Ik heb hem gekocht bij Faea zelf, met express mail besteld was hij er in 1,5 week binnen.
Toestel voelt goed aan en eerder commentaar dat materiaal slecht is of telefoon buigt zie ik niks van terug.
De standaard ROM staat er nog op omdat ik wou wachten op Cyanogen maar blijkbaar duurt dat nog even. Alles werkt prima in de standaard ROM.
GPS moet ik nog fixen want ik vermoed dat hij nog steeds naar China gps gaat want ik krijg geen fix nog. Maar moet zeggen dat ik GPS ook niet echt gebruik. Zal deze week is proberen dat aan te oasen.
Qua NFC nog niet veel gespeelt mee maar telefoon kan prima uitlezen en acties aanmaken.
Dualsim in toestel werkt echt perfect. Maar das dan ook een deel android zelf vermoed ik.
Gebruik Data/bellen op mijn werk SIM en prive alleen voor bellen.
Ik kwam van een samsung galaxy S met hardware matige 3-wegs knoppen en ik moet zeggen dat ik die wel mis op de Faea. Als het scherm nu zwart word moet je altijd naar de rechter zijkant knop en dat is net wat minder snel en ongemakelijker.
Verder kleine light bleeding als je via de zijkant dichtbij naar het scherm kijkt. een 1 mm streepje waar licht te zien is. Zie je verder niks van bij normaal gebruik en is misschien te verwachten voor deze prijs.
Verder heb ik wel 3 keer meegemaakt dat de telefoon was vastgelopen (in 2 weken) Dan word het scherm langzaamzwart, de pixels doven echt van grijs naar zwart.
Uit en aan en het was opgelost. 2 keer gedaan met de vergrendelknop en 1 keer moest ik de batterij er uit halen. Was verder niet zo veel bijzonders aan het doen toen het toestel vastliep.
Ik heb me oude samsung galaxy een update gegeven naar CM 10 en aan me GF gegeven. En als Cyanogenmod beschikbaar is voor de F2S zal ik die ook wel meteen installeren. Want ik vermoed dat de crashes meer software matig zijn dan hardware matig.
Verder mmmz, fijne telefoon. Is snel met een goed beeld. Misschien wel handig om hoesje gelijk mee te bestellen aangezien ik nu wel beetje moet zoeken naar een goed hoesje dat past.
Dit was ff alles zo uit het hoofdje getypt zonder aandacht voor zinsopbouw maar je hebt er vast wel wat aan
Als je meer vragen hebt moet je het maar zeggen. Zal kijken of ik deze week nog kan spelen met GPS en NFC.