Eens, maar ik denk dat ook Jelena (even opgeszochtdeepbass909 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:00:
Wat ik gisteren vooral schokkend haast vond, was de bevestiging dat als je meer dan, zeg, 3 keer examen moet doen voor je past slaagt, je eigenlijk niet achter het stuur van een auto hoort. Zowel Jordy als de Oekraïense dame hadden 7 of 8 keer examen moeten doen voor ze pas geslaagd waren, maar om nou te zeggen dat ze kunnen rijden...Hoewel die Oekraïense tijdens haar examen wel veel beter reed en zowaar boven de 50km/u uit kwam. Ik vond voor de verandering dat Tom ook een keer goede les gaf, ze leerde eindelijk dat zij controle over een auto heeft en niet andersom (wat echt haar probleem is).
Jordy en z'n maatje (zou het eigenlijk een setje zijn?), die moeten gewoon lekker de auto laten staan, die gast snapt echt niet hoe je moet rijden. Idem voor Liesbeth trouwens.
En zeker in het geval van mensen die 7-8 keer nodig hebben om door het examen te komen.. Ik zou als CBR nou juist graag dat soort mensen na 1,2,3/whatever jaren terug willen zien, kijken hoe het gaat met rijden.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.