Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikani
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-04 23:08
Android 4.3 ook hier zojuist op Z1 ontvangen via pc companion en geïnstalleerd. Zie geen verschillen zo 1,2,3 eigenlijk.

Even een hele andere vraag, is bij jullie de camera van de Z1 ook zo bagger?
Dit is mn tweede exemplaar alweer (eerste kwam beschadigd terug na reparatie van een technisch defect). De camera van het eerste exemplaar viel me al erg tegen, maar deze camera maakt gewoon nog slechtere foto's. Bij wat minder licht worden de foto's mistig, er ligt een waas overheen en foto's die ik overdag maak zijn erg donker en vaak niet scherp. Heel iets anders dan dat je mag verwachten van de Z1. Het maakt overigens niet uit of ik automatische of handmatige modus gebruik. Foto's blijven tegenvallen. Mn oude HTC sensaton XE schiet mooiere plaatjes. :( Ben echt een beetje afgeknapt op Sony nu. Voor de rest wel een erg mooi en snel toestel, maar ja had het toestel uiteindelijk aangeschaft voor de geweldige camera die er in zou zitten. Hebben jullie tips/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-07 18:07
Ik schiet over het algemeen best veel foto's en 80% is echt prima voor een telefoon. In omstandigheden met minder licht wil het soms wel wat veel ruis hebben als je gaat pixelpeepen maar dan kies ik voor de handmatige modus en zet ik zelf de ISO waarde vast.

De camera is prima voor een telefoon al denk ik dat met deze specs er meer uit te halen zou moeten zijn. Er zit al tijden een update voor de camera aan te komen volgens geruchten. Hopen dat die de gewenste verbetering brengt om het naar een nog hoger plan te tillen.

Als ik je verhaal zo beluister zit er iets niet goed bij jou, klinkt bijna of er iets voor je lens zit. Maak je gebruik van een hoesje icm de flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544353

Trishul schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:57:
4.3 hier nog niet binnen via pc companion, heb een simlock-vrije toestel van Hi.
Precies hetzelfde hier, ben benieuwd wanneer die komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:14
Ik heb ook een toestel van Hi en vanochtend kon ik de update via update center vinden (OTA). Lijkt me dus dat de rest het nu ongeveer ook wel binnen moet krijgen. Kan alleen nog niet updaten, zit op stage en kan hier niet op wifi dus zal het updaten vanavond pas gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 16:26
dikani schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:39:
Android 4.3 ook hier zojuist op Z1 ontvangen via pc companion en geïnstalleerd. Zie geen verschillen zo 1,2,3 eigenlijk.

Even een hele andere vraag, is bij jullie de camera van de Z1 ook zo bagger?
Dit is mn tweede exemplaar alweer (eerste kwam beschadigd terug na reparatie van een technisch defect). De camera van het eerste exemplaar viel me al erg tegen, maar deze camera maakt gewoon nog slechtere foto's. Bij wat minder licht worden de foto's mistig, er ligt een waas overheen en foto's die ik overdag maak zijn erg donker en vaak niet scherp. Heel iets anders dan dat je mag verwachten van de Z1. Het maakt overigens niet uit of ik automatische of handmatige modus gebruik. Foto's blijven tegenvallen. Mn oude HTC sensaton XE schiet mooiere plaatjes. :( Ben echt een beetje afgeknapt op Sony nu. Voor de rest wel een erg mooi en snel toestel, maar ja had het toestel uiteindelijk aangeschaft voor de geweldige camera die er in zou zitten. Hebben jullie tips/ervaringen?
Exact hetzelfde probleem hier. Praktisch alle foto's met flitser zien er gewoonweg bagger uit :( . Ben verder zeer tevreden met mijn Z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:37

OmeJoyo

This is me

Kreeg gisteren de update OTA aangeboden (simlock-vrij - Vodafone) en behalve dat de mail applicatie er anders uitziet heb ik nog geen echte verschillen gemerkt. Ik heb nooit problemen gehad met de wifi, ik haal nog steeds in het hele huis een prachtige snelheid (118 - 120 mbit). Ik woon 3 hoog maar we hebben 2 verdiepingen. Ook als ik in mijn auto zit aan de overkant van de straat nog steeds 50 -80 mbit en geen instabiliteit. Al met al ben ik nog steeds erg tevreden met mijn Z1.

Over de camera kan ik 1 ding zeggen, 75% van de foto's is erg goed, maar de overige 25% is simpelweg slecht. Dit lijkt niets te maken te hebben met veel of weinig licht, eigenlijk is het gewoon random. Verder zijn de foto's met zoom altijd slecht, ook al zoom ik maar een beetje in. Ik weet dat het digitale zoom is, maar als ik met 20,7 megapixel inzoom, verwacht ik toch minimaal 3x zoom te kunnen gebruiken zonder noemenswaardige achteruitgang.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:40
Aapenootjes schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Exact hetzelfde probleem hier. Praktisch alle foto's met flitser zien er gewoonweg bagger uit :( . Ben verder zeer tevreden met mijn Z1.
Flitser zorgde bij mij veelal voor overbelichting. Gebruik de flits vrijwel nooit, dus geen idee hoe dat tegenwoordig zit.

Verder ben ik erg te spreken over de camera, veruit de beste in een tel die ik gehad heb! :)
Ik zou alleen willen dat ze de 5MP panorama's eens zouden upgraden...

[ Voor 17% gewijzigd door henri86 op 17-01-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie_86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-07 22:20
izzet3838 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Tijdens de update had ik ook een heel deel aan accu kwijt geraakt.
Maar ik krijg het gevoel dat mijn baterijduur veel beter is na de update van gisteren
Iemand anders die dit heeft?? d:)b
Na mijn update lijkt het ook dat mijn accu nu langer meegaat. Gisteren bijvoorbeeld over een hele werk dag (weinig verbruik) was er nog 80% over, waar dat voorheen zo'n 55-60% was.

Ook krijg ik zelf het idee dat WiFi bereik een stuk verbeterd is.

PVOutput 7900Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-07 21:23
ik heb dat probleem met de flitser grotendeels opgelost door deze gewoon uit te zetten,
wat ook erg werkt is op handmatig zetten, 8Mp een op 4:3 ratio

op deze manier gebruikt de telefoon het volle vermogen van de sensor en zien je foto's er snachts nog fatsoenlijk uit ;)

accu gaat ook langer mee idd, ik red nu bijna anderhalve dag waar ik eerst net een dag redde,
toch wel een mooie update als ik terugkijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikani
@groenethee Ik was er al vrij snel achter dat als ik een foto maakte met hoesje eromheen de foto een paarse gloed kreeg (paars hoesje). Maar ook als ik dus de telefoon gewoon zo in mn handen heb (zonder hoesje of wat) zijn de foto's bagger. Onscherp en erg donker.

@Aapenootjes herkent het probleem dus het zal wel een probleem van het toestel zijn.

De "beste" foto's krijg ik als ik zaklantaarn hanteer in automatische modus. Zelfs overdag. Anders zijn de foto's zelf met goed licht nog onscherp.

Hopen dat er inderdaad een update komt voor de camera want ik baal hier flink van. Al via meerdere kanalen de vraag bij Sony Mobile neergelegd, maar daar lijkt niemand thuis. Terwijl mn berichten wel gelezen worden.

Ik ga het advies van @mesm90 ook eens uitproberen. Flitser helemaal uit. Alhoewel ik niet weet of dat het probleem wel oplost want ook de foto's zonder flits zijn gewoon slecht, terwijl de foto's dan bij mijn eerste Z1 exemplaar wel goed waren. Maar het lijkt erop dat ik dat eerste exemplaar dus heb ingeruild voor een exemplaar met meer camera problemen. Jammergenoeg weet ik niet hoe ik hier een foto moet posten, dus ik kan jullie niet laten zien wat ik bedoel. :(

Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
dikani schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:30:
@groenethee Ik was er al vrij snel achter dat als ik een foto maakte met hoesje eromheen de foto een paarse gloed kreeg (paars hoesje). Maar ook als ik dus de telefoon gewoon zo in mn handen heb (zonder hoesje of wat) zijn de foto's bagger. Onscherp en erg donker.

@Aapenootjes herkent het probleem dus het zal wel een probleem van het toestel zijn.

De "beste" foto's krijg ik als ik zaklantaarn hanteer in automatische modus. Zelfs overdag. Anders zijn de foto's zelf met goed licht nog onscherp.

Hopen dat er inderdaad een update komt voor de camera want ik baal hier flink van. Al via meerdere kanalen de vraag bij Sony Mobile neergelegd, maar daar lijkt niemand thuis. Terwijl mn berichten wel gelezen worden.

Ik ga het advies van @mesm90 ook eens uitproberen. Flitser helemaal uit. Alhoewel ik niet weet of dat het probleem wel oplost want ook de foto's zonder flits zijn gewoon slecht, terwijl de foto's dan bij mijn eerste Z1 exemplaar wel goed waren. Maar het lijkt erop dat ik dat eerste exemplaar dus heb ingeruild voor een exemplaar met meer camera problemen. Jammergenoeg weet ik niet hoe ik hier een foto moet posten, dus ik kan jullie niet laten zien wat ik bedoel. :(

Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken. :D
foto's uploaden en url posten tussen
code:
1
 [img]http://server.nl/jouwfoto.jpg[/img]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikani
@proxx ok nu voel ik me wel erg dom maar heb geen idee wat je bedoelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
je foto's online zetten ergens, daarna de url tussen de img tags zetten.

Als het niets veranderd zou ik toch eens terug gaan waar je het hebt gekocht. Heb je al eens gebeld met Sony? Anders gewoon via twitter/facebook contact leggen.... effe volhouden. Negatieve publiciteit vinden ze nooit leuk op social media ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:07
http://www.mediafire.com/?jw5bhjiizx4q51g
Installeer als een nornale app
Reboot geen root nodig
En dan krijg je de close all tab in je recent apps
Echt geweldig

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiro7480
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-10-2023
Ik krijg van Malwarebytes een melding dat deze apk malware bevat, Android/Trojan.ZitmoApplication.
Dus ik heb deze maar niet geinstalleerd, wat ik zo terug kon lezen op google over Zitmo dan wil je die niet op je telefoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-07 19:09
kiro7480 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:10:
[...]

Ik krijg van Malwarebytes een melding dat deze apk malware bevat, Android/Trojan.ZitmoApplication.
Dus ik heb deze maar niet geinstalleerd, wat ik zo terug kon lezen op google over Zitmo dan wil je die niet op je telefoon hebben.
Is een false positive van Malwarebytes. Om de app te moeten laten werken heb ik 'm moeten repacken met een eigen debug key, sommige AV's vertrouwen dat niet. Niets mis mee hoor. Je kan 't ook aan de permissies zien, app mag niet op internet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
kiro7480 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:10:
[...]

Als er hier een tweaker is die ik meer vertrouw dan eender welk antivirus is dat ambroos heb hem al 2 dagen draaien en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Na 11 maanden gebruik van me Xperia Z hier me ervaringen .Hoe wel ht toestel me goed dient beginnen er nu toch wel problemen naar voren te komen, Rubbertje van de hoofdtelefoon seal is lichtelijk gescheurd en hier is dan ook water binnengekomen, Achterkantje zit aan 1 kant lichtelijk los, USB port werkte een aantal keer niet dus bang dat deze ook los is gaan zitten.

Nu nog mar kijken of Sony er iets aan gaat doen. Was een leuk toestel maar dit soort problemen mogen er niet zijn. Beetje bang dat Sony er niks aan doet omdat ik de shatter proof sheets heb verwijderd. Dit heb ik gedaan omdat deze TE veer gekrast waren bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Sn0wblind schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:55:
Na 11 maanden gebruik van me Xperia Z hier me ervaringen .Hoe wel ht toestel me goed dient beginnen er nu toch wel problemen naar voren te komen, Rubbertje van de hoofdtelefoon seal is lichtelijk gescheurd en hier is dan ook water binnengekomen, Achterkantje zit aan 1 kant lichtelijk los, USB port werkte een aantal keer niet dus bang dat deze ook los is gaan zitten.

Nu nog mar kijken of Sony er iets aan gaat doen. Was een leuk toestel maar dit soort problemen mogen er niet zijn. Beetje bang dat Sony er niks aan doet omdat ik de shatter proof sheets heb verwijderd. Dit heb ik gedaan omdat deze TE veer gekrast waren bij normaal gebruik.
dit gaat over de Xperia Z, dit topic gaat over de Z1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Laatst online: 24-07 23:08
Is dit de Z2?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6p5lT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Sn0wblind schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:55:

Yep die sheets moet je nooit verwijderen had mijn z 8 maanden en nu mijn z1 al een tijdje en heb altijd op dag 1 een screenprotector bevestigd miet je ook doen als je goede screenprotectors koopt merk je deze amper had nooit hardware problemen met mijn z
Maar als je denkt aan verandering want sony gaat die volgens mij niet herstellen zou ik nog maar eventjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Hoe krijg ik op mijn Z1 gekocht 16-1-14 de 4.3 update, pc compainion geeft nog geen melding dat ik kan updaten.

zit nu op buildnummer 14.1.G.2.257.

Las wel iets over central europe,en dan handmatig updaten, iemand hier voor een makkelijke tut??

*edit* inmiddels de central europe file gevonden... nu middels flashtool ffe aan de slag

[ Voor 15% gewijzigd door Rossiejwt op 18-01-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Waarscheinlijk wel kleinere bezels groter scherm 5,2inch 4k resolutie maar wel even groot
Dus zie dit maar als een hint van mij snapdragon 805
23MP camera oh ja en een nieuwer ui
Maar er zal waarscheinlijk nog een variant komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Laatst online: 24-07 23:08
izzet3838 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Waarscheinlijk wel kleinere bezels groter scherm 5,2inch 4k resolutie maar wel even groot
Opvolger van de ZL bedoel je? Er schijnt inderdaad nog wat interessants onder de Z2 te komen. En de UI lijkt mij verder niet heel erg anders te worden op wat aanpassingen na weer.

Opzich wel een mooi ding, kijken of die betaalbaar is als opvolger van mijn Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
mesm90 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:12:
[...]

dit gaat over de Xperia Z, dit topic gaat over de Z1 ;)
Ah crap, had beiden topics tegelijker tijd open. Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
AMARONE schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Opvolger van de ZL bedoel je? Er schijnt inderdaad nog wat interessants onder de Z2 te komen. En de UI lijkt mij verder niet heel erg anders te worden op wat aanpassingen na weer.

Opzich wel een mooi ding, kijken of die betaalbaar is als opvolger van mijn Z.
Zal waarscheinlijk aan 729 euro winkelprijs verkocht worden de z1 was 699 dus een heel groot verschil is het niet en dan ga je normaalgezien nog een pre order bonus twv. Ongeveer 100 euro erbij krijgen
Hangt natuurlijk af van waar en wanneer je hem koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

2K / WQHD ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:04
[...]

4K scherm lijkt mij voorlopig nog te optimistisch. Zelfs Samsung heeft nog geen 4K smartphonescherm gereed voor massaproductie. Snapdragon 805 is leuk, maar dan krijg je dus icm een 4K scherm een telefoon met mindere prestaties als de Z1. Ik denk eerder dat de opvolger van de Z1 een 1440p scherm krijgt (Japan display heeft deze namelijk al gereed) icm. een snapdragon 805 of evt. de 810 die in najaar 2014 moet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foto's zijn van http://www.xperiablog.net...ing-edge-to-edge-display/

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 18-01-2014 17:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Wacht eens even: nieuws: Japan Display kondigt 5"-scherm met Whitemagic-technologie aan

5 inch rgbw 1080p scherm, al in massaproductie sinds oktober 2013. Lijkt mij dat de xperia die in maart zal uitkomen, dit scherm zal bevatten. Sony heeft whitemagic namelijk nog lang niet afgeschreven, ook al is er al anderhalf jaar geen xperia meer verschenen met een dergelijk scherm.

Voor de opvolger van de Z1, die wat later zal komen vermoed ik, zijn er meerdere opties;

nieuws: Japan Display toont 5,4"-lcd met resolutie van 1440x2560 pixels > 5.4" 1440p lcd

nieuws: Japan Display kondigt 5,2"-rgbw-oled-paneel met full-hd-resolutie aan > 5.2" rgbw oled 1080p scherm

Die laatste ziet er vooral interessant uit, omdat een rgbw oled goede helderheid kan bieden itt amoled van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 11:54

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik zie zojuist dat de 4.3 update is gepushed voor mijn Z1, maar ik vraag me af wanneer er dan eindelijk een keer een 4.4 langs komt :/ Ik hoopte dat 4.3 gewoon werd overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:21:
Wacht eens even: nieuws: Japan Display kondigt 5"-scherm met Whitemagic-technologie aan

5 inch rgbw 1080p scherm, al in massaproductie sinds oktober 2013. Lijkt mij dat de xperia die in maart zal uitkomen, dit scherm zal bevatten. Sony heeft whitemagic namelijk nog lang niet afgeschreven, ook al is er al anderhalf jaar geen xperia meer verschenen met een dergelijk scherm.

Voor de opvolger van de Z1, die wat later zal komen vermoed ik, zijn er meerdere opties;

nieuws: Japan Display toont 5,4"-lcd met resolutie van 1440x2560 pixels > 5.4" 1440p lcd

nieuws: Japan Display kondigt 5,2"-rgbw-oled-paneel met full-hd-resolutie aan > 5.2" rgbw oled 1080p scherm

Die laatste ziet er vooral interessant uit, omdat een rgbw oled goede helderheid kan bieden itt amoled van samsung.
Zal 5,2' WQHD worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civil engineer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-11-2017
Na mijn update, ervaarde ik het gebruik alsof er een processor van 6 jaar oud in zat. Eén zacht tikje op het scherm werd geïnterpreteerd alsof ik mijn vinger lang op het scherm hield. Wellicht is het feit dat de telefoon extreem warm werd door de update de oorzaak dat het niet soepel verliep. Ik deed hem 's nachts maar voor de zekerheid uit. 's Ochtends deed hij het gelukkig weer naar behoren. Echter, mijn accu had nog 14% resterend, nog geen drie minuten later kreeg ik het bericcht dat het nog maar 4% was. Daarna zag ik het binnen een minuut teruglopen naar 1%. Ik verbruikte ruim 50% in een half uur.

Ik ben zeer tevreden over de camera. Ook als ik in-zoom blijft de kwaliteit erg goed. (Ik gebruik sowieso nooit flitsers op (digitale/smartphone camera's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
ff een andere vraag, die oordoppen die erbij zitten, zit daar een vorm van garantie op?
de oordoppen hebben nu al een kabelbreuk bij de connector namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Je mag die van mij hebben, nog nooit gedragen! Haat die in-ear dingen... Zitten nooit comfortabel bij mij ivm nauwe gehoorgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
GroeneThee schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:53:
Je mag die van mij hebben, nog nooit gedragen! Haat die in-ear dingen... Zitten nooit comfortabel bij mij ivm nauwe gehoorgang.
ow dan hoef ik helemaal niet verder te zoeken ;)
kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Als ik ze kan vinden noppes als je ze komt ophalen en anders verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
toevoeging aan de camera-app: voor het maken van close-up foto's met een vage achtergrond (zoals met spiegelreflex). Stel scherp op het onderwerp en de camera maakt 2 foto's (1e scherp, 2e niet scherp) en combineert deze tot één foto met het onderwerp scherp en de achtergrond dus wazig.
Dit effect dus: http://www.digitalefotogr...maken/wazige-achtergrond/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civil engineer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-11-2017
Wat treurig dat iedereen totaal verschillende klachten heeft, worden er dan zoveel (mensenlijke) fouten gemaakt tijdens de fabrikage? Ik ga denk ik naar Sony/T-mobile. Op stand-by verbruik ik meer dan een procent per tien minuten.

[ Voor 3% gewijzigd door civil engineer op 19-01-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:26
henri86 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:12:
[...]

toevoeging aan de camera-app: voor het maken van close-up foto's met een vage achtergrond (zoals met spiegelreflex). Stel scherp op het onderwerp en de camera maakt 2 foto's (1e scherp, 2e niet scherp) en combineert deze tot één foto met het onderwerp scherp en de achtergrond dus wazig.
Dit effect dus: http://www.digitalefotogr...maken/wazige-achtergrond/
Thanks! Meteen maar geïnstalleerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
civil engineer schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:23:
Na mijn update, ervaarde ik het gebruik alsof er een processor van 6 jaar oud in zat. Eén zacht tikje op het scherm werd geïnterpreteerd alsof ik mijn vinger lang op het scherm hield. Wellicht is het feit dat de telefoon extreem warm werd door de update de oorzaak dat het niet soepel verliep. Ik deed hem 's nachts maar voor de zekerheid uit. 's Ochtends deed hij het gelukkig weer naar behoren. Echter, mijn accu had nog 14% resterend, nog geen drie minuten later kreeg ik het bericcht dat het nog maar 4% was. Daarna zag ik het binnen een minuut teruglopen naar 1%. Ik verbruikte ruim 50% in een half uur.

Ik ben zeer tevreden over de camera. Ook als ik in-zoom blijft de kwaliteit erg goed. (Ik gebruik sowieso nooit flitsers op (digitale/smartphone camera's)
En wat nu hoe is die accuduyr na een update en zeker een grote update kan eeb toestel een aantal uren niet naar behoren werken altijd rebooten en dan volledig opladen hoop dat je problemen zijn opgelost anders kan je me een dm sturen en zal ik je zeffen wat je zou kunnen doen (als ik dat weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Trishul schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:04:
[...]

4K scherm lijkt mij voorlopig nog te optimistisch. Zelfs Samsung heeft nog geen 4K smartphonescherm gereed voor massaproductie. Snapdragon 805 is leuk, maar dan krijg je dus icm een 4K scherm een telefoon met mindere prestaties als de Z1. Ik denk eerder dat de opvolger van de Z1 een 1440p scherm krijgt (Japan display heeft deze namelijk al gereed) icm. een snapdragon 805 of evt. de 810 die in najaar 2014 moet verschijnen.
Hoezo "zelfs samsung" samsung heeft niet altijd alles als eerste moet ik je wel zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiro7480
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-10-2023
AmbroosV schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Is een false positive van Malwarebytes. Om de app te moeten laten werken heb ik 'm moeten repacken met een eigen debug key, sommige AV's vertrouwen dat niet. Niets mis mee hoor. Je kan 't ook aan de permissies zien, app mag niet op internet etc.
Oke, bedankt voor de info Ambroos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07 21:21
Die nieuwe foto's die langzaam aan verschijnen van een nieuwe sony interface zien er erg interessant uit moet ik zeggen.

nieuws: Foto's tonen mogelijke opvolger Sony Xperia Z1 met dunnere schermranden

Nog niet veel te zien, maar de quicksettings weer terug zien op die manier vind ik wel fijn. In de tijd dat ik cyanogenmod gebruikte heb ik veel gebruik gemaakt van de quicksettings in hun eigen 'drawer'.

Heb momenteel de Aviate launcher op mijn Sony draaien. Bevalt me erg goed, het is heel simplistisch ingericht en weinig customizatie, maar het is een erg leuke launcher.

[ Voor 14% gewijzigd door icratox op 20-01-2014 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1080p-scherm dus... en ook van 5"...

Is het geen opvolger van de Sony Xperia ZL... De mijne heeft als typenummer C6503, dit is de D6503...

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 20-01-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 21:28
@CLB denkt het ook, Z2 moet minstens een 2k scherm hebben wil het zich meten met de nieuwe samsung s5.Sony brengt wel erg snel nieuwe toestellen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok dat verschillende informatiestromen wat door elkaar lopen inderdaad...
Of we op de foto's de Z2 zien, kan best, maar de 'Sirius'-informatie gaat niet over een Z1-opvolger denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:49:
1080p-scherm dus... en ook van 5"...

Is het geen opvolger van de Sony Xperia ZL... De mijne heeft als typenummer C6503, dit is de D6503...
En de Z1 is C6903. Z, Z1, Z2 zou je verwachten.

Maar kan dit allemaal niet in een ander topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel niet nee, een Z2-topic is er nog niet, aangezien er nog te weinig bekend is en ik 'm dus nog niet gestart ben / of iemand anders. Zal straks / morgen / van de week is iets in elkaar knutselen, rustig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:12:
Gok dat verschillende informatiestromen wat door elkaar lopen inderdaad...
Of we op de foto's de Z2 zien, kan best, maar de 'Sirius'-informatie gaat niet over een Z1-opvolger denk ik.
Let's see er zijn op dit moment zoveel theoriën dat ik het zelf ook niet echt meer kan volgen
Maar volgrns mij gaat er toch een 5inch en een 5,2 inch variant komen waarvan dus 1 een hd en de ander een 2k scherm gaat hebben maar dan blijft de vraag hoeveel gaat een 2k scherm gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat geloof ik ook inderdaad :)

Maar de foto's hebben het over een 5" device als opvolger van de Z2, dat gaat er net niet in bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 12:43

Sick Nick

Drop the top!

Amaze86 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:06:
@CLB denkt het ook, Z2 moet minstens een 2k scherm hebben wil het zich meten met de nieuwe samsung s5.Sony brengt wel erg snel nieuwe toestellen.
Mja, en wat schiet je er dan mee op? Hogere resolutie dus meer grafische power nodig, meer stroom, etc. 1080p is op de Z1 en zelfs op de Z ultra van 6.44" echt al meer dan genoeg. Liever dus op 1080p blijven en langere batterij tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 21:28
Sick Nick schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Mja, en wat schiet je er dan mee op? Hogere resolutie dus meer grafische power nodig, meer stroom, etc. 1080p is op de Z1 en zelfs op de Z ultra van 6.44" echt al meer dan genoeg. Liever dus op 1080p blijven en langere batterij tijden!
Daarom beter breng dan geen nieuwe uit als die geen betere specs heeft. Vrij nutteloos als die dezelfde specs zou krijgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is wel meer dan het scherm ;)

Tevens is het Z1-scherm ook niet de beste op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:43:
Er is wel meer dan het scherm ;)

Tevens is het Z1-scherm ook niet de beste op de markt.
Zeg maar lang niet het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zegt een '5 inch full HD-scherm' helemaal niks, kan best stukkkkkkken beter zijn :) Me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:29:
Daarom zegt een '5 inch full HD-scherm' helemaal niks, kan best stukkkkkkken beter zijn :) Me like!
De sirius dus degene die momenteel gelekt is heeft een 5,2 full hd dus 1080 p scherm maar misscgien gaat er nog iets anders zijn met een 2k scherm
Bron: doomlord,irimas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar staat een grootte van 4,86" genoemd, dat is bij lange na geen 5,2"

Maar voordat de henri's weer losgaan, gaan we verder in: [Sony Xperia Z2] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:00:

Maar voordat de henri's weer losgaan, gaan we verder in: [Sony Xperia Z2] Ervaringen en Discussie
Bekijk de titel eens goed a.u.b en btw thx voor het topic nu zal ik daar eens weer losgaan als henri :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
CLB schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:00:

Heb net gezien dat er 4,86 in de screenshot staat volgens mij komen er dus 2 toestellen waarvan de grote denk ik toch met een 2k scherm maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
izzet3838 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:39:
[...]

Heb net gezien dat er 4,86 in de screenshot staat volgens mij komen er dus 2 toestellen waarvan de grote denk ik toch met een 2k scherm maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor
Nope. Screenshot is 5.2", de on-screen keys tellen niet mee. Geen 2560x1440 display, gewoon 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind ik maar 'n raar verhaal, want bij de ZL / Z1 zie ik wel gewoon 5"
CLB in "[Sony Xperia Z2] Ervaringen en Discussie" dus ja dat klopt niet...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 20-01-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 19:41
Na 4.3 update:

Trillingen lijken bij juist sterker (bij toetsen of apps wijzigen etc)

Wifi is sterker

Beeld is mooier?/helderder/betere kleuren?
Kom er niet uit zowieso beter.

Batterij spaarstand +1 optie (verzamel info en dan in 1 keer versturen om batt te sparen)

Themes etc wat eerder is genoemd.

Windows 8 tethering zag ik eerder niet staan tussen xperia connectivity. ??? Niet zeker

Batterij ging bij mij ook van 80 naar 30 bij t updaten.
Maar gaat nu langer mee. Denkongeveer 20% meer bij weinig gebruik.

2 minpuntjes; schermhelderheid heb ik thuis altijd op,laagste stand staan + aanpas optie dan issie nóg lager wat betreft heldetheid.

Als je nu aan dat schuivertje zit wordt de scherm eerst helderder, en dan verdwijnt ie vanzelf zonder op,ok te hoeven drukken (is er niet,meer) en pas alsdie weg is neemt de scherm zn uiteindelijke helderheid waardoor je m misschien weer moet aanpassen. Beetje irri.

En youtube app als je nu tijdbalk verplaatst heb je ietswat pauze voordat ie weer video afspeelt, voorheen had ik zero buffer/pauze.

Sorry voor t slechte,typen zit op de z1 met vieze vingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb geen tijd om alles door te lezen, maar ik zou graag van jullie willen weten wie nog NIET zijn 4.3 update via de officiële wijze heeft mogen ontvangen, en dan bedoel ik je branding. En dan wil ik dat alleen weten, als je 100% zeker weet welke branding je hebt :).

Dan kan ik er werk van maken namelijk!

B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
AmbroosV schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:10:
[...]

Nope. Screenshot is 5.2", de on-screen keys tellen niet mee. Geen 2560x1440 display, gewoon 1920x1080.
Zoals clb het al zegt om mijn xperia z1 en zijn xperia zl staat gewoon 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Voor degene die zoals ik zitten te wachten op de 4.4 update heb gevraagd aan doomlord of hij er iets van wist en dit heeft hij geantwoord

"from the looks of things I dont see the KitKat update for the Xperia Z1 coming any time soon... things are in EARLY testing phase... i think they will release it in March..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:26
Oh maart vind ik nog wel meevallen..

Wat halen jullie tegenwoordig aan accuduur? Ik red gemiddeld zo'n 40u Standby met 4u schermtijd, niet slecht dacht ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
B-Art schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:29:
Oh maart vind ik nog wel meevallen..

Wat halen jullie tegenwoordig aan accuduur? Ik red gemiddeld zo'n 40u Standby met 4u schermtijd, niet slecht dacht ik :-)
Welk toestel?
Op mijn z was de accuduur echt niet te doen die van mijn s3 was dan wel oké
Op mijn z1 haalde ik eerst ongeveer 2u on screen van 100% naar nul omgeveer terwijl dat nu echt verbeterd is met de 4.3 update
Btw het bovenstaand toestel heeft een 1080 p scherm geen 2k maar wat het uiteindeleijke resultaat zal zijn weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574147

Ik heb nog steeds geen update voor mijn z1. Meerdere malen gecheckt. Zowel in mijn tel als in pc companion maar hij is er nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokedSausage
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-05 22:54
Dimiz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:56:
Ik heb geen tijd om alles door te lezen, maar ik zou graag van jullie willen weten wie nog NIET zijn 4.3 update via de officiële wijze heeft mogen ontvangen, en dan bedoel ik je branding. En dan wil ik dat alleen weten, als je 100% zeker weet welke branding je hebt :).

Dan kan ik er werk van maken namelijk!

B.V.D.
Ik heb de update nog niet ontvangen. Het is een simlockvrij toestel (dus nog eens extra vreemd) en gewoon gekocht bij de telefoonwinkel in het dorp. PC Companion zegt nog steeds dat er geen update is en OTA werkt ook niet. Zelfs het programma Update Service werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb precies hetzelfde als jou smoked. It's kinda annoying......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Anoniem: 574147 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:20:
Heb precies hetzelfde als jou smoked. It's kinda annoying......
Ik ook niet. Ben trouwens wel benieuwd of de Z1 ook de features van de sirius met android 4.4 krijgt, dus zaken zoals 4k recording aangezien de Z1 ook een snapdragon 800 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Trishul schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:13:
[...]

Ik ook niet. Ben trouwens wel benieuwd of de Z1 ook de features van de sirius met android 4.4 krijgt, dus zaken zoals 4k recording aangezien de Z1 ook een snapdragon 800 heeft.
Een deel. 4K recording hoogstwaarschijnlijk niet, dat is een van de USP's van de Sirius. Ook al zal het wss wel door iemand op XDA geport worden, de Z1 had oorspronkelijk (in prototypefase) ook 4K recording aan boord en er zijn al mods beschikbaar die het weer mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
AmbroosV schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:37:
[...]

Een deel. 4K recording hoogstwaarschijnlijk niet, dat is een van de USP's van de Sirius. Ook al zal het wss wel door iemand op XDA geport worden, de Z1 had oorspronkelijk (in prototypefase) ook 4K recording aan boord en er zijn al mods beschikbaar die het weer mogelijk maken.
Misschien alweer door jou
Btw kan je ons hiermee op weg helpen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2582780
Laatste pagina we zitten vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Mistah, via welke provider heb je je toestel?

Ik kan tot nu toe concluderen dat:
Xperia Z1 Unbranded/Generic
en
Xperia Z1 KPN (en virtuele providers)
nog geen 4.3 hebben en
Xperia Z1 Vodafone (en virtuele providers)
en
Xperia Z1 T-Mobile (en virtuele providers)
al wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Dimiz op 22-01-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Dimiz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:54:

en
nog geen 4.3 hebben en
en
al wel?
je conclusie is niet juist dan, ik heb unbranded en android 4.3 sinds een week nu ongeveer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Dank voor je update! Wat is jou SI als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokedSausage
mesm90 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:40:
[...]

je conclusie is niet juist dan, ik heb unbranded en android 4.3 sinds een week nu ongeveer ;)
Vreemd verhaal dan. Ik heb ook de unbranded versie (als het goed is tenminste) maar nog steeds niks...
Ook in bezit van de C6903 of een andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 15:57

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik heb C6903 unbranded op Hi netwerk en al dikke week 4.3

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
SmokedSausage schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:08:
[...]

Vreemd verhaal dan. Ik heb ook de unbranded versie (als het goed is tenminste) maar nog steeds niks...
Ook in bezit van de C6903 of een andere versie?
Heb je dit nagekeken via pc vompanion of gewoon via de app/instelling
Ik heb al bijna 2 weken de update wel tmobile versie
Maar via update center had ik helemaal geen melding toen ik hem had vastgemaakt had aan de pc zij pc companion van wel en ging alles perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Wil iedereen die WEL heeft kunnen updaten, zijn SI nummer (staat op de doos) even hier vermelden? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dimiz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:54:

en
nog geen 4.3 hebben en
en
al wel?
Heb kpn, hoop dat hij wel snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Dimiz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:24:
Wil iedereen die WEL heeft kunnen updaten, zijn SI nummer (staat op de doos) even hier vermelden? Dank!
Mijn tmobile had hem opdezelfde dag als de mensen die hier melden dat ze de update al hebben op hun unbranded alleen wel via pc companion (op update center via de z1 zelf was die er niet)
Dus al zo een 1-2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Maar geef even je SI nummer allen, dan kan ik het dubbel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende :
Ik wil graag in mijn agenda ook mijn google calendar laten syncen. dacht dat dat vrij makkelijk zou gaan maar niets is minder waar, helaas :( . Als ik in de Agenda app, klik op agenda's en dan vervolgens kalenders om te synchroniseren aan klik, zie ik in eerste instantie alleen apparaat kalender en Xperia met facebook staan. ik annuleer en probere het nogmaals en dan zie ik ook mijn gmail account wat ik kan sycen.

Mooi denk ik, ik vink het aan en kijk of mijn google agenda afspraken ook zijn toegevoegd. Niet dus!! }:|
Ik weer naar de optie "kalenders om te synchroniseren", en ik zie vervolgens mijn gmail account er niet meer bij staan 8)7 Heel bizar.

Wat doe ik fout of beter gezegd, wie duwt mij in de goede richting? Driving me nuts!

gelukt! Nu nog kijken hoe ik in mijn K9 mail app de meeting invitations kan accepteren. Dat doet íe dan weer niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 24-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:04

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik heb branded vodafone sinds dinsdag, met Jelly Bean 4.3 wohoe dijken telefoon dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 15:13
Mijn SI nr. is 1276-0475.5 NL, geen update nog, komt uit een HI winkel. Look en feel lijken generic maar weet niet waar je verder aan zou moeten kunnen zien of het KPN/HI branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-07 17:14
Ik heb 1276-0820 unbranded KPN

zie dat vandaag de update er is via scavenger.ch/sonyupdate/

Heb toestel 2 weken terug geflashed naar central europe

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-07 23:23
Sinds de update naar 4.3 worden smiley's in SMS automatisch omgezet naar afbeeldingen / emoticons. Hoe kan ik dit weer uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
hmmm ik heb ook een vraagje rond de instellingen,
voorheen trilde de telefoon als ik op de homeknop drukte, nu niet meer.
Iemand een idee hoe ik dit moet inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 15:13
En 6 uur later is de update beschikbaar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 19:41
BinaryRun schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:41:
Sinds de update naar 4.3 worden smiley's in SMS automatisch omgezet naar afbeeldingen / emoticons. Hoe kan ik dit weer uitzetten?
Zoek ergens in de toetsenbord instellingen, ik heb m uitgezet. Weet zo niet precies waar. Check de tandwiel icoon op de toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu ook ook de update!

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 574147 op 25-01-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokedSausage
Ik ook nu. Mijn SI is 1276-0475.4 NL
Vanavond maar eens installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Weet niet of het door de update komt, maar ik heb sinds de update dat hij vaak niet goed oplaadt via de magnetische lader.. Toestel wordt dan erg warm tijdens het laden en laadt heel erg traag (10% per uur o.i.d.). Eén keer kreeg ik zelfs een melding dat de telefoon meer energie verbruikte dan dat er bijgeladen werd.

:S

(M'n eerste post na de update was ook dat de accu een enorme negatieve sprong had gemaakt en na 1,5u aan de lader slechts van 26% naar 32% geladen was. Het is dus echt sinds de update)

[ Voor 22% gewijzigd door henri86 op 25-01-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
En je hebt verder niets veranderd?
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste