Weer een vrouw? COD heeft vrouwen en nu AC wat is dit..
Behalve spellen die een camera vereisen volgens mij.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:14:
Geloof dat Sony het verplicht voor elke PS4 game. Zou dus altijd beschikbaar moeten zijn.
PSN id: NL_SToRM
Het hoeft toch ook geen launch game te zijn?DarthDavy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
[...]
Denk je nu echt dat er elke twee manden nieuwe AAA ip's uitgevonden worden? Met de prijs wat zo'n game kost mag je al blij zijn dat er uberhaupt nog nieuwe ip's voor triple 1 games worden gemaakt van tijd tot tijd. Als zo'n game flopt moet je al een stevige uitgever zijn om dat te overleven.
En er wordt toch steeds gezegd dat Sony meer in ontwikkeling heeft dan Ms? Dan valt het mij tegen.
10 Euro op Bol. Over dat ergonomische althans.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:18:
[...]
Heb geen behoefte aan een add-on van 200 euro.
Ik werd niet heel vrolijk van Assasins Creed. Watch Dogs

Zit de Vita daar bij?bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:20:
[...]
10 Euro op Bol. Over dat ergonomische althans.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Och, we hebben nog 3 kwartier en ze leggen echt niet gelijk al hun kaarten op tafel hoor.mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:19:
[...]
Het hoeft toch ook geen launch game te zijn?
En er wordt toch steeds gezegd dat Sony meer in ontwikkeling heeft dan Ms? Dan valt het mij tegen.
Oftewel dat jij de Vita een ergonomische drama vind...
De meeste mensen zijn er heel positief over.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dat klopt, dat is inderdaad mijn mening over de Vita, had ik wat subtieler kunnen verwoorden, excuus daarvoorVinand schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:21:
[...]
Oftewel dat jij de Vita een ergonomische drama vind...
De meeste mensen zijn er heel positief over.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Jezus wat is die productie drama zeg.... Je gaat ook echt alleen 720+ op twitch aanbieden terwijl die instelling al maanden ruk is... en dat constante uitzoomen tijdens gameplay, wie denkt dat dat een goed idee is?

Die shots van het publiek tijdens een trailer worden wel irritant
.

Exclusief 60 minuten extra gameplay op de ps4 met watchdogs
Ben erg benieuwd naar Watch Dogs en hoe dat speelt. Hoop dat ze niet de AC reeks achterna gaan met een zeer herhalende 1e game en dat het pas bij deeltje 2 goed komt
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Yes, Minecraft! 
Die moet echt op de Vita komen.
Die moet echt op de Vita komen.
[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2013 20:23 ]
Ik kreeg ook altijd kramp na veel PES op de PSP en helaas bleek het op de Vita niet veel beter te zijn met kramp na 10-15 minuten spelen. Die grip is (voor mij) echt een uitkomst. Zeker met Remote Play.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:22:
[...]
Dat klopt, dat is inderdaad mijn mening over de Vita, had ik wat subtieler kunnen verwoorden, excuus daarvoor
Al maanden bekend hoor.xminator schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:23:
Exclusief 60 minuten extra gameplay op de ps4 met watchdogs
Ze zeiden dat Naughty Dog en de makers van God of War ook aan games werken. Dus geen zorgen, Sony NAILS IT.mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:19:
[...]
Het hoeft toch ook geen launch game te zijn?
Andrew House gaat de lanceerdatum bekend maken.
Die drie kwartier zijn snel gegaanbram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:20:
[...]
Och, we hebben nog 3 kwartier en ze leggen echt niet gelijk al hun kaarten op tafel hoor.
PS3 voortaan 199 euro.
Was alleen volgens mij allang zo.
Was alleen volgens mij allang zo.
[ Voor 47% gewijzigd door Don Roberto op 20-08-2013 20:27 ]
War Thunder ziet er goed uit!
PSN: Finally_Chris
Waarom dist sony Planetside 2 zo op de persconferenties ? Niet genoemd op de E3 en waarschijnlijk nu weer niet en behalve een bevestiging maanden geleden niks meer gezien

Asgaro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:26:
half life 3 confirmed.
Eind oktober voor Europa en Noord-amerika.
Inderdaad!CR1691 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:27:
War Thunder ziet er goed uit!
Microsoft KO, vanwege onbetrouwbaarheid.
[ Voor 53% gewijzigd door Don Roberto op 20-08-2013 20:30 ]
NounouDon Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:30:
Microsoft KO
Xbox
Haha, even een dis naar MS
Sneer MS
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Logische dis
Meer dan 1 miljoen pre-orders en launch op 15 november in de VS en EU 29 november.
29 november
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Zie je wel, toch eerder in de US.
Nog 3 maanden wachten dus...
[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2013 20:31 ]
29 november dus. hopelijk wel goed leverbaar.
Logische sneer naar MS idd, duurde nog lang
29 -11 dus beschikbaar in Europa. Benieuwd of MS daar nog voor kan prikken.
Xbox
Wat was die dis naar MS dan?
Geen 2 uur dus? Hmmm.
Geen 2 uur dus? Hmmm.
Haha, de Activision baas zat daar op 1ste rij precies met een gezicht van "Damn had beter exclusivity met SONY!"
HAHA! Hier gaat MS dus mooi voor zitten!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gelukkig geen verschil van 4/5 maanden met de US, maar 14 dagen verschilSToRM666 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:31:
Zie je wel, toch eerder in de US.
lijkt me sterk met 1 miljoen pre-ordersDon Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:31:
29 november dus. hopelijk wel goed leverbaar.
magoed eerlijk gezegd een maand later dan ik gehoopt had...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Uur en een kwartier. Kan ik nog voetbal kijken
. Dus wellicht speel ik zelfs nog eerder op de X1 dan op de PS4. Moet niet gekker worden
Dit jaar nog gelukkig
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
En daar is nummer 3xminator schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:32:
[...]
Gelukkig geen verschil van 4/5 maanden met de US, maar 14 dagen verschil.
Wanneer zou de 2e leg van de bestellingen worden geleverd? December nog?
Kan toch nog wel eens leuk worden. Tuurlijk heeft Sony de zaken beter voor elkaar met 32 landen bij release, maar als MS er bij een aantal grote landen voor kan gaan zitten kan het toch nog wel interessant worden
Xbox
Ben alleen wel benieuwd of ze die 1.000.000 ook daadwerkelijk tijdens de launch kunnen gaan uitleveren...
Voor de kerst is beloofduchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:33:
Nou viel toch tegen. Eind november dus. Ik verwacht dat Ms dan er tussen gaat zitten. Zielige opmerking over Ms trouwens. Geen grote nieuwe AAA titels dus. Voor mij word het niet moeilijk gemaakt. Ik ben blij met mijn xbox pre order
.
Daar mag je wel vanuit gaan. Op launchdate zit de volgende batch zeker al op de bootuchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:33:
Ah, ik dacht dat die in 2014 pas kwamen. Voor kerst is nog best netjes dan
Xbox
Het gaat dan wel volgens mij wel om eerdere pre-orders.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:34:
[...]
Ah, ik dacht dat die in 2014 pas kwamen. Voor kerst is nog best netjes dan
Verwijderd
Viel bijna in slaap. Helaas, voorlopig niks voor mij bij, misschien Rime inderdaad zoals meerdere aangeven. De cheapshots naar Microsoft toe was leuk de eerste keer maar valt ook in de herhaling.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 20:36 ]
Daar mag je wel vanuit gaan. beste launchgame van ps4 komt uit Nederland.mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:35:
Nu maar hopen dat nl bij de 35 landen zit ;p
Vond dat Rime nog het meest interessante. Ik hou wel van dat stijltje
1 van de grote games voor de X1 (Witcher 3) komt uit Polen, maar die zitten d'r voorlopig ook niet bij. Dus dat zegt niksDon Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:36:
[...]
Daar mag je wel vanuit gaan. beste launchgame van ps4 komt uit Nederland.
Al kan ik me niet voorstellen dat Nederland er niet bij zou zitten
Xbox
PS4 LAUNCHDATUM BENELUX = 29 november 2013
bron: Playstation Nederland Facebookpagina
bron: Playstation Nederland Facebookpagina
Zo de ps4 was absoluut niet overtuigend. Im getting à Xbox one
Iemand nog een goed filmpje van de openingscene? Waarin ze de interface lieten zien. Dat was voornamelijk vanuit achteren gefilmd, in plaats van gewoon een directe feed van het beeld.
Hij heeft al overtuigd.joffrey19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:38:
Zeker een PS4 nemen. Waarom een Xbox?
Ja want die show was zeer overtuigend.joffrey19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:38:
Zo overtuigend zelfs dat ze niet live durften te streamen
Omdat voor hem waarschijnlijk de leukere games op de X1 uitkomen?FerdiV schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:47:
[...]
Hij heeft al overtuigd.
Zeker een PS4 nemen. Waarom een Xbox?
Vond het een prima presentatie van Sony, maar niks waar mijn mening nu direct door veranderd. Prima games, maar mijn 1e keus blijft een X1. Wat niet wil zeggen dat er ook maar iets mis is met de PS4. De keuze voor een console moet je toch maken op basis van je eigen smaak en voorkeuren.
Het zou mensen sieren als de keuze voor de concurrent niet direct als een aanval op de eigen console gezien word
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 20-08-2013 20:52 ]
Xbox
Same hereBM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:50:
[...]
Omdat voor hem waarschijnlijk de leukere games op de X1 uitkomen?
Vond het een prima presentatie van Sony, maar niks waar mijn mening nu direct door veranderd. Prima games, maar mijn 1e keus blijft een X1. Wat niet wil zeggen dat er ook maar iets mis is met de PS4. De keuze voor een console moet je toch maken op basis van je eigen smaak en voorkeuren.
Het zou mensen sieren als de keuze voor de concurrent niet direct als een aanval op de eigen console gezien word
November? Maak je borst maar nat voor volgende maand?PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:54:
[...]
Same hereHeb nog even gekeken of er interessante dingen bijzaten om een PS4 te kopen en dan 5 maanden later een X1. Maar heb niet iets overtuigends gezien in mijn straatje. Gewoon GTA5 dus in november en wachten op X1
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de persconferentie van Blizzard morgenochtend. Daar zal zeker mooi nieuws komen. Had eigenlijk een afspraak op die tijd, maar die heb ik maar even verzet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Goed dat je het zegt. Dat was ik alweer vergeten. 11:30 zit ik er ook klaar voorZeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:57:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de persconferentie van Blizzard morgenochtend. Daar zal zeker mooi nieuws komen. Had eigenlijk een afspraak op die tijd, maar die heb ik maar even verzet
Wat verwacht je voor nieuws dan? Weet niet wat er in de pijplijn zit.Zeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:57:
Na een dagje gamenieuws zijn dit voor mij de hoogtepunten:
- Battlefield 4. Wow, wat een gave game gaat dit worden. Met 64 man echt oorlogje voeren. Ziet er erg goed uit.
- Titanfall. Zeer goede vervanger voor de snelle gameplay van CoD. EA heeft mijns inziens met Titanfall en Battlefield 4 toch echt de FPS markt in handen.
- Fable Legends. Geen Fable 4, maar een online gerichte game, echter denk ik wel met de charme en de sfeer van Fable.
- Rime, De beelden lieten een erg mooi stijltje zien.
- CGI Filmpje van Dead Rising 3. Gewoon grote glimlach op mijn gezicht. Ben erg benieuwd naar meer gameplaybeelden.
- Infamous, Er waren al veel gameplaybeelden uit, dus niet zoveel nieuws, maar lijkt me toch weer een erg leuk spel te worden.
- Remote Play, Boeiende techniek die de verkopen van de Vita's best wel kan bevorderen.
[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 21:10 ]
Bekendmaking van Diablo 3 expansion (Reaper of Souls??) is een mogelijkheid. Plus meer info over Diablo 3 naar de Playstation 3/4. Nieuwe World of Warcraft expansion bekendmaking is een mogelijkheid. Meer Starcraft nieuws. Hearthstone nieuws. Wellicht een tipje van de sluier van Project Titan. Genoeg dingen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Wat verwacht je voor nieuws dan? Weet niet wat er in de pijplijn zit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is het niet eens tijd voor een World of Warcraft 2? Of brengen de uitbreidingen ook een nieuwe engine e.d?
De engine wordt iedere expansion geupdate met nieuwe engine effecten en dergelijke, maar de basis blijft. Het grootste wat de komende expansion (hoogstwaarschijnlijk) geupdate gaat worden is dat alle oude spelermodels vernieuwd worden. Die liepen nogal achter door de jaren heen.PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:07:
Is het niet eens tijd voor een World of Warcraft 2? Of brengen de uitbreidingen ook een nieuwe engine e.d?
Even een vraagje buiten al het game-geweld om: vrijdag wil ik samen met m'n vriendin afreizen naar onze lieve oosterburen voor een dagje Gamescom. In de voorverkoop nog niet uitverkocht maar ik krijg de ticketshop niet geladen hier. Vanmiddag kwam ik er nog wel op maar was het héél traag maar nu gewoon helemaal niks meer (Deze webpagina is niet beschikbaar).
Weet iemand of een ticket bestellen perse nodig is of kan ik er vrijdag ook met een gerust hart heen rijden en er daar eentje kopen?
Weet iemand of een ticket bestellen perse nodig is of kan ik er vrijdag ook met een gerust hart heen rijden en er daar eentje kopen?
[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 20-08-2013 22:55 ]
Dat laatste zou ik niet zo 123 doen. Was belachelijk druk de afgelopen jaren.SomerenV schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:51:
Even een vraagje buiten al het game-geweld om: vrijdag wil ik samen met m'n vriendin afreizen naar onze lieve oosterburen voor een dagje Gamescom. In de voorverkoop nog niet uitverkocht maar ik krijg de ticketshop niet geladen hier. Vanmiddag kwam ik er nog wel op maar was het héél traag maar nu gewoon helemaal niks meer (Deze webpagina is niet beschikbaar).
Liep afgelopen jaar zelfs uit de hand kan ik me herinneren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uw vriendin is een gamer? What's the catch?SomerenV schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:51:
Ze is inderdaad een gamer jaX-Fighter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:56:
[...]
Uw vriendin is een gamer? What's the catch?

Voor mij was een van de hoogte punten de mededeling dat CoD op de XOne dedicated servers krijgt. Ik hoop dat dit gewoon eindelijk standaard wordt op consoles, ondanks dat ik niet zo'n fanatieke online gamer ben. Verder vond ik het allemaal maar matig. Wel wat aankondigingen van wat kleinere games bij Sony en Fable bij Microsoft, maar geen grote klappers vind ik. Daar had ik stiekem toch wel op gehoopt (bijv. Crackdown 3, of een game van Santa Monica of Naughty Dog). Dit event was naar mijn mening toch nog even een laatste kans voor de verschillende partijen om de aandacht weer even op te eisen, maar dat hebben ze niet gedaan. Jouw lijstje onderstreept dat ook wel, eigenlijk allemaal dingen die we al eerder hebben gezien.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Wat verwacht je voor nieuws dan? Weet niet wat er in de pijplijn zit.
Na een dagje gamenieuws zijn dit voor mij de hoogtepunten:
- Battlefield 4. Wow, wat een gave game gaat dit worden. Met 64 man echt oorlogje voeren. Ziet er erg goed uit.
- Titanfall. Zeer goede vervanger voor de snelle gameplay van CoD. EA heeft mijns inziens met Titanfall en Battlefield 4 toch echt de FPS markt in handen.
- Fable Legends. Geen Fable 4, maar een online gerichte game, echter denk ik wel met de charme en de sfeer van Fable.
- Rime, De beelden lieten een erg mooi stijltje zien.
- CGI Filmpje van Dead Rising 3. Gewoon grote glimlach op mijn gezicht. Ben erg benieuwd naar meer gameplaybeelden.
- Infamous, Er waren al veel gameplaybeelden uit, dus niet zoveel nieuws, maar lijkt me toch weer een erg leuk spel te worden.
- Remote Play, Boeiende techniek die de verkopen van de Vita's best wel kan bevorderen.
Ik heb juist erg veel nieuwe dingen gezien - natuurlijk we wisten al dat Battlefield 4 kwam, maar de nieuwe informatie + trailers waren echt wel 'fijn' om te hebben. Microsoft met het grote nieuws dat elke Xbox One met FIFA 14 komt (in ieder geval voor de consoles die dit jaar in de 13 gebieden lanceren).nioz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:18:
[...]
Voor mij was een van de hoogte punten de mededeling dat CoD op de XOne dedicated servers krijgt. Ik hoop dat dit gewoon eindelijk standaard wordt op consoles, ondanks dat ik niet zo'n fanatieke online gamer ben. Verder vond ik het allemaal maar matig. Wel wat aankondigingen van wat kleinere games bij Sony en Fable bij Microsoft, maar geen grote klappers vind ik. Daar had ik stiekem toch wel op gehoopt (bijv. Crackdown 3, of een game van Santa Monica of Naughty Dog). Dit event was naar mijn mening toch nog even een laatste kans voor de verschillende partijen om de aandacht weer even op te eisen, maar dat hebben ze niet gedaan. Jouw lijstje onderstreept dat ook wel, eigenlijk allemaal dingen die we al eerder hebben gezien.
EA had ook De Sims 4 'onthulling'.
Sony had een hoop indies die allemaal of als eerste op PS4 hun 'console debut' maken (na PC dus) of helemaal exclusief. Daarnaast, eindelijk, een demo van het OS. Er zaten daarnaast nog wel een aantal games tussen die mijn aandacht trokken, zoals Everyone's Gone to the Rapture en Rime. En natuurlijk gewoon een releasedatum (alhoewel het voor Nederland wel aan de late kant is... 29 november).
Jouw argument is dat het niet zo'n sterke show was, omdat er geen grote klappers waren... maar dat is allemaal prima te verklaren. Microsoft had naar mijn mening wél een grote klapper (namelijk FIFA 14 met elke Xbox One). EA heeft veel nieuwe trailers en gameplay laten zien rond zowel hun kleinere als grotere games. Sony had niet echt één grote game, maar wel heel veel relatief kleine games + de releasedatum.
Daarnaast is er ook geen reden voor Sony om nog, ik noem maar wat, games zoals Uncharted 4 te onthullen. Waarom niet? Sony heeft al aan winkeliers aangegeven: de derde batch komt pas in 2014 - en daar staan nu al pre-orders voor. Dit betekent dat Sony tot begin 2014 elke PS4 die ze maken zal verkopen.
Waarom zou je op een dag als vandaag grote games onthullen als:
a) de PS4 toch 'uitverkocht' is tot 2014
b) je veel media aandacht met andere bedrijven moet delen
c) er al groot nieuws was (namelijk de lanceerdatum)
Vooral dat eerste punt is belangrijk: je kan nu wel Uncharted 4 aankondigen, maar daardoor ga je echt niet méér PS4s verkopen (simpelweg omdat ze die niet kunnen leveren). Stel ze wachten tot, ik noem maar wat, maart om Uncharted 4 te onthullen - als er weer een voorraad begint te ontstaan en de verkopen dalen - dan is er weer een 'reden' voor de twijfelaars om toch een PS4 te kopen (en daarnaast heb je dan ook iets tegenover de Xbox One lancering die ook wel rond februari-maart-april zal plaatsvinden).
Laatste argument waarom Sony geen grote games moest onthullen vandaag: spreiding. Zoals het er nu op lijkt heeft Microsoft eigenlijk gewoon bijna alles wat ze hadden vrijgegeven op E3... en nu moeten ze 3rd parties afkopen voor exclusieve games en content.
Over een jaar op E3 zullen we denk ik zien dat we de meeste Xbox One titels al dit jaar hebben gezien en dat we zoiets hebben van 'maar... dit is van vorig jaar?'.
Sony heeft er duidelijk voor gekozen om 3 exclusieve games in februari te onthullen (toen de PS4 werd aangekondigd) om alvast 'indruk' te maken. De eerste pre-orders stromen binnen.
Tijdens E3 nog meer titels aangekondigd, indies, flink op Microsoft's policies ingaan en een lagere prijs. Pre-order aantallen stijgen enorm.
Gamescom: ondertussen is de PS4 zowat 'uitverkocht' voor 2013. Waarom je grootste, beste titels aankondigen als de PS4 toch 'uitverkocht' is? Dan kan je beter een grote titel aankondigen als de PS4 verkopen weer een beetje beginnen in te zakken.
Ik had natuurlijk ook graag nieuwe, grote game aankondigingen gezien... maar wat Microsoft aan het begin van de dag heeft laten zien was echt niet slecht (en dat met FIFA 14 is zelfs groot nieuws). EA heeft veel nieuwe details vrijgegeven en in principe heeft iedere gamer die EA spellen speelt er wel iets 'moois' uitgehaald. Sony heeft ook veel laten zien (alleen geen grote games) + lanceerdatum.
Nee, prima Gamescom wat mij betreft
Ik vind het opvallend dat Microsoft zoveel 1st party content voor Xbox had.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
@Uniciteit: Want Gran Turismo 6 is geen grote game?
GT6 is toch niet voor de ps4?iPodKiller schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:13:
@Uniciteit: Want Gran Turismo 6 is geen grote game?

Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja dat klopt, maar dat maakt het geen minder spel op. De markt voor de ps3 ligt gewoon veel hoger.. Het zal gewoon goed verkopen, genoeg gt fans. Maar gt6 is geen kleine titel, dat zeker.
[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 21-08-2013 01:22 ]
Ben ik met je eens maar als ik het goed gelezen heb dan gaat de post van uniciteit vooral over de ps4. Vandaar.iPodKiller schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:19:
En? De markt voor de ps3 ligt gewoon veel hoger.. Het zal gewoon goed verkopen, genoeg gt fans. Maar gt6 is geen kleine titel, dat zeker.
OT: Wel erg jammer dat er met geen woord over gaikai gerept is. Ik zit me erg te verheugen op het geit dat ik met de ps4 in principe ook veel games van de ps3 zal kunnen spelen. Een 2in1 deal als het ware.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
K'vind het nog altijd vreemd hoe de regie gedaan is op die conference..
Veel te veel zaal shots & wacky camera
Veel te veel zaal shots & wacky camera

Even de boel iets ingekort hoorUniciteit schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:57:
[...]
[...]
Jouw argument is dat het niet zo'n sterke show was, omdat er geen grote klappers waren... maar dat is allemaal prima te verklaren. Microsoft had naar mijn mening wél een grote klapper (namelijk FIFA 14 met elke Xbox One). EA heeft veel nieuwe trailers en gameplay laten zien rond zowel hun kleinere als grotere games. Sony had niet echt één grote game, maar wel heel veel relatief kleine games + de releasedatum.
[i]Daarnaast is er ook geen reden voor Sony om nog, ik noem maar wat, games zoals Uncharted 4 te onthullen. Waarom niet? Sony heeft al aan winkeliers aangegeven: de derde batch komt pas in 2014 - en daar staan nu al pre-orders voor. Dit betekent dat Sony tot begin 2014 elke PS4 die ze maken zal verkopen.
[...]
Wat FIFA14 betreft: ik vind dat persoonlijk geen klapper. Het is gewoon mooi meegenomen voor mensen die toch al een pre-order hebben staan en FIFA wilde kopen. Scheelt lekker in je portemonnee, maar het voegt niets nieuws toe. Als je FIFA14 graag wilde spelen, dan kon je hem gewoon kopen. Nu hoeft dat niet meer op de XOne... Fable vind ik dan interessanter als aankondiging, maar ik heb helaas weinig met de spelserie.
Ik mis gewoon even een titel waar ik echt kippenvel van krijg. Het zijn voor een groot deel weer de usual suspects die we al een tijdje kennen nu. Driveclub maakte bij de aankondiging echt flink indruk, maar dat is de afgelopen maanden wel wat gedaald. De verhalen en impressies van verschillende journalisten waren namelijk niet echt positief. Dat was 'gelukkig' gebaseerd op alpha builds, maar ze moeten dus nog even bewijzen dat het er straks echt zo uitziet als tijdens de reveal.
Ik denk dat ik gewoon iets te veel van gamescom had verwacht. Soms is het eenvoudig om te vergeten dat het uiteindelijk om het spelen van de spellen draait en niet alleen om nieuws en aankondigingen. En gelukkig valt er genoeg te spelen de komende maanden
@Smokingcrop:
Ik heb een theorie gelezen: het zou mogelijk gedaan zijn, zodat er geen footage van de conferentie wordt gebruikt/upgeload naar youtube et cetera. Nu kunnen ze zelf gewoon een goede kwaliteit trailer online gooien. Een vreemde theorie, maar iets anders heb ik ook niet
[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 21-08-2013 01:43 ]
Volgens mij stonden ze met een handcamera achter op een tribune ofzo. Viel mij ook al wel op.
Verder vond ik het camerawerk sowieso belachelijk. Werd er een game getoond, zag je bij 1/3 van de demo telkens het publiek en was de demo zelf niet meer te herkennen.
Overigens vond ik de presentaties gister best wel tegenvallen. Van MS wisten we dat het niet veel ging zijn, al vond ik het voor een korte presentatie nog best lang. Maar ze hebben in ieder geval laten lekken dat we in februari hier aan de slag kunnen (wat imo wel te doen is) en verder komen er zo nu en dan wat mooie demo's aan. Kinect Sports Rivals demo vond ik wat muf (jetski racen is nou niet bepaald high-end stuff), maar bv Zoo Tycoon viel me reuze mee eigenlijk. Ook Dead Rising ziet er toch wel weer lekker uit. Ryse weet ik zo net nog niet, maar die coop vind ik wel leuk opgezet. Ik ben geen Fifa fan, maar als ie erbij zit, hoor je mij niet klagen (footage is imo niet zo bijzonder). Wel opvallend dat we van Forza niets vernomen hebben in de presentatie (wel daarbuiten). De verdere info vond ik in ieder geval nog wel interessant en het is duidelijk dat ze nu wat meer grip lijken te hebben op de grote 3rd party publishers. Ik vond het jammer dat ze hem niet hebben uitgezonden (begrijp dat nog steeds niet) maar vond het wel verder goed aangepakt dat de journalisten gewoon effe lekker hebben kunnen gamen.
Van EA vond ik dat ze eigenlijk maar 2 boeiende games hadden. Titanfall en BF4. De rest van de presentatie vond ik vrij boring, wat volgens mij in de IRC chat te merken was aan het aantal plagerige opmerkingen die ik maakte. Het is niet een slechte lineup maar de games liggen me niet. Titanfall gaf me overigens een nog beter gevoel. De hele SP ervaring vond ik prima en bracht een bepaalde spanning mee die ik niet zo verwacht had. Erg knap gedaan. Ook voelde hij niet zo scripted aan als de vorige demo (al was er wel een (globaal?) script wat ze aanhielden. BF4 viel vervolgens ook niet tegen met eindelijk wat meer Levolution voorbeelden, maar daar hadden ze volgens mij ook wel wat meer mee kunnen doen. Ik had daarbij overigens wel wat meer info verwacht. De nieuwe modus spreekt me overigens niet echt aan en ik heb zo'n idee dat die dan ook vrij snel uitgestorven is.
En Sony vond ik eigenlijk ook wel wat tegenvallen. Natuurlijk was er wel interessante info en ik denk dat de liefhebbers ook wel aan hun trekken zijn gekomen, maar op wat Vita games en PSN games was de presentatie imo erg karig. Ik had daar wel wat meer van verwacht. Wat meer footage van Driveclub bv of misschien een live demo van de Killzone Multiplayer. Ook bij deze presentatie heb ik mogelijk in de chat wat teveel de lolbroek uitgehangen. Mocht ik daar mensen mee geïrriteerd hebben, dan bied ik daar mijn excuses voor aan. Al denk ik niet dat ik de enige ben die zich gestoord heeft aan het camera werk. De verdere info was imo weinig spannends en nog erg open gehouden voor verdere invulling. Zo hebben we hier nog steeds geen 100% zekerheid of NL bij de launch-landen hoort (al zit het wel dicht tegen de 100% aan natuurlijk). De interface zag er verder prima uit, maar vond hem nergens echt indruk maken. Wel vond ik de geluidjes ongelofelijk irritant (iets wat ik dan wel meteen uit zal zetten denk ik)
Nouja, misschien dat de beurs nog wat meer info brengt.
Verder vond ik het camerawerk sowieso belachelijk. Werd er een game getoond, zag je bij 1/3 van de demo telkens het publiek en was de demo zelf niet meer te herkennen.
Overigens vond ik de presentaties gister best wel tegenvallen. Van MS wisten we dat het niet veel ging zijn, al vond ik het voor een korte presentatie nog best lang. Maar ze hebben in ieder geval laten lekken dat we in februari hier aan de slag kunnen (wat imo wel te doen is) en verder komen er zo nu en dan wat mooie demo's aan. Kinect Sports Rivals demo vond ik wat muf (jetski racen is nou niet bepaald high-end stuff), maar bv Zoo Tycoon viel me reuze mee eigenlijk. Ook Dead Rising ziet er toch wel weer lekker uit. Ryse weet ik zo net nog niet, maar die coop vind ik wel leuk opgezet. Ik ben geen Fifa fan, maar als ie erbij zit, hoor je mij niet klagen (footage is imo niet zo bijzonder). Wel opvallend dat we van Forza niets vernomen hebben in de presentatie (wel daarbuiten). De verdere info vond ik in ieder geval nog wel interessant en het is duidelijk dat ze nu wat meer grip lijken te hebben op de grote 3rd party publishers. Ik vond het jammer dat ze hem niet hebben uitgezonden (begrijp dat nog steeds niet) maar vond het wel verder goed aangepakt dat de journalisten gewoon effe lekker hebben kunnen gamen.
Van EA vond ik dat ze eigenlijk maar 2 boeiende games hadden. Titanfall en BF4. De rest van de presentatie vond ik vrij boring, wat volgens mij in de IRC chat te merken was aan het aantal plagerige opmerkingen die ik maakte. Het is niet een slechte lineup maar de games liggen me niet. Titanfall gaf me overigens een nog beter gevoel. De hele SP ervaring vond ik prima en bracht een bepaalde spanning mee die ik niet zo verwacht had. Erg knap gedaan. Ook voelde hij niet zo scripted aan als de vorige demo (al was er wel een (globaal?) script wat ze aanhielden. BF4 viel vervolgens ook niet tegen met eindelijk wat meer Levolution voorbeelden, maar daar hadden ze volgens mij ook wel wat meer mee kunnen doen. Ik had daarbij overigens wel wat meer info verwacht. De nieuwe modus spreekt me overigens niet echt aan en ik heb zo'n idee dat die dan ook vrij snel uitgestorven is.
En Sony vond ik eigenlijk ook wel wat tegenvallen. Natuurlijk was er wel interessante info en ik denk dat de liefhebbers ook wel aan hun trekken zijn gekomen, maar op wat Vita games en PSN games was de presentatie imo erg karig. Ik had daar wel wat meer van verwacht. Wat meer footage van Driveclub bv of misschien een live demo van de Killzone Multiplayer. Ook bij deze presentatie heb ik mogelijk in de chat wat teveel de lolbroek uitgehangen. Mocht ik daar mensen mee geïrriteerd hebben, dan bied ik daar mijn excuses voor aan. Al denk ik niet dat ik de enige ben die zich gestoord heeft aan het camera werk. De verdere info was imo weinig spannends en nog erg open gehouden voor verdere invulling. Zo hebben we hier nog steeds geen 100% zekerheid of NL bij de launch-landen hoort (al zit het wel dicht tegen de 100% aan natuurlijk). De interface zag er verder prima uit, maar vond hem nergens echt indruk maken. Wel vond ik de geluidjes ongelofelijk irritant (iets wat ik dan wel meteen uit zal zetten denk ik)
Nouja, misschien dat de beurs nog wat meer info brengt.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2013 02:01 ]
Ja, meer Driveclub had ik ook graag gezien. Sowieso gameplay... o.a. Shadow of The Beast was meer teaser dan trailer. Oh en excuses aanvaard Martin
Overigens is wel bevestigd dat Nederland bij de launch-landen hoort, dus dat is fijn. Verder vond ik de release date niet zo'n klapper als het had kunnen zijn. 29 november is een prima datum, maar ze hadden al gezegd dat hij in 2013 te koop zou zijn. Later had ik hem dus ook niet verwacht. Oktober was een klapper geweest, december een lichte teleurstelling
Overigens is wel bevestigd dat Nederland bij de launch-landen hoort, dus dat is fijn. Verder vond ik de release date niet zo'n klapper als het had kunnen zijn. 29 november is een prima datum, maar ze hadden al gezegd dat hij in 2013 te koop zou zijn. Later had ik hem dus ook niet verwacht. Oktober was een klapper geweest, december een lichte teleurstelling
Er zullen wellicht nog interviews enzo komen in de komende dagen die op youtube zullen verschijnen.Martinspire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:44:
Ik had daarbij overigens wel wat meer info verwacht.
Er is al gameplay geweest van Driveclub. Kwam van de E3 beursvloer af: YouTube: Driveclub Gameplay - NEW Offscreen PS4 Footagenioz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:52:
Ja, meer Driveclub had ik ook graag gezien. Sowieso gameplay... o.a. Shadow of The Beast was meer teaser dan trailer. Oh en excuses aanvaard Martin![]()
Dit topic is gesloten.