Ik heb dat alleen mee de mirror small app van Sony. Irritant idd maae gelukkig niet met gewone fotos zou gek worden. Helaas ben ik bang dat er met dit soort vage software foutjes niks anders op zit dan "resetten" dus alles opnieuw installeren. Ik kan bijv. niet backuppen , geeft een foutmelding. Maar ik haat formatteren dus ik backup niet meerSmokedSausage schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:04:
Sinds een paar dagen wil mijn Z1 de foto's niet meer op de sd kaart opslaan. Het vreemde is dat ik geen update gedaan heb en dat ik het voorheen altijd wel kon. Iemand met hetzelfde probleem of die een oplossing weet?
(alle bestanden van de sd kaart kan ik nog wel lezen)
Heb je de File Commander app die door Sony paae maanden terug is gepusht via een update? Daarin kun je mappen maken zoals je wilt. Enige minpunt is eigenlijk dat de album app van Sony nooit zo divers zal zijn als die van de Galaxy's. Maar mappen maken kan dus wel. Als je file commander niet heb kun je nog altijd andere downloaden zoals ES File Explorer.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:24:
Heb nog maar xperia z1 in huis
Kom er niet uit hoe je vanuit je album je foto's aparte mappen kan maken en doorschuiven
Wil een map bv van mijn hondenfoto's maken en bv van Fam.
Weet niet hoe dit eenvoudig gaat of moet je iets downloaden
Nu alle foto's in whatsapp album
Maar wil zoals je op de computer kan doen van aparte foto's aparte album maken
Succes