LA noire net gekocht, morgen maar kijken hoe leuk ik hem zelf vind. Trouwens grappig dat je bij de steam summer sale badge op play game kan drukken. Steam snapte het volgens mij niet meer toen ik er op drukte.
Heb L.A. Noire ook gekocht zojuist, ben benieuwd
. Nu maar weer even minderen met aankopen doen, kan toch niet alles tegelijk spelen.
Zo net even flashpoint packed gekocht
op flashpoint red river
op flashpoint dragon rising
Los zijn ze 3:24 en als compleet 4:47
op flashpoint red river
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Blijkbaar zijn de servers van in ieder geval Dragon Rising down, er is dus geen officiële support meer en je kan enkel via LAN met anderen spelen.ravw schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:49:
op flashpoint red river
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ik had hem al eerder voor €7,50 tijdens de winter saleBlaming schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:37:
LA noire net gekocht, morgen maar kijken hoe leuk ik hem zelf vind. Trouwens grappig dat je bij de steam summer sale badge op play game kan drukken. Steam snapte het volgens mij niet meer toen ik er op drukte.
Maar het is inderdaad voor €10 ook een mooi koopje.
Het spel zelf is een 9/10, ge-wel-dig. allemaal detail en je voelt net als een echte detective uit de jaren 40. Maar soms kommen wel hele enge moorden
[ Voor 21% gewijzigd door MarcRvB op 14-07-2013 00:10 ]
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Staat het in de Topic Warning hebben mensen het nog niet doorravw schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:49:
op flashpoint red river

Ze zijn al 75% geloof niet dat de korting nog hoger word hoor.Fid3lity schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:08:
[...]
Staat het in de Topic Warning hebben mensen het nog niet door![]()
Maar ook niet lager.. En als ik zo op Metacritics eens beide games bekijk dan lijkt het allemaal bijzonder weinig voor te stellen. Broken AI enzovoorts, zal voor die paar euro wel geen probleem zijn..Xepos schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:12:
[...]
Ze zijn al 75% geloof niet dat de korting nog hoger word hoor.
Zelf op de valreep toch nog besloten om Hitman: Absolution en LA Noire even binnen te halen. Nu hoop ik maar dat er morgen geen must-haz deals voorbij gaan komen..

[ Voor 27% gewijzigd door Fid3lity op 14-07-2013 00:20 ]
Ik zag dat ook. Ik heb even getwijfeld, maar heb nu alleen de laatste Tomb Raider aangeschaft. Ik heb een keer eerder zoiets gehad, maar uiteindelijke heb ik alleen de laatste game in de serie gespeeld waar ik in eerste instantie eigenlijk ook alleen naar zocht.Qpido80 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:38:
[...]Ik twijfel over het totaal pakket. 17,50 voor ALLE tomb raider games, incl. de nieuwste! 10 games!
Ik vroeg me nog wel af of iemand een DLC bij Tomb Raider heeft gekocht? Ik zie een heleboel DLC die cosmetisch zijn of het spelen makkelijker zou maken, maar dat hoef ik niet per se. Volgens mij is de Tomb Raider: Tomb of the Lost Adventurer DLC de enige die extra gameplay meebrengt. Nu voor 61 eurocent. Ik heb al wat rond gezocht op het internet en de meeste vonden deze DLC het geld niet waard, echter wordt er niet gezegd hoeveel er dan voor betaald is. Wat vinden jullie?
Ik heb de dlc en met deze tomb ben je maximaal een kwartier bezig, moet je zelf maar bepalen of dat het geld waard is. Het is wel een leuke tomb, maar persoonlijk vind ik het nog te duur.Regeneration schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:40:
[...]
Ik vroeg me nog wel af of iemand een DLC bij Tomb Raider heeft gekocht? Ik zie een heleboel DLC die cosmetisch zijn of het spelen makkelijker zou maken, maar dat hoef ik niet per se. Volgens mij is de Tomb Raider: Tomb of the Lost Adventurer DLC de enige die extra gameplay meebrengt. Nu voor 61 eurocent. Ik heb al wat rond gezocht op het internet en de meeste vonden deze DLC het geld niet waard, echter wordt er niet gezegd hoeveel er dan voor betaald is. Wat vinden jullie?
Steam/XBL: Avioto
Gezien mn backlog wou ik eigenlijk niets kopen. Maarja, sale he 
Even wat kleinere titels gekocht die ik niet wou laten liggen.
Eschalon: Book I & II (1.49 + 2.49) - deed me wel denken aan de Spiderweb games waar ik ook enkele met plezier van gespeeld heb
To The Moon Game and Soundtrack Bundle (3.59) - Wordt veel aangeraden
Wizorb (0.62) zag er leuk uit, en bijna graties
Noitu Love 2 Devolution (1.49) retro actie plaftormer?
ProtoGalaxy (1.79) - Leek me wel vermakelijk
McPixel (0.79) - idem
Even wat kleinere titels gekocht die ik niet wou laten liggen.
Eschalon: Book I & II (1.49 + 2.49) - deed me wel denken aan de Spiderweb games waar ik ook enkele met plezier van gespeeld heb
Wizorb (0.62) zag er leuk uit, en bijna graties
Noitu Love 2 Devolution (1.49) retro actie plaftormer?
ProtoGalaxy (1.79) - Leek me wel vermakelijk
McPixel (0.79) - idem
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Via amazon zijn tombraider en Just cause voor de zelfde prijs te krijgen maar dan in $.
En er is een 1malige code beschikbaar voor 15% korting.
Beide games steam drm, let wel op of er geen region lock op zit.
Heb ik 1x meegemaakt met Dead Island, ticket openen naar support was voldoende om het geld terug te krijgen dat wel.
http://www.amazon.com/Squ...r=1-2&keywords=just+cause
http://www.amazon.com/Squ...=1-1&keywords=tomb+raider
Ik kom op 8,20€ voor Tomb Raider
En er is een 1malige code beschikbaar voor 15% korting.
Beide games steam drm, let wel op of er geen region lock op zit.
Heb ik 1x meegemaakt met Dead Island, ticket openen naar support was voldoende om het geld terug te krijgen dat wel.
http://www.amazon.com/Squ...r=1-2&keywords=just+cause
http://www.amazon.com/Squ...=1-1&keywords=tomb+raider
Ik kom op 8,20€ voor Tomb Raider
[ Voor 65% gewijzigd door Sinned123 op 14-07-2013 01:13 ]
Rollercoaster tycoon 3 deluxe gekocht voor 9 euro, en 4x age of empires 2 hd in de pocket
.
L.A. Noire net een half uur zitten spelen, gaaf spel zeg. Leuk verhaal en die graphics zijn heel tof gedaan. Weinig actie nog, beetje met de muis wijzen, zoekend naar aanwijzingen.
Toch best een leuke deal.
"Find what you love and let it kill you"
Oh wow! Dankje voor het zeggen wist niet dat rollercoaster tycoon ook op Steam was.Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:27:
Rollercoaster tycoon 3 deluxe gekocht voor 9 euro, en 4x age of empires 2 hd in de pocket.
To The Moon echt een geweldig verhaal. Raakte mij echt wel.Nappa schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:56:
Gezien mn backlog wou ik eigenlijk niets kopen. Maarja, sale he
[ Voor 38% gewijzigd door Xepos op 14-07-2013 02:47 ]
En nu is ie 4,74. (platinum editie)Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:27:
Rollercoaster tycoon 3 deluxe gekocht voor 9 euro.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ach ja, zo gaat dat vaak als je dingen koopt, het wordt altijd net weer iets goedkoper vlak nadat je iets gekocht hebt.
Rollercoaster tycoon was volgens mij nog niet als daily- of flash deal voorbij gekomen dus in dat soort situaties kun je het beste even afwachten of de game daar nog in komt.
De korting die er anders bij staat duurt waarschijnlijk toch tot het eind van de summer sale.
Rollercoaster tycoon was volgens mij nog niet als daily- of flash deal voorbij gekomen dus in dat soort situaties kun je het beste even afwachten of de game daar nog in komt.
De korting die er anders bij staat duurt waarschijnlijk toch tot het eind van de summer sale.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hoe beinvloed de DLC van Just Case 2 het orginele spel? Het originele spel kost 2,99 en de collection 5,99.
< dit stukje webruimte is te huur >
De DLC zijn wat extra items die je in de black market kan bestellen. Dit kunnen auto's of wapens zijn
.
No animals were harmed in the making of this comment.
I Am Alive is ook voor die prijs zeker aan te raden.
Mocht iemand Rollercoaster Tycoon Platinum dubbel hebben gekocht houd ik mij aanbevolen. Wil deze kopen maar krijg melding dat het niet werkt met ideal of paypal. Let me know
ING was down tot 5:00
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Dat ze dat onderhoud van hun even afstemmen op de summer sale..
Er zitten niet echt veel sales bij die me echt aanspreken, de meeste zullen toch maar wegrotten op het account als ik ze had gekocht. Maar I Am Alive ziet er als eerste aankoop er toch wel leuk uit voor 5 euro.
Er zitten niet echt veel sales bij die me echt aanspreken, de meeste zullen toch maar wegrotten op het account als ik ze had gekocht. Maar I Am Alive ziet er als eerste aankoop er toch wel leuk uit voor 5 euro.
Verwijderd
Rabobank is ook down.aex351 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 05:15:
ING was down tot 5:00
Net als ik de Operation Flashpoint collection wil halen.
We zijn nu een dag later en de games dat ik gisteren kocht (waarbij de aankoop mislukte maar het geld wel van mijn rekening is gegaan) heb ik nog steeds niet
Even contact opnemen met steam support dan. Meestal reageren ze binnen een dag.Bv202 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 08:57:
We zijn nu een dag later en de games dat ik gisteren kocht (waarbij de aankoop mislukte maar het geld wel van mijn rekening is gegaan) heb ik nog steeds niet
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Als je actie verwacht, zal dit spel het niet brengen...M-Opensource schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:28:
L.A. Noire net een half uur zitten spelen, gaaf spel zeg. Leuk verhaal en die graphics zijn heel tof gedaan. Weinig actie nog, beetje met de muis wijzen, zoekend naar aanwijzingen.
Buiten de sidemissions - die ook niet bepaald divers zijn - zal je nauwelijks moeten schieten of een carchase moeten doen.
Toch staat de game bij mij in mijn top 10 of zelfs top 5 ooit:
het feit dat men een zeldzaam gamegenre gebruikt, de authenticiteit van alles, de '40s sfeer
(gebaseerd op het slagingspercentage bij de achievements)
Jammer dat er zo weinig '40s games zijn. Ben van plan om Mafia 2 te kopen als die wat cheaper is: hoewel die serie nog achterhinkt tov GTA games wil ik terug in die tijdsperiode zitten.
Jammer om te zien dat Borderlands 2 nu zo goedkoop is, maar aan de andere kant heb ik nu wel mooi de Season Pass voor een tientje kunnen pakken!
Voila, nog 2 games erbij:
Fieldrunners 2
http://store.steampowered.com/app/215710/
Flatout Ultimate Carnage
http://store.steampowered.com/app/12360/
Ene -70% ander -75%
Fieldrunners 2
http://store.steampowered.com/app/215710/
Flatout Ultimate Carnage
http://store.steampowered.com/app/12360/
Ene -70% ander -75%
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 14-07-2013 09:20 ]
Het is toch verbazingwekkend eigenlijk hoeveel mensen hier toch nu al iets kopen dat niet flash of daily is. Om het dan een paar uur latern voor de helft van de prijs te zien staan 
Wacht toch gewoon tot de 21e ofzo, als het dan nog niet als daily is geweest, dan is het safe om voor die prijs te kopen
Wacht toch gewoon tot de 21e ofzo, als het dan nog niet als daily is geweest, dan is het safe om voor die prijs te kopen
Even een tip voor iedereen die niks met die trading-cards doet (ik wist hier zelf niks vanaf, wellicht dat dit al algemeen bekend is, excuses in dat geval):
Verkoop ze! 2 sec. werk. je gaat naar je inventory, klikt op je card en kiest een prijs. Ik heb er zojuist binnen 20 sec. 2 verkocht. Wellicht had ik de prijs te laag staan (een skyrim card voor 20 cent en een torchlight voor 19), maar dat was volgens steam de gemiddelde vraagprijs op dit moment. Hoewel het niet veel is is het beter dan helemaal niets voor die dingen krijgen
Verkoop ze! 2 sec. werk. je gaat naar je inventory, klikt op je card en kiest een prijs. Ik heb er zojuist binnen 20 sec. 2 verkocht. Wellicht had ik de prijs te laag staan (een skyrim card voor 20 cent en een torchlight voor 19), maar dat was volgens steam de gemiddelde vraagprijs op dit moment. Hoewel het niet veel is is het beter dan helemaal niets voor die dingen krijgen
Hoop dat die trading cards van de summer sale straks een rariteit worden en de prijs later dit jaar omhoog gaat. Ik hou ze dus nog even.
Ik ben vooral bang dat mensen zich realiseren dat het een zooi nutteloze items is die ze niet willen. Ik wil er dus zsm vanaf voordat mensen dit doorhebben
Hahahahaha. Dat is ook zeer goed mogelijk. Ik heb echter visioenen van oude baseball kaartjes die miljoenen waard zijn. En anders maar niet. Heb ook niks met die kaartjes
Aan het begin van de sale waren ze nog 50 cent waard. Nu rond de 20 cent dus het gaat hard en tot aan het eind van de sale komen er alleen maar meer en meer bij. Vergeet niet dat er op dit moment miljoenen steamusers online zijn dus elk moment ook miljoenen kaarten bijkomen.
Ik raad aan ze zo snel mogelijk te dumpen.
Ik raad aan ze zo snel mogelijk te dumpen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik heb er net een badge van gemaakt, whooptidoo
I see red pixels.
Toch maar wat spellen gekocht.
Ftl, just cause 1 enzovoorts.
Via bundlestars two worlds 2 enzo.
Ftl, just cause 1 enzovoorts.
Via bundlestars two worlds 2 enzo.
yay, op tijd wakker om nog te voten
Haha, de prijs van de TR-games is dan toch aangepast. Nu is alles -75% in plaats van -91%
Damn, had er eigenlijk een bende van moeten kopenBv202 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:04:
Haha, de prijs van de TR-games is dan toch aangepast. Nu is alles -75% in plaats van -91%
Ik begin te denken dat sommige Tweakers hier echt te stom zijn om een TW te lezen
Nah, eerlijkgezegd.. ik heb rct 1 en 2 vroeger helemaal kapotgespeeld. Die 5 euro minder ga ik echt niet voelen en vond ik meer dan waardFid3lity schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:32:
[...]
Ik begin te denken dat sommige Tweakers hier echt te stom zijn om een TW te lezen
En bedankt voor het compliment!
[ Voor 3% gewijzigd door Tricq op 14-07-2013 10:38 ]
Ik heb deel 2 vroeger aardig wat gespeeld, maar toch vind ik het enigzins verbazingwekkend dat een game uit 2004 (!) nog 19 euro zou moeten kosten als het geen Flash deal was geweest.Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:37:
[...]
Nah, eerlijkgezegd.. ik heb rct 1 en 2 vroeger helemaal kapotgespeeld. Die 5 euro minder ga ik echt niet voelen en vond ik meer dan waard. Heb nu al spijt ervan dat ik hem heb gekocht want ik vrees dat hier veel te veel tijd in gaat zitten
.
En bedankt voor het compliment!
Bedankt voor je reactie.Avioto schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:47:
[...]
Ik heb de dlc en met deze tomb ben je maximaal een kwartier bezig, moet je zelf maar bepalen of dat het geld waard is. Het is wel een leuke tomb, maar persoonlijk vind ik het nog te duur.
Hij kost hier ook maar 7 dollar zonder korting (en de andere 2 delen staan er nog goedkoper): http://www.gog.com/gamecard/rollercoaster_tycoon_3Fid3lity schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Ik heb deel 2 vroeger aardig wat gespeeld, maar toch vind ik het enigzins verbazingwekkend dat een game uit 2004 (!) nog 19 euro zou moeten kosten als het geen Flash deal was geweest.
Het kan nog belachelijker hoor.. Modern Warfare 3 kost zonder korting 60 euro op steam, zonder dlc (en 'maar' 40 dollar in de VS)

[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 14-07-2013 10:55 ]
Inderdaad, ik heb alleen the orange box gekocht toen hij niet in een flash of daily deal was maar voor de rest alles in zulke deals.Tarkin schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:20:
Het is toch verbazingwekkend eigenlijk hoeveel mensen hier toch nu al iets kopen dat niet flash of daily is. Om het dan een paar uur latern voor de helft van de prijs te zien staan
Hoezo is black ops 2 alsnog 30 eu? Is dit de schuld van steam of activision?
Activision, die staan er berucht om.whatupdoc schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:56:
Activision. Die bepalen de korting, en zijn schijnbaar niet van plan hun games ooit eens voor een normale prijs te verkopen. Zelfs CoD 2 (dus niet modern warfare 2, maar echt CoD 2), inmiddels 8 jaar oud kost nog 15 euro in de aanbieding en 20 normaalwhatupdoc schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:56:

Nieuwe flash sales:

Nieuwe Communities choice:

Nieuwe Communities choice:

[ Voor 39% gewijzigd door RedPixel op 14-07-2013 11:03 ]
I see red pixels.
mmm.. beetje teleurgesteld over metro. Had wel wat meer verwacht aan korting in een flash sale.
Hah, You need a Budget, die zit al in mijn backlog sinds de laatste sale
...
...

Heb ze allemaal kunnen kopen voor 6 euro. Alleen de nieuwe niet gedaan. Nog genoeg liggen. Met kerst zal die ook wel goedkoper zijn. Jammer dat het een foutje was voor diegenen die nog twijfelden.Pheace schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:05:
[...]
Damn, had er eigenlijk een bende van moeten kopen
You need a Budget, misschien handig om beter om te leren gaan met steam sales? 
Nou uit de nieuwe flitskortingen zit niks bij en van de games om te voten ook geen interesse eigenlijk. Dan maar weer wachten tot 19:00!
Schade tot nu toe:
- Tomb Raider
- CIV BNW
- Hotline Miami
- Scriblenauts
Via Vraag en Aanbod Bioshock Infinite aangezien 25 nog iets teveel was.
In de wishlist staan nog Assasins Creed 3 en Fallout New Vegas DLC's. Misschien dat ik nog een paar leuke <5 indie games koop but we shall see.
Nou uit de nieuwe flitskortingen zit niks bij en van de games om te voten ook geen interesse eigenlijk. Dan maar weer wachten tot 19:00!
Schade tot nu toe:
- Tomb Raider
- CIV BNW
- Hotline Miami
- Scriblenauts
Via Vraag en Aanbod Bioshock Infinite aangezien 25 nog iets teveel was.
In de wishlist staan nog Assasins Creed 3 en Fallout New Vegas DLC's. Misschien dat ik nog een paar leuke <5 indie games koop but we shall see.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zoals ik al eerder aangaf komen door deze deals ook de andere delen van de franchise in de aanbieding. Deel 2 is inderdaad te duur, maar nu is dus tijdelijk ook deel 1 voor 3,49 te krijgen. En das dan weer niet duur vind ik.whatupdoc schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:02:
mmm.. beetje teleurgesteld over metro. Had wel wat meer verwacht aan korting in een flash sale.
Deel 1 is in eedere sales voor 2.50 weggegaan.Qpido80 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:13:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf komen door deze deals ook de andere delen van de franchise in de aanbieding. Deel 2 is inderdaad te duur, maar nu is dus tijdelijk ook deel 1 voor 3,49 te krijgen. En das dan weer niet duur vind ik.
@Melkaz; De DLC van falloutNV is zeker een aanrader. Geeft erg veel uur aan gameplay. Let er wel op dat AC3 af en toe wel wat buggy is als je een toetsenbord en muis gebruikt.
@Qpido80; Daar heb je gelijk in. Toch maar weer even steam af lopen of er nog iets in het oog springt
@Qpido80; Daar heb je gelijk in. Toch maar weer even steam af lopen of er nog iets in het oog springt
Alleen als het komt met achievmentsMelkaz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:12:
You need a Budget, misschien handig om beter om te leren gaan met steam sales?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
iemand die mij 2 dingen kan kopen?
Zit in Scotland met pondn en kan niet betalen met rabo of met me Schotse bank.
PM als je mij kan helpen
Zit in Scotland met pondn en kan niet betalen met rabo of met me Schotse bank.
PM als je mij kan helpen
Zo ik heb Metro de nieuwste gekocht (ben nu alweer naam kwijt, geheugen van een zeef).
Ook al had ik op meer korting gehoopt, maar vind -40% wel netjes voor het spel
.
Ik was toch al van plan om te kopen, maar toen kwam de Summer Sale
Ook al had ik op meer korting gehoopt, maar vind -40% wel netjes voor het spel
Ik was toch al van plan om te kopen, maar toen kwam de Summer Sale
Samen met Metro Last Light (die ik nog wat te duur vind) is ook Metro 2033 afgeprijst. Die is nu maar €3,49, zeker de moeite waard.
't valt me nog mee. Ik heb tot nu toe alleen FTL, Sniper V2 (uit een 4-pack) en wat dlc voor Sleeping Dogs gekocht. Denk dat ik The Witcher 2 nog even meepak. BL2 + Season Pass laat ik door iemand uit US voor me aanschaffen, scheelt weer ruim 5 pieken waarmee ik TW2 gratis heb, zogezegd.
Verwijderd
Wil ik Anno 2070 Deep Ocean kopen op steam voor mijzelf komt Steam zeggen dat de transactie mislukt is omdat het bezit van Anno 2070 nodig is ...
Ik heb Anno 2070 uiteraard gekocht, maar in de winkel.
Kan ik deze uitbreiding kopen als geschenk voor mijzelf en alsnog installeren, of zal dit niet werken omdat ik Anno 2070 niet via steam heb gekocht ?
Kan ik deze uitbreiding kopen als geschenk voor mijzelf en alsnog installeren, of zal dit niet werken omdat ik Anno 2070 niet via steam heb gekocht ?
Metro: Last Light is wel pas 2 maanden geleden uitgekomen, dus de beperkte korting is best te begrijpen. Metro 2033 voor €3,49 is overigens wel een pracht deal voor degene die die game nog niet heeft.
Denk dat je echt Anno op Steam nodig hebt dan helaas.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:49:
Wil ik Anno 2070 Deep Ocean kopen op steam voor mijzelf komt Steam zeggen dat de transactie mislukt is omdat het bezit van Anno 2070 nodig is ...
Wat betreft You Need A Budget (YNAB), zijn er mensen met ervaringen en die het gebruiken? Het lijkt me wel handig om wat meer structuur in mijn financiën te brengen.
Orcs must die 2 lijkt me een geinig spel. Iemand ervaringen met dit spel?
Heerlijk spel, echt een aanrader.zwjma schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:55:
Cool, ik zie ook dat die goede reviews krijgt. Nu maar hopen dat hij de community's choice wordt.
Anders komt hij vast nog wel langs als Daily of Flash sale.zwjma schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:05:
[...]
Cool, ik zie ook dat die goede reviews krijgt. Nu maar hopen dat hij de community's choice wordt.
Nou ja, met 2 nog niet, maar met 1 wel. Echt een leuk spel!zwjma schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:55:
Waarom zijn alle tombraiders afgeprijst behalve tomb raider Anniversary?
Dat was de enige die ik nog wel wilde aanschaffen. Heb ze wel allemaal gespeeld maar heb de meeste legaal op cd ergens liggen.
Balen dat Anniversary dan weer niet in de tomb raider pack zit. Die game kost los nog steeds 17 euro terwijl Underworld (die een jaar later is uitgekomen) wel afgeprijst is tot 2 euro nogwat.
Ik ga mezelf dan maar vermaken met de nieuwste tomb raider.
Balen dat Anniversary dan weer niet in de tomb raider pack zit. Die game kost los nog steeds 17 euro terwijl Underworld (die een jaar later is uitgekomen) wel afgeprijst is tot 2 euro nogwat.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ik denk dat je t niet helemaal goed gezien hebt. Anniversary is juist alleen via de Collection te krijgen, vandaar die prijs van ~17 euro. Kijk maar eens op de store page van Anni, daar zie je alleen de Collection staan.WernerL schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:19:
Waarom zijn alle tombraiders afgeprijst behalve tomb raider Anniversary?Dat was de enige die ik nog wel wilde aanschaffen. Heb ze wel allemaal gespeeld maar heb de meeste legaal op cd ergens liggen.
De collection bevat dan ook meteen alle Tomb Raiders, zelfs de nieuwste.
Ik bedoelde dit:

Alle tombraiders zijn te koop voor een paar euro behalve Anniversary. Nu is het voordeliger de hele pack te kopen terwijl ik juist interesse had in enkel Anniverary.
Die had ik nml nog niet uitgespeeld en ook nooit legaal aangeschaft.
//edit
ooow anniversary is niet eens los te koop. Vandaar.. dan maar de hele pack aanschaffen.

Alle tombraiders zijn te koop voor een paar euro behalve Anniversary. Nu is het voordeliger de hele pack te kopen terwijl ik juist interesse had in enkel Anniverary.
//edit
ooow anniversary is niet eens los te koop. Vandaar.. dan maar de hele pack aanschaffen.
[ Voor 26% gewijzigd door WernerL op 14-07-2013 12:29 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Kun je de key niet toevoegen aan steam?Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:49:
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Wegens afhaken nog 1x borderlands 2 te koop voor 7,65
Mocht je interesse hebben stuur even een dm!
En weg
En weg
[ Voor 9% gewijzigd door Timv37 op 14-07-2013 13:40 ]
Hij staat niet in het lijstje, dus dat zal waarschijnlijk niet lukken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hoe zit dat met die Cards?
Als ik het goed begrijp, als je al die cards koopt kan je een kadootje ontvangen? En dat is dan een spel ofzo?
Als ik het goed begrijp, als je al die cards koopt kan je een kadootje ontvangen? En dat is dan een spel ofzo?
Preau schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:38:
Samen met Metro Last Light (die ik nog wat te duur vind) is ook Metro 2033 afgeprijst. Die is nu maar €3,49, zeker de moeite waard.
Bij een van de vorige sales heb ik Metro 2033 meegenomen voor 2,50 en dat was een goed bestede knaak.Fid3lity schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:52:
Metro: Last Light is wel pas 2 maanden geleden uitgekomen, dus de beperkte korting is best te begrijpen. Metro 2033 voor €3,49 is overigens wel een pracht deal voor degene die die game nog niet heeft.
[ Voor 31% gewijzigd door MegaTronics op 14-07-2013 12:49 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Mark of the Ninja is anders ook wel goed. Heb die Brit zelden zo positief gezien.crizyz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:14:
[...]
Nou ja, met 2 nog niet, maar met 1 wel. Echt een leuk spel!
[video]
Age of Empires II HD, to buy or not to buy. Zou die nog in een flash sale goedkoper langskomen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Zou ik niet doen. HD voegt vrij weinig toe.Mu.siQ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:46:
Age of Empires II HD, to buy or not to buy. Zou die nog in een flash sale goedkoper langskomen?
Dan houdt ik m'n knip d'r op. Ik twijfel ook nog over Tom Raider. Ik ben normaal van de hoesjes dus vindt het zo jammer haha.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Een 'badge' kan je krijgen, geloof ikGrudgie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:45:
Zoals anandus al zei: een badge, een emoticon en een background. Emoticon en background kun je ook van de market kopen mocht je er per se een willen hebben.Grudgie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:45:
Verder ga je er niks anders mee krijgen dan wat estetische dingen voor zover ik weet (xp om aan een hoger steam level te komen, maar dit heeft eigenlijk ook vrij weinig waarde).
Ja, crap dus! Zoals ik al dacht!crizyz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:52:
[...]
Zoals anandus al zei: een badge, een emoticon en een background. Emoticon en background kun je ook van de market kopen mocht je er per se een willen hebben.
Verder ga je er niks anders mee krijgen dan wat estetische dingen voor zover ik weet (xp om aan een hoger steam level te komen, maar dit heeft eigenlijk ook vrij weinig waarde).

Je vergeet dat je ook game coupons kunt krijgen.crizyz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:52:
[...]
Zoals anandus al zei: een badge, een emoticon en een background. Emoticon en background kun je ook van de market kopen mocht je er per se een willen hebben.
Tot nu toe iets van 2 euro verdiend aan die kaarten
mja, game coupon voor een spel van 60 cent zeker?Kw4kje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:59:
Je vergeet dat je ook game coupons kunt krijgen.
Zou STALKER nog in de aanbeiding gaan>? WIl eigenlijk de collectie wel hebben, maar niet voor 40€ of wat ze nu ook nog kosten.
Ik heb tot nu toe The Witcher 2 gekocht en zit nog te twijfelen over Anno 2070 Complete, al hoop ik eigenlijk dat die nog langs komt met -75% aangezien die nu nog steeds 25 euro kosten. Iemand enig idee hoe groot de kans is dat die nog goedkoper langs gaat komen?
Die kans is nul, hij is nog daily (van gisteren).NL-RaVeR schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:05:
Ik heb tot nu toe The Witcher 2 gekocht en zit nog te twijfelen over Anno 2070 Complete, al hoop ik eigenlijk dat die nog langs komt met -75% aangezien die nu nog steeds 25 euro kosten. Iemand enig idee hoe groot de kans is dat die nog goedkoper langs gaat komen?
Ik had ergens een site voorbij zien komen, over wanneer je een game wel of niet moet komen. Omdat die dan bijvoorbeeld nog terug komt voor een nog goedkopere prijs etc. Weet iemand de link naar deze website?
het is wel fijn dat het deftig speelbaar is op W7, maar ik had liever een hogere levelcap gezienVerwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:46:
[...]
Zou ik niet doen. HD voegt vrij weinig toe.
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.