het feit dat als je iets mag (met kleine aanhanger rijden) ook gelijk moet kunnen begreep ik ook nooit. Menig goede rijder had daar ook moeite mee gehad.

Anyway, over dit seizoen:
Natuurlijk ging die Audi eraan. Maar het moet meer spektakel zijn. Dan laat je ze niet rijden met een ragbak, waarbij het hun helemaal niets interesseert, maar met een dikke bak wat voor de kijkers ook leuker is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Dat ze zo'n Audi inzetten is om de kijkcijfers te trekken. Net als dat de auto van de slechtste chauffeur van NL wordt vermorzeld door een tank (helaas geen Leopard :( ).
Uiteraard zoeken ze wel de personen ervoor uit, ik weet niet hoeveel aanmeldingen ze krijgen, maar door naar mensen te kijken en daarop te selecteren kan je al plannen hoe het programma gaat lopen.. ;) Ik geloof dat ze dat bij Expeditie Robinson ook zo doen. Waarom zet je anders drie pokerspelers op één eiland, een aantal jaar terug?

Any way, ik vind het best leuk om te kijken en zou de opdrachten ook graag eens doen. Ik denk namelijk ook dat ik het wel kan (zoals 99% van de mannen :) )

• DennusB
  • Niet online
Ach grote kans dat die Audi al helemaal rot was toen ze er mee begonnen. Even poetsen en nieuwe velgjes er onder en hij ziet er heel "duur" uit.

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-06 11:55
Leuke ergenis TV. Kijkt lekker weg en je kan prima vanaf de bank vol verbazing je nootjes opeten.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:22
Een collega van mijn vrouw werd gewoon op straat gevraagd terwijl hij aan het winkelen was met zijn vrouw.

• RocketKoen
  • Laatst online: 18-06 21:11
Zo'n nieuwe auto waar allemaal proeven mee gedaan werden deden ze bij de Canadese variant ook.
Die zat na 1 dag ook vol krassen. En na dag 2 zaten er geen bumpers meer op en op het eind ook geen spiegels meer.

Maar toen was de "verrassing" in de finale dat ze ook $10.000 tegoed kregen voor een schadeherstel bedrijf.
Die proeven waren wel zo dat je niet echt total-loss kan rijden. Alles op snelheid was met piepschuim obstakels en de betonnen muurtjes waren voor langzame proeven (keren of inparkeren). Anders is het ook niet veilig voor de deelnemers.

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 16-02-2017 10:34 ]

TheS4ndm4n#1919

• DennusB
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:32:
Een collega van mijn vrouw werd gewoon op straat gevraagd terwijl hij aan het winkelen was met zijn vrouw.
Gevraagd? Voor wat?

• Arunia
Excuses, om mee te doen met het programma. Dat was vorig seizoen. Hij heeft uiteraard afgeslagen. Het werd gevraagd terwijl ze hem nooit hebben zien rijden.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Excuses, om mee te doen met het programma. Dat was vorig seizoen. Hij heeft uiteraard afgeslagen. Het werd gevraagd terwijl ze hem nooit hebben zien rijden.
Op FOK! waren wat kandidaten die ooit mee hebben gedaan en die reden dus wel echt dramatisch.
Niet zo uitvergroot als in het programma (of ze reden überhaupt nooit auto) maar ik kan me dus niet helemaal voorstellen dat ze echt iemand random van straat halen.

Maar in vorige seizoenen zaten zeker één persoon met acteerambities (jelena volgens mij), dus je weet het nooit 100% zeker, John Williams is altijd bezig met hulp TV etc. lijkt me toch niet dat hij het fijn vind als heel het programma nep blijkt te zijn.
Eerste seizoen is zelfs de presentator aangereden, dat kan allemaal nep zijn (uiteraard) maar dat gaat wel vrij ver imho.

Een oud kandidate had het er vooral over dat ze constant in hokjes werden geduwd (de onzeker/aggressieve etc.) maar dat is ook wel vrij duidelijk.

Ik zie dagelijks de raarste dingen op de snelweg en op zondag is het helemaal dramatisch (als oma van 86 even een dagje uit heeft 8)7 ) dus ik verbaas me nergens over.
Dat niet iedereen goed achteruit kan rijden/inparkeren en afstanden inschatten in een nieuwe auto, vind ik ook niet echt schokkend.

Last.fm | Code Talks

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Ik vermoed eerder dat hij de vraag niet goed heeft begrepen. Ik vermoed eerder dat hij gevraagd is voor een casting-sessie voor het programma.
ElectronLion schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:55:
Uiteraard zoeken ze wel de personen ervoor uit, ik weet niet hoeveel aanmeldingen ze krijgen, maar door naar mensen te kijken en daarop te selecteren kan je al plannen hoe het programma gaat lopen.. ;) Ik geloof dat ze dat bij Expeditie Robinson ook zo doen.
Ehm, selecteren dat doen ze gewoon bij elk tv-programma. Nergens worden kandidaten rechtstreeks van de straat geplukt. Dat risico is simpelweg te groot.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Nu zijn die parcours er natuurlijk ook een beetje op gericht mensen volledig in de stress te laten schieten. Als normaal gesproken boodschappen doen met je kleindochter al een enorme opgave is schiet je natuurlijk volledig dicht als je achteruit zo'n helling op moet.

• Arunia
Gomez12 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:49:
[...]

Ik vermoed eerder dat hij de vraag niet goed heeft begrepen. Ik vermoed eerder dat hij gevraagd is voor een casting-sessie voor het programma.
Dat zal uiteraard ook wel de vraag zijn geweest.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet het nog kijken, maar het zijn inderdaad altijd wel oefeningen die vrij pittig zijn, ook voor mensen die wel goed kunnen rijden (achteruitrijden met een grote auto tussen een smal bochtig parkour dat uitgezet is met ijzeren wielen met mensen die niet eens weten of ze naar links of naar rechts moeten sturen als ze achteruit rijden en de spiegels ook niet aanpassen naar beneden)
Afvalzak schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:14:
[...]
Maar in vorige seizoenen zaten zeker één persoon met acteerambities (jelena volgens mij), dus je weet het nooit 100% zeker, John Williams is altijd bezig met hulp TV etc. lijkt me toch niet dat hij het fijn vind als heel het programma nep blijkt te zijn.
John Williams doet volgens mij alles om op tv te komen, hij heeft ook call tv vroeger gedaan en al heel veel programa's en series. Veel van die programma's zijn bewezen soms met acteurs (natuurlijk niet altijd, maar misschien dat ze gewoon niet elke week echte mensen kunnen vinden)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-02-2017 13:51 ]

/▌

• Chillz
  • Nu online
Marzman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
het zijn inderdaad altijd wel oefeningen die vrij pittig zijn, ook voor mensen die wel goed kunnen rijden
Ja,
maar mensen die wel goed/ verstandig kunnen rijden voeren het over het algemeen wat verstandiger uit

Leeg - Sinds 20180907

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 13:09
Maar is er überhaupt een mogelijkheid om de aflevering terug te kijken zonder te betalen?

• BataMuka
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-07-2024
Jurrian120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:42:
Maar is er überhaupt een mogelijkheid om de aflevering terug te kijken zonder te betalen?
Toevallig was ik gisteren seizoen 1 aan het kijken, er is een YouTube kanaal waar alle voorgaande seizoenen opstaan (afspeellijst per seizoen)... kan alleen nu niet zo gauw op de naam komen... zal het zo even opzoeken.

EDIT (na het opzoeken): YouTube: Dutchwoman5

[ Voor 11% gewijzigd door BataMuka op 16-02-2017 16:17 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Via Ziggo kan het, al mijn andere opties (RTL XL, terugkijken via Vodafone Glasvezel etc.) werkte niet.
Ik ben blij dat ik het account van mijn ouders heb :)

Last.fm | Code Talks

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04:52
ja enkel kan dit maar tot een week na de uitzending op de site wel een account voor nodig.
maar je betaalt er niet voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
Ze moeten deze kandidaten gewoon op pad sturen met het programma "De gevaarlijkste wegen ter wereld". Een goede cursus heropvoeden en de prijs is als ze het halen dat ze nog leven. :D

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Heb gisteren zitten kijken via de app, geen cent voor betaald. Chromecast zit in de app, dus fluitje van een cent om op tv te kijken :)

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 07:51
jip_86 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:00:
[...]

Heb gisteren zitten kijken via de app, geen cent voor betaald. Chromecast zit in de app, dus fluitje van een cent om op tv te kijken :)
Ik heb hetzelfde gedaan. Moest wel even een (gratis) account aanmaken.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:18
Bewuste Audi staat gewoon te koop, als John het parcours rijd is het kenteken nog niet afgeplakt
https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a5/32644998

Staat ook al erg lang bij dit auto bedrijf... Waarschijnlijk dealtje gesloten met Rtl..

Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 13 januari 2016
Dagen Eigenaar: 401
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 12
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 04 januari 2016
Dagen Eigenaar: 9
Eigenaar tot: 13 januari 2016
Eigenaar 11
Type Eigenaar: Lease
Eigenaar van: 02 augustus 2013
Dagen Eigenaar: 885
Eigenaar tot: 04 januari 2016

De Renault Scenic die ze bij de laatste proef inzetten is eerder ingezet als auto van 1 van de kandidaten (die met dat neefje)

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Dat zal uiteraard ook wel de vraag zijn geweest.
Maar dan is het toch logisch dat ze hem vragen zonder hem te hebben zien rijden. Het programma zegt gewoon tegen een castingbureau dat ze een persoon x/y/z willen hebben, het castingbureau zoekt dan gewoon in hun archieven (of op straat) naar personen die voldoen aan x/y/z qua uiterlijk en die worden uitgenodigd.

Daarna volgt pas een 1e test om te zien of de kandidaten geschikt zijn. En veelal is dat nog steeds geen rijtest, maar meer een half-psychologische test om te zien hoe de kandidaten tegen stress / tv kunnen, kan je daar slecht tegen dan ben je een goede kandidaat voor een rijtest.
Marzman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
[...]

John Williams doet volgens mij alles om op tv te komen, hij heeft ook call tv vroeger gedaan en al heel veel programa's en series. Veel van die programma's zijn bewezen soms met acteurs (natuurlijk niet altijd, maar misschien dat ze gewoon niet elke week echte mensen kunnen vinden)
Acteurs is wel een groot woord, er zijn gewoon een heleboel mensen die geil worden van op tv komen, die lopen bij alle castingbureau's ongeveer elke dag de deur plat. En daarmee verkrijgen ze dus ook ervaring.
Die hebben verhoudingsgewijs ook een extra grote kans om op tv te komen bij soortgelijke programma's.
Daarom heb je ook een grote kans om in meerdere datingshows door de jaren heen te komen.

Dat maakt je nog niet direct een ingehuurde acteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 13:09
Afvalzak schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:34:
Via Ziggo kan het, al mijn andere opties (RTL XL, terugkijken via Vodafone Glasvezel etc.) werkte niet.
Ik ben blij dat ik het account van mijn ouders heb :)
We hebben Ziggo maar heb eerlijk gezegd nog nooit terug gekeken via Ziggo. Ik zal wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:12

SomerenV

It's something!

M'n vriendin zei me dat ik het moest kijken, maar ik heb hier geen televisie-abonnement. Dus even online opgezocht. Enige optie is RTLXL maar na 7 dagen moet je betalen en binnen de 7 dagen mag je inloggen met een account (gratis).

Waar is de tijd gebleven van wat reclames hier en daar? :X Dan maar niet kijken. En misschien maar beter ook aangezien 's Nederlands grootste meest overdreven knuffelneger in het programma zit :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
Nou, dat is ook weer klaar.
Persoonlijk had ik een andere Slechtste chauffeur verkozen.
Weinig verrassend allemaal. Bij BNN was het beter.

En John Williams die op het einde nogal stellig het 'seizoen' benadrukte.
"Dit was het voor dit seizoen, tot een volgend seizoen"
Alsof hij heel goed weet dat "tot volgnend jaar" zeggen te voorbarig is :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alleen jammer dat die auto er niet aan ging. Vind ik wel een deceptie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ze konden het toch niet maken, om die auto te slopen want het was niet haar auto. Ik verwacht ook niet dat het een echt rijbewijs is dat die blender in gaat. Een rijbewijs is staats eigendom, die mag een derde partij niet vernietigen. Ik heb heel wat afleveringen gemist, maar had vanaf het begin al wel verwacht dat het Emese of Marsha zou worden. Was ook behoorlijk verbaast dat Marsha zo makkelijk de dans ontsprong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Wat ik jammer vind is als je Canadian worst driver kijkt zie je ook echt dat ze training krijgen tussen de testen door om beter te gaan rijden. Ik heb sterk het gevoel dat dat bij de Nederlandse versie niet zo is. Want zoveel progressie zit er niet in de voortgang van de slechtste chauffeur.
Als er iemand zo bang is op de snelweg dan ben je het rijbewijs niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:52:
Ik heb sterk het gevoel dat dat bij de Nederlandse versie niet zo is. ...
Dat lijkt me ook niet

Volgens mij wordt ook zo'n beetje alles binnen 1 of 2 weken opgenomen.
Dus dan is er ook geen tijd voor heel veel extra aandacht en lessen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat niet alleen. Ik vind een training om uit een auto te water te ontsnappen zeker nuttig. Maar daar word je geen betere chauffeur van.
De invloed van afleiding achter het stuur hebben ze ook een keer laten zien. Zeker nuttig. Maar daar word je ook niet direct een betere chauffeur van.

Iemand die niet de snelweg op durft (als er één ding overzichtelijk is, is het de snelweg wel), is simpelweg niet geschikt. Misschien ben ik daar iets te simpel in, maar zo denk ik er over.

Ik vind het wel goed dat John de oefeningen een keertje voordoet. Bij sommige parcours heb ik wel mijn twijfels of dat allemaal in één take is opgenomen, want die waren echt wel heel krap. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wow word er niet meer over het nieuwe seizoen gesproken? :o

Volgende week de grote finale, ben echt heel benieuwd wie er deze keer gaat winnen.
We hebben namelijk 2 grote kanshebbers die we liever beide niet op de weg zien.
Dus wij hopen dat er dit jaar 2 winnaars zullen zijn voor de veiligheid.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Ik zie liever alle deelnemers aan het programma niet meer terugkomen op de weg.

Ze zouden undercover in Nederland eens op moeten zetten hoe dit soort types door het CBR als rijvaardig worden gekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-06 16:19

mvh

State Governor

Finale zit erop. Gewonnen door
spoiler:
Wassima
. Niet perse verrassend, maar ik zou na de laatste proef verwachten dat
spoiler:
Joey IPV Bradley
in de finale zou zitten, want die eerste geeft er blijk van dat alles voor de lol is terwijl de tweede tenminste weet dat hij een gevaar op de weg is.

Ik weet even niet of ik hoop dat het echt of geacteerd is, trouwens. Ik kan me voorstellen dat deze mensen echt op de weg zitten, maar ik vraag me wel af hoe het mogelijk is. Alleen maar in rechte lijn van A naar B zonder ooit zelf te parkeren?

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:23

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Bradley wil gewoon graag op tv. Zoveel is mij wel duidelijk.
Voor alle deelnemers geldt: Dat is (helaas) geen acteerwerk. Ik heb daar geen feiten voor, wel een theorie: Als het wel acteerwerk zou zijn, dan betreft dit de beste acteurs die we kennen in NL. Zulke goede acteurs hebben echt wel iets beters te doen.

Verder vind ik het een aanfluiting dat er blijkbaar geen orgaan in NL (CBR, anyone?) is die op basis van deze info (het tv programma) een serieus eigen en compleet onderzoek start naar de rijvaardigheid cq geschiktheid van al deze mensen om zich als bestuurder op de openbare weg te begeven. M.i. zijn ze geen van allen rijbewijs waardig.

Blijkbaar moet er eerst wat ernstigs gebeuren en 1 of meer doden vallen. Want dat is waar deze mensen m.i. op af stevenen, vooral omdat ze (bijna allemaal) nog altijd niet zelf 100% doorhebben hoe gevaarlijk zij zijn op de weg en lijken te denken dat het allemaal wel meevalt zo.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Er is weer een nieuw seizoen (seizoen 12) begonnen op Videoland en daar zitten me toch weer een paar bij...
Hoe de f... hebben die hun rijbewijs gekregen |:(

Deelnemers De Slechtste Chauffeur van Nederland 2023
spoiler:
  • Demi (27 jaar) en bijrijder David (34 jaar) – partners. David vindt zijn vrouw Demi gevaarlijk langzaam rijden. Totdat ze gevaarlijk veel gast geeft…
  • Rana Zakaria (34, Enschede) jaar en bijrijder Marcella (32 jaar) – schoonzusjes. Rana is op gegeven door Marcella, omdat ze het ontzettend jammer vindt dat ze niks met haar rijbewijs kan. Ze kan namelijk niks achter het stuur. Marcella wordt door het programma omschreven als ‘de wijze uit het oosten en Rana de eigenwijze uit het oosten’.
  • Fabian Zwaard (27 jaar) en bijrijder Lesley Versprille (25 jaar) – stapmaatjees. Lesley heeft Fabian opgegeven, omdat hij erg gevaarlijk rijdt. Of beter gezegd: hij is hysterisch in de auto. Denk je nu: die Lesley ken ik toch wel. Dat kan kloppen. Lesley Versprille was eerder te zien in Ex On The Beach en werkt inmiddels als OnlyFans model.
  • Jasper (18 jaar) en bijrijder Lotte Adam (16 jaar ) – broer en zus uit Veenendaal. Jasper is volgens zijn zus een echte wegpiraat. Als Jasper Adam achter het stuur zit, gelden er geen verkeersregels. “Dan is hij van lotje getikt”, aldus de voice-over.
  • Latoya en bijrijder, gospeldiva Lynn (28 jaar) – vriendinnen. Latoya is een roekeloze rijdster… Waarom ze haar leeftijd niet wil delen in het programma… Dat is ons een raadsel…
  • Andy Kamp (21 jaar) en bijrijder Jennifer Dominique (31 jaar) – vrienden. Andy is vooral altijd gevaarlijk. Jennifer kent daarbij veel emoties, die we allemaal in het programma gaan zien… Andy Kamp bakt ieder najaar oliebollen op de woonboulevard in Almelo in zijn oliebollenkraam. In 2022 werd zijn kraam gekozen tot de ‘lekkerste oliebollen van Almelo’. Maar zijn rijkunsten krijgen dus een dikke, vette onvoldoende.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Laatst online: 18-06 19:52
Ga eens proberen of ik dit in Engeland kan kijken. Voorheen via RTL werd dat altijd geblokkeerd. Mogelijk nu weer een regiolock. Wellicht eens verdiepen in VPN.

Vond het (jaren terug dat ik het voor het laatst zag) altijd wel vermakelijk. Al moesten ze ook eens rijden zonder hun vaste bijrijder. Denk dat de meesten dan een stuk beter rijden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Het programma is zijn charme een beetje kwijt, ze zijn allemaal heel slecht en er gaat daardoor nooit iemand naar huis. Het zijn allemaal mensen die nooit meer uit zo'n programma zullen komen als het niet een beperkt aantal afleveringen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jasper is de enige die echt wel kan rijden, maar z'n weggedrag moet aanpassen.

Zoals elk seizoen zit wel zo'n wegpiraat ertussen, rijdt prima maar denkt beter te kunnen sturen dan een ander op de weg, zal nooit de slechtste zijn.

Maar dit seizoen hebben ze wel een paar pareltjes die er niets van kunnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vond het persoonlijk wel heel gevaarlijk in de eerste aflevering dat die Lesley Versprille zo bloot gekleed was en dat er vervolgens een raam stukgaat en er overal glas komt, ik zei al vrij snel tegen mijn vriendin van moet je haar eens zien. Zo ga je de deur toch niet uit? En tja toen ging het ook nog eens mis met dat glas, van mij mogen ze haar er best op aanspreken met oog op veiligheid. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
G_Dragon schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:42:
Er is weer een nieuw seizoen (seizoen 12) begonnen op Netflix en daar zitten me toch weer een paar bij...
Hoe de f... hebben die hun rijbewijs gekregen |:(
Netflix?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Och wat dom, ik bedoelde Videoland.
Zal mijn post ook even aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokertje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-05 07:37
Heb toch wel een beetje het gevoel dat het meeste “staged” is en er meerdere acteurs tussen zitten die volgens een vast protocol geselecteerd worden. Het aantal (nep) blondjes met nepnagels, nepwimpers, zonnebank bruin en gedrag van iemand die we in de volksmond kwalificeren een “dom blondje” is redelijk groot.

Ook zitten er altijd minimaal 1 of meerdere homosexuele mannen in die van dat overdreven gedrag tonen en overal bij moeten gillen en zogenaamd in paniek raken. (Ala Martien Meiland) Overigens niks tegen homoseksualiteit, integendeel zelfs, laat daar geen twijfel over zijn.

Verder altijd wel een vrouw die overdreven in paniek raakt en bang voor alles is.

Er zitten mensen tussen die in de praktijk volgens mij nooit door een CBR examen heen hebben kunnen komen als ze hetzelfde gedrag en manier van handelen vertonen als in het programma.

In een van de laatste aflevering gebruiken ze een Volvo s60 voor de noodstop voor die blinde muur van blokken, de abs van die auto werkte niet, trok 2 zwarte remstrepen zonder onderbreking, lijkt erop dat de abs expres onklaar gemaakt is. Dat type Volvo heeft sowieso abs, denk niet eens dat er nog auto’s zonder te krijgen zijn. Ook wel weer apart dat ze dit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Stokertje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 19:14:
Heb toch wel een beetje het gevoel dat het meeste “staged” is en er meerdere acteurs tussen zitten die volgens een vast protocol geselecteerd worden. Het aantal (nep) blondjes met nepnagels, nepwimpers, zonnebank bruin en gedrag van iemand die we in de volksmond kwalificeren een “dom blondje” is redelijk groot.

Ook zitten er altijd minimaal 1 of meerdere homosexuele mannen in die van dat overdreven gedrag tonen en overal bij moeten gillen en zogenaamd in paniek raken. (Ala Martien Meiland) Overigens niks tegen homoseksualiteit, integendeel zelfs, laat daar geen twijfel over zijn.

Verder altijd wel een vrouw die overdreven in paniek raakt en bang voor alles is.

Er zitten mensen tussen die in de praktijk volgens mij nooit door een CBR examen heen hebben kunnen komen als ze hetzelfde gedrag en manier van handelen vertonen als in het programma.

In een van de laatste aflevering gebruiken ze een Volvo s60 voor de noodstop voor die blinde muur van blokken, de abs van die auto werkte niet, trok 2 zwarte remstrepen zonder onderbreking, lijkt erop dat de abs expres onklaar gemaakt is. Dat type Volvo heeft sowieso abs, denk niet eens dat er nog auto’s zonder te krijgen zijn. Ook wel weer apart dat ze dit doen.
Op mijn Yaris uit 2000 was ABS inderdaad al standaard.

Die kandidaten worden gewoon gecast. En het selectie criterium is niet wie er de slechtste chauffeur is, maar dat er een diverse selectie is. Het is wat dat betreft meer "reality tv" als een spelshow.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb die twijfels ook, ondanks het ongeval in aflevering 3 niet gestaged kan zijn. Wat was dat een harde klap zeg, gewoon totaal geen controle.

Nou ik vraag me soms eerlijk gezegd wel af waar de echte mannen zijn gebleven want elk seizoen zitten er wel een of twee tussen, ik heb ook zeker niks tegen homoseksualiteit maar toch blijf ik me erover verbazen hoe deze mensen hun rijbewijs hebben gehaald... Want het is wel extreem slecht allemaal..

Telkens met zijn hand voor zijn hoofd wanneer er water in de buurt van zijn auto komt, erger me echt aan dat gedrag want is dit wel echt?

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jezus... het jaarlijkse verkeersslachtoffer item was niet mals.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RocketKoen schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:12:
Jezus... het jaarlijkse verkeersslachtoffer item was niet mals.
Juist zo'n onderwerp, dit is toch niet te faken?
Neemt niet weg dat die meid van Fabian een aandachtspipo is, met d'r uiterlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 26-04-2023 23:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Yes! Goed nieuws, want hier hoopte ik alweer een tijd op. Er is een nieuw seizoen gestart op Videoland *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:45:
Yes! Goed nieuws, want hier hoopte ik alweer een tijd op. Er is een nieuw seizoen gestart op Videoland *O*
En op RTL5 (woensdagavond 20:30).

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:12

Agent47

I always close my contracts.

Die dame van 18, hoe heeft die ooit haar rijbewijs gehaald joh? Elk jaar denk ik weer dat het niet erger kan, maar toch...

Zou bijna denken dat er acteurs in zitten.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aflevering 1 gestart.. En met die dame van 18, de examinator en rij-instructeur mogen ze de licenties van intrekken. Dit kan gewoon niet waar zijn..

77 keer de auto af laten slaan, hoe dan! Dat is in m'n hele 15 jaar rijbewijs incl lessen de helft ervan nog niet gelukt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Laatst online: 06:08
Quad schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 23:22:
Aflevering 1 gestart.. En met die dame van 18, de examinator en rij-instructeur mogen ze de licenties van intrekken. Dit kan gewoon niet waar zijn..

77 keer de auto af laten slaan, hoe dan! Dat is in m'n hele 15 jaar rijbewijs incl lessen de helft ervan nog niet gelukt.
Ik wissel altijd tussen dit kan niet of dit hoop ik niet

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij zijn er helaas doorheen en het was een verrassende winnaar! :)

[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2024 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:12

Agent47

I always close my contracts.

G_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:12:
Wij zijn er helaas doorheen en het was een verrassende winnaar! :)
Vond je het echte verrassend? Die jongen reed als een aso maar die had de auto wel altijd onder controle, was gewoon popi-jopi gedrag. Ik vond de winnaar meer dan terecht.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Agent47 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:18:
[...]

Vond je het echte verrassend? Die jongen reed als een aso maar die had de auto wel altijd onder controle, was gewoon popi-jopi gedrag. Ik vond de winnaar meer dan terecht.
Ja terecht was het zeker, maar we wisten nog echt niet welke van de twee dames hem zou gaan winnen. Mijn gevoel zei wel dat dit de winnaar zou gaan worden, ondanks de twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik was wel verbaasd dat ze het rijexamen hebben gehaald. In Amsterdam nog wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

9 april weer een nieuw seizoen!

bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:23
Waar ze die kneuzen elke keer weten te vinden 8)7

En die figuren mogen wel legaal de weg op met een (grof gezegd) moordwapen van minstens een ton.. :X

Zowel zij als hun CBR eximanitoren zouden standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden _O- O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij zijn nu bij de aflevering met de waterbak :P
Vandaag de laatste helft daarvan nog maar even kijken!
Maar man man wat zitten er weer figuren bij, waar halen ze die toch weg pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Laatst online: 08:19

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb een paar keer wat flitsen gezien van het programma, maar het zal aan mijn verstand liggen of dat ik te weinig er van gezien heb, maar ik snap het concept niet helemaal. Want om de titel "De slechtste chauffeur" te krijgen (even nadruk op "slechtste") moet je dus BETER zijn dan de andere slechte chauffeurs omdat je er anders uitvliegt? De persoon die wint is niet de slechtste, want dat zou dan de persoon zijn die bij aflevering 1 eruit vliegt, maar juist de beste van de slechtste 6 of 8 of hoeveel er maar meedoen

Of zeik ik nou te veel?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-06 20:22
@P_Tingen Nee, je mist het concept. De persoon die in ronde 1 eruit vliegt is de persoon die het beste rijdt van alle deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Dus als deelnemer wil je winnen en je gaat dan ook je best doen om zo veel als mogelijk elke test te verneuken en zo rampzalig mogelijk te rijden. Leuk concept!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
P_Tingen schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:18:
Dus als deelnemer wil je winnen en je gaat dan ook je best doen om zo veel als mogelijk elke test te verneuken en zo rampzalig mogelijk te rijden. Leuk concept!
Het idee is dat niemand de titel "slechtste chaufeur" wilt hebben. Echter is het concept een beetje verneukt door alle typetjes die ze van de straat weten te vissen die alle aandacht maar wat leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

LordSinclair schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:59:
[...]
Het idee is dat niemand de titel "slechtste chaufeur" wilt hebben. Echter is het concept een beetje verneukt door alle typetjes die ze van de straat weten te vissen die alle aandacht maar wat leuk vinden.
Dat hele concept is leip, want als je die titel niet wil, dan doe je toch gewoon niet mee?
Geen idee wat de programmamakers gebruikt hebben aan geestverruimende middelen, maar ik wil het ook wel eens proberen.

Ik heb geen probleem met half-brakke concepten of tokkie-tv, maar dit vind ik echt ronduit bagger
Maar goed, ieder zijn ding. Soms is iets zó slecht dat het weer leuk is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
P_Tingen schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:22:
[...]

Dat hele concept is leip, want als je die titel niet wil, dan doe je toch gewoon niet mee?
Geen idee wat de programmamakers gebruikt hebben aan geestverruimende middelen, maar ik wil het ook wel eens proberen.

Ik heb geen probleem met half-brakke concepten of tokkie-tv, maar dit vind ik echt ronduit bagger
In eerdere seizoenen werd men vooral opgegeven door partners en vrienden. En ja, dan wil je wel bewijzen tegenover die persoon dat je niet echt de slechtste chauffeur bent (want dat past niet in je zelfbeeld).

Maar zoals veel concepten is dit nu ook (naar mijn mening) te ver uitgemolken en gaat men meer meedoen om BN-er te worden en niet zo zeer hun rijkunsten te verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08:21
Die Dennis moet toch een van de slechteren ooit zijn. Over het algemeen bestond de categorie aso's toch altijd wel uit mensen die de auto in ieder geval prima onder controle hadden. Die Dennis rijdt EN asociaal EN heeft geen voertuigbeheersing..

Daarbij volgens mij een foutje in de theorievragen van aflevering 2, waarin ze stellen dat je in de bebouwde kom al bij 30 te hard je rijbewijs kan kwijtraken. Dat is toch overal 50? Het is alleen geen Mulderfeit meer bij 30 te hard, maar als ze dat bedoelden is de vraag wel heel slecht gesteld.
P_Tingen schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:22:
[...]

Het concept is best prima hoor, je wordt opgegeven door vrienden en familie. Volgens mij is er nooit iemand door zichzelf opgegeven. Er zitten ook coaches bij die serieus met de kandidaten aan de slag gaan.

In de eerste seizoenen was het ook zo dat degenen die de meeste verbetering lieten zien een auto wonnen, terwijl degenen die de titel "Slechtste chauffeur" een heel pakket rijlessen kregen om from scratch alles weer aan te leren.

Ben het wel eens dat het meer en meer een gimmick aan het worden is. Van veel opdrachten twijfel ik ook of ik het zelf zou kunnen en ik beschouw mezelf toch wel als bovengemiddelde chauffeur. En daarbij is over een soort evenwichtsbalk heen rijden ook totaal niet nuttig in het dagelijkse verkeer natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Vld1989 op 24-04-2025 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:34

Destruction

(ex-)Automonteur

Vld1989 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:38:
[...]

Ben het wel eens dat het meer en meer een gimmick aan het worden is. Van veel opdrachten twijfel ik ook of ik het zelf zou kunnen en ik beschouw mezelf toch wel als bovengemiddelde chauffeur. En daarbij is over een soort evenwichtsbalk heen rijden ook totaal niet nuttig in het dagelijkse verkeer natuurlijk.
IMO was het programma bij BNN veel geloofwaardiger dan nu.

Ik kijk eigenlijk al jaren geen TV meer maar wat ik hier en daar tegen kom van de laatste seizoenen.... Ik zie inderdaad oefeningen voorbij komen die ik wel zou willen proberen. Ik heb ook oefeningen gezien met achteruit rijden, waar die kandidaten met een losse auto nogal een zooitje van maken... Ik wil dat wel eens komen proberen met mijn bus en aanhanger. Ook achteruit rijdend.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vld1989 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:38:
Die Dennis moet toch een van de slechteren ooit zijn. Over het algemeen bestond de categorie aso's toch altijd wel uit mensen die de auto in ieder geval prima onder controle hadden. Die Dennis rijdt EN asociaal EN heeft geen voertuigbeheersing..

Daarbij volgens mij een foutje in de theorievragen van aflevering 2, waarin ze stellen dat je in de bebouwde kom al bij 30 te hard je rijbewijs kan kwijtraken. Dat is toch overal 50? Het is alleen geen Mulderfeit meer bij 30 te hard, maar als ze dat bedoelden is de vraag wel heel slecht gesteld.

[...]
KAN Kwijtraken.
Bij meer dan 100% snelheids overtreding word het aan de rechter overgelaten.
En rij ontzegging is iig 1 van de opties die dan kan worden opgelegd

https://www.juridischloke...er-dan-100percent-te-snel

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:35

Magic666

No one's neighbour!

Hoe is het mogelijk dat die Dennis NIET in de finale stond??? 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mario007
  • Laatst online: 08:05
Magic666 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 06:24:
Hoe is het mogelijk dat die Dennis NIET in de finale stond??? 8)7 8)7
Dat is ook wat ik mij afvroeg. Na zijn rij examen werd er verteld dat het examen eigenlijk na 5 minuten al klaar was. Overal te hard rijden, veel ingrepen etc. En dan als argument ja hij heeft wel laten zien dat hij zich verbeterd heeft t.o.v. toen hij 8 week geleden begon.

Ik had verwacht dat Can de finale zou ontlopen.

<leeg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:35

Magic666

No one's neighbour!

Bizar toch? Die Dennis leert al 8 weken he-le-maal niks.

Can alleen in de finale omdat het dan leuke tv is dat die snor eraf mocht???
Echt bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij snappen er niks meer van,

spoiler:
hoezo mag Dennis voor de finale naar huis? De meest gevaarlijke van de drie.. what the f..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Ik heb me een paar keer afgevraagd of Dennis niet alleen in de show bleef zitten zodat Georgina (of hoe schrijf je het) zoveel mogelijk in beeld kwam. Of het nou de natuurlijke insteek van een influencer is of gewoon de aard van het beestje, het leek soms vooral om de outfits te gaan.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste