Just Cause 2 gekocht, alleen omdat ik benieuwd ben naar de multiplayer. Dat wordt echt totale chaos volgens mij:p. Achja, wat is nou 3 euro. Dat is 1,5 Biertje. Ik drink er wel een minder:P
Just Cause 2 + GTA IV Complete Edition gekocht.
DisplayFusion is ook erg cheap en handig voor mensen met meerdere monitors:
http://store.steampowered.com/app/227260/
http://store.steampowered.com/app/227260/
oww just cause 2 heeft geen MP volgens mijthechib12 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:25:
Just Cause 2 gekocht, alleen omdat ik benieuwd ben naar de multiplayer. Dat wordt echt totale chaos volgens mij:p. Achja, wat is nou 3 euro. Dat is 1,5 Biertje. Ik drink er wel een minder:P
Far Cry: Blood Dragon is -55%.
[ Voor 7% gewijzigd door C0nscious op 12-07-2013 19:32 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Lees even paar reacties terug; komt zeer binnenkort JC2 MPelmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:29:
[...]
oww just cause 2 heeft geen MP volgens mijSP is wel vet, en zeker voor die 3€ volgens mij heeft ieder steam gebruiker just cause 2 wel in hun lijst staan
Verwijderd
LOL
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
Er is op het moment een mod in ontwikkeling voor just cause 2 waarmee je met een lading mensen in een map wordt gepropt. Is dus een grote geniale chaoselmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:29:
[...]
oww just cause 2 heeft geen MP volgens mijSP is wel vet, en zeker voor die 3€ volgens mij heeft ieder steam gebruiker just cause 2 wel in hun lijst staan
vet vet. wist ik niets van. wprdt zeker wel dik!!Blaming schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:32:
[...]
Er is op het moment een mod in ontwikkeling voor just cause 2 waarmee je met een lading mensen in een map wordt gepropt. Is dus een grote geniale chaos.
Plaatje is gefixed op de homepagethorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:22:
[...]
Dat klopt, maar ik gebruik liever screenshots van de homepage, zodat we continue dezelfde layout hebben.
Als je GTA IV complete edition nog niet hebt, is dit voor 7,5 euro zeker een aanrader
Die kaarten op de marketplace zetten werkt ook niet echt mee, hij zet ze er maar niet op!
vast weer vertraging net als gisteren
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de Ghost Warrior 2 Collector's Edition? Is dat de soundtrack en die 4 personen?
and thanks for all the fish.
Het advies van Kotaku:
Current community choice is still not that great, I threw in for Sleeping Dogs.
• Flash Sale Legend of Grimrock | Could be cheaper, but not a bad bet.
• Flash Sale Runner2 ($7.50) | Great Deal, price on this one has been sticky so far.
• Flash Sale XCOM: Enemy Unknown ($10) | This is the sweet spot, easy recommendation.
• Flash Sale Far Cry 3 ($24) | This is $20 like twice a week, pass.
• Flash Sale Blood Dragon ($7) | Jump on it.
• Chivalry ($6) | Pretty sure that's the lowest ever, go for it.
• Surgeon Simulator Team Fortress 2 ($3) | Yep, do it.
• Sniper 2 ($4) | This is a bad game, so unless you think you'll get $4 of distraction then pass.
• FTL ($2.50) | Amazing game, matches lowest price, do it.
• Anno 2070 ($15) | I know nothing about it but the pricing is decent.
• Darksiders II ($10) | It's been discounted in crazy bundles for less than this, but I say go for it.
• The Walking Dead ($6) | Aside from the Humble Bundle, this is the best price so far, and it's an awesome game, and you need it to play 400 Days.
• Black Ops II ($30) | You don't really need my advice for this one do you?
• FEZ ($5) | Matches lowest price, and it's FEZ, so yes, buy it.
• Just Cause 2 ($3) | Yep, pretty easy recommendation.
Current community choice is still not that great, I threw in for Sleeping Dogs.
• Flash Sale Legend of Grimrock | Could be cheaper, but not a bad bet.
• Flash Sale Runner2 ($7.50) | Great Deal, price on this one has been sticky so far.
• Flash Sale XCOM: Enemy Unknown ($10) | This is the sweet spot, easy recommendation.
• Flash Sale Far Cry 3 ($24) | This is $20 like twice a week, pass.
• Flash Sale Blood Dragon ($7) | Jump on it.
• Chivalry ($6) | Pretty sure that's the lowest ever, go for it.
• Surgeon Simulator Team Fortress 2 ($3) | Yep, do it.
• Sniper 2 ($4) | This is a bad game, so unless you think you'll get $4 of distraction then pass.
• FTL ($2.50) | Amazing game, matches lowest price, do it.
• Anno 2070 ($15) | I know nothing about it but the pricing is decent.
• Darksiders II ($10) | It's been discounted in crazy bundles for less than this, but I say go for it.
• The Walking Dead ($6) | Aside from the Humble Bundle, this is the best price so far, and it's an awesome game, and you need it to play 400 Days.
• Black Ops II ($30) | You don't really need my advice for this one do you?
• FEZ ($5) | Matches lowest price, and it's FEZ, so yes, buy it.
• Just Cause 2 ($3) | Yep, pretty easy recommendation.
Klopt, steam gooit steeds kaarten naar me, maar geen manier om er weer vanaf te komenthechib12 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:40:
Die kaarten op de marketplace zetten werkt ook niet echt mee, hij zet ze er maar niet op!
Verwijderd
Ja, die ben ik kwijt dus. Nja, bummer.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:58:
Aw hiss, ik heb het Saints Row Full Package als gift gekocht met het idee dat ik het spel zelf kon ruilen (dat had ik immers al), maar je kunt het alleen als geheel activeren. Nu heb ik dus twee keer betaald voor hetzelfde spel.
Hoop eigenlijk dat Towns voor een zacht prijsje weg gaat, demo vond ik niet zo heel spetterend maar heb er wel 3 euro's voor over.
denk ik dan...
Alle DLC van justcause 2 is ook te krijgen voor 1,70. deze zag ik over het hoofd!
Ja, tis blijkbaar wel een zeer goeie mod. Ze werken er al jaren aan. En de officiele devs van Just Cause 2 hebben het ook al gefeatured op hun FB page.elmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:35:
[...]
vet vet. wist ik niets van. wprdt zeker wel dik!!
Plus, ze implementeren ook races!

Shit... Gisteren surgeon simulator gekocht voor 5,49, nu staat ie voor 3,39...
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Verwijderd
Van die 2,10 zal je ook niet wakker liggen, toch?Tweakod3x schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:52:
Shit... Gisteren surgeon simulator gekocht voor 5,49, nu staat ie voor 3,39...
Is het nodig dat je voor de multiplayer alle DLC hebt of hoeft dat niet. Ik zit te twijfelen tussen allemaal of alleen die Aerial pack.
Klopt, maar normaal hebben we het plaatje van de homepage die er gister wel was, maar vandaag niet
Refresh steam net en zie dat hij er is
[ Voor 10% gewijzigd door thorgal21 op 12-07-2013 19:53 ]
Ach nee, maar tis de sport heVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:52:
[...]
Van die 2,10 zal je ook niet wakker liggen, toch?
The Walking Dead gekocht 
Gaat harder dan vorige sales deze keer. Bijna alles wat ik bijna zeker ging kopen in de eerste twee dagen. Far Cry 3 wil ik ook nog spelen maar hij is nog te duur.
Gaat harder dan vorige sales deze keer. Bijna alles wat ik bijna zeker ging kopen in de eerste twee dagen. Far Cry 3 wil ik ook nog spelen maar hij is nog te duur.
Heb je niet nodig voor de MP. Maar voor die 1,70 is het goed te doen om ze erbij te hebbenthechib12 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:53:
Is het nodig dat je voor de multiplayer alle DLC hebt of hoeft dat niet. Ik zit te twijfelen tussen allemaal of alleen die Aerial pack.
Ik zou gewoon alle packs kopen, moet ik ook nog eventjes doen vanaaf. Zou best kunnen dat je straks een nadeel hebt tov anderen die wel die packs hebben.thechib12 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:53:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
^Ok bedankt.
Gta 4 complete collection 7,50. Koop ik die er ook maar bij.
Gta 4 complete collection 7,50. Koop ik die er ook maar bij.
Gaat wel lekker, steam ligt er om de zo veel tijd weer uit.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zo display fusion en just cause dlc gekocht 
Schade tot nu toe, thief collection(6.45 euro gift voor maat van me) supreme commander 2 voor 4,41 euro en display fusion(9 euro) en just cause dlc(1,70) dus totaal 22 euro ong.
Schade tot nu toe, thief collection(6.45 euro gift voor maat van me) supreme commander 2 voor 4,41 euro en display fusion(9 euro) en just cause dlc(1,70) dus totaal 22 euro ong.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is die 17 euro echt wel waard, geweldig spel, een van de beste die ik gespeeld heb, en het gaat toch via uplay, steam linkt door naar uplay die het spel meteen opstart, maar dat is overal zo.elmalonl schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:12:
far cry 3 voor 17€ wat denken jullie ervan? kan het wel ergens goedkoper krijgen maar dan gaar het via uplay. wil het wel via steam hebben. zal het miss nog goedkoper gaan?
Far Cry 3 is echt een goed spel, had mijne half jaar terug voor 25 gehaald en heb hem bijna helemaal uitgespeeld (PC crashte, save file kwijtmarkdm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:02:
[...]
Het is die 17 euro echt wel waard, geweldig spel, een van de beste die ik gespeeld heb, en het gaat toch via uplay, steam linkt door naar uplay die het spel meteen opstart, maar dat ie overal zo.
Eerste aankopen van de steam sale zijn ook weer gedaan, Chivalry en Just Cause 2 die ik vooral koop voor de multiplayer omdat ik hem ookal op de PS3 heb.
Steam: matsFR
Oftewel een valide reden om die game niet te kopen (uplay). Zolang Ubi, WB, Blizzard en EA het licht niet zien, kan je ze beter laten liggen. Wellicht gaan ze ooit begrijpen dat extra spyware/malware/crapware niet nodig is aangezien steam al DRM is.markdm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:02:
[...]
Het is die 17 euro echt wel waard, geweldig spel, een van de beste die ik gespeeld heb, en het gaat toch via uplay, steam linkt door naar uplay die het spel meteen opstart, maar dat ie overal zo.
offtopic:
Ik wacht tot ik een nieuwe GPU heb en dan ga ik hem lekker piraten.
Ik wacht tot ik een nieuwe GPU heb en dan ga ik hem lekker piraten.
Sta op het punt mijn eerste aankoop te doen (wacht wel tot het vanacht wat rustiger is)
Just Cause 2, Defense Grid Containment DLC en SupCom 2 DLC (terwijl ik me had voorgenomen om nooit dlc los te kopen).
Voor de gein ook maar bad rats bijgegooid, want dat lijkt me stiekem nog een best hoge fun-factor hebben.
Overigens al 200 GB gedownload sinds gisteravond via steam (en hij heeft vanacht uitgestaan). Dus download location wijzigen is echt een uitkomst. Voornaamste belemmering is het ADSL hier (kom niet boven de 2,3MB/s)
Om mijn steentje bij te dragen.
JC2 is echt de moeite een playthrough van 25/30 is normaal en hoewel de story crap is, wordt dit ruimschoots goedgemaakt door creatief gebruik van parachute en grappling-hook.
[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 12-07-2013 20:20 ]
idd mods erop, 100% save file en gaan met die banaanMatss schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:07:
Eerste aankopen van de steam sale zijn ook weer gedaan, Chivalry en Just Cause 2 die ik vooral koop voor de multiplayer omdat ik hem ookal op de PS3 heb.
Iemand zin in een chivalry 4-pack?
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Ik wil er wel één hebben.rubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:11:
Daarnaast hoop ik dat de Indies ook in de aanbieding komen. Zit vooral te wachten op Stardrive 75% of meer !
I'm inrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:11:
Shit...na Civ 5 gold edition en Torchlight 2 heb ik nu toch Just Cause 2 ook nog gekocht. Op de Xbox 360 was ie al geweldig.
ik ook welrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:11:
Ligt eraan of je het nu meteen wil spelen. Anders kan je beter wachten op de deal en ben je 2 euro goedkoper uit.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:19:
Iemand ervaring met Mirror's Edge? Zit eraan te denken deze te kopen.
Wacht op een sale, hij kwam vandaag niet door de community votes, maar hij zal komende dagen nog wel een keer voorbij komen voor 75% verwacht ikVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:19:
Zijn zat youtube video's e.d. van. Een ren en spring game, relatief weinig combat en, voor de tijd van release, goede physics. Beetje een puzzelgame ook, de weg in de stad vinden. Voor € 3 zeker een aanrader.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:19:
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
bij het betaalen via paypal.
meer mensen last van?
meer mensen last van?
Verhaal is inderdaad bagger en de combat vind ik ook niet super uitgewerkt.markdm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:07:
Voor iedereen die twijvelen just cause 2 te kopen, gewoon doen! echt geweldig spel, reuzachtige wereld, kan je echt veel tijd in kwijt. De verhaallijn is jammer genoeg klote maar daar moet je hem niet voor kopen, gewoon lekker alles opblazen, daar koop je het voor.
Toch start ik de game soms nog wel eens op om gewoon lekker rond te vliegen, die wereld is echt huge!
Kan best. Krijg ook vaker dat de store het niet trekt. Is normaal met de sales.sk1nny666 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:27:
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
meer mensen last van?
Jup ik ook net, heb met iDeal betaald uiteindelijk.sk1nny666 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:27:
meer mensen last van?
yup,sk1nny666 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:27:
meer mensen last van?
Begin nu ook problemen te krijgen bij het spelen van L4D2. Hij vind geen servers en bij het opstarten diverse keren een error dat er problemen zijn met de cloud.
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.sk1nny666 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:27:
meer mensen last van?
Zelfde hier. Heel vervelend. Alsof ze mijn geld niet willen hebben

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Zoals er al staat gewoon nog een keer proberen, had die error net ook maar vlak daarna werkte het gewoon.sk1nny666 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:27:
meer mensen last van?
Dan had ik net geluk met de twee games die ik net betaalde
.
Hangt waarschijnlijk ook van de betaalmethode af.Jerry schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:31:
Dan had ik net geluk met de twee games die ik net betaalde.
Verwijderd
Is tof. Eindelijk eens een andere insteek en mooi vormgegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:19:
Mocht iemand nog trading cards over hebben die ze kwijt willen.Blaming schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:43:
Klopt, steam gooit steeds kaarten naar me, maar geen manier om er weer vanaf te komen.
Ik neem ze graag over.

Idd, verhaallijn is echt zoals in van die oude B films.markdm schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:07:
Voor iedereen die twijvelen just cause 2 te kopen, gewoon doen! echt geweldig spel, reuzachtige wereld, kan je echt veel tijd in kwijt. De verhaallijn is jammer genoeg klote maar daar moet je hem niet voor kopen, gewoon lekker alles opblazen, daar koop je het voor.
En idd, extreem grote wereld. Ben vooral verbaasd hoe vlot de game draait, zeker als je met GTA IV vergelijkt! Zelfs geen lag of slowdowns als je het ene moment hoog in de wolken vliegt en dan pijlsnel naar de begane grond vliegt.
Anders ik wel
. Voeg me anders toe op Steam!
Maar wat heb je er precies aan, ik zet er net twee online, en ze zijn gelijk weg.GTX2GvO schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:34:
[...]
Mocht iemand nog trading cards over hebben die ze kwijt willen.
Ik neem ze graag over.![]()
Je kunt er van die glimmende badges van maken als je er genoeg van allen hebt.HammerNL schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:36:
[...]
Maar wat heb je er precies aan, ik zet er net twee online, en ze zijn gelijk weg.

Ik probeer ze te verkopen, maar de prijs lijkt redelijk in aan het storten nu iedereen er zo veel krijgt.
Wat is er zo tof aan die badges dan??
Kun je er iets mee ofzo?
Snap ook al die achievement wh0res en TF2 hoedjesverzamelaars niet zo...
Die hoedjes gaat best veel geld in om schijnt het, maar wat heb je nou aan achievements...
Kun je er iets mee ofzo?
Die hoedjes gaat best veel geld in om schijnt het, maar wat heb je nou aan achievements...
Net maar even opgezocht, volgens die steam informatie krijg je:AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:41:
Kun je er iets mee ofzo?
Achja lekker belangrijkWat krijg ik als ik een badge ontwerp met mijn ruilkaarten?
Bovenop de gamebadge zelf, ontvang je:
een willekeurige emoticon die voor het spel gemaakt is, die je in de chat of discussies kunt gebruiken
een willekeurige profielachtergrond die voor het spel gemaakt is, die je op je Steam Community-profiel kunt laten zien
een kans om een kortingscoupon voor een ander spel of DLC te ontvangen
100 XP, waardoor je Steam-level misschien omhoog gaat
Als je Steam-level stijgt, gaat de limiet op je vriendenlijst met vijf omhoog, en ontgrendel je mogelijk de mogelijkheid om je profiel aan te passen met showcases.
[ Voor 4% gewijzigd door HammerNL op 12-07-2013 20:46 ]
XCOM is voor die 9,99 ook wel interessant.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Niets in de Summer Sale direct kopen zolang het geen Daily Deal, Flash Sale of Community's Choise is.
Badges vind ik zelf niet meer dan: Kijk mij, ik heb mijn geld verspild aan badges op de market, nu kan iedereen zien dat ik een hoog level heb waar ik niks aan heb. Enige wat ik ermee doe is het op de market gooien en er iets leuks voor kopen.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:41:
Kun je er iets mee ofzo?
Ach, ik gebruik wel de badges, zit nou op lvl20, heeft me hooguit een paar euro gekost.Blaming schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:46:
[...]
Badges vind ik zelf niet meer dan: Kijk mij, ik heb mijn geld verspild aan badges op de market, nu kan iedereen zien dat ik een hoog level heb waar ik niks aan heb. Enige wat ik ermee doe is het op de market gooien en er iets leuks voor kopen.
Meeste badges koop ik weer met het geld wat andere badges opleveren.
Tijdverdrijf
En zeg nou zelf, m'n Binding of Isaac achtergrond is toch best cool
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 12-07-2013 20:52 ]
Ah een uitleg.HammerNL schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:44:
[...]
Net maar even opgezocht, volgens die steam informatie krijg je:
Achja lekker belangrijkIk had net twee van die kaartjes voor iets van 30 cent online gezet. Kassa
Zijn wel allemaal dingen die mij niet echt kunnen bekoren, dus ik ga geen games kopen omdat er kaartjes bij zitten.
Ben trouwens benieuwd of Max Payne 3 nog met 75% off weg gaat tijdens deze sale, dat is nog wel een game die hoog op m'n lijstje staat.
De chivalry 4-pack moet even wachten. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als de rest met betalen. Ik zal over een half uurtje nog een keer kijken.rubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:11:
Er is een fout opgetreden bij het starten of bijwerken van je transactie. Probeer het later opnieuw of neem contact op met Steam Support.
[ Voor 19% gewijzigd door rubensollie op 12-07-2013 21:04 ]
Vanochtend mcpixel gekocht, maar die gebruikt blijkbaar 90% van mn processor. Met een I5 3350 lijkt me dat toch vreemd, maar goed. Verder ondertussen al zes games en een DLC-pack gekocht, gaat sneller dan ik dacht
.
Bueno, had je al een dm gestuurdrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:56:
[...]
De chivalry 4-pack moet even wachten. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als de rest met betalen. Ik zal over een half uurtje nog een keer kijken.
Even een paar games binnenhalen met 17MB/s, verwacht ik niet tijdens de sale 
Net toch maar even Xcom gekocht, vond het een nette prijs en wilde hem al langer hebben
Gelukkig raakt mijn wishlist langzaamaan leger, ben nu ook games aan het uitspelen
Net toch maar even Xcom gekocht, vond het een nette prijs en wilde hem al langer hebben
Gelukkig raakt mijn wishlist langzaamaan leger, ben nu ook games aan het uitspelen
[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 12-07-2013 21:00 ]
Of zo overbrengen (van op Neogaf):Fid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:46:
[...]
Niets in de Summer Sale direct kopen zolang het geen Daily Deal, Flash Sale of Community's Choise is.

Die heb ik voor 8.20 gekocht bij GMG had naast de 20% korting ook nog een 2euro GMG geld.keverjeroen schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:45:
XCOM is voor die 9,99 ook wel interessant.
Maar dan nog, dan was hij compleet voor 10.20
Wellicht wachten?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Vanmiddag nog even antichamber gekocht en nu net ook just cause 2 aangeschaft. Die nu ook maar meteen downloaden want er is nog wel even wat speeltijd voordat er nieuwe aanbiedingen komen
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ik ben helemaal geen gamer, maar toch wat jeugdsentiment aangeschaft
Ik zal al een tijdje te twijfelen over Quake (1, 2 en 3 = dus 'Quake Collection' geworden) en Duke Nukem 3d, en nu toch de knoop maar doorgehakt.
Half Life serie compleet, inclusief Portal
Unreal serie compleet (inclusief tournaments)
En nu dus ook Quake
Mijn 'andere' jeugdsentiment, Rise of the Triad is nog wat te duur. (en voor de nieuwste is mijn computer niet goed genoeg meer), toch nog eens met DOS-box aan de gang, heb hier nog een origineel cd'tje liggen. (en van DN3d trouwens ook)
Ik zal al een tijdje te twijfelen over Quake (1, 2 en 3 = dus 'Quake Collection' geworden) en Duke Nukem 3d, en nu toch de knoop maar doorgehakt.
En nu dus ook Quake
Mijn 'andere' jeugdsentiment, Rise of the Triad is nog wat te duur. (en voor de nieuwste is mijn computer niet goed genoeg meer), toch nog eens met DOS-box aan de gang, heb hier nog een origineel cd'tje liggen. (en van DN3d trouwens ook)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Last van een gevalletje 'Must buy!'
Discipline nodig om te wachten op daily en flash sales!
Discipline nodig om te wachten op daily en flash sales!
Resistor schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:18:
Ik ben helemaal geen gamer, maar toch wat jeugdsentiment aangeschaft![]()
En nu dus ook Quake

Yes... let yourself go.
Verwijderd
Hier eerder een gevalletje van 'Can't Buy'
Vervelend hoor, die aanhoudende problemen met betaling.
Vervelend hoor, die aanhoudende problemen met betaling.
Is iedereen hier wel gewoon in staat om te betalen? Ik krijg al sinds een half uur foutmeldingen... Heel erg frustrerend eerlijk gezegd. Krijg constant een nietszeggende foutmelding:
EDIT:
Aha, nee dus
Dat laatste heeft natuurlijk weer weinig op zak, en ik moet helaas nog weg ook zo...There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
EDIT:
Aha, nee dus
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 12-07-2013 21:26 ]
Ik heb 3x bestelling gewoon kunnen betalen en ontvangen, wel was mijn shopping cart een keer of 10 leeg.
Steam Support @Steam_Support 2u
If you're experiencing purchasing issues, please retry your purchase later. If specific errors still occur, open a Steam Support ticket
If you're experiencing purchasing issues, please retry your purchase later. If specific errors still occur, open a Steam Support ticket
Dan kom ik er eens doorheen, staat er maar 14 euro op mn paypalrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:56:
[...]
De chivalry 4-pack moet even wachten. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als de rest met betalen. Ik zal over een half uurtje nog een keer kijken.
Er is een fout opgetreden bij het starten of bijwerken van je transactie. Probeer het later opnieuw of neem contact op met Steam Support.
Als jullie dus nog 4-pack willen moeten jullie eerst 4.40 per persoon overmaken naar mijn paypal die ik via dm zal verzenden.
Dit! De aanhouder wint, het is hier net ook gelukt.Matss schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:31:
Ben er dan na een uur proberen eindelijk doorheen en de betaling is gedaan.
niet gekoppeld aan je rekening?rubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:35:
[...]
Dan kom ik er eens doorheen, staat er maar 14 euro op mn paypal![]()
Als jullie dus nog 4-pack willen moeten jullie eerst 4.40 per persoon overmaken naar mijn paypal die ik via dm zal verzenden.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Zojuist FTL, The Walking Dead en Just Cause 2 gekocht. Geen problemen gehad met betalen verder. Als Sleeping Dogs word gekozen als Community Choice neem ik die ook mee.
Nee, had daar geen zin in
Ik gebruik gewoon prepaid creditcardjes
https://www.money2.nl/ geld overmaken van ideal naar paypalrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:41:
[...]
Nee, had daar geen zin in
Ik gebruik gewoon prepaid creditcardjes
Roger...Fid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:46:
[...]
Als iemand mij uitlegd hoe ik de 4 pack aanschaf en vervolgens de betalingen binnen krijg van iedereen wil ik best een 4 pack aanschaffen!
Daarom dat ik nu ook XCOM + DLC aangeschaft heb, zat er al op te wachten en nu 75% eraf is leuke dealFid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:46:
[...]
EDIT:
Betaling verliep soepel, kon direct doorgaan en downloaden, geen last van errors (betaald met paypal)
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 12-07-2013 21:49 ]
Is er ook een steam trading card trading topic? Ik heb een paar kaarten dubbel, en ik mis er een paar
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik dacht even Fez te gaan kopen/spelen. Maar Paypal wil niet lukken. Wordt ik eindelijk doorgestuurd, faalt ie bij het teruggaan naar Steam...
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.