Hopen dat Nordhorn er genoeg krijgt om ook nog op te sturen...Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:46:
5!!? Poe.. Hoop dat ik er bij zit bij nordhorn..
Welke manfufacter date heb je ?Razer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:37:
Ik heb gisteren mijn reservering van de Duitse MediaMarkt (Herzogenrath) al opgehaald, hadden er 5 gekregen, die waren ook alle 5 al hele tijd geserveerd. Dus benieuwd wanneer er volgende leverignen aankomen...
Razer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:37:
Ik heb gisteren mijn reservering van de Duitse MediaMarkt (Herzogenrath) al opgehaald, hadden er 5 gekregen, die waren ook alle 5 al hele tijd geserveerd. Dus benieuwd wanneer er volgende leverignen aankomen...
Op voorraad volgens de duitse website van mediamarkt. Zal mijn bestelling binnenkort we'll binnen krijgen denk in.
Ze hebben er volgens de website geen op voorraad, dat kun je zelf controleren. Staat op abholbereit in 2-5 werktagen. In Aken is die wel auf lager, misschien moet je daar even heen rijdenRaven__NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:03:
[...]
Wou straks ff langs gaan om te kijken. Ben ze al de hele week aan het mailen maar kijg gewoon geen reactie terug. Ik kan ze wel bellen maar mijn duits is niet zo goed (heel slecht eigenlijk)
Voor 2 euro duurder heb je 'm vanuit Duitsland, ziet er ook niet helemaal betrouwbaar uit zoals eerder was gezegd in dit topic.makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:15:
ik zie ze hier ook te koop staan: voor 279
http://www.vramework.net/tablets/
Dat is mijn backup plan jaRazer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:11:
[...]
Ze hebben er volgens de website geen op voorraad, dat kun je zelf controleren. Staat op abholbereit in 2-5 werktagen. In Aken is die wel auf lager, misschien moet je daar even heen rijden
Maar als ik nu kijk staat bij ze alle 2 nu 'auf lager'. Ik snap er niks meer van of ik kijk verkeerd
Niet weer heh, is op de vorige pagina van dit topic ofzo al besproken.makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:15:
ik zie ze hier ook te koop staan: voor 279
Vooral bestellen daar, we zijn heel benieuwd of je ooit je beloofde tablet nog ziet nadat je je geld hebt gegeven. Ik denk zelf van niet.
Je kijkt inderdaad verkeerd, dat is voor de online shop. Je moet onder klikken op Abholen in Mein Mediamarkt prüfen. Vervolgens kun je je filiaal kiezen.Raven__NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:17:
[...]
Dat is mijn backup plan ja
Maar als ik nu kijk staat bij ze alle 2 nu 'auf lager'. Ik snap er niks meer van of ik kijk verkeerd
Edit: as we speak... ook Aken naar 3-5 werkdagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 28-08-2013 10:20 ]
wat werd er onbetrouwbaar aan genoemd.. same ook als ik m daar wil ophalen?...Marc1510 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:17:
[...]
Voor 2 euro duurder heb je 'm vanuit Duitsland, ziet er ook niet helemaal betrouwbaar uit zoals eerder was gezegd in dit topic.
veel succes.makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
wat werd er onbetrouwbaar aan genoemd.. same ook als ik m daar wil ophalen?...
ophalen kan daar volgens mij niet, geen thuiswinkel waarborg of ICT waarborg oid. Maar probeer het, misschien werkt het welmakkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Ik zit inderdaad ook nog steeds te twijfelen om te bellen naar vramework.net met de vraag om deze contant te betalen en op te halen. Of ik nu naar alphen rij (+-20min) of Duitsland (+2 uur). ik ga einde van de middag bellen, en laat hier dan wel een status weten.makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Ze komen dichterbij!
Zowel Duitsland, Frankrijk als de UK
http://www.androidpolice....ingdom-ships-in-1-2-days/
Zowel Duitsland, Frankrijk als de UK
http://www.androidpolice....ingdom-ships-in-1-2-days/
ben benieuwd!rickvandermey schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:23:
[...]
Ik zit inderdaad ook nog steeds te twijfelen om te bellen naar vramework.net met de vraag om deze contant te betalen en op te halen. Of ik nu naar alphen rij (+-20min) of Duitsland (+2 uur). ik ga einde van de middag bellen, en laat hier dan wel een status weten.
ik denk er ook aan om daar gewoon zelf gewoon heen te rijden (rijd er bijna langs vanuit werk)
Volgens de website van de Saturn in Bocholt hebben ze de 32GB WiFi en 32GB LTE op voorraad. Voor het geval mensen in de Achterhoek een Nexus 7 willen hebben, doe er je voordeel mee
Graag en laat hier even weten wat er gezegd wordt.rickvandermey schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:23:
[...]Ik zit inderdaad ook nog steeds te twijfelen om te bellen naar vramework.net met de vraag om deze contant te betalen en op te halen.
Je moet vooruit betalen voorspel ik.
Begin het gesprek trouwens wel met te vragen of het tablet ook voorradig is.
Als iemand daar vorbij ridt, kunt u dan vraagen als die de bestelling via spediteur al gisteren verstuurd hebben ?
Heelas reageert niemand op email. Want ik heb een beetje hoop dat de bestelling op launchday (vandaag) binnen komt zoals dat bij amazon meestal is.
Heelas reageert niemand op email. Want ik heb een beetje hoop dat de bestelling op launchday (vandaag) binnen komt zoals dat bij amazon meestal is.
amazon.co.uk heeft mijn status veranderd naar "dispatching now" dus vandaag op de post als het een beetje meezit vrijdag thuis
Heb zowel de mediamarkt als de saturn in krefeld per mail gevraagd of ze de nieuwe nexus 7 voorradig hebben.
Telefonisch krijg ik de mediamarkt in Krefeld niet te pakken, de saturn in krefeld heb ik wel gesproken. Ze gaven daar aan dat ze geen levering binnen gehad hebben van de nieuwe nexus 7. Verwacht dat ze hem bij de mediamarkt ook niet hebben, wacht de mail daar even van af.
Scheelt me in iedergeval een rit voor niks naar duitsland.
Telefonisch krijg ik de mediamarkt in Krefeld niet te pakken, de saturn in krefeld heb ik wel gesproken. Ze gaven daar aan dat ze geen levering binnen gehad hebben van de nieuwe nexus 7. Verwacht dat ze hem bij de mediamarkt ook niet hebben, wacht de mail daar even van af.
Scheelt me in iedergeval een rit voor niks naar duitsland.
Wanneer heb jij 'm bij Amazon besteld? Ik gisteren, en mijn status is nog "not yet dispatched".timmert26 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:39:
amazon.co.uk heeft mijn status veranderd naar "dispatching now" dus vandaag op de post als het een beetje meezit vrijdag thuis
27 augustus, gisteren dus. In de ochtend, denk dat ze op volgorde afwerkenPadvinder schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:52:
[...]
Wanneer heb jij 'm bij Amazon besteld? Ik gisteren, en mijn status is nog "not yet dispatched".
Ik heb zojuist een mail verstuurd naar Saturn in Kleve. Even afwachten nu...
Yaaaay net een mail gekregen van de mediamarkt dat mijn bestelling af te halen is ^^ WHOPPA
Bij welke vestiging kun je 'm afhalen?Dusty_ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:04:
Yaaaay net een mail gekregen van de mediamarkt dat mijn bestelling af te halen is ^^ WHOPPA
En wanneer heb je de reservering gedaan?
Dan hebben jullie toch allemaal geluk, ik heb zowel een e-mail naar de Saturn als de Mediamarkt in Aachen gestuurd - weliswaar in het Engels - en geen enkele respons.
Ik heb een half uur geleden de bestelling gedaan bij de mediamarkt in Mönchengladbach.-EvoLution- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:05:
[...]
Bij welke vestiging kun je 'm afhalen?
En wanneer heb je de reservering gedaan?
Kreeg na 10min een mail dat het klaar lag ^^
Ik wacht nog steeds op een mail vanuit Nordhorn terug... Heb nog steeds geen bevestiging van betaling gehad...
Idem, onze vriendelijke vriend Nils is op vakantie en ze zijn meteen in rep en roerMarc1510 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:11:
Ik wacht nog steeds op een mail vanuit Nordhorn terug... Heb nog steeds geen bevestiging van betaling gehad...
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Tja, die Christian is niet al te snel met het beantwoorden van emails
Ik had gister een mail gekregen, Christian was gister niet op z'n werk maar zou er vandaag weer zijn.Cpt_ZakLamP schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:17:
Tja, die Christian is niet al te snel met het beantwoorden van emails
Edit:
I´m sorry for the delay. My College Mr. Christian Lindt will take care about this. Unfortunately today he is not at work, so you will receive an answer tomorrow.
Marc Pötter
[ Voor 25% gewijzigd door Marc1510 op 28-08-2013 11:19 ]
Heb er net 1 bij Saturn in Bocholt gehaald. Was er om half 10 en toen lagen er zeker zo'n 15 in de schappen (zowel lte als wifi)
Net bericht gehad van de mediamarkt in krefeld, ze hebben er een voor me gereserveerd en kan hem zo afhalen.
Succesvol besteld via de Franse Fnac webshop, eindelijk een website die gewoon in Belgie levert zonder complicaties.
Alle mediamarkten de omgeving van aken hebben vandaag helaas geen levering ontvangen
Heb net een aantal zaken gebeld en dit werd via de telefoon vermeld.
Ze verwachten deze week iig nog wel een levering te ontvangen.
Met de nexus 4 hadden we deze pech ook al....
Ze verwachten deze week iig nog wel een levering te ontvangen.
Met de nexus 4 hadden we deze pech ook al....
ik voel me lekkaah !!!
Het is balen dat ik geen auto of iets heb. Ik moet dan wel een tijdje fietsen en de dichtsbijzijnde MM of Saturn zit toch wel op een redelijk eindje fietsen (50km) kan ik dichtsbijzijnde pas vinden. Maar ik neem toch aan dat ze die nexus ook in andere zaken dan de MM en Saturn hebben? Beetje degelijke elektronica zaak moet zoiets toch ook op stock hebben straks?
Mm maar waar mijn ouders wonen is t maar kwartiertje rijden...wat te doen, wat te doen...Kun je trouwens wel gewoon nederlandse taal kiezen als je 'm opstart? Neem aan van wel toch? Android opzichzelf is al volledig vertaald toch
Mm maar waar mijn ouders wonen is t maar kwartiertje rijden...wat te doen, wat te doen...Kun je trouwens wel gewoon nederlandse taal kiezen als je 'm opstart? Neem aan van wel toch? Android opzichzelf is al volledig vertaald toch
[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 28-08-2013 13:07 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nog geen bericht vanuit Nordhorn...
Was als tweede ingeschreven (als 1e voor de non-LTE versie). Hopen dattie vandaag nog komt
Was als tweede ingeschreven (als 1e voor de non-LTE versie). Hopen dattie vandaag nog komt
[ Voor 57% gewijzigd door ChillPascal op 28-08-2013 13:35 ]
Ik kom zojuist van de Saturn in Bocholt vandaan, daar hadden ze er nog een aantal liggen. De beste jongen die mijn bon heeft geschreven gaf ook al aan dat ze de winkel uit vlogen.
Nog niets gehoord van Mediamarkt Duisburg. Aankomend weekend ben ik daar dus hopelijk zijn ze dan binnen en kan ik mijn bestelling afhalen. Nog meer die in Duisburg hebben besteld / gereserveerd?
Wanneer was dat? Ik was volgens mij de eerste hier in dit topic (die het hier vermelde dus)ChillPascal schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:34:
[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 28-08-2013 14:08 ]
Verwacht maar geen vandaag meer, anders hadden ze het wel via de mail gemeld dat het apparaat eraan zou komen.ChillPascal schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:34:
Uhm afgelopen zaterdag (24é).Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:01:
[...]
Wanneer was dat? Ik was volgens mij de eerste hier in dit topic (die het hier vermelde dus)
Ik heb daar gevraagd na de Nexus 7, waarna hij een Excel bestandje opende op z'n bureaublad.
Hierin stond al een naam (Duitser vgm) en achter de naam stond 32GB + LTE.
Wellicht dat ik je niet ben opgevallen omdat ik mijn vader's nummer door heb gegeven en hij heeft (ook) een Duits mobiel nr. Hij haalt 'm namelijk ook op gezien ik de hele week in Maastricht zit i.v.m. werk
hmm misschien halen we afhalen en verzenden door elkaar, ik heb 15 augustus de eerste mail verstuurd en 19 augustus betaald. (voor een verzending)
Heb een mail vanuit Nordhorn van Christian. Mijn geld is aangekomen maar ze hebben niet genoeg apparaten om meteen naar iedereen te versturen... Zal volgens Christian begin september worden...
nou.. dan heb ik nog steeds hoop dat ik bij de eerste batch zit en morgen mijn nexus kan ontvangen..Marc1510 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
Heb een mail vanuit Nordhorn van Christian. Mijn geld is aangekomen maar ze hebben niet genoeg apparaten om meteen naar iedereen te versturen... Zal volgens Christian begin september worden...
(mijn ebay case is sinds gisteren binnen record tijd van 11 dagen, free shipping, zie ook Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013))
Hm, ik had nog niet betaald.Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
hmm misschien halen we afhalen en verzenden door elkaar, ik heb 15 augustus de eerste mail verstuurd en 19 augustus betaald. (voor een verzending)
Maar met heel veel toeval zit mijn pa nu 2 dagen in Duitslang (en niet aan de NL grens).
Dus even een paar adressen van MM doorgegeven waar die nog op voorraad is
Mijn case is zelfs in 8 dagen bezorgd.Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:nou.. dan heb ik nog steeds hoop dat ik bij de eerste batch zit en morgen mijn nexus kan ontvangen..
(mijn ebay case is sinds gisteren binnen record tijd van 11 dagen, free shipping, zie ook Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013))
Nu de tablet nog, die komt zaterdag met het vliegtuig.

ik heb de 21e besteld en betaald voor vestiging Nordhorn (ophalen). Nog niets vernomen.ChillPascal schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]
Uhm afgelopen zaterdag (24é).
Ik heb daar gevraagd na de Nexus 7, waarna hij een Excel bestandje opende op z'n bureaublad.
Hierin stond al een naam (Duitser vgm) en achter de naam stond 32GB + LTE.
Wellicht dat ik je niet ben opgevallen omdat ik mijn vader's nummer door heb gegeven en hij heeft (ook) een Duits mobiel nr. Hij haalt 'm namelijk ook op gezien ik de hele week in Maastricht zit i.v.m. werk
Ik ben net op de bonnefooi naar Dorsten (in de buurt van de achterhoek en Nijmegen) gereden. Daar hadden ze nog genoeg. Leek me wel het vermelden waard.
nou... volgens mij had google de N7 beter in NL kunnen uitbrengen dan in DE, volgens mij is ie bij ons een stuk meer populair
Google ligt in Duitsland natuurlijk ook wat gevoeliger wegens de strengere privacywetgeving daar.Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
nou... volgens mij had google de N7 beter in NL kunnen uitbrengen dan in DE, volgens mij is ie bij ons een stuk meer populair
Ik heb vanmorgen mijn Nexus 7 opgehaald bij de MM inDuisburg-Großenbaum.
Had je hem gereserveerd, besteld of gewoon naartoe gegaan en gekocht? Ik heb hem daar de 23e besteld om af te halen, maar nog niets van ze gehoord.Pvegang schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:01:
Ik heb vanmorgen mijn Nexus 7 opgehaald bij de MM inDuisburg-Großenbaum.
Nou hij heeft er eentje kunnen kopen in Osnabrück, niet gereserveerd of iets dergelijks. Gewoon naar toe gegaan. Volgens mij hadden ze er nog wel een paar liggen, voor degene die in de buurt zijnChillPascal schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:
[...]
Hm, ik had nog niet betaald.
Maar met heel veel toeval zit mijn pa nu 2 dagen in Duitslang (en niet aan de NL grens).
Dus even een paar adressen van MM doorgegeven waar die nog op voorraad isDus hopelijk van 't weekend in huis
Ik ben er gewoon naar toe gegaan en gelijk gekocht. 
MrvdB schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
[...]
Had je hem gereserveerd, besteld of gewoon naartoe gegaan en gekocht? Ik heb hem daar de 23e besteld om af te halen, maar nog niets van ze gehoord.
Das niet verkeerd, dan hoop ik dat ik vandaag een bevestiging van ze krijg om hem komend weekend af te komen halenPvegang schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:09:
Ik ben er gewoon naar toe gegaan en gelijk gekocht.![]()
[...]
dezelfde mail ontvangen, hopelijk gaat niet te lang duren.Marc1510 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
Om 12:40 een bestelling geplaatst op Saturn.de en een uur later kreeg ik het afhaalbericht
Ik ga hem denk ik zaterdag ophalen in Oberhausen
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Las de mail van Christian nog een keer, blijkbaar komt het tablet van mij bij de volgende batch
Hopen dat deze snel aankomt!
ik denk dat ze de Duitsers voorrang hebben gegeven.Marc1510 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:23:
Las de mail van Christian nog een keer, blijkbaar komt het tablet van mij bij de volgende batchHopen dat deze snel aankomt!
nog niks gehoord uit nordhorn (vanochtend een mail verstuurd).
hebben jullie gewoon een mail ontvangen of een reply op een vraag?
hebben jullie gewoon een mail ontvangen of een reply op een vraag?
Op de duitse vergelijkingssite idealo: http://www.idealo.de/prei...-2013-wifi-32gb-asus.html
kun je ook al zien waar ze de nexus online verkopen.
Onder andere Cyberport levert ook naar Nederland, en is die op dit moment nog op voorraad
Onder andere Cyberport levert ook naar Nederland, en is die op dit moment nog op voorraad
[ Voor 7% gewijzigd door rieko.nl op 28-08-2013 15:39 ]
Iemand ervaringen met Cyberport?rieko.nl schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:38:
Op de duitse vergelijkingssite idealo: http://www.idealo.de/prei...-2013-wifi-32gb-asus.html
Nog niet, maar daar net wel een met LTE besteld. Betaald met PayPal dus als er wat mis is nog een soort van garantie
geen
Heb bij Cyberport de 32gb wifi versie besteld. Ook met PayPal betaald. Geen eerdere ervaring, maar webshop heeft 5/5 sterren uit 8.379 stemmen.
Neem aan dat het gros van die stemmen 'duits' en 'binnenlands' zijn.
Vanavond maar bestellen, dan heb ik een CC bij de hand.
edit: Heb besteld en gekozen om te betalen met cash aan de deur.
scheelde 3 euro met vooraf dus doe ik het zo. De 'chatter' vertelde me dat ze er 183 in stock hebben en cash of vooraf net zo lang duurt.
scheelde 3 euro met vooraf dus doe ik het zo. De 'chatter' vertelde me dat ze er 183 in stock hebben en cash of vooraf net zo lang duurt.
[ Voor 55% gewijzigd door rickvandermey op 28-08-2013 16:16 ]
Shopreviews van mede-tweakers: http://tweakers.net/shopr...-deutschland/shopreviews/
Thanks mate, heb een lte versie bij Cyberport besteld.rieko.nl schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:38:
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ik ga maar eens een rekensommetje maken of het waard is m'n oude te verkopen en een nieuwe te halen. Volgens mij ben je zo'n 100 euro kwijt om de oude te verkopen en de nieuwe te halen of zou ik dat verkeerd inschatten?
[ Voor 37% gewijzigd door Mu.siQ op 28-08-2013 16:48 ]
De LTE versie besteld bij Cyberport. PayPal gaf aan dat de CC niet gebruikt kon worden voor de betaling. Maar kon wel op "Nu betalen" klikken. Alles lijkt goed te zijn gegaan.
weinig tot niks..
hangt er vanaf he.. welke versie heb je nu, ik denk dat je je ook kan voorstellen dat een 8GB versie een stuk minder waard is dan een 32GB 3G...Mu.siQ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:
Ik ga maar eens een rekensommetje maken of het waard is m'n oude te verkopen en een nieuwe te halen. Volgens mij ben je zo'n 100 euro kwijt om de oude te verkopen en de nieuwe te halen of zou ik dat verkeerd inschatten?
maar als je nu de 16GB wifi hebt, dan kan je daar nog wel 150 euro voor vragen, maar of je het krijgt is een 2e
(zie ook een gast op marktplaats met een hele mooie advertentie met laagste nieuwprijs 276 en nog geen jaar oud met screenprotector etc blablabla, vraag doodleuk 200 euro)
de 32GB oude zie ik overigens ook al voor 150 op MP staan.
Aangezien je nu ongeveer 280 euro kwijt ben kan je op wel iets meer rekenen dan 100 euro erop
Ik heb nu de WiFi 32gb versie. Met hoesje, bon en screen protector (meerdere). Ding is 3 maanden uit. Moet er dan toch nog wel iets meer dan 150 voor kunnen krijgen..
Hmmm de LTE versie staat nu bij Cyberport op leverbaar vanaf 26-09-2013.. Toen ik bestelde stond er direct leverbaar.. Ben benieuwd.
weinig tot niks..
Ben op vakantie in de buurt bij Trier. Vanochtend gaf de Mediamarkt op de site (en telefonisch) aan dat het nog wel even kon duren, maar vanmiddag was hij ineens toch op voorraad. Gereserveerd via de site (betalen bij afhalen) en een mail gekregen dat-ie klaar ligt.
Dus ze weten zelf ook niet wanneer het binnenkomt, en in mijn ervaring lijkt de site betrouwbaarder dan een telefoontje. Het kost in elk geval veel minder tijd...
Dus ze weten zelf ook niet wanneer het binnenkomt, en in mijn ervaring lijkt de site betrouwbaarder dan een telefoontje. Het kost in elk geval veel minder tijd...
2 32gb wifi modellen gekocht bij Saturn Bocholt
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Lokale mediamarkt wist net te vertellen dat ze slechts 3 nexus tablets hadden binnen gekregen... Kan nog even duren op deze manier. " evt. leveringen zouden deze week nog plaats kunnen vinden maar het kan net zo goed dat we pas volgende week de volgende 3 ontvangen" wist de meneer van de telefoon/tablet afdeling te vertellen.
ik voel me lekkaah !!!
Hello Sjors,
Sry that I couldn’t answer this E-Mail faster but yesterday was my free day.
I can confirm that we have received the money from you!
The device is been shipped today and on the way to you.
Mit freundlichen Grüßen
Lindt Christian
Produktmanager Neue Medien
Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Nordhorn
Denekamper Strasse 185
48529 Nordhorn
Tel. 0049 (0) 5921784-211/142
Fax 0049 (0) 5921784-129
Lindt@media-saturn.com
Geschäftsführer : Matthias Schäper, Klaus Gönke
Eingetragen im Handelsregister Osnabrück unter HRB 131089
Mit freundlichen Grüßen
Lindt Christian
Denekamper Strasse 185
48529 Nordhorn
Fax 0049 (0) 5921784-129
Lindt@media-saturn.com
Op die site van Cyberport staat dat voor NL klanten de Nederlandse BTW verschuldigd is over de verkoopprijs..(klopt ook niet, want dan zouden ze de prijs moeten hanteren minus MWST is Duitse BTW. Dat doen ze niet dus dan zou het dikke winst zijn.rickvandermey schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:04:
Komt er die dus nog bovenop aan de deur? Dan wordt het wel een dure tablet...
Ben zelf op vakantie bij Passau. Maar die optie betalen bij afhalen.. Die krijg ik helemaal niet? Hoe heb je dat gedaan?stat schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:22:
Ben op vakantie in de buurt bij Trier. Vanochtend gaf de Mediamarkt op de site (en telefonisch) aan dat het nog wel even kon duren, maar vanmiddag was hij ineens toch op voorraad. Gereserveerd via de site (betalen bij afhalen) en een mail gekregen dat-ie klaar
Gewoon adres van de winkel invoeren (je kunt immer geen NL postcode invoeren ) et voila mits op voorraad in de winkel krijg je de optie betalen bij afhalen.superericje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:14:
[...]
Ben zelf op vakantie bij Passau. Maar die optie betalen bij afhalen.. Die krijg ik helemaal niet? Hoe heb je dat gedaan?
Ben nog steeds benieuwd of de EURO modellen dezelfde reboot issues hebben als de US.
Wellicht wel, denk niet dat er op HW-gebied verschil tussen zal zitten zo kort na de US release?
MIjn reservering was er ook vanochtend bij de MM maar ik heb geannuleerd.
Doe het voorlopig nog wel met de 2012 versie en eerst eens zien of die reboot issues software matig kunnen worden gefixed.
Ik heb hem ook besteld en ook gekozen om cash aan de deur te betalen Thx voor de tip 
rickvandermey schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:04:
Heb vandaag m'n Nexus 7 (2013) in de mediamarkt van Krefeld gehaald, zag ze niet in de winkel liggen. Gelukkig had ik gereserveerd, en kon ik het apparaat bij de klantenservice ophalen.
Tot nu toe bevalt hij uitstekend. Een top apparaat.
Tot nu toe bevalt hij uitstekend. Een top apparaat.
Voor zover ik weet zit er totaal geen verschil tussen de Nexus 7 versies, afgezien van de adapter.destro9704 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:22:
[...]
Gewoon adres van de winkel invoeren (je kunt immer geen NL postcode invoeren ) et voila mits op voorraad in de winkel krijg je de optie betalen bij afhalen.
Ben nog steeds benieuwd of de EURO modellen dezelfde reboot issues hebben als de US.
Wellicht wel, denk niet dat er op HW-gebied verschil tussen zal zitten zo kort na de US release?
MIjn reservering was er ook vanochtend bij de MM maar ik heb geannuleerd.
Doe het voorlopig nog wel met de 2012 versie en eerst eens zien of die reboot issues software matig kunnen worden gefixed.
Ik heb zelf een "US" versie, maar totaal geen last van reboot problemen.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Hoe kunnen jullie reserveren bij de Mediamarkt in Duitsland? Als ik dat probeer loopt het mis bij het invoeren van de postcode van het factuur-adres.
Wanneer besteld/betaald?Spekker schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:33:
Hello Sjors,
Mit freundlichen Grüßen
Lindt Christian
Denekamper Strasse 185
48529 Nordhorn
Fax 0049 (0) 5921784-129
Lindt@media-saturn.com
probeer via Cyberport.de dat werkt gewoon oke 
daanNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:40:
Hoe kunnen jullie reserveren bij de Mediamarkt in Duitsland? Als ik dat probeer loopt het mis bij het invoeren van de postcode van het factuur-adres.
Vul het adres van de MM vestiging in en je kan wel reserveren / bestellen.daanNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:40:
Wat ik wel vreemd vind bij Cybersport, zijn de verzendkosten.
Hier (http://www.cyberport.de/lieferung-eu) staat de verzendkosten naar Nederland 4,99 zijn, maar als ik de Nexus 7 bestel en wil afrekenen zijn de verzendkosten 13,99.
Waar zit het verschild van 9 euro in?
Hier (http://www.cyberport.de/lieferung-eu) staat de verzendkosten naar Nederland 4,99 zijn, maar als ik de Nexus 7 bestel en wil afrekenen zijn de verzendkosten 13,99.
ik denk om dat het via dhl gaat ??? ik heb rembours genomen dus ik betaal 17,99
Albo schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:46:
Wat ik wel vreemd vind bij Cybersport, zijn de verzendkosten.
Ik heb een mail gestuurd naar de mediamarkt in Krefeld met de vraag of ze de nieuwe nexus 7 2013 op voorraad hadden, en zo ja of ze er een voor me wilde reserveren. Bij de mediamarkt van Krefeld hebben ze dat voor me gedaan, of andere mediamarkten dit ook doen weet ik niet. Ik heb dus niet een reservering op de website van mediamarkt.de gedaan.daanNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:40:
19 augustus besteld en betaald
Ook maar een bestelling bij Cyberport geplaatst, ben benieuwd hoe en wat!
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Let op:
Een slowchat is niet toegestaan!
Een slowchat is niet toegestaan!