Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat ik tot nu toe heb ontvangen zijn korting coupons voor volledige games binnen steam.
Al zie ik net dat ik gisteren een coupon had ontvangen en nu al verlopen is.

Goed idee, maar nu heb ik een upgrade in m'n inventory waar ik geen hol mee kan. Enig idee hoe ik dit op kan lossen? Heb weinig zin een topic aan te maken op de steam fora tussen de vijftigmiljoen "ik koop nohohoooit meer een Steam-game huilies".ShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:45:
Buy as gift -> store in inventory -> redeem later![]()
Heb je toch de korting en ontwijk je de vage issues.
https://niels.nu
edit: wel jammer van Civ 5 heb net BNW op release dag gekocht voor de volle prijs

[ Voor 38% gewijzigd door Meekoh op 12-07-2013 11:56 ]
Computer says no
Little Inferno is echt een grappige game voor een uurtje of 4 maar je moet wel van dat soort types houden.Meekoh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:55:
Zo heb net Little Inferno en The Last remnant gescoord voor 5 euro
Zie m'n vorige post? Civ 5 gold edition upgrade. Civ 5 heb ik al. Alleen 'ziet' Steam 'em niet.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:54:
Wat bedoel je met een upgrade?
Ik weet niet of het uitmaakt, maar je hebt Civ 5 wel geïnstalleerd?Hydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:56:
[...]
Zie m'n vorige post? Civ 5 gold edition upgrade. Civ 5 heb ik al. Alleen 'ziet' Steam 'em niet.
Steam/XBL: Avioto
Hmm, dan zou ik na de sale / op een rustig moment even met hun contact opnemen. En ik lees niet alle berichten, als je 5 minuten niet kijkt in dit topic zijn er weer 20 berichten voorbij gevlogenHydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:56:
[...]
Zie m'n vorige post? Civ 5 gold edition upgrade. Civ 5 heb ik al. Alleen 'ziet' Steam 'em niet.
Yup.Avioto schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:57:
Ik weet niet of het uitmaakt, maar je hebt Civ 5 wel geïnstalleerd?
Zou niks uit moeten maken..Avioto schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:57:
[...]
Ik weet niet of het uitmaakt, maar je hebt Civ 5 wel geïnstalleerd?
I'm an Ironman!
Echt raar, ik kon de upgrade gewoon kopen en installeren.
Steam/XBL: Avioto
Haha, grapjas.glennox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:05:
Ik vind er nog niet zoveel bijzonders in staan. Footbalmanager is leuk maar had hem al. de rest van de games weinig interesse in. hoop op Call of duty voor 75% korting, maar dat zal toch niet gebeuren..
Dat zie ik de eerste 20 jaar nog niet gebeuren.. Activision doet dat echt niet.. zelf cod2 kost nog 10 a 20 euro.. denk max 20% korting misschien in deze sale?
I'm an Ironman!
Verwijderd
MW3 kost nog steeds 60 euro. Zijn echt niet goed bij hun hoofd daar.Madstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:06:
[...]
Haha, grapjas.
Dat zie ik de eerste 20 jaar nog niet gebeuren.. Activision doet dat echt niet.. zelf cod2 kost nog 10 a 20 euro.. denk max 20% korting misschien in deze sale?
WaarschijnlijkHydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:07:
Ik snap er geen zak meer van. Civ 5 stond in m'n lijst, nu niet meer. En zie 'em ook niet in m'n purchasehistory staan...WTF? Had ik dan de demo geinstalleerd staan?
Modern Warfare 1 & 2 staan nog op Steam voor 25 euro, deel 3 zelfs nog voor 60. Black Ops I & II nog voor 45. Die ga je echt niet < 30 euro voorbij zien komen..glennox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:05:
Ik vind er nog niet zoveel bijzonders in staan. Footbalmanager is leuk maar had hem al. de rest van de games weinig interesse in. hoop op Call of duty voor 75% korting, maar dat zal toch niet gebeuren..
Je kan nog even checken of je een email hebt met de purchase, maar als hij niet in je purchase history staat dan had je misschien een gratis weekend try-out geïnstalleerd staan (of de demo inderdaad).Hydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:07:
Ik snap er geen zak meer van. Civ 5 stond in m'n lijst, nu niet meer. En zie 'em ook niet in m'n purchasehistory staan...WTF? Had ik dan de demo geinstalleerd staan?
Heb de gold edition dan maar gekochtJerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:09:
Je kan nog even checken of je een email hebt met de purchase, maar als hij niet in je purchase history staat dan had je misschien een gratis weekend try-out geïnstalleerd staan (of de demo inderdaad).
Iemand een gold edition upgrade kopen?
Ik verwacht van wel als afwisseling op 2, maar je hebt altijd de optie voor de singleplayer nogQpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:
Ik twijfel over de LFD bundel. Deel 1 en 2 voor 7,49. Maar wordt deel 1 nog gespeeld???
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Niet ooit de game in een free weekend gespeeld?Hydra schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:07:
Dan installeer je de game en kan je ook de volledige game spelen maar na dat weekend niet te spelen totdat je de game koopt. De game blijft dan in de library hangen totdat je het verwijderd, of koopt.
Ik had BNW gepreorderd. En mezelf daardoor vandaag, releasedag, €6,90 door de neus geboordMeekoh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:55:
edit: wel jammer van Civ 5 heb net BNW op release dag gekocht voor de volle prijs

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ow ik dacht dat het voornamelijk een multiplayer spel was. Stelt de single player wel iets voor dan?Nakebod schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:11:
[...]
Ik verwacht van wel als afwisseling op 2, maar je hebt altijd de optie voor de singleplayer nog
Misschien GTA 4 met DLC...
L4D SP = NO GO..Qpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:13:
[...]
Ow ik dacht dat het voornamelijk een multiplayer spel was. Stelt de single player wel iets voor dan?
Als je het alleen speelt wordt het heeeeeel snel saai. Dus ik raad je aan om met een vriend ofzo te spelen, dan is het heel goed te doen.
Yes, pleaseJerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:14:
[ Voor 16% gewijzigd door Madstorm op 12-07-2013 12:14 ]
I'm an Ironman!
Shit. Vrienden zoeken dan....Madstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:14:
[...]
L4D SP = NO GO..
Als je het alleen speelt wordt het heeeeeel snel saai. Dus ik raad je aan om met een vriend ofzo te spelen, dan is het heel goed te doen.
Ben voornamelijk een single player. Maar de laatste tijd stiekem aan de multiplayer spellen aan het snuffelen zoals MMO's. Bevalt wel.
Gister nog even bij de bart smit gekeken naar black ops II maar deze koste 60 euro voor de pc. en maar 25 voor de ps3.Fid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:09:
[...]
Modern Warfare 1 & 2 staan nog op Steam voor 25 euro, deel 3 zelfs nog voor 60. Black Ops I & II nog voor 45. Die ga je echt niet < 30 euro voorbij zien komen..
Vorig jaar hadden ze de GTA bundel.. hopelijk komt deze dit jaar ook terug.Jerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:14:
Zelf zit ik nog even te wachten op The Walking Dead en Rage als betere deals.
Niet doen, alleen 2 halen. De campaigns van deel 1 zitten iig in de L4D2 multiplayer en aan deel 2 wordt door Valve nog aandacht geschonken. Deel 1 is echt de moeite niet meer waard.Qpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:
Ik twijfel over de LFD bundel. Deel 1 en 2 voor 7,49. Maar wordt deel 1 nog gespeeld???
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Staat dat hij eindigt op 22 juli de actie dus staat wel vast denk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eindigt dus op de laatste dag lekker bewaren tot de laatste dag dus en zeer waarschijnlijk komt die nogmaals wel langs volgens mij zat hij ook al in de flash sales.v8power67 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:24:
Dirt megapack met dirt 2 3 en showdown voor 15 euro. Denk jullie dat die goedkoper gaat worden ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hoe verwijder je iets uit je verlanglijst ??(ben een grote steam noob
[ Voor 61% gewijzigd door v8power67 op 12-07-2013 12:28 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Uit de link naar de Lifehacker post:v8power67 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:24:
Dirt megapack met dirt 2 3 en showdown voor 15 euro. Denk jullie dat die goedkoper gaat worden ?

Lukt meestal niet helemaal.
'Enige' *kuch kuch* uitzondering is streetfighter x tekken, die heb ik overgeslagen met de xbox sale, terwijl hij maar 10/20 euro kostte ofzo. Als die met veel korting in een daily/flash whatever komt ga ik die toch halen. (terwijl ik ook nog zat andere en misschien wel betere fighting games heb liggen......

10 second ninja DONE
Enige wat ik me nog afvraag nu, ik heb Saints Row III al, maar 0 van de DLC. Kan je die nergens in een losse pack kopen? Die van 7,50 bevat namelijk weer de complete game...
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Die pack zal wel niet goedkoper worden, maar wacht er toch even mee tot de laatste dag.
Heb verder nog niets gezien behalve Deadlight maar daar wacht ik nog even op.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
was een week of 8 geleden nog een aanbieding: alle delen GTA + GTA IV DLC voor 18 euro. hopen dat ze die nog een keer doen dan! ik heb hem helaas moeten missen toen.Jerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:14:
Zelf zit ik nog even te wachten op The Walking Dead en Rage als betere deals.
HAHAHAHA ik heb deze net ook maar aangeschaftLizard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:55:
Net http://store.steampowered.com/app/34900/ gekocht, 90% korting
De huidige betalingsmethode komt niet overeen met het land van de winkel. Het wagentje is aangepast en het vernieuwde totaal staat op de volgende pagina. Je kunt ook je wagentje hier herzien, of je betalingsmethode hier onder wijzigen.
aan het einde van je url ?cc=NL zettenthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:02:
@mijn vorige post
De huidige betalingsmethode komt niet overeen met het land van de winkel. Het wagentje is aangepast en het vernieuwde totaal staat op de volgende pagina. Je kunt ook je wagentje hier herzien, of je betalingsmethode hier onder wijzigen.
Hoe dit te fixen?
heeft niet gewerkt jammer genoeg
Ik heb achter elke pagina ?cc=NL gezet en toen werkte het wel, bedankt
[ Voor 34% gewijzigd door thorgal21 op 12-07-2013 13:06 ]
Ah, dat is lastiger inderdaad. Mijn vriendin had hetzelfde, dat ze het saldo wat ik hier in NL er op had gezet in Spanje niet kon gebruiken om 1 of andere reden. Valt via support wel te regelen als het goed is maar dat is traag.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:05:
@Pheace
heeft niet gewerkt jammer genoegBen op vakantie in Luxemburg... Als ik hierdoor geen games kan kopen grrrrrr...
Yay!!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Allemaal spellen die ik wel wil spelen, maar niet zo nodig op disc hoef te hebben.
Syberia 2 (deel 1 gister uitgespeeld)
2.24 EUR
Mirror's Edge
4.99 EUR
Dear Esther
1.99 EUR
Antichamber
6.45 EUR
En ondertussen liggen Dead Space, Back To The Future: The Game, Another World 15th Anniversary Edition en Alone In The Dark nog in hun hoesjes te wachten.
En voor de PS3 komen er ook nog 2 aan...
Voorlopig niks meer kopen op Steam dus.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Bij de gold editon zelf (inclusief de main game) staat een lijst met wat er in zit (http://store.steampowered.com/sub/25544/) hier zit Gods and Kings er bij in. Dit impliceert toch dat deze dan ook in de Gold Edition Upgrade zit (ook al staat daar geen lijst bij)?
Daarvoor heb ik hem gekocht.thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:23:
Ik vond Dear Esther weinig aan, was een verhaal letterlijk uitlopen...
Lekker Zen nadat ik al die monsters en aliens hun GVD KOPPEN VAN HUN LIJF HEB GESCHOTEN!!!!
Ja, toch?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Er zitten zeker leuke deals tussen, jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb als vroeger.
Ik heb het gekocht.Madstorm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:11:
Voor de mensen die twijfelen over Little Inferno, ik zeg DOEN. Heb me kostelijk vermaakt met dat spel
Ben fan van innovatieve indiegames!
Tot nu toe Hotline Miami en Little Inferno gekocht, beiden -75%. Zolang ik enkel games met -75% koop, geef ik niet teveel uit.
Volgens mij wel, ik zat er ook al vreemd naar te kijken.Polbeer91 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:27:
Hey, ben ik nou gek of is het goedkoper om Civilization 5 up te graden naar de gold edition via de Gold Edition Upgrade (2,50) dan God en Kings te kopen (14,99)? Zelfs als bij de gold editon nog veel meer dlc zit (waarvan ik het meeste trouwens al heb)
Bij de gold editon zelf (inclusief de main game) staat een lijst met wat er in zit (http://store.steampowered.com/sub/25544/) hier zit Gods and Kings er bij in. Dit impliceert toch dat deze dan ook in de Gold Edition Upgrade zit (ook al staat daar geen lijst bij)?
Ik moet zeggen heb net even Little Inferno gespeeld en ik vond het geweldig!Asgaro schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:30:
[...]
Ik heb het gekocht.
Ben fan van innovatieve indiegames!
Tot nu toe Hotline Miami en Little Inferno gekocht, beiden -75%. Zolang ik enkel games met -75% koop, geef ik niet teveel uit.
Dit zijn echt van die Indie games die de ene helft leuk vind en de andere helft geen zak aan vind.
Het is gewoon simpel en leuk, waarbij je creatief moet nadenken
Computer says no
Ik moet leren lezen.
[ Voor 12% gewijzigd door BeefHazard op 12-07-2013 13:35 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Overigens is dat wel een trend wat je ziet de laatste tijd dat het vaak vele malen goedkoper is om een full package te kopen anders dan alleen de DLC.BeefHazard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:35:
Als ik het zo lees, is dat absoluut niet goedkoper. Gods&Kings zit al in Gold. Gold heb je nu al voor €10.
Bij G2play is deze 13 euro, op dit moment alleen niet voorradig:\jessy100 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:57:
[...]
was een week of 8 geleden nog een aanbieding: alle delen GTA + GTA IV DLC voor 18 euro. hopen dat ze die nog een keer doen dan! ik heb hem helaas moeten missen toen.
http://www.g2play.net/sto...te-Edition-Steam-Key.html
Ik doe het omgekeerdGTX2GvO schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:24:
[...]
Als ik een spel wil spelen wil ik niet eerst een paar uur moeten wachten terwijl ik het eerst download.
(En met steam kan ik dus in de tussentijd ook niet even iets anders spelen.)
Want die tijd wil ik dus juist besteden aan het spelen van dat spel.
Dus Ja. Alles wordt geinstalleerd wanneer er schijfruimte voor beschikbaar is.
Battlefield 3 (permanent, maar is ver 40 GB met al die DLC packs
Zo verplicht ik mezelf om een game eerst uit te spelen (maar games uitspelen doe ik graag) vooraleer ik aan andere games begin. Ik vind dat het afbreuk doet aan de game-ervaring, als je om de haverklap een andere game speelt.
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 12-07-2013 13:39 ]
[ Voor 113% gewijzigd door hifigamefreak op 12-07-2013 14:08 . Reden: Verkocht ]
Idd, kijk naar skyrim. Legendary kost iets van €23,-ShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:37:
[...]
Overigens is dat wel een trend wat je ziet de laatste tijd dat het vaak vele malen goedkoper is om een full package te kopen anders dan alleen de DLC.
1 DLC kost €10,-.. Als je dus 2 DLC's gaat kopen kan je beter de legendary kopen.. Maar ik vraag me af hoe dat dan in zijn werk gaat als je al skyrim bezit.
Je komt op de zelfde prijs uit volgens mijPolbeer91 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:27:
Hey, ben ik nou gek of is het goedkoper om Civilization 5 up te graden naar de gold edition via de Gold Edition Upgrade (2,50) dan God en Kings te kopen (14,99)? Zelfs als bij de gold editon nog veel meer dlc zit (waarvan ik het meeste trouwens al heb)
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
De main game heb ik al. Het gaat dus niet over het verschil tussen Gold aan de ene kant en Main Game plus gold aan de andere kant. Dit is idd gelijk (7.49+2.50=9.99)WeAreLegion schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:38:
[...]
Je komt op de zelfde prijs uit volgens mijzonder met gold upgrade is die 10 en gold is ook 10 of ik lees het verkeerd
Waar het mij om gaat is de uitbreiding Gods and Kings, deze kost los nu 14.99 (50 procent korting op 30).
Volgens de lijst van de Gold Edition zit Gods and Kings hierbij in. Dus als de Gold Edition Upgrade (2.50) inderdaad upgrade naar de volledige Gold Edition, is het heel veel goedkoper om de upgrade te kopen, ook al heb je bijna al die andere dlc al.
Ik had trouwens ook ergens gehoord dat je als je een pakket als gift koopt, je dan soms tukken aan jezelf kan geven, en stukken die je al hebt aan anderen. Weet iemand of je inderdaad een gift alsog aan jezelf kunt geven?
Als dit zo is is dit natuurlijk het proberen waard: gewoon als gift kopen, en dan kijken of hij splitst of niet.
Edit: maakte mezelf in de war, nu klopt het volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door Polbeer91 op 12-07-2013 13:45 ]
Wil graag de Season Pass DLC kopen voor de extra's, maar het is voor mij niet duidelijk of hier alleen de 3 extra level packs in zitten of ook alle extra weapons/gear e.d.
Rupsen, Rapsen.
Badge craften als je set compleet hebt of verkopen op de community marketSpenser schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:42:
Weet er iemand wat je met die tradingcards moet doen die langzamerhand mijn steam inventory vol spammen.
Er zijn 2 packages. Koop Saints Row 3 The Full Package (75% off, €7.49) daar zit alle DLC in. Saints Row 3 als flash deal op het moment is zonder de DLC.Henkje.doc schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:47:
Iemand die Saints Row 3 heeft gekocht?
Wil graag de Season Pass DLC kopen voor de extra's, maar het is voor mij niet duidelijk of hier alleen de 3 extra level packs in zitten of ook alle extra weapons/gear e.d.
Het maakt je voorspelbaar irrationeel. Als jij die DLC ziet en je ziet opeens zo'n pack zie je dat het veel goedkoper is. Door de aanwezigheid van een superieure optie (de pack) ga je die veel sneller kopen dan dat je zou doen als ze de pack als standaard aanbieden en je de DLC niet los kan kopen. Slimme marketingtruc.ShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:37:
[...]
Overigens is dat wel een trend wat je ziet de laatste tijd dat het vaak vele malen goedkoper is om een full package te kopen anders dan alleen de DLC.
Das waar maar is dat niet het hele idee achter dingen zoals de Summersale ? Schets een superieure discount terwijl hij in de weken daarvoor misschien wel zelfs goedkoper was of gelijkwaardig.BeefHazard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:02:
[...]
Het maakt je voorspelbaar irrationeel. Als jij die DLC ziet en je ziet opeens zo'n pack zie je dat het veel goedkoper is. Door de aanwezigheid van een superieure optie (de pack) ga je die veel sneller kopen dan dat je zou doen als ze de pack als standaard aanbieden en je de DLC niet los kan kopen. Slimme marketingtruc.
Ik ben van de partijk1n9_n01z3 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:42:
Wie wilt er nog samen een fourpack l4d2 kopen ?
Heb ik ook, maar ik schaam me er niet voor. Ben er juist trots opthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:26:
Ben ik de enigste in dit topic die nog niks heeft gekocht deze sale? (schaam schaam)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Damn, nog geen crusader kings II02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:06:
Alle 10 Daily Deals bekend?
http://www.reddit.com/r/S...ed_the_map_the_plane_the/
Maar dat zijn volgens mij de 'hoofdsales'. Net zoals Bioshock nu is. Dus hij kan er tussen zitten.
Waarom zou je uberhaupt eerst naar de DLC op zoek gaan als je de game zelf niet eens hebt?BeefHazard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:02:
[...]
Het maakt je voorspelbaar irrationeel. Als jij die DLC ziet en je ziet opeens zo'n pack zie je dat het veel goedkoper is. Door de aanwezigheid van een superieure optie (de pack) ga je die veel sneller kopen dan dat je zou doen als ze de pack als standaard aanbieden en je de DLC niet los kan kopen. Slimme marketingtruc.
Dank voor je reactie.Jerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:58:
[...]
Er zijn 2 packages. Koop Saints Row 3 The Full Package (75% off, €7.49) daar zit alle DLC in. Saints Row 3 als flash deal op het moment is zonder de DLC.
Klopt. ik zag het hele pack, maar heb al reeds SR3. de Season pas is los wel een mooie deal. De complete Full Package ook uiteraard, maar had gelezen dat je je huidige SR3 dan kwijt bent.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb wel interesse. Hoe gaat dat met betalen? Gewoon overmaken met paypal?k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:42:
Wie wilt er nog samen een fourpack l4d2 kopen ?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Naar mij toe sturen?Spenser schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:42:
Weet er iemand wat je met die tradingcards moet doen die langzamerhand mijn steam inventory vol spammen.

I wil ze wel hebben.
Het gaat hier om een gold-pakket: game+dlcFid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:10:
[...]
Waarom zou je uberhaupt eerst naar de DLC op zoek gaan als je de game zelf niet eens hebt?
heh, ik heb ook nog niets gekocht.Compizfox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:06:
[...]
Heb ik ook, maar ik schaam me er niet voor. Ben er juist trots op
Ofwel zijn het spellen die ik nooit zou spelen ofwel heb ik ze al goedkoper gekocht
Dit is m'n eerste echte steamsale, en tot zover zie ik nog niet wat de hype er rond is. Zo goedkoop zijn meeste spellen ook niet (wel in vergelijking met fysieke winkels natuurlijk).
> PC Budget Gaming topic for the win.
[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2013 14:31 ]
Ah, ik kon uit je post niet opmaken of je SR3 al hadHenkje.doc schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:11:
[...]
Dank voor je reactie.
Klopt. ik zag het hele pack, maar heb al reeds SR3. de Season pas is los wel een mooie deal. De complete Full Package ook uiteraard, maar had gelezen dat je je huidige SR3 dan kwijt bent.
I'm getting too old I guess...
@beetje meer ontopic: ik hoop dat Anno 2070 voor meer dan 40% zal langskomen, maar ik vrees er beetje voor
Vooral deze plugin voor Firefox en Chrome is retehandig.crowke schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:49:
Voor degenen die de logica achter de Summer Sale niet kennen heeft Lifehacker een geweldig goed schema uitgedokterd die je helpt het maximum uit de Summer Sale te halen: http://lifehacker.com/how...eam-summer-sale-735529736
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Klinkt goed, Tomb Raider en Dead Island Riptide als deal. Mooi om te weten/op te gokken.02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:06:
Alle 10 Daily Deals bekend?
http://www.reddit.com/r/S...ed_the_map_the_plane_the/
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Yea, op die twee wacht ik ookVrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:41:
[...]
Klinkt goed, Tomb Raider en Dead Island Riptide als deal. Mooi om te weten/op te gokken.
Daarnaast nog wat kleine spelletjes er tussendoor, vangst zover: CS GO, DLC voor BL2, Scribblenauts en Dragon Age
I'm an Ironman!
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.