Ik heb geinstalleerd via mijn WDS server via F12 en het netwerk. Dan kan je kiezen voor het overslaan van het invoeren van de Key tijdens de setup.posttoast schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:57:
[...]
Nou, ik zag eigenlijk 8.1 gewoon als een Service Pack (een heel uitgebreide weliswaar), dus ik ging er vanuit dat ik een "geslipstreamde versie" (wat de 8.1 ISO eigenlijk is) gewoon met mijn key kon installeren. Blijkbaar niet dus. Dat is wel heel suf, dan ben je dus bij een clean install verplicht om eerst 8.0 te installeren en daarna te updaten. Beetje zonde van de tijd.
Vervolgens als je klaar bent en ingelogd bent komt er een melding dat Windows nog niet geactiveerd is. Als je hem dan gaat activeren wordt er om een code gevraagd en als je dan je Windows 8 Pro Upgrade key invoert wordt Windows 8.1 gewoon netjes geactiveerd.
Hoe het met normale installatie gaat (USB of ISO/DVD) weet ik niet. Maar zo ging het bij mij.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!