Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:56:
[...]

Er is al gameplay geweest van Driveclub. Kwam van de E3 beursvloer af: YouTube: Driveclub Gameplay - NEW Offscreen PS4 Footage
Wordt het dan niet zo langzamerhand eens tijd voor wat meer nieuws over driveclub? Mogen daar eigenlijk best wel eens wat meer info over geven... Bijvoorbeeld, wat mis je als je de game niet koopt maar gratis download met je PLUS.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Oxigeon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:26:
Bijvoorbeeld, wat mis je als je de game niet koopt maar gratis download met je PLUS.
Je mist tracks en auto's. Maar inderdaad, ik wil meer gameplay zien, niet filmpjes die met een smartphone opgenomen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door witeken op 21-08-2013 09:32 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
De graphics van The Crew zien er toch wel wat beter uit dan ik eerst dacht:
Ik vraag me alleen af of de game niet snel zal gaan vervelen. HEb het diee dat de afwisseling een beetje laag is. Maar we zullen zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Bij Battlefield 4 is het veel drukker op de stand dan bij Call of Duty Ghosts.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
probeer al 2 dagen tickets te kopen.... webshop is steeds onbereikbaar...

GG SAP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:47

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand waar ik die persconferentie van Blizzard kan bekijken?

Zie hier nog niks staan. :/
http://eu.blizzard.com/en...events/gamescom-2013.html

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 21-08-2013 11:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:06:
Weet iemand waar ik die persconferentie van Blizzard kan bekijken?

Zie hier nog niks staan. :/
http://eu.blizzard.com/en...events/gamescom-2013.html
Er is geen live stream volgens mij. Ik volg zelf http://www.eurogamer.net/...zzard-gamescom-conference

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Crap. Dat is erg jammer.

Las ergens dat de stream start om 11.30 uur op de Blizzards gamescom website die ik eerder plaatste. Laten we dat maar hopen dan.
Niet dus.

[ Voor 97% gewijzigd door Zeror op 21-08-2013 11:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Helaas nog niet de PS+ actie gezien die sony gisteren aankondigde. Hij moet nog toegevoegd of aangepast worden in de storen geloof ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eternalspy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:01:
probeer al 2 dagen tickets te kopen.... webshop is steeds onbereikbaar...

GG SAP :(
Helaas ik kom er ook niet doorheen, wilde toch wel graag tickets voor as vrijdag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Diablo 3 expansion cinematic:

en Gameplay:

[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 21-08-2013 12:14 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:51:
[...]

Helaas ik kom er ook niet doorheen, wilde toch wel graag tickets voor as vrijdag hebben
Ja ik wil ook nog voor vrijdag kaartkes heb al gemaild.
Maar tot op heden nog geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 23:24
SmokingCrop schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:31:
K'vind het nog altijd vreemd hoe de regie gedaan is op die conference..
Veel te veel zaal shots & wacky camera

[afbeelding]
Dat heeft niks met de regie te maken, dat zijn gewoon camera mensen die gelijk moeten stoppen met het vak. Als cameraman deed het gewoon pijn aan me ogen.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-08 12:27
Ik hoop stilletjes dat er toch nog 1 grote bom announcement gaat komen op Gamescom, namelijk Mafia III...; Het gerucht gaat dat 2K games met een aankondiging komt, vraag is alleen, is het Mafia of iets anders?

Weet iemand of er een geplande press conference voorzien is van 2K games?

SWAT 5 next gen mag natuurlijk ook altijd :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TenaciousC schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:39:
Ik hoop stilletjes dat er toch nog 1 grote bom announcement gaat komen op Gamescom, namelijk Mafia III...; Het gerucht gaat dat 2K games met een aankondiging komt, vraag is alleen, is het Mafia of iets anders?

Weet iemand of er een geplande press conference voorzien is van 2K games?

SWAT 5 next gen mag natuurlijk ook altijd :-P
Mafia III zou leuk zijn, maar dan mag ie wel een heel stuk beter zijn dan deel 2. Die was best aardig, maar imho ook niet veel meer dan dat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:48

SomerenV

It's something!

Mvandenberg91 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:10:
[...]

Ja ik wil ook nog voor vrijdag kaartkes heb al gemaild.
Maar tot op heden nog geen reactie :(
Mij is het vannacht rond half 3 gelukt om 2 kaartjes voor vrijdag te kopen. Maar zelfs toen was de site nog wat wankel. Ik heb toen ook gelijk de twee PDF's gedownload wat maar goed is want nu kan ik ze niet meer downloaden omdat de site down is :+

Houdt er overigens wel rekening mee dat je niet kunt betalen met iDeal en dus PayPal (volgens mij), VISA of Mastercard bij de hand moet houden.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Martinspire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:30:
De graphics van The Crew zien er toch wel wat beter uit dan ik eerst dacht:
[video]

Ik vraag me alleen af of de game niet snel zal gaan vervelen. HEb het diee dat de afwisseling een beetje laag is. Maar we zullen zien.
De grote wereld biedt volgens mij erg veel mogelijkheden. Ten eerste kan je natuurlijk doelloos rondrijden. Het zal weken duren voor je overal bent gekomen en de map een beetje kent.
De races kunnen ook erg gevarieerd zijn. Dus niet zoals bv. bij Most Wanted waar je meerdere keren dezelfde race moet doen om iets te unlocken. Buiten op de baan heb je ook off-road. De ene keer race je in de duinen en het park, de andere keer op de baan en nog een andere keer tussen de zonnebloemen.

Ik hoop vooral dat ze er niet teveel sociale meuk instoppen. Dat je bijvoorbeeld geen dingen mist als je geen (volledige) crew hebt.

Let wel dat er cgi-stukken in het filmpje voorkomen (van de eerste trailer).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Dat RIME voor PS4 is echt een schaamteloze kopie van ICO. De muziek, omgevingen, het loopje, het capje de shadowmonsters en zelfs het lettertype van RIME komt sterk overeen. Echt teleurstellend dat Sony dit steunt terwijl ze beter The Last Guardian kunnen steunen maar helaas hebben we daar al een paar jaar niets van gezien. Al staat ie wel nog op de officiële site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 22:30
Ik heb een flinke poos geleden al kaartjes besteld (voor de vrijdag), maar nu is de site down en kan ik ze niet downloaden. Vannacht maar even proberen dan. Ben er nog nooit geweest, dus ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn. Sowieso even langs de Blizzard-stand :).

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:24

Vrijdag

De Zwarte

Zonekill schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:16:
Dat RIME voor PS4 is echt een schaamteloze kopie van ICO. De muziek, omgevingen, het loopje, het capje de shadowmonsters en zelfs het lettertype van RIME komt sterk overeen. Echt teleurstellend dat Sony dit steunt terwijl ze beter The Last Guardian kunnen steunen maar helaas hebben we daar al een paar jaar niets van gezien. Al staat ie wel nog op de officiële site.
Teleurstellend? Ik zou er zowat spontaan een PS4 voor gaan reserveren :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:49
Misschien totale BS van mijn kant: Ik had gehoopt op iets van een nieuwe Fallout ofzo, ook al was de kans dat zoiets zou gebeuren 0,1%...

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vrijdag wil ik er ook heen, maar dat hele stuk rijden zonder kaartjes (site is al 2 dagen poep) durf ik eigenlijk niet. Straks komen we er niet in, of weet iemand hoe dit anders gaat?

In het geval dat alles goed gaat: zijn er nog mensen die mee willen rijden? Vanuit Beverwijk / Haarlem heb ik nog wel een plekkie of 2 over. We doen dagretour ('s morgens vroeg heen, 's avonds laat terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Het was vandaag een stuk drukker bij de stand van Sony (hal 7) dan bij Microsoft (hal 6). Ondanks de extra wildcards was het goed te doen. Heb niet langer dan een uur in de rij gestaan voor BF4 en de PS4. Bij andere spellen was het korter of je kon direct doorlopen. Ben niet meer bij de rij voor Killzone:shadowfall gaan staan. Kreeg te horen dat ze alleen een demo lieten zien. Mocht er nog iemand NfS-rivals willen spelen, dan kun je het beste naar de LG stand (hal 6 rechtsachter) gaan ipv de NfS booth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Mijn eerste globale impressie van Gamescom: http://www.level30.nl/2013/games/nieuws/gamescom-2013-dag-1/

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Leuk om te lezen :). Ben benieuwd naar je volgende update.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe video's van de beursvloer:

Vraag me af wie deze game leuker gaan vinden. Kids of papa :P

En wat nieuwe trailers:

En deze is ook wel bruut:

XGN had overigens ook nog wat leuke beursvloer beelden:

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2013 00:01 ]

• Mvandenberg91
Kan iemand mij vertellen die is geweest, of er ook kaart verkoop aan de deur is.
Want ik heb nog geen kaarten kunnen kopen op de website, want vrijdag staat er niet.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Wat een rotsite is dat zeg. Wil ff kaarten voor zondag bestellen , maar krijg alleen maar foutmeldingen. Nog iemand die een andere shop weet die tickets verkoopt ?

• Mvandenberg91
Beakzz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:08:
Wat een rotsite is dat zeg. Wil ff kaarten voor zondag bestellen , maar krijg alleen maar foutmeldingen. Nog iemand die een andere shop weet die tickets verkoopt ?
Je kan alleen via de site van gamescom zelf.
De problemen zijn al vanaf maandag. Ik kwam er vanochtend om 6 uur wel in.
Maar ik zou graag vrijdag willen maar die dag stond er niet tussen.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wtf... jaren gewacht op een nieuwe Zoo Tycoon en dan is het een Xbox game?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Pheace schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:44:
de demo faalde al bij het schoonspuiten van die olifant. lol

Bears and Bulls

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Mvandenberg91 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:13:
[...]

Je kan alleen via de site van gamescom zelf.
De problemen zijn al vanaf maandag. Ik kwam er vanochtend om 6 uur wel in.
Maar ik zou graag vrijdag willen maar die dag stond er niet tussen.
Goede tip voor de volgende keer, koop je tickets ruimschoots van te voren.

Ik heb zelf mijn ticket voor morgen (vrijdag) zo'n 4 weken geleden besteld, ik ben er dan ook helemaal klaar voor met verschillende fast passes en wat niet nog meer.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Ik hoef niet zonodig zelf te spelen, maar kan je wel alle next gen games gewoon "zien" op een scherm, of meekijken?

Iemand nog parkeertips :*)

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 22-08-2013 13:52 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Pheace schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:44:
En zo te zien nog best kindvriendelijk ook. Leuk voor de jonge spelers om hun eigen dierentuin te onderhouden samen met hun vriendjes en vriendinnetjes.

Verwijderd

Wellicht is de vraag al verschillende keren gesteld, dus vergeef me als ik de zoveelste ben. (Heb de search functie gebruikt, maar geen "antwoord" kunnen vinden.

A.s. zondag ga ik samen met een goede vriend richting Keulen, wordt de eerste Gamescom voor ons. Plan is om met de auto te gaan, aangezien ik een goed uur bij Keulen vandaan woon. Nu, ik vroeg me af hoe het zit met wachtrijen in de ochtend. We hebben de tickets online gekocht. Hoe zit het met de entree? Is het verstandig 2 uur voor opening aanwezig te zijn i.v.m. wachtrijen, of gaat het, indien je het ticket al hebt, redelijk vlot allemaal?

Can't fracking wait in ieder geval! :Y)

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Mocht iemand geen league of legends spelen. Wil iemand mij zo'n code sturen zodat ik 2 de skins kan krijgen? Uiteraard moet je wel ingechecked geweest zijn anders kan ik de aanvraag niet insturen :P

Helaas kan ik niet dit jaar en had graag gegaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 22-08-2013 15:34 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• SBanga1976
  • Laatst online: 26-08-2023
Zeer druk vandaag. Een kwartier voor de opening van de beurs werd er omgeroepen dat alle kaarten voor vandaag zijn uitverkocht. Om naar binnen te komen was ook een kwestie van geduld hebben. Bij elke ingang (Noord, Oost en Hal 11) werden de bezoekers opgesplitst waardoor er meerdere wachtrijen ontstonden per ingang.

• Mvandenberg91
Hopelijk leest iemand dit die er nu is.
Zou deze gene voor mij kunnen vragen hoe het zit met morgen kwa kaarten?
En ook dat er niks gekocht kan worden omdat hun site brak is?

• Martinspire
Voor de liefhebbers. Straks een livestream van Xbox van hun Gamescom booth. Te bekijken via je xbox of: http://tech.uk.msn.com/features/the-best-of-gamescom-live

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:49
De organisatie achter de GamesCom dit jaar is echt een aanfluiting eerste klas.

Ten eerste was de online ticketshop al vanaf afgelopen weekend niet te benaderen. En die kwam ondanks vele klachten niet meer online. En daarnaast presteren ze het om slechts een kwartier voordat de beurs open gaat en de hal vol staat met mensen die nog een kaartje willen kopen te melden dat de tickets uitverkocht zijn. Terwijl de site op dat moment nog steeds vrolijk aangeeft dat er voor do/vr & zo nog kaarten zijn. Niet dus. ALLES is uitverkocht.

Sta je daar met je goede gedrag ruim op tijd (08:30 aanwezig) als een van de eersten (auto praktisch voor de deur geparkeerd). Allemaal tip top. Maar dankzij een zeer slecht ticket systeem dus voor Jan *** 3.5 uur in de auto heen en weer 3.5 uur terug.

Wat je noemt gestrand in het zicht van de haven.

Verder bleek ook duidelijk dat de organisatie niet gerekend had op zo'n enorme toestroom van bezoekers direct op de eerste dag. Ze konden het overduidelijk niet aan en moesten hals over kop overal hekken en lintjes vandaan slepen om de boel te reguleren.

Het is maar goed dat het lekker weer was en je fijn een kolsch kon drinken op een teras aan de rijn.

Note voor volgend jaar: Niet naar Gamescom rijden zonder ticket op zak.

• DeX

DeX

Wonder boven wonder ben ik door de SAP-drama heengekomen en heb kaarten voor zondag (LCS Eu Finals here I come!). Het eerste idee was om gewoon vrijdag heen te gaan zonder tickets. Met dank aan Lord Maximus ben ik hiervoor gewaarschuwd en ga dus zondag met tickets in hand er heen.

Mensen die er geweest zijn: Zijn er nog leuke League of Legends goodies te krijgen?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik snap ook echt niet dat ze die ticketshop niet inmiddels gefixed hebben. Ik had van iets als Gamescom toch wel wat beters verwacht eerlijk gezegd. Gelukkig heb ik voor morgen twee tickets voor mij en m'n vriendin. Sowieso moet ik haar ervoor bedanken want zonder haar was ik helemaal vergeten dat het deze week begon :P

Trouwens ter aanvulling op DeX: hoe zit het in het algemeen met de goodies op Gamescom? Een van de leukste dingen van zo'n beurs is misschien toch wel thuiskomen met een tas vol gratis promo-spulletjes :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox. Al bezig met je verslag over dag 2? ;) Vond het leuk om te lezen, dus hoop dat je het voor dag 2 (of een combinatie met dag 3) ook doet :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lord Maximus schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:21:
De organisatie achter de GamesCom dit jaar is echt een aanfluiting eerste klas.

Ten eerste was de online ticketshop al vanaf afgelopen weekend niet te benaderen. En die kwam ondanks vele klachten niet meer online. En daarnaast presteren ze het om slechts een kwartier voordat de beurs open gaat en de hal vol staat met mensen die nog een kaartje willen kopen te melden dat de tickets uitverkocht zijn. Terwijl de site op dat moment nog steeds vrolijk aangeeft dat er voor do/vr & zo nog kaarten zijn. Niet dus. ALLES is uitverkocht.
Note voor volgend jaar: Niet naar Gamescom rijden zonder ticket op zak.
Dat had ik je wel al kunnen voorspellen hoor: Altijd je tickets weken op voorhand kopen ;)

Het was bizar druk vandaag voor een Donderdag, zelfs volgens gamescom-normen. Gisteren was het nog vrij chill en duurde het aanschuiven nergens echt onredelijk lang en heb ik zelfs als gewone sterveling een babbel kunnen doen met 1 van de wildstar developers. Kortom: de early access kaart is echt wel zijn meerprijs waard :)

Deze ochtend heb ik de drukte echter zwaar onderschat: Wetende dat om 10 uur voor gewone bezoekers de beurs opengaat kwam ik aan om 09:30. Daar stond ik tussen een gigantische mensenmassa te zweten totdat ik rond 10:40 eindelijk effectief op de beursvloer geraakte, wat gewoon 1 grote mensenzee was: De laatste keer dat ik ging (3 jaar geleden) was dit soort drukte voorbestemd voor de weekends. Toen ik om 15:00 terug buitenging stonden er overigens nog steeds mensen aan te schuiven om binnen te mogen/geraken.
Ik durf me niet inbeelden hoe het dit weekend zal zijn, maar geloof me: Je zal er NIET bij willen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 22-08-2013 21:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Martinspire
Hier nog een reportage van de PU:
Met hier hun gamescom hub: http://www.pu.nl/dossier/gamescom-2013/

XGN had ook een nieuwe dagvideo:
Met hier hun gamescom hub: http://www.xgn.nl/gamescom/

Gamekings heeft zo te zien geen dagoverzicht, maar wel al wat filmpjes:
http://www.gamekings.tv/c...eos/gamescom-2013-videos/

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2013 02:15 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Boe2, Wat heb je vandaag allemaal gezien/gespeeld? :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wildstar, Killer Instinct en Lococycle heb ik effectief zelf kunnen spelen vandaag. Lococycle was wat een verrassing voor mij. Vond het er maar lame uitzien, maar het speelt echt fantastisch.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Okee, dat is wel een beetje het kenmerk van games van Twistel Pixel Games lijkt wel. Vond de beelden er ook echt niet boeiend uitzien, maar tja, het gaat uiteindelijk om de gameplay he :).

Hoe vond je Killer Instinct? Zowel qua gameplay als graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ik heb enorm veel zin in zondag! hoop wel dat het qua drukte meevalt, volgens de gamescom organisatie zelf is jaar op jaar zondag de rustigste dag. tickets liggen klaar, auto is vol getankt.

Weet iemand of er gameplay van destiny beschikbaar is? ik zou enorm graag de game even spelen. sowieso gaan wij de volle dag (9:00 tot 18:00) dus genoeg tijd om alles te zien! ;)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 11:35

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nou 2 jaar geleden was het op Zondag niet te doen. Er werd aan de deur nog verkocht terwijl er gewoon meer kaarten waren verkocht dan dat er mensen in de hal mochten. Heb toen uurtje in de rij gestaan en uit eindelijk maar Koln in gegaan. Omdat de rij alleen groter werd (werd niemand toe gelaten). Daarna om 3 a 4 uur terug gekomen en toen kon je wel binnen zonder rij. Dus nog even de zooi en wat games gecheked.
Jaar erop viel het op Zaterdag wel mee met de drukte. Blijkbaar verkopen ze op Zaterdag niet aan de deur en laten ze alleen mensen met kaartje in voor verkoop binnen. Dat scheelde toen erg in de drukte.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tussen al het next gen geweld door, blijf ik met smart wachten op South Park :)

http://www.oxm.co.uk/6095...the-gross-out-generation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Man man man, als ik dit hoor ben ik blij dat ik in 2009 als enigste keer naar Gamescom ben geweest. Druk was het toen ook, maar ik heb toen op één dag:
- presentatie SWTOR bijgewoond
- Dragon Age : Origins gespeeld (wel 2 of 3 uur lang)
- Starcraft II gespeeld
- Diablo III gespeeld
- presentatie C&C4 bijgewoond (waste of time :p )
- God of War 3 gespeeld
- Heavy Rain gespeeld

+ bijna alle booths bezocht en in details uitgechecked en gezellig een praatje maken met marketing/promo mensen en heel af en toe zelfs een ontwikkelaar/producer/... van een game.

Als dit allemaal lees qua drukte nu, is het tegenwoordig onmogelijk om zo'n programma nu in één dag te proppen. Dan hoeft het voor mij ook niet. Je moet echt wel gek zijn om voor 10 minuten te spelen 6u in de rij te gaan staan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 18:36
Jezus wat was dit verschrikkelijk. Rijen van meer dan een uur voor bijna iedere game. Op een gegeven moment stonden we in een hal waar we niet meer uitkwamen, iedereen liep door elkaar en niemand kwam vooruit. Uiteindelijk wel 1 game gespeeld.

Ben in 2009 ook geweest, toen was het veel beter. Ik ga echt nooit meer naar Gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:15
Ben nu in Keulen. Kaarten voor vandaag waren al uitverkocht en d'r stond een dikke rij nog. Was er om 09:30, en rond 10:30 eindelijk binnen. Dikke rijen voor alle games, dus alleen gekeken. Xbox one. Sjezus wat een spellen komen ervoor uit. The Division. ziek.
Voor ps4 vond ik drive club super.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Iemand al ervaring met de fastpasses van EA.

Ik heb voor Titanfall en Battlefield 4 fastpasses via EA morgen
tussen 7 en 8, maar weet niet of dat haalbaar is om beide te spelen.

Ben je met de fastpasses meteen aan de beurt, of moet je alsnog een kwartier wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:40
Is hier iemand die al bij Gamescon is geweest en geen League of Legends speelt? Want als je de code van je pas invoert bij het spel krijg je namelijk gratis skins die bij mij erg welkom zijn. Dus als iemand die code misschien aan mij wilt geven ben ik daar heel blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik heb vernomen van anderen dat het dit jaar echt geen doen was op de Gamescom, of je moet bv een perspas hebben gehad, wat hun er van vonden:

- Te lange wachtrijen bij veel games( en dan hebben ze het niet over 1 uur maar langere tijden)
- Sardien in blikje gevoel
- Warm/zweterig door de hoeveelheid mensen op elkaar.
- Te veel mensen voor de oppervlakte, het leek alsof de organisatie helemaal geen rekening had gehouden met deze bezoekers aantallen, wat ik wel erg vreemd vind maar goed.
- Op bepaalde punten slecht georganiseerd en slecht geanticipeerd, zoals iemand hier boven al aangaf

Ik denk dat de Gamescom gewoon weg te veel bezoekers trekt, dit is al paar jaar geleden ingezet en dit jaar was het ook wel extreem maar toch, ik denk dat ze of wat strenger moeten gaan zijn in het aantal mensen dat ze per dag gaan binnen laten of dat ze moeten uitbreiden zodat alles nog meer verspreid staat en meer consoles etc neer zetten zodat de wachtrijen ook wat kunnen worden terug gedrongen, zodat er meer een balans is.. en zo zijn er nog veel meer puntjes natuurlijk wat je kan doen. In hoeverre bepaalde zaken haalbaar zijn weet ik niet natuurlijk.

Ik denk dat dit jaar evenementen zoals First look ook dit probleem kunnen gaan ondervinden, zeker nu ze met tweakers samenwerken zal denk ik resulteren in dat je veel meer mensen bereikt en gezien de reacties van mensen die er al vaker zijn geweest, je hebt min of meer het zelfde verhaal als hier boven( mits je geen vip pasje hebt die in paar uur altijd uitverkocht zijn).
Wat je wel kan stellen is dat het positief blijft dat de evenementen in Europa zoal de gamscom of first look in ons landje groter worden maar er zitten ook nadelen aan, dit soort evenementen moeten wel mee groeien kwa bv oppervlakte( meer ruimte) in mijn ogen en dus betere spreiding, en meer consoles etc waar mensen op kunnen gamen.
Geld willen verdienen dat is geen probleem, sterker nog dat is belangrijk maar ik ben van mening als het echt te nadele gaat voor veel mensen aan hun ervaring die ze hebben dan moet er toch echt naar worden gekeken.
Ach ja ik draaf wel wat door maar goed ,over de gamescom ik ben hoe dan ook blij dat ik deze keer niet ben gegaan als ik de reacties hoor en lees op internet.
Wie weet volgend jaar weer wel maar dan zal de organisatie wel echt op bepaalde punten grotere stappen moeten gaan maken, het moet wel leuk blijven natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 23-08-2013 16:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
joffrey19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:48:
Iemand al ervaring met de fastpasses van EA.

Ik heb voor Titanfall en Battlefield 4 fastpasses via EA morgen
tussen 7 en 8, maar weet niet of dat haalbaar is om beide te spelen.

Ben je met de fastpasses meteen aan de beurt, of moet je alsnog een kwartier wachten.
Bij BF4 moest ik anderhalf uur wachten in de FastPass rij :). Ga dus op tijd in de rij staan - alhoewel ze niet moeilijk deden toen ik bijv. om 18.45 aan kwam bij NFS, terwijl mijn FastPass van 17.00 tot 18.00 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Razr schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Bij BF4 moest ik anderhalf uur wachten in de FastPass rij :). Ga dus op tijd in de rij staan - alhoewel ze niet moeilijk deden toen ik bijv. om 18.45 aan kwam bij NFS, terwijl mijn FastPass van 17.00 tot 18.00 was.
Ok mooi, ga ik gewoon om 6u in die rij staat, zal ik vast beide wel kunnen pakken.

Ga morgen gewoon pas een uur of 2 de beurs op. Dan zal het wel wat rustiger
zijn als om 9u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het was inderdaad (zoals hierboven al is gezegd) té druk. En dat zeg ik nadat ik alleen de donderdag heb bezocht. Zoveel mensen die gewoon met een stoeltje en een leesboek uren en uren in een rij zitten voor ~15 min. gameplay.

Gelukkig had ik wat EA fast passes, en een fast pass bandje van Ubisoft (kon je winnen via de Uplay FB page). Dat scheelde enorm, zo heb ik toch nog een game of 7 kunnen spelen. Maar zonder die passes zou ik echt niet meer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik kan de reacties hierboven beamen. Ben vandaag geweest, rond half 12 in Keulen en toen begon de ellende: een parkeerplaats zoeken. Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee maar dit was echt dramatisch slecht aangegeven. Uiteindelijk voor €8 ergens op een zandveld geparkeerd. Daarna richting de Messe gelopen en daar stonden echt gigantisch veel mensen te wachten. Zelf hadden we een kaartje dus konden we direct naar binnen. Maar echt overal véél te veel mensen veel te lange wachtrijen. Wachten voor een game vind ik geen probleem, maar 1+ uur wachten voor ~10 minuten gameplay zie ik niet zitten.

Uiteindelijk hebben we Saints Row 4 gespeeld (15 minuten gewacht) en AC4 (10 minuten gewacht). Maar bij de boots van Ubisoft, EA, en Playstation was het echt belachelijk druk. Bewegwijzering in de hallen zelf was ook maar slecht aangegeven vond ik. Uiteindelijk hebben we ons wel vermaakt en wat leuke dingen gezien maar gewoonweg veel te druk. En daarbij kon je bij sommige games alleen trailers zien en moest je daadwerkelijk in de rij staan wachten om de gameplay te kunnen zien (zelf spelen dus). Beetje jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 22:51
Ik heb de afgelopen 3 dagen over de beurs gelopen en wat een wereld van verschil met woensdag en de andere twee dagen. Het was wel mijn eerste keer moet ik zeggen. Daarbij had ik ook fastpasses voor Battlefield 4, Fifa 14, Titanfall en de gehele ubisoft stand.

-Woensdag: Dag een, we wilden deze vooral gebruiken om rond te kijken. Er waren wel wachtrijen, maar waar wij heenwilde viel het allemaal wel mee. Uiteindelijk een aantal games gespeeld en naar het LoL wildcard toernooi gekeken.

-Donderdag: We dachten dat het om 9u open zou gaan, dus stonden er al om 8u. Nu ging het natuurlijk pas om 10u open, maar wat druk al om 8u, niet normaal. Affijn, wij uiteindelijk naar binnen om 10, als een gek naar TES online sprinten en na 15 min wachten konden we dan. De rij was inmiddels 2u toen we klaar waren. Voor Saints Row 4 gelukkig maar 20 min gewacht en zo hebben we wat kleine games gespeeld deze dag. Einde van de dag lekker Fifa 14 en Titanfall gedaan. Tevens maar 20 min gewacht voor Command and Conquer bij de LG stand!

Maar het was wel gewoon te druk, wachtrijen van 3 uur waren bij grote titels meer dan normaal en er werden allerlei noodroutes gemaakt om te zorgen dat het publiek enigzins door de hallen kon lopen. Het was echt overal sardineblik druk binnen en buiten ook erg druk. Helaas is er buiten de restaurants amper stoelen zitplek, ook erg jammer. Tevens stond het geluid echt heel erg hard, te hard in mijn ogen. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Vrijdag: Nu hadden we een fastpass voor Battefield 4 op donderdag tussen 7u en 8u. Helaas mochten we de rij niet meer in omdat het te druk was (64 man per 20 minuten). Kortom, vandaag maar gedaan. Na uiteindelijk een goed uur wachten dan toch naar binnen. Viel dus wel mee, niet echt fast, maar de gewone rij was 4 a 5 uur. BF4 viel me trouwens een beetje tegen, Titanfall vond ik persoonlijk VEEL beter! De rest van de dag vooral de Ubisoft fastpasses gebruikt. Wachtdogs was echter alsnog een uur wachten, dus het fastpass bandje om 5 uur voordat we gingen maar aan twee Nederlanders gegeven. Hopelijk hebben ze er nog lol van gehad. Ook vandaag weer assosiaal druk, de meest gekke crowd controll omleidingen en eigenlijk gewoon VEEL te lange rijen.

Ga ik volgend jaar weer? Grote kans, maar dan wel als Trade Visitor en niet Private :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja die leiding van de beurs heeft volgens mij al enkele jaren al dat ze teveel mensen naar binnen laten. Dat is leuk als je snel door een rij kunt gaan, maar inderdaad uren wachten is gewoon niet leuk. Dat heb je na een tijdje ook wel gezien.

De organisatie moet echt veel minder mensen toelaten. De prijs verhogen kan volgens mij ook wel, dat zorgt ook al wel voor wat minder drukte, gezien de vraag op dit moment toch veel groter is dan het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

En kinderen met papa en/of mama geen toegang verlenen. Gewoon de hele beurs 18+ maken. Veel games waren sowieso 18+ dus daar konden veel kids al niet naar toe. Daarbij de prijs omhoog naar 20 euro pp en rijen een maximale lengte van 45 minuten.

Nu waren bij veel stands de rijen geïmproviseerd en moest je soms goed kijken waar de rij eigenlijk startte. En uitgevers/ontwikkelaars moeten niet van die achterlijk grote tassen weggeven ._. Een leuke poster, kaartje of keycord zou ik persoonlijk véél leuker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Nou nou alles maar 18+ maken is wat extreem of beter gezegd beetje (heel) vreemd(j/k), dan zal je Nintendo bv en alle andere games die niet 18+ beter kunnen gaan weren van de Gamescom want tja als het enkel 18+ word kan toch niemand onder de 18 er naar gaan gaan kijken right?
Buiten dat zie ik het al voor me in het nieuws en alle negatieve publiciteit die er over de beurs zal komen als ze het echt naar 18+ zouden plaatsen, voor ons wellicht fijn maar voor mijn buurjongen die 16 is en zijn broer van 17 tja die pak je dan wel hard.

De prijs omhoog zou inderdaad iets kunnen zijn en als dit de wachtrijen en sowieso het algemene comfort als je op dat evenement rondloopt ten goede komt dan geen enkel probleem, al ben ik bang dat ze wellicht de prijs sowieso gaan verhogen zonder iets aan de extreme drukte te doen maar goed ik ben een scepticus ;)

[ Voor 26% gewijzigd door pino85 op 23-08-2013 23:40 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah die kaartjes zijn nu iets van 12-15 euro? breng die prijs naar 20-30 euro en dan een limiet op het aantal bezoekers per dag.... als ik de filmpjes van GC zie dan is het echt idioot zo druk.

Ik snap echt niet dat er zoveel mensen naar zo'n evenement gaan om eerst al tijden in een wachtrij te staan voordat je uberhaupt binnen bent en dan al schuifelend over de beursvloer je richting een stand begeven om daar letterlijk uren in een rij te staan,

Ik ben jaren terug naar de eerste Firstlook geweest, dat was gewoon leuk, je kon normaal over die beursvloer, snel even ergens heen was prima te doen en de wachtrijen voor games waren ook prima te doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Aan de reacties te zien ben ik blij dat ik eigenlijk alleen maar voor de LCS finales heenga (League of Legende EU proscene). Alleen hoop ik wel zitplaatsen te kunnen scoren door er vroeg heen te gaan. Hoop er voor 9 uur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik ben gisteren geweest was echt super tof, ook al heb ik tot 13:00 moeten wachten om binnen te komen.
Wij waren met bekenden waarvan één iemand niet lang kan staan, hier werd een scootmobiel voor geregeld.
Ik heb alles gezien heb onder anderen BF4, AC4, Titanfall gespeeld, en heb ook nog presentaties gehad van bekende games. Wij hoefden niet lang te wachten dat was zeker een zegen. Wat ik wel jammer vond was de presentatie van Destiny, dit was hetzelfde als de E3 presentatie die ik had gezien op het internet. Het leek alsof deze mensen gewoon acteerden. Het hoogte punt was Titanfall aan het einde van de dag, omdat wij de laatste waren van de dag hebben we samen met de mensen van EA mogen spelen. :P Echt wat een game is dat echt een one day buy for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heeft er hier iemand misschien zijn ticket code voor mij die ik mag gebruiken om een gratis skin voor League of Legends te krijgen? :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Fanatic_FS schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:05:
Heeft er hier iemand misschien zijn ticket code voor mij die ik mag gebruiken om een gratis skin voor League of Legends te krijgen? :D
Je mag die van mij best hebben, gebruik het toch niet. PM me anders eventjes, anders gebruikt iemand anders `m denk ik voordat jij het hier leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Review Titan fall

http://youtu.be/trBmy7U-ZC0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tja wat moet je van deze hele korte preview zeggen, hij is na 8 min blijkbaar extreem enthousiast( lees Hyper mannetje :P )
Niets mis mee maar ik vind het als nuchter iemand wat over the top zoals hij te keer gaat, maar ik heb de game dan ook niet 8min mogen spelen wellicht is het ook dat, word als ik hem zie sowieso een 10+( minimaal!)

[ Voor 160% gewijzigd door pino85 op 24-08-2013 18:49 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 18:36
pino85 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:01:
Ik heb vernomen van anderen dat het dit jaar echt geen doen was op de Gamescom, of je moet bv een perspas hebben gehad, wat hun er van vonden:

- Te lange wachtrijen bij veel games( en dan hebben ze het niet over 1 uur maar langere tijden)
- Sardien in blikje gevoel
- Warm/zweterig door de hoeveelheid mensen op elkaar.
- Te veel mensen voor de oppervlakte, het leek alsof de organisatie helemaal geen rekening had gehouden met deze bezoekers aantallen, wat ik wel erg vreemd vind maar goed.
- Op bepaalde punten slecht georganiseerd en slecht geanticipeerd, zoals iemand hier boven al aangaf

Ik denk dat de Gamescom gewoon weg te veel bezoekers trekt, dit is al paar jaar geleden ingezet en dit jaar was het ook wel extreem maar toch, ik denk dat ze of wat strenger moeten gaan zijn in het aantal mensen dat ze per dag gaan binnen laten of dat ze moeten uitbreiden zodat alles nog meer verspreid staat en meer consoles etc neer zetten zodat de wachtrijen ook wat kunnen worden terug gedrongen, zodat er meer een balans is.. en zo zijn er nog veel meer puntjes natuurlijk wat je kan doen. In hoeverre bepaalde zaken haalbaar zijn weet ik niet natuurlijk.

Ik denk dat dit jaar evenementen zoals First look ook dit probleem kunnen gaan ondervinden, zeker nu ze met tweakers samenwerken zal denk ik resulteren in dat je veel meer mensen bereikt en gezien de reacties van mensen die er al vaker zijn geweest, je hebt min of meer het zelfde verhaal als hier boven( mits je geen vip pasje hebt die in paar uur altijd uitverkocht zijn).
Wat je wel kan stellen is dat het positief blijft dat de evenementen in Europa zoal de gamscom of first look in ons landje groter worden maar er zitten ook nadelen aan, dit soort evenementen moeten wel mee groeien kwa bv oppervlakte( meer ruimte) in mijn ogen en dus betere spreiding, en meer consoles etc waar mensen op kunnen gamen.
Geld willen verdienen dat is geen probleem, sterker nog dat is belangrijk maar ik ben van mening als het echt te nadele gaat voor veel mensen aan hun ervaring die ze hebben dan moet er toch echt naar worden gekeken.
Ach ja ik draaf wel wat door maar goed ,over de gamescom ik ben hoe dan ook blij dat ik deze keer niet ben gegaan als ik de reacties hoor en lees op internet.
Wie weet volgend jaar weer wel maar dan zal de organisatie wel echt op bepaalde punten grotere stappen moeten gaan maken, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Helemaal mee eens. Van mijn part verdriedubbelen ze de prijs en halveren ze het aantal toegestane bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:33:
Mocht iemand geen league of legends spelen. Wil iemand mij zo'n code sturen zodat ik 2 de skins kan krijgen? Uiteraard moet je wel ingechecked geweest zijn anders kan ik de aanvraag niet insturen :P

Helaas kan ik niet dit jaar en had graag gegaan.
Kan iemand mij helpen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Edit verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door joffrey19 op 25-08-2013 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
De gamescom was top by the way, veel kunnen spelen doordat we fastpass hadden.

Topper was Titanfall, echt geweldig
Battlefield 4 was ook leuk, maar vind het een beetje langzaam.
Watchdogs moet je niet heen gaan, alleen maar kijken hoe iemand anders speelt, en daarna een beetje op een tablet een ubisoft speler proberen te verslaan (sommige hadden daar 4u voor in de rij gestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dit is niet de bedoeling. Niet gewoon omdat het moreel nogal grijs is, vooral omdat je het voor de volgende jaren verknalt als zij werkelijk misbruik opmerken: Dan laten ze in de toekomst de fast-passes gewoon weer achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
boe2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:45:
[...]

Dit is niet de bedoeling. Niet gewoon omdat het moreel nogal grijs is, vooral omdat je het voor de volgende jaren verknalt als zij werkelijk misbruik opmerken: Dan laten ze in de toekomst de fast-passes gewoon weer achterwege.
Ik heb het verwijderd, maar ben het niet met je eens. Zij moeten hun administratie op orde hebben in mij optiek, gezien de lijsten niet goed waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
iCy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:39:
[...]

Kan iemand mij helpen :-)
Dat gaat je niet lukken. Je krijgt namelijk geen code! Op de site die op het kaartje stond, moest je je ticket nummer ingeven en je LoL account. Dan krijg je na een paar dagen de skin op je LoL account. Dus tenzij iemand zijn of haar ticket nummer wil geven, heb je er pas wat aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

De titel is outdated.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

joffrey19 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:07:
De gamescom was top by the way, veel kunnen spelen doordat we fastpass hadden.

Topper was Titanfall, echt geweldig
Battlefield 4 was ook leuk, maar vind het een beetje langzaam.
Als je Titanfall speelt( wat cod op steroids is kwa snelheid in de game) en daarna bv BF4 of andersom dan snap ik dat je BF4 wat traag vond, de vraag is dan is die game sowieso langzaam of komt het meer doordat je games als Titanfall hebt gezien/gespeeld? ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Gamescom is afgelopen. Dus er mag een slotje op??

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:06
Ja, dat mag. Maar niet zonder te vermelden dat we voor de 2014 editie iets heel speciaals in de aanbieding hebben ... De Tweakers Express naar de Gamescom! Verkoop is gestart met 25% earlybird-korting.

Zie http://tweakers.net/acties/tweakersexpress/
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.