Ik wilde net hetzelfde vragenMagic schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:50:
Is er ook een steam trading card trading topic? Ik heb een paar kaarten dubbel, en ik mis er een paar
Had ik ook steeds last van, probeer het over een paar minuten weer.Xtuv schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:52:
Ik dacht even Fez te gaan kopen/spelen. Maar Paypal wil niet lukken. Wordt ik eindelijk doorgestuurd, faalt ie bij het teruggaan naar Steam...
Steam: matsFR
Het is niet moeilijk. Jij krijgt als je een 4-pack koopt een kopie van de 4 en de rest krijg je in je inventaris als gifts.glennox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:46:
Als iemand mij uitlegd hoe ik de 4 pack aanschaf en vervolgens de betalingen binnen krijg van iedereen wil ik best een 4 pack aanschaffen!
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Ik heb GTA 4, hotline miami en just cause 2 gekocht.
Hoop echt dat sleeping dogs de volgende community choice wordt.
Hoop echt dat sleeping dogs de volgende community choice wordt.
Ja.. ik was een uur geleden al begonnen, toen had ik het opgegeven, nu weer bezig, maar geen succes.Matss schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:52:
[...]
Had ik ook steeds last van, probeer het over een paar minuten weer.
Wel jammer. Dat is wat ik nou waardeer aan Steam.. kopen en instant spelen. Klote als het niet werkt. Maargoed, niet het einde van de wereld, heb nog genoeg in m'n inventory!
Ik heb een 4 pack aangeschaft dus heb 3 copies weg te geven voor 4,38 per stuk
graag 1 maal ..ik stuur je een pmglennox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:02:
Ik heb een 4 pack aangeschaft dus heb 3 copies weg te geven voor 4,38 per stuk
Verwijderd
Ja.anandus schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:24:
Weet iemand of Anno 2070 nog van die Ubisoft-DRM heeft?
Daardoor ben je ongeveer 1 tot 1.5 uur kwijt aan het installeren (wat behoorlijk ergelijk is). Ik heb hem vandaag gekocht en ik heb nu al 5 keer connectie problemen tijdens het spelen gehad. Verder is het spelletje wel leuk, ben nu al anderhalf uur bezig geweest zonder het door te hebben. Ik zou hem niet laten liggen vanwege de DRM.
De dagelijkse Salebox van The Cynical Brit:
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Borderlands 2 en Bioshock Infinite gekocht. Ik game niet bijzonder vaak, dus een verse release zal ik nooit kopen, dat is het me domweg niet waard.
Geen enkel probleem met betalen gehad trouwens.
Geen enkel probleem met betalen gehad trouwens.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Verwijderd
Infinite is toch wel aardig vers. Ik wacht liever tot het wat goedkoper is-Trouble- schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:19:
Borderlands 2 en Bioshock Infinite gekocht. Ik game niet bijzonder vaak, dus een verse release zal ik nooit kopen, dat is het me domweg niet waard.
Hopen vanacht 3:00 betere flash sales..
[ Voor 5% gewijzigd door thorgal21 op 12-07-2013 22:22 ]
True! Maar 25 euro ... ach, met de vakantie in zicht haal ik dat geld er wel uitVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:21:
[...]
Infinite is toch wel aardig vers. Ik wacht liever tot het wat goedkoper is
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ja, uiteraard
Dat had je kunnen weten natuurlijk. Er is minstens 50x geroepen in dit topic (én in de TS, en in de filmpjes van TotalHalibut, én in die link van LifeHacker) dat er een grote kans is dat games nog goedkoper komen in de daily/flash/community deal.Tweakod3x schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:52:
Shit... Gisteren surgeon simulator gekocht voor 5,49, nu staat ie voor 3,39...
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Wat mij ook nog wel een leuk spel lijkt is euro truck simulator. Vind hem alleen nog de 15 euro niet waard.
Nu al weer aan het wachten?thorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:22:
Hopen vanacht 3:00 betere flash sales..
geen vragen stellen en gewoon kopen.
Surgeon Simulator 2013
meer lol kan je niet hebben
Surgeon Simulator 2013
meer lol kan je niet hebben
Verwijderd
Ik geef het op - na twee uur proberen nog helemaal niets kunnen afrekenen. Ik ga lekker Skyrimmen 
Hopelijk duikt X-Com opnieuw op tijdens de laatste sale dag.
Ik blijf niet tot 3:00 wakker nee, maar het zal wel fijn zijn als er morgen wat kleinere leuke spelletjes aan de sale komen voor een paar euri.
een half uur na de nieuwe lading games op de sales is het toch weer wachten?
Het is mij nu net (eindelijk!) gelukt!Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:33:
Ik geef het op - na twee uur proberen nog helemaal niets kunnen afrekenen. Ik ga lekker Skyrimmen
Mijn 4 pack chivalry is alweer op. Dus geen pm's meer
Die was gister 7 euro nogwat. Heb ik ook opgepikt.glennox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:30:
Wat mij ook nog wel een leuk spel lijkt is euro truck simulator. Vind hem alleen nog de 15 euro niet waard.
Steam/XBL: Avioto
Net m'n eerste koop in deze sale, Surgeon Simulator 2013. Koopje toch?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Krijgen jullie emails als je een aankoop doet? Ik heb nu twee dingen gekocht, maar ik krijg geen bevestigingmailtjes. Normaal krijg ik ze wel.
Wow, zo snel en soepel is het nog nooit geweest tijdens de Sale!
( FC3 Blooddragon & Darksiders 2)
( FC3 Blooddragon & Darksiders 2)
Zolang ik ze direct in m'n lijst zie verschijnen / downloaden kan die mail mij persoonlijk gestolen worden.. Overigens zelf bij mijn 2 bestellingen 0,0 problemen gehad met betaling via ABN iDeal, iemand anders toevallig wel?Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:07:
Krijgen jullie emails als je een aankoop doet? Ik heb nu twee dingen gekocht, maar ik krijg geen bevestigingmailtjes. Normaal krijg ik ze wel.
Yep, zojuist Just Cause 2 + DLC aangeschaft.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:07:
De mail heb ik ontvangen en de game is in mijn inventaris geplaatst.
-
Hier ook geen probleem met iDeal via ABN.Fid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:16:
[...]
Zolang ik ze direct in m'n lijst zie verschijnen / downloaden kan die mail mij persoonlijk gestolen worden.. Overigens zelf bij mijn 2 bestellingen 0,0 problemen gehad met betaling via ABN iDeal, iemand anders toevallig wel?
[ Voor 34% gewijzigd door Arrogant op 12-07-2013 23:19 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Alles loopt soepel hier met ABNFid3lity schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:16:
[...]
Zolang ik ze direct in m'n lijst zie verschijnen / downloaden kan die mail mij persoonlijk gestolen worden.. Overigens zelf bij mijn 2 bestellingen 0,0 problemen gehad met betaling via ABN iDeal, iemand anders toevallig wel?
Verwijderd
Bij mij komen ze ook in de lijst, vind het alleen vreemd dat ik geen mailtjes ontvang, maar zo'n probleem is het niet.Arrogant schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:16:
[...]
Yep, zojuist Just Cause 2 + DLC aangeschaft.
De mail heb ik ontvangen en de game is in mijn inventaris geplaatst.
Heeft er iemand nog een pack gekocht voor Chivalry? Ik ben wel geintresseert namelijk.
Mailtje net wel ontvangen van PP, maar niet van Steam nog. Maakt me persoonlijk ook niet zoveel uit eigenlijk. Ook die kaarten zijn behoorlijk vertraagd, ik zou er 2 bij krijgen, maar heb er maar één ontvangen zojuist.
Download snelheid valt me ook niet tegen, ~8MB/s hoewel het in golven gaat, maar goed, toch geen haast mee vandaag.
Download snelheid valt me ook niet tegen, ~8MB/s hoewel het in golven gaat, maar goed, toch geen haast mee vandaag.
Ik heb wel vrijwel direct de bevestigingsmailtjes ontvangen (betaald met ideal). Ik hoop overigens dat sleeping dogs the community's choice wint.
Ik heb nog 1x Chivalry voor iemand over. DM Maar even als je hem wilt
[ Voor 4% gewijzigd door rubensollie op 12-07-2013 23:40 ]
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Bericht gestuurdrubensollie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:26:
Ik heb nog 1x Chivalry voor iemand over. DM Maar even als je hem wilt
Hm, twijfel over de Anno 2070 complete pack. Prijs is het natuurlijk gewoon waard voor die game, daar niet van. Ben alleen nog steeds niet uitgekeken op Anno 1404, telkens als ik die opstart ben ik ineens 4 uur verder. En m'n backlog is al zo groot 
Toch maar weer even uitstellen denk ik.
Toch maar weer even uitstellen denk ik.
De complete pack mist wel de belangrijkste dlc deep ocean.
Nee, dat is de DLC Complete Pack
Staat een beetje ongelukkig op de site, maar in de normale complete zit ie wel in, EN alle andere dlc
Dang, te lang gewacht voor Far Cry: Blood Dragon, is nu weer -40% en 8,99 ipv 6,74
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Aaaarggh!!! Net Walking Dead gekocht voor €6,24... Moet nu echt stoppen. Anders heb ik geen tijd meer om te spelen. Damn you, Steam!!!!
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik vind helaas Anno nog te duur. Ik pak hem wel mee als hij nog meer afgeprijsd is :)!Melkunie schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 00:13:
Nee, dat is de DLC Complete PackStaat een beetje ongelukkig op de site, maar in de normale complete zit ie wel in, EN alle andere dlc
Verwijderd
Same here. Een tientje is wel het maximum, anders gaat het ten koste van de vele andere goede titels die er toch wel zijn.Squishie schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 01:02:
Ik vind helaas Anno nog te duur. Ik pak hem wel mee als hij nog meer afgeprijsd is :)!
Volledig mee eens.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 01:03:
[...]
Same here. Een tientje is wel het maximum, anders gaat het ten koste van de vele andere goede titels die er toch wel zijn.
Keb nog wat games op mn wishlist
Settlers 7 voor max 10 en AC III voor max 10-15 incl. alle DLC's
Iemand Far Cry: Blood Dragon (Steam) ruilen tegen Portal 2?
[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 13-07-2013 01:57 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Twijfel over Endless Space... iemand ervaring ermee?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De volgende Community Choice is Sleeping Dogs met 52% geworden.
Spijtig, onlangs in een pack voor $5 gekocht. (4 spellen voor $20 met dlc erbij)
Flash Deals (13 juli 03:00 - 13 juli 11:00)

Community's Choice (13 juli 03:00 - 13 juli 11:00)

Community's Choice (13 juli 03:00 - 13 juli 11:00)

[ Voor 4% gewijzigd door thorgal21 op 13-07-2013 08:02 ]
Dit maar een beetje in de gaten houden.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Mooie aanbiedingen zitten er tussen.
Even allemaal in de gaten halen.
Edit :
Even Arma III gekocht.
Dat gaat oorlog worden.
Even allemaal in de gaten halen.
Edit :
Even Arma III gekocht.
Dat gaat oorlog worden.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2013 08:35 ]
Fudge!!Saampje1460 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 02:36:
De volgende Community Choice is Sleeping Dogs met 52% geworden.
Had graag super street fighter gekocht voor 5 euri
Komt vast nog wel als Flash sale of Dailymaxers1973 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 08:42:
[...]
Fudge!!![]()
Had graag super street fighter gekocht voor 5 euri
De meeste mindere punten zijn intussen al verbeterd in de updates
Sleeping Dogs dan maar gekocht. 
Totale schade tot nu toe op Steam: Hotline Miami, Little Inferno, Sleeping Dogs.
Recent in webshops gekocht (allemaal Steam keys): Specs Ops the Line, Mark of the Ninja, The Walking Dead, Faster Than Light, Borderlands 2, Dishonored.
Alleen jammer dat ik tot begin september niet veel tijd ga hebben om te gamen... Oh /first world problems
Totale schade tot nu toe op Steam: Hotline Miami, Little Inferno, Sleeping Dogs.
Recent in webshops gekocht (allemaal Steam keys): Specs Ops the Line, Mark of the Ninja, The Walking Dead, Faster Than Light, Borderlands 2, Dishonored.
Alleen jammer dat ik tot begin september niet veel tijd ga hebben om te gamen... Oh /first world problems

Besloten bastion te kopen, werkt het spel niet
Vorige summer sale ook al shit met "from dust" dat niet wilde werken en nog steeds nooit heb kunnen spelen.
Word hopelijk toch geen summer sale traditie dat ik games koop die ik niet kan spelen! Ik snap er niks van!

Vorige summer sale ook al shit met "from dust" dat niet wilde werken en nog steeds nooit heb kunnen spelen.
Word hopelijk toch geen summer sale traditie dat ik games koop die ik niet kan spelen! Ik snap er niks van!
@masauri
Geeft hij een foutmelding ofzo? Start hij niet op?
ik klik op spelen, direct een venster dat zegt dan dat bastion niet opgestart kan worden, word naar een oplossing voor het probleem gezocht, die sluit vanzelf af en that's it. zelfs geen foutmelding of dergelijke.thorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:18:
@masauri
dat is gewoon het meest frustrerende aan dit allemaal, ik kan zelfs geen oplossing zoeken als ik het probleem niet ken. drivers van gfx kaart nog is geupdate en opnieuw geinstalleerd, maar ook geen succes.
Game integriteit al gecontroleerd? In je steam librabry, rechtermuisknop eigenschappen, en daar moet het ergens staan.
dadelijk maar is doen, ik heb m even op mijn server geinstalleerd en daar werkt hij wel zonder problemen. ik begrijp er niks van. misschien later maar is een windows reinstall doen want er zitten nog wel meer fouten op deze windows installatie.thorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:27:
Game integriteit al gecontroleerd? In je steam librabry, rechtermuisknop eigenschappen, en daar moet het ergens staan.
kan je eigenlijk met 2 pc's tegelijk inloggen en gamen?markdm schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:26:
Ik heb (samen met mijn broer, delen steam account, allebei de helft betalen) ook al wat games ingeslagen, Antichamber,Bioshock, Grand Theft Auto IV complete edition, Orange box en Counter-strike GO.
Nee, kan niet.masauri schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:33:
[...]
kan je eigenlijk met 2 pc's tegelijk inloggen en gamen?
Nee, maar je kan wel met twee computers tergelijkertijd offline gamen.masauri schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:33:
[...]
kan je eigenlijk met 2 pc's tegelijk inloggen en gamen?
Maar wij hebben thuis maar een (goede) laptop waar mijn broer en ik samen op gamen, het heeft toch geen nut om een tweede laptop/desktop te kopen omdat we van onze ouders toch niet zo veel mogen gamen en we toch niet goed met twee computers tergelijk online kunnen gamen, daar is onze internetverbinding te slecht voor
Net op tijd sleeping dogs gekocht 
Verder alleen borderlands season pass gekocht, daar wachte ik al heel lang op. En wat kleine indie spelletjes (FTL, Endless space).
Tot nu toe helemaal geen problemen gehad met betalen maar ik doe alles met paypal.
Verder alleen borderlands season pass gekocht, daar wachte ik al heel lang op. En wat kleine indie spelletjes (FTL, Endless space).
Tot nu toe helemaal geen problemen gehad met betalen maar ik doe alles met paypal.
Had op Reus gestemd, erg leuke game. Maar Tropico is ook erg vermakelijk.
Towns is niet af, zo buggy niet normaal. Kan nog steeds niet geloven dat Valve zulke games op Steam toelaat.
Towns is niet af, zo buggy niet normaal. Kan nog steeds niet geloven dat Valve zulke games op Steam toelaat.
bwaha waardeloos.. farming simulator, garry's mod en een andere onbekende game..
De community games vind ik ook waardeloos voor me 
Hitman heb ik al (voor $5 / €3,8..), 10 euro voor Xcom vind ik teveel geld (zou het wss toch nauwelijks spelen) & zal nu even opzoeken of Dark souls wat is.. Darksouls is duidelijk niets voor mij
Nog niets gezien wat Steam summer sale echt goed maakt.. (al veel betere deals op amazon gezien)
Hitman heb ik al (voor $5 / €3,8..), 10 euro voor Xcom vind ik teveel geld (zou het wss toch nauwelijks spelen) & zal nu even opzoeken of Dark souls wat is.. Darksouls is duidelijk niets voor mij
Nog niets gezien wat Steam summer sale echt goed maakt.. (al veel betere deals op amazon gezien)
[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 11:05 ]
Toch mooi dat Batman er bij zit, voor wie hem nog niet gespeeld heeft is dat een zeer mooie deal. Voor mij zelf ook niks bijzonders. Wachten tot vanavond.
PSN, Twitter: NNY1980
hmmmm.... arkham city vind ik te duur... maar door deze deal gaat arkham asylum GOTY natuurlijk ook voor 75%... en das dan wel weer leuk!
Flash sales laden er maar 3 van de 4 bij mij...
Onbekend?!thorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:00:
en een andere onbekende game..
:3
BIj mij in Luxemburg laden niet alle flash sales, 3 van de 4 worden maar weergegeven
[ Voor 21% gewijzigd door thorgal21 op 13-07-2013 11:13 ]
Bedankt voor de tip! Arkham Asylum had ik namelijk nog niet.Qpido80 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:02:
hmmmm.... arkham city vind ik te duur... maar door deze deal gaat arkham asylum GOTY natuurlijk ook voor 75%... en das dan wel weer leuk!
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
En de trading card is binnen door 6X te stemmen.
Ik heb maar op Hitman gevote. Vond de oude games altijd leuk maar heb deze nog niet gespeeld. Waar heb jij hem dan zo goedkoop gekregen?SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:01:
De community games vind ik ook waardeloos voor me
ik zou maar wachten op zulke games, waarvan er meerdere delen van zijn. heb hitman collection ook tijdje terug gekocht, dus alle hitman games voor 10€ ofzo echt te goedkoop. gaan er vast en zeker ook zulke bindels van komen. zit meer op AC pack te wachten ook voor 10/15€Pirate-Bozz schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:19:
[...]
Ik heb maar op Hitman gevote. Vond de oude games altijd leuk maar heb deze nog niet gespeeld. Waar heb jij hem dan zo goedkoop gekregen?
Misschien had hij toch gelijk, is nu 27.99. Was toch geen flash of daily?Qpido80 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:08:
[...]
Klopt wel. De prijzen die er staan zijn van de games als je ze los koopt. Je krijgt gewoon een belachelijke korting als je het totaalpakket koopt. Das Steam-logica. Niet over nadenken.
10 second ninja DONE
Argh, Magicka was flash sale toen ik ff lag te slapen... Was dat alleen het basis spel of ook de completen pack?
alleen basis voor 2.50 ofzoExar schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:42:
Argh, Magicka was flash sale toen ik ff lag te slapen... Was dat alleen het basis spel of ook de completen pack?
maar ze komen nog wel vaker langs
[ Voor 6% gewijzigd door Hu9o op 13-07-2013 11:44 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hmm ok, hopelijk komt de complete pack een keer langs als daily ofzo.Hu9o schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:43:
[...]
alleen basis voor 2.50 ofzo
maar ze komen nog wel vaker langs
vast welExar schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:45:
[...]
Hmm ok, hopelijk komt de complete pack een keer langs als daily ofzo.
Magica is een zeer gewild spel, komt zeker nog wel een keer langs.
Toch is dit best wel leuk 
Vooral de sectie <€5. Ik weet vrij zeker dat ik geen van de spellen ga uitspelen wegens tijdgebrek, maar toch. Goede deals!
X3: Terran Conflict - 3.99 EUR - vroeger veel lol gehad met Freelancer, misschien lijkt dit er op?
The Last Remnant - 3.39 EUR - Weer eens wat anders. Lijkt een soort Mortal Kombat?
Just Cause 2 - 2.99 EUR - Soort Farcry? Veel over gehoord dat het goed moet zijn.
FTL: Faster Than Light - 2.49 EUR - Illegaal gespeeld, erg grappig, jammer genoeg ging ik te vaak dood
Overlord Complete Pack - 4.99 EUR - Ik heb deel 1 denk ik gespeeld ooit, was erg leuk!
Vooral de sectie <€5. Ik weet vrij zeker dat ik geen van de spellen ga uitspelen wegens tijdgebrek, maar toch. Goede deals!
X3: Terran Conflict - 3.99 EUR - vroeger veel lol gehad met Freelancer, misschien lijkt dit er op?
The Last Remnant - 3.39 EUR - Weer eens wat anders. Lijkt een soort Mortal Kombat?
Just Cause 2 - 2.99 EUR - Soort Farcry? Veel over gehoord dat het goed moet zijn.
FTL: Faster Than Light - 2.49 EUR - Illegaal gespeeld, erg grappig, jammer genoeg ging ik te vaak dood

Overlord Complete Pack - 4.99 EUR - Ik heb deel 1 denk ik gespeeld ooit, was erg leuk!
had borderlands 2 4 pack gekocht, nou heb ik er 1 over. iemand die het voor 8€ van me wilt overkopen? graag iemand met abn amro
Moet je proberen in Italie met Ideal te betalenthorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:12:
[...]
:3
BIj mij in Luxemburg laden niet alle flash sales, 3 van de 4 worden maar weergegeven
Dat lukt dus niet he? ondanks dat je een nederlands account hebt. Prutsers (viva la mastercard).
The last remnant is een soort Final Fantasy achtig spel. Dus JRPG. Is ook van SquareEnix.PromWarMachine schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:49:
Toch is dit best wel leuk
Verwijderd
Hey ik wil het wel van jouw kopen, maar ik ben belg, dus geen amroelmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:52:
had borderlands 2 4 pack gekocht, nou heb ik er 1 over. iemand die het voor 8€ van me wilt overkopen? graag iemand met abn amro
Ik kan wel een online betalingsscreenshot doormailen...
Regel dit verder even via DMVerwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:08:
[...]
Hey ik wil het wel van jouw kopen, maar ik ben belg, dus geen amro
Ik kan wel een online betalingsscreenshot doormailen...
Thanks. Endless Space mist dus 'karakter' (voelt wat kaal aan zo te zien).
Maar de vraag is, is dat nu met alle DLC en patches nog steeds zo of is het spel juist tot bloei gekomen?
Iemand een idee hoe de huidige complete versie zich verhoudt tot die eerste versie?
[ Voor 8% gewijzigd door Exar op 13-07-2013 12:21 ]
Heb de DLC niet, maar het is redelijk "steriel" ja imho.Exar schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:20:
[...]
Thanks. Endless Space mist dus 'karakter' (voelt wat kaal aan zo te zien).
Maar de vraag is, is dat nu met alle DLC en patches nog steeds zo of is het spel juist tot bloei gekomen?
Iemand een idee hoe de huidige complete versie zich verhoudt tot die eerste versie?
Tot nu toe gekocht:
-Sleeping Dogs
-Borderlands 2
Ik wacht nog op Tomb Raider en arma 2 compelete pack voor de DayZ mod.
Ik hou van Steam Sale
-Sleeping Dogs
-Borderlands 2
Ik wacht nog op Tomb Raider en arma 2 compelete pack voor de DayZ mod.
Ik hou van Steam Sale
Hotline Miami is het enige wat ik nu heb gehaald. Hopelijk komt Lego Star Wars en Civ5 Brave New World nog voor sale (die laatste waarsch niet omdat die net uit is..
)
Brave New World zat gisteren in de sale voor -33%. Ik kan me niet voorstellen dat die nog terugkomt met 50% korting.Basekid schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:25:
Hotline Miami is het enige wat ik nu heb gehaald. Hopelijk komt Lego Star Wars en Civ5 Brave New World nog voor sale (die laatste waarsch niet omdat die net uit is..)
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.