Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
De Steam site is, helaas, gelocaliseerd (Vertaald in taal van je IP-adres). Lijkt er op dat de Summer Sales standaard niet vertaald zijn, maar er wel al een vertaling beschikbaar was voor dat tekstje.
Dat was een vergissing blijkbaar, ze hebben mensen die BNW gepreordered hadden CIV IV gratis gegeven als verontschuldiging.PirE schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:26:
[...]
Brave New World zat gisteren in de sale voor -33%. Ik kan me niet voorstellen dat die nog terugkomt met 50% korting.
De reviews die ik vind zijn niet super enthousiast omdat deel 4 praktisch hetzelfde schijnt te zijn als deel 3, nu heb ik geen van beide ooit gespeeld dus dan zal dat niet zoveel uitmaken lijkt mij, of kan ik beter deel 3 kopen? (die toch weer iets goedkoper is en alle beetjes helpen
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Aha, dan is het maar goed dat ik hem in die sale heb gekochtPheace schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:44:
[...]
Dat was een vergissing blijkbaar, ze hebben mensen die BNW gepreordered hadden CIV IV gratis gegeven als verontschuldiging.
Het speelt wel iets anders als anno, maar ik vind het een zeer leuk spel. Een van mijn meest gespeelde spellen. Als je hem koopt kan je wel het beste gelijk de collector's edition kopen. Met de modern times expansion kan je namelijk nog wat meer en ben je ook af van die irritante files, omdat je ook metro's kan maken.DaMei schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:45:
Ik zit te twijfelen of ik Tropico zal kopen, het ziet er opzich wel leuk uit en ik hou wel van spellen zoals Anno, doe ik dan een goede koop?
De reviews die ik vind zijn niet super enthousiast omdat deel 4 praktisch hetzelfde schijnt te zijn als deel 3, nu heb ik geen van beide ooit gespeeld dus dan zal dat niet zoveel uitmaken lijkt mij, of kan ik beter deel 3 kopen? (die toch weer iets goedkoper is en alle beetjes helpen)
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik had vroeger veel lol van Age of Empires en dergelijke, dus vorig jaar in de sale Tropico 3 gekocht, maar eigenlijk nauwelijks gespeelt.DaMei schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:45:
Ik zit te twijfelen of ik Tropico zal kopen, het ziet er opzich wel leuk uit en ik hou wel van spellen zoals Anno, doe ik dan een goede koop?
De reviews die ik vind zijn niet super enthousiast omdat deel 4 praktisch hetzelfde schijnt te zijn als deel 3, nu heb ik geen van beide ooit gespeeld dus dan zal dat niet zoveel uitmaken lijkt mij, of kan ik beter deel 3 kopen? (die toch weer iets goedkoper is en alle beetjes helpen)
Het is wel vermakelijk. Zit leuke humor in en de gameplay is prima. Maar op de een of andere manier kon het me niet boeien.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
https://niels.nu
Gold upgrade?Hydra schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:16:
Heeft iemand nog belangstelling voor de gold upgrade van Civ 5? Gister per abuis gekocht.
Ja. De gold upgrade.Basekid schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:18:
Gold upgrade?
https://niels.nu
Verwijderd
Des ondanks ik hier op vakantie zit op de Canarische eiland en zeer sloom internet heb.
Ik ben hier tot 20/7 dus dan heb ik nog 2 dagen om in te slaan voor mijn nieuwe main stream gamepc
Iedereen veel succes met het kopen van topgames voor bodemprijzen
MarcRvB
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Max Payne 3 is $ 10 op amazon (= 7,65~ euro)Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:28:
Vanochtend Bully: Scholarship Edition & Just Cause 2 gekocht voor € 5.48. Als Max Payne 3 ook nog onder de € 10,- komt, dan neem ik die ook nog mee.
Heeft Max Payne altijd die extra rockstar meuk nodig, net als die vervelende origin en uplay?SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:44:
[...]
Max Payne 3 is $ 10 op amazon (= 7,65~ euro)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is wel eens mogelijk dat je weer die Microsoft Live Games dinges moet gebruiken.. (en die Rockstar Social club shizzle)
Het is wel mogelijk dat de achievements broken zullen zijn, die werken meestal enkel in usa. (spel zelf werkt wel helemaal: http://forums.steampowere...read.php?t=2779440&page=2
[ Voor 53% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 13:51 ]

Ja.Vrijdag schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:45:
[...]
Heeft Max Payne altijd die extra rockstar meuk nodig, net als die vervelende origin en uplay?
Die heb ik begin juli als dagdeal binnengehaald, ook voor € 2,50.thechib12 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:29:
Helemaal vergeten Bully te kopen, ik sliep nog:p. Hopen dat die nog langs komt!
Dus die zal vast nog wel eens (al dan niet buiten deze sale) voor die prijs langskomen.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Thx, laat ik het lekker lopen.
AAAaaaaaAAAhhhhh is wel een leuk spel trouwens en nog best wel moeilijk
Verwijderd
Iemand wou mijn left4dead kaartjes kopen maar khad geen idee wat ik er voor moest vragen.
Hij bood een dota2 key maar daar hebk niets aan gezien ik niet zo'n battle arena player ben.
Verwijderd
Ahzo, nja wat de persoon boven mij zegt, voor mij geen toevoeging hehe.Fixer schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:18:
Als je de set compleet hebt, kun je daarmee een badge craften die o.a. xp oplevert (en waardoor je wellicht een hogere level krijgt op je profiel (wat ook paar kleine voordeeltjes heeft, zoals meer friend slots etc)
Zijn er mensen die geld over hebben voor deze kaartjes of zijn ze ook weer niet zo geweldig?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Probleem is alleen dat al die 3 euro's samen heel wat drankjes vormenR0y. schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:35:
Alleen wat gameplay van gezien.
€3,-.. Dat is een drankje op een terras!
Heb mezelf voorgenomen alleen voor crusader kings II en voor skyrim te gaan (indien die laatste een echt goede aanbieding krijgt). Zelfs games van 1 euro niet deze keer, want uiteindelijk blijkt dat een hoop geld te zijn...
Verwijderd
haha mee eens, voor dit soort dingen heb ik altijd meer contant dan op mijn rekening, via internet is toch al snel iets gekocht vind ik. (Al ligt dat ook aan jezelf natuurlijk maar dit werkt voor mij dus why not xD)Orian schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:38:
[...]
Probleem is alleen dat al die 3 euro's samen heel wat drankjes vormen![]()
Heb mezelf voorgenomen alleen voor crusader kings II en voor skyrim te gaan (indien die laatste een echt goede aanbieding krijgt). Zelfs games van 1 euro niet deze keer, want uiteindelijk blijkt dat een hoop geld te zijn...
Skyrim legendary edition zou ik ook nog wel willen hebben uiteindelijk maar vond 22,50 laatst nog niet de moeite waard om 'm te kopen.
JC2>JC1 1 was echt te repetetief, 2 was de lekkere gameplay van 1 met wat meer afwisseling.frickY schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:34:
Ik vond Just Cause 1 heerlijk om te free roamen maar vond de demo van 2 heel irritant om te spelen. Zit nu in dubio hem een tweede kans te geven.
Simcity, Anno, AoE, Settlers, Ik heb het allemaal en vind het allemaal leuk om te doen dus ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Die paar euro kan er wel vanafRamon schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:53:
Anno is TOTAAL anders dan Tropico. Tropico is een simcity-achtig spel, op een tropisch eiland. Tropico hier ook meerdere malen doorgespeeld. Erg leuk spel.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Tropico is leuk, vorige steam sale gekocht. Het is een soort sim city (minder diepgang) met veel humorDaMei schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:07:
[...]
Simcity, Anno, AoE, Settlers, Ik heb het allemaal en vind het allemaal leuk om te doen dus ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Die paar euro kan er wel vanaf

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 15:16 ]
Een van de weinige indie spellen waar het verhaal zo diepgaand en de muziek zo mooi is
[ Voor 16% gewijzigd door Ketho op 13-07-2013 15:18 ]
Huh, is skyrim al in de aanbieding geweest? Heb ik die gemistVerwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:45:
[...]
haha mee eens, voor dit soort dingen heb ik altijd meer contant dan op mijn rekening, via internet is toch al snel iets gekocht vind ik. (Al ligt dat ook aan jezelf natuurlijk maar dit werkt voor mij dus why not xD)
Skyrim legendary edition zou ik ook nog wel willen hebben uiteindelijk maar vond 22,50 laatst nog niet de moeite waard om 'm te kopen.
Verwijderd
Tijdens het 'voten' zou het spel eigenlijk € 7,50 zijn. Nu dus € 5,99. Doe er je voordeel mee.SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:16:
um is tropico nu nog goedkoper geworden naar -80%? (6 euro) of was dit al zo
was volgens mij een flash sale, is makkelijk te missen dan. Verwacht eigenlijk dat die nog wel een keer langskomt.Orian schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:17:
[...]
Huh, is skyrim al in de aanbieding geweest? Heb ik die gemist
Bedankt. Hopen datie binnenkort nog eens langskomt, bij voorkeur onder de 20 euroBlaming schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:25:
[...]
was volgens mij een flash sale, is makkelijk te missen dan. Verwacht eigenlijk dat die nog wel een keer langskomt.
Flash sales, community's choice en daily deals zijn allemaal het laagste wat je gaat zien deze sale.rgras schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:31:
Hebben flash sales niet de hoogst mogelijke korting voor een bepaalde game?
Steam/XBL: Avioto
Klopt, was op de eerste dag.Blaming schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:25:
[...]
was volgens mij een flash sale, is makkelijk te missen dan. Verwacht eigenlijk dat die nog wel een keer langskomt.

Gezien die korting in combinatie met de hoeveelheid games die ik nog heb te spelen wacht ik wel op de komende winter sale of de summer sale van volgend jaar.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
To The MoonKetho schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:17:
To the Moon alvast gehaald omdat die de hele sale -70% off is (2,39€)
Een van de weinige indie spellen waar het verhaal zo diepgaand en de muziek zo mooi is
Als je eens wilt wenen, of "je geroerd wilt voelen", dan moet je deze game kopen! (wel best in 1 keer uitspelen, duurt 4 uur)
Het is echt zonde dat er zo weinig emotionele games zijn. Buiten deze, Half Life, Mass Effect en LA Noire kan ik er niet zo snel bedenken waarbij ik op het einde dacht "damn son..."
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 13-07-2013 15:46 ]
Prachtig spel inderdaadAsgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:43:
[...]
To The Moon![]()
Als je eens wilt wenen, of "je geroerd wilt voelen", dan moet je deze game kopen! (wel best in 1 keer uitspelen, duurt 4 uur)
Het is echt zonde dat er zo weinig emotionele games zijn. Buiten deze, Half Life, Mass Effect en LA Noire kan ik er niet zo snel bedenken waarbij ik op het einde dacht "damn son..."
Als je in een emotionele bui bent, meteen daarna de anime's "5cm per second" en "Voices from a distant star" kijken
Portal 2Asgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:43:
[...]
To The Moon![]()
Ah, daar zat ik nog niet ver, maar zal het onthouden om er nogis mee te beginnen.
Nuja: als iemand nog andere emotionele games kent, dan hoor ik het graag!
Zoals The Walking Dead bedoel je?Asgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:43:
[...]
To The Moon![]()
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Als jij je anno 2013 nog kunt vermaken met lelijke graphics, speel dan ook eens The Dig (1995), ziet er nog een stuk beter uit. Een van de betere games uit die tijd. Zou een film worden van Steven Spielberg maar bleek in de jaren '90 een beetje te duur om dat allemaal echt met CG te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sando op 13-07-2013 16:16 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Snap nog helemaal niks van die kaarten , daar kan je achtergronden mee verdienen?
Aj, dat is wel zuur, zat voornamelijk op skyrim legendary te wachten voor een euro of 10/15Arrogant schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:33:
[...]
Klopt, was op de eerste dag.
[afbeelding]
Gezien die korting in combinatie met de hoeveelheid games die ik nog heb te spelen wacht ik wel op de komende winter sale of de summer sale van volgend jaar.
Gelukkig gaat het ondertussen al terug heel vlot (of mss is dat omdat er nog niet veel mensen van de US op zitten
[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 16:38 ]
The walking dead is echt een aanrader om te spelen (niet die van survival nog wat van acivision die is nog al slecht, behalve dan dat je veel kan lootenAsgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:57:
[...]
Ah, daar zat ik nog niet ver, maar zal het onthouden om er nogis mee te beginnen.
Nuja: als iemand nog andere emotionele games kent, dan hoor ik het graag!
BTW hij is nu bij de dagaanbiedingen voor €6,24
[ Voor 5% gewijzigd door MarcRvB op 13-07-2013 16:42 . Reden: is nu in de aanbieding ]
Die heb ik onlangs gekocht. Van zodra ik wat plaats op mn SSD heb, begin ik wrsl eerst aan die.MarcRvB schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:40:
[...]
The walking dead is echt een aanrader om te spelen (niet die van survival nog wat van acivision die is nog al slecht, behalve dan dat je veel kan looten)
Ze hebben toch elk jaar/steam sale iets anders? Om het leuk te houden en te zorgen dat je bonussen niet mee kan nemen tussen sales enzo...Orian schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:20:
Hebben ze nou die kaarten als alternatief voor de kolen, omdat daar zoveel misbruik mee was?
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 13-07-2013 16:43 ]
Ze houden het volgens mij 4x per jaar (herfst, winter, lente en zomer sale)Caelorum schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:43:
[...]
Ze hebben toch elk jaar/steam sale iets anders? Om het leuk te houden en te zorgen dat je bonussen niet mee kan nemen tussen sales enzo...
Ik denk dat de kaarten grotendeels een gimmick zijn om de verkoop cijfers van sommige games te verhogen.Orian schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:20:
Hebben ze nou die kaarten als alternatief voor de kolen, omdat daar zoveel misbruik mee was?
Want ik heb nu al diverse mensen gesproken die bepaalde games gekocht hebben puur omdat er kaarten in zitten.
Met andere woorden, slim gezien van Valve, als je al games koopt enkel om kaarten, sale geslaagd lijkt me!Deadsy schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:55:
[...]
Ik denk dat de kaarten grotendeels een gimmick zijn om de verkoop cijfers van sommige games te verhogen.
Want ik heb nu al diverse mensen gesproken die bepaalde games gekocht hebben puur omdat er kaarten in zitten.
Werkt echt briljant voor ze.Tarkin schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:57:
[...]
Met andere woorden, slim gezien van Valve, als je al games koopt enkel om kaarten, sale geslaagd lijkt me!
Games krijgen cards.
Games zijn meer gewild vanwege het feit dat ze cards hebben.
Mensen die ze willen verzamelen ruilen voor ze of spenderen Steam wallet op de Community Market
Mensen die de cards niet willen verkopen ze op de Community market voor wat gratis Steam Wallet.
Valve krijgt 10% van elke sale op de Community Market.
De Developer van de game waar de kaart van getrade word op de Community Market krijgt 10% bij elke transactie.
Echt een briljant systeem.
Ach zoiets doen ze al langer.Tarkin schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:57:
[...]
Met andere woorden, slim gezien van Valve, als je al games koopt enkel om kaarten, sale geslaagd lijkt me!
Ik heb al vaker verhalen gelezen dat mensen iets kochten op de laatste dag van een sale puur om zo een dingetje te krijgen wat gebonden is aan een sale. Zoals een kerstboompje met kerst.
Koop zelf alleen games die ik op mijn lijstje heb staan en als ik het echt een goede prijs vind.
Maar ik heb dan weer vrienden die per sale iets van 100e + uitgeven en al sommige games een jar of 2 hebben zonder ooit gespeeld te hebben
(die manieren om gratis opslag bij dropbox te krijgen enz.)
Wanneer je de game als gift koopt of krijgt, kun je inderdaad later altijd nog beslissen of je hem zelf gebruikt of als gift weggeeft.luappul schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:19:
Zit al de hele dag te twijfelen of ik Anno 2070 zal kopen, maar heb voorlopig geen tijd om het te spelen. Ik heb nog nooit iets als gift gekocht of gekregen, maar als ik hem als gift koop kan ik toch op een later moment beslissen of ik hem zelf gebruik of dat ik hem aan iemand weggeef / ruil? En als dagaanbieding is hij waarschijnlijk het goedkoopst, of is de kans er dat hij als flash sale bijvoorbeeld nog goedkoper langs komt?
Ik koop al mijn games als gifts voor mezelf. Zie ik na de sale wel wat ik wil houden of verkopen.
Ik eentje, om de TW aan te laten passeneL_Jay schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:26:
Hulde voor jullie, +1k posts en volgens mij nog geen TR
Topic report, topicwaarschuwing
And I'm the only one and I walk alone.
Iemand die het perongeluk een keer teveel gekocht heeft?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Sluit ik mij ook even bij aan als dat kansjirafje schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:45:
Crap, Sleeping dogs gemist voor 6,24 (-75%)
Iemand die het perongeluk een keer teveel gekocht heeft?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
[ Voor 142% gewijzigd door ananaz86 op 13-07-2013 19:02 . Reden: foutje... ]
ananaz86 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:32:
Valve 14 jul 2012
Announcement - Valve 15 jul 2012
Announcement - Valve 16 jul 2012
And I'm the only one and I walk alone.
Age of Empires III: Complete Collection
The Elder Scrolls V: Skyrim
op dit zit ik allemaal te wachten
ik dus ook niet, daarom wil ik heel die collectie hebben, als ik het me goed kan herinneringen was het ongeveer 15€ voor ''alle'' AC zonder DLCSmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:50:
Heb nog nooit geen AC gespeeld eigenlijk.. hopelijk komen ze met een prachtige deal
Dat zou wel een mooie deal zijnelmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:52:
[...]
ik dus ook niet, daarom wil ik heel die collectie hebben, als ik het me goed kan herinneringen was het ongeveer 15€ voor ''alle'' AC zonder DLC
Waar haal je die prijs vandaan?
was tijdje terug ook al op steam langs gekomen. toen geen geldSmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:55:
[...]
Dat zou wel een mooie deal zijn![]()
Waar haal je die prijs vandaan?
Dat wordt instant buy straks
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 13-07-2013 19:01 ]
Verwijderd
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
En dat word Tomb Raider voor de vriendin
Age of Empres collection
L.A. Noire
Borderlands 2
WIl ik allemaal kopen. Jammer genoeg laat m'n budget het niet toe
Bundle cost: 19.99€
L.A. Noire
wtf je bent dus goedkoper uit als je ze los koopt dan als bundle?
[ Voor 3% gewijzigd door elmalonl op 13-07-2013 19:07 ]
Of je wacht gewoon 3 minuten en dan werkt alles weer prima...Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:01:
Gaat weer lekker...
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.