Patience you must have my young padawan.Lizardz schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:36:
Weinig interessants tot nu toe.
Gok dat bij deze F2P betaald moet gaan worden voor muziek en bands. Een leuke manier van marketing natuurlijkBM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:37:
[...]
Tuurlijk kies je daar zelf voor, maar als de game echt heel lang leuk was zonder te betalen zouden ze 'm imho niet gratis aanbieden. Maar wellicht moet ik er nog wat aan wennen. Gratis games zijn altijd welkom, don't get me wrong
Die discussie over live ga ik niet nog een keer ophalen hier
Murasaki Baby zag er ook erg interessant uit.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hij is een Xbox fan, dat is bekend (maakt verder ook niet uit). Dus hij plaatste die opmerking ook door te beginnen: "Niet omdat het nu Sony is ofzo". Vandaar mijn reactie.PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:36:
Zag er best wel leuk uitBen gek op "Theme x" games. Ben veel op reis, dus zo'n Vita kan best van pas komen.
[...]
Jij kan ook letterlijk niet 1 reactie plaatsen zonder Xbox er in he? Hij stelt een normale vraag, maar je obsessie is blijkbaar te groot.
Geduld, het zal straks wel een vol uur over de PS4 gaan. Ik vind het wel mooi dat ze wat aandacht aan de Vita geven en voor Vita is het best wel heel veel interessant nieuws:Lizardz schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:36:
Weinig interessants tot nu toe.
- prijsverlaging op vita zelf en geheugenkaartjes
- borderlands 2 naar vita
- een arkham game naar de vita
- football manager naar de vita (ik vind deze persoonlijk vrij big, eerste keer football manager op een handheld device)
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik denk: ik zet het er maar bij, anders word ik daar op afgerekend. Was een gewone vraag, ongeacht het platform. Ik 'snap' het concept f2p en de hype er omheen niet.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:39:
[...]
Hij is een Xbox fan, dat is bekend (maakt verder ook niet uit). Dus hij plaatste die opmerking ook door te beginnen: "Niet omdat het nu Sony is ofzo". Vandaar mijn reactie.
Ik wil gewoon neutraal naar de presentatie kijken, ook al ben ik een Xbox fan, wil niet zeggen dat ik niet hoop dat Sony wat leuks presenteert, dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Fm manager is ook al een keer naar de psp gekomen he. Niet helemaal nieuw. Vita zal wel beter werken. Touchscreen dus niet ellelange lijstjes door scrollen.DarthDavy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:40:
[...]
Geduld, het zal straks wel een vol uur over de PS4 gaan. Ik vind het wel mooi dat ze wat aandacht aan de Vita geven en voor Vita is het best wel heel veel interessant nieuws:
- prijsverlaging op vita zelf en geheugenkaartjes
- borderlands 2 naar vita
- een arkham game naar de vita
- football manager naar de vita (ik vind deze persoonlijk vrij big, eerste keer football manager op een handheld device)
Juist omdat hij die zin begint met niet omdat het nu Sony is, zou je die reactie over de Xbox helemaal niet hoeven te maken en is hij juist overbodig. Maarjah...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Duly noted. Bedoelde er verder ook niks mee.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:41:
[...]
Ik denk: ik zet het er maar bij, anders word ik daar op afgerekend. Was een gewone vraag, ongeacht het platform. Ik 'snap' het concept f2p en de hype er omheen niet.
Ik wil gewoon neutraal naar de presentatie kijken, ook al ben ik een Xbox fan, wil niet zeggen dat ik niet hoop dat Sony wat leuks presenteert, dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was...
Ah, daar ben je.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:41:
Juist omdat hij die zin begint met niet omdat het nu Sony is, zou je die reactie over de Xbox helemaal niet hoeven te maken en is hij juist overbodig. Maarjah...
Ik moet het nog allemaal maar zien met die Indie games. Beetje een hype, maar vraag me af of het blijft werken.
Op zich prima natuurlijk, veel kleinere games tegen lage prijzen, ik zou helemaal voor zijn. Ik zie alleen weinig verschillende genres, en vooral ook weinig Indies die 2 goede games op rij uitbrengen.
Ben benieuwd wat ze laten zien.
Op zich prima natuurlijk, veel kleinere games tegen lage prijzen, ik zou helemaal voor zijn. Ik zie alleen weinig verschillende genres, en vooral ook weinig Indies die 2 goede games op rij uitbrengen.
Natuurlijk, waarom niet?
Ben benieuwd of we nog wat meer beelden gaan zien van Order 1886. E3 was het een CGI filmpje, hopelijk nu wat gameplay. De sfeer zag er goed uit.
Ben benieuwd of we nog wat meer beelden gaan zien van Order 1886. E3 was het een CGI filmpje, hopelijk nu wat gameplay. De sfeer zag er goed uit.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 19:44 ]
Klein beetje ps3, en redelijk wat Vita. Wel aantal leuke games die daar voor uitkomen denk iknFo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:45:
Eerste 40 minuten nog wat gemist, of ging het alleen over de vita ?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zitten we net te luisteren naar een console die 10x krachtiger is, krijgen we rijen games die ook op de PS2 zouden draaien
Van Order 1886 niet. Dit werd helaas bevestigd op Twitter.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:44:
Natuurlijk, waarom niet?
Voornamelijk, en nu veel indies.nFo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:45:
Eerste 40 minuten nog wat gemist, of ging het alleen over de vita ?
Denk ik ook: indie of triple A. Het zijn beide games en ze moeten allebei leuk zijn om te spelen.PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:44:
Ik moet het nog allemaal maar zien met die Indie games. Beetje een hype, maar vraag me af of het blijft werken.
De game die het goed doet heeft punten van allebei van wat we tegenwoordig indie (creativiteit, originaliteit, top gameplay) of triple A (high quality cutscenes, top voice overs, high production values) noemen.
Ik zie niet in waarom een game niet beide zou kunnen hebben.
Wat ik me mu afvraag die indie games komen die nu wel of niet naar de ps3
nice! extreem veel indy exclusives
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ah das jammer. Zal dan wel op TGS komen hopelijk? Was namelijk de game die de meeste vragen opperde, omdat het voornamelijk een CGI filmpje was. Was wel benieuwd hoe de gameplay was.mavi schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:46:
[...]
Van Order 1886 niet. Dit werd helaas bevestigd op Twitter.
Nes 8-bit ook welPWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:46:
Zitten we net te luisteren naar een console die 10x krachtiger is, krijgen we rijen games die ook op de PS2 zouden draaien
Toch wel , want het zal een volledige versie zijn en geen aparte handheld versie.RenaldoN schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:41:
[...]
Fm manager is ook al een keer naar de psp gekomen he. Niet helemaal nieuw. Vita zal wel beter werken. Touchscreen dus niet ellelange lijstjes door scrollen.
mmm ziet er wel stoer uit, maar jammer dat het weer een fps is...
superB
Hoop dat ze het qua graphics rustig opbouwen
Xbox
wouw, dit laatste ziet er wel erg leuk uit, bijna een soort zelda gevoel kreeg ik erbij. Lekker deuntje ook! Mmmm, ben benieuwd wat daar van gaat komen dan. Zou het een rpg zijn of meer adventure?
superB
Leuke stijl inderdaad, bevalt me wel. Alleen nog geen idee van de game verder
Xbox
Beetje Dragons Quest stijltje leek het wel
Rime ziet er goed uit! Ze laten wel lekker veel games zien trouwens 
Hopelijk nog wat echt grote titels straks.
Hopelijk nog wat echt grote titels straks.
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2013 19:58 ]
PSN id: NL_SToRM
Ryme lijkt wel de stijl van Zelda: The Windwaker.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ryme ziet er idd goed uit. Redelijk origineel ook.
Wel knap dat 2 van de 3 mensen het al fout spellen. 
Dat Helldivers ziet er ook zeer vet uit. Mooie lichteffecten.
Dat Helldivers ziet er ook zeer vet uit. Mooie lichteffecten.
[ Voor 37% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2013 19:56 ]
Tja, cel shaded he.Jumpman schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:54:
Ryme lijkt wel de stijl van Zelda: The Windwaker.
Rime, Ryse, die fout is snel gemaaktbram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:56:
Wel knap dat 2 van de 3 mensen het al fout spellen.
Bijzondere opbouw qua presentatie trouwens, lijkt erop dat ze heel rustig naar de grote titels toe werken.
Xbox
Ze blijven lekker doorgaan met nieuwe games voorstellen.
Ik heb nog geen echte game gezien waarvoor ik de ps4 zou gaan kopen.
Shadow of the Beast ziet er wel aardig uit. Alleen CGI to the max.
[ Voor 21% gewijzigd door Hompu op 20-08-2013 19:59 ]
De meeste games die nu getoond worden zullen waarschijnlijk pas eind 2014 of 2015, 2016 uitkomen.
Neem aan dat dit ook eigenlijk voornamelijk PSN games zijn en niet full Retail?
Dit zijn nog maar de extraatjes naast de echt grote games
Die zijn volgens mij ook indies of in ieder geval minder bekende studio's.mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:57:
Ik heb nog geen echte game gezien waarvoor ik de ps4 zou gaan kopen.
Kunnen ze nu echt nooit gewoon gameplay laten zien ...
Fijne van indies is dat ze meestal multiplayer/co-op hebben
Aaah nee. PS Eye!!!!! OMFG... Call the NSA!!!!
Nu Infamous. Dat ziet er wel goed uit. Heb me flink vermaakt met deeltje 1.
Nu Infamous. Dat ziet er wel goed uit. Heb me flink vermaakt met deeltje 1.
Kan me aandacht er niet bij houden... GAAP Ryme ziet er wel vet uit.
InFamous is echt wel een day one voor mij.
Infamous ziet er leuk uit. Deel 1 was erg goed
Xbox
Killzone ziet er echt heel wreed uit. Hopelijk is de MP een langer leven beschoren dan deel 3.
[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2013 20:05 ]
Met hoeveel man kun je online met Killzone? Ik zag net 3vs3 etc? Is dat al bekend gemaakt?
Mooi stukje werk uit Nederland, dat Killzone.
Xbox
Nee, ze hebben nog helemaal niks losgelaten over MP, behalve deze trailer zojuist.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:05:
Met hoeveel man kun je online met Killzone? Ik zag net 3vs3 etc? Is dat al bekend gemaakt?
Hoeveel Microsoft medewerkers denken jullie hebben al stiekem een PS4 besteld hebben?
Ik denk allemaal.
Ik denk allemaal.
Ziet er goed uit
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Je doet alsof dat een schande zou zijnAsgaro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:06:
Hoeveel Microsoft medewerkers denken jullie hebben al stiekem een PS4 besteld hebben?
Ik denk allemaal.
Xbox
en nog 18 andere spelersPs3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:06:
Dus de Ps4 gebruikt twitch en usteam?
En waarom zou een Sony medewerker geen X1 kopen voor bijvoorbeeld Forza, Titanfall, Fable etc?
Ik neem aan dat ze allemaal game fans zijn
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 20:07 ]
Waarom laten ze nu niet gewoon zien wat ze zeggen? Zo'n Music moeten ze toch gewoon kunnen laten zien?
Microsoft kennende is dat voor hun een schande...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Pfff music unlimited ... zorg liever voor video unlimited.
zozo, speciale internetverbindingen voor gamers
superB
Dan ken jij Microsoft blijkbaar nietVinand schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:07:
[...]
Microsoft kennende is dat voor hun een schande...
Cool, speciaal gereserveerde breedband ruimte voor PS4 gebruikers in EU.
Uhm, internetabonnementen
Xbox
Dat music unlimited kan best interessant zijn, bv. je eigen custom soundtrack voor GT die je niet hoeft te downloaden en overzetten.
Jij als Microsoft medewerker weet het blijkbaar wel beter?
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Tsjah, er is al lang gespeculeerd dat ISP's nieuwe consoles in hun abonnementsformule zouden opnemen. Neem een 2-jarig overpriced abonnement en je krijgt een PS4 voor 200 euro. Het zal er volgens mij echt komen.
Driveclub en resulgun krijg je dus gratis bij de launch
Maar na 14 dagen gaat het weg als je het niet verlengt.
Kijk, dan word het toch nog interessant, was bang dat het na Killzone over was. Dat stuk was 'niet zo boeiend', om het voorzichtig uit te drukken.
Xbox
Inderdaad tot nu toe weinig nieuws wat echt indrukwekkend is...
Wellicht aan het einde, met als opmerking. Thank you for being here, oh, one last thing... en dan TRAILER!
Denk je nu echt dat er elke twee manden nieuwe AAA ip's uitgevonden worden? Met de prijs wat zo'n game kost mag je al blij zijn dat er uberhaupt nog nieuwe ip's voor triple 1 games worden gemaakt van tijd tot tijd. Als zo'n game flopt moet je al een stevige uitgever zijn om dat te overleven.mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:11:
Ik heb nog steeds geen nieuwe AAA Ip gezien.
Alles gaat wel heel snel kapot met black flag. Was bij ac3 niet zo.
werkt dat remote play nu met elk spel, of moet dat specifiek zijn meegeprogrammeerd?
superB
Geloof dat Sony het verplicht voor elke PS4 game. Zou dus altijd beschikbaar moeten zijn.inXs schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
werkt dat remote play nu met elk spel, of moet dat specifiek zijn meegeprogrammeerd?
Tis een live demo, dan is het niveau altijd maar zo-zoDon Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
Alles gaat wel heel snel kapot met black flag. Was bij ac3 niet zo.
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 20-08-2013 20:14 ]
Xbox
Het moet meegeprogrammeerd zijn, maar volgens mij heeft Sony het ongeveer verplicht gesteld.
Maar niet op de Xbox OnePWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:46:
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
mmm dan is de vita wel leuk inderdaad ja!
superB
Aantal wel hoor, alleen niet bij launch
Xbox
Wow ziet er veel fijner uit qua besturing! Zag je dat Press O to board
Dat Remote Play is wel gaaf hoor
Zeker als je een game wil afmaken als er iemand binnenkomt of iets op TV begint. Top.
Ah, nummer 2 van de drieling. Even wachten op de andere usual suspect.
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 20-08-2013 20:17 ]
Dat verder gamen op een Vita zie ik wel zitten. Lekker in de tuin onder een parasol een beetje gamen in de loungebank.
Gave techniek dat Remote Play
Jammer dat de Vita een ergonomisch drama is

Xbox
Maar hoe werkt het? Kan ik bijv. op school op mijn ps4? Of alleen in mijn huis?
Wi-FiPs3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:
AC4 lijkt meer op een schip af te spelen dan op land als ik de trailer mag geloven
.
Mooie techniek, dat remote play, maar heb in een winkel een tijdje gespeeld met een vita, maar langer dan een half uurtje wil je ook niet met zon dingen spelen voordat je kramp krijgt in je hand
Mooie techniek, dat remote play, maar heb in een winkel een tijdje gespeeld met een vita, maar langer dan een half uurtje wil je ook niet met zon dingen spelen voordat je kramp krijgt in je hand
Koop je van die grips, schijnt goed te werken.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:16:
Gave techniek dat Remote Play![]()
Nee, je moet binnen je wi-fi netwerk zitten samen met je PS4.Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:
Heb geen behoefte aan een add-on van 200 euro.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:
[...]
Koop je van die grips, schijnt goed te werken.
Xbox
Ik meen dat ik dat ooit ook gehoord heb, dat het meer op een schip is.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:
AC4 lijkt meer op een schip af te spelen dan op land als ik de trailer mag geloven.
superB
Dit topic is gesloten.