Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Destruction

(ex-)Automonteur

deepbass909 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:00:
Wat ik gisteren vooral schokkend haast vond, was de bevestiging dat als je meer dan, zeg, 3 keer examen moet doen voor je past slaagt, je eigenlijk niet achter het stuur van een auto hoort. Zowel Jordy als de Oekraïense dame hadden 7 of 8 keer examen moeten doen voor ze pas geslaagd waren, maar om nou te zeggen dat ze kunnen rijden... :N Hoewel die Oekraïense tijdens haar examen wel veel beter reed en zowaar boven de 50km/u uit kwam. Ik vond voor de verandering dat Tom ook een keer goede les gaf, ze leerde eindelijk dat zij controle over een auto heeft en niet andersom (wat echt haar probleem is).

Jordy en z'n maatje (zou het eigenlijk een setje zijn?), die moeten gewoon lekker de auto laten staan, die gast snapt echt niet hoe je moet rijden. Idem voor Liesbeth trouwens.
Eens, maar ik denk dat ook Jelena (even opgeszocht :P) er niet gaat komen zonder een flink aantal rijlessen.

En zeker in het geval van mensen die 7-8 keer nodig hebben om door het examen te komen.. Ik zou als CBR nou juist graag dat soort mensen na 1,2,3/whatever jaren terug willen zien, kijken hoe het gaat met rijden.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je kan ook prima rijden terwijl je examenvrees hebt. Het aantal keren dat je af moet rijden, zegt lang niet altijd wat over je kwaliteiten als bestuurder. Dat gezegd hebbende, is het aantal mensen dat echt niet op de weg hoort schrikbarend hoog.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25

Tijntje

Hello?!

Jorgen schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:35:
Je kan ook prima rijden terwijl je examenvrees hebt. Het aantal keren dat je af moet rijden, zegt lang niet altijd wat over je kwaliteiten als bestuurder. Dat gezegd hebbende, is het aantal mensen dat echt niet op de weg hoort schrikbarend hoog.
Als iets simpels als een examen al zoveel druk op je legt dat je niet meer kan rijden dan hoor je ook niet thuis in het verkeer. Ook daar onstaan soms situaties die voor stress en druk zorgen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19
Destruction schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:32:
[...]

Eens, maar ik denk dat ook Jelena (even opgeszocht :P) er niet gaat komen zonder een flink aantal rijlessen.

En zeker in het geval van mensen die 7-8 keer nodig hebben om door het examen te komen.. Ik zou als CBR nou juist graag dat soort mensen na 1,2,3/whatever jaren terug willen zien, kijken hoe het gaat met rijden.
Mja, je kan hetzelfde zeggen voor mensen die op hun 18e in 1 keer hun rijbewijs halen. En dan 10 jaar niet autorijden (met name in de grote steden).
Die mogen ook nog steeds rijden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:48
Tijntje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:38:
[...]

Als iets simpels als een examen al zoveel druk op je legt dat je niet meer kan rijden dan hoor je ook niet thuis in het verkeer. Ook daar onstaan soms situaties die voor stress en druk zorgen.
Mee oneens, die situaties zorgen voor een adrenalinestoot. Je kan er niet zenuwachtig voor zijn omdat je nog niet weet dat het gaat gebeuren.

Mee eens als je zenuwachtig bent als je weet dat je door een tunnel of over een brug, of door een drukke stad moet. Dan hoor je inderdaad niet in het verkeer.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Tijntje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:38:
[...]

Examenstress is één ding, dat kan zeker een rol spelen, maar die mensen kunnen vaak wel gewoon goed rijden en daarvoor zijn trainingen die de stress weg moeten nemen. Maar dit zijn niet de gevallen van examenstress maar echt de gevallen die niet kunnen rijden.

En belangrijk is dat examenstress wel iets anders is dan de stress die je in het verkeer ervaart. Mensen met examenstress presteren ook slecht op schoolexamens of tentamens, ook al beheersen ze de stof 100%. Examenstress gaat om de angst dat er iemand naast je zit jou beoordeelt en waarbij je alles goed moet doen. In het verkeer spelen hele andere stressfactoren waar iemand juist geen last van hoeft te hebben.

Maar aan iemand die meer dan bijvoorbeeld 3 keer zakt op puur rijvaardigheid (voor examenstress kan iemand echt wel de indicatoren oppikken), moet serieus de vraag gesteld worden of deze persoon wel echt door wil gaan. En dit is niet alleen iets voor het CBR, maar ook voor rijscholen. Toen ik rijles had, had ik een instructeur die mij pas voor het examen opgaf toen hij zeker wist dat ik kon slagen. Ik had bij die rijschool geen examen-garantie (sowieso is dat eigenlijk maar iets raars wat verboden zou moeten worden), dus belang had hij er niet bij. Maar zijn rijschool had in mijn toenmalige woonplaats wel één van de hoogste slagingspercentages. Als hij het vertrouwen niet had, liet hij iemand niet naar het examen gaan, simpel zat.
RocketKoen schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:54:
[...]

Mja, je kan hetzelfde zeggen voor mensen die op hun 18e in 1 keer hun rijbewijs halen. En dan 10 jaar niet autorijden (met name in de grote steden).
Die mogen ook nog steeds rijden.
Dat klopt eigenlijk ook niet. En eigenlijk is het raar dat je voor heel zaken aantoonbaar jaarlijks ervaring moet op doen (het besturen van een klein sportvliegtuig, parachutespringen, duiken, etc), terwijl je daar vooral alleen jezelf in gevaar kan brengen, terwijl je met een auto ook na 10 jaar niet rijden, gewoon de weg op mag en je ondertussen anderen in gevaar brengt.

Een periodieke herkeuring (bij verlengen) is daarom helemaal geen gek idee. En dan niet zozeer of je de regeltjes wel exact weet, maar wel of je veilig door het verkeer beweegt. Punt is dat je met ervaring bijvoorbeeld weet dat een bepaalde verkeersregel soms maar beter wel even overtreden kan worden, om erger te voorkomen of de doorstroming te bevorderen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18

epic_gram

undercover moderator

kuusj98 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:58:
[...]
Tja, zo wil ik niet achter het stuur zitten, het moet absoluut verantwoord zijn en ook dat mensen met 16,5 al op een tractor rijden. En dan geen kleine maar een Fendt 939 met 3 asser-trailer eraan voel ik me ook absoluut niet veilig. Ach ja, in België is het al helemaal drama, waar de ouders de kinderen les mogen geven, en zij kunnen het over het algemeen ook niet 8)7
Toevallig ken ik dat soort ventjes van 16 die op een trekker rijden. Het is niet zo dat ze vanuit het niets opeens op zo'n trekker de weg opgestuurd worden hoor. :P Die jongens beginnen al vroeg bij papa op schoot, dan beginnen ze een beetje te sturen en vanaf een jaar of 6 rijden ze dan helemaal zelfstandig. Zo'n ventje van 16 heeft dus al dik 10 jaar rij-ervaring en dat zie je terug in hun voertuigcontrole. :D

Je kunt je afvragen wat dus gevaarlijker is, een ventje van 17 die met een audi RS7 of mitsubishi canter rijdt, of een mannetje van 16 met 10 jaar ervaring in een fendt 939. Ik zou zeggen het ventje van 16 met de trekker, ook vooral omdat die gewoon beter kunnen rijden dan het buurvrouwtje die al 5 jaar haar rijbewijs heeft. :)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
De enige keer dat Elena echt goed reed was vorige week in die buggy van Tom. Dat was ook toevallig het enige moment dat ze niet die hakken droeg. Ik vond de aflevering van gisteren nogal saai en de laatste proef met alle knipperende lichten wel erg raar in elkaar gezet.

En waar die bak mest nou voor nodig was? Dat zou de rtl5 factor wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die bak met mest was als sanctie tegen teveel velgen omkegelen, three strikes aaaand shit hits the car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Joosie200 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:50:
Die bak met mest was als sanctie tegen teveel velgen omkegelen, three strikes aaaand shit hits the car.
En daar ga je beter van rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
LordSinclair schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:42:
[...]

En daar ga je beter van rijden?
Lijkt mij niet. Maarja, RTL hé, ze moeten er iets instoppen wat grappig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Leermethode door middel van straffen. Nee? Niemand van gehoord? Intrinsieke en Extrinsieke motivatie?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

w4rguy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:56:
Leermethode door middel van straffen. Nee? Niemand van gehoord? Intrinsieke en Extrinsieke motivatie?
Vast wel maar mensen hier vinden het leuk om te bashen op een programma waar ze ondertussen wel elke week naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tuurlijk wel, maar belonen werkt beter dan straffen. Bovendien zie ik DASCVN meer als amusementsprogramma dan educatieve manier om deelnemers iets bij te leren. Als ze al progressie maken is dat intrinsiek om de auto te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Joosie200 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:59:
[...]

Tuurlijk wel, maar belonen werkt beter dan straffen. Bovendien zie ik DASCVN meer als amusementsprogramma dan educatieve manier om deelnemers iets bij te leren. Als ze al progressie maken is dat intrinsiek om de auto te winnen.
De auto is dan toch juist een beloning :? Je spreekt jezelf tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Dat werkt alleen als je het van te voren verteld. Niet als het onverwachts gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Joosie200 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:45:
[...]

Lijkt mij niet. Maarja, RTL hé, ze moeten er iets instoppen wat grappig is.
Sowieso vind ik de educatieve informatie flink afgenomen sinds het bij RTL zit. Bij BNN werd er in de uitzending meer aandacht aan rijvaardigheid en verkeersregels besteedt dan nu het geval is. Dat maakt het ook wel een stuk minder leuk om te kijken.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

En gisteren was de finale. Heeft Jordy terecht "gewonnen" of had Jelena toch moeten "winnen"?

Persoonlijk vind ik de uitslag wel terecht, waar Jelena vooral last had van een moeder die totaal niet de weg kon wijzen, zagen we Jordy toch wel wat fouten maken. Maar lang niet zo slecht meer als in het begin, dat moet ik wel toegeven (Bambi deed het in de finale echt bizar slecht weer, om maar iets te noemen :X )

Overigens vraag ik me af of het programma niet zwaar in overtreding was door het rijbewijs van Jordy door te knippen... Dat is een staatsdocument en die mag je niet veranderen of opzettelijk beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Terecht dat Jordy als slechtste uit de bus is gekomen. En terecht dat Coen de mini Cooper gewonnen heeft. Jelena kan wel rijden maar moet gewoon niet meer haar moeder als navigator aan boord hebben. Plus gewoon zelfverzekerd in de auto zitten, doorkrijgen dat ze het kan. Jordy daarentegen heeft nog steeds moeite met de beheersing over de auto. En het doorknippen van het rijbewijs. Denk dat ze een nep roze plastic pasje hebben gebruikt want het is idd staatseigendom. Verder vond ik de wisseltruc met Tim en Tom wel grappig gedaan. Jelena meteen 'jij bent Tom niet, geen TomTom meer :'(' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

"Jelena" in Popoz (comedy central)

Hierdoor ben ik behoorlijk gaan twijfelen aan de echtheid van "Jelena" en het programma zelf. Dat zij hem dan net niet won, past in dat plaatje. Anders is het wel heel erg doorgestoken kaart..

Ik ben het blijven volgen, en ook een nieuw seizoen zal ik waarschijnlijk kijken, maar als ik volgend seizoen weer zoiets tegen kom is de kans groot dat ik af haak.. :/

Wisseltruc van Tim en Tom was inderdaad leuk gedaan. Ernstig om te zien hoe sommigen (Bambi o.a) weer verschrikkelijk faalden :')

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 09-12-2014 11:35 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Destruction schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:34:

Hierdoor ben ik behoorlijk gaan twijfelen aan de echtheid van "Jelena" en het programma zelf. Dat zij hem dan net niet won, past in dat plaatje. Anders is het wel heel erg doorgestoken kaart..
Maar is ze dat echt? of gewoon iemand die er erg op lijkt.

Die Danny heeft wel een dosis karma gehad.
deepbass909 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:21:

Overigens vraag ik me af of het programma niet zwaar in overtreding was door het rijbewijs van Jordy door te knippen... Dat is een staatsdocument en die mag je niet veranderen of opzettelijk beschadigen.
Ik denk dat als het CBR die aflevering heeft gezien, ze geen aangifte doen maar een bedankje sturen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 09-12-2014 18:32 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
RocketKoen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:03:
Ik denk dat als het CBR die aflevering heeft gezien, ze geen aangifte doen maar een bedankje sturen ;)
Ik denk dat het CBR in een hoekje zich zit te schamen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 08:56
Dat die Jordi die "zwerfster" de auto uit gooide XD

Is gewoon een actrice ingehuurd door RTL5 natuurlijk. Jordi was haar zat en greep haar bij haar nek en sleurde haar zo de auto uit. hahahah stond ze daar...uhmmm kut wat moet ik nu doen...
Hoop voor dr dat ze is opgepikt door een volgauto :')

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 641571

Hallo,

Ik zit net de afleveringen terug te kijken van de slechtste chauffeur van nederland najaar 2014.
In de 7e aflevering heb ik een liedje gehoord en vraag me echt af welke dat is.
PLEAS IEMAND HELP !!
Hij word afgespeeld ongeveer tussen minuut 17:40 en 17:55.
Ik hoop echt dat iemand dit leest en die het dan ook weet.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Hallo mij. Probeer shazam eens of maak even een kort YouTube filmpje. Ik ga niet alle afleveringen na zitten zoeken. :,)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaa heb ik al geprobeerd maar hij pakt de stemmen ook op dus vind die hem niet
en het gebeurd in
Seizoen najaar 2014
Aflevering 7
Tussen de minuten
17:40 en 17:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-05 19:52
Ik heb het proberen te achterhalen, maar helaas. Hier trouwens de aflevering : http://youtu.be/JC3WnEQSzOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer anders even deze link
zelfde tijden
vanaf minuut 17:40 tot 17:55
http://youtu.be/JC3WnEQSzOM
[url]https://www.youtube.com/watch?v=JC3WnEQSzOM&feature=youtu.be[url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer maar toch bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
De muziek is te zacht.. Wel leuk om er toch achter te komen, maar hoe is me nog even een raadsel.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 13-12-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Een cover van everybody hurts van REM

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HARDSTIKKE BEDANKTTTTT :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:47
Everybody hurts van REM... maar dan een cover-versie.

edit: zie dat 't ook al in het andere topic staat :)
edit2: zijn 't the Corrs?

[ Voor 45% gewijzigd door Homerius op 13-12-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt moest namelijk ook even met spoed maar iedereen bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Lijkt wel op deze : http://www.youtube.com/watch?v=8r_ubcUd-gE
Dat is tenminste een cover met dezelfde klank/stem.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 13-12-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de topics gemerged, het kan zijn dat er wat dubbele posts overblijven, maar dat is niet zo'n ramp :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha sorry
ik zal anders het wel van de andere topic afhalen :)
Wil wel iedereen bedanken voor zn hulp handig deze site.
Daar wel complimenten voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 20:34
Voor degenen die DACVN/DSCVN leuk vinden, Canada's Worst Driver is ook erg leuk om te zien. Maandag is de finale van het huidige seizoen (10). Verkeersregels zijn bijna gelijk aan Nederland en aangezien het Canada is, is alles volgens het Metrische systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
SiC123 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:11:
Voor degenen die DACVN/DSCVN leuk vinden, Canada's Worst Driver is ook erg leuk om te zien. Maandag is de finale van het huidige seizoen (10). Verkeersregels zijn bijna gelijk aan Nederland en aangezien het Canada is, is alles volgens het Metrische systeem :)
Leuke tip! De Canadese versie is een stuk leuker om te kijken. De presentator doet het gewoon erg leuk. Ook grappig om te zien dat een aantal zaken daar toch anders aangeleerd worden als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SiC123 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:11:
En daar doen ze de proeven ook in de prijsauto (Musscle car)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

MMMMMMMEGA KICK!!!! :+

Gisteren is het nieuwe seizoen weer gestart. Deze keer slechts één jongen uit Grun en verder alleen (jonge) dames. En man, man, wat een drama weer... Zo erg dat je echt afvraagt of het niet gespeeld is.

Mijn grootste schok, het totale gebrek aan respect voor een voertuig en gewoon haast opzettelijk schade veroorzaken... :N

En kunnen ze alsjeblieft John Williams weer afserveren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
deepbass909 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:06:
MMMMMMMEGA KICK!!!! :+

Gisteren is het nieuwe seizoen weer gestart. Deze keer slechts één jongen uit Grun en verder alleen (jonge) dames. En man, man, wat een drama weer... Zo erg dat je echt afvraagt of het niet gespeeld is.

Mijn grootste schok, het totale gebrek aan respect voor een voertuig en gewoon haast opzettelijk schade veroorzaken... :N

En kunnen ze alsjeblieft John Williams weer afserveren :r
FACKKKK. Dat heb ik gemist :/ Vanavond snel terugkijken. Thanks :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

John Williams heb ik dan weer weinig problemen mee...

Maar net wat jij deepbass909 zegt, soms is het zó erg dat je je afvraagt of het niet gespeeld is....

En wát een tokkies zitten er ook tussen zeg :X Echt ernstig.

Dat volk rijdt als een idioot maar als zij wat fout doen en jij zou er wat van zeggen in het verkeer kun je nog een pak rammel krijgen of nog erger ook. Gadverdamme :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Het was vooral het overdreven flirten met Nour en Angela dat hij deed wat echt om te kotsen was...

Maar zij iets fout doen? Hoe kom je daar nou bij... Ze zijn allemaal prima chauffeurs die volledige controle over de auto en hun gedrag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17
Straks ook maar eens terugkijken...
leverde voorheen altijd een vermakelijk stukje televisie op

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jammer dat het vanuit het buitenland niet meer te bekijken is (is ook voor het eerst, vorig jaar kon ik het wel nog gewoon kijken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:38
Marzman schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:19:
Jammer dat het vanuit het buitenland niet meer te bekijken is (is ook voor het eerst, vorig jaar kon ik het wel nog gewoon kijken).
Hola of een VPN ;) Gebruikte ik zelf veel ook vanuit het buitenland en werkt prima voor rtl gemist en uitzending gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:27

SomerenV

It's something!

Ik ben nu aan het kijken, maar ik kan maar één ding zeggen: dit is zo overdreven/nep als het maar zijn kan.

Wat me het eerste opvalt is hoe spontaan en 'natuurlijk' de kandidaten reageren voor de camera. Ik heb genoeg mensen voor de camera gehad die daar geen ervaring mee hadden en die waren allemaal stuk voor stuk een stuk minder op hun gemak dan de mensjes in dit programma. Iemand zonder ervaring met interviews/filmen reageert vaak heel houterig voor de camera, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ook vinden de deelnemers het allemaal iets te leuk voor mijn gevoel.

Mocht dit programma wél echt zijn dan is er serieus wat mis bij het CBR want dan kun je er van uit gaan dat er meer mensen zijn in Nederland die zó belabberd rijden.

Kansloos programma waarin wederom een stel lampzwanzen een podium krijgen. Doe maar niet :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Destruction schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:34:

Ik ben het blijven volgen, en ook een nieuw seizoen zal ik waarschijnlijk kijken, maar als ik volgend seizoen weer zoiets tegen kom is de kans groot dat ik af haak.. :/

Wisseltruc van Tim en Tom was inderdaad leuk gedaan. Ernstig om te zien hoe sommigen (Bambi o.a) weer verschrikkelijk faalden :')
Ik lees net m'n eigen post terug.

Ik heb besloten om de eerste aflevering niet te kijken, en als ik op de reply's hier af ga heb ik niks gemist... Erg jammer, bij BNN met Ruben vond ik het een leuk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Destruction schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 01:15:
[...]

Ik lees net m'n eigen post terug.

Ik heb besloten om de eerste aflevering niet te kijken, en als ik op de reply's hier af ga heb ik niks gemist... Erg jammer, bij BNN met Ruben vond ik het een leuk programma.
Ik heb het hele seizoen gekeken. Doorgestoken kaart was het niet, tenminste, beide finalisten reden nog net zo belabberd als aan het begin. Wat mij dit jaar echt is tegengevallen, is dat het hulp deel compleet naar de achtergrond is verdwenen. De finalisten hadden beiden duidelijk hulp nodig, wouden ze überhaupt veilig kunnen rijden. Vooral van Benjamin (de enige man dit jaar) ben ik serieus geschrokken. Die gast kan echt wel rijden, maar had geen beheersing en liet zicht overduidelijk leiden door emotie (vooral frustratie), waardoor hij telkens weer gevaarlijk deed. Die jongen had bovendien behoorlijk extreme claustrofobie (in één situatie was hij echt bang, dat was niet meer te spelen).
M'n vriendin (zij is afgestudeerd pedagoog en tegenwoordig schoolpsycholoog voor extreem moeilijk opvoedbare kinderen) en ik hadden beiden het gevoel dat die jongen echt mentale hulp nodig heeft, niet alleen voor het rijden, maar voor alles in z'n leven. En dat is compleet genegeerd, terwijl juist bij BNN dergelijke problemen wel aangepakt werden.

Bovendien kon de kandidaat die de meeste vooruitgang had geboekt in de eerdere seizoenen nog een auto winnen, maar dat is ook afgeschaft en ging de finale niet meer naar Parijs maar naar Amsterdam.

Het is duidelijk dat RTL het budget flink heeft teruggeschroefd en het programma vooral lekker sensationeel is gemaakt. Jammer...

Verder vond ik bepaalde commentaren wel een beetje flauw. Bijna alle kandidaten hadden problemen om een BMW in z'n achteruit te krijgen. Nu heb ik zelf heel wat jaartjes in een vergelijkbare BMW gereden en weet dat die dingen niet de makkelijkste bak hebben om in z'n achteruit te zetten. Vooral als niet gewend bent dat je even door een blokkeerpal moet drukken. Ik heb daar in het begin ook mee zitten kutten. En parcours die echt te krap zijn. Maar goed, het is ook vooral om te kijken hoe ze op moeilijke situaties reageren (duw je gewoon door, of stop je en neem je de rust om het op te lossen).

Ik ben benieuwd of een nieuw seizoen volgend jaar mij nog zou kunnen boeien...

• LordSinclair
Helemaal mee eens, Ruben reed het parcours ook altijd nog zelf, dat durven ze nu niet meer aan. En ik denk dat Parijs ze niet meer wilt hebben (en gelijk hebben ze). Ik had alleen liever gezien dat Benjamin "gewonnen" had. Want snelheid met die roekeloosheid vind ik veel gevaarlijker dan stilstaan op de trambaan, een aantal fietsers en voetgangers moesten het flink ontgelden bij hem.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij BNN was het inderdaad leuker, ik moet de finale eigenlijk nog kijken. Was er nu helemaal geen prijs? Misschien is dat eigenlijk ook beter want dat 'doorgestoken kaart' idee dat sommige hadden dat zat immo vooral bij de kandidaten die de auto wilden winnen en niet in de regie van het programma. Even overacten dat het nog slechter gaat en dan wat progress laten zien en zo winnen.

/▌

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16
LordSinclair schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:43:
Helemaal mee eens, Ruben reed het parcours ook altijd nog zelf, dat durven ze nu niet meer aan. En ik denk dat Parijs ze niet meer wilt hebben (en gelijk hebben ze). Ik had alleen liever gezien dat Benjamin "gewonnen" had. Want snelheid met die roekeloosheid vind ik veel gevaarlijker dan stilstaan op de trambaan, een aantal fietsers en voetgangers moesten het flink ontgelden bij hem.
Gewoon bij allebei het rijbewijs afnemen en nooit meer de weg op laten. Ze zijn allebei levensgevaarlijk 8)7

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klopt, ze hebben of een budget gekregen, of ze hebben naar de kijkers geluisterd.
Geen Mini die stimuleert om heel lang slecht te doen om op het eind met de mini ervandoor te gaan (of wat er nog van over is) .
En niet gelijk naar Parijs, waar veel mensen het moeilijk vinden om te rijden, laat staan als je al onzeker bent, maar kan dus ook om budget/andere redenen zijn ;)

Bij Benjamin hoorde ik Tom elke keer zeggen dat hij wel kon rijden, maar dat hij te druk was. Ik had soms het gevoel dat zijn wagenbeheersing helemaal niet zo goed was als iedereen dacht.
Normaal zat er altijd wel een gastje in die overal 100 rijdt waar je 50 mag etc. , en als zedan met de neus op de feiten gedrukt worden en met een beetje psychische lessen erbij is dat wel op te lossen.
Maar hij deed dat en had constant last van een driftende auto die spontaan rondjes ging rijden en volgens mij heeft hij alle objecten die er neer gezet waren gedurende de serie wel geraakt.

[ Voor 43% gewijzigd door Afvalzak op 17-12-2015 10:42 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Benjamin heeft inderdaad helemaal niet zo veel wagenbeheersing. Misschien gemiddeld goed genoeg, maar dan moet je ook gemiddeld rijden en niet als een coureur. Hij is zelfs een paar keer in paniek geslagen in het programma, wat helemaal niet past bij 'zijn type chauffeur'.

Ik had wel het idee dat ze bij die slalom de auto op van die goedkope Chinese banden hebben gezet. Dat met een gladde ondergrond is bijna een garantie dat je in een slip raakt (wat bij beide kandidaten gebeurde).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Schopje. hij is weer bezig. :D
Audi is totaal naar zijn grootje.. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Hmm, uitzending net gemist en nu mag ik betalen bij RTL gemist..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:23
Totaal ongeloofwaardige show geworden sinds RTL er met de poten aan zit.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

GAIAjohan schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:44:
Totaal ongeloofwaardige show geworden sinds RTL er met de poten aan zit.
Ik heb weer met verbazing zitten kijken... Ik wil zo graag geloven dat het in scene is gezet en dat dit soort figuren niet op de weg komen, maar ik vrees dat het toch echt niet in scene gezet is :X

Dit jaar is de psychologe er helaas niet meer bij, ze is vervangen door een rij-instructrice.

Overigens vind ik de keuze om in de eerste aflevering de kandidaten met een nagenoeg nieuwe Audi cabrio over het parcours te laten bijzonder... Als het verleden één ding heeft geleerd, is dat de auto die bij dat onderdeel altijd zwaar beschadigd raakt, al was het maar omdat het parcours ook voor een goede chauffeur nog steeds uitdagend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:09
deepbass909 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 00:50:
[...]
maar ik vrees dat het toch echt niet in scene gezet is :X
Kom op, RTL zou RTL niet zijn als het overgrote deel niet staged is... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

cordonbleu schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:20:
[...]

Maar evengoed wel lachen toch :)
Als het niet een zwaar onderwerp is en het is grappig dan vind ik dat niet zo'n drama.
Maar als je wel eens dashcams ziet of oudere mensen bij ziekenhuizen of winkelcentra dan slaat angste zweet me uit. Stoepranden zijn gewoon ook weg voor die mensen. 8)7

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

• deepbass909

deepbass909

cordonbleu schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:20:
[...]

Nee, je bent in de war met SBS6 :p Ik geef RTL iets meer krediet. Maar of je het staged kan noemen of niet, je kon van te voren gewoon voorspellen dat die Audi fikse schade zou oplopen. De helling achteruit is zelfs bij een goede chauffeur een koppelingskiller, dus als je mensen met de voertuigbeheersing van een aardappel achter het stuur zet, weet je zeker dat er mooie rookwolken onder de auto vandaan gaan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:09
Bij SBS is het in ieder geval overduidelijk dat series nep en geacteerd zijn (Achter gesloten deuren om maar een voorbeeld te noemen). Bij RTL verkopen ze vele programma's echter als zijnde 'real life' en echt en dus niet geacteerd, maar reëel. Dat vind ik nog vele malen erger. Ze nemen je bij de neus, maar toch stevig volhouden dat het allemaal echt is. Bah. :r
Geloof je dan ook echt serieus dat ze er geen rekening mee hadden gehouden dat die Audi wel eens schade op zou kunnen lopen? Zou me niet eens verbazen als dat zelfs in het script zou staan en ze dat dus van tevoren al gepland/ingecalculeerd hadden. Wie gaat er anders 'hele slechte chauffeurs dus' in een dure Audi een best lastig parcours laten rijden? 100% dat die auto schade op gaat lopen. Ze hadden ze ook in een Suzuki Alto kunnen stoppen om maar wat te noemen...

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gisteren de eerste aflevering terug gekeken. Maar BNN deed het wel degelijk leuker :/ jammer dat RTL het programma in handen heeft.
Die schans had ik persoonlijk ook niet gedaan, gokken of je bovenaan bent zonder die te dure audi eraf te rijden. :F

• Quad

Quad

Doof

Er viel niet zoveel te gokken want je kan je spiegels afstellen, doen ze niet, en daarnaast had je iig aan de bestuurderskant een paar staan wat je hoogte bepaalde.

PVOutput☀️

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:06

Pierre

Van nature lui!

Ik heb er 5 min van gezien, sommige lui moeten ze het rijbewijs gelijk verbranden man man wat een gevaren op de weg

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:08:
Er viel niet zoveel te gokken want je kan je spiegels afstellen, doen ze niet, en daarnaast had je iig aan de bestuurderskant een paar staan wat je hoogte bepaalde.
Je hebt gelijk (deels). Ik ga mijn spiegels niet afstellen als ik op een helling zoals de test zou staan. Ik doe dat meestal vooraf. Daarnaast hadden ze naast een slecht zicht ook een presentator die bleef hameren dat het sneller kan en twee jury leden die je eigelijk volledig afzeiken.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Tja, juryleden hebben het makkelijk, beetje mensen belachelijk maken vanaf de kant. In afgelopen seizoenen ook zo. In plaats van dat ze die mensen echt helpen en trainen, lopen ze hun enkel af te zeiken en wordt ie van de ene in de andere proef gedropt, wat logischerwijs dan ook niet goed gaat.
En het feit dat als je iets mag (met kleine aanhanger rijden) ook gelijk moet kunnen begreep ik ook nooit. Menig goede rijder had daar ook moeite mee gehad.

Anyway, over dit seizoen:
Natuurlijk ging die Audi eraan. Maar het moet meer spektakel zijn. Dan laat je ze niet rijden met een ragbak, waarbij het hun helemaal niets interesseert, maar met een dikke bak wat voor de kijkers ook leuker is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Dat ze zo'n Audi inzetten is om de kijkcijfers te trekken. Net als dat de auto van de slechtste chauffeur van NL wordt vermorzeld door een tank (helaas geen Leopard :( ).
Uiteraard zoeken ze wel de personen ervoor uit, ik weet niet hoeveel aanmeldingen ze krijgen, maar door naar mensen te kijken en daarop te selecteren kan je al plannen hoe het programma gaat lopen.. ;) Ik geloof dat ze dat bij Expeditie Robinson ook zo doen. Waarom zet je anders drie pokerspelers op één eiland, een aantal jaar terug?

Any way, ik vind het best leuk om te kijken en zou de opdrachten ook graag eens doen. Ik denk namelijk ook dat ik het wel kan (zoals 99% van de mannen :) )

• DennusB
  • Niet online
Ach grote kans dat die Audi al helemaal rot was toen ze er mee begonnen. Even poetsen en nieuwe velgjes er onder en hij ziet er heel "duur" uit.

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:59
Leuke ergenis TV. Kijkt lekker weg en je kan prima vanaf de bank vol verbazing je nootjes opeten.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Een collega van mijn vrouw werd gewoon op straat gevraagd terwijl hij aan het winkelen was met zijn vrouw.

• RocketKoen
Zo'n nieuwe auto waar allemaal proeven mee gedaan werden deden ze bij de Canadese variant ook.
Die zat na 1 dag ook vol krassen. En na dag 2 zaten er geen bumpers meer op en op het eind ook geen spiegels meer.

Maar toen was de "verrassing" in de finale dat ze ook $10.000 tegoed kregen voor een schadeherstel bedrijf.
Die proeven waren wel zo dat je niet echt total-loss kan rijden. Alles op snelheid was met piepschuim obstakels en de betonnen muurtjes waren voor langzame proeven (keren of inparkeren). Anders is het ook niet veilig voor de deelnemers.

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 16-02-2017 10:34 ]

TheS4ndm4n#1919

• DennusB
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:32:
Een collega van mijn vrouw werd gewoon op straat gevraagd terwijl hij aan het winkelen was met zijn vrouw.
Gevraagd? Voor wat?

• Arunia
  • Nu online
Excuses, om mee te doen met het programma. Dat was vorig seizoen. Hij heeft uiteraard afgeslagen. Het werd gevraagd terwijl ze hem nooit hebben zien rijden.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Excuses, om mee te doen met het programma. Dat was vorig seizoen. Hij heeft uiteraard afgeslagen. Het werd gevraagd terwijl ze hem nooit hebben zien rijden.
Op FOK! waren wat kandidaten die ooit mee hebben gedaan en die reden dus wel echt dramatisch.
Niet zo uitvergroot als in het programma (of ze reden überhaupt nooit auto) maar ik kan me dus niet helemaal voorstellen dat ze echt iemand random van straat halen.

Maar in vorige seizoenen zaten zeker één persoon met acteerambities (jelena volgens mij), dus je weet het nooit 100% zeker, John Williams is altijd bezig met hulp TV etc. lijkt me toch niet dat hij het fijn vind als heel het programma nep blijkt te zijn.
Eerste seizoen is zelfs de presentator aangereden, dat kan allemaal nep zijn (uiteraard) maar dat gaat wel vrij ver imho.

Een oud kandidate had het er vooral over dat ze constant in hokjes werden geduwd (de onzeker/aggressieve etc.) maar dat is ook wel vrij duidelijk.

Ik zie dagelijks de raarste dingen op de snelweg en op zondag is het helemaal dramatisch (als oma van 86 even een dagje uit heeft 8)7 ) dus ik verbaas me nergens over.
Dat niet iedereen goed achteruit kan rijden/inparkeren en afstanden inschatten in een nieuwe auto, vind ik ook niet echt schokkend.

Last.fm | Code Talks

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Ik vermoed eerder dat hij de vraag niet goed heeft begrepen. Ik vermoed eerder dat hij gevraagd is voor een casting-sessie voor het programma.
ElectronLion schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:55:
Uiteraard zoeken ze wel de personen ervoor uit, ik weet niet hoeveel aanmeldingen ze krijgen, maar door naar mensen te kijken en daarop te selecteren kan je al plannen hoe het programma gaat lopen.. ;) Ik geloof dat ze dat bij Expeditie Robinson ook zo doen.
Ehm, selecteren dat doen ze gewoon bij elk tv-programma. Nergens worden kandidaten rechtstreeks van de straat geplukt. Dat risico is simpelweg te groot.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:27
Nu zijn die parcours er natuurlijk ook een beetje op gericht mensen volledig in de stress te laten schieten. Als normaal gesproken boodschappen doen met je kleindochter al een enorme opgave is schiet je natuurlijk volledig dicht als je achteruit zo'n helling op moet.

• Arunia
  • Nu online
Gomez12 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:49:
[...]

Ik vermoed eerder dat hij de vraag niet goed heeft begrepen. Ik vermoed eerder dat hij gevraagd is voor een casting-sessie voor het programma.
Dat zal uiteraard ook wel de vraag zijn geweest.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet het nog kijken, maar het zijn inderdaad altijd wel oefeningen die vrij pittig zijn, ook voor mensen die wel goed kunnen rijden (achteruitrijden met een grote auto tussen een smal bochtig parkour dat uitgezet is met ijzeren wielen met mensen die niet eens weten of ze naar links of naar rechts moeten sturen als ze achteruit rijden en de spiegels ook niet aanpassen naar beneden)
Afvalzak schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:14:
[...]
Maar in vorige seizoenen zaten zeker één persoon met acteerambities (jelena volgens mij), dus je weet het nooit 100% zeker, John Williams is altijd bezig met hulp TV etc. lijkt me toch niet dat hij het fijn vind als heel het programma nep blijkt te zijn.
John Williams doet volgens mij alles om op tv te komen, hij heeft ook call tv vroeger gedaan en al heel veel programa's en series. Veel van die programma's zijn bewezen soms met acteurs (natuurlijk niet altijd, maar misschien dat ze gewoon niet elke week echte mensen kunnen vinden)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-02-2017 13:51 ]

/▌

• Chillz
Marzman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
het zijn inderdaad altijd wel oefeningen die vrij pittig zijn, ook voor mensen die wel goed kunnen rijden
Ja,
maar mensen die wel goed/ verstandig kunnen rijden voeren het over het algemeen wat verstandiger uit

Leeg - Sinds 20180907

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 13:50
Maar is er überhaupt een mogelijkheid om de aflevering terug te kijken zonder te betalen?

• BataMuka
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-07-2024
Jurrian120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:42:
Maar is er überhaupt een mogelijkheid om de aflevering terug te kijken zonder te betalen?
Toevallig was ik gisteren seizoen 1 aan het kijken, er is een YouTube kanaal waar alle voorgaande seizoenen opstaan (afspeellijst per seizoen)... kan alleen nu niet zo gauw op de naam komen... zal het zo even opzoeken.

EDIT (na het opzoeken): YouTube: Dutchwoman5

[ Voor 11% gewijzigd door BataMuka op 16-02-2017 16:17 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Via Ziggo kan het, al mijn andere opties (RTL XL, terugkijken via Vodafone Glasvezel etc.) werkte niet.
Ik ben blij dat ik het account van mijn ouders heb :)

Last.fm | Code Talks

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-05 23:03
ja enkel kan dit maar tot een week na de uitzending op de site wel een account voor nodig.
maar je betaalt er niet voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
Ze moeten deze kandidaten gewoon op pad sturen met het programma "De gevaarlijkste wegen ter wereld". Een goede cursus heropvoeden en de prijs is als ze het halen dat ze nog leven. :D

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:27
Heb gisteren zitten kijken via de app, geen cent voor betaald. Chromecast zit in de app, dus fluitje van een cent om op tv te kijken :)

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 20:57
jip_86 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:00:
[...]

Heb gisteren zitten kijken via de app, geen cent voor betaald. Chromecast zit in de app, dus fluitje van een cent om op tv te kijken :)
Ik heb hetzelfde gedaan. Moest wel even een (gratis) account aanmaken.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:34
Bewuste Audi staat gewoon te koop, als John het parcours rijd is het kenteken nog niet afgeplakt
https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a5/32644998

Staat ook al erg lang bij dit auto bedrijf... Waarschijnlijk dealtje gesloten met Rtl..

Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 13 januari 2016
Dagen Eigenaar: 401
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 12
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 04 januari 2016
Dagen Eigenaar: 9
Eigenaar tot: 13 januari 2016
Eigenaar 11
Type Eigenaar: Lease
Eigenaar van: 02 augustus 2013
Dagen Eigenaar: 885
Eigenaar tot: 04 januari 2016

De Renault Scenic die ze bij de laatste proef inzetten is eerder ingezet als auto van 1 van de kandidaten (die met dat neefje)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Dat zal uiteraard ook wel de vraag zijn geweest.
Maar dan is het toch logisch dat ze hem vragen zonder hem te hebben zien rijden. Het programma zegt gewoon tegen een castingbureau dat ze een persoon x/y/z willen hebben, het castingbureau zoekt dan gewoon in hun archieven (of op straat) naar personen die voldoen aan x/y/z qua uiterlijk en die worden uitgenodigd.

Daarna volgt pas een 1e test om te zien of de kandidaten geschikt zijn. En veelal is dat nog steeds geen rijtest, maar meer een half-psychologische test om te zien hoe de kandidaten tegen stress / tv kunnen, kan je daar slecht tegen dan ben je een goede kandidaat voor een rijtest.
Marzman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
[...]

John Williams doet volgens mij alles om op tv te komen, hij heeft ook call tv vroeger gedaan en al heel veel programa's en series. Veel van die programma's zijn bewezen soms met acteurs (natuurlijk niet altijd, maar misschien dat ze gewoon niet elke week echte mensen kunnen vinden)
Acteurs is wel een groot woord, er zijn gewoon een heleboel mensen die geil worden van op tv komen, die lopen bij alle castingbureau's ongeveer elke dag de deur plat. En daarmee verkrijgen ze dus ook ervaring.
Die hebben verhoudingsgewijs ook een extra grote kans om op tv te komen bij soortgelijke programma's.
Daarom heb je ook een grote kans om in meerdere datingshows door de jaren heen te komen.

Dat maakt je nog niet direct een ingehuurde acteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 13:50
Afvalzak schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:34:
Via Ziggo kan het, al mijn andere opties (RTL XL, terugkijken via Vodafone Glasvezel etc.) werkte niet.
Ik ben blij dat ik het account van mijn ouders heb :)
We hebben Ziggo maar heb eerlijk gezegd nog nooit terug gekeken via Ziggo. Ik zal wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:27

SomerenV

It's something!

M'n vriendin zei me dat ik het moest kijken, maar ik heb hier geen televisie-abonnement. Dus even online opgezocht. Enige optie is RTLXL maar na 7 dagen moet je betalen en binnen de 7 dagen mag je inloggen met een account (gratis).

Waar is de tijd gebleven van wat reclames hier en daar? :X Dan maar niet kijken. En misschien maar beter ook aangezien 's Nederlands grootste meest overdreven knuffelneger in het programma zit :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Nou, dat is ook weer klaar.
Persoonlijk had ik een andere Slechtste chauffeur verkozen.
Weinig verrassend allemaal. Bij BNN was het beter.

En John Williams die op het einde nogal stellig het 'seizoen' benadrukte.
"Dit was het voor dit seizoen, tot een volgend seizoen"
Alsof hij heel goed weet dat "tot volgnend jaar" zeggen te voorbarig is :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alleen jammer dat die auto er niet aan ging. Vind ik wel een deceptie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:44
Ze konden het toch niet maken, om die auto te slopen want het was niet haar auto. Ik verwacht ook niet dat het een echt rijbewijs is dat die blender in gaat. Een rijbewijs is staats eigendom, die mag een derde partij niet vernietigen. Ik heb heel wat afleveringen gemist, maar had vanaf het begin al wel verwacht dat het Emese of Marsha zou worden. Was ook behoorlijk verbaast dat Marsha zo makkelijk de dans ontsprong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Wat ik jammer vind is als je Canadian worst driver kijkt zie je ook echt dat ze training krijgen tussen de testen door om beter te gaan rijden. Ik heb sterk het gevoel dat dat bij de Nederlandse versie niet zo is. Want zoveel progressie zit er niet in de voortgang van de slechtste chauffeur.
Als er iemand zo bang is op de snelweg dan ben je het rijbewijs niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:52:
Ik heb sterk het gevoel dat dat bij de Nederlandse versie niet zo is. ...
Dat lijkt me ook niet

Volgens mij wordt ook zo'n beetje alles binnen 1 of 2 weken opgenomen.
Dus dan is er ook geen tijd voor heel veel extra aandacht en lessen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:28

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat niet alleen. Ik vind een training om uit een auto te water te ontsnappen zeker nuttig. Maar daar word je geen betere chauffeur van.
De invloed van afleiding achter het stuur hebben ze ook een keer laten zien. Zeker nuttig. Maar daar word je ook niet direct een betere chauffeur van.

Iemand die niet de snelweg op durft (als er één ding overzichtelijk is, is het de snelweg wel), is simpelweg niet geschikt. Misschien ben ik daar iets te simpel in, maar zo denk ik er over.

Ik vind het wel goed dat John de oefeningen een keertje voordoet. Bij sommige parcours heb ik wel mijn twijfels of dat allemaal in één take is opgenomen, want die waren echt wel heel krap. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wow word er niet meer over het nieuwe seizoen gesproken? :o

Volgende week de grote finale, ben echt heel benieuwd wie er deze keer gaat winnen.
We hebben namelijk 2 grote kanshebbers die we liever beide niet op de weg zien.
Dus wij hopen dat er dit jaar 2 winnaars zullen zijn voor de veiligheid.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Ik zie liever alle deelnemers aan het programma niet meer terugkomen op de weg.

Ze zouden undercover in Nederland eens op moeten zetten hoe dit soort types door het CBR als rijvaardig worden gekeurd.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste