kan iemand vertellen wat dit betekent, ik kan HELEMAAL geen duits lezen en translate geeft iets raars aan
Status: Wird im Versand bearbeitet
ik voel me lekkaah !!!
Kun je hem bij de service balie halen of moet je echt de winkel in? Ik ga er van uit dat jij hem ook al betaald had gezien het feit dat je een DHL melding had.Loekie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:01:
Zo die van mij ook opgehaald in Nordhorn, was nog ff lastig want had alleen melding DHL, maar were gevonden. Toen kon ik aansluiten in het rijtje N7 afhalers :-)
Lekker vlot dingetje :-) Nu maar ff mooie cover scoren.
Thank you sirLyP0 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:12:
de tablet is ingepakt en klaargemaakt voor verzending echter is nog niet in het systeem van de firma die de verzending gaat afhandelen. Het pakket is dus bijv. klaar om verzonden te worden maar dhl heeft m nog niet opgehaald en daarom heb je ook nog geen bericht/status van de verzender.
zodra de verzender het heeft ontvangen en in behandeling heeft genomen zul je status updates ontvangen van de verzender.
Dat ie nog niet verzonden is. Ze maken hem klaar voor verzending.ghostsand schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:08:
kan iemand vertellen wat dit betekent, ik kan HELEMAAL geen duits lezen en translate geeft iets raars aan
En hij is voor jou gereserveerd. Ook handig als er weinig voorraad is.ghostsand schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:08:
Yippie kayak, other buckets!
Je moet echt even de winkel in naar het computer/tablet gedeelte. Zeggen dat je een bestelling hebt die klaarligt en dan duiken ze hun magazijn in.rudyhattem schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:16:
Kun je hem bij de service balie halen of moet je echt de winkel in? Ik ga er van uit dat jij hem ook al betaald had gezien het feit dat je een DHL melding had.
Daar was ik al bang voor. En het is altijd de drukste afdeling. Voor de Nexus 4 (die ik niet van te voren betaald had) stond ik daar ook al een half uurLoekie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:36:
[...]
Je moet echt even de winkel in naar het computer/tablet gedeelte. Zeggen dat je een bestelling hebt die klaarligt en dan duiken ze hun magazijn in.
Het wachten was met name op de jongen die het pakje haalde, daarna was ik weer vrij vlot buiten.rudyhattem schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:58:
[...]
Daar was ik al bang voor. En het is altijd de drukste afdeling. Voor de Nexus 4 (die ik niet van te voren betaald had) stond ik daar ook al een half uur
Geduldsipaan schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:57:
17:00 29-8-2013 twee stuks besteld bij Cyberport.
08:15 30-8-2013 verzonden met DHL. De trackingsnummer werkt nog niet.
Thu, 29.08.2013 16:03 h
--
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Thu, 29.08.2013 16:44 h
Ottendorf-Okrilla, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Fri, 30.08.2013 04:13 h
Krefeld, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
geen
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Of betaal onder rembours, die 4 euro extra maakt het verschil ook niet.aerocooluser schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:18:
Ik baal een beetje, heb hem woensdagavond besteld bij Cyperport met mijn creditcard. Krijg ik gisteren een mail dat ze een kopie ID willen ontvangen, maar dat vind ik nooit zo fijn. Ik hoop maar dat het goed komt... Heb aangegeven dat ik geen kopie wil opsturen.
rickvandermey schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Of betaal onder rembours, die 4 euro extra maakt het verschil ook niet.
ik voel me lekkaah !!!
positief bekijken, het merendeel leeft dus nog :-)C.Pillig schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:08:
Damit, mijn nexus heeft 2 dead Pixels...
Goeie info! Bedankt.Loekie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:30:
Als je toch overstag gaat:
http://www.rijksoverheid....even-aan-een-bedrijf.html
Verwijderd
Ik heb niet gewacht en gister direct opgehaald ;-)Raven__NL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:56:
Waarom bestel je hem niet gewoon online en laat hem daar bezorgen?
Dat had ik eergister gedaan en is zojuist afgeleverd daar. Nu nog wachten op de bevestiging van MM zelf.
Aha ok, thanks voor de tip.Loekie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:17:
[...]
Ik heb niet gewacht en gister direct opgehaald ;-)
Ze hebben je bestelnummer nodig en je naam en je krabbel voor ontvangst.
Ik kreeg net afhaalbericht van MM zelf, maar al sinds gister thuis.
En natuurlijk moet ik net werken als ie geleverd word...Prulleman schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:21:
Net telefoontje van het thuisfront..... mijn norhorn/ralf verzending is binnen! Vanavond lekker spelen
[ Voor 50% gewijzigd door Spekker op 30-08-2013 20:35 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
nvmRaven__NL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:21:
[...]
Aha ok, thanks voor de tip.
Ben dadelijk klaar met werk dan rij ik maar eens langs.
Weet jij waar of wie ik daarvoor moet zijn? Mijn duits is niet zo goed dus wil het me zo makklijk mogelijk maken
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2013 15:31 ]
[ Voor 26% gewijzigd door R-B op 30-08-2013 15:44 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Waarom vraag je het ze zelf niet even?Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:42:
hoe lang is de levertijd van cyberport ongeveer?
Kben nog aan het twijfelen tss de 16 en 32gb versie.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
ik heb via cyberport bestelt op 29ste.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:42:
Ik heb heb de woensdag 28ste besteld rond 19.30u. Betaald met PayPall. Wordt met DHL bezorgd(sommige andere met UPS). Mijn pakje in inmiddels even in Amsterdam geweest. Ik heb stille hoop voor aflevering morgen(zaterdag). Dus de 3e werkdag levering met een portie geluk.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:42:
Ik vroeg me al af waar Nederlanders 'm konden bestellen, dus ik wil dit topic even bedanken voor de cyberport.de tip! Net mijn 32gb wifi versie besteld via dezelfde webshop en met Paypal betaald. Hoop dat ie volgende week er is, heb ik 'm nog mooi zo net voor de start van m'n studie.jmk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:14:
[...]
Ik heb heb de woensdag 28ste besteld rond 19.30u. Betaald met PayPall. Wordt met DHL bezorgd(sommige andere met UPS). Mijn pakje in inmiddels even in Amsterdam geweest. Ik heb stille hoop voor aflevering morgen(zaterdag). Dus de 3e werkdag levering met een portie geluk.
[ Voor 11% gewijzigd door E-B op 30-08-2013 23:06 ]
Is nog helemaal niets over bekend.Stephan4kant schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:11:
Leuk om te zien dat iedereen naar de oosterburen gaat om de tablet te halen. Moeten we de Devvers vragen naast V&A ook een carpooloptie te maken?
Maar heeft iemand al enig idee wanneer hij in NL komt en voor welke bedragen? Zijn er misschien geruchten waar we wat mee kunnen? Ik mag hopen dat hij niet tegelijk met Google Play (nieuws: Google brengt muziekaanbod Google Play op 13 november naar Europa) wordt gelanceerd?
Da's nieuws uit 2012...Stephan4kant schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:11:
Leuk om te zien dat iedereen naar de oosterburen gaat om de tablet te halen. Moeten we de Devvers vragen naast V&A ook een carpooloptie te maken?
Maar heeft iemand al enig idee wanneer hij in NL komt en voor welke bedragen? Zijn er misschien geruchten waar we wat mee kunnen? Ik mag hopen dat hij niet tegelijk met Google Play (nieuws: Google brengt muziekaanbod Google Play op 13 november naar Europa) wordt gelanceerd?
Je snapt dat het een bericht uit 2012 is?Stephan4kant schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:11:
Ik mag hopen dat hij niet tegelijk met Google Play (nieuws: Google brengt muziekaanbod Google Play op 13 november naar Europa) wordt gelanceerd?
Waarom zou je wachten op een NL-release? In NL betaal je thuiskopieheffing, voor een geïmporteerd exemplaar niet. De verzendkosten uit Duitsland zijn ongeveer 6 euro duurder, dus je bent per saldo hetzelfde kwijt.Stephan4kant schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:11:
Excuus, ik las laatst dat het ergens dit jaar nog zou komen maar pakte de verkeerde link erbijLoekie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:43:
[...]
Je snapt dat het een bericht uit 2012 is?We hebben aan Buma/Stemra te danken dat we nog geen Play Music hebben en voor films zal er ook wel een strijkstokclubje tegenstribbelen.
No worriesStephan4kant schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:54:
[...]
Excuus, ik las laatst dat het ergens dit jaar nog zou komen maar pakte de verkeerde link erbij
Marcel
Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.
Kijk dat is mooi om te horen, zal wel import zijn. Ik wacht nog even tot de lte versie leverbaar is. Jammer dat die in meppen ook al uitverkocht is.Jeromeo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:27:
Redcoon heeft de WiFi only nu als direct leverbaar staan voor 274,95.
http://www.redcoon.nl/B48...ogle-Nexus-7-32GB_Tablets
De 4G versie wordt over een aantal weken verwacht.
Met verzendkosten ben je dan nog duurder uit dan bij cyberport!Jeromeo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:27:
[ Voor 48% gewijzigd door Mu.siQ op 31-08-2013 12:36 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwachte binnenkomst magazijn: 3 wekenJeromeo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:27:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Verwijderd
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 01-09-2013 10:20 ]
Gisteren nog in Essen geweest..volgens mij hebben ze daar een filiaal? Maar goed daar heb je nu niks meer aan natuurlijk.Mu.siQ schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:17:
Wel vervelend dit! Op het moment van bestellen stond er sofort lieverbar. Krijg echter een mail dat die nu niet meer beschikbaar is en dat ze niet weten wanneer die wel weer leverbaar is. Tevens lijkt de saturn (wat mijn tweede optie is) hem nu ook niet meer te hebben. Oftewel, lekkere systeemfout daar bij cyberport. Nu moet ik opeens 2-3 (of meer?) weken wachten totdat ik m in huis heb, terwijl er toch echt stond dat hij leverbaar was bij bestellen. Zit ik straks een aantal weken zonder tablet, grr.
Ik zie wel dat m nog in enkele filialen hebben. Wat mij betreft mogen ze er daar één van wegplukken in het kader van first come, first served. Toch?
Lekkere systeemfout of ben jij te traag geweest met bestellen en betalen?? Het is in ieder geval cyberport niet te verwijten.Mu.siQ schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:17:
Wel vervelend dit! Op het moment van bestellen stond er sofort lieverbar. Krijg echter een mail dat die nu niet meer beschikbaar is en dat ze niet weten wanneer die wel weer leverbaar is. Tevens lijkt de saturn (wat mijn tweede optie is) hem nu ook niet meer te hebben. Oftewel, lekkere systeemfout daar bij cyberport. Nu moet ik opeens 2-3 (of meer?) weken wachten totdat ik m in huis heb, terwijl er toch echt stond dat hij leverbaar was bij bestellen. Zit ik straks een aantal weken zonder tablet, grr.
Ik zie wel dat m nog in enkele filialen hebben. Wat mij betreft mogen ze er daar één van wegplukken in het kader van first come, first served. Toch?
Dat had ik moeten wetenDelsin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:27:
Heb er net 1 bij Saturn in Bocholt gehaald. Was er om half 10 en toen lagen er zeker zo'n 15 in de schappen (zowel lte als wifi)
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
domainator schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:20:
[...]
Dat had ik moeten wetenBocholt is goed te bereiken vanuit Nijmegen.
Bij de Saturn in Kleve hadden ze afgelopen vrijdag niks meer.
Ik heb een 32 GB wifi besteld bij amazon.co.uk, moet woensdag 4 of donderdag 5 september binnen zijn.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
gebruik de zoekfunctie eensOggy schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:14:
Als ik via mediamarkt.de bestel betaal met PayPal kan ik de tablet gewoon bij een vestiging ophalen in Duitsland? Staat bij op voorraad eb binnen 2-5 werkdagen in gewenste vestiging.
n7 is nu uitverkocht bij amazon, verkoop verloopt nu via 3rd party resellers.Hoe bestel je via Amazon.co.UK ? Ik kan niet leveren naar Nederlands adres
Bij Saturn Oberhausen heb ik de Nexus opgehaald nadat ik het via hun site heb besteld. Was idd met PayPal. Bon uitprinten en meenemen naar de service afdeling.Oggy schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:14:
Als ik via mediamarkt.de bestel betaal met PayPal kan ik de tablet gewoon bij een vestiging ophalen in Duitsland? Staat bij op voorraad eb binnen 2-5 werkdagen in gewenste vestiging.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Nog even geduld hebben dus.Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on August 31 2013 (Order #...).
"Google Nexus 7 7-inch Tablet (2013) (Qualcomm Snapdragon S4 1.5GHz Processor, 2GB RAM, 32GB eMMC, WLAN, NFC, BT, 2x camera, Android 4.3)"
Estimated arrival date: September 24 2013 - October 07 2013
Ik heb inderdaad al betaald dus dat wordt gewoon geduld hebben. Een paar weken geduld als ik het zo hoor, wel erg lang!.destro9704 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:04:
[...]
Gisteren nog in Essen geweest..volgens mij hebben ze daar een filiaal? Maar goed daar heb je nu niks meer aan natuurlijk.
Lullig en je hebt al betaald natuurlijk?
Niet meer leverbaar?Xanion schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Verwachte binnenkomst magazijn: 3 weken
Dus of snel uitverkocht of het was een foutje.
Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.
Interessant! Dit is volgens mij de eerste nl shop met een pagina?Carfanatic schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:23:
hij staat voor €258 op de site van wehkamp, is echter nog niet te bestellen.
http://www.wehkamp.nl/com...-inch/C31_6F0_6F0_781700/
Nee, Redcoon.nl ook alLt. Marx schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:47:
[...]
Interessant! Dit is volgens mij de eerste nl shop met een pagina?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door janvanduschoten op 02-09-2013 08:25 ]
Redcoon is van de Mediamarkt groep en hebben vaker Duitse spullen. Dat ie daar verschijnt is niet zo vreemd.Xanion schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:58:
[...]
Nee, Redcoon.nl ook al
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nou... volgens mij hoef je daar niet langzaam vanuit te gaan, maar is dat gewoon zo bekend gemaakt door Google. Grijze import zal er best zijn, maar niet de moeiteLt. Marx schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:18:
En is de 16gb ook al ergens te zien bij een nl shop? Of gaan we er langzaam vanuit dat de 16gb versie helemaal niet hier verkocht gaat worden.
Laten we hopen dat je gelijk hebt... Anders zit ik zolang zonder..SmoothTweaker schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:02:
Ik merk vandaag op dat de meeste webshops nu ipv 3-4 weken momenteel aangeven 2-3 werkdagen.
Dit duid er waanschijnlijk op dat er toch nog een grote levering aan zit te komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 02-09-2013 11:08 ]
Enigste wat ik me herinner is dat ie direct leverbaar was en de verzending een werk week kon duren.Kaelan2011 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:27:
Wim, toen je hem bestelde, stond hij toen ook al op levering 26/9? Ik had namelijk het idee dat die beschikbaarheidsdatum er vanaf het begin bij stond.
[ Voor 23% gewijzigd door Prulleman op 02-09-2013 16:30 ]
Verwijderd
Adres van de MM vestiging zelf invullenjasbroek schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:57:
Morgen even op en af naar de mediamarkt in Mönchengladbach, volgens de site hebben ze daar vandaag een nieuwe lading binnengekregen. (is van 2-5Tagen naar groen gesprongen)
Mailtje naar de helpdesk met de vraag of ze er eentje aan de kant wouden houden.
Binnen 10 minuten antwoord met het bericht dat dat niet nodig is want ze hebben er "genoeg" binnen gekregen.
Nu hopen dat ze er morgen later op de middag ook nog liggen.
Ik zou ook via de site kunnen reserveren, maar dan moet je een geldig duits adres opgeven?
hoe doen jullie dat?
Jazeker! DHL bezorgt gewoon op maandag. Vandaag mijn exemplaar van Cybernet in ontvangst genomen.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:51:
Bezorgd dhl op maandag? Staat hele dag al op 'pakket heeft centrum verlaten' maar nog niets ontvangen
Dankjewel, net besteld.
translate.google.com, en anders stuur je ze een mail in het Engels.
op welke tijdstip kwamen ze langs?Sander-dvh schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:03:
[...]
Jazeker! DHL bezorgt gewoon op maandag. Vandaag mijn exemplaar van Cybernet in ontvangst genomen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq