Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:56
tobitronics schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:09:
[...]

Ik dacht dat je die altijd aan de deur betaalt en zo niet dat er gewoon niks betaald hoefde te worden?
Ik had hem op mijn werk laten afleveren (op dat moment was ik er niet eens). Het pakketje is zo afgegeven.

Ik heb ooit de eerste psp uit Japan besteld (via Fedex volgens mij) toen kreeg ik weken later een factuur van Fedex met invoerrechten om te betalen.

Zou mooi zijn als het EUR 238 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 20:59
BurnsMM schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:36:
[...]

Ik had hem op mijn werk laten afleveren (op dat moment was ik er niet eens). Het pakketje is zo afgegeven.

Ik heb ooit de eerste psp uit Japan besteld (via Fedex volgens mij) toen kreeg ik weken later een factuur van Fedex met invoerrechten om te betalen.

Zou mooi zijn als het EUR 238 blijft.
En wat nou als je die gewoon niet betaalt? Pakket vernietigen gaat dan niet meer, zal wel gedoe zijn met incasso dan enzo... Toch dubieuze manier met een factuur achteraf, kunnen ze je in principe alles flikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47

The Wizard

Moderator Mobile
Dat gebeurt bij de grote vervoerders vaker, via de reguliere lijnen (TNT post) niet.

Voordeel: Je hoeft niet te wachten totdat de douane het pakketje vrijgeeft (minimaal 1/2 weken). Als commerciële grote vervoerder kun je de klant niet weken laten wachten, die verwacht dat het max enkele dagen duurt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:56
tobitronics schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:53:
[...]

En wat nou als je die gewoon niet betaalt? Pakket vernietigen gaat dan niet meer, zal wel gedoe zijn met incasso dan enzo... Toch dubieuze manier met een factuur achteraf, kunnen ze je in principe alles flikken
Gewoon niet betaald? Bedrijven kopen toch zo vaak op factuur. Is heel normaal. Dat zou hetzelfde zijn dat je een acceptgiro niet zou betalen. Dan komt er gewoon een aanmanning en uit eindelijk een incassobureau aan te pas.

Niks dubieus aan. Gewoon een percentage van de waarde van het product. Kan je allemaal zelf netjes controleren en bezwaar aanteken als je het er niet mee eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
The Wizard schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:33:
Dat gebeurt bij de grote vervoerders vaker, via de reguliere lijnen (TNT post) niet.

Voordeel: Je hoeft niet te wachten totdat de douane het pakketje vrijgeeft (minimaal 1/2 weken). Als commerciële grote vervoerder kun je de klant niet weken laten wachten, die verwacht dat het max enkele dagen duurt.
Bij DHL was het anders contant aan de deur of pakket retour afzender, evt met mogelijkheid om het op het sorteercentrum te betalen/ophalen.

In ander nieuws, zojuist ook een Nexus 7 16GB besteld via ebay, eens kijken hoe snel die binnen komt!

[ Voor 8% gewijzigd door tobitronics op 13-08-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin te twijfelen. Volgende week ga ik naar de VS en zou ik er eentje mee kunnen nemen. Maar aangezien er toch nog wel wat problemen zijn met de bouwkwaliteit kan ik natuurlijk ook nog even wachten en op 30 aug. een ritje naar Duitsland maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:06:
Ik begin te twijfelen. Volgende week ga ik naar de VS en zou ik er eentje mee kunnen nemen. Maar aangezien er toch nog wel wat problemen zijn met de bouwkwaliteit kan ik natuurlijk ook nog even wachten en op 30 aug. een ritje naar Duitsland maken...
En dat zou verschil maken omdat? (behalve de prijs natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-10 22:58
Als hem in de VS koopt scheelt het een bom duiten. Zelfde bouwkwaliteit!
Je controleert en gebruikt m toch tijdens je verblijf. Mocht er wat zijn ruil je m weer om.

Anders mag je weer een ritje naar Duitsland maken.

Ik heb m in de VS gekocht en vindt het een superapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram V
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-10 17:36
De mijne is net binnen, de 32GB uitvoering.

9 augustus besteld B&H en laten bezorgen via UPS. Aan de deur niks extras hoeven te betalen. Misschien heeft het geholpen dat ik het als cadeau met ander adres voor de rekening liet opsturen. Als rekeningadres overigens ook gewoon mijn adres ingevuld. Ik ben benieuwd. De totale kosten zijn (tot nu) $313,66. Nog even afwachten hoeveel euro dat precies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 14:23
Dan heb je mazzel, ik kreeg net de mijne binnen en moest € 60,77 betalen.
Wat een mooi scherm zeg, super scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHTizzy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07-2020
Niets mis hier met bouw kwaliteit, GPS fix binnen 5 sec met GPS test en iets langer met GPS status app. Verder reageert alles flitsend snel en het scherm is echt prachtig mooi, kleuren zijn op geen enkele manier flets te noemen wat mij betreft. Scherm is nu zonder screen protector wel erg erg glad en soms glij ik weg ipv te selecteren maar dat zal binnen kort heus anders zijn. Perfect formaat al is browsen niet weggelegd voor verzienden... Verder is het geluid subliem, mooi vol en toch kraak helder ook op vol volume. Moest wel 2x de google keyboard app installeren voordat de nl spel checker pakte maar verder inmiddels zo'n 130 apps geïnstalleerd en alles draait zo soepel als wat. Ook de accu lijkt wel niet leeg te krijgen, nu 48u zonder charger met redelijk intensief gebruik en nog maar op 37%. Top ding!!

Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:06
JokerLash schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:56:
[...]

Bedankt voor het sharen van de link ik heb er net ook een besteld :)
De Nexus is zojuist aangekomen met DHL, zat alleen nog een leuke douane heffing van €46,60 bij :(

Maar op zich nog niet teveel getaald voor dit mooie speelgoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Heeft iemand meer informatie over het bestellen in Duitsland? Nu de release in duitsland over twee weken voor de deur staat, misschien interessant om 'm in een winkel in duitsland te bestellen en hier thuis te laten bezorgen. Ik woon in het westen dus naar Duitsland doe ik niet 1, 2, 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

ASUS NEXUS 7 32GB FHD

Verwacht vanaf 08.09

Bestelbaar bij Vanden Borre België

€ 279,00

[ Voor 3% gewijzigd door kristo op 14-08-2013 15:28 . Reden: prijsvermelding ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
hmm, 20 euro meer dan duitsland..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Voor de mensen bij wie die nog onderweg is met UPS, ik hoop niet voor je dat die op de vlucht vanuit Louisville naar Birmingham zat, deze is vanochtend gecrasht en geëxplodeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 10:12

R-B

Blokkert

tobitronics schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:33:
Voor de mensen bij wie die nog onderweg is met UPS, ik hoop niet voor je dat die op de vlucht vanuit Louisville naar Birmingham zat, deze is vanochtend gecrasht en geëxplodeerd...
Kleine kans.

Eerder een vlucht die land in BE of DE denk ik zo. :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
R-B schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:42:
[...]

Kleine kans.

Eerder een vlucht die land in BE of DE denk ik zo. :)
Kon een transit tussen hubs zijn in voorbereiding op een internationale vlucht, je weet nooit...

In ander nieuws: Mijn N7 16GB is inmiddels ook onderweg via DHL, nu hopen dat ik niet bij hoef te betalen aan de deur, zou het totaal op een mooie 210 euro houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32gb staat nu bij b&h op preorder. betekent dat dat ik voorlopig nog moet wachten als ik em nu bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
tobitronics schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:48:
[...]

Kon een transit tussen hubs zijn in voorbereiding op een internationale vlucht, je weet nooit...

In ander nieuws: Mijn N7 16GB is inmiddels ook onderweg via DHL, nu hopen dat ik niet bij hoef te betalen aan de deur, zou het totaal op een mooie 210 euro houden :+
Met een heel klein beetje geluk niet, maar reken er maar alvast wel op, tussen de 40 en 46 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:47:
32gb staat nu bij b&h op preorder. betekent dat dat ik voorlopig nog moet wachten als ik em nu bestel?
Word wel een beetje moe van het gebrek aan zelf nadenken af en toe hier. Zou de klantenservice van b&h je niet veel beter en sneller kunnen helpen?

• R-B

R-B

Blokkert

gezien de ervaringen in dit topic zegt die status niet zoveel.. :) Met paar dagen zal ie verstuurd worden denk ik zo.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• LG0808
  • Laatst online: 22-05 16:42
Besteld bij Buyspry, zojuist door DHL bezorgd en geen belasting! Voor €206 een zeer mooi apparaat!

• Prulleman
Ik zie dat ie ook al bij de duitse mediamarkt staat (voor 269 ipv 259 overigens). Helaas versturen die nog steeds niet naar het buitenland...
levering vanaf de 28e: Erscheint frühestens am 28.08.13

eens even verder speuren naar duitse webwinkels

Strava

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-10 16:12
LG0808 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:22:
Besteld bij Buyspry, zojuist door DHL bezorgd en geen belasting! Voor €206 een zeer mooi apparaat!
En hoe lang duurde de levering?

• PR3T
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:25

PR3T

[DPC]Team_RC

Heb net op de website van saturn.de en medimarkt.de via het bestelformulier gezien dat de Nexus 7 (2013) in duitsland i.p.v. 30 augustus op 28 augustus leverbaar is.

Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC

• tobitronics
Dinsdagavond bij buyspry besteld, gisteravond verzonden en nu al in het vliegtuig van Cincinnati naar Brussel (eens een keer niet leipzig :P ). Verwacht morgen de levering, hoop op een wonder net zoals bij LG0808 en Quinoky :+

• Prulleman
PR3T schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:40:
Heb net op de website van saturn.de en medimarkt.de via het bestelformulier gezien dat de Nexus 7 (2013) in duitsland i.p.v. 30 augustus op 28 augustus leverbaar is.
ja, had ik ook al gezien, zie mijn post op de vorige pagina, helaas versturen ze niet naar NL (zowel mm als saturn niet). verder is het mij niet helemaal duidelijk wat een forwarding adres kost, lijkt erop dat je dan iets van 15-20 euro kwijt bent.
In het topic over de N4 zie ik ook dit staan:
- Media-Markt GER 395 euro (16G) -> bij preorder het adres van duitse mediamarkt zelf opgeven en ophalen binnen 10 dagen vanaf ontvangen van je afhaalbericht. Versturen kan nu ook! (jan 2013):"Mailtje naar Nordhorn@mediamarkt.de met je gegevens sturen (kan in't Engels). Vervolgens krijg je een factuur, even overmaken (€13,- verzendkosten) en een paar dagen later verstuurd lieve Ralf je Nexus.(volgens bericht in dit topic)"

misschien daar eens contact mee opnemen.. voor 269+13 wil ik em wel begin september uit duitsland

/edit, maar eens een mailtje gestuurd naar Nordhorn, hou jullie op de hoogte van het antwoord
/edit 2, krijg een mailbox full reply, maar dan van een ander adres.. wellicht een auto forward.. nordhorn@mediamarkt.de staat ook als contact adres op de site..
even afwachten maar...

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 15-08-2013 13:14 ]

Strava

• LG0808
aerocooluser schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

En hoe lang duurde de levering?
Moest eerst nog mijn identiteit bevestigen dmv een paspoort kopie, daarna op de post gedaan. Al met al ongeveer 3 dagen totdat hij hier was (zonder weekend).

Ben er heel erg tevreden over, vooral het scherm is super!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@tobitronics: ik neem aan de 16GB denk ik? Zag de 32GB versie er niet zo snel tussen staan :?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Hij staat ook bij Saturn voor dezelfde prijs als bij MediaMarkt, tevens leverbaar vanaf 28.09.2013.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bGiMtlol.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bXCubncl.png

[ Voor 31% gewijzigd door Jansenn op 15-08-2013 13:15 ]

• tobitronics
ck2000nl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:10:
@tobitronics: ik neem aan de 16GB denk ik? Zag de 32GB versie er niet zo snel tussen staan :?
16 ja, de 32 is er ook: http://www.ebay.com/itm/A...em35ca3dce1e&_sid=2048038

• ck2000nl
oh haha ik dacht van de webshop Buyspry, even checken! Thanks.

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 12:52
De 32 GB voor $339.99 bij buyspry (ebay) vs $269 bij B&H. Ik vind dat nogal een verschil. Of kijk ik nou zo scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
Iemand kan de 32 GB versie volgende week voor me meenemen vanaf een adres in de US.
Ik kan dat ding echter nergens bestellen. Radioshack, bestbuy en staples hebben hem op voorraad, maar daar kan je niet met een buitenlandse creditcard of paypal betalen.

Bij B&H kan dat wel, maar die hebben hem niet op voorraad en weten ook niet wanneer ze hem weer hebben.

Weet iemand een winkel waar ze de 32GB versie op voorraad hebben EN je met een Nederlandse CC of PP account kunt betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@ASW1: 1 werkdag levertijd - http://www.bestbuy.com/si..._Tablets_109652&cp=1&lp=1

International orders
http://www.bestbuy.com/si...9.c?id=pcmcat204400050019

To complete your online purchase:
During checkout, in place of your non-US billing address, use this exact billing address:

10780 Kempwood Dr.
Houston, TX 77043

You can also call 612-292-0995 at any time for assistance or to place your order over the phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nee, heb vannacht al met ze gechat, ze nemen alleen Amerikaanse creditcards of paypal, dat staat verder los van het billing address.

Alleen B&H neemt buitenlandse cards/pp aan, altans dat is de enige die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Maar die hebben dus geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Heb je het wel geprobeerd met de instructies op die site?

[ Voor 18% gewijzigd door ck2000nl op 16-08-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook een 16gb versie besteld bij buyspry. Nu maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:26

m-buurman

hmmm...coffee!!

Voor zover ik zie is de buyspry van ebay dezelfde als www.buyspry.com, op wat prijs variatie na dan.

Via Ebay geeft men echter aan dat alleen verzending via DHL mogelijk is (ivm de accu), via de webshop zelf is Fedex ook een optie. In hoeverre verschilt DHL van Fedex, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ck2000nl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:01:
Heb je het wel geprobeerd met de instructies op die site?
Ja, twee keer een account aangemaakt, twee verschillende creditcards geprobeerd, twee keer met de customer service gechat.
Ze nemen geen Nederlandse credit cards, ook al suggereert de website van wel.
Dat Houston adress dat ze geven als billing address gebruiken lost namelijk niet het probleem met de registratie van de credit card zelf op.
Bij die registratie moet je namelijk een US adres gebruiken, en dat adres moet tevens gelijk zijn aan het adres waarop de cc is uitgegeven.

"customer service says no" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik heb antwoord van de uit het N4 topic bekende mediamarkt medewerker Ralf (DE / nordhorn):
it will be possible and the costs for shipping are 12,99€. But actually I don’t know how much devices we’ll get and also I didn’t know something about the delivery date.
me again. I’ve just heard that the launch day should be Wednesday, August the 28th The Price is 269€ + 12,99 shipping. If you want the device, please send me your address. We send you an invoice with our international bank account informations. You can transfer the money and we send the Nexus 7, immediately when we received it.
dus.. voor 282 euro kan je de N7 rond 30 augustus in huis hebben vanuit duitsland (met een beetje geluk, helaas geen garanties over aantallen en preorder en voorraad...)

even over nadenken....

/edit nagedacht en besteld, vind het toch prettiger om zo'n aankoop binnen de EU te doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 16-08-2013 13:46 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Toch nog gelukt.
Authorisatie van de CC bleek te falen aangezien de ING er automatisch een fraudeblokkering opgooit omdat het bezorgadres afwijkt kennelijk.
Aan de telefoon gehangen met ING, authorisatie voor de betaling geregeld, Best Buy nogmaals gebeld en nu is de order erdoor.

Wordt 21~23 augustus bezorgd in Ohio, de 30e neemt iemand hem voor me mee hiernaartoe.
Kosten: 216 euro nogwat voor het 32 GB model.
Bijna 140 60(?)euro minder dan wat dat ding hier zal kosten. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door ASW1 op 16-08-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ASW1 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:
Toch nog gelukt.
Authorisatie van de CC bleek te falen aangezien de ING er automatisch een fraudeblokkering opgooit omdat het bezorgadres afwijkt kennelijk.
Aan de telefoon gehangen met ING, authorisatie voor de betaling geregeld, Best Buy nogmaals gebeld en nu is de order erdoor.

Wordt 21~23 augustus bezorgd in Ohio, de 30e neemt iemand hem voor me mee hiernaartoe.
Kosten: 216 euro nogwat voor het 32 GB model.
Bijna 140 euro minder dan wat dat ding hier zal kosten. 8)7
nou.. de LTE versie gaan $/€ 349 kosten de 32GB wifi tussen de 259 en 279 (afhankelijk van land en winkel) dus zo groot is het verschil nou ook weer niet :X (+/- 50 euro verschil)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@ASW1: wel goed van de ING dat standaard doet, helemaal fijn als ze dat de klant ook laten weten... MAAR goed nieuws ;) Welke versie heb je gekocht met 140.- Euro verschil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik ben abuis met het prijsverschil; zat te per ongeluk te kijken naar prijs van de LTE versie.
Heb de gewone 32 GB versie besteld, het verschil is inderdaad niet zo groot als ik beweerde.

[ Voor 10% gewijzigd door ASW1 op 16-08-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10 15:52
Tip voor mensen die de Nexus 7 bij de MediaMarkt in Duitsland willen halen:

Vanmiddag heb ik een email gestuurd naar MediaMarkt Nordhorn met de vraag of ze een Nexus 7 32GB kunnen reserveren voor mij.
Ik kreeg een mail terug van Ralf, waarin hij bevestigde dat er een tablet voor mij gereserveerd wordt en ik een mail krijg wanneer ik deze kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-10 19:55
m-buurman schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:13:
Voor zover ik zie is de buyspry van ebay dezelfde als www.buyspry.com, op wat prijs variatie na dan.

Via Ebay geeft men echter aan dat alleen verzending via DHL mogelijk is (ivm de accu), via de webshop zelf is Fedex ook een optie. In hoeverre verschilt DHL van Fedex, iemand enig idee?
Volgens mij verstuurt Fedex geen producten met lithiumbatterijen meer via de lucht. Of dat was USPS, dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG0808
Quinoky schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:39:
[...]

Volgens mij verstuurt Fedex geen producten met lithiumbatterijen meer via de lucht. Of dat was USPS, dat weet ik niet meer zeker.
Ja, klopt. Ik had Fedex Priority gekozen op de website, maar hij werd bezorgd via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Da's niet duur zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

This item does not ship to Netherlands, dus dat is dan weer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

LG0808 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

Ja, klopt. Ik had Fedex Priority gekozen op de website, maar hij werd bezorgd via DHL.
Oke, jouw bestelling via de website ging volgens mij uitstekend dus ik ga dat ook maar doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Heb donderdag via BuySpry de 16GB versie besteld.
Met Fedex Prio. voor 221 euro.

Volgens de tracking zit die nu op het vliegtuig naar Amsterdam.

Hoop dat ik geen import belasting moet betalen.

Moest trouwens ook een kopie van mijn id mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Vandaag was DHL voor de deur, of ik even 55,45 euro wil aftikken aan BTW voor mn 16GB N7 (buyspry). Ja hallo, das niet wat ik berekend heb. Had toch geen contant in huis dus laat m maandag terugkomen, maar ga morgen wel even achteraan bellen want dit moet dus minstens 10 euro minder zijn volgens mijn berekeningen...

Voor de mensen die willen weten hoe lang de levering duurde: Dinsdagavond besteld, woensdag avond verzonden, vandaag om 12 uur smiddags voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ze rekenen ook inklaringskosten van 10 tot 13 euro.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Senor Sjon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:54:
Ze rekenen ook inklaringskosten van 10 tot 13 euro.
Waarom hebben andere mensen met het identieke product en verz.kosten dan tot max 46 euro betaald? Klopt dan toch niet helemaal geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
tobitronics schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:10:
Vandaag was DHL voor de deur, of ik even 55,45 euro wil aftikken aan BTW voor mn 16GB N7 (buyspry). Ja hallo, das niet wat ik berekend heb. Had toch geen contant in huis dus laat m maandag terugkomen, maar ga morgen wel even achteraan bellen want dit moet dus minstens 10 euro minder zijn volgens mijn berekeningen...

Voor de mensen die willen weten hoe lang de levering duurde: Dinsdagavond besteld, woensdag avond verzonden, vandaag om 12 uur smiddags voor de deur.
Klopt hoor.. DHL vraagt zelf een tientje (inklaringskosten / administratie)
Daar naast betaal je ook nog over de verzendkosten. Met 20 dollar shipping kom ik zelfs op 58 euro extra

http://www.invoercalculator.nl/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Prulleman schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:56:
[...]

Klopt hoor.. DHL vraagt zelf een tientje (inklaringskosten / administratie)
Daar naast betaal je ook nog over de verzendkosten. Met 20 dollar shipping kom ik zelfs op 58 euro extra

http://www.invoercalculator.nl/
DHL gebeld, op de specificatie staat 55,45 aan pure BTW, geen andere kosten. Het is dus toch echt de douane die iets fout heeft gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Vreemd, ik moest 40,05 aftikken bij DHL. Bij mij stond alleen de BTW, geen invoerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
The Wizard schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:42:
Vreemd, ik moest 40,05 aftikken bij DHL. Bij mij stond alleen de BTW, geen invoerkosten.
Die horen ook 0 te zijn, het betreft hier namelijk electronica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG0808
Net een brief gekregen van DHL: 53€ belasting + 10€ administratiekosten. Het was ook te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
tobitronics schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Die horen ook 0 te zijn, het betreft hier namelijk electronica
Hoezo? Is electronica vrijgesteld van belastingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
The Wizard schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:55:
[...]

Hoezo? Is electronica vrijgesteld van belastingen?
De invoerrechten zijn 0, BTW moet je nog wel betalen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Oh, ik las het anders, dat BTW ook 0 hoort te zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 06:42
Prulleman schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:46:
Ik heb antwoord van de uit het N4 topic bekende mediamarkt medewerker Ralf (DE / nordhorn):

[...]

[...]

dus.. voor 282 euro kan je de N7 rond 30 augustus in huis hebben vanuit duitsland (met een beetje geluk, helaas geen garanties over aantallen en preorder en voorraad...)

even over nadenken....

/edit nagedacht en besteld, vind het toch prettiger om zo'n aankoop binnen de EU te doen :)
Heb hem ook maar is een mailtje gestuurd, goedkoper, alleen iets later als uit de US die ene week vind ik nog wel te overzien :)

Hoe heb je precies besteld? zoals in het N4 topic staat beschreven ( met Duitse MM adres als shipping adres? )
Ik heb het sowieso even gevraagd hoe die het wilt hebben dus ik wacht wel even op antwoord.
Als ie reageerd zal ik vragen of hij misschien al wat meer weet over de voorraad.

Alsvast bedankt voor de tip d:)b

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Spekker schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:28:
[...]

Heb hem ook maar is een mailtje gestuurd, goedkoper, alleen iets later als uit de US die ene week vind ik nog wel te overzien :)

Hoe heb je precies besteld? zoals in het N4 topic staat beschreven ( met Duitse MM adres als shipping adres? )
Ik heb het sowieso even gevraagd hoe die het wilt hebben dus ik wacht wel even op antwoord.
Als ie reageerd zal ik vragen of hij misschien al wat meer weet over de voorraad.

Alsvast bedankt voor de tip d:)b
vrijdag dus contact gehad met de Ralf, vrijdag ook nog een automatisch mailtje gekregen met de bestel bevestiging. De bestelling is verder helemaal per mail gegaan en niet via de site. Zij kloppen de order verder in als interne afhaal order ofzo.

Zojuist van een andere medewerker (Nils) de invoice met IBAN en factuur nr gekregen, gelijk betaald.
Ik denk/hoop dat ie de 28e met DHL meegaat en de 30e geleverd wordt :) (maar misschien ben ik nu te positief..)

over voorraad heb ik niks gehoord, alleen bij de factuur zat deze mail:
here is your invoice. When we received the money, we'll send the device.

Mit freundlichen Grüßen

Nils Schleper
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 19-08-2013 16:41 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 06:42
Net inderdaad ook reactie van Nils gehad, en alles word geregeld via email en IBAN zoals je al zei.
Heb nog even gevraagt of ze al iets weten over de hoeveelheid N7's ze krijgen en of we hem de 30ste kunnen verwachten.

Ik ben iig al blij verrast over de snelle communicatie :)

Ik stuur je even een PB mbt de factuur ( me duits is nogal belabberd :'( :P )

_/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Spekker op 19-08-2013 19:12 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34
Hier nog 1, niels gaf aan dat de earliest delivery date 28augustus zou zijn.
Durf niet te zeggen of dat binnenkomst bij hun is, verzending bij hun, of binnenkomst alhier.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-08-2022
Ik heb nu toch ook bij ralf besteld en nils betaald. Ralf zeegt dat ze genoeg Nexus7 op de Launch dag verwachten zodat de verzending 1 dag duurt. Dus ik ben optimistisch.

Weet iemand hoe precies die dat verzenden ? Als het zo snel gaat moet het toch express. Of rijdt/woont die over de grens en verzend het binnen nederland ?

[ Voor 31% gewijzigd door C.Pillig op 19-08-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ja, doen goede zaken daar in nordhorn :) ik had bij ralf gerefereerd naar de stormloop van nederlanders op de N4 afgelopen januari en gemeld dat er ongetwijfeld deze keer ook nog.meer bestellingen zouden.komen... in ieder geval tot ie hier officieel leverbaar is

Zat ook nog even in het N4 topic te neuzen:
Denyo in "[LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijden"

Dus shippen met DPD inc track en trace en in gunstig geval levering volgende dag... hoop dus nog op 29 augustus :P

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 19-08-2013 22:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Laatst online: 17-10 14:03
Ook een mailtje gedaan naar de mediamarkt in Nordhorn, eens zien wat ze voor mij kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Na een week dan toch eindelijk binnen uit de US, en wat een topapparaat! Na 5 minuten ben ik er al helemaal verslaafd aan *O*

Nu nog die 10 euro van de douane terugpakken grrr :P

[ Voor 18% gewijzigd door tobitronics op 20-08-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 09:16
Heb ook maar eens een mail naar MM gestuurd. Hopen dat ze iets kunnen regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Donderdag besteld bij buyspry, gisteren was die binnen. Helemaal top. Scherm is perfect en hij is super snel.

Heb een 10 inch tablet gehad... Maar 7 vind ik veel relaxter omdat die zo licht en goed handelbaar is.

Aan de balie van DHL trouwens 54 euro moeten bij betalen. Totaal dus 276. Kan waarschijnlijk goedkoper via Europa, maar ik ben nu éénmaal ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Vrijdag besteld bij Buyspry en gisteren de eerste keer aangeboden, en uiteraard was ik er niet.. Morgenmiddag komen ze hem nu bezorgen, volgens het briefje van de bezorger moet ik 43,05 afrekenen. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:26
Hmmm, ik had ze gister ook een mail gestuurd en kreeg toen een bericht terug dat ik het adres van MM daar zelf kan gebruiken. Echter ten alle tijde voorafbetaling als ik het zo zie....
Hmmm, met Mastercard kom je dan wegens afwijkend adres al niet meer door de check heen :/

Iemand hier alleen hoeven reserveren zonder vooraf betaling?

[ Voor 10% gewijzigd door Loekie op 20-08-2013 20:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10 15:52
Ik heb de tablet bij de MM in Nordhorn gereserveerd voor afhalen en heb niets vooraf betaald. Ik moest enkel mijn adres opgeven zodat ze een reservering konden maken.
Loekie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:07:
Hmmm, ik had ze gister ook een mail gestuurd en kreeg toen een bericht terug dat ik het adres van MM daar zelf kan gebruiken. Echter ten alle tijde voorafbetaling als ik het zo zie....
Hmmm, met Mastercard kom je dan wegens afwijkend adres al niet meer door de check heen :/

Iemand hier alleen hoeven reserveren zonder vooraf betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Zijn er mensen die de lte versie hebben besteld/gereseveerd bij MM Nordhorn ? zo ja verwachten ze die ook echt binnen te krijgen ? aangezien hij zelfs in de usa nog niet beschikbaar is.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
op de site heeft deze ook een beschikbaarheidsdatum van 28-8. Bij mijn bestelling kreeg ik nog extra de vraag of ik de wifi of lte/wifi versie wilde hebben. Ze gaan er op dit moment gewoon van uit dat de LTE versie ook gewoon bij de release beschikbaar is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
-EvoLution- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:43:
Ik heb de tablet bij de MM in Nordhorn gereserveerd voor afhalen en heb niets vooraf betaald. Ik moest enkel mijn adres opgeven zodat ze een reservering konden maken.

[...]
Same here, maar kreeg geen optie voor alleen reserveren.
Naja, wachten dan maar.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 21:33
Ik had niet verwacht m nog te krijgen, maar na twee weken had ook ik gisteren een rekening van FedEx op de mat voor de btw. Inclusief handling kwam het neer op 58 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
staat inmiddels ook op amazon.co.uk

16Gb £199.99
32Gb £239.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Carfanatic schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:48:
staat inmiddels ook op amazon.co.uk

16Gb £199.99
32Gb £239.99
Omgerekend € 280, wel gratis verzending mogelijk, naar voor 282 ben je waarschijnlijk sneller met mm nordhorn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
En je hebt geen last van de Engelse stekker.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Pillig
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-08-2022
Niet vergeten dat sommige apparaten een gps en multitouch bug hebben. Dus er is een kans dat u die umruilen moet, en mediamarkt in duitsland is daarvoor handiger...voraal als u an de grens woont zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Heeft iemand het tablet bij MM Nordhorn al besteld? Zodat het ook verstuurd word met voorbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Marc1510 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:18:
Heeft iemand het tablet bij MM Nordhorn al besteld? Zodat het ook verstuurd word met voorbetaling?
ja... ondanks dat niet iedereen het erbij vermeld of het om afhalen of bezorgen gaat, zal het voor het grootste deel van nederland niet interessant zijn om zelf te rijden en 13 euro/1 dag te besparen.
androidlover schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:42:
Ook een mailtje gedaan naar de mediamarkt in Nordhorn, eens zien wat ze voor mij kunnen regelen.
C.Pillig schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:13:
Ik heb nu toch ook bij ralf besteld en nils betaald. Ralf zeegt dat ze genoeg Nexus7 op de Launch dag verwachten zodat de verzending 1 dag duurt. Dus ik ben optimistisch.

Weet iemand hoe precies die dat verzenden ? Als het zo snel gaat moet het toch express. Of rijdt/woont die over de grens en verzend het binnen nederland ?
Sinned123 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:01:
Hier nog 1, niels gaf aan dat de earliest delivery date 28augustus zou zijn.
Durf niet te zeggen of dat binnenkomst bij hun is, verzending bij hun, of binnenkomst alhier.
Spekker schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:20:
Net inderdaad ook reactie van Nils gehad, en alles word geregeld via email en IBAN zoals je al zei.
Heb nog even gevraagt of ze al iets weten over de hoeveelheid N7's ze krijgen en of we hem de 30ste kunnen verwachten.

Ik ben iig al blij verrast over de snelle communicatie :)

Ik stuur je even een PB mbt de factuur ( me duits is nogal belabberd :'( :P )

_/-\o_

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Prulleman schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:37:
[...]

ja... ondanks dat niet iedereen het erbij vermeld of het om afhalen of bezorgen gaat, zal het voor het grootste deel van nederland niet interessant zijn om zelf te rijden en 13 euro/1 dag te besparen.

[...]

[...]

[...]

[...]
Ik bedoel juist met het leveren van het tablet. Weten jullie ook of je een normale bon krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik heb al een redelijk normale factuur in mijn mailbox staan, verder heeft niemand de tablet al ontvangen, dus wat wil je precies weten? misschien kan je je vraag beter in het N4 bestel topic stellen, daar zijn genoeg tweakers die hun spul al hebben ontvangen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Laatst online: 17-10 14:03
Net een internationale betaling gedaan aan Media markt Nordhorn. Zou je ook nog een bevestiging krijgen dat het geld is ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Kreeg zelf 2 mailtjes:
1: Media Markt, Ihre Bestelleingangsbestätigung
2: Media Markt, Ihre Bestellung ist eingegangen
In die laatste staat dat het artikel er nog niet is en ik bericht ontvang zodra het er is, dan zou ik ook de rekening moeten krijgen.
Dit na betaling via paypal(omdat CC niet werkte wegens afwijkend adres, gekke mastercard)

specs

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 16:48
Gister ook besteld bij onze vrienden in Nordhorn,
contact gehad met Christian en hij geeft aan dat "The earliest delivery date will be 28th august"

[ Voor 8% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 22-08-2013 09:49 ]

• Prulleman
zou mooi zijn.. maar ik denk dat de 29e wel realistich is.. Als ze nog steeds DPD gebruiken moet dat ook kunnen. Laatst ook wat uit besteld wat uit Duitsland bleek te komen, en dat werd netjes de volgende dag met DPD geleverd.

Dus als ze de lading de 28e optijd binnen hebben en tijd hebben om de verzendingen te regelen, dan moet het lukken. Maar het zou dus ook kunnen dat ze 27-8 einde dag al binnen zijn..

In amerika waren ze trouwens ook vroeger volgens mij. Bij de aankondiging zou het 29 of 30 juli zijn. en ook uit shop memo's etc bleek dat ze niet eerder verkocht mochten worden en uiteindelijk is alles een paar dagen eerder vrijgegeven

Strava

• R-B

R-B

Blokkert

Ik zit toch te denken in hem in Duitsland te bestellen.

Alleen hebben jullie het op de webshop zelf besteld, of naar iemand specifiek? Ik kon dat niet specifiek terug lezen in de reacties.

• Prulleman
dan heb je niet goed gelezen.. maar je moet gewoon een mailtje sturen naar nordhorn@mediamarkt.de de webshop doet niet aan buitenland verzendingen

Strava

• R-B

R-B

Blokkert

Excuus, inderdaad overheen gelezen :X

Edit:

Helaas! Geen verzending mogelijk meer..
Sending to the Netherlands isn`t available at the moment because we will not get enough devices for sending – only for pickups.

you can make a reservation on our website: www.mediamarkt.de

[ Voor 77% gewijzigd door R-B op 22-08-2013 11:08 ]

• Marc1510
Mail gestuurd met alle gegevens naar Christian. Nu wachten totdat hij reageert voor het IBAN nummer enzo...

• Prulleman
Ok.. nou, wel mooie nieuws voor diegene die al wel een bevestiging hebben gehad :) blijkbaar houden ze toch de aantallen bij :)

Strava

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Let op:
Een slowchat is niet toegestaan!