Geen enkele last.
Volgens mij met 2 dagen trackable.
Volgens mij met 2 dagen trackable.
Ook zonder SIM-kaart?ariedude schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:38:
Heeft mijn toestel ook last van
Thanks voor de info, tags zijn besteld3meter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:44:
[...]
Ja, ik gebruik dat heel veel, werkt ideaal, je went er snel aan. Ik heb een strip van 15 van die tag's op Ebay gekocht, was dacht ik 9,-. Van die zelfklevende, net postzegels. In de auto zit er 1, op kantoor, in huis, nachtkastje. Je zet er eenmalig in wat je wilt dat de foon doet en klaar. De telefoon er vlak bij houden, <pliep>, en dan staat het erin, bijvoorbeeld voor 'savonds volume op nul, wifi uit, wekker aan om 7 uur.
Ff kijken, de tag's zijn met de NXP NTAG303 chip, heb geen Mifare's om te testen.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Nou, dat weet ik nog niet. Ik heb een telfort zakelijk en een tmobile prive sim. Ik gebruik het toestel wel intensief denk ik. Exchange, gmail. Veel bellen, appen. Bt connectie aan de RNS310 van vw enz enz. Vandaag 2 reboots gehad onder werktijd. Geen idee waarom
binnen gekomen, geroot, laatste versie erop daarna app store fix en klaar. niks geen last vrouw is erg erg blij. gisteren heeft ze 1 dag en 11 uur met haar batterij gedaan. ik blij en zij blij.Ashen Shugar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:26:
Ik heb vorige week een Faea f1 besteld, al word ik met deze verhalen wel een beetje zenuwachtig. Zijn er ook gebruikers die geen last hebben?
Overigens; hoe snel was het bij jullie mogelijk op de verzending te tracken? Ik heb besteld via hun eigen website.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Waar haal ik die tags vandaan? Leuk om te testen
[ Voor 4% gewijzigd door oeps op 20-08-2013 22:44 ]
Ik heb m'n tags hier vandaan http://tinyurl.com/lxnlestariedude schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:01:
[...]
Waar haal ik die tags vandaan? Leuk om te testen
Je had wel wat vaker op die spatiebalk mogen tikkenoeps schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:08:
[F1]
Hi All,
Heb net 5 dagen met de F1 kunnen spelen. Heb net in het FAEA forum wat ervaringen gepost:
http://forum.faeamobile.com/thread-934-1-1.html
Hoop dat je er wat aan hebt.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Ik heb ze bij z'n Engelse concurrent gekocht, die Mifare's 1k durf ik nog niet aan, heb zo'n flauw vermoeden dat die niet gaan werken.....3meter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
Ik heb m'n tags hier vandaan http://tinyurl.com/lxnlest
Reboots met dual SIM is een bekend euvel. Dat staat volledig los van het issue wat ik heb, dat gaat namelijk ook gewoon zonder SIM-kaart gebeuren.ariedude schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:30:
[...]
Nou, dat weet ik nog niet. Ik heb een telfort zakelijk en een tmobile prive sim. Ik gebruik het toestel wel intensief denk ik. Exchange, gmail. Veel bellen, appen. Bt connectie aan de RNS310 van vw enz enz. Vandaag 2 reboots gehad onder werktijd. Geen idee waarom
Binnenkort kom ik 3 keer in de week in Apeldoorn, daar zit toevallig een webshop van NFC spullen. Ik wil daar eens een afspraak maken zodat ik verschillende tags kan testen. Dit helpt de shopeigenaar, omdat hij Faea ergens in een lijstje kan toevoegen, maar het helpt ook de Faea-gebruiker omdat die ergens terug kan vinden wat wel en niet werkt met zijn telefoon.antimos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:25:
[...]
Ik heb ze bij z'n Engelse concurrent gekocht, die Mifare's 1k durf ik nog niet aan, heb zo'n flauw vermoeden dat die niet gaan werken.....
[ Voor 32% gewijzigd door sypie op 21-08-2013 08:02 ]
Ik had laatst precies hetzelfde. Telkens wou hij een of ander bestand downloaden (iets van c323143.dahaf0303400f of zoiets). Lukte elke keer niet en naar een paar keer die melding te hebben verwijderd kwam het niet meer terug. Kon ook niet zien welke app dit probeerde te doen.D!ablo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:02:
Mijn F1 is hele tijd een gif bestand aan het downloaden. Lijkt mij een malware te zijn. Phone reset heeft niet geholpen. Heeft iemand daar ook last van?
Bij mij probeerde hij een handtekening van iemand in een mailtje te downloaden en dat lukte steeds niet.D!ablo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:02:
Mijn F1 is hele tijd een gif bestand aan het downloaden. Lijkt mij een malware te zijn. Phone reset heeft niet geholpen. Heeft iemand daar ook last van?
3meter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
Ik heb m'n tags hier vandaan http://tinyurl.com/lxnlest
[ Voor 2% gewijzigd door antimos op 21-08-2013 20:34 . Reden: gapps patch vergeten te melden ]
Dat kan wel even duren, wordt pas zichtbaar op het moment die dat Hongkong verlaat. En daarna is die ook in een paar dagen in NL. In mijn geval duurde het ongeveer 2-3 weken voor ik hem had. Tracecode werkte voor mij pas nadat ik een briefje van postnl in mijn brievenbus vondt, aangezien ik niet thuis was.Ashen Shugar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:26:
Ik heb vorige week een Faea f1 besteld, al word ik met deze verhalen wel een beetje zenuwachtig. Zijn er ook gebruikers die geen last hebben?
Overigens; hoe snel was het bij jullie mogelijk op de verzending te tracken? Ik heb besteld via hun eigen website.
Wanneer had je besteld?antimos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:49:
Zo, eindelijk de F1 ontvangen via PandaWill (incl. wit/transparante cover waar ik niet op gerekend had)
Al een beetje mee aan het spelen geweest,
Tot nu toe een tevreden F1 gebruiker...
Zie het nu ook, heel vreemd, copy paste vanuit Word gaat niet helemaal vlekkeloos blijkbaar, ga ze nog we ff toevoegen. dank voor de opmerkingantimos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:18:
[...]
Je had wel wat vaker op die spatiebalk mogen tikken
Dit Google Play: NFC Task Launcher erop zetten, spreekt voor zich verder.ariedude schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:39:
Top, die ga ik even bestellen. Ergens een handleiding hoe en wat met NFC? ;-)
[...]
Hier ook 2 augustus besteld. 9e verzonden met Singapore Post. Sinds 20 augustus in nl. Nu nog een postbode en een pakketje.antimos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:39:
@mpx200_05
2 aug.Paypal betaling gedaan, via FedEx laten versturen, vanmorgen 21 aug. ontvangen.
Heb zo'n idee dat er bijbesteld moest worden bij FAEA, duurde ong. 2 weken voordat hij afgestuurd werd.
Niet echt jofel van Pandawilll, had ik hem ook per gewone post kunnen laten komen, had niet veel gescheeld qua tijd.
@oeps yeah oeps ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door mpx200_05 op 22-08-2013 20:33 ]
Ik heb hem al op m'n SD-kaart staan, maar nog niet geprobeerd.Ashen Shugar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:35:
Heeft iemand al de MIUI ROM geprobeerd?
Mijn Faea is zojuist - na een week - trackable geworden, goed nieuws.
Dat was mijn vraagAshen Shugar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:27:
Kijkend naar een reactie eronder, lijkt het erop dat deze zonder dualsim-ondersteuning is. Wat voor mij persoonlijk niet zo'n punt is, aangezien ik voorlopig toch geen extra simkaart zal gebruiken.
Firmware van de router even updaten.aki345 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:21:
Voor mijn zoon een F1 gekocht. Helemaal blij is ie. Jammer genoeg krijgen we thuis maar geen verbinding met onze Wifi-router (staat op telefoon keurig in het WLAN-lijstje). Vreemd, want bij opa en oma was het in een vloek en een zucht gepiept. De laptop, tablet en twee andere telefoons maken moeiteloos verbinding met de router.
Weet even niet waar ik de oplossing zoeken moet.
Gedoe met WPA, WPA2, etc code bekeken? Wellicht staat daar iets anders dan standaard bij de F1?aki345 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:21:
Voor mijn zoon een F1 gekocht. Helemaal blij is ie. Jammer genoeg krijgen we thuis maar geen verbinding met onze Wifi-router (staat op telefoon keurig in het WLAN-lijstje). Vreemd, want bij opa en oma was het in een vloek en een zucht gepiept. De laptop, tablet en twee andere telefoons maken moeiteloos verbinding met de router.
Weet even niet waar ik de oplossing zoeken moet.
Ik denk dat je gelijk hebt, mijn F1 ook besteld op 2 augustus, 8 augustus verstuurd met China Post en vandaag aangekomen in Amsterdamantimos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:39:
2 aug.Paypal betaling gedaan, via FedEx laten versturen, vanmorgen 21 aug. ontvangen.
Heb zo'n idee dat er bijbesteld moest worden bij FAEA, duurde ong. 2 weken voordat hij afgestuurd werd.
Niet echt jofel van Pandawilll, had ik hem ook per gewone post kunnen laten komen, had niet veel gescheeld qua tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door bootism op 22-08-2013 14:01 . Reden: qoute ]
Ik heb de gok gewaagd en de MIUI Rom erop gezet.Ashen Shugar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:53:
Oeps.
Laat het even weten svp, ben enorm verslaafd aan MIUI geraakt.
Firmware is up-to-date, reboot van router helpt niet. Beveiliging is WPA2-PSK, hetgeen de F1 ook aangeeft bij de eigenschappen van de betreffende WIFI. Password heb ik inmiddels zo vaak ingevoerd, dat ik het kan dromenSmobbo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:35:
[...]
Gedoe met WPA, WPA2, etc code bekeken? Wellicht staat daar iets anders dan standaard bij de F1?
[ Voor 30% gewijzigd door aki345 op 22-08-2013 18:59 ]
Vandaag gecontroleerd, ik kreeg namelijk een druppeltje voor de toegang van de school. Dat bleek toch lekker een NFC te zijnantimos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:18:
Heeft er iemand toevallig al geexperimenteerd met NFC tags icm de F1?
Werken de Mifare 1K tags ook of alleen de NTAG203 types?
Toch niet toevallig de Capslock aanstaan bij het intikken v/h ww?aki345 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:12:
Gedacht dat een factory reset geen kwaad zou kunnen. Gevolg is dat de telefoon nu niet meer opstart. Wat een gedoe met die Android-meuk zeg.
ROM van 6 augustus erop. Lost het Wifi verhaal niet op, maar we hebben weer beeld. Zonde van de tijd hoor, zoiets...
Probeer eens een ander kanaal in te stellen. Ooit ook problemen gehad met een Chinees tablet.aki345 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:20:
[...]
Firmware is up-to-date, reboot van router helpt niet. Beveiliging is WPA2-PSK, hetgeen de F1 ook aangeeft bij de eigenschappen van de betreffende WIFI. Password heb ik inmiddels zo vaak ingevoerd, dat ik het kan dromen, daar zit 't 'm niet in.
Als ik beveiliging van de router er af gooi, dan verbindt de F1 wel....
Ik gebruik telkens 'show password' om typfoutjes te voorkomen... Inmiddels al de kanalen afgelopen, verschillende reboots van zowel router als telefoon gepleegd. Zelfs factory reset van router en geexperimenteerd met alernatieve SSID-namen en eenvoudige wachtwoorden (misschien zit er een Chinees toetsenbordje in de weg bij sommige karakters). Niks helpt.mpx200_05 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:36:
[...]
Probeer eens een ander kanaal in te stellen. Ooit ook problemen gehad met een Chinees tablet.
Hier geen probleem met 2 routers in huis.
De problemen waren hier ook met een Telfort een Zyxel p-2601-HN. De WiFi van de Zyxel is uitgeschakeld en twee TP-Link 1043 verzorgen de WiFi hier.aki345 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:58:
[...]
Hier staat een zes jaar (?) oude Zyxel P-2602HW-D1A die we via Telfort hebben gekregen. De Nexus7 op Android 4.3 weet wel raad met de Wifi, evenals Linux laptops en Nokia N9's (meego). Het makkelijkst is misschien om een nieuwe modem te bietsen...
En via "About phone/System update/Local updates ?mpx200_05 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:02:
Pandawill heeft er de update van juli waarschijnlijk opgezet, maar is vergeten om de recovery mee te nemen?
Volume up + power leveren alleen een verlicht zwart scherm op.Ook na een tijdje wachten gebeurt er niets.
De batterij moet eruit om weer te kunnen opstarten.
Helaas geen buienradar en syncende Google Calendar voorlopig.
Helaas ook een zwart verlicht scherm. Heel even een klein flashje waarbij het lijkt of het dialoogscherm van de bevestiging van de reboot nog een keer heel kort tevoorschijn komt.antimos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:37:
[...]
En via "About phone/System update/Local updates ?
Ongeduldig.mpx200_05 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:06:
[...]
Helaas ook een zwart verlicht scherm. Heel even een klein flashje waarbij het lijkt of het dialoogscherm van de bevestiging van de reboot nog een keer heel kort tevoorschijn komt.
Ik ook, heb ook nog nooit meegemaakt dat hij een update installeert zonder een voortgang te laten zien.mpx200_05 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:23:
hummm... dan gaan we het vanavond nog maar eens proberen. Toch al voldoende Android toestellen voorzien van een nieuwe ROM oid die sneller een teken van leven geven.
Ook de tweede F1 geeft hetzelfde probleem. Beide toestellen zijn niet goed of ik... Meest logisch is dat ik iets niet goed doeMomus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:25:
[...]
Ik ook, heb ook nog nooit meegemaakt dat hij een update installeert zonder een voortgang te laten zien.
Dit was de eerste.
Gapps fix kan inderdaad alleen via de recovery.mpx200_05 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:02:
[...]
Ook de tweede F1 geeft hetzelfde probleem. Beide toestellen zijn niet goed of ik... Meest logisch is dat ik iets niet goed doeMaar wat. Na 10 minuten wachten nog niets veranderd aan het zwart verlichte scherm.
Ook via about phone wil faea-f1-gapps-fix3.zip niet installeren.
Al gezocht naar een filmpje maar (nog) niet gevonden.
Waarschijnlijk kun je cwm er via de flash via usb methode die erop zetten. Kreeg net ook te horen dat hij binnen was van pandwill (thuis, zit nu op werk), dus ik zal snel genoeg vaststellen of ik hetzelfde issue heb.mpx200_05 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:02:
Pandawill heeft er de update van juli waarschijnlijk opgezet, maar is vergeten om de recovery mee te nemen?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Tags binnen! Werkt perfect. Heb jij ook nog iets aangeschaft om ze te beschermen? Of plak je ze zo overal op je kozijnen e.d. :-)3meter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:57:
[...]
Dit Google Play: NFC Task Launcher erop zetten, spreekt voor zich verder.
Welnee, die tags zijn al van 1 of ander taai materiaal, dus dat blijft wel heel. Ik heb ze op een tafel zitten, op de armsteun in de auto, aan de zijkant van een kastje... werkt al een maandje.ariedude schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Tags binnen! Werkt perfect. Heb jij ook nog iets aangeschaft om ze te beschermen? Of plak je ze zo overal op je kozijnen e.d. :-)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
[ Voor 49% gewijzigd door sypie op 25-08-2013 15:31 ]
Lag dus mooi niet aan mezelf! Nadat ik via about phone (locale update) de update van 6 augustus erop had gezet was er wel een recovery menu.mpx200_05 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:02:
[...]
Ook de tweede F1 geeft hetzelfde probleem. Beide toestellen zijn niet goed of ik... Meest logisch is dat ik iets niet goed doeMaar wat. Na 10 minuten wachten nog niets veranderd aan het zwart verlichte scherm.
Ook via about phone wil faea-f1-gapps-fix3.zip niet installeren.
Al gezocht naar een filmpje maar (nog) niet gevonden.
[ Voor 6% gewijzigd door mpx200_05 op 25-08-2013 17:16 ]
Ah, dan zal ik daar ook even op letten zometeen. Heb je uiteindelijke en local update of remote update (OTA) gedaan via about / Phone?mpx200_05 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:10:
Lag dus mooi niet aan mezelf! Nadat ik via about phone de updat van 6 augustus erop had gezet was er wel een recovery menu.
Dus voor alle Pandawill bestellers: kan je niet in recovery komen dan eerst updaten, waarbij er gedurende een aantal minuten niets lijkt te gebeuren na de reboot (ook geen meldingen in je scherm), hierna kan je wel in de recovery.
1. locale update vanaf externe SDcardbootism schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:15:
[...]
Ah, dan zal ik daar ook even op letten zometeen. Heb je uiteindelijke en local update of remote update (OTA) gedaan via about / Phone?
Is het bij jullie trouwens ook zo dat als je de telefoon aan de oplader doet terwijl hij leeg is, dat hij dan automatisch weer aan gaat? Dus niet een speciaal laadscherm.
Fasterfix lijkt vast te lopenloopt vast(geen busybox?) .. Ik heb wel gappsfix gedraaid (staat hier ergens) zodat hij via wifi vaak al snel locatie vind. Er moet echt nog een goede truuk zijn. hij gedraaigd zich nu als mijn lg 2x met oude rom, langzame fix.mpx200_05 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:10:
[...]
edit: gaat de GPS beter functioneren door Fasterfix oid te gebruiken (met root) of is dat niet nodig?
[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 25-08-2013 20:30 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Kip op 25-08-2013 20:40 ]
Pardon my dutch
Wat geeft hij dan aan in "about phone" in kernel version in build number? Ik wil weten of de laatste er bij mij op staat.
na aanklkken van Gandalf icm Superuse of SuperSu gaat de F1 direct naar het homescherm zonder dialoog.leuk_he schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:35:
-root via farmaroot, gandalf. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2130276
[ Voor 9% gewijzigd door mpx200_05 op 25-08-2013 21:58 ]
Ok.. ik draai dus de ouderempx200_05 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:54:
[...]
na aanklkken van Gandalf icm Superuse of SuperSu gaat de F1 direct naar het homescherm zonder dialoog.
usb debuging staat aan.
/* volgens mij is het een rotte vertaling, en disable je de verifiatie ipv dat hij disabled is. */bootism schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:56:
@
Probleem:
Hierna heb ik het geprobeerd met file verification enabled, dit leek wel te werken, er stond uiteindelijk 'succesful' en dat ik de batterij eruit moest halen, weer terug doen en normaal opstarten. Ik kan echter nog steeds geen buienradar installeren, kan de app sowieso niet vinden in de playstore app, als ik t via play.google probeer krijg ik deze melding (not compatible with your device)
Standby dual sim. Dus maar 1 antenne voor 2 simkaarten. Als je dus verbinding hebt met sim1 heeft sim2 geen ontvangst meer. Volkomen normaal dus.Kip schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:39:
Inmiddels heb ik een tweede F1 binnen, deze keer van Panda wil ipv faea mobiel zelf. Hier heb ik ook een screenprotecter + cover gekregen.
De tweede telefoon heeft niet de issue met de volume min rocker knop, deze werkt\klikt zoals je zou verwachten.
Hoewel dat storend is valt er wel mee te leven met de eerste telefoon.
Verder geen vastlopers gehad op beide toestellen, De camera valt nog steeds tegen ook met de laatste update van 6-8.
Op een toestel gebruiken wij twee sim kaarten, klopt het dat de andere even geen bereik heeft als de andere sim een gesprek ontvangt/maakt?
/edit inmiddels heb ik ook topntp geprobeerd om de ntp server te fixen. Deze geeft aan de mogelijkheid om google ntp servers (of settings) te gebruiken, verder niet de moeite genomen om te kijken of deze settings echt anders zijn dan met fastergps.
Ik denk dat je gelijk hebt, zo had ik het ook getest, geen locatieleuk_he schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:11:
/* volgens mij is het een rotte vertaling, en disable je de verifiatie ipv dat hij disabled is. */
Klinkt goed.
Heb je er al een simkaart in? anders herkent hij het land wellicht niet om hem te installeren? Of gapps werkt test ik door google maps op te starten, en kijken of hij op basis van wifi dan een locatie kan vinden.
Een aantal apps heeft Google maps nodig. Dus na het installeren van de gapps fix moet je eerst google maps downloaden.bootism schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:41:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt, zo had ik het ook getest, geen locatie
Nu net een simkaart erin gedaan en voila, op 10 meter nauwkeurig mijn locatie in maps - Buienradar kan ik nu ook vinden in de appstore.
Bedankt
+1unfold schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:56:
Rooten is ook bij de 8-6 rom een eitje.
- download de ClockWorkMod "miro" op http://lameserver.de/f1 (deze recovery verandert helemaal niets aan je telefoon, kei handig)
- Download de "superuser-3.1.3-arm-signed.zip" ergens vandaan
zet ze beiden op je SD kaart
1. Reboot naar recovery (volume-up en power bij opstarten in blijven drukken)
2. install from SD -> kies de Miro clockworkmod die je gedownload hebt
Je komt nu in de "clockworkmod recovery".
3. installeer vanuit deze recovery de superuser file op dezelfde manier: install from SD card.
Klaar.
Ja, ik had daarvoor al google maps gedownload, blijkbaar moet er ook een SIM kaart in het toestel zitten voordat de Google Apps fix werkt. Verder heb ik de ROM van 6 augustus geroot via de volgende methode:Smobbo schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:15:
Een aantal apps heeft Google maps nodig. Dus na het installeren van de gapps fix moet je eerst google maps downloaden.
Als je een nieuwe ROM flashed vanuit recovery zie je wel gewoon voortgang. Als je het via update in Android doet zie je niets.
De ROM van 6 augustus zorgt ervoor dat framaroot niet werkt. Rooten kan dan alleen vanaf je computer.
Ik heb de superuser file hier vandaan: http://androidsu.com/superuser/unfold schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:56:
- download de ClockWorkMod "miro" op http://lameserver.de/f1 (deze recovery verandert helemaal niets aan je telefoon, kei handig)
- zet ze beiden op je SD kaart
3. installeer vanuit deze recovery de superuser file op dezelfde manier: install from SD card.
Klaar.
If it aint broke, dont'fix itmeintje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:14:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat Gappsfix
[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 26-08-2013 17:28 ]
[ Voor 20% gewijzigd door mpx200_05 op 26-08-2013 18:51 ]
Met Volume Up en Power ingedrukt kom ik in een recovery menu waar ik nergens "install from SD" zie staan. Alleen maar "aply update". Ik heb beide zip files op een extern micro SD gezet, niet uitgepakt. Iemand een idee?unfold schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:56:
zet ze beiden op je SD kaart
Klaar.
[ Voor 7% gewijzigd door bootism op 26-08-2013 20:17 ]
CyanogenMod is een prachtig stukje werk, draait op mijn 3 jaar oude Galaxy S i9000, en laat die behoorlijk soepel lopen. Het is ook een stuk uitgebreider dan stock android geloof ik. Helaas voorlopig alleen nog maar voor de F2. Zou dit graag ook zien op de F1.belgareth schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:51:
Het lijkt erop dat er ondersteuning komt voor cyanogenmod volgens deze thread. Zie ook:
http://forum.faeamobile.com/thread-941-1-1.html
http://www.cyanogenmod.org
Heeft iemand ervaring met deze mod?
Duidelijk niet bekend met android developen.belgareth schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:51:
Het lijkt erop dat er ondersteuning komt voor cyanogenmod volgens deze thread. Zie ook:
Dat is nog eens mooi nieuwsbelgareth schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:51:
Er is een nieuwe versie van de MIUI Rom voor de FAEA F1 op Needrom.com gepost (http://www.needrom.com/mobile/faea-f1-miui/).Smobbo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:46:
Mmm, Google Apps zitten er niet bij en de gapps die via de miuiandroid website bij V5 3.7.5 wordt geleverd werkt niet.
Daarnaast lukt het nu ff niet op een exchange account toe te voegen (een email.zip al geflashed, hielp niet, logisch misschien ook).
Als je iemand wil bellen krijg je overigens hetzelfde standaard pop-up scherm als bij de gewone Android, je kan wel standaard met 1 van de 2 simkaarten bellen.
Dus eerst daar ff achter komen en dan probeer ik het wel weer opnieuw. Opzich ziet MIUI er gewoon een stuk beter uit dat de standaard Android omgeving.
Probleem hier opgelost omzeild met een Sitecom krijgertjempx200_05 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:05:
[...]
De problemen waren hier ook met een Telfort een Zyxel p-2601-HN. De WiFi van de Zyxel is uitgeschakeld en twee TP-Link 1043 verzorgen de WiFi hier.
Hier zie ik wel een zwarte tussen staan: http://forum.faeamobile.com/thread-871-1-2.htmlNielson schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:03:
Zit ook naar dit toestel te kijken als opvolger van m'n Blade, mede naar aanleiding van de review van Joosie200. Vind het alleen zo jammer dat 'ie er niet in het zwart is. Zag wel dat ze op de site van FAEA extra platte gekleurde covers aanbieden, maar daar zit helaas ook geen zwarte tussen
Jasypie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:48:
Is het normaal dat na het flashen een random offset verschijnt?
Mocht je hem moeten opsturen: http://www.samenkopen.net/action_products/899369/745138sypie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
Het maakt allemaal niet meer uit wat ik doe met mijn F1. Het toestel houdt het niet eens vol totdat ik een nieuwe ROM heb geflashed. De reboot is dan al weer gestart...
Net het contactformulier ingevuld van Faea. Ik ga maar vast sparen voor de verzendkosten geloof ik... (heen en terug)
[ Voor 19% gewijzigd door Freakster86 op 28-08-2013 20:26 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq