Nu pas 2nd pay kunnen doorvoeren, totaal: 216.83 USD (197.84 + 1.60 + 17.39). Al was de insteek eigenlijk dat ze voor 8 USD extra dan meteen zo'n chique cover zouden meesturen. Maar die is over vier dagen pas binnen bij de verkoper, dus no such luck. Toevallig zelfde lead-in time als de F2 Elite op Pandawill. Maar sure, dan had je 'em best ook op Antelife kunnen halen, als dat je liever geweest was, daar is 'ie net zo duur. Anyways, zal 'em deze maand nog wel binnen hebben gok ik.G33st schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:08:
[...]
Hoeveel heb je er voor betaald inclusief verzendkosten?
Het blijft verder natuurlijk van de zotte als je je bedenkt dat je voor zo'n 165 euro een nette quadcore 5.0" FHD dualSIM telefoon met NFC hebt, als je onze westerse markt ziet. Ook bij szneo.tmall.com een Neomobile N003 besteld. Ff kijken wat beter bevalt. Eentje gaat dan door naar iemand uit m'n omgeving en de ander houd ik dan tot de december feestmaand, wanneer ik upgrade naar een of ander zwart MTK6589T 2GB RAM model met goede accucapaciteit, waarschijnlijk de Jiayu G4 Adv.