Over welke game heb je het?elmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:07:
Price of individual games : 15.61€
Bundle cost: 19.99€
wtf je bent dus goedkoper uit als je ze los koopt dan als bundle?
Nvm
Over welke game heb je het?elmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:07:
Verwijderd
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nee. L.A. Noire en de DLC bundle kosten respectievelijk €14,99 en €5,62. De bundle is dus een klein beetje goedkoper.elmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:07:
L.A. Noire
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is inderdaad nog steeds best wel duur voor een vrij oud spel, de graphics zijn dat wel 'HD' maar dan nog...SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:08:
Ongelooflijk dat ze Age of Empires II HD edition maar aan 50% verkopen..
"Find what you love and let it kill you"
Mja, oude textures die ze in 1080p zetten..M-Opensource schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:09:
Dat is inderdaad nog steeds best wel duur voor een vrij oud spel, de graphics zijn dat wel 'HD' maar dan nog...
staat toch echt dat de L.A noire complete edition 19.99€ kost, en als je ziet wat er in de edition zit. kom je bij elkaar uit op 15.61€g0tanks schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:09:
[...]
Nee. L.A. Noire en de DLC bundle kosten respectievelijk €14,99 en €5,62. De bundle is dus een klein beetje goedkoper.
Maar niet inclusief AC 3 toen!elmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:56:
[...]
was tijdje terug ook al op steam langs gekomen. toen geen geld
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Dat is een mooie deal als je van plan was deze te kopen inderdaad, helaas heb ik AoE 3 al (zelf nog in CD, het is dan ook een spel van 2005..)Bv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:11:
Tip voor Age of Empires: AoE 3 (en de complete pack waarin zowel AoE 2 + 3 zit) heeft een grotere korting
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 19:18 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Prijzen klopten nog niet, heeft de store wel vaker last van tijdens zo'n sale.elmalonl schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:10:
[...]
staat toch echt dat de L.A noire complete edition 19.99€ kost, en als je ziet wat er in de edition zit. kom je bij elkaar uit op 15.61€
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Om mezelf te quoten via een oude post...
Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:51:
Wow, wat een game!
Deze nacht uitgespeeld, en ik ben nog altijd verbaasd. Deze zit gegarandeerd in mijn top 5 meest geliefde games ooit.
Het detail in de wereld is ongelofelijk.
- Als je een auto ramt, stapt de bestuurder uit en begin die te manken.
- Als iemand in je arm schoot, komt er bloed van onder je mouw
- Je ziet de rook aan het plafond hangen
- Alle naamplaatjes enzovoort op muren en bureau's zijn in high res (ook die die niet relevant zijn voor het verhaal)
- Zeer veel plaatsen in de wereld zijn high resolution, zelfs de hekken van huisjes waar je nooit moet gaan. Daarnaast zijn die hekjes ook niet gewoon copycats van die ernaast, maar zijn ze echt verschillend.
- Wapens reloaden is realistisch. Bij de Thompson bijvoorbeeld zie je hem echt het wapen in twee buigen.
- Je character gaat trapje voor trapje de trap op.
- In de Hall of Records moet je echt gebruik maken van een authentieke altitude/longitude tracker en een ouderwets rekenmachine met een hendel.
- Je hoort ruis op de lijn als je dispatch belt.
- Je voetstappen klinken anders afhankelijk van waar je bent
- Er is een museum waar echt nog redelijk high resolution beeldjes en schilderijen in staan
- Je ziet scheuren in bepaalde opritten, door het verslijten.
Echt, ik kan blijven doorgaan. Maar dit vind ik echt subliem allemaal. Het is niet te verwonderen dat Rockstar de uitgever is. Terug prachtig werk.
Feit is dat ik niet gewoon een huis in liep en op mijn muis begon te rammen, om zo snel clues te vinden. (Plus, ik heb de hints uit staan. Alleen gaat wel de hintmuziek uit als ik alles heb gevonden) Ik bestudeer echt het huis van top tot teen, puur voor de sfeer.Je leert echt nog bij over hoe alles eruit zag vroeger.
Vooral de laatste missies zijn leuk omdat een groot complot ontrafelt wordt, waarvan je sinds het begin van de game al fragmenten over zag.
En dan de allerlaatste missie! Ik denk dat dit de tweede of derde keer ooit was dat ik bijna emotioneel werd met bepaalde game characters. Dit is echt uniek.
Ik zou gerust 50 euro betaald hebben voor deze game.
Straks ben ik nog van plan al die Film Reels te zoeken in de stad (mbv de LA Noire Wikia). Gewoon dus wat cruisen met wat auto's die ik nog niet heb geprobeerd. Daarbij wat mooie '40s muziek. En dan ontdekken.
Jammer genoeg is Team Bondi niet meer, maar Rockstar heeft de rechten voor LA Noire, dus ik hoop echt echt echt dat er een vervolg komt.
Mijn enigste minpunt: buiten clues en ondervragingen, mocht er wat meer variatie. Ik heb wel over de helft van de side missions gedaan, maar er mocht nog wat meer zijn. Die side missions waren wel leuk omdat er soms geschoten moest worden.
Ik heb de game tot ongeveer de helft gespeeld zonder een andere game aan te raken. Daarna was ik het toch even beu en begon ik Rage uit te spelen. Toen dat gereed was, begon ik terug LA Noire. Die heb ik dan in 1 ruk volledig tot einde gespeeld.
Damn, LA Noire en z'n '40s sfeer![]()
Voor 2,80 per stuk wil ik er ook wel een 4-pack kopen, tenminste als nog wat andere mensen zin hebben.WeAreLegion schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:18:
Iemand hier die een Sniper Elite zombie pack gaat kopen? Zo ja ik houd me aanbevolen
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Volgens mij kan Steam de Summer Sale prima aan qua uploadcapaciteit. De Witcher 2 ging in ieder geval met 12,5 mb/ssthij schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:17:
Jezus not bad dat is gigantisch snel. Ik download meestal met 0.5 MB/s. Ik ook heb tomb raider gekocht.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Antichamber ook niet? Toffe game is dat hoor.SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:19:
En weer 3 spellen in de community poll die ik niet ga kopen
[ Voor 24% gewijzigd door Fid3lity op 13-07-2013 19:23 ]
Ja even afwachten danrubensollie schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:20:
[...]
Voor 2,80 per stuk wil ik er ook wel een 4-pack kopen, tenminste als nog wat andere mensen zin hebben.
Ik frustreer me meer in puzzle games dan wat anders.. Ze zouden me geld moeten geven om dat spel te spelen.Fid3lity schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:22:
Antichamber ook niet? Toffe game is dat hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2013 19:25 ]
Dan moet je die inderdaad maar laten lopenSmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:24:
[...]
Ik frustreer me meer in puzzle games dan wat anders.. Ze zouden me geld moeten geven om dat spel te spelen.
Dan moet je de eerste Crysis maar weer eens opstarten (mits je die natuurlijk hebt). Verder zie je dat zo weinig..Geef me dan liever een game waar je op 20 manieren naar je doel kan geraken met elk hun eigen voor- en nadelen en manieren van spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door Fid3lity op 13-07-2013 19:26 ]
Same here kreeg na betalen een offline meldingBv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:24:
Leuk is dit. Geld is van mijn bankrekening, maar geen spel ontvangen
[ Voor 13% gewijzigd door Timv37 op 13-07-2013 20:00 ]
Ik wil wel mee doen met de BL2 4 pack.Timv37 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:29:
[...]
Same here kreeg na betalen een offline meldingNog mensen die een borderlands 2 4 pack willen doen? Heb nog 2 keys
[ Voor 3% gewijzigd door Catwoman op 13-07-2013 19:36 ]
Had ik de eerste dag, maar snachts verversen ze de boel en toen kreeg ik alsnog netjes een mail en de spellen dus waarschijnlijk niks aan de handTimv37 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:29:
[...]
Same here kreeg na betalen een offline meldingNog mensen die een borderlands 2 4 pack willen doen? Heb nog 2 keys
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
zijn er ook games te winnen via die badges, als je ze allemaal van 1 spel hebt of hoe zit dat precies?Asgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:32:
These games now have Trading Cards, Emoticons, Profile Backgrounds, and Badges to collect:
Tomb Raider
Resident Evil 6 / Biohazard 6
StarDrive
The Witcher 2
Sniper Elite: Nazi Zombie Army
Mars: War Logs
Kinetic Void
Lol, elke dag een nieuwe lading. Straks heeft elke game Cards
O.R.C. Black Bulls Rugby
Eenmaal je een bepaalde set van Cards heb, kan je die omvormen (craften) naar een badge. Daarbij krijg je dan bepaalde zaken: gratis games zit er niet bij, maar wel game coupons blijkbaar.psyy138 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:34:
[...]
zijn er ook games te winnen via die badges, als je ze allemaal van 1 spel hebt of hoe zit dat precies?
want heb z''n coupon en wallpaper en icoontjes gekregen via cards van tf2. en wat voor een games zouden dat zijn, want je kan ze eignelijk altijd wel verzamelen door ze te kopen via market.
Nee is geen fout. Alle tomb raider games met zeer veel korting. Tot 91%Bv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:35:
http://store.steampowered.com/app/8140/
Tomb Raider: Underworld voor 80 cent. Ik vermoed dat 't een fout is (Legend is maar -75%), dus snel zijn
Legend is maar -75%. Underworld voor €0,80 ljkt me echt niet correct...Qpido80 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:38:
[...]
Nee is geen fout. Alle tomb raider games met zeer veel korting. Tot 91%
Ik twijfel over het totaal pakket. 17,50 voor ALLE tomb raider games, incl. de nieuwste! 10 games!
Alleen los zijn ze samen 6 nog wat zonder de nieuwste. Maar dan is anniversary niet los te kopen. Waarom niet???
[ Voor 4% gewijzigd door Bv202 op 13-07-2013 19:43 ]
Als ergens een fout is, dan is het legend.... Staat op 75% korting. Rest op 91%Bv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:41:
[...]
Legend is maar -75%. Underworld voor €0,80 ljkt me echt niet correct...
Waarom Anniversary niet apart te koop is, snap ik ook niet. Ik heb hem vroeger apart gekocht in ieder geval.
Vorige zomer ook gehad. Komt uiteindelijk automatisch wel goed een order die halverwege haakt krijg je of automagisch geld van terug of de game komt ineens in je library te staan, maar zou wel voor de zekerheid nog even een ticket indienen. Dit is trouwens gewoon het risico dat je loopt door in het eerste uur iets te kopen ^^Bv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:24:
Leuk is dit. Geld is van mijn bankrekening, maar geen spel ontvangen
[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 13-07-2013 19:50 ]
Zeker geen slechte gameAsgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:51:
Ook maar Stacking gekocht, -75%
http://store.steampowered.com/app/115110/
Een schattige puzzelgame met van die Russische matrouska popjes.
je kunt die kaarten ook op andere manieren krijgen. onder andere door te voten in de community choice.MeltedForest schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:59:
Dus, als ik geen van die games heb die nodig zijn voor een Summer Sale badge ben ik basically screwed?
DM
[ Voor 3% gewijzigd door DriveSand op 13-07-2013 20:09 ]
Heb ik juist vanmiddag gekocht voor €3,50Bv202 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:35:
http://store.steampowered.com/app/8140/
Tomb Raider: Underworld voor 80 cent. Ik vermoed dat 't een fout is (Legend is maar -75%), dus snel zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 13-07-2013 20:14 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 13-07-2013 20:18 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 22% gewijzigd door seez op 13-07-2013 20:42 ]
Director's cut is het eerste deel van The Witcher. Ook een goed spel trouwensseez schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:40:
Ik ben in de war.
The Witcher 2 EE is op dit moment een dagaanbieding en kost €4,99, echter is er ook een Witcher EE Directors Cut voor €1,99. Wat is het verschil?
Moet je ze allebei kopen voor de ultieme ervaring? Kan je het spel ook spelen als je enkel de DC versie koopt?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Oh nee, 50 cent misgelopenCapTVK schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:42:
Ik had het al eerder aangegeven. Check altijd de site van de developer. Soms matchen ze de prijs op Steam.
FTL is 2,49$
http://www.ftlgame.com/
Steamrey + DRM free
Wie verder dev's gechecked?
NU nog niet qua spelen omdat het een alpha/early access game is.Safaci schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:41:
Kinetic Void, is dat wat? Het lijkt me wel interessant.
Ik zag het ook, maar er stond aanbieding geldt tot 22 juli. Ik dacht dus, nou dat koop ik dan wel.. maar helaas inmiddels kost de collectie flink meer( €27,99). Hoogstwaarschijnlijk wel een foutje.Chris_L schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:53:
Eerste prijsfout al gevonden: Sonic Hits Collection. De €13,99 kan nooit kloppen omdat er al een spel in zit van €14,99.
Leek mij ook erg interessant dus heb hem gekocht. Hij is nog behoorlijk in de Alpha status maar heeft veel potentieSafaci schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:41:
Kinetic Void, is dat wat? Het lijkt me wel interessant.
Dat is een spel dat ik zo graag leuk wil vinden maar de reviews zijn zo meh >.<Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:00:
StarDrive gekocht. Slechts 10,19.
Verwijderd
Oeij. Toch niet gekocht. :-) Mijn vinger zat nog op de Purchase for myself button.Pheace schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:01:
[...]
Dat is een spel dat ik zo graag leuk wil vinden maar de reviews zijn zo meh >.<
Misschien dat het jou wel gewoon bevalt natuurlijk, ik twijfelVerwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:08:
[...]
Oeij. Toch niet gekocht. :-) Mijn vinger zat nog op de Purchase for myself button.
Verwijderd
Ben een fan van het genre. Maar de reviews zijn niet al te best. Ik vermaak me nog prima met Sins of a Solar Empire.Pheace schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:09:
[...]
Misschien dat het jou wel gewoon bevalt natuurlijk, ik twijfel
Wat meespeelt is het feit dat het geld dan rechtstreeks naar de developer gaat. Plus het feit dat je naast een steam key ook (vaak, maar niet altijd) een losse standalone DRM Free versie krijgt.Therapy777 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:44:
[...]
Oh nee, 50 cent misgelopen![]()
maar dat spel is het meer dan waard!
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 13-07-2013 21:21 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik heb Sleeping Dogs nog niet als Daily of zo gezien gehad EN dit spel heeft al in het verleden een aantal verleidelijke daily deals.Snuffel schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:30:
Wilde al een tijdje Sleeping Dogs hebben, en vanochtend vroeg direct aangeschaft.
Heb er een hele dag opzitten al met gamen, leuk spel!
Verwijderd
al de hele namiddag aan het zoeken hoe mijn uplay weer online te krijgen, is dus blijkbaar een fout ...Unneoetech schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:28:
Ik ben gevallen voor Anno en Tropico. Alleen door de zelfde zeik als altijd met Ubisoft krijg ik hem niet opgestart. Uplay geeft een error. Volgens het internet moet je dan zelf Uplay als admin installeren maar ik geloof dat de Uplay website er uit ligt...
Na vorige problemen met een internet account van anno 1404 die corrupt raakte (met 200 uur speeltijd en achievements) nu dus weer gedoe met Ubisoft games... Ze leren het ook nooit...
Niet als daily, maar wel als flash deal.. hij komt vast nog wel voorbij.GTX2GvO schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:00:
[...]
Ik heb Sleeping Dogs nog niet als Daily of zo gezien gehad EN dit spel heeft al in het verleden een aantal verleidelijke daily deals.
Dus de kans dat Sleeping Dogs De komende dagen als Daily komt is zeer groot.
[ Voor 21% gewijzigd door BeefHazard op 13-07-2013 22:19 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Ik heb L.A. Noire met net zoveel plezier gespeeld als GTA4 en Sleeping Dogs.zoenvisje schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:15:
Bij mij is de 'schade' tot nu toe GTA4 en Sleeping Dogs... Ik twijfel over L.A. Noire.
Pfff dat spel heb ik gedaan wat een Irritant spel maar hij is wel grappig maar hoofdpijn soms van die puzzlesAsgaro schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:51:
Ook maar Stacking gekocht, -75%
http://store.steampowered.com/app/115110/
Een schattige puzzelgame met van die Russische matrouska popjes.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Steam/XBL: Avioto
Ik heb Heroes 3 helemaal kapot gespeeld en van dit 6e deel zeker plezier van gehad. Maar vorig jaar zaten er nog veel bugs in die (volgens het topic) volgens mij nu grotendeels verwijderd zijn. Als je van turn based houd heb je voor deze prijs zeker geen miskoop.Avioto schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:39:
Is Might and Magic Heroes VI een aanrader als je van turn-based strategy houdt? Ik vind de steam page nogal wazig.
Ben een grote fan van turn-based games, maar dit is compleet aan mij voorbij gegaan. Toch maar even proberen dan. Hartelijk dank!imafishlol schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:53:
[...]
Ik heb Heroes 3 helemaal kapot gespeeld en van dit 6e deel zeker plezier van gehad. Maar vorig jaar zaten er nog veel bugs in die (volgens het topic) volgens mij nu grotendeels verwijderd zijn. Als je van turn based houd heb je voor deze prijs zeker geen miskoop.
Wil zelf de 2 uitbreidingen kopen en weer overnieuw beginnen om te kijken of ze veel gebalenced en gefixed hebben in dat jaar dat ik niet gespeeld heb.
Steam/XBL: Avioto
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Uplay werkt bij mij ook al niet sinds 22.00 u vanochtend.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:03:
[...]
al de hele namiddag aan het zoeken hoe mijn uplay weer online te krijgen, is dus blijkbaar een fout ...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq