Zojuist een leuke rekening van de garage mogen ontvangen (APK+grote beurt en nog wat kleine dingen lees banden en remblokken)...
Ik sla de steam sale even over
Ik sla de steam sale even over
No animals were harmed in the making of this comment.
Bedankt, heb hem toegevoegdLee245 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:00:
Nog wat interessante deals:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3148280
Misschien wat voor de TS?
Ha, die zocht ik juist! Da's inderdaad een hele praktische en ook actueel. Wel handig voor de onderliggende salesLee245 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:00:
Nog wat interessante deals:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3148280
Misschien wat voor de TS?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 12-07-2013 09:46 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als het een gewone Summer Sale deal is lekker wachten tot 22 juli, die gaat dan sowieso niet meer omhoog in prijs. Games om echt op te letten zijn Flash Deals, Dailies en Community's Choises.Vrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:07:
Deadlight voor 6 euro, of nog eventjes wachten? Sale is tot de 22ste, dus op zich tijd genoeg.
Daar valt deze site ook heel goed voor te gebruiken.Vrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:39:
[...]
Ha, die zocht ik juist! Da's inderdaad een hele praktische en ook actueel. Wel handig voor de onderliggende sales
Ja, niet duswhatupdoc schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:13:
Wauw, kan je je voorstellen hoeveel rome total war 2 over de toonbank gaat als die in de sale komt
Tja, eerste dagPheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:47:
Rustig aan mensen, het is nog maar de eerste dag xD
gewoon nee.
Opvallende keuze aangezien die niet heel lang geleden in de Humble Bundle zat.Bloemstukje schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:30:
Nice, Saints Row : The Third is gekozen voor €5,-. Die ga ik even binnen halen als hij straks in de sale komt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat was in november toch?ShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:40:
[...]
Opvallende keuze aangezien die niet heel lang geleden in de Humble Bundle zat.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Inderdaad 29 November t/m 6 December was het toen das langer geleden als ik dacht
Je hoeft niet alles te installeren wat je koopt heGTX2GvO schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:42:
Een ding weet ik zeker na deze sale.
Ik ga een grotere HDD nodig hebben.
Wat best lastig zal zijn voor deze laptop ondanks het feit dat hij 2 HDD bays heeft. (waarvan er een volgens meten 15mm hoog is)
ora et labora
Gisteren toch al bij de 1e lichting met keuzes? Met 40% korting?mrc4nl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:55:
ik hoop zelf nog far cry 3 met 75% korting te kunnen kopen
helaas nog niet geweest in de community's choise
Kan je beter even wachten tot het complete pack on sale isBloemstukje schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:30:
Nice, Saints Row : The Third is gekozen voor €5,-. Die ga ik even binnen halen als hij straks in de sale komt.
Credit card info is correct en gisteren nog bij GMG en Amazon gekocht.Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.
[ Voor 13% gewijzigd door ndsc op 12-07-2013 11:23 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Blaming op 12-07-2013 11:04 ]
Hele pakket inclusief all DLC is maar 2 Euro duurder dan de alleen Civ 5 twijfels twijfels twijfelsBlaming schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:03:
CIV V brave new world staat er voor 33% minder, balen voor de mensen die hem net gekocht hebben.
Alle andere DLC voor -50%
Tja dat hou je toch. Niet echt leuke Flash-sales dit keer, en de upcoming community zijn ook alle drie al door de meesten gespeeld.Blaming schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:03:
CIV V brave new world staat er voor 33% minder, balen voor de mensen die hem net gekocht hebben.
Alle andere DLC voor -50%
[ Voor 10% gewijzigd door yorkick op 12-07-2013 11:06 ]
Saints Row: The Third - The Full Package is ook 75% en kost €7,50.Pheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:02:
[...]
Kan je beter even wachten tot het complete pack on sale is
kan wel, maar 40% vind ik te weinig, ik wil 66% of hoger andere laat ik het maarIceStorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:59:
[...]
Gisteren toch al bij de 1e lichting met keuzes? Met 40% korting?
ora et labora
Ik raad zeker die aan dan. Zometeen even Civ V gold oppakken voor de vriendin, Brave New World had ik al klaar liggen.02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:06:
[...]
Saints Row: The Third - The Full Package is ook 75% en kost €7,50.
Bij mij zijn die kortingen toch net iets hoger.
[ Voor 11% gewijzigd door 02Sjoerd op 12-07-2013 11:10 ]
bij mij ook02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Bij mij zijn die kortingen toch net iets hoger
[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 12-07-2013 11:10 ]
All DLC houdt niet de nieuwste uitbreiding (brave new world) inShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:05:
[...]
Hele pakket inclusief all DLC is maar 2 Euro duurder dan de alleen Civ 5 twijfels twijfels twijfels
Hier ook, net Duke maar gekocht voor die (omgerekend) 2,6002Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
Bij mij zijn die kortingen toch net iets hoger.
Edit: Alle 50% zijn bij mij 75% en die 33% is 66%.
I'm an Ironman!
Excusses ik doelde ook op de Gold Edition |:)Orian schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
[...]
All DLC houdt niet de nieuwste uitbreiding (brave new world) in.
Mocht je overigens twijfelen tussen gewone of gold edition: sowieso de gold nemen. Zonder DLC (met name gods and kings) is civ V een 'ok' game, met uitbreiding is het een![]()
![]()
![]()
![]()
game.

En de upgrade kost maar 2,50Orian schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Mocht je overigens twijfelen tussen gewone of gold edition: sowieso de gold nemen. Zonder DLC (met name gods and kings) is civ V een 'ok' game, met uitbreiding is het een![]()
![]()
![]()
![]()
game.
Steam/XBL: Avioto
Ik gok GTA IV, maar alle 3 de games komen toch nog wel in een sale voorbij en als je ze nog niet hebt heb je liggen slapen (of bewust voor gekozen) want ze zijn alle 3 al zo vaak voorbij gekomenPsyonara schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:13:
Iemand een idee welke community vote het gaat winnen?
Absoluut.Madstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:11:
Voor de mensen die twijfelen over Little Inferno, ik zeg DOEN. Heb me kostelijk vermaakt met dat spel
https://niels.nu
Daar gaat het mij niet om maar als je rank hoger dan 5 is( Steam Profiel) en je gokt/stemt 3x goed krijg je een trading card.IceStorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:16:
[...]
Ik gok GTA IV, maar alle 3 de games komen toch nog wel in een sale voorbij en als je ze nog niet hebt heb je liggen slapen (of bewust voor gekozen) want ze zijn alle 3 al zo vaak voorbij gekomen. Heb maar op Mirror's Edge gestemd (omdat ik zin heb in deel 2).
Je hoeft niet 'goed' te stemmen, ik kreeg net 10 seconden geleden meteen een card omdat ik voor de derde keer stemdePsyonara schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:18:
[...]
Daar gaat het mij niet om maar als je rank hoger dan 5 is( Steam Profiel) en je gokt/stemt 3x goed krijg je een trading card.
Daarnaast zullen GTA IV en Mirrors Edge beide zeer populair zijn wegens vervolg. Portal 2 durf ik niks over te zeggen.
Een vote is genoeg, je hoeft het niet goed te gokkenPsyonara schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:18:
Daar gaat het mij niet om maar als je rank hoger dan 5 is( Steam Profiel) en je gokt/stemt 3x goed krijg je een trading card.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 12-07-2013 11:23 ]
I'm an Ironman!
YepMadstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:24:
HEeft de summersale badge ook 5 levels?
Dat vraag ik me af, ik heb nog niet kunnen vinden of je de Summerdeal badge ook over 3 maanden nog kunt craften. Want dan kunnen ze zomaar toch nog best duur worden (gekke Steam-gebruikers genoegPheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:22:
Als je wacht zijn ze straks super cheap op de Community Market waarschijnlijk richting het einde van de sale.
Als ik een spel wil spelen wil ik niet eerst een paar uur moeten wachten terwijl ik het eerst download.WeAreLegion schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:43:
[...]
Je hoeft niet alles te installeren wat je koopt hekan ook op moment dat je hem wil spelen hehe.
Donethorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:20:
Als mensen niet weten waarop ze moeten stemmen, stem dan Mirror's Edge alstublieft![]()
Ik ook niet nog niets gezien waarvan ik denk dat moet ik hebben.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
Ben ik de enigste in dit topic die nog niks heeft gekocht deze sale? (schaam schaam)
Niet de enige, ik houd mijzelf ook in.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
Ben ik de enigste in dit topic die nog niks heeft gekocht deze sale? (schaam schaam)
Waarom zou dat niet kunnen? Start je download, start je spel, je download word gepaused. Alt-Tab, click een paar keer op die resume tot hij weer loopt en speel gerust verder.GTX2GvO schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:24:
[...]
Als ik een spel wil spelen wil ik niet eerst een paar uur moeten wachten terwijl ik het eerst download.
(En met steam kan ik dus in de tussentijd ook niet even iets anders spelen.)
Nope, ik zit ook nog af te wachten. Tot nu toe nog niks echt leuks voor mij voorbij gekomen.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
PSN, Twitter: NNY1980
Ik heb een dubbele kaart. Kan ik die gebruiken voor de badge, of kan ik beter eentje verkopen?Pheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:22:
1 card per 3 votes, 1 card voor elke $10 gespendeerd in de sale, 1 card voor elke badge die gecraft word tijdens de sale. Als je wacht zijn ze straks super cheap op de Community Market waarschijnlijk richting het einde van de sale.
Er staat inderdaad geen expiration date bij. Dat zou wel interessant wezenIceStorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:24:
[...]
Dat vraag ik me af, ik heb nog niet kunnen vinden of je de Summerdeal badge ook over 3 maanden nog kunt craften. Want dan kunnen ze zomaar toch nog best duur worden (gekke Steam-gebruikers genoeg).
`Mektheb schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:19:
Doe mij maar alle Crusaderkings + DLC's of een Total War Package
Beter bewaren, je kan de badge vijf keer opnieuw craften. zodat hij level 5 is. Daarvoor heb je dus 5 keer dezelfde kaart nodig.Avioto schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:27:
[...]
Ik heb een dubble kaart. Kan ik die gebruiken voor de badge, of kan ik beter eentje verkopen?
I'm an Ironman!
Nee hoor, hier ook nog nietsthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
Brave new World (uitbreiding van Civ 5 die vandaag uitkomt) heeft nu 33% korting.lubbertkramer schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:29:
[...]
Nee hoor, hier ook nog nietsWil DLC van CIV halen, liefst met Brave new world, Xcom, Prison Architect en nog enkelen maar aangezien deze nu een vaste korting hebben wacht ik op een flashdeal/daily deal ervan, en anders koop ik het de laatste twee dagen met de algemene summer sale korting
[ Voor 52% gewijzigd door Awaken1 op 12-07-2013 11:30 ]
Ah zo. ThanksMadstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:28:
[...]
Beter bewaren, je kan de badge vijf keer opnieuw craften. zodat hij level 5 is. Daarvoor heb je dus 5 keer dezelfde kaart nodig.
Ik ook nog niet hoor.. Een aantal games wel op het lijstje staan en ik overweeg Antichamber bijvoorbeeld, maar eerst rustig de dailies enzo afwachtenthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
Mwa valt mee heb tot nu toe alleen Dragon's Age - Origins Ultimate Gekocht en gestored als gift had ik al een tijdje op het oog lijkt me goed namelijk amar twijfelde nog dus als gift weggezet just in case ik er toch niet aan toe kom.lubbertkramer schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:29:
[...]
Nee hoor, hier ook nog nietsWil DLC van CIV halen, liefst met Brave new world, Xcom, Prison Architect en nog enkelen maar aangezien deze nu een vaste korting hebben wacht ik op een flashdeal/daily deal ervan, en anders koop ik het de laatste twee dagen met de algemene summer sale korting
Heb hier ook al met 2 creditcards van 2 verschillende banken iets geprobeerd te kopen, krijg een foutmelding dat de betalingsgegevens declined zijn door m'n bank.. Lekker bezig weer daar bij Steam.triesvan schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:30:
Meer mensen problemen met het betalen met ING IDEAL op Steam?
Ik wil FM2013 kopen maar krijg steeds een foutmelding..
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
http://allestoringen.nl/storing/ingtriesvan schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:30:
Meer mensen problemen met het betalen met ING IDEAL op Steam?
Ik wil FM2013 kopen maar krijg steeds een foutmelding..
[ Voor 11% gewijzigd door thorgal21 op 12-07-2013 11:32 ]
Bij mijn weten (afgaande op de laatste sales) is dat 100%.solique schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:30:
Grote kans tevens ook dat games uit de flash sales ook gewoon in de daily gaan langskomen met zelfde korting voor de mensen die iets misloopt.
Ik ga er nog even over nadenken maar ik wil wel kijken of ik daar een definitief antwoord op kan krijgen. Want als dat zo is hou ik een paar kaarten achter de hand, gaat nog wel wat opleveren over een paar maandenPheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:28:
Er staat inderdaad geen expiration date bij. Dat zou wel interessant wezen
Mektheb schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:33:
Stroke the e-peen
E-peen en je Steam profiel kan je meer customizen als je level hoger is (en meer kans op boosterpack drops). Of je kan de kaarten gewoon verkopen op de Community Market voor wat gratis Steam walletMektheb schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:33:
snap die hele kaarten meug niet eigenlijk ?, krijgt kaarten met games waarvan je badges kan maken en dan ?.
Stroke the e-peen of hoe moet ik dit zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 12-07-2013 11:34 ]
E-peen idd. Verder nog wat Steam meuk, zoals achtergronden voor je profielpagina, smilies, etc.Mektheb schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:33:
snap die hele kaarten meug niet eigenlijk ?, krijgt kaarten met games waarvan je badges kan maken en dan ?.
Stroke the e-peen of hoe moet ik dit zien.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Klopt, heb er al wat gehad.Mitx schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:35:
Ik had ook ergens gelezen dat je zogenaamde Games Coupons kan krijgen bij het craften van badges

Dat.iamzero456 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:40:
Ja of je klikt op een game die goedkoop, leuk en interessant lijkt om te spelen - blijk je die al te hebben. Uuuh... hoe kwam ik daar ook alweer aan?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Buy as gift -> store in inventory -> redeem laterHydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:
"Your transaction failed because you are trying to buy 'Sid Meier's Civilization V: Gold Edition Upgrade' which requires ownership of 'Sid Meier's Civilization® V'. Please correct the error and try again."
Euh, maar ik HEB Civ 5! Aaargh!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq