ja, had ik ook al gezien, zie mijn post op de vorige pagina, helaas versturen ze niet naar NL (zowel mm als saturn niet). verder is het mij niet helemaal duidelijk wat een forwarding adres kost, lijkt erop dat je dan iets van 15-20 euro kwijt bent.
In het topic over de N4 zie ik ook dit staan:
- Media-Markt GER 395 euro (16G) -> bij preorder het adres van duitse mediamarkt zelf opgeven en ophalen binnen 10 dagen vanaf ontvangen van je afhaalbericht. Versturen kan nu ook! (jan 2013):"Mailtje naar Nordhorn@mediamarkt.de met je gegevens sturen (kan in't Engels). Vervolgens krijg je een factuur, even overmaken (€13,- verzendkosten) en een paar dagen later verstuurd lieve Ralf je Nexus.(volgens bericht in dit topic)"
misschien daar eens contact mee opnemen.. voor 269+13 wil ik em wel begin september uit duitsland
/edit, maar eens een mailtje gestuurd naar Nordhorn, hou jullie op de hoogte van het antwoord
/edit 2, krijg een mailbox full reply, maar dan van een ander adres.. wellicht een auto forward.. nordhorn@mediamarkt.de staat ook als contact adres op de site..
even afwachten maar...
[
Voor 9% gewijzigd door
Prulleman op 15-08-2013 13:14
]