Hmm, bestelling gelukt, misschien geluk, of meer power aangeschakeld daar? Nouja Go loopt binnen @6 MB/s
Yup mijn bestelling ook gelukt, later maar even weer kijken.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Klopt wel. De prijzen die er staan zijn van de games als je ze los koopt. Je krijgt gewoon een belachelijke korting als je het totaalpakket koopt. Das Steam-logica. Niet over nadenken.Chris_L schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:53:
Eerste prijsfout al gevonden: Sonic Hits Collection. De €13,99 kan nooit kloppen omdat er al een spel in zit van €14,99.
Toch wel geweldig dat gekochte games zelfs nu met 14.5 MB/s downloaden maar het daadwerkelijk kopen was een stuk trager 
Er zijn overigens een hele hoop andere games ook in de aanbieding. Bijvoorbeeld Tomb Raider voor 25 Euro maar zoals altijd, wacht tot de laatste dag want die kan best wel eens voor 75% eruit gaan!
Er zijn overigens een hele hoop andere games ook in de aanbieding. Bijvoorbeeld Tomb Raider voor 25 Euro maar zoals altijd, wacht tot de laatste dag want die kan best wel eens voor 75% eruit gaan!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
arrrrrrrgh 
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Computer says no
Dus je heb de game niet gratis? Snap het nu ff niet meerShadowBumble schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:01:
[...]
Ja daar kom ik ook net achter zie er totaal het nut niet van maar ok![]()
Ondertussen zie ik wel wat er voorbij komt
Steam/XBL: Avioto
Let ook op de onderliggende sales...
voorbeeld: grid 2 staat flink in de sale. Dat betekent automatisch dat grid 1 ook flink in de sale is. Deel 1 voor 3,-
voorbeeld: alle call of juarez titels zijn ook in de aanbieding omdat het nieuwste deel ook in de aanbieding is.
voorbeeld: grid 2 staat flink in de sale. Dat betekent automatisch dat grid 1 ook flink in de sale is. Deel 1 voor 3,-
voorbeeld: alle call of juarez titels zijn ook in de aanbieding omdat het nieuwste deel ook in de aanbieding is.
In de pocket: Skyrim Legendary, Scribblenauts unlimited en Endless Space Gold. Betaling is gewoon goed gegaan.
Nu hopen dat Skyrim niet nog eens goedkoper aangeboden wordt, dan wordt ik namelijk een beetje pissig
Nu hopen dat Skyrim niet nog eens goedkoper aangeboden wordt, dan wordt ik namelijk een beetje pissig
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Tot zover nog geen echte deal gezien 
Al deze "deals" zijn al goedkoper of evengoedkoop of amazon/gmg/etc gekomen of het is een spel dat me totaal niet interesseert.
Al deze "deals" zijn al goedkoper of evengoedkoop of amazon/gmg/etc gekomen of het is een spel dat me totaal niet interesseert.
Tot drie keer mn cart gevuld met meer dan 4 items, waarna vervolgens een error, waarna mn cart weer leeg is. GRRRRRRR
(waarom slaat hij mn cartitems niet gewoon op mijn hdd op ???, zo blijf ik bezig)
Moet echt nog geduld hebben denk ik.
Moet echt nog geduld hebben denk ik.
How do you save a random generator ?
jep , heb ik interesse in!SpX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:17:
Hebben mensen interesse om TrackMania 2 Stadium te kopen?
Bij een 3-pack kost ie 5,50 per man.
wat denken jullie... gaat die bioshock infinite nog op 75% komen??
Ik ook al de hele tijd.. echt geweldig .. not.
Probeer het over een uur nog maar eens
[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 11-07-2013 21:23 ]
Ik denk dat die nog te nieuw is.Rexcore schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:20:
[ Voor 73% gewijzigd door Sando op 11-07-2013 21:23 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ja, klinkt goed!SpX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:17:
Hebben mensen interesse om TrackMania 2 Stadium te kopen?
Bij een 3-pack kost ie 5,50 per man.
Skyrim is in alle sales nooit onder de 50% gekomen, het is "nog' een te gewild spel.XanderDrake schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:15:
Blah Blah
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Check V&A, deze werden geleverd bij "dure" videokaarten. (ook Tombraider)Rexcore schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:20:
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Fixed it voor je aangezien hij nu ook al onder de 50% zit namelijk op 40%Bad Brains schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:23:
[...]
Skyrim is in alle sales nooit onder boven de 50% gekomen, het is "nog' een te gewild spel.
Ook ik hou Skyrim in de gaten voor het geval dat hij toch nog goedkoper word, zo niet ach ik heb er geen haast mee
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dank, beter dan deze sale gaat hij echt niet worden.ShadowBumble schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:26:
[...]
Fixed it voor je aangezien hij nu ook al onder de 50% zit namelijk op 40%
Ook ik hou Skyrim in de gaten voor het geval dat hij toch nog goedkoper word, zo niet ach ik heb er geen haast mee
Wellicht de wintersale, wie weet.
Wil graag SR3 DLC kopen, helaas los veel duurder dan FULL Package, maarja daar zit de game bij en die heb ik al
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Noem mij maar vreemd maar waarom gebruiken ze geen cloud-functionaliteit voor de store ?
(niet voor de eindafrekening natuurlijk)
Browsen is echt waardeloos zo. (503`s everywhere)
(niet voor de eindafrekening natuurlijk)
Browsen is echt waardeloos zo. (503`s everywhere)
[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 11-07-2013 22:01 ]
How do you save a random generator ?
Dat is toch geen probleem? Koop je de Full Package, als het goed is krijg je de DLC dan alsnog.donowitz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:54:
Wil graag SR3 DLC kopen, helaas los veel duurder dan FULL Package, maarja daar zit de game bij en die heb ik al
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Haha kom ik net thuis van werk zie ik dat Supreme Commander 2 minder dan de helft kost van het normale bedrag. Ik dus meteen kopen. Krijg ik de melding error 503: The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
hehehe alleen supcom 2 en aoe III wil ik kopen.
hehehe alleen supcom 2 en aoe III wil ik kopen.
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de bundels mist?
Indië bundels en uitgever bundels? Of moet die nog komen?
I'm an Ironman!
Het is net de eerste dag dat de sale ingaat. Zullen dus, wellicht, later komen. Elke dag heb je nieuwe sales en flash sales.Madstorm schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:59:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de bundels mist?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
dan hek de game dubbel ? full package is 14,99 = 9,99 voor de game en 5 voor de DLC.SacreBleu schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:57:
[...]
Dat is toch geen probleem? Koop je de Full Package, als het goed is krijg je de DLC dan alsnog.
Gooi je de DLC los in je winkelwagen, kom je op 32,05 euro uit..
Steam
Als je nou gewoon eens wacht tot Saints Row in een flash of Daily zit dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit.
Ja dat weet ik maar vorige keer met de sales had je elke dag een nieuwe indiebundle, en de uitgeversbundle liep de gehele sale volgens mij...SacreBleu schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:00:
[...]
Het is net de eerste dag dat de sale ingaat. Zullen dus, wellicht, later komen. Elke dag heb je nieuwe sales en flash sales.
I'm an Ironman!
Die prijs klopt waarschijnlijk wel.Chris_L schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:53:
Eerste prijsfout al gevonden: Sonic Hits Collection. De €13,99 kan nooit kloppen omdat er al een spel in zit van €14,99.
Op Amazon gaat bijna dezelfde bundel op dit moment voor 9,99 dollar.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Saints Row zou ik nu niet kopen, is de vorige sale al met 75% gegaan!
Ik kan helemaal geen donder kopen door de overbelaste servers en dat is echt schijt irritant..
is onlangs nog voor $20 op amazon gekomen
inclusief premium, that is
De eerste aankoop is binnen!
CS: Complete Pack voor 7,49, inc. CS: Global Offense
Ik kon ook alleen CS:GO kopen voor 4,75, maar de complete pack is meer 'bang for buck'
CS: Complete Pack voor 7,49, inc. CS: Global Offense
Ik kon ook alleen CS:GO kopen voor 4,75, maar de complete pack is meer 'bang for buck'
Morgenochtend proberen, dan slaapt de VSIrcghost schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:32:
Ik kan helemaal geen donder kopen door de overbelaste servers en dat is echt schijt irritant..
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zit in de VS
Flippen man!
Zucht idd hopeloos elke steam sale hetzelfde om de 5 botten ligt die shop plat...
Als je een game dubbel hebt, kun je die altijd weggeven/verkopen, dan is je combinatie nog goedkoper.donowitz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:01:
[...]
dan hek de game dubbel ? full package is 14,99 = 9,99 voor de game en 5 voor de DLC.
Gooi je de DLC los in je winkelwagen, kom je op 32,05 euro uit..
Steam
Werken die code`s gewoon in steam & origin? Staat vaak bij alleen te gebruiken in the US...SmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:32:
[...]
Zo werkt het niet, hij zal geen extra kopie krijgen die hij kan weggeven.ge-flopt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:03:
[...]
Als je een game dubbel hebt, kun je die altijd weggeven/verkopen, dan is je combinatie nog goedkoper.
Zeker weten ? Want ik heb ooit Half Life 2 gekocht en later een pack waar die nog keer in zat en sindsdien staat die in me inventory.Pheace schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:03:
[...]
Zo werkt het niet, hij zal geen extra kopie krijgen die hij kan weggeven.
Rupsen, Rapsen.
Alleen als het expliciet word vermeld. Meestal Valve games dus. Maar andere spellen niet.Metian schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:08:
[...]
Zeker weten ? Want ik heb ooit Half Life 2 gekocht en later een pack waar die nog keer in zat en sindsdien staat die in me inventory.
Klopt sommige games komen full package. En andere games komen met separate codes voor de game en de DLC's.Pheace schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:03:
[...]
Zo werkt het niet, hij zal geen extra kopie krijgen die hij kan weggeven.
Je moet ff weten welke wat doen en waarom.
Dat is 1 van de weinige uitzonderingen. Over het algemeen krijg je geen extra kopie van je game als je hem dubbel koopt in een bundle of complete pack.Metian schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:08:
[...]
Zeker weten ? Want ik heb ooit Half Life 2 gekocht en later een pack waar die nog keer in zat en sindsdien staat die in me inventory.
Heb al meerdere spellen gekocht (waarbij dat dit dus ook stond) en nog geen region lock tegengekomen.exi22 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:03:
[...]
Werken die code`s gewoon in steam & origin? Staat vaak bij alleen te gebruiken in the US...
(Je moet wel een fake amerikaaans adres - of via borderlinx.com - invullen)
Deze vraag is ook langsgekomen in het budget gaming topic, maar het antwoord is JA, met de kanttekening dat tot zoverre alle games werken, maar je weet het nooit zeker!exi22 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:03:
[...]
Werken die code`s gewoon in steam & origin? Staat vaak bij alleen te gebruiken in the US...
Je krijgt een legit gratis amerikaans (& UK) adres bij registratie op borderlinx.com
Die website is bedoeld om dingen te kopen in America en dan via borderlinx te shippen naar EU enzo, maar die games zijn bijna altijd steam/origin/uplay keys of je kan het downloaden op amazon zelf.
Ik zit er aan te denken om Endless Space Gold te kopen, iemand een idee of deze nog goedkoper zal worden (hij is nu 66%) zit er al tijdje op te wachten namelijk. Vind het inclusief addon wel mooie prijs daar niet van.
Ik heb bij amazon.us altijd al hun eigen HQ adres ingevuld.SmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:15:
[...]
Je krijgt een legit gratis amerikaans (& UK) adres bij registratie op borderlinx.com![]()
Die website is bedoeld om dingen te kopen in America en dan via borderlinx te shippen naar EU enzo, maar die games zijn bijna altijd steam/origin/uplay keys of je kan het downloaden op amazon zelf.
Dan doe ik datSmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:15:
[...]
Je krijgt een legit gratis amerikaans (& UK) adres bij registratie op borderlinx.com![]()
thx!
Overigens heb ik al de commando`s collection gekocht en Bioshock 1 maar die start niet eens op pff..
Ik heb net Dragon Age Complete pack en CS complete pack gekocht, maar met alle drukte ging het betalen met ideal niet helemaal lekker. Mijn geld is wel afgeschreven maar ik heb geen bevestiging gekregen omdat de pagina er uit klapte. Nu zie ik net dat de games wel op "afwachtend" staan in mijn account en ik begrijp uit de (bijna niet ladende) steam support dat het dan waarschijnlijk goed moet komen.
Nu wil ik wel graag de games hebben voor de flits prijzen, dus vraag ik me af of het misschien handiger is om de games nog een keer te kopen en te hopen dat het wel goed gaat. En dan wil ik de eerste aankoop annuleren, maar krijg ik dan m'n geld wel terug?
Deze dingen zijn ongetwijfeld ergens in steam support terug te vinden, maar de site ligt er non-stop uit dus ik dacht misschien weet iemand hier antwoorden op deze vragen
Nu wil ik wel graag de games hebben voor de flits prijzen, dus vraag ik me af of het misschien handiger is om de games nog een keer te kopen en te hopen dat het wel goed gaat. En dan wil ik de eerste aankoop annuleren, maar krijg ik dan m'n geld wel terug?
Deze dingen zijn ongetwijfeld ergens in steam support terug te vinden, maar de site ligt er non-stop uit dus ik dacht misschien weet iemand hier antwoorden op deze vragen
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ohja

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Of gewoon lekker laat naar bed gaan dan komt het hopelijk ook goed..
Ook hier is de hele middag/avond steam al compleet waardeloos. Ik heb een poging gedaan om Left 4 dead 2 als gift te kopen waar ik de melding al kreeg dat de creditcard ''declined'' was en sowieso al niet zo lekker liep. Dit is echt nog nooit gebeurd maar goed, maar hopen dat ze de servers een beetje bijstellen zodat er ook nog werkelijk een aanschaf kan worden gedaan bij zo'n sale. Anders heb je er zo weinig aan ;-)
Ik kwam eindelijk door met paypal, krijg ik weer een error moet ik nu contact opnemen met de steam support. Ja wtf, zo gaai ik de flash sale missen..
Als in bij de anderen stond, try again or contact support.. nu moet ik contact opnemen met de support.
woop woop het werkt (skyrim). Nu nog LFD2 kopen
Als in bij de anderen stond, try again or contact support.. nu moet ik contact opnemen met de support.
woop woop het werkt (skyrim). Nu nog LFD2 kopen
[ Voor 35% gewijzigd door Ircghost op 11-07-2013 23:33 ]
Ik heb endless space maar gewoon gekocht, maar had eigenlijk nergens last van kreeg op einde wel error met paypal een foutmelding maar stond gewoon in me lib, eerste game binnen voor de sale
heb ongeveer 100 a 150 euro over maar moet er wel goeie dingen tussen zitten (veel van de grote games heb ik al gekocht).
OT Heb wel een goeie game voor je, je op een terras laten bedienen met mooie meiskes, je kan me een mail sturen mocht je hulp nodig hebben.WeAreLegion schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:35:
heb ongeveer 100 a 150 euro over maar moet er wel goeie dingen tussen zitten (veel van de grote games heb ik al gekocht).
hehe helaas geen creditcard. Wanneer komt de nederlandse amazon versie nou eens. (Wel met Ideal dan)SmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:32:
[...]
HahaBad Brains schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:39:
[...]
OT Heb wel een goeie game voor je, je op een terras laten bedienen met mooie meiskes, je kan me een mail sturen mocht je hulp nodig hebben.
Skyrim legendary edition en CS GO maar gekocht, en heb de eerste summer cards. Enige reden waarom ik nu games koop natuurlijk
.
Hmm.. Te vroeg geroepen dat ik waarschijnlijk niet veel zou aanschaffen.
Dishonored DLC's zouden leuk zijn, ze zitten alleen nog op -40%, terwijl -75% in de "news stream" van Steam staat. Misschien bedoelen ze dat het mogelijk voor die prijs zal verschijnen?
Daarnaast Tombraider en Bioschock infinite in de aanbieding voor half geld. Leuk jonges, maar ik heb al minder dan 25 betaald de week van de release... (17 en 21 euro resp)
Ditto voor Far Cry 3.
Laat je niet te gek maken, sommige "aanbiedingen" in de Sale zijn lang nog niet zo goed!
Dishonored DLC's zouden leuk zijn, ze zitten alleen nog op -40%, terwijl -75% in de "news stream" van Steam staat. Misschien bedoelen ze dat het mogelijk voor die prijs zal verschijnen?
Daarnaast Tombraider en Bioschock infinite in de aanbieding voor half geld. Leuk jonges, maar ik heb al minder dan 25 betaald de week van de release... (17 en 21 euro resp)
Ditto voor Far Cry 3.
Laat je niet te gek maken, sommige "aanbiedingen" in de Sale zijn lang nog niet zo goed!
inderdaad..djunicron schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:16:
Je kan BioShock Infinite voor 20 euro op amazon kopen.. (http://www.amazon.com/2K-...te-Download/dp/B009SPZ11Q met volgende eenmalige -15% key: GOONCAVE)
of Tomb Raider voor 13,5 euro.. waar je ook nog die eenmalige -15% key kan gebruiken
http://www.amazon.com/gp/product/B007VFHGZ4
Kut die code had ik eerder moeten hebbenSmokingCrop schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:27:
[...]
inderdaad..
Je kan BioShock Infinite voor 20 euro op amazon kopen.. (http://www.amazon.com/2K-...te-Download/dp/B009SPZ11Q met volgende eenmalige -15% key: GOONCAVE)
of Tomb Raider voor 13,5 euro.. waar je ook nog die eenmalige -15% key kan gebruiken
http://www.amazon.com/gp/product/B007VFHGZ4
Nog maar net gezien via Kotaku.com ^.^
Die Money-Saver posts hebben meestal goede deals.
http://kotaku.com/the-mon...der-15-humble-w-745035572
Vaak betere deals dan de Steam Sales, en dat gewoon op gelijk welk tijdstip
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2013 00:34 ]
Gewoon even wachten totdat de games die je wilt hebben, langskomen als daily/flash/community deal
.
Als dat niet gebeurd kan je ze alsnog op de laatste dag kopen
.
Als dat niet gebeurd kan je ze alsnog op de laatste dag kopen
Creditcard lijkt niet te werken. iDeal deed het wel. Ik zag dat Rabbitto ook problemen had met de CC. Anderen ook?
Btw, Bioshock Infinite wordt ook aangeboden in het steam trading topic en op vraag en aanbod.
Btw, Bioshock Infinite wordt ook aangeboden in het steam trading topic en op vraag en aanbod.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
hmm ik zie eigenlijk geen/weinig spectaculaire aanbiedingen. Via http://www.allkeyshop.com is het meeste wel voor dezelfde prijs te krijgen...
Ben ik deels mee eens maar ook deels niet, qua echte grote titels is het wat karig nu, maar ik vermaak me anders prima met het zoeken naar leuke indiegames voor een paar euro a la 75% off
Het is dat ik nu niet kan betalen met paypal dus je moet iets in de tussentijd 
Wie wil dit pareltjenou niet voor 0,99€ (90%! off) (racegame) Fireburst. Vermaak ik me wel een paar uurtjes mee
Het ergste vind ik dat ik mijn hele steam list aan het uitspelen ben maar ik nu nog meer te doen heb
First world problems.
Wie wil dit pareltjenou niet voor 0,99€ (90%! off) (racegame) Fireburst. Vermaak ik me wel een paar uurtjes mee
Het ergste vind ik dat ik mijn hele steam list aan het uitspelen ben maar ik nu nog meer te doen heb
First world problems.
[ Voor 39% gewijzigd door MusicAddict op 12-07-2013 00:57 ]
Hoe kun je eigenlijk zien welke versie je hebt? Ik heb de legendary edition gekocht voor Skyrim maar ik zie niet dat ik de DLC's heb of iets dergelijks..
Kun je bij het opstarten bij > Data Files zien.Ircghost schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 01:07:
Hoe kun je eigenlijk zien welke versie je hebt? Ik heb de legendary edition gekocht voor Skyrim maar ik zie niet dat ik de DLC's heb of iets dergelijks..
Ja dat wist ik, maar bedankt
. Daarvoor moet je het dus eerst wel downloaden en aangezien het zo traag ging dacht ik vraag het alvast even.
Rechtsklikken op spel en kies dan "Downloadbare inhoud weergeven" hoef je spel niet te downloaden.Ircghost schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 01:07:
Had bij skyrim hetzelfde probleem, maar hij download ze volgens mij vanzelf mee. Heb ondertussen ook 36 mods alvast uitgezocht. Gaat waarschijnlijk direct een crash opleveren maar is altijd leuk om te proberen.
Ik vond die Oblivion (toen) ook zo mooi en heb 'm maar in een sale gekocht, maar ben uiteindelijk alleen maar een beetje wezen rondlopen en kijken, je beseft al snel dat er veeeeel te veel tijd in gaat zitten.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Fireburst gekocht, eerste koopje van de sale. 90% off is idd een prachtige deal.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Thanks voor de tip, dat had ik nog niet gezien!Qpido80 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:13:
Let ook op de onderliggende sales...
Denk niet dat hij goedkoper wordt, omdat hij al in de daily is nu. Maar ik zit er ook over te twijfelen. In de "WTF is Endless Space" zag het er wel leuk uit en het schijnt dat zelfs nu veel minpunten van het spel verbeterd/gefixed zijnWeAreLegion schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:16:
Ik zit er aan te denken om Endless Space Gold te kopen, iemand een idee of deze nog goedkoper zal worden (hij is nu 66%) zit er al tijdje op te wachten namelijk. Vind het inclusief addon wel mooie prijs daar niet van.
Grijze import...Xtuv schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:46:
hmm ik zie eigenlijk geen/weinig spectaculaire aanbiedingen. Via http://www.allkeyshop.com is het meeste wel voor dezelfde prijs te krijgen...
[ Voor 49% gewijzigd door Compizfox op 12-07-2013 03:02 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Bastion is opzich een geweldige game maar vind ik meer iets voor de ipad waar ik hem dan ook op lekker voor odnerweg maar niet echt om voor achter de PC te gaan zitten, en volgens mij heb ik hem ook al met enige regelmaat voor een euro voorbij zien komen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Eerste 10 euro er al door
en had me voorgenomen om bijna niets te kopen. Wel 2 goeie RPG's die ik eigenlijk nog miste. Divine Divinity voor 1.69€ (66% korting) en Dark souls voor 7.49€ (75% korting) Met de korting erbij toch voor een stuk verantwoord
.

Was van plan niet meer dan 50 euro uit te geven ben er nu al dik overheen. Elke keer dat je iets van zoveel geld opbouwend uitgeeft, krijg je een summer sale trading card, en vervolgens kun je die weer verkopen zo heb ik nu 4 Euro aan trading cards verdient.
En community votes kun je ook een kaart voor krijgen mits die de selectie haalt.
En community votes kun je ook een kaart voor krijgen mits die de selectie haalt.
Mijn aankopen van gister zijn vannacht gelukkig verwerkt, dus heb nu dragon age complete en cs complete in de pocket. Samen voor 16 euro vind ik niet gek gedaan :-) straks denk ik ook antichamber nog even aanschaffen, veel van gezien en lijkt me een toffe game voor dat geld.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Grappig hoeveel mensen met een budget van 50 euro beginnen. Hier net hetzelfde probleem.
Gisteren aan het twijfelen over Grid 2, maar ik kon helemaal niks deftig doen, errors, errors en nog meer van dat... Hopelijk komt ie dus nog een keertje voorbij (aan minimum 40%)
Gisteren aan het twijfelen over Grid 2, maar ik kon helemaal niks deftig doen, errors, errors en nog meer van dat... Hopelijk komt ie dus nog een keertje voorbij (aan minimum 40%)
Nog wat interessante deals:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3148280
Misschien wat voor de TS?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3148280
Misschien wat voor de TS?
[ Voor 13% gewijzigd door Lee245 op 12-07-2013 09:05 ]
Scribblenauts en Dark Souls gekocht, dat zijn al 2 games van de wishlist af.
Hmm, ik wil vooral graag crusader kings II. Op het moment met 50% korting (= 20 euro), maar via o.a. amazon nog goedkoper (17) te krijgen. Ik weet dat hij in vorige sales altijd wel voor 75% korting (10 euro) langskwam. Nu maar hopen datie niet op het moment komt dat ik op vakantie ben...
Steam app via wifiOrian schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:02:
Hmm, ik wil vooral graag crusader kings II. Op het moment met 50% korting (= 20 euro), maar via o.a. amazon nog goedkoper (17) te krijgen. Ik weet dat hij in vorige sales altijd wel voor 75% korting (10 euro) langskwam. Nu maar hopen datie niet op het moment komt dat ik op vakantie ben...
Ik heb een 4-pack DisplayFusion gekocht, als mensen interesse hebben in een Steam-key voor de kostprijs (€6,50), stuur even een DM
ze zijn op. Ik zat al maanden te wachten tot die een keer in de aanbieding was 
edit: op.
edit: op.
[ Voor 7% gewijzigd door RedPixel op 12-07-2013 10:47 . Reden: op ]
I see red pixels.
Helaas, geen wifi bereik daar. En om het nou via 3g te doen, dan kan ik het waarschijnlijk beter voor 20 euro kopen
Ik zit ook te denken aan Dark Souls (toch maar). Dat of voor de PS3 uiteindelijk.
Maar weet het niet. Kon me toch minder bekoren vanwege de gare besturing.
Wellicht dat ik toch nog even wacht en de gok neem. Ik weet dat die mod het spel een stuk beter maakt, maar goed.
Wellicht dat ik toch nog even wacht en de gok neem. Ik weet dat die mod het spel een stuk beter maakt, maar goed.
Ik heb Dark Souls op de PS3 en op de PC en op de pc met een controller werkt verder prima althans ik heb er niet zoveel problemen mee, het is wel mooie prijs verder.Arunia schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:17:
Ik zit ook te denken aan Dark Souls (toch maar). Dat of voor de PS3 uiteindelijk.
Ik heb zelf nog Season Pass van borderlands 2 gekocht. Kan ik daar ook eens mee beginnen,
Voor het eerst sinds ik een steam account heb heb ik daadwerkelijk ook een PC waar het leuk is om spellen op te spelen. En ik moet zeggen dat ik nu wel begrijp waarom mensen zich zo druk maken om die sale, zoveel aantrekkelijke koopjes
.
Bijna nog Dark Souls gehaald maar heb hem op de Xbox 360 nooit uitgespeeld dus denk dat ik hem daarom maar laat schieten. Seasons Pass van Borderlands 2 aan de andere kant kwam wel mooi uit want ik wilde de DLC eindelijk gaan aanschaffen.
Ben benieuwd wat er nog meer in de uitverkoop komt.
Bijna nog Dark Souls gehaald maar heb hem op de Xbox 360 nooit uitgespeeld dus denk dat ik hem daarom maar laat schieten. Seasons Pass van Borderlands 2 aan de andere kant kwam wel mooi uit want ik wilde de DLC eindelijk gaan aanschaffen.
Ben benieuwd wat er nog meer in de uitverkoop komt.
Iemand interesse in Borderlands 2 4-pack? Dan komt het op 7,65 per persoon 
Heb 'm al
Heb 'm al
[ Voor 12% gewijzigd door Vinze op 12-07-2013 10:50 ]
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.