Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:06

crashtestdummy

Ajoeto member

Ik kreeg vanmiddag 5.1 aangeboden. Gedownload, maar na reboot komt het robotje in beeld en kort daarna een fail. Lijkt wel of het image corrupt is.

Na uit/aan schakelen gelukkig wel weer een gewone start met 5.0.2

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Hier gisteren de 5.1 OTA binnen.
N7 2013 werkt als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 11:29
Bij mij ook, werkt top lijkt weer sneller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
5.1 gisteren ook binnen gekregen. Draait nu als een zonnetje. Wel fijn want al sinds nov/dec vorig jaar vertoonde hij kuren.

Het downloaden van de update was wel raar, de eerste twee minuten ofzo werd er helemaal niets gedownload, maar daarna kwam ie alsnog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Vandaag al weer 2x de melding gehad dat de update naar 5.1 klaar staat.
Na downloaden en verifiëren start het installeren, maar telkens komt het robotje niet verder dan plm 25%.
Daarna "Fout!".

Een wipe cache partition heeft helaas geen effect.

Ben een beetje huiverig om een data/factory reset te doen, omdat dit bij velen resulteerde in een niet meer werkende Nexus 7.

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:22
crashtestdummy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:51:
Vandaag al weer 2x de melding gehad dat de update naar 5.1 klaar staat.
Na downloaden en verifiëren start het installeren, maar telkens komt het robotje niet verder dan plm 25%.
Daarna "Fout!".

Een wipe cache partition heeft helaas geen effect.

Ben een beetje huiverig om een data/factory reset te doen, omdat dit bij velen resulteerde in een niet meer werkende Nexus 7.

Iemand nog suggesties?
is ie verder stock? of geroot (en nog erger voor updates, aangepast in /system).
wat altijd zou moeten werken is het flashen van de factory images, normaal gesproken ben je dan wel je data kwijt, maar dat kan je met een trucje ook voorkomen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Prulleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:17:
[...]

is ie verder stock? of geroot (en nog erger voor updates, aangepast in /system).
wat altijd zou moeten werken is het flashen van de factory images, normaal gesproken ben je dan wel je data kwijt, maar dat kan je met een trucje ook voorkomen.
Helemaal stock. Alleen de reguliere OTA's geinstalleerd (dus ook nooit via sideloaden).
De factory image zit er dus gewoon al op? En zou ik alleen een factory reset uit hoeven te voeren?
Of toch maar voor de zekerheid via ADB opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vandaag kwam 5.1 binnen via OTA.

Het valt mij tegen. Met 5.0.2 geen last van memory leaks. Systeem nam nog geen 100 MB geheugen. Met 5.1 schiet het omhoog over de 300 MB, en het loopt niet meer terug. Direct na reboot al. Daar klopt iets niet. Hopen dat 5.1.1 verbetering brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Vanmorgen wil ik mijn Nexus aanzetten om de krant te downloaden: Freeze.
Herstart komt nu niet verder dan Google logo.
Kan nog wel naar recovery mode, maar daar krijg ik mooie meldingen van corrupte filesystemen.

Ik vrees dat dit een belletje naar ASUS betekent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
crashtestdummy schreef op donderdag 23 april 2015 @ 07:32:
Vanmorgen wil ik mijn Nexus aanzetten om de krant te downloaden: Freeze.
Herstart komt nu niet verder dan Google logo.
Kan nog wel naar recovery mode, maar daar krijg ik mooie meldingen van corrupte filesystemen.

Ik vrees dat dit een belletje naar ASUS betekent :'(
Heb ik ook gehad. Opgestuurd, nieuw moederbord en binnen 2 weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
Ik ben blij dat 5.1 eindelijk mijn nexus 7 terug normaal laat werken. Geen enkele crash meer sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 14:03
Nou, de mijne is na 5.1 juist begonnen met crashen; scherm bevriest in-app, dan reboot. Snelheid is ook nauwelijks beter. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 15:56

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Pjottski schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:15:
[...]

Idem dito voor Horizon gebruikers van UPC, werkt ook niet meer sinds Lollipop.
Na de update naar 5.1 werkt de Horizon app ookt weer. Krijg de streams weer te zien.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Terpen Tijn schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:12:
Nou, de mijne is na 5.1 juist begonnen met crashen; scherm bevriest in-app, dan reboot. Snelheid is ook nauwelijks beter. Bah.
Dit heb ik ook. In combinatie met zeer hete tablet en battery drain. Niet leuk.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Hier loopt de Nexus 7 als een tierelier. Nog steeds... Dat kan je van de Nexus 9 niet zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Bij mij bleek een agressief gemod facebookspelletje voor een batterydrain te zorgen. My bad.

Hij lijkt het nu weer zo goed/slecht te doen als altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Google's Nexus 7 tablet has been discontinued

It was only a matter of time, but now it's official: the Nexus 7 has left us for greener pastures. Google's affordable and functional 7-inch tablet has disappeared from the Google Store, where a note in red type simply states that the device is "no longer available for purchase."
http://www.theverge.com/2...ogle-nexus-7-discontinued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An_doR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-08 19:17
Gisteren zonder enige waarschuwing vanuit de tablet... Niets anders dan "Google" op het scherm te kirijgen. Ook restore onmogelijk. Na beetje onderzoek zie ik dat er een hoop mensen met dat probleem zijn. Op Twitter #Nexus7Bricked zijn er honderden met dezelfde klacht.
Ik had het gemist omdat ik de tablet een paar weken niet heb gebruikt.. bij het aan de oplader hangen werkte hij nog, paar uur later "einde oefening"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Zijn die brick verhalen niet voornamelijk met de 2012 versie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An_doR
Nope.. mijn Nexus is een 2013 evenals vele anderen in de 'bricked verhalen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de batterij wel drastisch sneller leeg dan voorheen. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

An_doR schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:02:
Gisteren zonder enige waarschuwing vanuit de tablet... Niets anders dan "Google" op het scherm te kirijgen. Ook restore onmogelijk. Na beetje onderzoek zie ik dat er een hoop mensen met dat probleem zijn. Op Twitter #Nexus7Bricked zijn er honderden met dezelfde klacht.
Ik had het gemist omdat ik de tablet een paar weken niet heb gebruikt.. bij het aan de oplader hangen werkte hij nog, paar uur later "einde oefening"
Even contact opnemen met Asus en uitleggen wat er aan de hand is. Online RMA aanvraag doen en je krijgt binnen 2 dagen een ticket om 'm via DHL ter reparatie aan te bieden.

Die van mij is vanmorgen opgehaald. De meesten hebben 'm binnen 2 weken weer terug.

Gelukkig hebben we 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An_doR
Tnx, @crashtestdummy - Ik hoopte dat via Paradigit te doen, maar aangezien ik op dit moment vanuit Frankrijk werk (en daar nog wel een paar maanden zal zijn) ga ik het ook maar direct via Asus proberen.

edit: inmiddels 2x nieuw moederbord via de garantie van Paradigit. Beide keren freeze na update naar 5.1.1 - blijf nu maar op versie 5.1 hangen.

[ Voor 26% gewijzigd door An_doR op 06-08-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gelukkig heb ik met mijn N7 2013 nog geen enkel probleem; draait prima met Android 5.1
Maar weet iemand nou eigenlijk wat het ECHTE probleem is dat er zoveel devices 'bricked' raken van de upgrades? En wat er nou precies gerepareerd wordt?

Want ik ben nu gewoon 'bang', dat op enig moment m'n N7 2013 er gewoon mee ophoudt, buiten de garantietijd... :/

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ook voor de N7 2013 HD kreeg ik gisteren de melding dat 5.1.1 beschikbaar was.
Toch maar ff geïnstalleerd en dat ging eigenlijk prima. De apps optimalisatieslag ging dit keer veel vlotter dan die van 5.0 --> 5.1. Binnen een paar minuten was alles klaar.

Zo te zien werkt alles prima (nog steeds). :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

ehtweak schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:39:
Gelukkig heb ik met mijn N7 2013 nog geen enkel probleem; draait prima met Android 5.1
Maar weet iemand nou eigenlijk wat het ECHTE probleem is dat er zoveel devices 'bricked' raken van de upgrades? En wat er nou precies gerepareerd wordt?

Want ik ben nu gewoon 'bang', dat op enig moment m'n N7 2013 er gewoon mee ophoudt, buiten de garantietijd... :/
Gistermiddag is mijn gerepareerde N7 weer op mijn werk afgeleverd.
Volgens de reparatiebon is het moederbord vervangen.

Zojuist uitgepakt en nu bezig met restoren van alle apps en data. Ondertussen komt ook de update naar 5.1 binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dat hoor ik vaker ja, dat het MB vervangen wordt v.d. Nexus.
Maar WAT krijgt 't nou voor elkaar, tijdens een update, om het MB te slopen? :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54
Dat kan van alles zijn, van een batch met slechte verbindingen van bepaalde componenten (die falen door agressievere klok instellingen bv. ? ) tot componenten die incompatible blijken te zijn met bv. nieuwe boot loader code.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de 5.1.1 up-date loopt mijn Nexus 7 2013 eindelijk weer zonder problemen. Met 4.4 KitKat had ik nooit problemen behalve met de autorotate, d.i. systeem startte in portrait op en autorotate werkte niet meer. Kon dat alleen met een app als rotation locker oplossen.
Verder nog wel 2 maal probleem gehad met een flikkerend scherm. Oplossing was backcover verwijderen en dan de battery connector eruit halen en weer goed aandrukken en dan opnieuw opstarten, wellicht is dat hier al eens vermeld.

Na de lollipop up-date (de vorige dus) was het een ramp. Apparaat feitelijk zo goed als onbruikbaar, steeds de melding Google Chrome not responding, systeem zeer instabiel en traag.
Met 5.1.1 valt er eindelijk weer normaal mee te werken. Eindoordeel kan ik nog niet geven want heb het er pas 1 dag opstaan. Eerste ervaring zeer positief, ervaringen met de vorige up-date extreem negatief, feitelijk onwerkbaar. Je gaat er toch vanuit dat normaal elke up-date een verbetering is, google denkt daar helaas anders over, onbedoeld neem ik aan maar toch!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strakke 5.1.1 update uitgevoerd. Tablet loopt echt als een zonnetje (altijd al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:08:
Strakke 5.1.1 update uitgevoerd. Tablet loopt echt als een zonnetje (altijd al)
Kwam de update als OTA of had je deze handmatig geüpdatet?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
OTA bij mij (5.1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:25:
[...]

Kwam de update als OTA of had je deze handmatig geüpdatet?
OTA hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Hmm hier nog steeds niet binnen...

Inmiddels update via OTA ontvangen en geinstalleerd. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Megapaul op 11-05-2015 21:24 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal perfect is het nog niet. Paar maal de melding "system ui has stopped" of "google chrome not responding" gezien, maar dat is nu de uitzondering en was voor de update helaas de regel.
Soms heeft de autorotate wat kuren maar dat is met aan/uit op te lossen. Nog niet bugvrij maar valt nu goed mee te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchero
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 10:10
Vraagje, heeft iemand problemen met de schermvergrendeling (~screen lock) die willekeurig wordt geactiveerd?
Wanneer bij de instelling gekozen wordt voor geen schermvergrendeling dan blijft het probleem bestaan in die zin dat het toestel willekeurig voor nog geen seconde overgaat op zwart scherm en dan terugkeert naar het normaal scherm. Het toestel is hiervoor meer dan een maand in herstelling geweest. Bij teruggave deelde men mee dat het moederbord was vervangen. Het probleem is evenwel niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Bacchero schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:23:
Vraagje, heeft iemand problemen met de schermvergrendeling (~screen lock) die willekeurig wordt geactiveerd?
Wanneer bij de instelling gekozen wordt voor geen schermvergrendeling dan blijft het probleem bestaan in die zin dat het toestel willekeurig voor nog geen seconde overgaat op zwart scherm en dan terugkeert naar het normaal scherm. Het toestel is hiervoor meer dan een maand in herstelling geweest. Bij teruggave deelde men mee dat het moederbord was vervangen. Het probleem is evenwel niet opgelost.
Gebruik je een smart cover?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchero
Prulleman schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Gebruik je een smart cover?
Neen, ik gebruik geen smartcover, bij opzoekingen was ik bij dit item ook al terechtgekomen, blijkbaar zouden deze smartcovers ook voor het probleem kunnen zorgen maar ik heb een 'klassieke' cover. Er werd ook al gesuggereerd naar een slecht contact van een schermkabel maar gezien er nog pas maar pas door de hersteldienst een nieuw moederbord werd geplaatst veronderstel ik dat alle kabels correct zijn aangesloten. Ik heb ook al een volledige reset geprobeerd (het zou ook altijd aan een app kunnen liggen) maar het probleem dook ook terug op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Bacchero schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Neen, ik gebruik geen smartcover, bij opzoekingen was ik bij dit item ook al terechtgekomen, blijkbaar zouden deze smartcovers ook voor het probleem kunnen zorgen maar ik heb een 'klassieke' cover. Er werd ook al gesuggereerd naar een slecht contact van een schermkabel maar gezien er nog pas maar pas door de hersteldienst een nieuw moederbord werd geplaatst veronderstel ik dat alle kabels correct zijn aangesloten. Ik heb ook al een volledige reset geprobeerd (het zou ook altijd aan een app kunnen liggen) maar het probleem dook ook terug op...
Probeer als test eens een andere cover of geen cover. Heb je het dan nog steeds? Vaag probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchero
jmk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:58:
[...]

Probeer als test eens een andere cover of geen cover. Heb je het dan nog steeds? Vaag probleem.
Ik heb dit al geprobeerd. Met mijn post hoopte ik mss mensen te vinden met een gelijkaardig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ik heb 5.1.1 (via OTA). Geen verschillen merkbaar t.o.v. 5.1.

Het geheugengebruik van het systeem ging omhoog bij de update van 5.0.2 -> 5.1.
5.1 schijnt memory leaks te hebben. Maar het geheugengebruik is bij mij met 5.1.1 hetzelfde als 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
SvMp schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:52:
Ik heb 5.1.1 (via OTA). Geen verschillen merkbaar t.o.v. 5.1.

Het geheugengebruik van het systeem ging omhoog bij de update van 5.0.2 -> 5.1.
5.1 schijnt memory leaks te hebben. Maar het geheugengebruik is bij mij met 5.1.1 hetzelfde als 5.1
gebruik en lek is niet hetzelfde ... het is pas een lek als het gebruik onbeperkt blijft groeien (tot er andere apps spontaan van sluiten etc)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
5.1.1 hier ook een poosje geinstalleerd inmiddels.

Het lijkt alsof het probleem van niet willen roteren nu niet meer optreedt (durf er nog niet op te vertrouwen...).

Wel had ik nu een keer dat hij de camera (face) niet kon vinden... zucht.

Angry Birds Go (simpel 3D spelletje) is ook nog steeds traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Prulleman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:28:
[...]

gebruik en lek is niet hetzelfde ... het is pas een lek als het gebruik onbeperkt blijft groeien (tot er andere apps spontaan van sluiten etc)
Dat is waar. Het vreemde dat bij 5.0.2 het geheugengebruik van het systeem heel erg kon pieken en na een paar minuten weer rond de 64 MB kwam. Vanaf 5.1 staat het constant rond de 300 MB.
Bij 5.0.2 klaagde men over een lek, maar daar heb ik niets van gemerkt omdat het geheugengebruik vanzelf weer daalde. Bij 5.1 gebeurt het niet, maar het groeit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terpen Tijn schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:17:
5.1.1 hier ook een poosje geinstalleerd inmiddels.

Het lijkt alsof het probleem van niet willen roteren nu niet meer optreedt (durf er nog niet op te vertrouwen...).
Met de autorotate functie heb ik nog steeds problemen. Meestal is dit simpel op te lossen door aan/uit te zetten. Dit schijnt een hardnekkig probleem te zijn.

De battery connector kan ook problemen opleveren heb ik gemerkt. Na een val vd tablet kan deze los komen te zitten en dan zie je een flikkerend scherm en verder geen reactie.
Even de cover verwijderen, liefst verbinding vd battery connector even uit elkaar halen en dan weer goed aandrukken. Lijkt lastig maar valt wel mee in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Met de autorotate functie heb ik nog steeds problemen. Meestal is dit simpel op te lossen door aan/uit te zetten. Dit schijnt een hardnekkig probleem te zijn.

De battery connector kan ook problemen opleveren heb ik gemerkt. Na een val vd tablet kan deze los komen te zitten en dan zie je een flikkerend scherm en verder geen reactie.
Even de cover verwijderen, liefst verbinding vd battery connector even uit elkaar halen en dan weer goed aandrukken. Lijkt lastig maar valt wel mee in de praktijk.
Ja, ik vraag me ook af of het roteren ook een fysiek probleem is. Ik overweeg het ding voor reparatie op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:01
Ik heb een vaag probleem met mijn Nexus 7 2013.. Om de een of andere reden wil het toestel, als die aan staat, niet meer volledig opladen. Hij blijft rond de 90% steken en Android zegt dat hij nog 19 uur moet opladen.. Amehoela. Als ik hem uit zet krijg ik hem wel volledig opgeladen, wat zou betekenen dat er ergens in Android iets niet helemaal goed is.

Iemand dit wel eens mee gemaakt? Wat was toendertijd de oplossing?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

http://www.androidpit.com...ry-on-your-android-device

Bovenstaande link legt uit hoe je de stats in Android kan resetten.

Jouw probleem zou kunnen wijzen op een defect aan de batterij, dus pas een beetje op met het apparaat opladen als je er niet zelf bij bent. Better safe than sorry.

Ik ben benieuwd of dit iets oplost. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
*verkeerde topic* :9

[ Voor 91% gewijzigd door habermas op 05-06-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
Mijn Nexus 7 is terug van reparatie; "moederbord vervangen".

Hij lijkt het nu een stuk beter te doen. Roteren lukt tot nu toe altijd goed, en ook de snelheid is verbeterd (i.t.t. een eerdere poging na factory reset). Het ziet er dus naar uit dat het in mijn geval inderdaad een hardware-probleem betrof. Misschien een tip voor anderen die dezelfde symptomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 23:38
Vanmiddag even mijn Nexus 7 open gemaakt aangezien m'n autorotate functie compleet niet meer werkte, eerst met Check My Android nagekeken of het wel echt aan de hardware lag en daarna met behulp van dit filmpje m'n probleem snel op kunnen lossen. Ok ik heb wel niet zoveel tape gebruikt als de maker van dat filmpje maar alles werkt meteen weer naar behoren :)
Nu hopen dat ie er weer een tijdje tegenaan kan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 15:32
Gisterenavond via OTA-update build LMY48G binnen gekregen. Iemand een idee wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
Goededag,

Mijn Nexus start niet meer op. Batterij gechecked bij een bedrijf en die is leeg. Kon hem ook alleen op een bepaalde manier opladen. Op YouTube zie ik meerdere oplossingen, maar ik kom er niet uit. Als ik alleen de USB connector koop (dat kleine stukje zelf) is dat voldoende om hem te fixen of moet ik dat hele ding vervangen (USB stukje met board). Mocht er ook een Tweaker zijn die hem voor mij kan fixen? Uiteraard met een gepast vergoeding. Je zou me dan enorm helpen, het is een leuke tablet en best teleurgesteld over de USB connector en afhandeling van Asus. Door deze tablet zal ik Asus een jaartje of 2 vermijden, jammer.

Heb hem in Z Korea gekocht en heb geen garantie meer. Als iemand me verder kan helpen, thanks!

PS
Heb ook een Qi charger gehaald om hem op te laden, hij werd wel warm maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

sphere

Debian abuser

Als de batterij compleet leeg is laadt hij misschien niet op wegens 5x white led flash? Dan moet hij eerst helemaal uit.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
Hij kan niet meer aan, maar voor de rest is hij in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:46
Heeft iemand voor mij de specificaties van de originele lader? Aantal ampére bedoel ik. Mijn Google skills laten me in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
pelt schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:40:
Heeft iemand voor mij de specificaties van de originele lader? Aantal ampére bedoel ik. Mijn Google skills laten me in de steek.
Gewoon de meest krachtige kopen die binnen het budget past. Gaat het sowieso goed/lekker snel :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:16
1350 mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Zucht....

Ik heb mijn tablet dus al een keer weggebracht omdat hij weigerde te roteren, en met dit nieuwe moederbord heeft ie het na een paar maanden wéér ><

In november wordt m'n Nexus 2 jaar, dus ik kan m denk ik nog een keer terugbrengen...

:(

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:24
MaartehhM schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:21:
Zucht....

Ik heb mijn tablet dus al een keer weggebracht omdat hij weigerde te roteren, en met dit nieuwe moederbord heeft ie het na een paar maanden wéér ><

In november wordt m'n Nexus 2 jaar, dus ik kan m denk ik nog een keer terugbrengen...

:(
Zo zit ik dus ook, mijn scherm roteert niet en touchscreen werkt zo nu en dan niet...
Ook mijne heeft garantie tot november... Dus denk dat ik hem nog eens op stuur... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 13:13
Gewoon een Anker 40W 5-Port Desktop USB Charger kopen.
Sowieso erg handig om meerdere apparaten met maximale snelheid te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Kleine syteem update ontvangen en geinstalleerd 14MB. Lost stabiliteitsproblemen en kleine fouten op. Verder geen informatie, wie weet meer? :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

JeeVee schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:53:
Kleine syteem update ontvangen en geinstalleerd 14MB. Lost stabiliteitsproblemen en kleine fouten op. Verder geen informatie, wie weet meer? :?
Dat was de update om de Stagefright security bug op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-04-2023
Na de update van 5.1.1 (LMY48G) naar 5.1.1 (LMY48I) fucntionneert geen enkelen Ram Cleaner meer.
Ik kan geen onnodige processen stoppen .(bv Eén Tik Optimaliseren )
Heeft nog iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
rth741 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:02:
Na de update van 5.1.1 (LMY48G) naar 5.1.1 (LMY48I) fucntionneert geen enkelen Ram Cleaner meer.
ja, zie ook in N5 topic:
icecreamfarmer in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 3"
heeft inderdaad met de update en nieuwe rechten te maken. third party apps mogen dit niet meer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Weer nieuwe systeemupdate 16,4MB om de stabiliteit te verbeteren en kleine bugs op te lossen. Summiere omschrijving, wie weet meer? :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Dat is LMY48M, ook net binnen gekregen.
Gaat om dit: nieuws: Universiteit van Texas ontdekt kwetsbaarheid in lockscreen Android Lo...

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Ook vind ik hem traag bij het opstarten van applicaties (voornamelijk spellen, aangezien ik daar mijn tablet alleen maar voor gebruik). En ik merk ook kleine haperingen in de interface sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die rommel moet je ook niet draaien. Dat kan Android prima voor jou doen op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sinds ik die update heb gedaan, wordt de batterij leeggeslurpt terwijl 'ie idle is (wifi off). Driekwart van de batterij leeg in 18 uur, zonder dat er een duidelijk proces is dat het lijkt te doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:34:
Sinds ik die update heb gedaan, wordt de batterij leeggeslurpt terwijl 'ie idle is (wifi off). Driekwart van de batterij leeg in 18 uur, zonder dat er een duidelijk proces is dat het lijkt te doen.
Bij mij is deze ook erg snel leeg....ik lees alleen een boek erop. elke avond hooguit 20 minuten, maar na 4 á 5 dagen leeg.. Ook geen enkele service aktief(wifi, bluetooth etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:34:
Dat heb ik ook inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Nergens last van, hetzelfde als voor de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
mvds schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:14:
[...]

Dat heb ik ook inderdaad...
He, ook ik herken dat. Ik dacht dat het aan het ouder worden van de batterij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

witteveder schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:10:
[...]
He, ook ik herken dat. Ik dacht dat het aan het ouder worden van de batterij lag.
Die verklaring had ik me inderdaad ook bedacht. Zat serieus al na te denken over een nieuwe tablet. Maar nu ik er eens goed over nadenk, was het voor die update vele malen beter. Ik speel veel spelletjes (Meestal Fallout) op de tablet, en die is zwaar, dat weet ik, maar nu haal ik amper twee keer spelen, terwijl het voorheen makkelijk een paar dagen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Na een reboot is het in ieder geval beter, nog wel wat meer drain naar mijn idee maar niet zo erg als aan het begin.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Android Marshmallow Will Begin Rolling Out To The Nexus 5, 6, 7 (2013), 9, And Player On October 5th, Along With AOSP
http://www.androidpolice....nd-player-on-october-5th/

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat mijn N7 de Marshmellow update krijgt. Vorige keer duurde het toch ook ruim een maand nadat ze waren begonnen met het uitrollen ervan.

Anyway, m'n Nexus is dit weekend 2 jaar oud geworden, en ik moet zeggen dat 'ie het nog best wel goed uithoudt. Zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde telefoon van 2 jaar oud :) Batterij is nog niet per se aan z'n end, en ik haal met een beetje browsen makkelijk 5-6 uur screen on tijd verdeeld over een week of anderhalf.

Heb wel helaas nog steeds last van een niet-roterend scherm, maar ik ben inmiddels wel gewend aan de app/widget die er ik ervoor gebruik :')

Ben benieuwd hoelang dit nog zo voortgaat!

[ Voor 11% gewijzigd door MaartehhM op 03-10-2015 10:43 ]

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
MaartehhM schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:42:
Heb wel helaas nog steeds last van een niet-roterend scherm, maar ik ben inmiddels wel gewend aan de app/widget die er ik ervoor gebruik :')
Je kan ook de achterkant eraf halen en er wat papier tussen duwen ten hoogte van vlak boven de batterij. Daarmee kan je de sensorkabel een beetje aanduwen en dat fixt het probleem :)

Ik had het ook op mijn Nexus 7, met een YouTube video heb ik het makkelijk weer kunnen oplossen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet. Op amazon.co.uk kan ik de 16gb versie kopen voor 160euro. Kan de nexus 7 tegenwoordig nog mee, of raden jullie een andere keuze aan? Ik heb ook enkele modellen van asus, acer en smasung gezien, maar geen enkele kon me echt overtuigen. Mijn budget gaat tot 175 euro.
Dit is aankoopadvies en mag dus naar MAA.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 06-10-2015 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Kan nog makkelijk mee, 5.1 draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
Richh schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:17:
[...]

Je kan ook de achterkant eraf halen en er wat papier tussen duwen ten hoogte van vlak boven de batterij. Daarmee kan je de sensorkabel een beetje aanduwen en dat fixt het probleem :)

Ik had het ook op mijn Nexus 7, met een YouTube video heb ik het makkelijk weer kunnen oplossen.
Thanks voor de tip! Heb even een YouTube filmpje erbij gepakt en een stukje papier op de goeie plek gestopt. Ik heb iig nu al een uurtje of 10 werkende rotation, maar ik ga het de komende tijd eens aankijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Anton.net schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:28:
Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet. Op amazon.co.uk kan ik de 16gb versie kopen voor 160euro. Kan de nexus 7 tegenwoordig nog mee, of raden jullie een andere keuze aan? Ik heb ook enkele modellen van asus, acer en smasung gezien, maar geen enkele kon me echt overtuigen. Mijn budget gaat tot 175 euro.
Ik vind 160 euro wel duur voor de 16gb versie van zo'n wat oudere tablet. Van de andere kant: De tablet kan prima meekomen, schone factory images van Google (Android 6 is zelfs beschikbaar), maar ook voor Cyanogenmod prima support.
Vraag hoort in MAA

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 06-10-2015 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb met de KitKat actie een tijdje terug 3 16Gb 7's gewonnen en moet zeggen: ze draaien allemaal nog als een zonnetje! Accu is nog steeds goed, scherm is mooi, software is up to date (5.1.1) en nog altijd responsive. (ik kneep 'm wel toen ik las dat diverse 7's gebrickt werden door Lollipop).
Ik kijk uit naar de upgrade naar Marshmellow!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
barchettanl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:18:
Ik heb met de KitKat actie een tijdje terug 3 16Gb 7's gewonnen en moet zeggen: ze draaien allemaal nog als een zonnetje! Accu is nog steeds goed, scherm is mooi, software is up to date (5.1.1) en nog altijd responsive. (ik kneep 'm wel toen ik las dat diverse 7's gebrickt werden door Lollipop).
Ik kijk uit naar de upgrade naar Marshmellow!
Ook hier (slechts 1 ;) ) Nexus 7 2013 in het bezit van de kitkat actie.
Ook hier geen problemen met de tablet.

Gisteren heb ik via deze tutorial Android Marshmallow erop gezet. Ik kon niet wachten op de ota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:16
Ik heb via de nexus root toolkit geupdate naar marsmellow.
Na de root-actie van de de toolkit, blijft de tablet in het bootprocess hangen.

hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:25
Ik heb sinds enkele weken echt enorm last van een battery drain. Ik zag het eerder voorbij komen maar hij moet nu elke dag aan de lader. Ik hoop dat de update nu echt snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

pitchdown schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:49:
Ik heb via de nexus root toolkit geupdate naar marsmellow.
Na de root-actie van de de toolkit, blijft de tablet in het bootprocess hangen.

hoe los ik dit op?
Uitzetten en weer aan, dan gaat hij door

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

gambieter schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:07:
Na een reboot is het in ieder geval beter, nog wel wat meer drain naar mijn idee maar niet zo erg als aan het begin.
Hier stond ineens aan dat tablet 24/7 op 'ok google' moest reageren. Dat uitzetten scheelde al een hoop batterijtijd.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
rik11 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:54:
Ik heb sinds enkele weken echt enorm last van een battery drain. Ik zag het eerder voorbij komen maar hij moet nu elke dag aan de lader. Ik hoop dat de update nu echt snel komt
Dit volgen, ( werkt ook voor v6 ) en ECHT een factory reset doen
Alles verwijderen, en van leeg beginnen met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 18:17
Rob schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

Uitzetten en weer aan, dan gaat hij door
Inderdaad je moet wel even geduld hebben. Duurt ergens tussen de 5 en 10 minuten en dan loopt hij door. Ik heb hem gisterenavond ook met de Nexus Root Toolkit geflashed en bij mij werkte het in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Ik heb een tijd terug mijn 7 laten vallen, ben aan het twijfelen wat te doen. Barst is niet storend maar touch werkt niet meer. Wat zouden jullie doen ik de situatie? Zelf repareren, laten doen?
Zie graag jullie ideeën!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FreshMaker schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

Dit volgen, ( werkt ook voor v6 ) en ECHT een factory reset doen
Alles verwijderen, en van leeg beginnen met installeren.
Inderdaad, dit zou moeten werken, mits de reset ook gedaan wordt.

En v.w.b. de 6.0 doze functie:

Heb op 6 oktober rond 16:00 mijn nexus7 neergelegd en zo nu en dan even bekeken om te zien hoe de batterij het doet. Heb nu, bijna zeven dagen later een percentage van 13%. Zou ik nog wel een dag mee rond moeten komen, dus 8 dagen haal ik makkelijk.
Dus op zich werkt het prima dat nieuwe doze verhaal, krijg ook netjes alle emails en berichten door plus hij update zelf zijn apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Ik heb sinds vorige week Marshmallow op mijn N7 2013 draaien. De algemene ervaring is uitstekend, toestel werkt nog steeds super en de algemene snelheid is ook zeer goed.

Echter ben ik gisteren op een zeer lastig probleem gestoten: de Netflix-app werkt niet meer. App start normaal op, start met streamen, maar na een paar seconden (kort nadat de interface-overlay verdwijnt) freezed het beeld terwijl het geluid blijft spelen. De overlay kan ik terug oproepen, ik kan even terugspoelen (of een andere plaats op de tijdslijn aantikken) waarna het streamen doorgaat, maar er even snel weer mee ophoudt. Gezien Netflix 1 van de belangrijkste zaken is waarvoor ik deze tablet gebruik is dit nogal een domper.

Zijn er mensen hier die hetzelfde ondervinden?

Na even rondzoeken vind ik dat er nog wel mensen zijn met hetzelfde probleem... maar vooralsnog geen oplossingen.

Ter info: ik heb een clean install gedaan van Marshmallow (dus met de factory image en full wipe). Ik heb ook reeds de cache en data van de Netflix app verwijderd, evenals de Netflix app volledig geherinstalleerd.

edit: ondertussen wordt op Reddit melding gemaakt dat Netflix op de hoogte is:
Thank you. Yes, we are aware of the issue. it is happening with the newer stuff. Thanks so much for the heads-up. We are currently working on this and should have it resolved before very long.
Vreemd dat het op mijn N5 wel werkt, maar goed, ze zijn er dus mee bezig :)

[ Voor 18% gewijzigd door MatthiasDS op 13-10-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MatthiasDS schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:01:
Ik heb sinds vorige week Marshmallow op mijn N7 2013 draaien. De algemene ervaring is uitstekend, toestel werkt nog steeds super en de algemene snelheid is ook zeer goed.

Echter ben ik gisteren op een zeer lastig probleem gestoten: de Netflix-app werkt niet meer. App start normaal op, start met streamen, maar na een paar seconden (kort nadat de interface-overlay verdwijnt) freezed het beeld terwijl het geluid blijft spelen. De overlay kan ik terug oproepen, ik kan even terugspoelen (of een andere plaats op de tijdslijn aantikken) waarna het streamen doorgaat, maar er even snel weer mee ophoudt. Gezien Netflix 1 van de belangrijkste zaken is waarvoor ik deze tablet gebruik is dit nogal een domper.

Zijn er mensen hier die hetzelfde ondervinden?

Na even rondzoeken vind ik dat er nog wel mensen zijn met hetzelfde probleem... maar vooralsnog geen oplossingen.

Ter info: ik heb een clean install gedaan van Marshmallow (dus met de factory image en full wipe). Ik heb ook reeds de cache en data van de Netflix app verwijderd, evenals de Netflix app volledig geherinstalleerd.

edit: ondertussen wordt op Reddit melding gemaakt dat Netflix op de hoogte is:

[...]

Vreemd dat het op mijn N5 wel werkt, maar goed, ze zijn er dus mee bezig :)
iets met hardware decoding.. ik had hetzelfde met de eerste versies van 5.1 icm archos player, de hardware decoder liep ook regelmatig vast tot de app geupdate werd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
Het wachten op een nieuwe Netflix app is voor mij even niet meer van toepassing, ik heb mijn geliefde N7 op bijzonder knullige wijze naar de knoppen geholpen. Het is te zeggen, scherm gebroken en touchscreen werkt niet meer.

Zoeken naar vervangstukken levert mij:
- replacedirect: 93 euro voor de front panel assembly
- ebay: +- 70 euro

Gezien de tablet 2 jaar oud is vind ik dit eigenlijk niet meer te verantwoorden.

Op aliexpress vind ik de assembly inclusief tools voor 30 euro, zoals hier bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com...3_74_75,searchweb201560_4

Iemand een idee of zulks te vertrouwen valt? Zijn dit gewoon dezelfde units als je in de tablets vindt zoals ze verkocht worden, of is dit namaak waar je veel risico loopt op een slechte pasvorm, slecht werken, ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Is te goedkoop voor goede kwaliteit, maar zal wel passen en zijn werk doen. Voor een tientje meer zul je dichter in de buurt komen van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Nog geen 6.0 binnen gekregen, maar vanmorgen wel een security-update van 9.2 Mb. Ik moest er snel vandoor naar m'n werk, dus niet kunnen zien welke build deze update had.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
peptalk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:00:
Is te goedkoop voor goede kwaliteit, maar zal wel passen en zijn werk doen. Voor een tientje meer zul je dichter in de buurt komen van het origineel.
Bedankt. Ik ben nu aan het overwegen om toch een stuk van volledige kwaliteit te kopen hier (voor ergens tussen 70 en 90 euro) maar ik vrees ergens voor de moeilijkheidsgraad van het monteren van een dergelijk scherm.

Ik heb wel technische affiniteit maar als ik een schermpje van 80 euro stuk maak of ik maak iets anders kapot intern, dan heb ik veel geld uitgegeven en heb ik nog steeds niets in handen.

Is het voor een zorgzaam iemand geen probleem of is het risico ook voor geoefende personen vrij hoog dat er iets fout gaat?
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen hoort in het Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic.

Discussie over accessoires hoort in Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)".

Voor garantiedingetjes kun je terecht in Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic.

Het topic over het voormalige model Nexus 7 staat: -> Google Nexus 7 - model 2012.