Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BrbZrk
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-10 04:41
quote:
SmokedSausage schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:04:
Sinds een paar dagen wil mijn Z1 de foto's niet meer op de sd kaart opslaan. Het vreemde is dat ik geen update gedaan heb en dat ik het voorheen altijd wel kon. Iemand met hetzelfde probleem of die een oplossing weet?
(alle bestanden van de sd kaart kan ik nog wel lezen)
Ik heb dat alleen mee de mirror small app van Sony. Irritant idd maae gelukkig niet met gewone fotos zou gek worden. Helaas ben ik bang dat er met dit soort vage software foutjes niks anders op zit dan "resetten" dus alles opnieuw installeren. Ik kan bijv. niet backuppen , geeft een foutmelding. Maar ik haat formatteren dus ik backup niet meer :) bel Sony anders op.
quote:
Carlabeekmans schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:24:
Heb nog maar xperia z1 in huis
Kom er niet uit hoe je vanuit je album je foto's aparte mappen kan maken en doorschuiven
Wil een map bv van mijn hondenfoto's maken en bv van Fam.
Weet niet hoe dit eenvoudig gaat of moet je iets downloaden
Nu alle foto's in whatsapp album
Maar wil zoals je op de computer kan doen van aparte foto's aparte album maken
Heb je de File Commander app die door Sony paae maanden terug is gepusht via een update? Daarin kun je mappen maken zoals je wilt. Enige minpunt is eigenlijk dat de album app van Sony nooit zo divers zal zijn als die van de Galaxy's. Maar mappen maken kan dus wel. Als je file commander niet heb kun je nog altijd andere downloaden zoals ES File Explorer.

Succes

• Dersan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:06
quote:
Dersan schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:16:
[...]

Nog even een update. Vorige week maandag ingeleverd bij Coolblue. Bevestiging van hun dat er inderdaad geen valschade zichtbaar is. Ze nemen in ieder geval de onderzoekskosten al op zich, ongeacht de uitkomst, wat netjes is. Ook vertelden ze mij dat mocht Sony de telefoon niet onder garantie wilt laten maken ik het zeker zou moeten overwegen om stappen te ondernemen. Heb maar niet meteen medegedeeld dat ik dat dan tegen de verkoper zou doen en niet de fabrikant, maargoed ;).
Vanmorgen een emailtje gekregen, de telefoon is gerepareerd onder garantie :).

PSN: Stensie

• maajelvv
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09-11 05:03
Mijn z1 van telfort is al 2 keer het scherm spontaan gaan barsten.
Opgestuurd via Telfort en binnen 2 weken had ik hem terug. onder garantie en ik kreeg ook een leentoestel.
Had ook gehoopt dat de z3 iets meer kon en dat het een wat grotere update was. Dit lijkt nou een beetje een "moetje"

• m0ridin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:57
quote:
Masegate schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:54:
[...]

Wat ik bij de Z2 had, heb ik bij de Z3 weer. Hoeveel toegevoegde waarde is er nou t.o.v. de Z1? Wat mij betreft vrij weinig. Heb voor mijn vrouw een maand geleden een Z1 gekocht voor 325 euro (ikzelf kocht hem in april voor 430 euro). Waarom zou ik 500 euro betalen voor een Z2 of straks 600 voor een Z3?

Wel fijn op zich dat ik nu nog niet heel erg het gevoel heb dat ik achter loop. ;)
Voor mij is de Z3 een serieuze optie voor vervanging van mijn Z1 (de Z2 was een twijfelgeval, maar in de tussentijd voor een Lumia930 gegaan en toen ik wist dat de Z3 niet heel lang zou duren was de Z2 geen optie meer).

Voor mij de pluspunten... Kleine (maar aanwezige) upgrade in cpu, grote upgrade in scherm kwaliteit, prettigere bouw. Al met al genoeg om er nu wel aan te gaan dan maar. Vooral het scherm van de Z1 kan me niet bekoren, flets en gewoon niet indrukwekkend. Dat en de plastic beschermlaag storen me toch aardig (helemaal na vergelijking met andere toestellen als de HTC One, Lumia 930, etc).

Enige minpuntje voor mij zijn de nog altijd wat grote bezels, maar vooruit...

• henri86
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:02
Mogelijkheid om de Face In app op m'n Z1 te krijgen?

• Dersan
Mijn z1 zojuist opgehaald na het gebarsten scherm verhaal...compleet nieuwe gekregen :). Of nouja, de behuizing is helemaal nieuw (voor en achterkant, klepjes e.d.) en de telefoon zou dan een factory reset gekregen moeten hebben.

Ik kan de IMEI niet checken iigl.

Dersan wijzigde deze reactie 19-09-2014 14:20 (51%)

• oli4b
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 26-10 15:31
quote:
timberleek schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:09:
Heeft iemand er wel eens last van dat hij slecht te verstaan is met de Z1?

Ik heb de laatste tijd al en paar keer mensen gehoord die zeiden dat ik slecht te verstaan was.
Als ik hem op speaker zet is het beter, maar dat zou zomaar kunnen komen doordat ik dan recht in de microfoon praat.

Eerder dacht ik dat het kwam door water dat in de holte zat. Ik heb hem vaak in de douche liggen met muziek aan. Als ik meteen daarna ga bellen kan ik me voorstellen dat er nog vocht in zit.
Maar ook nu net belde ik met iemand en was ik slecht te verstaan, maar het is iets van 11 uur geleden dat hij nat is geworden.
Ik heb het zelfde. Iedere keer dat ik bel klinkt het volgens de persoon aan de andere kant alsof Ik een plastic zak over mijn hoofd heb. Super irritant. Ik bel nu altijd op de speaker of via mijn bose oordopjes.
Vind het ook niet de moeite om hem op te sturen. Mijn z1 is slechts 8.5 maanden oud maar ik heb mijn abonnement al verlengt met een Note 4. Had de z1 los gekocht. Als de Note 4 binnen is mijn z1 maar weer verkopen dus

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-11 15:11
Een noodlottig voorval is mij gisteravond overkomen, gisteravond ontstond er een scheur van links naar rechts, onder mijn beeldscherm op het touchscreengedeelte, waardoor mijn touchscreen helemaal flipt, telefoon is nu onbereikbaar maar het glas zelf heeft geen schade.

@dersan, het lijkt erop dat ik hetzelfd euvel heb als dat jii gehad heb.

Wat kan ik nu het beste doen,

• Dersan
quote:
ettie1990 schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:29:
Een noodlottig voorval is mij gisteravond overkomen, gisteravond ontstond er een scheur van links naar rechts, onder mijn beeldscherm op het touchscreengedeelte, waardoor mijn touchscreen helemaal flipt, telefoon is nu onbereikbaar maar het glas zelf heeft geen schade.

@dersan, het lijkt erop dat ik hetzelfd euvel heb als dat jii gehad heb.

Wat kan ik nu het beste doen,
Ik denk niet dat het onder het touchscreen is, maar je voelt het niet zo goed door de beschermfolie over het glas heen. Had je post even gemist, heb je hem inmiddels weggebracht/opgestuurd voor garantie? Heb er eigenlijk zelf niet zoveel voor gedaan, coolblue heeft alles keurig netjes voor mij geregeld.

Zijn er hier ook nog mensen die my xperia gebruiken, en dat de lost function? Krijg het eigenlijk niet werkend, alles staat ingesteld/aangemeld hoe het zou moeten maar via de site kan ik mijn telefoon niet vinden en/of geluidssignalen afspelen.

• ettie1990
@dersan, ik heb geen beschermfolie op het glas zitten, ik ga hem vanmiddag wegbrengen naar de vodafone winkel en hopen dat ie onder garantie gemaakt kan worden, er is geen valschade aanwezig op de telefoon en de scheur kan ik niet voelen op het beeldscherm. En een klein gedeelte van het touchscreen werkt nog, het gedeelte onder de scheur, maar waar de scheur zelf zit werkt het helemaal niet meer.

• Dersan
quote:
ettie1990 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:40:
@dersan, ik heb geen beschermfolie op het glas zitten, ik ga hem vanmiddag wegbrengen naar de vodafone winkel en hopen dat ie onder garantie gemaakt kan worden, er is geen valschade aanwezig op de telefoon en de scheur kan ik niet voelen op het beeldscherm. En een klein gedeelte van het touchscreen werkt nog, het gedeelte onder de scheur, maar waar de scheur zelf zit werkt het helemaal niet meer.
Laat ze in ieder geval in de winkel noteren dat er geen valschade op het toestel zit en maak duidelijke foto's van het toestel voordat je hem wegbrengt (evt. met krant erbij oid).

• ettie1990
quote:
Dersan schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:44:
[...]

Laat ze in ieder geval in de winkel noteren dat er geen valschade op het toestel zit en maak duidelijke foto's van het toestel voordat je hem wegbrengt (evt. met krant erbij oid).
Bedankt voor deze tip!

• ettie1990
@dersan, Welke lost function bedoel je precies op de xperia z1?

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-11 02:44

There is no place like 127.0.0.1

• ettie1990
@dersan en de overige, ik had dus een scheur onder mijn beeldscherm in het touchscreen gedeelte zonder overige valschade. Zojuist bericht gehad dat het onder de garantie gemaakt is. Dat is dus zeer netjes van Sony.

• BrbZrk
Ik heb in maart mijn Z1 laten vallen en het beeldscherm barstte. Onbruikbaar. Ook gerepareerd door Sony zonder enige kosten :D.

Al die negatieve berichten over de service van Sony.... Bleehhh

• henri86
Sony gaat de complete Z lijn, dus ook de Z1, updaten naar Lollipop (Android 5.0) :D

Ik heb nog steeds KitKat er niet op staan :p

• BaBy-G
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09-11 00:11
quote:
henri86 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:34:
Sony gaat de complete Z lijn, dus ook de Z1, updaten naar Lollipop (Android 5.0) :D

Ik heb nog steeds KitKat er niet op staan :p
Opzicht goed nieuws, echter hoop ik dat Sony in de tussentijd nog een update voor mijn Z1 uit gaat brengen die o.a. het vastlopen van de camera verhelpt, aangezien de Lollipop update pas voor het eerste kwartaal 2015 gepland staat :/

Man - a being in search of meaning

• ettie1990
quote:
BaBy-G schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Opzicht goed nieuws, echter hoop ik dat Sony in de tussentijd nog een update voor mijn Z1 uit gaat brengen die o.a. het vastlopen van de camera verhelpt, aangezien de Lollipop update pas voor het eerste kwartaal 2015 gepland staat :/
Mijn camera loopt inderdaad ook nog steeds vast :'(

• machlo
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11-11 21:34
Inmiddels ligt de Z1 al een tijd op de markt. Z2 en Z3 als opvolgers ook al te koop.
Ik heb begrepen dat er veel kritiek was op het scherm, en dan mn, de kijkhoek. Blijkbaar beinvloedde dat behoorlijk de scherpte e.d.
Wat ik mij afvroeg......als die klachten sony bereiken, hebben ze sinds de introductie van de Z1 het scherm of dit probleem intussen niet verbeterd of geüpdate?? Heeft iedere Z1 die nu nog te koop zo'n slechte kijkhoek?

gr marc

• henri86
quote:
machlo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:47:
Inmiddels ligt de Z1 al een tijd op de markt. Z2 en Z3 als opvolgers ook al te koop.
Ik heb begrepen dat er veel kritiek was op het scherm, en dan mn, de kijkhoek. Blijkbaar beinvloedde dat behoorlijk de scherpte e.d.
Wat ik mij afvroeg......als die klachten sony bereiken, hebben ze sinds de introductie van de Z1 het scherm of dit probleem intussen niet verbeterd of geüpdate?? Heeft iedere Z1 die nu nog te koop zo'n slechte kijkhoek?

gr marc
Persoonlijk vind ik al dat kijkhoekengezeur aardig overdreven. Er zitten geen baggere TN panelen in waarbij bij een hoek van een paar graden meteen alles vervormd is. Qua kijkhoeken bevalt mijn (één van de allereerste Z1's gemaakt, demo model) gewoonweg prima. Misschien is het niet perfect onder een hoek van 170 graden, maar dat zou ik niet weten want ik kan me geen moment indenken dat ik m'n telefoon ooit zo heb moeten bekijken.
Mijne heeft daarentegen wel een licht gele gloed. Dat vind ik wel wat jammer en even storend als ik m'n tablet o.i.d. heb gebruikt. Kleuren zijn gewoon anders.

• Joppert98
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 26-10-2014
Wie weet de oorzaak en oplossing van het probleem dat ik soms (25% van de gebruikstijd) erg veel last heb dat de smartphone vanzelf dingen opent en 'aantikt' terwijl ik dat dus niet zelf doe en wil ! :(

(bijvoorbeeld op Whatsapp wanneer ik type, dat hij ineens vanzelf naar boven scrollt, een foto verzendt, of andere letters typt die ik wil. Etc etc)

Erg irritant en heb alles al gecheckt zoals onder andere de software update (meest recente versie is geïnstalleerd)

Wie kent dit en wie weet de oplossing, want ik word er gek van intussen.....

• arwin1993
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-10 20:33
Vochtig scherm? Als het gebeurt probeer is het scherm af te doen en kijk of het nog steeds voorkomt.

• SmokedSausage
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 28-04 16:55
Van "ghosting" heb ik ook wel een last. Bij mij verdween het altijd nog door het scherm even uit en weer aan te doen.

• BrbZrk
Je telefoon koel houden. Dat gebeurt bij mij bij hoge temperaturen. Scherm ff uit en weer aan idd.

• Joppert98
quote:
arwin1993 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:07:
Vochtig scherm? Als het gebeurt probeer is het scherm af te doen en kijk of het nog steeds voorkomt.
ik ga het proberen / in de gaten houden.
Dank voor je reactie!

• Joppert98
quote:
BrbZrk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:04:
Je telefoon koel houden. Dat gebeurt bij mij bij hoge temperaturen. Scherm ff uit en weer aan idd.
dank voor je reactie!
Ik ga het proberen / in de gaten houden / uittesten

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16-11 13:03
Ff cleanmaster installeren, die geeft aan als je toestel te warm wordt en welke app dat doet :-)

• ButsMG
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13-11 13:59
De Z1 begint voor mij ondertussen wel een drama verhaal te worden hoor. Nog nooit zo'n slechte ervaringen met een toestel gehad.

- Na aankoop een klepje dat niet goed afsloot. Omgeruild voor een ander exemplaar. Ruim een week kwijt geweest.
- Daarna het gezever met het touch screen dat vanzelf van alles deed zonder dat ik mijn vinger op het scherm hield. Gerepareerd. Kleine 3 weken kwijt geweest.
- Sinds die reparatie is de aan/uit knop 'lam'. Hij doet het wel maar voelt niet goed.
- Sinds één week trilt de telefoon heel gek. Alsof het motortje zijn kracht is verloren. Maar weer laten repareren en 3 weken kwijt zijn?
- Sinds een maand of 3 of 4 moet ik de telefoon elke paar weken (3 gemiddeld) 'Resetten' via de Back-Up en Reset optie in het menu omdat dan de terug-toets niet reageert en het toetsenbord niet of nauwelijks omhoog komt. Sony blijft maar herhalen dat ik de software moet 'repareren' maar dat doet verder niets. Ze gaan pas over vervangende toestellen praten als 'ie 3x gerepareerd is.

Maar kom op, de lijst hier boven in de 6 maanden dat ik dit toestel heb... drama! Als Sony fanboy zijnde echt teleurgesteld in dit product. En aangezien het geld niet op mijn rug groeit moet ik toch nog minstens een jaar met deze telefoon doen. Ik kijk er tegenop... De telefoon voelt door dit hele gedoe ook al aan als 'versleten' terwijl de telefoon net 6 maanden oud is.

PSN: ButsMG

• henri86
quote:
Masegate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:54:
De Z1 begint voor mij ondertussen wel een drama verhaal te worden hoor. Nog nooit zo'n slechte ervaringen met een toestel gehad.

- Na aankoop een klepje dat niet goed afsloot. Omgeruild voor een ander exemplaar. Ruim een week kwijt geweest.
- Daarna het gezever met het touch screen dat vanzelf van alles deed zonder dat ik mijn vinger op het scherm hield. Gerepareerd. Kleine 3 weken kwijt geweest.
- Sinds die reparatie is de aan/uit knop 'lam'. Hij doet het wel maar voelt niet goed.
- Sinds één week trilt de telefoon heel gek. Alsof het motortje zijn kracht is verloren. Maar weer laten repareren en 3 weken kwijt zijn?
- Sinds een maand of 3 of 4 moet ik de telefoon elke paar weken (3 gemiddeld) 'Resetten' via de Back-Up en Reset optie in het menu omdat dan de terug-toets niet reageert en het toetsenbord niet of nauwelijks omhoog komt. Sony blijft maar herhalen dat ik de software moet 'repareren' maar dat doet verder niets. Ze gaan pas over vervangende toestellen praten als 'ie 3x gerepareerd is.

Maar kom op, de lijst hier boven in de 6 maanden dat ik dit toestel heb... drama! Als Sony fanboy zijnde echt teleurgesteld in dit product. En aangezien het geld niet op mijn rug groeit moet ik toch nog minstens een jaar met deze telefoon doen. Ik kijk er tegenop... De telefoon voelt door dit hele gedoe ook al aan als 'versleten' terwijl de telefoon net 6 maanden oud is.
Je hebt gewoon een pechgeval. Die zitten er altijd en overal tussen

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
quote:
Masegate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:54:

Probeer voor het laatste probleem eens te resetten via PC Companion. Dat is ook wat Sony bedoelt met 'repareren'. Ik heb met Sony toestellen vaker gezien dat bijv. na een update de boel niet helemaal lekker werkt. Een volledige wipe en reinstall via PC Companion lost dat heel vaak op. Is ook wat anders dan de resetfunctie op het toestel zelf waarbij alleen de data wordt gewist, bij een PC Companion reset wordt de volledige software hersteld.

De vibrator zal je helaas moeten laten repareren ben ik bang.

Frietsaus wijzigde deze reactie 30-10-2014 20:38 (5%)

• ButsMG
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13-11 13:59
quote:
henri86 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:30:
[...]

Je hebt gewoon een pechgeval. Die zitten er altijd en overal tussen
Klopt. Ik heb inderdaad een pechgeval. Ik beweer ook niet dat de Z1 in zijn algemeenheid een slecht toestel is. Het is gewoon een drama voor mij. Maar feit is wel, dat klanten (ik in dit geval) behoorlijk gedupeerd worden door pechgevallen en dat bedrijven als Sony daar gewoon lekker niets aan doen. Ik koop een toestel van €450 en zit gewoon 1,5 a 2 jaar met een brakke telefoon (zo voelt het althans). Eigenlijk totaal onacceptabel, maar als klant sta je compleet machteloos.

@Frietsaus: Ik heb inderdaad de reparatie via PC Companion gedaan. Ik wacht maar weer af of het nu wel definitief is opgelost.

PSN: ButsMG

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-11 10:49
Mijn telefoon is ook weer onderweg naar sony.
Had een erg vaag probleem;
Het touchscreen reageert soms niet.

De bovenkant van het touchscreen reageert niet (zeg 1/5 van het scherm). Echter, als ik de notificatiebalk omlaag trok, dan werkt alles wel. Als ik het scherm kantelde, werkte die kant van het scherm ineens niet.

Mijn eerste gedachte was; Softwareprobleem.
Ben er uiteindelijk bij terecht gekomen dat ik er een nieuwe FTF file op heb geflashed. Maar ook dat heeft niet geholpen.

Kom wel een beetje terug van het vertrouwen in Sony. 2e keer dat het toestel nu opgestuurd word (Phonehouse ziet dit als de 1e, aangezien het eerste toestel omgeruild is).

Mijn vader heeft de Xperia Z; ook al een keer voor reparatie weg geweest.
Compagnon van mijn vader heeft ook de Xperia Z; ook al een keer voor reparatie weg geweest.

Afwachten maar weer.

• SmokedSausage
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 28-04 16:55
Fijn weer, de batterij bij mijn Z1 is kapot waarschijnlijk. Hij wilde niet aan dus maar even aan de lader gelegd. Even later aangedaan maar zelfs onder het laden liep de batterij leeg. Ook andere kabels en adapters (ook sony adapter met zelfde stroomsterkte) werkten niet. Fijn dan, na nog geen jaar de accu al stuk.
Op laten sturen dan maar. Twee weken wachten. Of kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie?

Edit 02-11-2014 12:38:
Het blijkt nu dat de telefoon het helemaal doet, ook de batterij laadt op. Alleen als ik de fysieke cameraknop indruk, loopt de boel 'vast' en dan valt de telefoon direct na het indrukken uit. De app zelf werkt nog wel. Is dit een bekend probleem? Want als ik het zo kan redden dan maar zonder cameraknop

Edit 02-11-2014 12:43
Er zal wel iets stuk zijn aan de knoppen of de aansturing van de knoppen. Zodra de telefoon aan de lader ligt, kan ik hem wel activeren en het touchscreen werkt ook. Als ik de volumeknoppen of de cameraknop gebruik, herstart de telefoon. Als de telefoon van de lader af is, herstart hij ook bij het indrukken van de aan/uitknop. Iemand hier ooit van dit mankement gehoord?

SmokedSausage wijzigde deze reactie 02-11-2014 13:44 (50%)
Reden: toevoeging

• BrbZrk
Z1 is gewoon een vrij nieuw product in de Z lijn. Z3 is al veel meer "volwassen" zo moet je het zien. Kinderziektes gaan ze op ons leren niet op hun eigen geld.

Maar een echte Sony fanboy zoals mij haakt niet af.ik heb meer voldoening met mijn "brakke" Z1 dan ik zou hebben met een iphone. Die van mij heb ik ook 3 weken moeten missen.
Achja.. In september 2015 kan ik weer een nieuwe halen, Z4 samen met PS4 wooot.

• BaBy-G
quote:
BrbZrk schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:36:
Z1 is gewoon een vrij nieuw product in de Z lijn. Z3 is al veel meer "volwassen" zo moet je het zien. Kinderziektes gaan ze op ons leren niet op hun eigen geld.

Maar een echte Sony fanboy zoals mij haakt niet af.ik heb meer voldoening met mijn "brakke" Z1 dan ik zou hebben met een iphone. Die van mij heb ik ook 3 weken moeten missen.
Achja.. In september 2015 kan ik weer een nieuwe halen, Z4 samen met PS4 wooot.
That's the spirit! d:)b

• BaBy-G
Ik heb vandaag firmware versie 14.4.A.157 OTA voor mijn Z1 aangeboden gekregen. Het is een kleine update van zo'n 9.5MB. Heeft iemand toevallig een changelog hiervan?

• Aapenootjes
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18:36
Ik kreeg hem ook net (heb nordic combined geflashed). Kan helaas nergens een changelog vinden op het internet.

Overigens, mocht iemand die "What's New" knop naast de google now knop (als je de homeknop ingeduwd houd) weg willen hebben. Ik heb daar een oplossing op XDA voor gevonden:
quote:
Originally Posted by akk2
I just got my Z2 two days ago and I ran into the same problem : What's New app sucks.

So here is the solution without root

1) run adb (I assume you have a working adb)
2) adb shell
3) pm block com.sonymobile.advancedwidget.entrance
4) reboot
5) Done!

And Please "Thanks" me if this works for you.

That worked Perfectly!! thanks dude.

One question though, what would be the reverse of the "pm block com.sonymobile.advancedwidget.entrance" cmd, so the whatsnew button would re-appear? Just in-case i need to send my phone in for repairs......again

And for those wanting an absolute noob explanation:
1: download adb (I cant post outside links yet, so just google this, there should be 3 files in a zip)
2: store it in the root of C:\
3: go into your phone Settings>about Phone>then click like 10 times on the 'build number' box until you are granted developer privileges
4: go into your phone Settings>Developer Options>and enable USB debugging and connect your phone to the computer
3: open cmd in administrator mode
4: navigate to the folder with adb by typing the following: cd c:\adb
5: type the following then press enter: adb shell
6: type the following then press enter pm block com.sonymobile.advancedwidget.entrance
7: reboot
Werkt perfect bij mij, ook zonder de reboot overigens.

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-11 23:29
Net de Z1 compact gekocht. Kom af van een Ativ S (win 8.1), waar afgezien van de Samsung bugs niets mis mee was. Daarvoor had ik (kort) een Sony Xperia S, wat ik geen fijn toestel vond.

Tot nu toe zeer tevreden, goede accuduur al in het begin. 2 dagen goed gebruikt (niet de gpu) en op 20%.
Wel in China een hoesje besteld en die magnetische adapters om te laden, maar denk er toch aan ook een Sony Dock te kopen.

Wilde geen Z3c die vond ik toch te duur icm jaar abbo

Hop,hop,hop!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:48
Heeft er hier ook iemand last van dat je soms pas Whatsapp berichtjes binnenkrijgt nadat je het scherm aanmaakt? Ik heb geen Stamina modus aan btw.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Dersan
quote:
Poulske schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:27:
Heeft er hier ook iemand last van dat je soms pas Whatsapp berichtjes binnenkrijgt nadat je het scherm aanmaakt? Ik heb geen Stamina modus aan btw.
Jup, heb ik soms ook last van. Heel vreemd, probleem is ook zo weer weg.

• ettie1990
quote:
Dersan schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:33:
[...]

Jup, heb ik soms ook last van. Heel vreemd, probleem is ook zo weer weg.
heb ik ook last van al paar keer gaan kijken of ik stamina modus aan heb en dat blijkt inderdaad niet het geval te zijn

• Robbie T
Het probleem waar ik hem voor op heb gestuurd (zie paar berichten hier boven) leek er nog steeds te zijn na het toestel opgehaald te hebben van reparatie.

Eerst het toestel weer geroot, vervolgens middels update.zip de apps terug gezet (titanium backup) en daarna de data terug laten zetten. Vervolgens s'avonds hetzelfde probleem.

Hierna een recovery gedaan. Apps niet terug gezet. Via google de apps weer laten installeren. Geen data terug gezet. Tot nu toe heeft het probleem zich nog niet weer voor gedaan.

Vaag

• ettie1990
Ik heb dus nu het geval, dat mijn klepje los schiet van mijn mini usb oplader poortje op mijn Xperia Z1. Wat kan ik nu het beste doen?

• glenn456
  • Laatst online: 16-11 09:33
quote:
Poulske schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:27:
Bij energiebeheer wachtrij achtergrondgegevens uitzetten. Dan krijg je ze meteen.

• eastmaceroni
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:44
quote:
ettie1990 schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:23:
Ik heb dus nu het geval, dat mijn klepje los schiet van mijn mini usb oplader poortje op mijn Xperia Z1. Wat kan ik nu het beste doen?
Heb het zelfde gehad heb op internet een nieuwe besteld. Was er binnen 2 dagen kost wel wat, maar liever dat dan 2 weken je telefoon opgestuurd hebben.

• ditbenikecht
Bij mij komen Whatsapp berichten ook vaak te laat binnen. Wel of geen Stamnia modus maakt weinig verschil, ook al heb ik Whatsapp op de uitzonderingslijst van Stamnia modus. Wachtrij achtergrondgegevens is bij mij altijd uit.
Ik dacht dat het kwam door mijn langzame internet verbinding. Maar vaak inderdaad ook geen melding en als je kijkt staan er plots nieuwe berichten.

• Dersan
En dan haal je de Z1 uit je broekzak, die pas gerepareerd is na spontaan gebarsten scherm. Weer gebarsten. :/

• eastmaceroni
Baal er nog steeds van dat mijn camera TE vaak vast loopt. De enige oplossing die ik weet is je cache geheugen wissen. Heeft er iemand een andere oplossingen?

• B-Art
Sinds de laatste update heb ik geen last meer dat de camera vast loopt...

• BaBy-G
quote:
B-Art schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:30:
Sinds de laatste update heb ik geen last meer dat de camera vast loopt...
Same here, het camera probleem lijkt met deze update inderdaad te zijn verholpen, al hou ik nog even een slag om de arm ;)

• whiskydrinker
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-06-2015
Hebben meer mensen last gehad van de NL-Alert zojuist? Ik heb een Sony Xperia Z1 met Android 4.4.4. erop, en kreeg om 12.00 uur een NL-Alert. Hier heb ik niets mee gedaan. Een uur later ging een reminder af, an toen kwam ik erachter dat mijn telefoon hing. Heel vervelend, daar ik het alarm niet uit kon zetten. Na een paar minuten hield het alarm er vanzelf mee op, maar er staat nog steeds een NL-Alert mededeling op mijn scherm die ik niet weg krijg. Weet iemand hoe ik die op kan lossen? De rest van de telefoon staat in toetsenblokkering, dus ik kan de telefoon niet uit zetten.

• bum
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 30-10 16:40
Gaat lekker met dat NL-alert...
Ik kan je helaas niet helpen, ik kreeg helemaal niks binnen op mijn Z1 (Telfort, Android 4.4.4, build 14.4.1.0.157).

Sony VAIO F13 | Synology DS1511+

• Poulske
Ik heb ook niets binnen gekregen, T-Mobile, Android 4.4.4.

• eastmaceroni
Hier nog iemand die niks binnen heeft gekregen van NL-alert. En helaas ook nog 14.4.A.0.108 (net zelf 157 geflasht)

eastmaceroni wijzigde deze reactie 02-12-2014 09:55 (11%)

• henri86
Ik schrok me de pleuris toen ie om 12:00 afging. Wat een herrie! En een paar minuten later nog een keer!

• ettie1990
Haha ik schrok ook, had niet ind de gaten dat het mijn tellie was

• B-Art
Hier ook niks....

• Sansjovis
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-05-2017
Hmm, als ik dit zo lees moet ik hem toch maar een keer updaten. Dat camera probleem heb ik ook regelmatig last van. Überhaupt vind ik dat hij veel vastlopers heeft.

Hebben daarnaast meer mensen last van het feit dat de batterij wel erg snel leeg is? Als ik in de ochtend naar kantoor vertrek is hij 's avonds om 7 uur gegarandeerd leeg (beetje spotify en beetje surfen). Echt bizar.

• mesm90
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:48
ik heb enkele spellen verwijderd en de mijna gaat nu bijna anderhalve dag mee, bizar veel in vergelijking met eerst. en dan gebruik ik hem best "zwaar" elke dag 1,5 uur navigatie (waze). en dan wat spotify, facebook en surfen ;)

had t niet verwacht dat ie na een jaar nog zolang mee ging door wat apps te verwijderen, er zitten toch echte slurpers tussen.

• B-Art
Ik haal ook wel 2 dagen, Z1 bevalt nog prima! ben heel benieuwd naar de Z4... Kan wel eens de opvolger worden. :)

• B-Art
Z1 vanavond uitgevallen, krijg hem niet meer aan, zelfs met het rode knopje naast de simkaart reageert hij niet op.....

Als ik hem aan de lader hang knippert hij rood. Via PC companion kan ik geen verbinding krijgen, iemand nog een ander idee?

• beyazz06
  • Laatst online: 21:36
quote:
BaBy-G schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:52:
Ik heb vandaag firmware versie 14.4.A.157 OTA voor mijn Z1 aangeboden gekregen. Het is een kleine update van zo'n 9.5MB. Heeft iemand toevallig een changelog hiervan?
Mijn vrouw heeft vaak last van een hangende camera.. Lees dat er wel meerdere zijn, vroeg me zodoende af of a. dit de laatste firmware update is en b. of hiermee ook het probleem rondom hangende camera is opgelost.

Vrouwlief is overigens helemaal tevreden met het toestel, batterij gaat ook best lang mee. Enige hekel punt is echt alleen de camera.. En tsja vrouwen.. maken veel foto's.. dus hoor ik haar herhaaldelijk vloeken naar de camera :P

• ettie1990
quote:
beyazz06 schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:18:
[...]

Mijn vrouw heeft vaak last van een hangende camera.. Lees dat er wel meerdere zijn, vroeg me zodoende af of a. dit de laatste firmware update is en b. of hiermee ook het probleem rondom hangende camera is opgelost.

Vrouwlief is overigens helemaal tevreden met het toestel, batterij gaat ook best lang mee. Enige hekel punt is echt alleen de camera.. En tsja vrouwen.. maken veel foto's.. dus hoor ik haar herhaaldelijk vloeken naar de camera :P
Nog geen oplossing voor, heb er zelf ook last van met Z1, zelfs soms dat ie blijft hangen met foto maken vanuit Whatsapp bijvoorbeeld.

• BaBy-G
quote:
beyazz06 schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:18:
[...]

Nee, helaas moet ik concluderen dat bij deze nieuwe update (14.4.A.157) het vastlopende camera probleem nog steeds niet is verholpen! :(

Zowel mijn Z1 als die van mijn vriendin hebben er hier nog steeds last van, alhoewel het wel minder vaak lijkt voor te komen en het vastlopen minder erg lijkt. Waar voorheen bij het vastlopen vaak een reboot nodig was, is nu alleen de camera app afsluiten vaak voldoende om het probleem (tijdelijk) te verhelpen.

• B-Art
quote:
B-Art schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:53:
Z1 vanavond uitgevallen, krijg hem niet meer aan, zelfs met het rode knopje naast de simkaart reageert hij niet op.....

Als ik hem aan de lader hang knippert hij rood. Via PC companion kan ik geen verbinding krijgen, iemand nog een ander idee?
Hij is weer gefixed :) accu was stuk...

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-11 21:34
Heb nu ook al een tijdje deze telefoon en erger me dood aan de camera.
Als ik een andere camera app zou gebruiken, zou dat het probleem dan oplossen, of maakt dit niks uit?

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 11:10
Waar erger je je aan? Je kan altijd google open camera installeren natuurlijk.

• BrbZrk
De Z4 zou pas later in het jaar uitkomen dus moet het nog even doen met de Z1 jongens :)

• miniplaat
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-07 10:47
Gisteravond na een beetje facebooken mijn telefoon even op tafel gelegd. 5 minuten later probeerde ik mijn telefoon snel te ontgrendelen om een foto te maken, maar dit lukte niet. Aangezien mijn scherm wel vaker flipte (zoals meerdere mensen jammer genoeg meemaken) heb ik mijn scherm nog meerdere malen aan en uitgezet. Ontgrendelen lukte de laatste keer, nu werden echter spontaan allemaal apps opgestart. Bij nadere inspectie blijkt er spontaan een barst in mijn scherm te zijn gekomen. Begonnen links boven, precies tussen de twee klepjes van usb/micro sd.

Ik wil dit natuurlijk onder garantie laten repareren(Dat wou ik al 2 weken terug voor mijn touch problemen, nog niet aan toe gekomen, heb Hi al een mailtje gestuurd), maar nu heb ik een probleem. Een jaar geleden is mijn telefoon al eens gevallen en daardoor zit er een klein vlekje op de rechter onderhoek (dit kan als valschade worden gemarkeerd). Daarom ben ik bang dat een monteur hier direct gebruik van maakt en de kosten op mij schuift. Zou iemand mij aan kunnen raden wat te doen? Ik kan me zo niet indenken dat ik een foto heb van zoveel tijd terug waar dat "vlekje" al op staat..

• henri86
quote:
miniplaat schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:45:
Gisteravond na een beetje facebooken mijn telefoon even op tafel gelegd. 5 minuten later probeerde ik mijn telefoon snel te ontgrendelen om een foto te maken, maar dit lukte niet. Aangezien mijn scherm wel vaker flipte (zoals meerdere mensen jammer genoeg meemaken) heb ik mijn scherm nog meerdere malen aan en uitgezet. Ontgrendelen lukte de laatste keer, nu werden echter spontaan allemaal apps opgestart. Bij nadere inspectie blijkt er spontaan een barst in mijn scherm te zijn gekomen. Begonnen links boven, precies tussen de twee klepjes van usb/micro sd.

Ik wil dit natuurlijk onder garantie laten repareren(Dat wou ik al 2 weken terug voor mijn touch problemen, nog niet aan toe gekomen, heb Hi al een mailtje gestuurd), maar nu heb ik een probleem. Een jaar geleden is mijn telefoon al eens gevallen en daardoor zit er een klein vlekje op de rechter onderhoek (dit kan als valschade worden gemarkeerd). Daarom ben ik bang dat een monteur hier direct gebruik van maakt en de kosten op mij schuift. Zou iemand mij aan kunnen raden wat te doen? Ik kan me zo niet indenken dat ik een foto heb van zoveel tijd terug waar dat "vlekje" al op staat..
Gewoon opsturen ter repartie en afwachten wat ze zeggen. M'n zusje heeft laatst haar xperia telefoon laten repareren (uitvallen, camera stelde niet meer scherp, touchscreen problemen) en die zag er echt afgeleefd uit. Toen ze 'm terugkreeg was het enige herkenbare aan de telefoon de verkleurde/beschadigde batterij cover. Alles is vervangen/nieuw op dat en (wss) het scherm na.

• kstja0
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-05 23:11
Gebruik mijn Xperia Z1 nu sinds september 2013.... 0,0 problemen. Toestel kan aardig tegen wat klappen en vallen. Batterij nog helemaal oké!

Zit toch te denken aan een Z4. Mooie opvolger... maar ach deze Is ook nog zo goed!

• Robbie T
Nou, ik heb weer geluk. Gisteren wezen zwemmen met de kinderen en de telefoon meegenomen, zoals wel vaker.
Voor de tijd de klepjes gecheckt en deze goed aangedrukt. Na 3 foto's de melding dat de sd kaart niet meer gevonden werd en kort daarna een zwart scherm en het toestel reageert nergens meer op.
Droog gemaakt en weg gelegd en thuis gekomen de kaartjes eruit (sim en sd). Er zat wat vocht bij het sd kaartje. Water is dan ook helaas de boosdoener, ook een vochtplek bij de camera. In een bak met rijst gelegd en gehoopt dat dat iets ging helpen. Maar ik hoorde het toestel ook sissen (idee dat er in het toestel kortsluiting gemaakt werd).

De bak met rijst heeft niet geholpen en het toestel reageert nergens meer op. Zeer, maar dan ook zeer schandalig voor een waterdicht toestel. Sowieso ontzettend slecht dat het toestel nu voor de 3e keer sinds september 2013 opgestuurd moet worden.

• miniplaat
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-07 10:47
Nou ik mag vanaf nu absoluut niet meer klagen over de klantenservice bij zowel Hi als Sony. Ik heb dinsdag 3 februari mijn telefoon ingeleverd bij een Hi winkel, gemeld dat ik al tijden last had van problemen met touchscreen en dat er nu spontaan een barst in mn scherm was ontstaan. Een week later op woensdag kreeg ik een mailtje dat mijn toestel opgehaald kon worden, dus ben sinds donderdag 11-2 weer in bezit van mijn telefoon. Ze hebben werkelijk alles vervangen wat je aan de buitenkant kunt zien, geloof dat er 15 onderdelen in totaal op het lijstje stonden. Van de 3.5mm jack tot de klepjes van de poortjes, het scherm, de achterkant, de aluminium behuizing, ik heb eigenlijk een nieuwe telefoon meegekregen. Kosten: €0.00

Oftewel niets dan lof vanaf mijn kant nu!

• Robbie T
Nou, eind goed al goed. Toestel is omgeruild, zonder kosten en dat in 1,5 week tijd.
Keurig opgelost dus.

Wel jammer dat het mijn 3e Z1 is in 17 maand tijd.
De eerste ging na 3 weken stuk. Toen een nieuwe gekregen. Die is al een keer opgestuurd geweest (klacht toen niet helemaal verholpen) en nu dus weer een nieuwe.

• Poulske
Heeft iemand hier al de Lollipop update ontvangen? Ben wel nieuwsgierig. :+

• IPeukieI
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-11 11:00
Ik niet.. Wordt die al uitgerold op de Z1?

• ettie1990
Volgens mij duurt het nog wel even voordat die wordt uitgerold op de 'Z1`

http://www.knowyourmobile...-update-schedule/page/0/5

• BrbZrk
Deze week moet t gebeuren.

Altijd spannend :)

edit: oh toch niet, lees op xda forum dat het een aantal weken kan duren nog.

Maar ik gok op eind april

BrbZrk wijzigde deze reactie 30-03-2015 13:26 (52%)

• glenn456
hij komt er aan. Waarschijnlijk volgende week

https://twitter.com/SonyMobileNews/status/585370504237842432

glenn456 wijzigde deze reactie 07-04-2015 17:09 (75%)

• lucjuh8
  • Laatst online: 03-10 19:38
Om even in te haken op hierboven, nog steeds geen lollipop :|
Maar ik heb verder ook twee kleine probleempje waarvoor ik zo niet de oplossing kan vinden, ook niet via hoehel, dus ik hoop een van jullie hier een oplossing voor weet.

Ten eerste; als ik een koptelefoon gebruik en de aansluiting aan de telefoon beweegt een halve millimeter dan denkt de telefoon meteen dat die losgekoppeld is en stopt de muziek. Dit is bijzonder irritant als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe terwijl ik muziek luister en dan gaat opeens de muziek uit, vaak moet ik 3 of 4 keer proberen om hem in mijn broekzak te krijgen zonder de aansluiting te bewegen zodat deze niet uit gaat. Heeft iemand hier toevallig hetzelfde probleem gehad en er een oplossing voor gevonden? De aansluiting in de telefoon is schoon, het is met iedere koptelefoon het geval ( sommigen wel meer dan anderen) en smartconnect staat uit.

Ten tweede; als ik mijn telefoon uitzet blijft soms het scherm aanstaan op laagste helderheid met een zwart beeld, dit is dan alleen op te lossen door hem helemaal uit te zetten. Iemand enig idee hierover of moet dit gewoon opgelost worden met een software update?

• henri86
Volgende week!

Sony Xperia News @SonyMobileNews - 7 apr.
2/2 #Xperia Z3 Dual, Z1, Z1 Compact and Z Ultra next week, followed shortly after by T2 Ultra & C3. Then Z Series - more on timings soon.

Ik heb overigens nog niet zo heel lang geleden pas geupdate naar KitKat, maar sindsdien als ik apps 'afsluit' via de terug-toets (wat ik vrijwel altijd doe), opent ie heel kort allemaal andere apps :/ Hoort dat zo? Vind t maar flink annoying..

henri86 wijzigde deze reactie 08-04-2015 13:18 (3%)

• roda_djavulen
quote:
lucjuh8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:23:
Om even in te haken op hierboven, nog steeds geen lollipop :|
Maar ik heb verder ook twee kleine probleempje waarvoor ik zo niet de oplossing kan vinden, ook niet via hoehel, dus ik hoop een van jullie hier een oplossing voor weet.

Ten eerste; als ik een koptelefoon gebruik en de aansluiting aan de telefoon beweegt een halve millimeter dan denkt de telefoon meteen dat die losgekoppeld is en stopt de muziek. Dit is bijzonder irritant als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe terwijl ik muziek luister en dan gaat opeens de muziek uit, vaak moet ik 3 of 4 keer proberen om hem in mijn broekzak te krijgen zonder de aansluiting te bewegen zodat deze niet uit gaat. Heeft iemand hier toevallig hetzelfde probleem gehad en er een oplossing voor gevonden? De aansluiting in de telefoon is schoon, het is met iedere koptelefoon het geval ( sommigen wel meer dan anderen) en smartconnect staat uit.

Ten tweede; als ik mijn telefoon uitzet blijft soms het scherm aanstaan op laagste helderheid met een zwart beeld, dit is dan alleen op te lossen door hem helemaal uit te zetten. Iemand enig idee hierover of moet dit gewoon opgelost worden met een software update?
Heb allebei je klachten nog nooit gehoord, denk dat er van binnen wat mis is met je koptelefoon aansluiting. Lijkt me het beste om hem terug te sturen, want lijkt me iig geen software probleem. Scherm zou nog software kunnen zijn.

• Poulske
Dat van de koptelefoon aansluiting heb ik ook last van. Nog geen oplossing voor gevonden.

• glenn456
quote:
Poulske schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:19:
Dat van de koptelefoon aansluiting heb ik ook last van. Nog geen oplossing voor gevonden.
Bij mij heeft herstellen met Sony software op de pc geholpen. Tegen dit probleem.

• BrbZrk
Uitrol is begonnen lees is, 60fps voor video optie erbij. Jammer, geen slow mo 120fps.

Ach ja, tóch maar een Z3 kopen of wachten op Z4 dan. :)

Maar altijd leuk natuurlijk zo'n update

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 14-11 20:16
Ik wacht de eerste reacties wel even af, mijn Z1 loopt op dit moment en soepel en zonder problemen. Dat was in het begin wel eens anders.

• roda_djavulen
Update hier ook binnen, loopt tot nu toe goed:)

• cacofant
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19:48
Hoe kan je de update binnen halen? OTA zegt nog steeds geen update te vinden...

Hyundai Ioniq Premium Electric (2018)

• ettie1990
klopt collega heeft op zijn z2 inmiddels build 5.0.1. binnen sinds vanmorgen

• cacofant
Op mijn Z1 nog steeds niets helaas :-(

• ettie1990
bij mij ook niet!

• bum
Eindelijk! Daar is 'ie.

bum wijzigde deze reactie 20-04-2015 18:54 (39%)

• cacofant
'ie ?! De update voor de Z1 ?

• blackvogel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-11 23:19
Ja dat vraag ik me ook af, ik heb hem nog niet binnen jammer genoeg.

• Poulske
Ik heb ook nog niets.

• bum
Ik dacht dat het wel duidelijk was ;-) Inderdaad, de update voor de Z1.

Eerste opmerkingen: alles lijkt goed te werken, zo op het eerste gezicht eigenlijk geen wereldschokkende veranderingen.
Updaten van email lijkt veel langer te duren, maar dat komt misschien omdat alles opnieuw ingelezen/ververst moet worden?
Recent apps vind ik minder overzichtelijk.

• blackvogel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-11 23:19
Welke versie heb je (kwa land), want heb hem nu nog niet binnen. en kan het ook niet vinden via xda of xperifirm.

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-11 02:44

There is no place like 127.0.0.1

• D3nnisd
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:01
de update is alleen live voor Vodafone klanten. Ik verwacht KPN en anderen morgen omdat met xperia z2 hij ook de donderdag in de week erna kwam.

Bron: Xperifirm

D3nnisd wijzigde deze reactie 22-04-2015 13:41 (33%)

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True