Ik heb sinds gisteren de FAEA F1 (bij Pandawill gekocht voor 66 euro, kon het niet laten voor dat geld). Nu zijn er een paar dingetjes die ik ergerlijk vind en waarvan ik me afvraag of er iets aan te doen is.
Allereerst flikkert de notification bar soms als ik scroll in bijvoorbeeld instellingen of Google Play. Ik zag dat andere mensen dit ook hadden. Is dit te fixen?
Ik kan alle Google-apps installeren, behalve Google+. Dat vind ik jammer, want ik was dat op mijn JiaYu G3 net gaan gebruiken om foto's automatisch te back-uppen, wat ik erg prettig vond. Is hier iets aan te doen?
Tot slot, ik heb Kernel version 3.4.0-perf met als datum Mon Nov 18 14:08:22 CST 2013. Is dit nou de nieuwste ROM of kan ik ergens een nieuwere (betere) downloaden?
Al met al maakt de F1 voorlopig niet zo'n beste indruk op me (batterij erg snel leeg, camera niet best, touchscreen reageert soms irritant (vooral in de camera-app), cheap-ass volume/powerknopjes (die overigens zwart zijn op mijn toestel)). Als dit zo blijft ga ik mijn JiaYu maar weer gebruiken en trek ik volgende maand wel de portemonnee voor de OnePlus One...
Edit: dat flikkeren van de notification bar is opgelost... Is alleen als je een live wallpaper hebt. Geen live wallpaper meer dan maar. Jammer, maar valt mee te leven.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 28-04-2014 14:05
]