Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:40:
Yep, in en uitloggen heeft het gefixt :) Nu nog de twijfel of ik hem nodig heb :P
Ik had ook die twijfel of ik hem nodig had. Maar het is gewoon zo handig voor erbij. Zit je in de trein, kan je even snel wat internetten. Als je geen practica dag heb, makkelijk: 8 uur op een accu en hij is licht, etc.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:40:
Yep, in en uitloggen heeft het gefixt :) Nu nog de twijfel of ik hem nodig heb :P
Ik ben wel van de 'alternatieve' tablets naast ipad/android; heb een BB Playbook maar dit is toch ook leuk speelgoed. En een prima grootte voor tijdens colleges.
hier vooral de twijfel of ik met of zonder toetsenbord wil..
ben bang dat als ik zonder neem ik later spijt krijg die dan dus 70eu extra kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:05
Richard89 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:41:
[...]

hier vooral de twijfel of ik met of zonder toetsenbord wil..
ben bang dat als ik zonder neem ik later spijt krijg die dan dus 70eu extra kost :P
Een Touch Cover is prettiger als je de tablet niet gebruikt (bij vervoer oid). Op het moment dat je hem wel aan het gebruiken bent is de Type Cover toch echt prettiger. (vind ik)

Probeer het anders eens bij de Dixons, daar hebben ze een showmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 12:33
Iemand ervaringen met de touchcovers? Echt te twijfelen type of touch. De tablet is zo goedkoop en de toetsenborden relatief zo duur:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:43:
[...]

Een Touch Cover is prettiger als je de tablet niet gebruikt (bij vervoer oid). Op het moment dat je hem wel aan het gebruiken bent is de Type Cover toch echt prettiger. (vind ik)

Probeer het anders eens bij de Dixons, daar hebben ze een showmodel.
Ja toevallig laatst (voordat ik van de actie wist) eens getypt op een touch cover.. blind even getest en was erg accuraat :)

Maar mn vriendin heeft ipad zonder toetsenbord, en dat mis je niet heel erg.. maar die heeft dan ook geen office natuurlijk.. dus zul je op deze veel sneller langere stukken typen.. hmm gewoon maar doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 15:34
Oe nice dat microsoft ze op deze manier ook beschikbaar stelt! Nu maar even bedenken of ik het de +- 40 euro waard vind om voor de type cover te gaan... De feedback is natuurlijk wel fijn tijdens het typen. Toch maar even gaan zoeken naar een demotoestel

[ Voor 0% gewijzigd door Tealiciouss op 24-07-2013 16:11 . Reden: type fout in prijsverschil :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
Erg strakke prijs voor de tablet. Blijft veel geld 90 euro voor een toetsenbord covertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Heb wat reviews gelezen en de touch is ok als je kort wat wil typen maar voor langdurig gebruik dan is een type cover veel praktischer.

Ja vind ook echt veel geld 90euro voor een keyboard. Lees overal dat je ook een usb mouse erop kan aansluiten maar weet iemand of dat ook kan met keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
alsnog 177 eu voordeel sinds de 150eu verlaging algemeen :) lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Hironshy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:49:
Heb wat reviews gelezen en de touch is ok als je kort wat wil typen maar voor langdurig gebruik dan is een type cover veel praktischer.

Ja vind ook echt veel geld 90euro voor een keyboard. Lees overal dat je ook een usb mouse erop kan aansluiten maar weet iemand of dat ook kan met keyboard?
Ik heb wel gelezen dat ze met windows 8.1 meer en betere ondersteuning willen geven aan USB apparaten..
ik weet niet hoe het nu zit (mijne ligt nog bij Surfspot, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb zelf een half schooljaar (doe opleiding naast mijn werk dus ruim 8 uur op school elke zaterdag) met de Surface met Touchcover gedaan en vond het perfect te doen voor aantekeningen. Voor langer typewerk pakte ik toch standaard mijn 14" laptop met fullsize keyboard. Neemt niet weg dat ik nu een Surface bestel met Typecover, gewoon omdat het maar zo weinig scheelt. Die 3 mm extra dikte is overkomelijk :)

Op de HCL van Microsoft kun je opzoeken wat er allemaal niet of wel werkt. Alles wat een Windows 8 driver heeft werkt sowieso out of the box. Enige uitzondering die (nog) niet lekker werkt zijn 3G sticks (die moeten de laatste NDIS ondersteunen en die zijn er momenteel nog niet) Een keyboard hoef je je dus geen zorgen over te maken. Wel kan het zijn dat speciale toetsenborden die extra software vereisen voor speciale functies die extra functies niet ondersteunen...

Voortaan a.u.b. gebruik maken van de edit knop!

[ Voor 37% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2013 15:55 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Hahaha, krijg ik dit nu van inholland:

Twitter: Inholland heeft besloten om mee te werken aan de actie van de Microsoft Surface.Bestellen kan via http://www.surfspot.nl .^NV

Nou, volgens mij heeft inholland helemaal niks besloten en komt alles bij MS en Surfspot neer.
Maar wel ff pronken dat "ze toch meewerken"

[ Voor 3% gewijzigd door Richard89 op 24-07-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Richard89 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:54:
Hahaha, krijg ik dit nu van inholland:

Twitter: Inholland heeft besloten om mee te werken aan de actie van de Microsoft Surface.Bestellen kan via http://www.surfspot.nl .^NV

Nou, volgens mij heeft inholland helemaal niks besloten en komt alles bij MS en Surfspot neer.
Maar wel ff pronken dat "ze toch meewerken"
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Dat heet gewoon makkelijk scoren :P. Heeft er iemand eigenlijk al geprobeerd er meerdere te bestellen? Behalve een limiet van 1 per versie lijkt het er op dat alle versies te bestellen zijn per persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Tomba schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:51:
[...]
Op de HCL van Microsoft kun je opzoeken wat er allemaal niet of wel werkt. Alles wat een Windows 8 driver heeft werkt sowieso out of the box. Enige uitzondering die (nog) niet lekker werkt zijn 3G sticks (die moeten de laatste NDIS ondersteunen en die zijn er momenteel nog niet) Een keyboard hoef je je dus geen zorgen over te maken. Wel kan het zijn dat speciale toetsenborden die extra software vereisen voor speciale functies die extra functies niet ondersteunen...
Perfect! Thx! :*) Heb er nu ook een besteld. Zonder externe usb keyboard is echt een no-go voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Goed nieuw voor de Belgische Tweakers, Campusshop.be heeft overleg gehad met MS en gaat ook meedoen met de actie, ze weten enkel nog niet wanneer juist, maar het gaat spoedig zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door timofp op 24-07-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Hironshy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:00:
[...]

Perfect! Thx! :*) Heb er nu ook een besteld. Zonder externe usb keyboard is echt een no-go voor mij.
Denk dat ik hem ook maar gewoon los bestel. Toetsenbord is wat uit verhouding geprijsd, bijna 50% van de tablet prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Weer een blogje geschreven: De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)

Ik zal eraan toevoegen over campusshop.be

@perkouw, ik zou de touchcover nemen, ooit geprobeerd?
Ren anders even naar je locale mycom/dixons. Zij hebben er 1 aan staan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:34:
[...]

kan jij de TS even wijzigen naar dat je hem op surfspot kan kopen aub? :)
offtopic:
ik heb de surface RT 32GB zwarte touch cover voor 259,50 besteld
Moet je even een TR indienen. Ik heb hier geen rechten. ;)
Perkouw kan dat bijv. wel doen.

Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen touch en type cover. Met de type cover zie ik meer een vervanger van laptop. Die wens heb ik niet. Ik wil gewoon tijdens college of bij een klant snel wat aantekeningen kunnen maken. Ik heb ook al een 10.1" netbook en daar kan je ook niet heel lang aan werken, ondanks dat die een soortgelijk toetsenbord heeft als de type cover.

Bij het echte tekstverwerken neig ik toch naar een desktop. Dat scenario is uiteraard voor iedereen anders.

Dan nu alleen nog de kleur kiezen: cyaan, zwart of wit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:02:
Weer een blogje geschreven: De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)

Ik zal eraan toevoegen over campusshop.be

@perkouw, ik zou de touchcover nemen, ooit geprobeerd?
Ren anders even naar je locale mycom/dixons. Zij hebben er 1 aan staan :)
Touch vind ik niets, en dat is alsnog 50 euro die 40 euro extra maakt me dan ook niet veel meer uit om gewoon een toetsenbord te hebben waar ik degelijk op kan typen. Raar maar waar :)
Bolletje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:06:
[...]

Moet je even een TR indienen. Ik heb hier geen rechten. ;)
Perkouw kan dat bijv. wel doen.
Ouch dat bericht even gemist, ga het gelijk doen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Het verschil tussen Touch en Type Cover erbij is €40 (299 - 259), waarom heeft iedereen het over €30 8)7

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
zijn er eigenlijk knappe hoezen voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
Lezen is ook een vak, je antwoord is hierboven al te vinden.

[ Voor 66% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Richard89 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:07:
zijn er eigenlijk knappe hoezen voor te krijgen?
Zie eBay ;) Laten we het hier houden op de actie. Zie voor het Surface RT topic: [WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT

[ Voor 77% gewijzigd door Bolletje op 24-07-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Nou, ik heb de Surface RT besteld met de type cover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De touchcover is niet echt 'touch'. Je moet de toetsen wel zachtjes indrukken, en je krijgt prima feedback in de vorm van geluid. Naar mijn mening typt een touchcover prima, en heb je echt geen fysieke toetsen nodig. Leuk als je lange verhalen typt, maar dat doe je imho niet op een tablet maar achter je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Bolletje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:06:
[...]

Dan nu alleen nog de kleur kiezen: cyaan, zwart of wit :P
Net kon ik alle kleuren kiezen, nu alleen nog wit :P

edit; nvm, heb ze

[ Voor 4% gewijzigd door yur400 op 24-07-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Wil iedereen voordat hij/zij een vraag stelt eerst even het topic doornemen ? Vragen als wat is de levertijd, Is de prijs inclusief verzendkosten etc. zijn allang beantwoord en anders is het antwoord ook te vinden op Surfspot zelf.

[ Voor 71% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:17:
3 weken staat op de surfspot site, ze worden 1 augustus bij microsoft besteld.

Ik ga toch maar voor de losse versie, ik sluit wel een keyboard aan ofzo als ik het nodig heb :)
Ik toch ook denk ik,
heb nog een klein logitech bordje liggen, met zo'n nano ontvanger dus dat is ook nog wel te doen..

Aangezien ik er ook een hoes omheen wil, is een touch cover + hoes wel weer beetje overdreven denk ik..
vanavond maar eens goed alle opties opzoeken en overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Richard89 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:18:
[...]

Ik toch ook denk ik,
heb nog een klein logitech bordje liggen, met zo'n nano ontvanger dus dat is ook nog wel te doen..

Aangezien ik er ook een hoes omheen wil, is een touch cover + hoes wel weer beetje overdreven denk ik..
vanavond maar eens goed alle opties opzoeken en overwegen :)
En daarbij ik heb geen idee hoe die touch cover zal aanvoelen maar het kan nooit 'echt' een toetsenbordje evaren. Straks weet ik nog niet wat ik er mee aanmoet :P Maar om dan voor 300 de type variant te hebben vind ik uit porportie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:19:
[...]

En daarbij ik heb geen idee hoe die touch cover zal aanvoelen maar het kan nooit 'echt' een toetsenbordje evaren. Straks weet ik nog niet wat ik er mee aanmoet :P Maar om dan voor 300 de type variant te hebben vind ik uit porportie.
Ja precies, ik vond de actie van 200eu incl btw leuk, maar als er dan nog eens 100 bijkomt, is het voor mij niet meer aantrekkelijk.. ook omdat het eigenlijk nog vrij nieuw is en de RT versie toch wat gelimiteerd is.

Neemt niet wel dat het (juist voor dit lage bedrag) een leuke gadget is voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:00:
Goed nieuw voor de Belgische Tweakers, Campusshop.be heeft overleg gehad met MS en gaat ook meedoen met de actie, ze weten enkel nog niet wanneer juist, maar het gaat spoedig zijn.
Heb je een linkje waar ik dit nieuws kan lezen? Zou zeer leuk nieuws zijn voor de Belgische leden. Kan ik me meteen eentje bestellen. Jammer genoeg heb ik heel wat pogingen ondernomen om via mijn instelling nieuws te weten te komen, maar daar bots ik altijd op 'we zijn in gesprek'...

EDIT/ Net een tweet gestuurd naar Campusshop.be:

@Campusshop Klopt het dat jullie de Microsoft Surface RT gaan aanbieden aan de kortingsprijzen voor studenten, zijnde €191 voor tablet?

CampusShop ‏@Campusshop 2m
@TheCrook op dit moment zijn we de mogelijkheden nog aan het onderzoeken, zodra we meer informatie hebben zetten we het op de website ^AM

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:12
Totaal geen third party 'typecover'-achtige producten in de omloop dan?
Een extra 90,- voor een toetsenbord gaat wel redelijk ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:43:
[...]

Heb je een linkje waar ik dit nieuws kan lezen? Zou zeer leuk nieuws zijn voor de Belgische leden. Kan ik me meteen eentje bestellen. Jammer genoeg heb ik heel wat pogingen ondernomen om via mijn instelling nieuws te weten te komen, maar daar bots ik altijd op 'we zijn in gesprek'...

EDIT/ Net een tweet gestuurd naar Campusshop.be:

@Campusshop Klopt het dat jullie de Microsoft Surface RT gaan aanbieden aan de kortingsprijzen voor studenten, zijnde €191 voor tablet?

CampusShop ‏@Campusshop 2m
@TheCrook op dit moment zijn we de mogelijkheden nog aan het onderzoeken, zodra we meer informatie hebben zetten we het op de website ^AM
Mij werd een half uurtje geleden via de chat verteld dat hij er zeker komt, en ook spoedig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mocht er iemand iets aan hebben, S.V. Paradoks van de Utwente had gisteren eveneens aangegeven met deze actie mee te doen:
Beste leden,

Deze zomer heeft Microsoft een speciale aanbieding voor hun tablet "Surface RT". Onderwijsinstellingen kunnen deze bij hun voor zeer veel korting aanschaffen. Wij willen onze leden ook de kans geven om van dit aanbod gebruik te maken, daarom kunnen jullie als jullie zo'n tablet willen tot uiterlijk 29 augustus een mailtje sturen naar tablet@paradoks.utwente.nl.

Als je er 1 bestelt per mail verplicht dit je ook tot afname!

De prijzen zijn als volgt:

Surface RT 32 GB (alleen de tablet) € 197,23
Surface RT 32 GB + Zwarte Touch Cover (Lay-out: QWERTY, US Intnl.) € 246,84
Surface RT 32 GB + Witte Touch Cover (Lay-out: QWERTY, US Intnl.) € 246,84
Surface RT 32 GB + Cyaan Touch Cover (Lay-out: QWERTY, US Intnl.) € 246,84
Surface RT 32 GB + Zwarte Type Cover (Lay-out: QWERTY, US Intnl.) € 286,77

Surface VGA Adapter (works exclusively with Surface RT) € 39,99
Surface HD Digital AV Adapter (works exclusively with Surface RT) € 39,99
Surface 24W Power Supply (works exclusively with Surface RT) € 39,99
Is wel 15 euro goedkoper maar de levertijd zal ook een stuk langer zijn ben ik bang.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:47:
[...]

Mij werd een half uurtje geleden via de chat verteld dat hij er zeker komt, en ook spoedig
Vreemd dat ze tegenstrijdige berichten de wereld in sturen dan. Hopelijk klopt dat bericht van jou natuurlijk. Fingers crossed!

Wel opvallend dat het in België precies wat moeilijker en stroever loopt dan het in Nederland loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:55:
[...]

Vreemd dat ze tegenstrijdige berichten de wereld in sturen dan. Hopelijk klopt dat bericht van jou natuurlijk. Fingers crossed!

Wel opvallend dat het in België precies wat moeilijker en stroever loopt dan het in Nederland loopt.
Was met Surfspot ook zo, via mails werd verteld "dat ze eraan kwamen met de actie" maar via twitter werd er geen woord over gerept.. gelukkig dat t alsnog is goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Twitter is openbaar, mail & chat zijn persoonlijk. Niet zo gek dat ze op Twitter een slag om de arm houden en bij persoonlijk contact al wel wat dingen beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

Heb er net een besteld met harde cover. Daar gaat persoonlijk te besteden budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:57:
Twitter is openbaar, mail & chat zijn persoonlijk. Niet zo gek dat ze op Twitter een slag om de arm houden en bij persoonlijk contact al wel wat dingen beloven.
Good point! Zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht. Al mag je wel veronderstellen dat als iemand zo'n vraag stelt via mail of chat, dat het dan niet lang 'geheim' zal blijven. Nu ja, ik heb er goede hoop in dat het wel in orde zal komen dan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:12:
[...]

Good point! Zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht. Al mag je wel veronderstellen dat als iemand zo'n vraag stelt via mail of chat, dat het dan niet lang 'geheim' zal blijven.
Maar dan is het één werknemer die het heeft gezegd en mogelijk 'fout geïnformeerd' is of iets dergelijks. Als je als bedrijf het groots op je Twitter gaat verkondigen, dan is het wat lastiger te ontkennen :P

Niet dat dat nodig hoeft te zijn deze keer, maar better safe than sorry in publieke communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik heb er wel goede hoop in voor campusshop.be. Als MS NL niet moeilijk doet over rechtstreekse verkoop aan studenten (en US ook niet) dan zal MS BELUX dit ook wel willen en campusshop, tja hun doel is nu eenmaal verkoop van hardware aan studenten, dus zou niet weten waarom ze het niet willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:48
Ik heb er ook maar eentje besteld. De gadgetfreak in mij kon het toch niet laten :p.
Nu maar afwachten en hopen dat ie zo snel mogelijk binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Goed nieuws dat hij er is, nu de beslissing maken om er al dan niet één aan te schaffen. Vorige maand al €1.100 uitgegeven aan een 13' Sony Vaio Pro. De gadgetfreak in mij zegt kopen, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg ik hem echt nodig heb.

First world problems. :')

[ Voor 4% gewijzigd door RDMA op 24-07-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 21:41
Weet niet wat er loos is maar zelfs na enkele keren opnieuw uitloggen zie ik ze nog steeds niet staan. Bij software -> hardware -> zie ik alleen headsets en overige hardware staan en daar staan ze niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
rk74 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:47:
Weet niet wat er loos is maar zelfs na enkele keren opnieuw uitloggen zie ik ze nog steeds niet staan. Bij software -> hardware -> zie ik alleen headsets en overige hardware staan en daar staan ze niet tussen.
Bij mij staan ze op de homepage direct na het inloggen onder 'Nieuwe producten'.

[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 24-07-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08 22:10
Bij mij lukt het niet om in te loggen op surfspot. Wanneer ik mijn gegevens invul (RU) dan blijft de pagina hangen op 'wachten op surfspot.nl'. Heeft iemand anders dit probleem? Wellicht overbelast?

Edit: oh en nu geeft hij bij verschillende inputs aan dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord verkeerd zijn :/
Lukt het andere Radboudgangers wel om in te loggen?

Edit: Ok nu is het gelukt... Als je een keer faalt moet je de site even opnieuw laden zodat je weer kunt selecteren of je student of medewerker bent :)

[ Voor 46% gewijzigd door koen092 op 24-07-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 21:41
Bij mij staan ze op de homepage direct na het inloggen onder 'Nieuwe producten'.
Gek, bij mij staan er dan Pinnacle en Macafee Internet Security maar nergens de Surface. Het is toch niet zo dat er verschil zit tussen een hogeschool of basisschool login oid?

[ Voor 15% gewijzigd door rk74 op 24-07-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat zou best kunnen, dat dat verschil er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Even ter info: wil je aanspraak doen op garantie, zal je niet bij surfspot moeten zijn, maar bij Microsoft. Wist niet zeker of dit bekend was, maar is iig handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 16:01
Ik heb maar een mailtje naar de Punt facebook gedaan, wellicht dat zei er werk van willen maken!
Zit op het Avans College in Den Bosch.

[ Voor 16% gewijzigd door Retep2124 op 24-07-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

J-P

Syntax erro....

PeterHid schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:33:
Ik heb maar een mailtje naar de Punt facebook gedaan, wellicht dat zei er werk van willen maken!
Zit op het Avans College in Den Bosch.
Punt doet niets met commerciele acties. Volgens hen zou er dan oneerlijk reclame worden gemaakt en willen alle leveranciers dat er reclame wordt gemaakt.

Lijkt erop dat de Surfspot site moeilijk/ niet laad. Net op tijd mijn Surface besteld dan >:)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
[quote]J-P schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:37:
[...]

Punt doet niets met commerciele acties. Volgens hen zou er dan oneerlijk reclame worden gemaakt en willen alle leveranciers dat er reclame wordt gemaakt.

Toevallig lid van de/het Punt? Weet je hoe ik anders het Avans kan bewegen ook mee te doen aan de actie?

Wanneer ik inlog op de Surfspot geeft hij bij mij een hogere prijs aan dan de actie is, 299 ipv 204 (Incl. toetsenbord).

[ Voor 11% gewijzigd door Retep2124 op 24-07-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

J-P

Syntax erro....

PeterHid schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:39:
[quote]J-P schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:37:
[...]

Toevallig lid van de/het Punt? Weet je hoe ik anders het Avans kan bewegen ook mee te doen aan de actie?
Ik kan namelijk ook niet inloggen via de Surfspot met mijn Avans inlogcode.
Heb je dit topic gevolgd? Volgens mij is met 3 verschillende ingangen geprobeerd Avans zover te krijgen. Nergens met duidelijke terugkoppeling.
Nu het ook via Surfspot kan zie ik de kans gering in dat Avans nog iets extra's gaat opzetten. Ik zou dus bellen met de helpdesk van Surfspot om zo toch in te loggen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
J-P schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:44:
[...]

Heb je dit topic gevolgd? Volgens mij is met 3 verschillende ingangen geprobeerd Avans zover te krijgen. Nergens met duidelijke terugkoppeling.
Nu het ook via Surfspot kan zie ik de kans gering in dat Avans nog iets extra's gaat opzetten. Ik zou dus bellen met de helpdesk van Surfspot om zo toch in te loggen.
Excuses, het is mij toch gelukt in te loggen. Alleen de prijs klopt niet met de actie.
Surface incl toetsenbord voor 299 ipv 204.Of is dit omdat ook Surfspot er iets aan wil overhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Nee, de Surface met toetsenbord is 299, zonder is 204.
*Edit* De schuld is aan de hitte :+

[ Voor 29% gewijzigd door ItMeAedri op 24-07-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:07
Arnlith schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:47:
Nee, de Surface zonder toetsenbord is 299, zonder is 204.
Wat is het nou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Arnlith schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:47:
Nee, de Surface zonder toetsenbord is 299, zonder is 204.
Maak jij het nog even ingewikkelder :+

Prijzen zijn heel simpel:
- Alléén Surface: €209,75
- Surface met Touch Cover: €259,50 (+€49,75 dus)
- Surface met Type Cover: €299,50 (+€89,75 dus)

De actie vanuit Microsoft zelf is iets goedkoper, zo'n €12 tot €14 (zie hier), maar bij Surfspot betaal je ook geen verzendkosten en ze moeten zelf ook dingen verzorgen, dus zo erg is dat niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 24-07-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:51:
[...]

Maak jij het nog even ingewikkelder :+

Prijzen zijn heel simpel:
- Alléén Surface: €209,75
- Surface met Touch Cover: €259,50 (+€49,75 dus)
- Surface met Type Cover: €299,50 (+€89,75 dus)

De actie vanuit Microsoft zelf is iets goedkoper, zo'n €12 tot €14 (zie hier), maar bij Surfspot betaal je ook geen verzendkosten en ze moeten zelf ook dingen verzorgen, dus zo erg is dat niet.
Het verschil zit hem in de type/touch.. Sorry had ik over het hoofd gezien.. }:O

Begrijpend lezen enzo.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 25-09 23:22
Twijfel of het de extra 40 euro waard is voor de Type cover/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Lees de reviews daar maar op na. Wil je productief zijn: Type. Wil je een beetje anaklooien met af en toe een mailtje: Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen zijn prima volgens mij. Mooi dat Surfspot deze actie wel aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowgman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:25
Ik wilde even iedereen bedanken die heeft meegeholpen aan dit project!
Eindelijk mijn eerste tablet aangeschaft! Hulde _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Wowgman op 24-07-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Arnlith schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:09:
Even ter info: wil je aanspraak doen op garantie, zal je niet bij surfspot moeten zijn, maar bij Microsoft. Wist niet zeker of dit bekend was, maar is iig handig om te weten.
Ik heb wel eens rondgekeken in het Surface RT topic en toen leek het erop dat de service van Microsoft erg goed is, dus zo'n probleem zal dat wel niet zijn. :P

Twijfel net als vele anderen hier nog tussen de Touch en Type cover.. Ik gebruik Office behoorlijk veel op school (voornamelijk OneNote om aantekeningen mee te maken), dus dan lijkt een Type cover wel de betere keus. Aan de andere kant is de Touch cover een stuk dunner en kan ik vrij goed typen op allerlei soorten toetsenborden. :P

EDIT: Type Cover gekozen, voor dat kleine beetje meer een fatsoenlijk toetsenbord. :Y

[ Voor 32% gewijzigd door S_Chief op 24-07-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
als je ziet wat er allemaal op aangesloten kan worden is het nog maar de vraag of je de 50 euro wilt uitgeven voor een toetsenbordje (of 90) als je nog een andere hebt liggen :)

Ik twijfel nog, de touch cover lijkt niet meer dan een leuke gimmic, en de type cover is porportioneel te duur.
Daarbij ook de twijfel wel of niet zwarte cover, die heeft een soort tapijt achtige achterkant, heb liever een gladde achterkant (zoals de kleuren die hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 12:33
Een vraagje over de licentie. Is het toegestaan een 2e tablet te bestellen en deze weg te geven? (mijn pa:P) Natuurlijk kan ik dat ook gewoon doen, maar ik wil surfspot ook respecteren ze leveren goed werk (Y) en er geen handeltje van maken. Ik kon wel een hoop vinden over software blabla, maar niet zozeer over de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Je mag elk product maar een keer aanschaffen en aangezien je 5 tablets in de winkel hebt dus 5 producten lijkt mij het dat je ze alle 5 mag aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 25-09 23:22
Heb de zwarte besteld met touch cover.

We zullen het zien, voor dit geld waag ik de gok wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bovendien komt windows RT 8.1 binnenkort uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:55
rk74 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:55:
[...]

Gek, bij mij staan er dan Pinnacle en Macafee Internet Security maar nergens de Surface. Het is toch niet zo dat er verschil zit tussen een hogeschool of basisschool login oid?
Ik ondervind hetzelfde probleem als ICT coordinator op een basisschool, wil voor mijzelf en een aantal collega's bestellen (om gecombineeerd zakelijk en prive te gebruiken). Heb Surfspot al een bericht gestuurd op Twitter. Als ik nieuws heb post ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Het fijne aan de covers vind ik is dat ze meteen dienst doen als beschermhoesje/kaft. Ik vind het toetsenbord eerder mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 13:52
Hmm heb geen bevestigings mail gekregen en al om 18:00 met credit card betaald. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:49
Zie net dat de bevestiginsmail bij mij in de spambox zit :p

[ Voor 18% gewijzigd door Kelvern op 24-07-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Laatst online: 26-09 13:04
Zojuist de 32GB + zwarte touchcover besteld voor "ontwikkeldoeleinden" voor deze prijs moet ik hem wel kopen en ik kon gelukkig nog inloggen ondanks dat ik net ben afgestudeerd :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Ik heb er ook 1 besteld. Ben heel nieuwsgierig. Ik denk dat het RT platform eind dit jaar uitgestorven is maar ik ben toch gevallen voor relatief lage prijs, office en handige type covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Twee besteld. Een voor m'n broer en een voor mij. Hij een Type-cover en ik een Touch-cover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:32
Besteld, vreugdedansje gemaakt en nu maar 3 weken slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Hoorde van een bekende die bij campusshop.nl werkt dat zij een dezer dagen ook zouden starten en dat ze dan vanuit voorraad kunnen leveren! Dus als je em snel wil kan je beter nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie dat verlies van $900M van Microsoft nog wel gecompenseerd worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Door tablets te verkopen voor €200, waardoor ze waarschijnlijk minimale winst maken, áls ze al winst maken? Yeah right :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ondanks de 40 euro extra toch maar voor de type cover gekozen. Hopelijk is dat het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:29:
Door tablets te verkopen voor €200, waardoor ze waarschijnlijk minimale winst maken, áls ze al winst maken? Yeah right :+
Was ook maar een grapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
:P Hopelijk maakt het mensen nu wel enthousiast voor Surface en heeft een eventuele Surface 2 daardoor meer succes though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:39
Insert12 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:13:
Twee besteld. Een voor m'n broer en een voor mij. Hij een Type-cover en ik een Touch-cover :)
Enig idee of ze hier niet moeilijk over gaan doen? Iets in de trent van "1 per persoon".
Ik heb op de site gekeken maar kon hier niks over vinden. Misschien is het ergens al vermeld in deze thread... dan heb ik er overheen gelezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ik denk dat het allemaal wel naar elkaar gaat lopen, als is de prijs altijd een hekelpunt van de verkoop van deze dingen. Wat als Haswell en daarna net zo goede batterijprestaties leveren als de RT nu?, waarom dan nog voor RT gaan, als je gewoon voor de volle W8 Pro kunt gaan waar alles gewoon op werkt zoals je wilt. Dus eigenlijk alleen op prijs hebben ze dan nog wat te concurreren, maar dan zou ik al meteen kiezen voor een pro. Ach, ik kan lekker alles er op aan sluiten nu dus ik klaag niks :)

Ik heb een leuke sleeve op ebay gekocht en de type cover toch maar niet genomen. Die komen vast nog wel ooit eens voorbij tegen dumpprijzen :+ Uit reviews toch maar tot de conclusie gekomen dat het niks voor mij is dat ding en de extra euros voor de type was ik eigenlijk al niet van plan.

Gelukkig dat ik al een 7' tablet had, anders was ik de nieuwe nexus7 nog aan het overwegen die vandaag is aangekondigd.

Zoals hier net al iemand zei, nu nog 3 4weken slapen :Y) (ze worden pas besteld op 1 aug, dan duurt het 3 weken)

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 24-07-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gewoon voor "drbij" :) hoewel ik nu toch zit te twijfelen...

Wo werktuigbouwkunde ga ik doen, maar daar heb je voor practica vakspecifieke software voor nodig.
Thuis heb ik een gamebak staan en moet nu dus ook nog een laptop (en crucial m500 ssd) kopen... ehh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Junia schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:35:
[...]

Enig idee of ze hier niet moeilijk over gaan doen? Iets in de trent van "1 per persoon".
Ik heb op de site gekeken maar kon hier niks over vinden. Misschien is het ergens al vermeld in deze thread... dan heb ik er overheen gelezen :p
Geen idee. Je kunt er wel maar één van elk type bestellen. Dus één met een zwarte cover, één met een witte cover e.d. Betaling is iig ontvangen en de bestelling wordt verwerkt. Over twee dagen zou de mijne er al moeten zijn, die van m'n broer over drie weken.

Ik zie het maandag wel, dan ben ik pas weer thuis namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Insert12 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:48:
[...]

Geen idee. Je kunt er wel maar één van elk type bestellen. Dus één met een zwarte cover, één met een witte cover e.d. Betaling is iig ontvangen en de bestelling wordt verwerkt. Over twee dagen zou de mijne er al moeten zijn, die van m'n broer over drie weken.

Ik zie het maandag wel, dan ben ik pas weer thuis namelijk :)
''Dit product mag alleen aangeschaft worden voor persoonlijk gebruik, het is tevens uitdrukkelijk niet toegestaan een via SURFspot.nl gekochte Surface RT door te verkopen''

Twee keer persoonlijk gebruik voor jou en je broer :7 (tenzij ze echt 1 per bestelling doen, maar dan faalt het gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:33:
:P Hopelijk maakt het mensen nu wel enthousiast voor Surface en heeft een eventuele Surface 2 daardoor meer succes though.
Eén ding is zeker, en dat is dat het marktaandeel van Windows 8 tablets toe zal nemen :) That's a good thing.

Voor mij dan, als Microsoft/Windows-ontwikkelaar :P

[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 25-07-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:59:
[...]

''Dit product mag alleen aangeschaft worden voor persoonlijk gebruik, het is tevens uitdrukkelijk niet toegestaan een via SURFspot.nl gekochte Surface RT door te verkopen''

Twee keer persoonlijk gebruik voor jou en je broer :7 (tenzij ze echt 1 per bestelling doen, maar dan faalt het gewoon)
Het is wel echt voor persoonlijk gebruik, m'n pa en andere broer hebben ook allebei een eigen tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Wordt de betaling eigenlijk direct ingezet of pas als de tablets bij MS aangevraagd zijn,
weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 26-09 11:03

amas

Law of Nature: Chaos

Hmm, alle varianten hebben een levertijd van 3 weken. Behalve die met de zwarte touchcover, die heeft 2 werkdagen :?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
TheAmassama schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:07:
Hmm, alle varianten hebben een levertijd van 3 weken. Behalve die met de zwarte touchcover, die heeft 2 werkdagen :?
Waarschijnlijk foutje, omdat er gewoon staat dat ze namens jou een bestelling plaatsen bij MS 1 aug.
aangezien ze de tablets niet eerder al verkochten, ga ik er niet vanuit dat ze dit model toevallig nog op voorraad hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
*knip*, dit is dus niet de bedoeling en al eerder aan bod gekomen.

[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 25-07-2013 10:55 ]

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micste
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik werk op een middelbare school en heb wel een slim.nl account. Ik dacht dat dezelfde organisatie daarachter zat. Kan het ook via Slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Laatst online: 23:19
micste schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:
Ik werk op een middelbare school en heb wel een slim.nl account. Ik dacht dat dezelfde organisatie daarachter zat. Kan het ook via Slim?
Volgens mij niet. Ik heb ze gisteren, nadat Surfspot begonnen was met de actie het volgende bericht gestuurd.
Microsoft heeft momenteel een actie lopen waarbij scholieren / studenten met korting een Surface RT-tablet kunnen kopen. Surfspot.nl biedt deze actie aan. Komt het ook naar Slim.nl?
Ik kreeg het volgende antwoord.
Wij nemen geen deel aan deze actie, je kunt het via je school proberen, die kunnen ze rechtstreeks bij Microsoft bestellen.
Misschien kun je Campusshop in de gaten houden? Die site is toch ook toegankelijk voor middelbare scholen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Laatst online: 26-01 21:31
Campusshop maakt vandaag of morgen meer bekend.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Microsoft akkoord gaat, aangezien er niks van controle is of men echt verbonden is aan de onderwijsinstelling, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:04
Ik zit er ook over te twijfelen om er 1 te bestellen.
Wil hem gaan gebruiken tijdens colleges en misschien in de trein.
Maar ik vraag me of je de Surface wel op je schoot kan gebruiken...Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Ik vraag me idd ook af of ik hem wel echt nodig heb, heb immers al een iPad.

Het gaat voornamelijk om office, maar wil voorkomen dat het apparaat in de la beland.
Zal binnenkort eens Surface RT in het wild inspecteren, maar heb onlangs ook eens gezocht en geen enkel exemplaar kunnen vinden,

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:32
TheAmassama schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:07:
Ik hoop stiekem dat het daadwerkelijk 2 dagen is voor de zwarte. Misschien had SURFspot nog een voorraadje liggen?
Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.