Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zeg nu zelf: het feit dat 99% van alle shooters op consoles aim-assist gebruiken om deftig te spelen, zegt dat een controller niet voor shooters het beste is...
Daarom vroeg ik me of af waarom men graag games willen spelen crossplatform tussen console en pc
Dat is vragen om problemen en middelmatige controls.
Maar hoe zie je dat voor je? Redesignen van de huidige controllers? Het blijven altijd wel 2 analoge sticks gok ik.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 17:06 ]
Dat zou epic zijn!
Het lijkt me dat P2P met 64 man praktisch onmogelijk is op de gemiddelde thuisverbinding, dus ik zou er wel vanuitgaan dat BF4 dedicated servers gebruiktPWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:05:
Benieuwd of BF4 ook dedi's gaat gebruiken zoals Ghosts. Ik koop geen FPS meer op een nieuwe generatie console die gebruikt maakt van p2p gaming. Die tijd hebben we nu wel gehad
GT: The Bozzz88
Mijn laatste CoD was MW2, dus al zeer lang geleden.uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:09:
Holy fuck, komt Call of Duty aan met een benzine tank dat ontploft... BF4
Toen heb ik BF Bad Company 2 leren kennen en sindsdien nooit meer CoD gespeeld. Het ziet er allemaal zo saai uit in die game... Cirkeltjes lopen op irritant kleine maps en telkens in je rug geschoten worden, en neergehaald worden met automatische killstreaks.
Ja dus? Op de PC en PS3 hoef je toch ook niet te betalen? Ik hoef voor m'n online sessies Supreme Commander en Starcraft II op de pc niet te betalen, net als online Killzone 3 op de PS3. Heb daarin ruim 300 uur zitten, en eigenlijk nauwelijks last gehad van lag.
[ Voor 35% gewijzigd door Trishul op 20-08-2013 17:23 ]
Een service die werkte...Trishul schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:19:
Eigenlijk is het maar vreemd dat wij dedicated servers zo uniek vinden. Kijk naar een X360 gamer die al vijf jaar Xbox Live heeft; die heeft gewoon dus ruim 200 euro aan Live kosten betaald voor eigenlijk wat... Online spelen waarbij geen dedicated servers gegarandeerd werden. En dingen zoals Netflix enz. terwijl hij/zij daar al een aparte abbonement voor moet bekostigen...
Ach, ik moet (als in: wettelijk verplicht) betalen voor een auto die ik niet gebruik. Het is een keuze.Trishul schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:19:
Eigenlijk is het maar vreemd dat wij dedicated servers zo uniek vinden. Kijk naar een X360 gamer die al vijf jaar Xbox Live heeft; die heeft gewoon dus ruim 200 euro aan Live kosten betaald voor eigenlijk wat... Online spelen waarbij geen dedicated servers gegarandeerd werden. En dingen zoals Netflix enz. terwijl hij/zij daar al een aparte abbonement voor moet bekostigen...
The ramblings of an idiot
Ben alleen bang dat in MP iedereen gaat rushen om in de robot te komen, verziekte destijds GoW3 ook.
Hoop dat ze iets verzinnen zodat iedereen kans krijgt om een(/zijn eigen) robot te bemachtigen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
In die gameplay trailer zag je dat die persoon zijn eigen Titan oproepte. Het lijkt mij dan ook dat het een systeem á la Call of Duty is, waarbij je een Titan dus 'vrijspeelt'.justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:28:
Titanfall ziet er goed uit !
Ben alleen bang dat in MP iedereen gaat rushen om in de robot te komen, verziekte destijds GoW3 ook.
Hoop dat ze iets verzinnen zodat iedereen kans krijgt om een(/zijn eigen) robot te bemachtigen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Kan het alleen maar hopen, niets zo vervelend als zo'n guppie die jouw care package eeeeeuh.....Titan steelt...TrekDude101 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:33:
[...]
In die gameplay trailer zag je dat die persoon zijn eigen Titan oproepte. Het lijkt mij dan ook dat het een systeem á la Call of Duty is, waarbij je een Titan dus 'vrijspeelt'.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kijk 'm nu terug op gametrailers.com!Chaoss schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:37:
Kan ik de EA Persconf. ergens terugkijken?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
nieuws: Gamescom 2013: Livestream van de Electronic Arts-persconferentieChaoss schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:37:
Kan ik de EA Persconf. ergens terugkijken?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ach ja, je moet wat...Chaoss schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:40:
jah die heb ik nu ook, maar wat een brakke kwaliteit
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zoals je kunt lezen: twee uur persconferentie en om 9 uur begint een soort 'post-show' tot 10 uur met o.a. Shuhei Yoshida en een aantal gamesThe livestream will kick off right here at 6.00pm BST/7.00pm CET, with around three hours of pure PlayStation entertainment lined up for the evening. Once the press conference has concluded, please stay on the stream for interviews and new trailers, before our live panel discussion begins at around 8.00pm BST/9.00pm GMT.
As revealed last week, some of the biggest names in game development, including our own Shuhei Yoshida, Beyond: Two Souls creator David Cage and Assassin’s Creed writer Darby McDevitt, will be sitting down to chew over the topic ‘narrative and storytelling in video games’. They’ll be taking questions on that theme via Twitter – if you have one, please do let us know at #PlayStationGC.
Sony 'planning'
19:00-21:00 - Gamescom persconferentie
21:00-22:00 - Post-show met o.a. Shuhei Yoshida
En waar vindt ik dat?Uniciteit schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:54:
[...]
Zoals je kunt lezen: twee uur persconferentie en om 9 uur begint een soort 'post-show' tot 10 uur met o.a. Shuhei Yoshida en een aantal games
Sony 'planning'
19:00-21:00 - Gamescom persconferentie
21:00-22:00 - Post-show met o.a. Shuhei Yoshida
PSN: Finally_Chris
Ik hoop meer op wat Vita nieuws eerlijk gezegdCR1691 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:09:
Hyped voor de Sony persconferentie vanavond. Als alles meezit weten we vanavond wanneer we hem hier in huis hebben staan. Bovendien hoop ik nog op een aantal nieuwe IP's van Sony kant en als afsluiter Uncharted 4 of een nieuwe ND game. Uncharted 4 is hopen tegen beter weten in
.

Steam/XBL: Avioto
[ Voor 67% gewijzigd door Uniciteit op 20-08-2013 18:29 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Nieuwe Dragon Age video ziet er ook geweldig uit hoor. Dit gaat de comeback van BioWare worden. Ze hebben zo te zien veel geleerd van DA 2.
No way, als die nog leeft, dan wordt dat minimaals op de TGS vertoont. ;-)Vinand schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:34:
The last guardian! Make it happen!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 20-08-2013 18:51 ]
Omdat dat nummer ook gedraaid werd door Sony op E3?Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:40:
Hoop dat ze radioactive weer draaien. Werd er bijna emotioneel van
Tweakblog van de maand
onder een steen geleefd?witeken schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:03:
Wat is radioactive?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
YouTube: Imagine Dragons - Radioactivewiteken schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:03:
Wat is radioactive?
-
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Twee uur.EricNL schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:07:
Hoelang zal de persconferentie duren? 1 uur?
Tweakblog van de maand
Lolwut?! Laat ze dan a.u.b. wel gewoon gelijk beginnen met de PS4.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hopende op een leuke nieuwe titel en wat meer over de console zelf.
PS4, PS3 en Vita. Twee uur is wel prima toch, dan?EricNL schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:08:
[...]
Lolwut?! Laat ze dan a.u.b. wel gewoon gelijk beginnen met de PS4.
Ik verwacht dat ze PS4 voor het laatst bewaren, anders kapt iedereen na een uur de stream af.
Ehh, ok.Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:01:
Jaa en dat was echt een knaller voor sony

OT: twee uur is mij iets teveel, ik wacht wel op de recap.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hij zal eens wat anders zeggen op een presentatie in Duitslandbram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:17:
Hij noemde EU al als belangrijk net, dus dat betekent alvast goeds neem ik aan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik gok op een storing met de schermenZeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:18:
Die knaller die ze op de E3 hadden, hebben ze nu duidelijk niet op de presentatie. Jeetje, wat begon die slecht zeg.
Hij zal het niet zeggen als hij landen gaat teleurstellen, neem ik althans aan.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:18:
[...]
Hij zal eens wat anders zeggen op een presentatie in Duitsland
Ik ben geen racer, maar GT6 ziet er overigens wel goed uit voor een current gen game.
Alleen net zo min ingame als de shots die Forza naar buiten bracht, leuke replay optiesbram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:21:
[...]
Hij zal het niet zeggen als hij landen gaat teleurstellen, neem ik althans aan.
Ik ben geen racer, maar GT6 ziet er overigens wel goed uit voor een current gen game.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, en met het geluid en de camera. Systeemfail bij Sony.White_Collar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:20:
[...]
ik gok op een storing met de schermen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
xbox fanboyZeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:22:
[...]
Ja, en met het geluid en de camera. Systeemfail bij Sony.
75% korting op een Rockstar game, als je pre-ordered in de ps-store vanaf vrijdag.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:26:
GTA V hardware bundle exclusief voor PS3, inclusief costum headset en iets met korting op de GTA V DLC.
Haha, die is leuk.
Ik hoef die X1 helemaal niet te hebben. Ik wil die PS4.
In addition to the DLC of iets, zei hij.Huntard schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:27:
[...]
75% korting op een Rockstar game, als je pre-ordered in de ps-store vanaf vrijdag.
FEZ komt ook naar Vita.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En ook de memory wordt goedkoper. Mooi!
[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2013 19:29 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
als hij nu geen succes meer wordt, dan weet ik het ook niet meer. Meer kunnen ze toch niet doen?
Bundelen met de PS4.DarthDavy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:29:
199 euro voor een vita
als hij nu geen succes meer wordt, dan weet ik het ook niet meer. Meer kunnen ze toch niet doen?
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Zal ooit wel gebeuren denk ik, maar ten vroegste zomer 2014
Ik dacht eigenlijk ook dat die al rond die prijs zat...Don Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:29:
De vita was de laatste tijd toch al goedkoper?
PSN id: NL_SToRM
Inderdaad... EINDELIJK!!! Hopelijk betaalbare prijs voor een 32GB card. Ik ben de juggling tussen mijn 3 4GB cards moe.ikookhier schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:30:
belangrijker nog de geheugen kaartjes in prijs omlaag
Juist! Inderdaad bundelen en de perfecte harmonie met de PS4 laten zien. Dus met name de remote play functie en eventueel een Wii U achtige constructie.DarthDavy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:29:
199 euro voor een vita
Winkel prijs geen adviesprijs. Winkelprijs zal nu wel naar 150-175 gaanSToRM666 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Ik dacht eigenlijk ook dat die al rond die prijs zat...
Denk precies hetzelfde. Wordt zeker interessant, want met een aanbieding wordt het nog goedkoper.RenaldoN schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Winkel prijs geen adviesprijs. Winkelprijs zal nu wel naar 150-175 gaan
Ik heb hem al maar nu die goedkoper wordt en hopelijk beter aanslaat komen er ws wel meer en betere aaa titelsDon Roberto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:32:
[...]
Denk precies hetzelfde. Wordt zeker interessant, want met een aanbieding wordt het nog goedkoper.
Xbox
En ook nog eens dikke titels naar de Vita!
Zouden er ook tentsletjes in de game zitten?
[ Voor 54% gewijzigd door DarthDavy op 20-08-2013 19:35 ]
Daar kies je zelf voor en niet alle F2P games hebben een pay2win principe. Bij de Xbox moet je perse Live hebben. Is nogal een verschil en haalt het complete F2P principe onderuit.BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:34:
Niet omdat het nu Sony is ofzo, maar waar komt tegenwoordig toch die fascinatie met f2p games vandaan. Het gratis deel snap ik wel, maar developers zullen toch geld uit je zak proberen te kloppen uiteindelijk
Jij kan ook letterlijk niet 1 reactie plaatsen zonder Xbox er in he? Hij stelt een normale vraag, maar je obsessie is blijkbaar te groot.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:35:
[...]
Daar kies je zelf voor en niet alle F2P games hebben een pay2win principe. Bij de Xbox moet je perse Live hebben. Is nogal een verschil en haalt het complete F2P principe onderuit.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 20-08-2013 19:37 ]
Tuurlijk kies je daar zelf voor, maar als de game echt heel lang leuk was zonder te betalen zouden ze 'm imho niet gratis aanbieden. Maar wellicht moet ik er nog wat aan wennen. Gratis games zijn altijd welkom, don't get me wrongbram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:35:
[...]
Daar kies je zelf voor en niet alle F2P games hebben een pay2win principe. Bij de Xbox moet je perse Live hebben. Is nogal een verschil en haalt het complete F2P principe onderuit.
Die discussie over live ga ik niet nog een keer ophalen hier
Xbox
Zeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:27:
[...]
Haha, die is leuk.![]()
Ik hoef die X1 helemaal niet te hebben. Ik wil die PS4.
Dit topic is gesloten.