• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 16:48
Prulleman schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:49:
Ok.. nou, wel mooie nieuws voor diegene die al wel een bevestiging hebben gehad :) blijkbaar houden ze toch de aantallen bij :)
Zou inderdaad mooi zijn als degene die al bevestiging hebben hem gelijk krijgen :)

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 10:12

R-B

Blokkert

Lijkt me wel, anders zetten ze niet de leveringen naar buitenland stop. Doen ze wel handig :)

Jammer voor mij, goed van hun haha :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Cpt_ZakLamP
R-B schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:57:
Lijkt me wel, anders zetten ze niet de leveringen naar buitenland stop. Doen ze wel handig :)

Jammer voor mij, goed van hun haha :)
Tja, had je maar niet zolang moeten twijfelen :P
Van wie kreeg je trouwens antwoord?

[ Voor 5% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 22-08-2013 15:04 ]

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 10:12

R-B

Blokkert

Nils Schleper :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 09:16
Ik hoop nog wel dat mijn bestelling doorkomt, heb gevraagd naar een bon maar nog steeds geen reactie terug gekregen.

• Cpt_ZakLamP
Marc1510 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:53:
Ik hoop nog wel dat mijn bestelling doorkomt, heb gevraagd naar een bon maar nog steeds geen reactie terug gekregen.
Christian antwoord niet zo snel :P
bij mij reageerde hij pas laat in de middag.

[ Voor 10% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 22-08-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Cpt_ZakLamP schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Christian antwoord niet zo snel :P
bij mij reageerde hij pas laat in de middag.
Hij had gister nog steeds niet gerageerd dus had mijn mail nog maar eens naar het hoofd-email van de media markt gestuurd. Ik ben één van de laatste waarbij het tablet word opgestuurd naar NL. Heb bon ontvangen en ondertussen betaald.

Edit: Heb de bon ontvangen van Nils.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc1510 op 23-08-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Mijn Duits is niet super, maar als ik via Mediamarkt.de of saturn.de een pre-order plaats...dan moet ik nog steeds betalingsgegevens invoeren? Als ik het goed begrijp kan ik het toch betalen bij ophalen, indien afgeleverd in een filiaal van hun?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-10 15:16
amazon .co .uk is de 32gb ook al uitverkocht volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
ck2000nl schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:51:
Mijn Duits is niet super, maar als ik via Mediamarkt.de of saturn.de een pre-order plaats...dan moet ik nog steeds betalingsgegevens invoeren? Als ik het goed begrijp kan ik het toch betalen bij ophalen, indien afgeleverd in een filiaal van hun?
Ik heb deze vraag ook gesteld en het antwoord erop is, dat ze nu zoveel pre-orders hebben dat ze geen reserveringen meer aannemen omdat mensen hem dan misschien niet komen ophalen. Het enige wat je kunt doen is 28augustus, 's ochtends vroeg de mediamarkt bellen en vragen of ze er 1 hebben liggen en al dan niet apart kunnen/willen leggen.

[ Voor 27% gewijzigd door timmert26 op 23-08-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vreemd. Ik heb de mijne besteld bij B&H en zou aankomen volgens UPS by the end of the day, de 23e, vandaag dus. Maar opeens werd ie vanmorgen veranderd naar : Monday the end of the day.
er staat dat ze vanmorgen geprobeerd hebben om 9 AM, maar dat ik niet available was, maar ze claimden tot gisteravond laat nog dat het pakketje vrijdagavond zou aankomen. Ik vind niet zo erg, maar is dat niet raar?
er staat wel A second attempt will be made, maar dan bedoelen ze toch maandag neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:35:
Zeer vreemd. Ik heb de mijne besteld bij B&H en zou aankomen volgens UPS by the end of the day, de 23e, vandaag dus. Maar opeens werd ie vanmorgen veranderd naar : Monday the end of the day.
er staat dat ze vanmorgen geprobeerd hebben om 9 AM, maar dat ik niet available was, maar ze claimden tot gisteravond laat nog dat het pakketje vrijdagavond zou aankomen. Ik vind niet zo erg, maar is dat niet raar?
er staat wel A second attempt will be made, maar dan bedoelen ze toch maandag neem ik aan?
By end of the day is wat anders dan aan het eind van de dag ;)

De status wil zeggen dat ze voor 18.00 langskomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rub147 op 23-08-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-08-2022
Weet iemand als man bij Mediamarkt Nordhorn nog een Betalingsbevesting krijgt ? Ik heb voor 4 dagen betaald maar nog geen reactie gekregen wat ik beetje vreemd vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
Ik heb geen bevestiging gehad, ga er wel vanuit dat alles.goed is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
Hier ook geen bevestiging gehad, wel nog een mailtje gestuurd of dit mogelijk was.
alleen nog geen reactie gehad, zie t vanzelf wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 07:19
Ik heb een mailtje gestuurd naar een andere MM vestiging maar nog geen reactie. Zijn er al duitse webshops gevonden die wel voor een redelijk tarief(minder dan 15 euro) naar NL verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
Ik heb net een email van Nils gekregen dat die Betaling al binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:40
Ik zie alleen maar overal de WiFi versie maar word de LTE versie op dezelfde dag gelaunched in duitsland?
Zijn er ook al mensen die deze versie ergens vandaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Volgens de site is de lte ook 28 e leverbaar

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
C.Pillig schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:53:
Ik heb net een email van Nils gekregen dat die Betaling al binnen is.
Toch maar even een mailtje gestuurt naar het algemene email-adress van de mediamarkt in Nordhorn
aangezien Christian tot op heden geen antwoord gegeven heeft.

We gaan t mee maken :9

update 15:11
Kijk die Nils is goed bezig, heeft zojuist bevestigd dat de betaling ontvangen is. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 24-08-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Heb net een mail terug naar Nils gestuurd of ik ook een bevestiging van betaling kan krijgen, nu afwachten...

Edit: Nils gaat maandag 2 weken op vakantie, dus moeten we weer contact opnemen met Christian.

[ Voor 31% gewijzigd door Marc1510 op 24-08-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08-2023
Kan iemand mij nog een e-mailadres bezorgen bij wie ik in Duitsland een Google Nexus 7 2013 kan bestellen en laten verzenden? Ik heb helaas al een engelstalige mail naar de Duitse mediamarkt in Aachen gestuurd (mijn Duits is barslecht) maar geen respons gekregen :S. Ik wou hem best aan ophalen, maar ik ga geen rit van 3 kwartier riskeren om daarna geen exemplaar op mij te hebben liggen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Doubter schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:00:
Kan iemand mij nog een e-mailadres bezorgen bij wie ik in Duitsland een Google Nexus 7 2013 kan bestellen en laten verzenden? Ik heb helaas al een engelstalige mail naar de Duitse mediamarkt in Aachen gestuurd (mijn Duits is barslecht) maar geen respons gekregen :S. Ik wou hem best aan ophalen, maar ik ga geen rit van 3 kwartier riskeren om daarna geen exemplaar op mij te hebben liggen wachten.
Ik denk dat je het beste meerdere vestigingen kan proberen, iedereen hier probeert natuurlijk die van Nordhorn, die zijn op een gegeven moment door hun voorraad heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Gisteren (23-08) een 32GB versie besteld bij amazon.com voor $269 + $8,98 verzendkosten + $58,38 douanekosten. Voor $336,36, omgerekend ongeveer €250 euro krijg ik het binnen zonder gedoe met rekeningen achteraf hopelijk, aangezien de douanekosten al aan amazon zijn betaald en zij dit verder afhandelen.

Verwachte leveringstijd was aanvankelijk eind september, kreeg vanochtend een mail binnen van amazon dat ze goed nieuws hadden en dat het maandag al wordt verzonden, estimated delivery is 28 augustus.

Ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik ga hem denk ik maar bestellen bij Saturn.de en ophalen in Oberhausen! Helaas heeft de ASUS Premium Cover een levertijd van 4 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik wacht wel even tot de eerste bugs er uit zijn en Duitsland m wel stocked heeft. Dan verkoop ik m'n oude en ga ik s net over de grens zoeken naar de nieuwe :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 12:17
fiftyfive schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:53:
Gisteren (23-08) een 32GB versie besteld bij amazon.com voor $269 + $8,98 verzendkosten + $58,38 douanekosten. Voor $336,36, ...
out of stock momenteel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Zie het inderdaad. Bij mij stond bij het bestellen expected to ship in 2-4 weeks. Een dag later een mailtje dat het maandag wordt verstuurd, denk dat ik geluk heb gehad en dat ze eerder een shipment hebben gekregen dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
Contact gehad met Mediamarkt in Krefeld en gevraagd of het mogelijk was om een nexus te reserveren zodat ik deze zaterdag kan ophalen (eerder heb ik helaas geen tijd).

Dit wilde ze graag voor mij doen, ik moest mijn adres en telefoon nummer achter laten en als het allemaal meezit heb ik hem zaterdag in mijn bezit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubter
Kan hem nergens in Duitsland bestellen, elke Webshop vereist een Duits adres ook als je hem gewoon wil afhalen ter plaatse... wat een klucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
Doubter schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:06:
Kan hem nergens in Duitsland bestellen, elke Webshop vereist een Duits adres ook als je hem gewoon wil afhalen ter plaatse... wat een klucht.
Probeer ze anders te mailen?

Werkte bij de mediamarkt in nordhorn ook...

@Loekie, klopt inderdaad dat die niet meer versturen, doelde meer op t feit van "een mailtje sturen" als er via de webshop geen mogelijkheid is om vanuit nederland te bestellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 25-08-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:26
Die adviseren hun eigen adres te gebruiken als adres als je toch af wilt halen. Maar ik begreep dat ze nu in ieder geval niet meer versturen, afhalen misschien nog wel.
Maar een mailtje kost natuurlijk niets.

EDIT: Bestellen met aflevering in NL was sowieso niet mogelijk, maar afhalen wel met adres van winkel in Nordhorn wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Loekie op 25-08-2013 23:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Wat duurt het lang voordat hij gewoon in NL te bestellen is. Vorig jaar rond deze tijd waren ze sneller. Waardeloos.

Mag hopen dat Google Nederland niet als een achtergesteld land behandeld in de toekomst, zoals nu het geval is.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
jmk schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:11:
Wat duurt het lang voordat hij gewoon in NL te bestellen is. Vorig jaar rond deze tijd waren ze sneller. Waardeloos.

Mag hopen dat Google Nederland niet als een achtergesteld land behandeld in de toekomst, zoals nu het geval is.
Volgens mij was de eerste N7 op 3 september te leveren in Duitsland.

Je opmerking snijdt tot dusver geen hout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Op 4 september 2012 had Saturn hem op voorraad en werd hij op voor sommige mensen de volgende dag geleverd. Nu is er niet eens een Nederlandse releasedatum, je kan nergens pre-orderen. Hij is dus dit jaar later in Nederland dan vorig jaar.

En dat terwijl er vorig jaar ook veel klachten waren over de late release van de tablet in NL. Google en Asus hebben daar dus totaal niet naar geluisterd, kan ze niets schelen. De situatie is niet verbeterd. Dat bedoel ik dus met het behandelen van NL als een achtergesteld land. En dan heb ik het niet eens over de Nexus 5, die hier niet te koop was een hele lange tijd, en later voor een schofterig hoog bedrag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:46
We zijn economisch ook een achtergesteld land geworden. Dus men heeft minder haast met introducties.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

http://androidworld.nl/ni...september-te-koop-belgie/

Misschien sturen de Belgen hem wel op..

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15
eventueel zou je contact op kunnen nemen met guus van huifkar.de, heeft eerder ook de nexus 4 geleverd uit duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
Een vraag nog voor die mensen die ervaring met mediamarkt nordhorn hebben. Nu dat er paar berichten zijn dat de Nexus 7 soms een hardware problem heeft (die maakt bij sommige mensen steeds een reboot) , wil ik graag weten hoe dat met de retour/omruilen bij de duitse mediamarkt is.

Doen ze dat wel, en zijn alle verzendkosten dan voor de koper bijv ? Heeft iemand ervaring daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

C.Pillig schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:42:
Een vraag nog voor die mensen die ervaring met mediamarkt nordhorn hebben. Nu dat er paar berichten zijn dat de Nexus 7 soms een hardware problem heeft (die maakt bij sommige mensen steeds een reboot) , wil ik graag weten hoe dat met de retour/omruilen bij de duitse mediamarkt is.

Doen ze dat wel, en zijn alle verzendkosten dan voor de koper bijv ? Heeft iemand ervaring daarmee ?
Zelfe regels als NL.
Mediamarkt NL gaat ook lachen als je ze vraagd de verzendkosten te vergoeden.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
In nederland heb je de "koop op afstand" wet. Binnen 14 dagen ruilen/retour en de heele bedrag terug INCLUSIEF verzendkosten. De heenzending moet de koper wel dragen maar normal NOOIT allebij kosten van verzendingen. Dus daar moet zich Mediamarkt NL ook aan houden en zoveer ik weet doen ze dat ook ?!

Maar omdat Mediamarkt duitsland normaal niet naar buitenland verzend weet ik niet welke rechten nu gelden.

Ik blijf wel optimistisch dat alles in orde is, deze hardware bug is zeldom... :>

[ Voor 9% gewijzigd door C.Pillig op 26-08-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
C.Pillig schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:43:
In nederland heb je de "koop op afstand" wet. Binnen 14 dagen ruilen/retour en de heele bedrag terug INCLUSIEF verzendkosten. De heenzending moet de koper wel dragen maar normal NOOIT allebij kosten van verzendingen. Dus daar moet zich Mediamarkt NL ook aan houden en zoveer ik weet doen ze dat ook ?!

Maar omdat Mediamarkt duitsland normaal niet naar buitenland verzend weet ik niet welke rechten nu gelden.

Ik blijf wel optimistisch dat alles in orde is, deze hardware bug is zeldom... :>
Bij het kopen van roerende goederen in Duitsland is Duits recht van toepassing. Dus de wet koop op afstand geldt niet in dit geval.

Wat betreft de retourkosten in geval van koop op afstand in Nederland, die komen op grond van artikel 7:46d lid 2 BW voor rekening van de koper, als gebruik gemaakt wordt van de ontbindingsmogelijkheid tijdens de bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurriaank
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-07 21:16
Hier zijn beide versies te bestellen voor resp. 249,99 en 279,99. Daar komt nog 9,99 verzendkosten bij volgens mij.

Betalen kan met iDeal. :D en de leverdtijd is 1-5 dagen. (DHL)
Ik ga hem hier bestellen denk ik.
http://www.vramework.net/tablets/google-nexus-ll-7-16gb

[ Voor 22% gewijzigd door Jurriaank op 26-08-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jurriaank schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:48:
Hier zijn beide versies te bestellen voor resp. 249,99 en 279,99. Daar komt nog 9,99 verzendkosten bij volgens mij.

http://www.vramework.net/tablets/google-nexus-ll-7-16gb
En toch zou ik daar even over nadenken. Ik kan 123 niet ervaringen vinden met deze shop, en ik vind het knap dat ze zo snel kunnen leveren.

Mijn advies: koop daar niet en wacht op een betrouwbare shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amazon.co.uk/G...8-6&keywords=nexus+7+2013

Heeft er iemand ervaring met het kopen van de nieuwe nexus op de engelse amazon?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15
Rub147 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:12:
[...]

En toch zou ik daar even over nadenken. Ik kan 123 niet ervaringen vinden met deze shop, en ik vind het knap dat ze zo snel kunnen leveren.

Mijn advies: koop daar niet en wacht op een betrouwbare shop.
Eens, ziet er allemaal zeer dubieus uit. Een totaal onbekende webshop, alleen maar dure gadgets en een adres dat naar een stel appartementen leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
Jurriaank schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:48:

Ik zou hem daar nooit bestellen, komt ronduit onbetrouwbaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
De inrichting is wel vrij netjes te noemen
http://www.huislijn.nl/ko.../polderpeil-428_1/details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrParis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-04-2023
Heeft het nut om een Belgisch shipping adress en een ander Belgische billing adress te gebruiken?
En als dit geen zin heeft, hoe groot (op schaal van 10) zou de kans zijn dat je die taksen moet betalen?
Alvast bedankt want ik ben niet zo thuis in die dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door MrParis op 26-08-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
vramework komt bij mij ook niet geheel zuiver over.. Als je em voor die prijs kan ophalen, prima, maar anders zou ik toch eerst betrouwbare reviews willen zien..

dat het adres een woonhuis is dat te koop staat helpt ook niet mee :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Huizen die te koop staan vormen een extra risico denk ik inderdaad, statistisch gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-10 19:49
Nog iemand die ook een pre-order voor afhalen bij saturn.de heeft geplaatst? Ik heb dit vorige week gedaan, mijn bestelling heeft nog steeds onderstaande status en heb sindsdien niets meer van ze vernomen.
Erscheint am 28.08.13 ; Versand wenn verfügbar
in Bearbeitung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Laatst online: 17-03 21:28
padavelaar schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:52:
Nog iemand die ook een pre-order voor afhalen bij saturn.de heeft geplaatst? Ik heb dit vorige week gedaan, mijn bestelling heeft nog steeds onderstaande status en heb sindsdien niets meer van ze vernomen.

[...]
Wat zou je nog van ze willen vernemen dan? Een update dat er niets is veranderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
sja... ze komen als het goed is de 28e binnen, en dan zal je wel een berichtje krijgen dat je order klaar ligt. Ik hoop dat die van mij gelijk verstuurd word :) kan niet meer wachten :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Kan geen pre-order plaatsen met een Nederlandse creditcard bij saturn.de :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Heb nu meerdere mails naar Nordhorn gestuurd, ik heb wel betaald maar nog niks geen bevestiging ontvangen... Hoop dat ik een mail terug ga krijgen, of dat het apparaat hier morgen gewoon binnen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
amazon.co.uk heeft ze nu ook weer binnen, ze zijn te pre-orderen en verwachte levertijd is 28-30 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-10 21:38
ck2000nl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:26:
Kan geen pre-order plaatsen met een Nederlandse creditcard bij saturn.de :(
Al geprobeerd via PayPal? Daar kan je ook zonder account maar met een Creditcard betalen? Zelf heb ik hem bij de MM besteld en betaald via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-10 19:49
MrvdB schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

Al geprobeerd via PayPal? Daar kan je ook zonder account maar met een Creditcard betalen? Zelf heb ik hem bij de MM besteld en betaald via PayPal.
Mijn betaling met PayPal werd zonder problemen geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubter
Als ik de Google Nexus bestel uit het UK, kan ik dan nog een goede lader bekomen die werkt op Europese stopcontacten? Ik heb weliswaar een stopcontact naar micro-usb oplader voor mijn gsm, maar gaat deze wel werken om ook een tablet goed en snel op te laden?
Dat is momenteel mijn voornaamste vrees om hem niet bij Amazon te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 16:24
Ik heb hem ook uit amerika besteld en niet eens nagedacht over de lader... :)
Merk het vanzelf wel zo niet converter tijd!
Zie dat die nu bij de customs ligt.. (duimen dat ze niet gaan mieren hierover..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Iemand al iets gehoord vanuit Nordhorn? We zouden ze morgen kunnen binnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-10 14:33

E-B

Als het een beetje meezit dan hoop ik dit weekend één te scoren in Nordhorn, Meppen of Lingen.

Zal de site van de Mediamarkt goed in de gaten houden en hopen dat ze voldoende voorraad hebben naast de voorverkoop. Ik heb eigenlijk geen idee over hoeveelheden en populariteit bij de Duiters (in deze regio) zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 10:14

SveNRG

Onderweg

Amazon.co.uk zou kunnen. Je betaalt dan wel 292 euro voor de 32GB versie. Saturn.de verzendt niet naar andere landen. Ik heb een Duitse vriendin gevraagd of ze hem voor mij wil bestellen (€269,-) en meenemen. Voor beide EU-landen betaal je alleen de BTW aan Duitsland en UK, geen invoerkosten verder als ik het goed heb begrepen.

http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Doubter schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:09:
Als ik de Google Nexus bestel uit het UK, kan ik dan nog een goede lader bekomen die werkt op Europese stopcontacten? Ik heb weliswaar een stopcontact naar micro-usb oplader voor mijn gsm, maar gaat deze wel werken om ook een tablet goed en snel op te laden?
Dat is momenteel mijn voornaamste vrees om hem niet bij Amazon te bestellen.
de lader (in de usa doos) bevat een 1.35A lader, niet hele bijzonder dus, de meeste gsm laders zijn 1A. Het zal dus maar een beetje langzamer gaan. Verder zijn er natuurlijk overal dit soorten laders te krijgen, je hoeft echt geen orginele te hebben.
Het nadeel alleen is dat de goedkope chinese laders vaak niet goed zijn en de betere laders ook echt duur (kunnen) zijn.

Het is voor mij wel een factor geweest om gewoon in duitsland (mm nordhorn) te bestellen, maar zeker geen doorslaggevende factor.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn plan is om morgen in Herzogenrath bij de MM te kijken wat de voorraad is die ze binnen hebben gekregen. Reserveren kan alleen met een Duits adres.

Hopelijk krijgen ze een behoorlijke voorraad en zijn er weinig reserveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 12:17
Jammer/vreemd dat Amazon.de 'm nog niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [PR3T]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 08:22
Heb zowel van de Mediamarkt als van de Saturn in Krefeld reactie gekregen dat ze uberhaubt niet weten of ze de nieuwe Nexus 7 (2013) morgen 28 augustus binnen gaan krijgen. En zo ja weten ze niet hoeveel ze geleverd krijgen.

Morgenvroeg maar even bellen voordat ik voor niets naar Duitsland rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 20:08

Padvinder

doet z'n best

timmert26 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:23:
amazon.co.uk heeft ze nu ook weer binnen, ze zijn te pre-orderen en verwachte levertijd is 28-30 augustus
Zojuist daar besteld (32GB). Ben benieuwd naar de levertijd. Amazon verwacht a.s. vrijdag (30-8) of zaterdag (31-8) te leveren. Hoop vrijdag, want zaterdag ben ik niet op m'n werk aanwezig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-10 16:12
Padvinder schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Zojuist daar besteld (32GB). Ben benieuwd naar de levertijd. Amazon verwacht a.s. vrijdag (30-8) of zaterdag (31-8) te leveren. Hoop vrijdag, want zaterdag ben ik niet op m'n werk aanwezig :X
Als ik mijn adres in vul geeft Amazon aan dat hier niet geleverd kan worden? Hoe heb jij dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 20:08

Padvinder

doet z'n best

aerocooluser schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:26:
Als ik mijn adres in vul geeft Amazon aan dat hier niet geleverd kan worden? Hoe heb jij dit gedaan?
Eh, goeie vraag. Ik heb deze besteld. Ik had al een Amazon account en kon gewoon één van m'n bestaande afleveradressen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Padvinder schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Bij mij idemdito, ik hoop vrijdag, hoe eerder hoe beter.

@aerocooluser je moet inderdaad wel die van amazon.co.uk hebben en niet via hun klikken op andere sellers, zie linkje padvinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubter
Kan iemand mij een goede/middelmatige EU lader aanraden? (vermoed dat mijn smartphone lader wellicht ook wel zal werken, alleen weet ik niet hoeveel A deze levert.

En eventueel suggesties voor een case zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Via de mediamarkt in Papenburg een goede reactie gehad, ze reserveren er 1 voor mij en als mijn geld binnen in, sturen ze hem direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:02:
Mijn plan is om morgen in Herzogenrath bij de MM te kijken wat de voorraad is die ze binnen hebben gekregen. Reserveren kan alleen met een Duits adres.

Hopelijk krijgen ze een behoorlijke voorraad en zijn er weinig reserveringen...
Ik was ook van plan om te gaan kijken maar dat zal pas laat in de middag worden. Mocht jij eerder zijn geweest kan je dan een update geven? Bespaart me weer een rit eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty_
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 15:29
Raven__NL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:18:
[...]

Ik was ook van plan om te gaan kijken maar dat zal pas laat in de middag worden. Mocht jij eerder zijn geweest kan je dan een update geven? Bespaart me weer een rit eventueel :)
Helaas is de nexus net van de MM site verdwenen ... Ook kan je hem nu bij de saturn bestellen en de levertijd is 2-3 weken ... Word niks binnen nu en n maand dus -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Dusty_ schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:22:
[...]

Helaas is de nexus net van de MM site verdwenen ... Ook kan je hem nu bij de saturn bestellen en de levertijd is 2-3 weken ... Word niks binnen nu en n maand dus -.-'
chips... inderdaad, niet meer op MM site. Zie nog wel dit staat bij Saturn

Erscheint am 28.08.13

edit:
heb nog steeds deze status bij MM
Erscheint frühestens am 28.08.13 ; Lieferung am Erscheinungstag.
IN BEARBEITUNG

[ Voor 13% gewijzigd door rudyhattem op 27-08-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Nou.. Ben benieuwd... in het n4 topic waren er ook tweakers met een track and trace link, hopelijk krijgen we sier morgen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty_
rudyhattem schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:37:
[...]

chips... inderdaad, niet meer op MM site. Zie nog wel dit staat bij Saturn

Erscheint am 28.08.13

edit:
heb nog steeds deze status bij MM
Erscheint frühestens am 28.08.13 ; Lieferung am Erscheinungstag.
IN BEARBEITUNG
Idd de pagina voor de n7 zelf is nog niet bijgewerkt denk ik.

Zie hier : http://www.saturn.de/mcs/...=Nexus7_Vorbesteller_KW33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2023
Zou dit betekenen dat de MM vestigen ook geen voorraad hebben?
Anders ga ik morgen voor niks naar Duitsland. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty_
Pvegang schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:44:
Zou dit betekenen dat de MM vestigen ook geen voorraad hebben?
Anders ga ik morgen voor niks naar Duitsland. :P
Ga er maar niet vanuit ... Toch zou ik morgen effe bellen :P Doe ik ook ik moet het zeker weten hehe xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:26
Als je dan toch belt, vraag dan of bestelde N7 voor afhalen opgehaald kunnen worden. Dan kan de touringcar tweakers aangezwengeld worden ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout33
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 20:29
Ik wil er graag 1 bestellen bij Saturn. Ik wil hem ophalen in de winkel in Aken, maar moet een duits adres ingeven. Hoe doen jullie dit? Gewoon het adres van de winkel opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 08:25
Arnout33 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:19:
Ik wil er graag 1 bestellen bij Saturn. Ik wil hem ophalen in de winkel in Aken, maar moet een duits adres ingeven. Hoe doen jullie dit? Gewoon het adres van de winkel opgeven?
Correct.

Ik heb er morgen ook 1 klaar liggen in Duitsland, maar als ik al die horrorverhalen lees over die reboots (sommigen al met toestel nr.7!) op het Google product forum, dan ben ik er hard over aan het denken om voorlopig on hold te gaan en mijn huidige nexus 7 2012 nog maar even te houden en morgen niet de 2013 versie te gaan halen. Die werkt nl. perfect!

De laatste update voor het gps/multi-touch issue fixt dit niet.

Mocht er inderdaad een HW-revisie nodig zijn is het beter even te wachten wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty_
destro9704 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:18:
[...]

Correct.

Ik heb er morgen ook 1 klaar liggen in Duitsland, maar als ik al die horrorverhalen lees over die reboots (sommigen al met toestel nr.7!) op het Google product forum, dan ben ik er hard over aan het denken om voorlopig on hold te gaan en mijn huidige nexus 7 2012 nog maar even te houden en morgen niet de 2013 versie te gaan halen. Die werkt nl. perfect!

De laatste update voor het gps/multi-touch issue fixt dit niet.

Mocht er inderdaad een HW-revisie nodig zijn is het beter even te wachten wellicht.
Ik betwijfel of die morgen echt klaar ligt in germany :)

Morgen in m'n tussenuur zal ik een belletje plegen... Zodra ik iets weet staat hier hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Dit staat er nu op de site van MM

Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.

Dit artikel is in onze online shop is momenteel niet beschikbaar. Neem contact op met uw lokale mediamarkt.

Er staat dus letterlijk dat je hem niet online kan bestellen. Als de levering vertraagd is zou je hem nog steeds kunnen reserveren toch? Ik heb stiekem nog een klein beetje hoop dat ik hem morgen in Nordhorn op kan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 08:25
rudyhattem schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:25:
Dit staat er nu op de site van MM

Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.

Dit artikel is in onze online shop is momenteel niet beschikbaar. Neem contact op met uw lokale mediamarkt.

Er staat dus letterlijk dat je hem niet online kan bestellen. Als de levering vertraagd is zou je hem nog steeds kunnen reserveren toch? Ik heb stiekem nog een klein beetje hoop dat ik hem morgen in Nordhorn op kan halen. :)
Zijn waarschijnlijk gewoon op voor de online verkoop aan pre-orders.

Ik ga er ook vanuit dat ie morgen gewoon in de winkel ligt aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een "vorbestellung" gedaan op de website vd duitse mm. Als adres heb ik het adres vd winkel gebruikt. Levertijd (ophalen) staat nu op 2 tot 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 07:27:
Ik heb nu een "vorbestellung" gedaan op de website vd duitse mm. Als adres heb ik het adres vd winkel gebruikt. Levertijd (ophalen) staat nu op 2 tot 5 werkdagen.
huh? Kon je hem wel weer bestellen dan?

edit: Yes!!! auf Lager

[ Voor 3% gewijzigd door rudyhattem op 28-08-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:19

ChillPascal

In the end...

Ik ben afgelopen dinsdag naar de Mediamarkt gegaan om te vragen of ik 'm kon pre-orderen.
Dit kon, en ze hebben slechts mijn naam, nummer en voorkeur voor apparaat (32GB zonder LTE) opgeschreven.

Nu hoop ik toch dat ik vandaag een belletje krijg! Er stond trouwens maar 1 iemand voor mij op het Excel pre-order bestand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 10:36
IK kreeg vanacht het volgende emailtje:

The new Google Nexus 7.
Order yours today.

Available today for order on Google Play ( https://play.google.com/s...ails?id=nexus_7_16gb_2013 ) or at a number of other retailers including Currys PC World, Amazon, Tesco, Argos and John Lewis.

Please check device availability with the store before you visit.

""

Maar ik denk dat ik me opgegeven heb voor de UK release ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door makkie88 op 28-08-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Is er iemand die naar de MM of saturn Duitsland gaat en tegen een vergoeding een Nexus lte voor mij wil meenemen stuur me een DM.

Thanks

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:05:

The new Google Nexus 7.
Order yours today.

Available today for order on Google Play ( https://play.google.com/s...ails?id=nexus_7_16gb_2013 ) or at a number of other retailers including Currys PC World, Amazon, Tesco, Argos and John Lewis.

""

Ja,had ik me ook voor ingeschreven en ook vannacht ontvangen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 10:36
ik twijfel..
of op marktplaats kopen van iemand die m uit amerika heeft, of binnekort duitsland (Vanaf Den Haag) of nog een x aantal dagen/weken wachten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:08:
ik twijfel..
of op marktplaats kopen van iemand die m uit amerika heeft, of binnekort duitsland (Vanaf Den Haag) of nog een x aantal dagen/weken wachten.. :|
Mailtje naar een willekeurige MM en dan een tientje voor verzending betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ja.. De vraag is nu wat de voorraad vandaag is en wanneer dit weer aangevuld wordt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:28
Ik heb gisteren mijn reservering van de Duitse MediaMarkt (Herzogenrath) al opgehaald, hadden er 5 gekregen, die waren ook alle 5 al hele tijd geserveerd. Dus benieuwd wanneer er volgende leverignen aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
5!!? Poe.. Hoop dat ik er bij zit bij nordhorn..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:19

ChillPascal

In the end...

Prulleman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:46:
5!!? Poe.. Hoop dat ik er bij zit bij nordhorn..
Haha ik zit ook bij nordhorn, hoeveelste was je ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

makkie88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:05:

The new Google Nexus 7.
Order yours today.

""

Beetje ons blij maken met een dode mus... :X Niet tof van Google.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Een slowchat is niet toegestaan!