lol @ torchlight in die lijst, is onlangs nog gratis geweest op gogVrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:41:
[...]
Klinkt goed, Tomb Raider en Dead Island Riptide als deal. Mooi om te weten/op te gokken.
Ik denk dat het Torchlight 2 zal zijn en niet Torchlight (1)SmokingCrop schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:45:
[...]
lol @ torchlight in die lijst, is onlangs nog gratis geweest op gog
Syberia is een aanrader, hele fijne point & click adventure met apart sfeertje.
Hopelijk Anno 2070 incl. Deep Ocean met 66%, heb de base game ooit gekocht voor 10 euro op Ubi-play of whatever, maar Steam is stukken fijner als hoofdplatform. Anno 1404 zal wel nooit meer gebeuren
Hopelijk Anno 2070 incl. Deep Ocean met 66%, heb de base game ooit gekocht voor 10 euro op Ubi-play of whatever, maar Steam is stukken fijner als hoofdplatform. Anno 1404 zal wel nooit meer gebeuren
[ Voor 7% gewijzigd door C0nscious op 12-07-2013 14:52 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik snap natuurlijk wel waar het om gaat, maar de volgorde waarin iemand in dat voorbeeld zou denken is m.i. niet helemaal logisch. Alsof iemand in eerste instantie op zoek is naar de DLC, maar niet naar de game zelf.BeefHazard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:21:
[...]
Het gaat hier om een gold-pakket: game+dlc
In mijn geval ben ik bijvoorbeeld alleen op zoek naar de DLC voor Skyrim omdat ik de game zelf al heb. Dat het aangeboden pakket inclusief game tegen een scherpere prijs aangeboden wordt is leuk enzo, maar voor mij niet interessant. Ik vind het alleen maar jammer dat die DLC's bij elkaar nauwelijks goedkoper waren dan de Legendary bundel.
als je hem op steam koopt, gaat hij alsnog uplay opstarten hoor, fijn systeemC0nscious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:48:

Gister uitgespeeld, maarC0nscious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:48:
The Longest Journey en Dreamfall hebben een veel beter verhaal. Syberia vorige week gekocht voor €8,99. Beter moeten wachten, want nu is ie de prijs die hij waard is.
Even een vraagje tussendoor:
Kopen jullie alle spellen via Steam of kopen jullie ook nog op disc? En als jullie alles op Steam kopen, zijn jullie dan niet bang dat Steam er een keer mee ophoudt of failliet gaat (wat ik niet zo snel zie gebeuren, maar alles is mogelijk)? Of spelen jullie een spel uit en verwijderen hem dan gelijk?
Ik ben namelijk meer van spellen fysiek willen hebben. Alleen spellen die me leuk lijken om een keer te spelen hoef ik niet per se op disc te hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Xyphoid op 12-07-2013 15:18 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Veel van de fysieke spellen die ik haal hebben sowieso een Steam activatie nodig, dus kan ik ze net zo goed op Steam halen. En ja, ik verwijder spellen na het uitspelen. Heck, ik heb veel van mijn spellen nog nooit geinstalleerdXyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
[...]
Gister uitgespeeld, maar
The Longest Journey en Dreamfall hebben een veel beter verhaal. Syberia vorige week gekocht voor €8,99. Beter moeten wachten, want nu is ie de prijs die hij waard is.
Kopen jullie alle spellen via Steam of kopen jullie ook nog op disc? En als jullie alles op Steam kopen, zijn jullie dan niet bang dat Steam er een keer mee ophoudt of failliet gaat (wat ik niet zo snel zie gebeuren, maar alles is mogelijk)? Of spelen jullie een spel uit en verwijderen hem dan gelijk?
Ik ben namelijk meer van spellen fysiek willen hebben. Alleen spellen die me leuk lijken om een keer te spelen hoef ik niet per se op disc te hebben.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tegenwoordig haal ik alles op Steam. Vooral omdat het een stuk goedkoper is.
Ban dat ze failliet gaan ben ik niet. En als ze het wel doen zal ik er niet heel rouwig om zijn want ondanks de 42 games zullen er maar weinige zijn die ik een 2e keer wil spelen.
Ban dat ze failliet gaan ben ik niet. En als ze het wel doen zal ik er niet heel rouwig om zijn want ondanks de 42 games zullen er maar weinige zijn die ik een 2e keer wil spelen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je bent gewoon Sale geil net als de meesten hiero hahahaChester schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:19:
Veel van de fysieke spellen die ik haal hebben sowieso een Steam activatie nodig, dus kan ik ze net zo goed op Steam halen. En ja, ik verwijder spellen na het uitspelen. Heck, ik heb veel van mijn spellen nog nooit geinstalleerd
Hmmm, die Steam activatie heb je gelijk in. Speel sinds vorige week pas weer PC spellen (totdat ik mijn nieuwe PS3 spellen binnen heb), dus niet zo in verdiept. Speelde vroeger alleen Counter Strike: Source.
Maar goed, hoesjes heb ik gewoon voor het verzamelen. Staat leuk in de toekomstige gameroom...
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik koop alleen maar online games meer en meestal via steam. Heb er alle vertrouwen in dat steam nog lang zal blijven bestaan aangezien ze het beste alternatief zijn voor 90% van alle PC games om je game op uit te brengen en zeker nu indie developers er relatief makkelijk toegang tot hebben zal het aantal games er op alleen maar blijven groeien. Steam is volgens mij gewoon de strafste revolutie in de pc game geschiedenis die we ooit zullen meegemaakt hebben en waarschijnlijk de hele industrie gered zal hebben.Xyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
[...]
En voor iedereen die nog heel erg twijfelt aan Steam; voor de meeste spellen krijg je ook gewoon de cd-key er bij. Als je die ergens anders op gaat slaan dan kan je met die keys altijd nog een back-up installeren.Grompie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:35:
[...]
Ik koop alleen maar online games meer en meestal via steam. Heb er alle vertrouwen in dat steam nog lang zal blijven bestaan aangezien ze het beste alternatief zijn voor 90% van alle PC games om je game op uit te brengen en zeker nu indie developers er relatief makkelijk toegang tot hebben zal het aantal games er op alleen maar blijven groeien. Steam is volgens mij gewoon de strafste revolutie in de pc game geschiedenis die we ooit zullen meegemaakt hebben en waarschijnlijk de hele industrie gered zal hebben.
Zelf ben ik de afgelopen 12 maanden druk bezig geweest om mijn spellenverzameling te digitaliseren. Dit leidt helaas tot sommige spellen een 2e keer kopen. Daar is zo'n summer sale dan super voor.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Tenzij je natuurlijk bijvoorbeeld wat nieuwere EA titels wilt hebben.
En met Antichamber, Little Inferno & Saints Row 3 heb ik ook mijn eerste Daily, Flash en CC van deze sale te pakken.
En met Antichamber, Little Inferno & Saints Row 3 heb ik ook mijn eerste Daily, Flash en CC van deze sale te pakken.

Net toch maar Left 4 Dead 2 aangeschaft voor die 5 euro kon ik hem niet laten gaan
Oh, volgens mij wordt er hier nog 1 persoon gezocht om zo'n 4 pack te kopen, dan had je hem voor 3,75 gehadDennish1981 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:47:
Net toch maar Left 4 Dead 2 aangeschaft voor die 5 euro kon ik hem niet laten gaan
Daarvoor hoef je niet bang te zijn. Met een nettowinst van $350.000 per medewerker laat Valve ALLE bedrijven achter zich (dus ook Google en Apple)Phydomir schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:21:
Het kan ook niet missen dat het ineens haperde, van 4miljoen naar 5.8 miljoen mensen op 2 uur tijd gisteren. Best wel zwaar voor de servers wss
Fixer schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:50:
[...]
Oh, volgens mij wordt er hier nog 1 persoon gezocht om zo'n 4 pack te kopen, dan had je hem voor 3,75 gehad

Bij mij is het juist andersom.Phydomir schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:21:
De meeste games koop ik niet op Steam omdat ik ze ergens anders vaak flink goedkoper kan krijgen.
Bij Steam zelf koop ik alleen games die ik nergens anders kan krijgen of tijdens de sale en alleen als het echt een koopje is en ik het spel echt wil hebben.
Ik had het duidelijker moeten maken. Bijna al mijn games koop ik via sites als g2play en ebay. Ik voeg dan de code toe aan steam zodat ze in ieder geval in mijn digitale collectie zitten.Deadsy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:06:
[...]
Bij mij is het juist andersom.
De meeste games koop ik niet op Steam omdat ik ze ergens anders vaak flink goedkoper kan krijgen.
Bij Steam zelf koop ik alleen games die ik nergens anders kan krijgen of tijdens de sale en alleen als het echt een koopje is en ik het spel echt wil hebben.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
offtopic: Een kleine berekening leert dat Apple met een winst van $40bn en 72800 werknemers uitkomt op een winst van $500.000 per medewerker... (bron: Bloomberg)eL_Jay schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:51:
[...]
Met een nettowinst van $350.000 per medewerker laat Valve ALLE bedrijven achter zich (dus ook Google en Apple)
LOL voor degenen die Bioshock + Bioshock 2 Pack willen kopen:
Prijs van individuele games: 9,98€
Pakketprijs: 39,98€
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
ik heb al bioshock 1 + 2 voor $5 op amazon gekocht een tijdje geleden, lol
maar wel trolol van die pakketprijs xD
maar wel trolol van die pakketprijs xD
Krijg je wel mooi 4 Trading Cards bijArrogant schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:12:
LOL voor degenen die Bioshock + Bioshock 2 Pack willen kopen:

Als er staat 'offer ends on july 22nd', betekent dit dan dat de aanbieding loopt tot maandag 22 juli 19.00 voor ons Nederlanders, of is dit een andere tijd (bijv. al 19.00 op zondag 21 juli)?
Wat is nu eigenlijk de makkelijkste manier om te zien of een game Trading Cards aanbiedt of niet?
(dan bedoel ik dus vanuit het spel zelf, niet omwille van de steam sale)
@Orian Maandag 19:00.
@Myri Geen idee of dat dat kan. Ik weet wel dat het er nu bij staat als je het koopt, ingame geen idee.
Zojuist McPixel voor €0,12 gekocht
Spel was €0,79, had nog €0,67 in mijn steam wallet dus koste maar 12 cent
Goedkope sale zo!
@Myri Geen idee of dat dat kan. Ik weet wel dat het er nu bij staat als je het koopt, ingame geen idee.
Zojuist McPixel voor €0,12 gekocht
Merci!thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:29:
@Orian Maandag 19:00.
Zojuist McPixel voor €0,12 gekochtSpel was €0,79, had nog €0,67 in mijn steam wallet dus koste maar 12 cent
Goedkope sale zo!
http://steamtradingcards.wikia.com/wiki/Category:GamesMyri schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:26:
Wat is nu eigenlijk de makkelijkste manier om te zien of een game Trading Cards aanbiedt of niet?
I know, maar dat Uplay installeer ik niet zo snel apart. In m'n Steam library staat het veel knusser en 'vergeet' ik 'm ook niet te spelenkevz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
[...]
als je hem op steam koopt, gaat hij alsnog uplay opstarten hoor, fijn systeem
Tnx voor de tip, aardig prijzig nog alleen. Hoe dan ook vind ik Syberia geweldigXyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
[...]
Gister uitgespeeld, maar
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Die disk heb ik juist liever niet. Ik heb zelfs geen optische drive meer in m'n PC, dus ja...Xyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
[...]
Gister uitgespeeld, maar
Een doosje kan ik nog wat in vinden. Collector's Editions vindt ik vaak ook leuk, maar het liefst heb ik dan een doosje en dat het spel dan Steamplay is (zodat je hem kunt activeren in Steam)
Steam zal écht niet failliet raken hoor. Ze hebben zo'n ongelooflijke monopoly...
Bij mij werkt die niet eens? Ik heb hem geïnstalleerd (Firefox) maar ik zie echt 0 verschil op steampowered.com.Arrogant schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:38:
[...]
Vooral deze plugin voor Firefox en Chrome is retehandig.
Meer mensen last van?
[ Voor 63% gewijzigd door Compizfox op 12-07-2013 17:39 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ga naar een game waar je DLC van hebt en kijk of ze groen gehighlight worden.Compizfox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:34:
[...]
Bij mij werkt die niet eens? Ik heb hem geïnstalleerd (Firefox) maar ik zie echt 0 verschil op steampowered.com.
Meer mensen last van?
Zojuist geïnstalleerd onder chrome, werkt hier perfect. Staat er rechtsbovenin, links naast je account naam ergens 'enhanced steam'?Compizfox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:34:
[...]
Bij mij werkt die niet eens? Ik heb hem geïnstalleerd (Firefox) maar ik zie echt 0 verschil op steampowered.com.
Meer mensen last van?
Nee, gebeurt niks.Pheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:36:
[...]
Ga naar een game waar je DLC van hebt en kijk of ze groen gehighlight worden.
Nee.Polbeer91 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:36:
[...]
Zojuist geïnstalleerd onder chrome, werkt hier perfect. Staat er rechtsbovenin, links naast je account naam ergens 'enhanced steam'?
Zou het misschien komen doordat ik Pale Moon draai (niet de officiële Firefox-build)? Dan is dit de eerste extensie die ik tegen kom die niet met Pale Moon werkt...
[ Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 12-07-2013 17:48 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ook ik ben verleid op de eerste dag. Hotline Miami, CS, L4D2 en Antichamber voor minder dan 20 euro. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met mijn budget van 50 euro...
-
[ Voor 100% gewijzigd door Fid3lity op 12-07-2013 17:45 ]
Ik heb er vertrouwen in dat je het wel red met die €50zwjma schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:43:
Ook ik ben verleid op de eerste dag. Hotline Miami, CS, L4D2 en Antichamber voor minder dan 20 euro. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met mijn budget van 50 euro...

EDIT: nvm
[ Voor 89% gewijzigd door Bv202 op 12-07-2013 18:11 ]
Ik baal van summer sales....
Zit nu al 18 uur naar Bioshock te loeren terwijl mijn psychologische koopgrens op 15 euro ligt.
En dan weet ik dat wss de komende 24 uur de sales van vandaag nog terugkomen als "hurry before last day's sales run out"....
Steam sales: grensverleggend...
Zit nu al 18 uur naar Bioshock te loeren terwijl mijn psychologische koopgrens op 15 euro ligt.
En dan weet ik dat wss de komende 24 uur de sales van vandaag nog terugkomen als "hurry before last day's sales run out"....
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Call of Juarez Gunslinger gekocht voor een tientje, en Strike Suit Infinity voor ik geloof een euro ofzo :-)
Komen er nou elke dag nieuwe games in de aanbieding?
19:00 veranderen de dailiesmigchiell schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:52:
Call of Juarez Gunslinger gekocht voor een tientje, en Strike Suit Infinity voor ik geloof een euro ofzo :-)
Ik had bijna Borderlands 2 gekocht toen hij -66% was, maar toen bedacht ik me dat er binnenkort een GOTY va Borderlands 2 komt met alle DLC. Waarschijnlijk dat deze 30 euro zal kosten, maar bij een volgende sale zie ik deze ook wel aan -66% dus dan heb je voor een tientje Borderlands 2 met alle DLC terwijl je nu nog maar enkel het basisspel voor een tientje krijgt.
Tot nu toe ook nog niets gekocht. Had Dishonored community choice geweest eerder vandaag dan had ik deze wel voor een tientje binnengehengeld. Hopelijk komt deze nog.
Tot nu toe ook nog niets gekocht. Had Dishonored community choice geweest eerder vandaag dan had ik deze wel voor een tientje binnengehengeld. Hopelijk komt deze nog.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En de games die nu al in de sale zijn kunnen nog een keer voorbij komen met extra korting? Oftewel, kan het lonen om te wachten? Hehe ik blijf een Hollander he...
Dan is er ten minste 1 persoon haha.Pheace schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:47:
[...]
Ik heb er vertrouwen in dat je het wel red met die €50
[ Voor 16% gewijzigd door zwjma op 12-07-2013 18:00 ]
Als het een daily/community choice of flash sale is, hoger zal het niet worden. Alle andere games hebben de kans dat ze een daily/flash/community choice krijgen tegen verhoogd sale percentagemigchiell schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:59:
[...]
En de games die nu al in de sale zijn kunnen nog een keer voorbij komen met extra korting? Oftewel, kan het lonen om te wachten? Hehe ik blijf een Hollander he...
Dat kan je zien bij de games. Zo blijft Bioshock nog ongeveer 25 uur met korting en JustCause2 nog t/m de 22e.migchiell schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:59:
[...]
and thanks for all the fish.
De daily sales veranderen dagelijks, de flashssales elke acht uur, en de community choices zijn ook elke dag dacht ik.migchiell schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:52:
Als een game niet onder één van die drie valt (en de aanbieding dus geldig is tot 22 juli) kun je beter wachten, goede kans dat het nog een dialy of flash wordt, waardoor die goedkoper is.
Het is natuurlijk sonde als je vandaag een game met 33 procent korting koopt om dan te zien dat hij over 3 dagen 50 procent is.
Tot nu toe ook een paar euro uitgegeven.
Ibomber pacific
World of goo
Dlc defense grid
Hoop alleen dat mirrors edge de community choice win want dan ga ik hem direcht halen. Denk echter dat dat wel gta zal worden.
Hb voor de liefhebber ook nog een code voor 10 procent extra korting op toki tori 2+ (dm maar als je wilt hebben kan wel pas zondag een ruil doen)
Ibomber pacific
World of goo
Dlc defense grid
Hoop alleen dat mirrors edge de community choice win want dan ga ik hem direcht halen. Denk echter dat dat wel gta zal worden.
Hb voor de liefhebber ook nog een code voor 10 procent extra korting op toki tori 2+ (dm maar als je wilt hebben kan wel pas zondag een ruil doen)
[ Voor 25% gewijzigd door RenaldoN op 12-07-2013 18:06 ]
Ik had mezelf nog geen cadeau gegeven voor mijn verjaardag, dus de Steam Sale komt op een mooi moment. Voor dag 1 heb ik het gehouden bij Antichamber en Scribblenauts Unlimited. Om 19.00 hopelijk meer cadeautjes!
Al vanaf 10 euro op V/ARyceck schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:51:
Ik baal van summer sales....
pricewatch: BioShock Infinite, PC
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2013 18:06 ]
Chivalry komt straks in de aanbieding, dan op de 3e dag Tomb Raider.
Ben je ingelogd op Steam in je browser?Compizfox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:39:
[...]
Nee, gebeurt niks.
[...]
Nee.
Zou het misschien komen doordat ik Pale Moon draai (niet de officiële Firefox-build)? Dan is dit de eerste extensie die ik tegen kom die niet met Pale Moon werkt...
Gebruik dan meteen Steam's eigen categorie lijst (van hun FAQ).
Edit:
Hmm, die is wel gereserveerd hoor en ga er niet vanuit dat ie daaruit komt zonder verkocht te raken.SmokingCrop schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:05:
[...]
Al vanaf 10 euro op V/Awaaronder iemand met 5/5 op 26 beoordelingen.
pricewatch: BioShock Infinite, PC
Verder is het niet mijn bedoeling mijn V&A ads te bespreken hier, maar iemand anders bracht het op he... Hehe
[ Voor 46% gewijzigd door crizyz op 12-07-2013 19:19 ]
Football Manager 2013 = get.
And so it begins.
And so it begins.
I'll do what I can, but expect very little.
Mocht er iemand nog twijfelen over Antichamber.. Doen! Echt een geweldige mindfuck.
Verwijderd
Die wilde ik altijd nog hebben voor de juiste prijs, dus die heb ik gister maar meegepaktFid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:34:
Mocht er iemand nog twijfelen over Antichamber.. Doen! Echt een geweldige mindfuck.

Edit: misschien beter kunnen wachten op een flash sale, maar goed. Je kunt niet alles hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 18:39 ]
Heavy load, hehe wat een verrassing
.
Meh, Far Cry 3 slechts -25% als Flash deal...
Nu ist ineens -40%
Nu ist ineens -40%
[ Voor 51% gewijzigd door Asgaro op 12-07-2013 19:03 ]
En weer under heavy load
40% bij mijAsgaro schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:00:
Meh, Far Cry 3 slechts -25% als Flash deal...
Hier staat ie voor 7,50.02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:02:
Just Cause 2 voor 3€
En call of duty staat hier met 25%...
[ Voor 37% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-07-2013 19:03 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
http://getgamesgo.com/product/toilet-tycoon
Lijkt me ook een geweldige deal. Alleen jammer van de hoge system requirements
Lijkt me ook een geweldige deal. Alleen jammer van de hoge system requirements
Inderdaad, heb ik al de hele tijd, echt heel irritant, kan ik de nieuwe aanbiedingen niet zien
prijzen op de mainpage zijn nu aangepast 2,99 nu voor JC
The Walking Dead voor €6.24 (75% minder). Bingo
.
Zeker aan te raden voor die prijs!02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:02:
Just Cause 2 voor 3€
En over exact 1 week is het public beta van een mod waarmee je met honderden op dezelfde server kunt spelen, zie https://www.jc-mp.com/
Voor de genen die Just Cause 2 nog niet hebben: moet je zeker halen, al helemaal voor 3 euro!
Inderdaad... waar blijft die gave GTA 4 deal?thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:06:
Geen community deal?
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Gah, Mirror's Edge hoop ikQpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:06:
[...]
Inderdaad... waar blijft die gave GTA 4 deal?
Die is er al: 75%. €7.49 voor de bundelQpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:06:
[...]
Inderdaad... waar blijft die gave GTA 4 deal?
Ok, dan zijn er weer 2 van mijn lijstje af
GTA was al gekozen met 41 procent
I'm an Ironman!
Nee, voor 19 uur stond al dat het GTA ging worden
meh balen. Jammer dat ik er geen pic meer van heb kunnen maken
far cry 3 voor 17€ wat denken jullie ervan? kan het wel ergens goedkoper krijgen maar dan gaar het via uplay. wil het wel via steam hebben. zal het miss nog goedkoper gaan?
Darksiders 2 is trouwens ook een aanrader voor mensen die van hack 'n slash + exploration + loot drops houden
.
Voor € 8.87 ook maar Just Cause 1 en 2 en Sniper Ghost Warrior 2 meegenomen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Heb even je plaatje voor de OP gebruikt.
GTA 4 complete edition binnen. Schijnt toch wel leuk te zijn. En mooie mods voor te zijn.
Als Sleeping Dogs de community choice wordt, pak ik die ook nog even mee morgen
.
np
Twijfel zelf over just cause 2.. MP op youtube ziet er wel gaaf uit.. iemand ervaring?
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Als je via Steam koopt moet het alsnog via uplayelmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:12:
far cry 3 voor 17€ wat denken jullie ervan? kan het wel ergens goedkoper krijgen maar dan gaar het via uplay. wil het wel via steam hebben. zal het miss nog goedkoper gaan?
ja, sleeping dogs wil ik ook wel, als daar een complete edition van is, met alle dlc samen. Anders wacht ik nog wel even tot die er komt.
Heeft iemand printscreen van Gta IV community deal? Er verschijnt er geen op de homepage maar wil er wel graag 1 hebben voor OP.
Je kunt zoeken op GTA. krijg je dezelfde dealthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:18:
Heeft iemand printscreen van Gta IV community deal? Er verschijnt er geen op de homepage maar wil er wel graag 1 hebben voor OP.
Als het goedkoper gaat is de kans groot dat dat met de wintersale is.elmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:12:
Damn DLC voor Walking Dead niet in de sale
Nog een beetje aan het twijfelen over Fez en Darksiders 2.
Nog een beetje aan het twijfelen over Fez en Darksiders 2.
PSN, Twitter: NNY1980
Dat is echt een niet te missen deal.. Spel heb ik helaas wel al02Sjoerd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:02:
Just Cause 2 voor 3€
Gewoon kopen.quistler schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:16:
[...]
np
Twijfel zelf over just cause 2.. MP op youtube ziet er wel gaaf uit.. iemand ervaring?
Dat klopt, maar ik gebruik liever screenshots van de homepage, zodat we continue dezelfde layout hebben.Qpido80 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:18:
[...]
Je kunt zoeken op GTA. krijg je dezelfde deal
Gewoon kopen man, die 3 euro haal je er zo dik uit in speeltijd.quistler schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:16:
[...]
np
Ow sorry, dacht dat je hem wilde kopen maar nergens kon vinden. My bad!thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:22:
[...]
Dat klopt, maar ik gebruik liever screenshots van de homepage, zodat we continue dezelfde layout hebben.
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.