Thanks! Nog steeds hoop op het eerste shipment
Iemand al een bevestiging gehad van Cyberport? Heb om 4 uur besteld, betaling via Paypal, die is rond.
Nog geen aankoopmail van Cyberport ontvangen.
Oeps in m'n Gmail spam box......
niet gekeken....
Oeps in m'n Gmail spam box......

[ Voor 16% gewijzigd door dimasi op 28-08-2013 20:10 ]
Ik heb dit van ze ontvangen direct na de betaling:
Bestellung:
--------------------------------------------------------------------------------
Pos. Art.Nr. Menge Preis Summe Artikel
1 1H04-19X 1 269,00 EUR 269,00 EUR ASUS / Google Nexus 7 32GB WiFi (2013)
2 P102-211 1 0,00 EUR 0,00 EUR Cyberport ExtraSchutz
--------------------------------------------------------------------------------
Zwischensumme: 269,00 EUR
Versandporto : 13,99 EUR
Gesamtpreis (inkl. Versandkosten): 282,99 EUR
Bestellung:
2 P102-211 1 0,00 EUR 0,00 EUR Cyberport ExtraSchutz
Versandporto : 13,99 EUR
Gesamtpreis (inkl. Versandkosten): 282,99 EUR
Heb een bevestigings mail ontvangen op 15.36. Ook betaald met PayPal.dimasi schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:03:
Iemand al een bevestiging gehad van Cyberport? Heb om 4 uur besteld, betaling via Paypal, die is rond.
Mail stond bij mij wel in de spambox
edit: status op de website staat op: Wird im Versand bearbeitet
[ Voor 9% gewijzigd door rieko.nl op 28-08-2013 20:12 ]
Deze heb ik 
Bestellung:
Versandporto : 17,99 EUR
Gesamtpreis (inkl. Versandkosten): 286,99 EUR
Bestellung:
Versandporto : 17,99 EUR
Gesamtpreis (inkl. Versandkosten): 286,99 EUR
Wordt er bij Cyberport nog wat extra van je CC geschreven omdat er naar Nederland geleverd wordt en de btw hier 2% hoger ligt?
Dat heb ik bij amazon.co.uk weleens gehad.
Heb met PayPal betaald, maar bedrag kwam overeen met bedrag op de website.ASW1 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
Wordt er bij Cyberport nog wat extra van je CC geschreven omdat er naar Nederland geleverd wordt en de btw hier 2% hoger ligt?
Wel waren de verzendkosten wat hoger dan de aangegeven op de website. Maar weet niet of dit van het BTW verschil komt.
Toch vreemd, ik kan bij de mediamarkt(Duisburg-Marxloh) vestiging waar ik de tablet heb besteld, ze nu gewoon reserveren(en lijkt erop ook meteen afhalen) maar ik heb nog geen afhaalbevestiging ontvangen dat mijn bestelde tablet af te halen is. Benieuwd of er morgen meer nieuws is.
Besteld bij Cyberport, bedankt voor de tip..! Kan nu al niet wachten, site is betrouwbaar ( bron Trustpilot ). Betaald met PayPal dus heb je ook kopersbescherming en je krijgt er ook nog eens een maand een verzekering bij dus allemaal netjes.
Hoe zit het met de garantie, die is toch gewoon Europees geregeld. Mocht die kapot zijn wordt die opgehaald of kun je hem verzenden toch..?
Hoe zit het met de garantie, die is toch gewoon Europees geregeld. Mocht die kapot zijn wordt die opgehaald of kun je hem verzenden toch..?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
7-2013 ideaal apparaatje voor op de bank met voetbal op de TV. Nu nog wachten op een leuke cover. Tot die tijd maar even voorzichtig zijn.
Hoe zit het nu met de LTE-versie? Kijk ik er overheen, of is deze niet beschikbaar?
Ik twijfel nog of alvast een LTE-versie neem voor eventueel toekomstig gebruik. Ik heb er nu geen behoefte aan, maar op vakantie in het buitenland vind ik een extra apparaat met een modem wel handig zodat ik niet m'n eigen bereikbaarheid hoef op te geven bij het kopen van een lokale sim-kaart.
Ik twijfel nog of alvast een LTE-versie neem voor eventueel toekomstig gebruik. Ik heb er nu geen behoefte aan, maar op vakantie in het buitenland vind ik een extra apparaat met een modem wel handig zodat ik niet m'n eigen bereikbaarheid hoef op te geven bij het kopen van een lokale sim-kaart.
De mediamarkt en saturn in duitsland verkopen de LTE versie al voor 350 euro.Stephan4kant schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:51:
Hoe zit het nu met de LTE-versie? Kijk ik er overheen, of is deze niet beschikbaar?
Edit:
Zojuist nog een mailtje ontvangen van de Mediamarkt dat ik mijn tablet af kan komen halen in Duisburg-Marxloh. Goed nieuws dus.
[ Voor 10% gewijzigd door MrvdB op 28-08-2013 21:23 ]
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
Vanmorgen nog geannuleerd bij de MM.
Ook nog maar eentje besteld bij Saturn..Die hebben ze nog in overvloed haast bij alle filialen direkt beschikbaar voor afhalen.
Tuf ik dan zaterdag wel even heen..Ongeveer 60 km van mij vandaan.
Vanmorgen nog geannuleerd bij de MM.
Ook nog maar eentje besteld bij Saturn..Die hebben ze nog in overvloed haast bij alle filialen direkt beschikbaar voor afhalen.
Tuf ik dan zaterdag wel even heen..Ongeveer 60 km van mij vandaan.
zojuist mail gehad van MM dat de N7 verstuurd is (naar MM Nordhorn). Zal morgen wel een mail krijgen van Nordhorn dat ik hem op kan halen.
die von Ihnen bestellte Ware hat heute unser Lager verlassen.
Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzelpreis: Summe:
1 1739581 Google Nexus 7 32GB WiFi 269,00 EUR 269,00 EUR
1 Versandkosten 0,00 EUR 0,00 EUR
Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung. Haben Sie bei Ihrer Bestellung eine Teillieferung ausgewählt, erhalten Sie mehrere Rechnungen für Ihre Bestellung.
Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung. Haben Sie bei Ihrer Bestellung eine Teillieferung ausgewählt, erhalten Sie mehrere Rechnungen für Ihre Bestellung.
[ Voor 66% gewijzigd door rudyhattem op 28-08-2013 22:25 ]
IK heb hem ook besteld bij cyberport.de. De 32 GB wifi editie. Hopelijk zaterdag in huis.
Bestellen via PP gaat toch wel heel makkelijk! Wel een beetje eng, maar ja, dat vind ik altijd bij een aankoop waar ik erg naar uitkijk.
Volgens de website is het artikel voor mij gereserveerd, maar is er nog geen status verder bekend.
Bestellen via PP gaat toch wel heel makkelijk! Wel een beetje eng, maar ja, dat vind ik altijd bij een aankoop waar ik erg naar uitkijk.
Volgens de website is het artikel voor mij gereserveerd, maar is er nog geen status verder bekend.
Yippie kayak, other buckets!
Hmmm, jij had 21e besteld toch? Ik 20e... Morgen bel ik wel even heb nog niets mogen ontvangenrudyhattem schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:22:
zojuist mail gehad van MM dat de N7 verstuurd is (naar MM Nordhorn). Zal morgen wel een mail krijgen van Nordhorn dat ik hem op kan halen.

Ik krijg op dit moment echt zo'n begrip voor die mensen die voor applestores kamperen
yep 21 besteld en betaald. Dit is overigens geen mail van Nordhorn maar van het distributiecentrum denk ik.Loekie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:33:
[...]
Hmmm, jij had 21e besteld toch? Ik 20e... Morgen bel ik wel even heb nog niets mogen ontvangen
Ik krijg op dit moment echt zo'n begrip voor die mensen die voor applestores kamperen
Cyberport is overigens niets mis mee, meerdere malen wat besteld, maar als ik me niet vergis gaat het met ups en dat duurt echt een eeuwigheid als je er op zit te wachten
Hatsa ! Opgehaald bij de mediamarkt alles helemaal perfecto ^^ July revision met 2 stickers
Geen issues met multitouch gps etc etc.
ik woon rond Adam, is het dan beter via www.cyberport.de te bestellen(kan geen duits lezen dus zal wat moelijk gaan)
Ik heb zonder account registratie gereserveerd, doe morgen wel een belletje en combineer het met een rondje fietsen uit Enschede als hij er is.rudyhattem schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:
yep 21 besteld en betaald. Dit is overigens geen mail van Nordhorn maar van het distributiecentrum denk ik.
Als je met chrome browser surft vertaald ie de site goed genoeg om het te begrijpen.ghostsand schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:06:
ik woon rond Adam, is het dan beter via www.cyberport.de te bestellen(kan geen duits lezen dus zal wat moelijk gaan)
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ik heb net een track en trace gehad van cyberport.de
Ihre Bestellung hat unser Lager verlassen!
Dat is inderdaad een mail van het distributiecentrum, waarschijnlijk heb je daarna ook nog een mail gehad van DHL zodat je je pakketje kan volgen van het distributiecentrum van de MM naar je MM vestiging voor het afhalen van de Nexus 7. Althans zo gaat het bij mij tot nu toe. Het lijkt erop dat de gereserveerde nexus bij een vestiging apart worden gelegd en de betaalde nexus 7's in het distributiecentrum apart zijn gelegd en naar de vestigingen worden verzonden tbv het afhalen.rudyhattem schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:
[...]
yep 21 besteld en betaald. Dit is overigens geen mail van Nordhorn maar van het distributiecentrum denk ik.
Cyberport is overigens niets mis mee, meerdere malen wat besteld, maar als ik me niet vergis gaat het met ups en dat duurt echt een eeuwigheid als je er op zit te wachten
Klopt, die heb ik vanmorgen gehad. Kan hem dan vandaag ophalen denk ik. Maar dat gaat mij vandaag helaas niet lukken hoe groot de drang ook is :-)MrvdB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:48:
[...]
Dat is inderdaad een mail van het distributiecentrum, waarschijnlijk heb je daarna ook nog een mail gehad van DHL zodat je je pakketje kan volgen van het distributiecentrum van de MM naar je MM vestiging voor het afhalen van de Nexus 7. Althans zo gaat het bij mij tot nu toe. Het lijkt erop dat de gereserveerde nexus bij een vestiging apart worden gelegd en de betaalde nexus 7's in het distributiecentrum apart zijn gelegd en naar de vestigingen worden verzonden tbv het afhalen.
Zouden de N7's die naar NL verzonden worden dan ook vanuit distributie komen? Of wel nordhorn ?
Heb je die rechtstreeks bij een medewerker van MM nordhorn besteld en betaald? Ik heb in ieder geval via de website besteld en betaald met als keuze afhalen in de MM.Prulleman schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:59:
Zouden de N7's die naar NL verzonden worden dan ook vanuit distributie komen? Of wel nordhorn ?
Nog geen nieuws wanneer N7 naar nederland komt?
Het zou leuk zijn als ze meer naar Nordhorn sturen zodat ik die van mij ook krijgrudyhattem schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:22:
Ja denk dat dit op eigen initiatief is van nordhorn, misschien dat ze zelf het reservering oroces doorlopen en aks ie binnen is op de post doenMrvdB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:15:
[...]
Heb je die rechtstreeks bij een medewerker van MM nordhorn besteld en betaald? Ik heb in ieder geval via de website besteld en betaald met als keuze afhalen in de MM.
Het is in ieder geval slim van MM nordhorn, ze krijgen daar regelmatig bezoek van Nederlanders. Bij de Nexus 4 waren er bij de mediamarkt meer reserveringen voor nederlanders dan voor de duitsers. Zet je toch aan het denken waarom Google ze gewoon niet in NL uitbrengt.Prulleman schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:38:
[...]
Ja denk dat dit op eigen initiatief is van nordhorn, misschien dat ze zelf het reservering oroces doorlopen en aks ie binnen is op de post doen
Heb ook een track & trace gehad van Cyberport. Bestelling is verstuurd met DHL.Andrew1988 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:45:
Ik heb net een track en trace gehad van cyberport.de![]()
Vannacht een mail gehad van Cyberport.de.
inclusief track&trace van UPS.
Op de rekening staat gewoon het bedrag van 286,99. Neem aan dat dit ook het te betalen bedrag is.destro9704 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:59:
[...]
Op die site van Cyberport staat dat voor NL klanten de Nederlandse BTW verschuldigd is over de verkoopprijs..(klopt ook niet, want dan zouden ze de prijs moeten hanteren minus MWST is Duitse BTW. Dat doen ze niet dus dan zou het dikke winst zijn.
Komt er die dus nog bovenop aan de deur? Dan wordt het wel een dure tablet...
Ik heb ook een T&T nummer van DHL van Cyberport, leuk man! 
Ik vraag me trouwens ook af of ik nu wel thuiskopieheffing moet betalen.
Ik denk dat ik straks een brief schrijf naar Tim Kuik voor een inkeer regeling.
Misschien betaal je daarom 9 euro meer aan portokosten dan op de website staat...?destro9704 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:59:
[...]
Op die site van Cyberport staat dat voor NL klanten de Nederlandse BTW verschuldigd is over de verkoopprijs..(klopt ook niet, want dan zouden ze de prijs moeten hanteren minus MWST is Duitse BTW. Dat doen ze niet dus dan zou het dikke winst zijn.
Komt er die dus nog bovenop aan de deur? Dan wordt het wel een dure tablet...
In theorie ben je inderdaad 5 euro (ex btw) verschuldigd aan de stichting Thuiskopie. Maar aangezien het grijze import betreft zal niemand er van opkijken. Gaat een buitenlandse webwinkel actief in NL tablets verkopen moet het in principe wel die heffing afdragen(zie rechtzaak Big Dennis).jmk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:10:
Ik heb ook een T&T nummer van DHL van Cyberport, leuk man!
[...]
Misschien betaal je daarom 9 euro meer aan portokosten dan op de website staat...?
Maar ik ben wel benieuwd of Tim Kuik open staat voor een inkeer regeling. Misschien dat hij het wel accepteerd dat ik al meer dan genoeg heb betaald aan de CD's en DVD's die ik voor het backupen en delen van mijn eigen foto's gebruik.
[ Voor 14% gewijzigd door MrvdB op 29-08-2013 09:20 ]
Alle Nederlanders die er 1 willen hebben halen hem nu uit Duitsland. Tijdens de release in Nederland, zijn deze mensen al voorzien. Hierdoor lijkt het alsof er een grotere markt is in Duitsland dan in Nederland. Daarnaast zijn we gewoon een klein landje met eigenwijze mensen die toch wel hun Nexus device te pakken kunnen krijgen.MrvdB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:58:
[...]
Het is in ieder geval slim van MM nordhorn, ze krijgen daar regelmatig bezoek van Nederlanders. Bij de Nexus 4 waren er bij de mediamarkt meer reserveringen voor nederlanders dan voor de duitsers. Zet je toch aan het denken waarom Google ze gewoon niet in NL uitbrengt.
Mijne is verstuurd vanaf amazon engeland. Komt zaterdag binnen.
Ik zie mensen bij Cyberport allen met een DHL tracking. Ik heb UPS gekregen en het nummer is nog niet verwerkt op de site van UPS. Zal vast wel goed zijn. Status staat bij cyberport op verzonden in ieder geval.
Ik heb ook mijn DHL tracking gekregen van Cyberport, dit nummer werkt ook nog niet. Denk dat de pakjes eind van de middag worden opgehaald.
weinig tot niks..
Zojuist heb ik gebeld met Asus in Nederland om te vragen hoe het zit met de garantie op toestellen die in het buitenland gekocht zijn. Gemeld werd dat garantie voor een in Duitsland gekocht toestel alleen in Duitsland geclaimd kon worden. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen...
Mijn T&T van ups werkt ook niet dus ik denk dat het wel klopt dat ze hem ergens eind van de middag word opgehaald we zullen het wel zien 
didio schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:09:
Ik heb ook mijn DHL tracking gekregen van Cyberport, dit nummer werkt ook nog niet. Denk dat de pakjes eind van de middag worden opgehaald.
Dat heb ik ook met mijn trackingnumber. Ik dacht eerst dat het mijn eigen schuld was omdat ik een verkeerde postcode had opgegevendidio schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:09:

geen
Duidelijk het antwoord van een helpdesker die niet weet waar die het over heeft.Roost schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:09:
Zojuist heb ik gebeld met Asus in Nederland om te vragen hoe het zit met de garantie op toestellen die in het buitenland gekocht zijn. Gemeld werd dat garantie voor een in Duitsland gekocht toestel alleen in Duitsland geclaimd kon worden. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen...
Zie http://support.asus.com/w...hashedid=eELjWuehVjugnCkw
Doe een Google search en je ziet genoeg verhalen dat de 1e Nexus wereldwijde garantie claims heeft gehad. Tevens is het ook vrij normaal dat dit soort mobiele apparaten wereldwijde garantie heeft (mits het bedrijf ook reparatiecentrums heeft in het land van aanwezigheid).
[ Voor 10% gewijzigd door Raven__NL op 29-08-2013 10:22 ]
Klopt, op mijn rekening van Cyberport staat ook dat de berekende BTW 21% is. Netto bedrag is dus naar beneden aangepast om op het zelfde totaal bedrag te komen. Zou goed kunnen dat ze dit inderdaad met de verzendkosten verrekenen.rickvandermey schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:59:
Vannacht een mail gehad van Cyberport.de.
[...]
Op de rekening staat gewoon het bedrag van 286,99. Neem aan dat dit ook het te betalen bedrag is.
Dank!
Ik had die pagina inderdaad zelf gevonden. Er staat weliswaar dat Asus internationale service biedt, maar dat hoeft natuurlijk niet in te houden dat garantie in elk land geclaimd kan worden. Ik zal nog even verder zoeken met Google! Tx.
Ik had die pagina inderdaad zelf gevonden. Er staat weliswaar dat Asus internationale service biedt, maar dat hoeft natuurlijk niet in te houden dat garantie in elk land geclaimd kan worden. Ik zal nog even verder zoeken met Google! Tx.
Raven__NL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:19:
[...]
Duidelijk het antwoord van een helpdesker die niet weet waar die het over heeft.
Zie http://support.asus.com/w...hashedid=eELjWuehVjugnCkw
Doe een Google search en je ziet genoeg verhalen dat de 1e Nexus wereldwijde garantie claims heeft gehad. Tevens is het ook vrij normaal dat dit soort mobiele apparaten wereldwijde garantie heeft (mits het bedrijf ook reparatiecentrums heeft in het land van aanwezigheid).
Ik heb ook contact gehad met Asus betreft garantie, er zijn sommige bedrijven/landen waar een local warranty op zit. Dit is echt een uitzondering, maar hij moest het voor de volledigheid wel vermelden en mocht niet doorgeven waar dit van toepassing op was.
Aangezien ik de mijne wss uit Spanje mee ga nemen ga ik er expliciet om vragen.
Aangezien ik de mijne wss uit Spanje mee ga nemen ga ik er expliciet om vragen.
www.casarodriguillo.com
Ik heb gisteravond de mijne ook bij Cybeport besteld. Nog geen bericht dat deze verzonden is.
Liever hoor ik wanneer hij in Nederland in de winkel ligt eigenlijk. Het is toch jammer dat ons landje toch steeds vaker aangezien wordt als een 2e ranks land. Zie de Xbox One, Nexus 4 en nu de Nexus 7(2013).
In September ga ik nog een paar dagen richting Amerika, als er toch een internationale service blijkt te zitten op het appraat dan ben ik nog voordeliger uit ook lijkt me.
In September ga ik nog een paar dagen richting Amerika, als er toch een internationale service blijkt te zitten op het appraat dan ben ik nog voordeliger uit ook lijkt me.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik had net ook een mail gehad, die van mij komt met de volgende levering.
Mijne ook inderdaad, gaf aan dat dit begin september zou worden..Marc1510 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
Ik had net ook een mail gehad, die van mij komt met de volgende levering.
Lag de oude nexus 7 op schiphol bij de 'tax free shopping'? weet iemand dat?
toettoett
ik ga hem denk ik halen bij Boulanger in Roncq (Frankrijk), ook 269 euro en maar 1 uurtje rijden (Duitsland is meer dan twee uur rijden)
De oude nexus kan je tax free op schiphol halen voor 200 euroThecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:22:
Lag de oude nexus 7 op schiphol bij de 'tax free shopping'? weet iemand dat?
niet echt bijzonder qua prijs, maar hij is ook te koop bij fnac

de "livraison rapide" is €8,09 kan alleen niet vinden hoe rapide, dhl 2-6 dagen voor €8 extra.

de "livraison rapide" is €8,09 kan alleen niet vinden hoe rapide, dhl 2-6 dagen voor €8 extra.
vorige week gemaild naar een MM vestiging.
Gisteren opgehaald, nadat we zelf gebeld hadden. 269 euro met 2 nederlandse MM kortingsbonnen gekocht.
volgens mij hadden ze er meer op voorraad.
Gisteren opgehaald, nadat we zelf gebeld hadden. 269 euro met 2 nederlandse MM kortingsbonnen gekocht.
volgens mij hadden ze er meer op voorraad.
Is er iemand uit denhaag omstreken die gaat rijden? dan graag 1 extra voor mij :-)
zojuist mail van vestiging Nordhorn gekregen. Ik kan hem ophalen. Zal echter zaterdag worden, of mischien morgen.
Aaaw... Hij staat nu (helemaal) niet meer op de site van de mediamarkt, geloof ik. Alleen de LTE versie.
Morgen maak ik nog wel een tripje naar Duitsland maar ik vrees het ergste.
Morgen maak ik nog wel een tripje naar Duitsland maar ik vrees het ergste.
Ik heb er aan zitten denken, maar ritje Duitsland kost me een volle tank (a € 60),- extra en kost me een halve dag... Ik wacht wel even...
makkie88 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:56:
Is er iemand uit denhaag omstreken die gaat rijden? dan graag 1 extra voor mij :-)
Si vis pacem, para bellum
Mocht je je bedenken, pm me dan even ;-) ik kan je compenseren met je tank. *maar als je m haalt, graag losse bonMohy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:22:
Ik heb er aan zitten denken, maar ritje Duitsland kost me een volle tank (a € 60),- extra en kost me een halve dag... Ik wacht wel even...
[...]
Ik had er zo nog 10 andere mee kunnen nemen uit Osnabrück.
Mochten ze weer af te halen zijn in Nordhorn, dan wil ik er best even heenrijden voor een paar Tweakers en ze dan opsturen.
En voordat iedereen me begint te DM'en. Wel gelieve eerst betalen, ga niet voorschieten voor 5 Nexus'en
De rest regelen we wel via de DM.
Mochten ze weer af te halen zijn in Nordhorn, dan wil ik er best even heenrijden voor een paar Tweakers en ze dan opsturen.
En voordat iedereen me begint te DM'en. Wel gelieve eerst betalen, ga niet voorschieten voor 5 Nexus'en
Verwijderd
Zojuist afhaalbericht ontvangen van MM Herzogenrath. Ik heb hem 28 aug. 's ochtends besteld via hun website. Als adres gewoon het adres vd MM ingevuld...
Nice wanneer kreeg jij de verzendbestiging?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:
Zojuist afhaalbericht ontvangen van MM Herzogenrath. Ik heb hem 28 aug. 's ochtends besteld via hun website. Als adres gewoon het adres vd MM ingevuld...
Ik heb hem namelijk gistermiddag bestelt en vanmorgen had ik de verzendbevestiging.
Verwijderd
Gisteravond de pdf rekening met de verzendbevestiging vd MM, vanochtend de T&T code van DHL.
Bij de media martk staat hij weer op de site maar hij is wel out of stock
Ik heb bij de zelfde MM gereserveerd maar nog geen bericht mogen ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:
ik voel me lekkaah !!!
aha ok thanks.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:01:
Gisteravond de pdf rekening met de verzendbevestiging vd MM, vanochtend de T&T code van DHL.
Dan verwacht ik hem morgen te krijgen
Zojuist een mailtje ontvangen van Christian Lindt van de MediaMarkt in Nordhorn:
Nieuwe batch komt dus begin September, nog geen 'harde' datum, geen informatie over het aantal devices.Hi Michel,
The next delivery step of the devices should hopefully come in the beginning of September. (but we didn't have a special delivery date yet)
Klopt het dat je bij cyberport het bericht krijgt dat hij via Hermes verzonden wordt? Als ik zo een beetje rondkijk lijkt het een andere pakketdienst dan DHL te zijn. (Verder wel dezelfde prijs als andere mensen.)
Gewoon nog leverbaar toch, of mis ik iets?ghostsand schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:47:
zie net op cyberport product niet op voorraad
staat ook nergens wanneer weer leverbaar
http://www.cyberport.de/g...b-wifi-1H04-19X_1530.html
waarom denk ik dan... wellicht geimporteerd, maar dan lopen ze nu achter de feiten aan, nu de 32 GB (in duitsland in ieder geval) leverbaar is
Ja, dat had ik ook. Uiteindelijk gewoon track&trace van DHL ontvangen.Overv schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:02:
Klopt het dat je bij cyberport het bericht krijgt dat hij via Hermes verzonden wordt? Als ik zo een beetje rondkijk lijkt het een andere pakketdienst dan DHL te zijn. (Verder wel dezelfde prijs als andere mensen.)
Nee nog niet, maar zal wel goed gaan. De 'chatter' zei dat het een week in beslag kon nemen naar Nederland te importeren. Ik ga er ook vanuit dat het over het weekend heen getild wordt.jmk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:37:
Zijn er al mensen waarvan de cyperport t&t het doet? Bij mij nog niet.
ik vind het nu echt hinderlijk worden dat de nederlandse releasedatum nog steeds niet bekend is...
Ja, daar kun je je inderdaad heel erg druk om maken. Tis alleen zo vervelend dat het niets veranderd :-)makkie88 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:23:
ik vind het nu echt hinderlijk worden dat de nederlandse releasedatum nog steeds niet bekend is...
Net eentje opgehaald in de Mediamarkt in Rheine. Daar hadden ze er na mij nog drie liggen...
Track&trace code werkt nu bij mij. Status is dat het pakket elektronisch is aangemeld bij DHL. Verder nog niet verwerkt in parcel center.jmk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:37:
Zijn er al mensen waarvan de cyperport t&t het doet? Bij mij nog niet.
[ Voor 8% gewijzigd door rieko.nl op 29-08-2013 17:06 ]
Al shipments uit nordhorn (ralf orders) hier ontvangen? Die van mij is gisteren verstuurd, maar nog niks aan de deur
Het komt ook uit het buitenland hè, das niet zo bijzonder. Morgen op zijn vroegst.Prulleman schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:10:
Al shipments uit nordhorn (ralf orders) hier ontvangen? Die van mij is gisteren verstuurd, maar nog niks aan de deur
Mijn Track&trace van ups doet het nu ook
ik heb net de chatmedewerker van Cyberport gesproken en ze hadden nog op voorraad (wifi 32 gig). Ik heb gelijk twee stuks besteld. Wel was het verwarrend dat hij eerst zei dat ze het niet meer op voorraad hadden. Toen stuurde ik de link en hij corrigeerde zichzelf en zei dat hij verkeerd had gekeken en dat ze hem wel hadden.
Update:
Michael Gnannt:
The payment is okay
The delivery should be in 1 week or less at your home .
Update:
Michael Gnannt:
The payment is okay
The delivery should be in 1 week or less at your home .
[ Voor 14% gewijzigd door heval op 29-08-2013 17:21 ]
T&T cyberport: 40%
Hopelijk snel de grens over. Na t weekend zou wel klote zijn. Wachten is niet mijn sterkste kan29.08.2013 16:58 Uhr
Die Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.(Ottendorf-Okrilla, Deutschland)
MediaMarkt Lingen (net over de grens) heeft de Nexus 32GB (LTE) nog.
net via email gereserveerd! Morgenvroeg ff heenrijden (uurtje rijden voor mij...)
net via email gereserveerd! Morgenvroeg ff heenrijden (uurtje rijden voor mij...)
Bij mij T&T staat er
Scheduled Delivery:
Monday, 09/02/2013, By End of Day
Last Location:
Lichtenau-Oberlichtenau, Germany, Thursday, 08/29/2013
Scheduled Delivery:
Monday, 09/02/2013, By End of Day
Last Location:
Lichtenau-Oberlichtenau, Germany, Thursday, 08/29/2013
Een uurtje geleden de niet-LTE versie bij de Saturn in Krefeld besteld. Winkeladres ingevoerd en gekozen voor afhalen en betalen in de winkel.
Kreeg zonet de Abholbestätigung binnen dat ik hem op kan komen halen.
Same here, alleen dan de mediamarkt in Passau, ben daar in de buurt op vakantieHappyChainsaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:00:
Een uurtje geleden de niet-LTE versie bij de Saturn in Krefeld besteld. Winkeladres ingevoerd en gekozen voor afhalen en betalen in de winkel.
Trouwens... Zo een bevestiging is toch wel ZEKER dat hij er is? Denk dat ik ander ruzie in de tent heb hier,. Twee dagen achter elkaar daarheen
klopt niet ik heb rond 12 uur betelt en dit is wat het website aangeeft nu:JelleXbox schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:09:
[...]
Gewoon nog leverbaar toch, of mis ik iets?
http://www.cyberport.de/g...b-wifi-1H04-19X_1530.html
Status: In Bearbeitung, Artikel nicht vorrätig
dus als je via cyberport wilt bestellen miss andere winkel overwegen.
[ Voor 44% gewijzigd door ghostsand op 29-08-2013 18:46 ]
Lijkt me wel, ze schrijven dat ze het tien dagen vasthouden en dat ze daarna de koopovereenkomst mogen ontbinden:superericje schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:20:
Trouwens... Zo een bevestiging is toch wel ZEKER dat hij er is?
Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung 11539420 liegen zur Abholung in Ihrem Saturn Markt für Sie bereit.
[...]
Erfolgt die Abholung Ihrer Bestellung nicht innerhalb der nächsten 10 Tage, treten wir vom Kaufvertrag zurück und Ihr Anspruch auf Übergabe der Ware erlischt.
Hmmm scherp van je!HappyChainsaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:44:
[...]
Lijkt me wel, ze schrijven dat ze het tien dagen vasthouden en dat ze daarna de koopovereenkomst mogen ontbinden:
[...]
Saturn in Osnabrück had er gisteren dus nog genoeg op voorraad liggen zeg je? En ik begrijp dat MM in Nordhorn ze op dit moment niet meer op voorraad heeft?ChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:29:
Ik had er zo nog 10 andere mee kunnen nemen uit Osnabrück.
Dank voor de info
Gisteren de 32GB besteld bij cyberport.de voor €282,99 inclu. verzendkosten. Vanmorgen om 9:45 emailbericht dat ze hem verzonden hadden. Op dit moment staat de dhl status op 'Internationaler transport'.

Als ik hem bij mm of saturn in duitsland bestel, heb ik dan in nl de garantie bij die mm of saturn?
Neen. Is al eerder aangegeven hier.foekebooij schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:56:
Als ik hem bij mm of saturn in duitsland bestel, heb ik dan in nl de garantie bij die mm of saturn?
Wel apart dat de lte versie wel in europa te koop is maar niet in de usa, dacht dat het een lte versie voor de hele wereld was of is toch apart ?
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Daar staat hij bij mij ook de hele dag op. Volgende stap is het export centrum ofzo. Best spannend. Hopelijk werken ze vannacht door daar. Zou mooi zijn als hij morgen wordt aangeboden.Connor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:52:
Gisteren de 32GB besteld bij cyberport.de voor €282,99 inclu. verzendkosten. Vanmorgen om 9:45 emailbericht dat ze hem verzonden hadden. Op dit moment staat de dhl status op 'Internationaler transport'.
[afbeelding]
Zo die van mij ook opgehaald in Nordhorn, was nog ff lastig want had alleen melding DHL, maar were gevonden. Toen kon ik aansluiten in het rijtje N7 afhalers :-)
Lekker vlot dingetje :-) Nu maar ff mooie cover scoren.
Lekker vlot dingetje :-) Nu maar ff mooie cover scoren.
Let op:
Een slowchat is niet toegestaan!
Een slowchat is niet toegestaan!