9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Misschien wel leuk om in de OP te zetten
Steam/XBL: Avioto
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Staat er voor 10,- (en een paar cent)BeefHazard schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:29:
Fffuuuu, HTTP 503. F5'en dan maar en eens zien of Cities in Motion 2 in de aanbieding is. If so, voel ik me genaaid want ik dacht laatst voor €10 een prachtige deal te hebben.
Was bij GMG 6,20 vorige week.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Civ komt gegarandeerd nog een keer als daily/flash voorbij met waarschijnlijk -75%, dan is de gold 10 Euro.BeefHazard schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:32:
Civilisation V voor €14,99 en gold voor €20. Ben wel into strategy, dat wordt mijn eerste en waarschijnlijk niet mijn enige impulsaankoop.
Civilization IV > Civilization VBeefHazard schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:32:
Civilisation V voor €14,99 en gold voor €20. Ben wel into strategy, dat wordt mijn eerste en waarschijnlijk niet mijn enige impulsaankoop.
Het is maar dat je het weet.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Nee, maar wel met kraaltjes en spiegeltjes...Tumbler schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:33:
Weet er iemand of ik hier met beltegoed kan betalen? Ik kom zelf niet bij de betaal opties.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Dat weet ik niet, maar je kunt wel met Paysafecards e.d. betalen.Tumbler schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:33:
Weet er iemand of ik hier met beltegoed kan betalen? Ik kom zelf niet bij de betaal opties.
Zou trouwens wel handig zijn.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
* BeefHazard ziet af van koopLee245 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:33:
[...]
Civ komt gegarandeerd nog een keer als daily/flash voorbij met waarschijnlijk -75%, dan is de gold 10 Euro.
Mijn bankrekening bedankt je!
http://enhancedsteam.com/featuredetail.php?id=5
Hij wilt namelijk niet meer laden ivm de sale maar dan kan ik het in ieder geval handmatig opzoeken.
Steamprices waarschijnlijkChris_L schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:
Weet er toevallig iemand welke price compare website deze extensie gebruikt?
Hij wilt namelijk niet meer laden ivm de sale maar dan kan ik het in ieder geval handmatig opzoeken.
Zoek je een andere? of..Chris_L schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:
Weet er toevallig iemand welke price compare website deze extensie gebruikt?
Anders deze. www.steamgamesales.com
Ik wil wel meedoen met een 4-pack. :-)Ircghost schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:40:
Wil iemand samen doen met de Lfd2 4 pack?
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
http://isthereanydeal.com/

kan goedkoper, toen voor 5€ gekocht! en miss dat je hem ook nog eens gratis krijgt als je Resident evil 6 erbij koopt!Apart schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:44:
Resident Evil 5 is er ook voor €9,99
Zelf als ik op de exe klik van een spel krijg ik nog dat ie hem opnieuw moet installere
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Alan Wake, Half Life 2, The Binding of Isaac heb ik namelijk al uit en ben niet van plan die terug te spelen...
Gelukkig zijn er nog een pak games die ik moet aanschaffen of uitspelen, van die die Cards ondersteunen.
Vond t zelf vervelender dat ik moets wachten op de download/reinstall...
Nu is het geld wel afgeschreven, maar ik heb nog niks tussen mijn games lijst staan (En nee, ik heb niet alleen geinstalleerde games weergegeven). Is het handig om direct Steam te contacteren, of misschien maar even wachten? (A)
Kan het niet bekijken op steam aangezien het gewoon hele tijd een error geeft..
never mind, net eindelijk op die pagina geraakt
edit: Heel useless dus, gewoon gamification om meer te kunnen verkopen

[ Voor 40% gewijzigd door SmokingCrop op 11-07-2013 20:09 ]
Alle info hier: http://store.steampowered.com/promotion/summerfaqSmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:
Hm, wat zijn die Cards ofzo?
Vind het wat stom dat ze alles uitleggen in tekst. Via prentjes zoals daar bovenaan die page was veel beter geweest.
Cards, badges, rewards, crafting, etc... Ik moest alles toch is goed lezen voor ik het goed doorhad.
Met die cards kreeg je extra emoticons in de chat en extra face plates. Niet eens korting of iets op games. Een beetje gemiste kans op deze manier.SmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:
Hm, wat zijn die Cards ofzo?
never mind, net eindelijk op die pagina geraakt
-Te huur
Inderdaad, ik had die kaarten ook heel erg snel. Bij Zombie Driver HD na 10 minuten alpriemt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:
Had die cards in no time binnen voor spellen waar ik veel uur aan had besteedt... In een paas sessies van een half uur heb je ze wel.
idd.. compleet nutteloos dus.Yagermeister schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:08:
[...]
Met die cards kreeg je extra emoticons in de chat en extra face plates. Niet eens korting of iets op games. Een beetje gemiste kans op deze manier.
Gewoon een 'zielige' manier van gamification om meer te kunnen verkopen..
Verwijderd
Gelukkig heb ik die nog net even meegepakt voor 9,24.Qpido80 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:23:
schandalig... half life complete pack aanprijzen voor 18,50 terwijl ie tot 20 minuten geleden 9,30 was of zo.
Je moet echt zo uitkijken hier. Niet alles is even mooi. Vind er vandaag niks bijzitten waarvan ik WAUW zeg!
Blijkbaar toch ook wel coupons: http://steamcommunity.com/tradingcards/#rewardsYagermeister schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:08:
[...]
Met die cards kreeg je extra emoticons in de chat en extra face plates. Niet eens korting of iets op games. Een beetje gemiste kans op deze manier.
Dat is bij het 'ontwerpen van badges'?Asgaro schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:12:
[...]
Blijkbaar toch ook wel coupons: http://steamcommunity.com/tradingcards/#rewards
of komt dit op hetzelfde neer?
Moet je even kijken in de onder je Account Details, en dan Transacties. Waarschijnlijk staat er dan net als bij mij nog 'Pending' o.i.d.GoldenBatt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een game, en deze vervolgens nog niet krijgen? zo'n 5/10 minuten geleden een game gekocht (Miami Hotline), via Ideal betaald. Maar kreeg in eerste instantie een chrash toen hij ideal laade, dus opnieuw. Wel eerst betaling afgesloten en opnieuw geprobeerd (opnieuw betalings methode selecteren en niet domweg de ideal link refreshen)
Nu is het geld wel afgeschreven, maar ik heb nog niks tussen mijn games lijst staan (En nee, ik heb niet alleen geinstalleerde games weergegeven). Is het handig om direct Steam te contacteren, of misschien maar even wachten? (A)
nvm, heb opeens 4 dm's
[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 11-07-2013 20:15 ]
Ik ook, DM verzonden zojuist.DanielsWrath schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:10:
Ik wil nog wel left 4 dead, doe dus wel mee in een 4 pack
Je hebt gelijk. Eerst moet je een set Cards bekomen, om daaruit een Badge te creëren. En dan krijg je soms een coupon.SmokingCrop schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:13:
[...]
Dat is bij het 'ontwerpen van badges'?
of komt dit op hetzelfde neer?
Maar feit blijft dus dat die Cards wel nuttig zijn, want anders kan je nooit coupons krijgen omdat je eerst Badge moet maken. Dus idd, komt wat op zelfde neer.
Maar ik zeg het: Valve moet gewoon wat meer illustraties in die FAQ steken want vind het niet duidelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 11-07-2013 20:17 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Cooler_King op 11-07-2013 20:29 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
15 euro / 4 = 3,75, of rond de 3 euro omgerekend als iemand dollar account heeft.k1n9_n01z3 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:17:
hoeveel word l4d 2 pp met een 4 pack (krijg een 503) ?
[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 11-07-2013 20:21 ]
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Ik op dit moment ook niet. Maarja flash sales duren nog ruim 6 uur.Tweakod3x schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:22:
Dat het jullie lukt om iets te kopen. Ik kom nog steeds nergens doorheen
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
l
\/
[ Voor 4% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 11-07-2013 20:28 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Zowat mijn halve wishlist eigenlijk....
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Vandaag toevallig alles uitgespeeld, en al een aantal keren met 3 vrienden 4-player split screen gedaan.
Kan zelf toch nu niks kopen dus dan maar wat spelen
[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 11-07-2013 20:29 ]
Skyrim Staat erop maar ik wacht tot die nog verder zakt
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Beetje jammer inderdaad, voor 10 euro per DLC laat ik ze ook lekker liggen.PatrickH89 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:28:
Beetje jammer van de kromme verhouding DLC en Legendary Edition van Skyrim. Ik heb Skyrim al, maar als ik alle DLC wil kopen dan ben ik ongeveer evenveel kwijt als met de Legendary Edition.
Maar die is nu wel weer leukAgent-X schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:31:
Voor €3 heb je de Commando's collectie. Lekker retro en met co-op.
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
Bedoel je gratis games? Want dat staat er niet. Gewoon discount coupons voor games of dlc.priemt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:13:
Dudes:
You might earn game or DLC coupons.
Ook games!
[ Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 11-07-2013 20:45 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het is maar 5 euro, maar ik wil wel m'n game.

Eerst maar even geduld hebben.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Rupsen, Rapsen.
http://www.reddit.com/r/S...steam_extra_20_with_code/
Alleen al voor het deuntje wat bij het filmpje zit zou ik die 79 cent willen geven.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik kreeg net bij mijn aankoop "Kerbal Space Program" kado. Dus ook gratis games inderdaad en Iemand hierboven net al Torchlight 2 & Reus.Avioto schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:44:
[...]
Bedoel je gratis games? Want dat staat er niet. Gewoon discount coupons voor games of dlc.
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 11-07-2013 20:55 ]
Ben bang dat dit gewoon kaarten zijn, alle drie te games kan je namelijk krijgen als kaartShadowBumble schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:55:
[...]
Ik kreeg net bij mijn aankoop "Kerbal Space Program" kado. Dus ook gratis games inderdaad en Iemand hierboven net al Torchlight 2 & Reus.

Rupsen, Rapsen.
Ja ik zag net ook bioshock infinite staan en dacht dat ik het spel hadMetian schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:59:
[...]
Ben bang dat dit gewoon kaarten zijn, alle drie te games kan je namelijk krijgen als kaart
Tweakod3x schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:26:
Ook leuke dingen als Trackmania 2 Stadium en Arkham City GOTY zijn in de sale.
Zowat mijn halve wishlist eigenlijk....
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ja daar kom ik ook net achter zie er totaal het nut niet van maar okMetian schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:59:
[...]
Ben bang dat dit gewoon kaarten zijn, alle drie te games kan je namelijk krijgen als kaart
Ondertussen zie ik wel wat er voorbij komt
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.