Op schoot gebruiken vereist behoorlijk balanceer werk, zeker met de touchcover is typen geen sinecure.The Fops schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:59:
Ik zit er ook over te twijfelen om er 1 te bestellen.
Wil hem gaan gebruiken tijdens colleges en misschien in de trein.
Maar ik vraag me of je de Surface wel op je schoot kan gebruiken...Iemand ervaringen mee?
Neemt niet weg dat ie makkelijk op zo'n trein tafeltje kan gebruiken (Dat doe ik iig) en ook a la een iPad is geen probleem (dus de kickstand ingeklapt en de cover naar achteren gevouwen)
DIng is niet te vergelijken met een iPad. Ik had eerst een iPad en dat was leuk om mee te spelen en te browsen, maar de Surface heb je gewoon letterlijk een Windows machine; inclusief volledige Office en niet te onderschatten; muis + toetsenbord ondersteuning. (toch wel nodig bij precieze werkzaamheden)Bospa01 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:13:
Ik vraag me idd ook af of ik hem wel echt nodig heb, heb immers al een iPad.
Het gaat voornamelijk om office, maar wil voorkomen dat het apparaat in de la beland.
Zal binnenkort eens Surface RT in het wild inspecteren, maar heb onlangs ook eens gezocht en geen enkel exemplaar kunnen vinden,
Ik heb mijn iPad er de deur voor uit gedaan en echt geen seconde spijt van gehad