Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

The Fops schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:59:
Ik zit er ook over te twijfelen om er 1 te bestellen.
Wil hem gaan gebruiken tijdens colleges en misschien in de trein.
Maar ik vraag me of je de Surface wel op je schoot kan gebruiken...Iemand ervaringen mee?
Op schoot gebruiken vereist behoorlijk balanceer werk, zeker met de touchcover is typen geen sinecure.
Neemt niet weg dat ie makkelijk op zo'n trein tafeltje kan gebruiken (Dat doe ik iig) en ook a la een iPad is geen probleem (dus de kickstand ingeklapt en de cover naar achteren gevouwen)
Bospa01 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:13:
Ik vraag me idd ook af of ik hem wel echt nodig heb, heb immers al een iPad.

Het gaat voornamelijk om office, maar wil voorkomen dat het apparaat in de la beland.
Zal binnenkort eens Surface RT in het wild inspecteren, maar heb onlangs ook eens gezocht en geen enkel exemplaar kunnen vinden,
DIng is niet te vergelijken met een iPad. Ik had eerst een iPad en dat was leuk om mee te spelen en te browsen, maar de Surface heb je gewoon letterlijk een Windows machine; inclusief volledige Office en niet te onderschatten; muis + toetsenbord ondersteuning. (toch wel nodig bij precieze werkzaamheden)
Ik heb mijn iPad er de deur voor uit gedaan en echt geen seconde spijt van gehad :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:48
Op schoot vereist behoorlijk balanceerwerk?

Ook als je hem a la iPad gewoon wil gebruiken om iets te kijken. Dus de cover er niet op hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Tomba schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:31:
DIng is niet te vergelijken met een iPad. Ik had eerst een iPad en dat was leuk om mee te spelen en te browsen, maar de Surface heb je gewoon letterlijk een Windows machine; inclusief volledige Office en niet te onderschatten; muis + toetsenbord ondersteuning. (toch wel nodig bij precieze werkzaamheden)
Ik heb mijn iPad er de deur voor uit gedaan en echt geen seconde spijt van gehad :)
Het zal voor mij voornamelijk een mobile device zijn naast mijn laptop.
Ipad heeft echter ook gewoon muis + toetsenbord ondersteuning, maar ben voornamelijk benieuwd naar de beperkingen van RT (bvb geheugengroote en grote excelsheets).

De Surface pro zie ik daarentegen zeer zeker wel als een desktopvervanger (daar is de prijs ook naar), maar bij de RT twijfel ik nog.

Ik moet de Surface RT simpelweg eens in het wild hands-on zien / testen voordat ik een besluit maak :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Gisteravond maar besteld met de Touch Cover. :)

Lijkt me toch een iets toffer gadgetgehalte hebben en heel lange stukken zal ik er waarschijnlijk ook weer niet op typen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Bospa01 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:43:
[...]

Ipad heeft echter ook gewoon muis + toetsenbord ondersteuning, maar ben voornamelijk benieuwd naar de beperkingen van RT (bvb geheugengroote en grote excelsheets).

De Surface pro zie ik daarentegen zeer zeker wel als een desktopvervanger (daar is de prijs ook naar), maar bij de RT twijfel ik nog.

Ik moet de Surface RT simpelweg eens in het wild hands-on zien / testen voordat ik een besluit maak :)
Je kunt er een SD kaart van 64 gig in steken. Daarbij, meest van de tijd zul je toch gewoon wat browsen en youtuben. Daar is een tablet voor. De surface pro is niet echt een tablet meer met 1 kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zojuist bij Dixons even mee staan spelen, touch cover valt me enorm tegen, typt gewoon niet lekker en de trackpad reageert ook niet zo goed als ik had gehoopt.

Tablet zelf is wel fijn al is het een nadeel dat je hem maar in 1 stand schuin neer kan zetten, mocht dat vanwege lichtinval of ondergrond niet bevallen dan heb je dus pech...

Zit te twijfelen tussen deze aanbieding (met type cover) of een chromebook en neig nu toch wel sterk naar een chromebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Dan zou ik zeker de chromebook nemen als ik jou was.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

niekvandermeer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:30:
Zojuist bij Dixons even mee staan spelen, touch cover valt me enorm tegen, typt gewoon niet lekker en de trackpad reageert ook niet zo goed als ik had gehoopt.

Tablet zelf is wel fijn al is het een nadeel dat je hem maar in 1 stand schuin neer kan zetten, mocht dat vanwege lichtinval of ondergrond niet bevallen dan heb je dus pech...

Zit te twijfelen tussen deze aanbieding (met type cover) of een chromebook en neig nu toch wel sterk naar een chromebook.
Zelf een jaar met een transformer rond gelopen en ondanks dat er een trackpad op zat gebruikte ik die weinig. Het was zelfs zo ernstig dat als ik achter een laptop of PC zat dat ik die met toch probeerde te bedienen :F
Touchpad kan mij dus ''gestolen'' worden.

Meningen over de touchcover zijn verdeelt wat ik wel lees is dat als je er een beetje aan gewend bent dat het dan wel aardig typt. Maar dat gaan de ergens eind augustus/september wel uitvinden 8)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
RobertowNL schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:38:
[...]

Zelf een jaar met een transformer rond gelopen en ondanks dat er een trackpad op zat gebruikte ik die weinig. Het was zelfs zo ernstig dat als ik achter een laptop of PC zat dat ik die met toch probeerde te bedienen :F
Touchpad kan mij dus ''gestolen'' worden.

Meningen over de touchcover zijn verdeelt wat ik wel lees is dat als je er een beetje aan gewend bent dat het dan wel aardig typt. Maar dat gaan de ergens eind augustus/september wel uitvinden 8)
Ik heb de touchpad zelf ook uitgeprobeerd een paar weken geleden bij Dixons, en ik vond het verrassend lekker werken. Zeker voor het wat lichte typwerk (mails versturen, Word documentjes tot 20 pagina's) is het prima te doen naar mijn mening.

Ik twijfel echter ook nog of ik hem via deze actie ga aanschaffen. Ik bezit al een iPad, maar ik mis hierop wel Office i.c.m. een klein toetsenbordje. Het zou dus puur een hebbedingetje zijn. Ik wacht het nog maar even af, haastige spoed...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ECiftci schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:40:
Op schoot vereist behoorlijk balanceerwerk?

Ook als je hem a la iPad gewoon wil gebruiken om iets te kijken. Dus de cover er niet op hebt...
Tomba schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:31:
[...]

Op schoot gebruiken vereist behoorlijk balanceer werk, zeker met de touchcover is typen geen sinecure.
Neemt niet weg dat ie makkelijk op zo'n trein tafeltje kan gebruiken (Dat doe ik iig) en ook a la een iPad is geen probleem (dus de kickstand ingeklapt en de cover naar achteren gevouwen)

[...]
Bospa01 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:43:
[...]

Ik ben nog geen enkele beperking tegengekomen maar ik werk ook niet met Excel sheets van 100en MB's. Ook nog nooit een out of memory error oid gehad, hij werkt gewoon :) Het is geen desktop vervanger, eerder een laptop vervanger. Mijn 14" laptop gaat alleen aan als ik langere stukken moet typen, voor de rest doe ik nagenoeg alles op mijn Surface. Alleen al omdat ik m zo weinig hoef op te laden ;)

En als je m wilt testen; loop een Dixons of Mycom binnen daar staan ze gewoon :D
niekvandermeer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:30:

Touchcover moest ik aan wennen, maar inmiddels type ik op 80-85% vd snelheid van een gewoon keyboard. Autocorrect is ook uitstekend te noemen. Overigens gebruik ik m thuis eigenlijk gewoon met het uitstekende onscreen toetsenbord ;) Touchcover alleen op school voor aantekeningen.
Vraagje, wat moet je in godsnaam met een Chromebook? Daar kun je letterlijk niks mee tenzij je internet hebt (en dan nog kun je er bar weinig mee eigenlijk) Sowieso zijn die minder mooi, groter en zwaarder dan deze Surface RT :P Geen enkel vergelijk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 09:02
Ik heb een Samsung Tab2, maar dit is wel een leuk ding. Ben er alleen nog niet uit of ik er dan op voorruit of achteruit ga ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zit te twijfelen of ik nou dit ga halen of een Nexus 7. Of allebei natuurlijk :+ Gadget gehalte is hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Nu ook nog een gratis sleeve bij Surfspot :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bender schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:02:
Ik heb een Samsung Tab2, maar dit is wel een leuk ding. Ben er alleen nog niet uit of ik er dan op voorruit of achteruit ga ;-)
Vanaf Android ga je er snel op vooruit ;)
* Tomba rent weg
Yannick50 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:12:
Wie wat waar?

[ Voor 22% gewijzigd door Tomba op 25-07-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 21:41
Helaas geen verkoop aan medewerkers van basisscholen, aanbieding geldt alleen voor Hogeschool etc. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Yannick50 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:12:
Voordat dit gevraagd wordt:

Deze tijdelijke actie voor de gratis laptop-sleeve is geldig vanaf vandaag 15:00 uur t/m 1 augustus 2013. Zie de homepage van Surfspot ná het inloggen met je Hogeschool/Universiteit inloggegevens.

''*zolang de voorraad strekt, diverse formaten en kleuren worden willekeurig verzonden. Deze actie geldt niet voor producten uit Partnershops. (Zoals Apple, Autodesk, Sony etc.) Deze sleeve is niet inwisselbaar tegen geld en of korting. En de sleeve wordt verzonden naar het adres wat jij hebt ingevuld bij je persoonlijke gegevens.
De sleeve wordt apart verzonden (staat ook niet vermeld bij je bestelling) en zal binnen een week verstuurd worden.''
rk74 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:18:
Helaas geen verkoop aan medewerkers van basisscholen, aanbieding geldt alleen voor Hogeschool etc. :'(
Is al een paar keer gezegd hier in dit forum. Daar is de zoekfunctie voor ;).
Tomba schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:13:
[...]

Vanaf Android ga je er snel op vooruit ;)
* Tomba rent weg

[...]

Wie wat waar?
Zie hierboven. Een beetje assertiviteit kan geen kwaad btw, het staat toch vrij duidelijk op de homepage van surfspot, beetje onderaan links of na het inloggen rechtsboven.

[ Voor 28% gewijzigd door Royeboi op 25-07-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Royeboi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Deze tijdelijke actie voor de gratis laptop-sleeve is geldig vanaf vandaag 15:00 uur t/m 1 augustus 2013. Zie de homepage van Surfspot ná het inloggen met je Hogeschool/Universiteit inloggegevens.

''*zolang de voorraad strekt, diverse formaten en kleuren worden willekeurig verzonden. Deze actie geldt niet voor producten uit Partnershops. (Zoals Apple, Autodesk, Sony etc.) Deze sleeve is niet inwisselbaar tegen geld en of korting. En de sleeve wordt verzonden naar het adres wat jij hebt ingevuld bij je persoonlijke gegevens.
De sleeve wordt apart verzonden (staat ook niet vermeld bij je bestelling) en zal binnen een week verstuurd worden.''
betreft wel een "laptopsleeve", formaat etc staat niet vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Royeboi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Hmm das zuur, mijn din heeft m gisteren besteld en betaal en valt dus buiten de boot lijkt t ...

[...]

Zie hierboven. Een beetje assertiviteit kan geen kwaad btw, het staat toch vrij duidelijk op de homepage van surfspot, beetje onderaan links of na het inloggen rechtsboven.
[/quote]
Yeah yeah, ik heb zelf geen surfspot account (mijn vriendin wel) en aangezien zij aan het werk is momenteel was dit het meest assertieve dat ik kon bereiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:11
Jep, is niet voor de Surface, dus een 15" of groter waarschijnlijk. Dingen worden ook niet met terugwerkende kracht bij je bestelling gedaan. Dus het vroege bestellen van je Surface, voor 15:00 uur, kost je dus een sleeve (zoals bij ondergetekende...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Holkers schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:43:
Jep, is niet voor de Surface, dus een 15" of groter waarschijnlijk. Dingen worden ook niet met terugwerkende kracht bij je bestelling gedaan. Dus het vroege bestellen van je Surface, voor 15:00 uur, kost je dus een sleeve (zoals bij ondergetekende...)
Het zal ee n sleeve zijn van een paar euro die ze over hebben, niet echt iets om je druk over te maken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Hollander he ;)

Maar inderdaad, lijkt me niet dat het veel waard zou zijn. Voor de Surface maar weer een Incipio bestellen.

[ Voor 78% gewijzigd door Holk op 25-07-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00

Trackerfire

BTC HODLER

Besteld zonder toetsenbord o.i.d. :)! Verwacht dat dit prima werkt met mijn bluetooth toetsenbordje :)!

[ Voor 6% gewijzigd door Trackerfire op 25-07-2013 16:02 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Bender schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:44:
[...]

Het zal ee n sleeve zijn van een paar euro die ze over hebben, niet echt iets om je druk over te maken lijkt mij.
Een roze laptopsleeve is toch niet mijn ding. :)

Ik laat er mijn bestelling niet van afhangen in ieder geval, zoals gezegd het zal wel een sleeve zijn met waarde hooguit 4 a 5 euro die je ook bij Xenos kunt halen voor hetzelfde bedrag.
Ik wacht echter wel op campusshop.nl, misschien dat de levertijd daar wat sneller is dan via Surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 21:46
Chris Smoove schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:12:
Zit te twijfelen of ik nou dit ga halen of een Nexus 7. Of allebei natuurlijk :+ Gadget gehalte is hoog..
Ghehe, die nexus 7 heeft echt te mooie specs om nog voor de surface te gaan. Waarschijnlijk ga ik de surface wel halen om uit te proberen. Voor deze prijs kan je hem makkelijk zonder verlies doorverkopen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 20:00

Trackerfire

BTC HODLER

reinier.sr schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:12:
[...]

Ghehe, die nexus 7 heeft echt te mooie specs om nog voor de surface te gaan. Waarschijnlijk ga ik de surface wel halen om uit te proberen. Voor deze prijs kan je hem makkelijk zonder verlies doorverkopen. :9
Alleen het is uitdrukkelijk verboden om te tablet door te verkopen :D O-) 8)7

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
reinier.sr schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:12:
[...]

Gok daar niet teveel op, iedereen kan die Surface uiteindelijk wel kopen dus waarom een 2e handse kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Of met weinig verlies. Als de RT niet bevalt, omdat er een mooie ipad, nexus of surface pro 2 is. Dan kan ik deze zeker nog voor 150 euro verkopen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb surfspot gemaild en ze verteld dat ik er graag een laptop sleeve bij wil ondanks dat ik gister heb besteld. ''het zou jammer zijn als ik mij moet beroepen op de wet koop op afstand om de sleeve er bij te krijgen.''
Niet geschoten is altijd mis ;) Je kent me nu wel hahaha

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:34:

[...]

Touchcover moest ik aan wennen, maar inmiddels type ik op 80-85% vd snelheid van een gewoon keyboard. Autocorrect is ook uitstekend te noemen. Overigens gebruik ik m thuis eigenlijk gewoon met het uitstekende onscreen toetsenbord ;) Touchcover alleen op school voor aantekeningen.
Vraagje, wat moet je in godsnaam met een Chromebook? Daar kun je letterlijk niks mee tenzij je internet hebt (en dan nog kun je er bar weinig mee eigenlijk) Sowieso zijn die minder mooi, groter en zwaarder dan deze Surface RT :P Geen enkel vergelijk dus ;)
Overal waar ik ben/waar ik hem wil gebruiken is wifi, thuis, bij mn ouders en op de hogeschool dus dat is geen probleem, offline zijn meerdere apps ook te gebruiken al heeft een chromebook op zijn eigen manier ook beperkingen qua gebruik.

Ze zijn beiden licht, makkelijk mee te nemen en beperkt qua functionaliteit, voor meer dan typen/internetten enzo heb je toch een volledige laptop/pc nodig. Ik twijfel vooral omdat beide apparaten beperkt zijn in hun gebruik, dus dan is het vooral uitvinden welke beperkingen mij meer storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Stef602 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:26:
Ik heb surfspot gemaild en ze verteld dat ik er graag een laptop sleeve bij wil ondanks dat ik gister heb besteld. ''het zou jammer zijn als ik mij moet beroepen op de wet koop op afstand om de sleeve er bij te krijgen.''
Ik vind dit altijd weer zon treurig voorbeeld hoe mensen kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Bender schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:28:
[...]

Ik vind dit altijd weer zon treurig voorbeeld hoe mensen kunnen zijn..
Grinnik! We blijven Nederlanders hoor, niet zo zeuren :D.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Je weet toch dat ze idd verplicht zijn om te voldoen aan de wet koop op afstand en je order te annuleren, maar ze hebben eveneens het recht om daarna nog te weigeren aan jou te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Bender schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:02:
Ik heb ook een Tab2 en de Surface besteld. Dus als het goed is kan ik het je gaan mededelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
waarschijnlijk gebruik ik die sleeve toch niet als de surface er niet in past,
betaal je mij verzendkosten en stuur ik m naar je op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Richard89 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:38:
waarschijnlijk gebruik ik die sleeve toch niet als de surface er niet in past,
betaal je mij verzendkosten en stuur ik m naar je op :P
<< sportieve Tweaker O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
offtopic:
Mja ik vind het wel een beetje sneu om dan zo'n zin erbij te gaan plaatsen. Je kan ook gewoon netjes vragen of ze het alsnog willen sturen. Zo nee dan jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zo nee dan pas 'dreigen', maar al gelijk in de eerste mail beginnen met dreigen vind ik een beetje asociaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 25-07-2013 16:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 21:41
Is al een paar keer gezegd hier in dit forum. Daar is de zoekfunctie voor ;).
[...]
Waar dan? Heb de zoekfunctie gebruikt en hier niets bevestigends over gevonden, dus dacht ik meld het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké nog eventjes voor de Belgische Tweakers onder ons. Ik heb zonet contact opgenomen met Campusshop.be via live chat en mail. Op mijn vraag of de actie ook naar België zal gebracht worden door campusshop.be kreeg ik dit antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mail.

Momenteel zijn wij nog aan het bekijken of we deze actie naar België kunnen brengen.
Het is nog niet duidelijk wanneer wij hier meer zekerheid voor kunnen bieden.

Mijn excuses voor het ongemak.

*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 19-08-2013 22:15 . Reden: Geen namen van medewerkers noemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
Ook Fontys wil nog even meelichten op het succes van Surfspot:
Beste studenten,

Uiteindelijk is het dan toch goed gekomen. Fontys heeft een regeling met Microsoft en surfspot getroffen en jullie kunnen daar zelf je tablet bestellen:

https://www.surfspot.nl/surface

Veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat een idioten zijn sommige scholen ook. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Mwoa, waarschijnlijk loopt het toch nog via de instanties (er moet ergens een controle zijn op de aanschaf), maar omdat Surfspot die bestelling in bulk op zich neemt, doen de instanties nu wel mee. Het bestel formulier voor de actie buiten Surfspot om was echt een waslijst aan dingen die aangeleverd moesten worden waardoor veel inkoop afdelingen bij voorbaat al zeiden; 'no-go'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Holkers schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:28:
Mwoa, waarschijnlijk loopt het toch nog via de instanties (er moet ergens een controle zijn op de aanschaf),
Die controle zit er al door in te moeten loggen met Surfspot en dat kan alleen maar als je school aangesloten is bij Surfspot. Verder hebben hogescholen weinig (lees: niks) te maken met deze 'deals'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
*knip*

Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 142% gewijzigd door gambieter op 25-07-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ligt het aan mij of is de prijs opgeschroefd van 203 naar 206 euro voor een kale RT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Voor mensen die 50 euro teveel vinden voor de touch cover. Ze komen nu regelmatig voorbij op de Mycom veiling. Prijzen daar 35/40 euro. Scheelt toch weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Thanks, waarschijnlijk heb je daar ook meer aanbod qua kleuren. Trouwens, ik zat te zoeken op touch cover op marktplaats en ik kwam deze advertentie tegen: iemand verkoopt surface RT's van surfspot...

Kunnen we dit niet ergens melden? Dit is abuse van de actie en hij maakt er nog winst op ook. Echt hatelijk dit.

[ Voor 9% gewijzigd door HollovVpo1nt op 25-07-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
HollovVpo1nt schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:49:
Thanks, waarschijnlijk heb je daar ook meer aanbod qua kleuren. Trouwens, ik zat te zoeken op touch cover op marktplaats en ik kwam deze advertentie tegen: iemand verkoopt surface RT's van surfspot...

Kunnen we dit niet ergens melden? Dit is abuse van de actie en hij maakt er nog winst op ook. Echt hatelijk dit.
Gewoon op de ''tip marktplaats'' knop klikken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:42:
Ligt het aan mij of is de prijs opgeschroefd van 203 naar 206 euro voor een kale RT?
Als jij 'm echt voor €206 kunt vinden dan heb je geluk, want ik zie 'm voor €209,75 (en hij is nooit goedkoper geweest bij Surfspot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wtf, hij stond net op 206 O.o, ik space.

Edit: Ik space.

[ Voor 19% gewijzigd door HollovVpo1nt op 25-07-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Screenshot van gistermiddag:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dCDTYt4fQkh3OaMp9XNKJZ3A/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zie gewoon nog steeds 209 hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Niemand beweert anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Ja, hij geeft toch aan dat 'ie dacht dat er €206 stond, maar dat 'ie dat blijkbaar fout had gezien? Dat bedoelt 'ie met "ik space".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Crosspost:

Net twee besteld, met een witte en een zwarte Touchcover. Hoop zo erg dat de levertijd mee gaat vallen!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Had gelezen dat een witte cover meteen vies wordt en andere kleuren opneemt, iets met een winkel eerst allemaal witte had liggen en toen iemand na een week terugkwam waren ze allemaal weggegooid :P anders was ik voor een witte gegaan. Maar dit kwam ik zo op internet tegen dus wat ik er van moet geloven..

[ Voor 35% gewijzigd door MusicAddict op 26-07-2013 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermits je met verkeerde lijm lijmt krijg je soms de lijm niet meer los i.t.t. de schermrand door e.v.t.e. warmte.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MusicAddict schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:14:
Had gelezen dat een witte cover meteen vies wordt en andere kleuren opneemt, iets met een winkel eerst allemaal witte had liggen en toen iemand na een week terugkwam waren ze allemaal weggegooid :P anders was ik voor een witte gegaan. Maar dit kwam ik zo op internet tegen dus wat ik er van moet geloven..
Balen, ik heb namelijk wel de witte besteld :-P vond dat net ff mooier dan zwart, en blauw leek me niet handig met die witte toetsen in het donker (kan opzich wel blind typen, maar omdat dit aanraakgevoelig is is dat toch ff anders denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Natuurlijk word wit 'eerder' smerig, kan ik me ook wel indenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MusicAddict schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:14:
Je kunt de touchcover gewoon afspoelen (uiteraard wel de connectoren niet onderdompelen ;) ) dus mag niet zo'n probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
warhamstr schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:07:
Natuurlijk word wit 'eerder' smerig, kan ik me ook wel indenken.
Tuurlijk, begrijpelijk :-) hoop alleen dat t niet zo heel snel gaat, en dat je m wel redelijk schoon kunt maken, maar las ik de reactie hierboven lees, zit dat wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 17:33
Perkouw schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:51:
[...]

Gewoon op de ''tip marktplaats'' knop klikken ?
Ik doe zoiets niet snel maar ik vond dit wel een beetje triest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voor een hele goedkope SD-kaart van 32 gb voor in je surface RT zou ik deze ff checken, ik heb er 1 besteld. Bestelling is klaar voor verzending: dennisvdweg in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 11:35
Stef602 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:58:
Voor een hele goedkope SD-kaart van 32 gb voor in je surface RT zou ik deze ff checken, ik heb er 1 besteld. Bestelling is klaar voor verzending: dennisvdweg in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Nice, direct ook maar even besteld. Kost echt niets meer tegenwoordig. Kan echt niet wachten totdat ik de Surface thuis krijg. Als het goed is ligt hij klaar bij PostNL als ik terug kom van vakantie, altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
dieselb0y schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:54:
[...]

Ik doe zoiets niet snel maar ik vond dit wel een beetje triest :X
waarom? duidelijk een student met een commerciële opleiding. Ik kan er wel om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

xxxMaverick schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:13:
[...]

waarom? duidelijk een student met een commerciële opleiding. Ik kan er wel om lachen
Lucht en Ruimtevaarttechniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 15:03
Stef602 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:58:
Bedankt voor de tip, gelijk besteld! Snelheden zijn redelijk, gezien deze quotes van amazon:
In my own tests, I got the following results in Crystaldiskmark and ATTO:

Sequential read: ~24 MB/s
Sequantial write: ~17.5 MB/s
4K Random read: ~7.7 MB/s
4k Random write: ~2.8 MB/s
write speed 10.3 MB/s and read is 22.7MB/s
Writing speed: 12.5 MByte/s
Reading speed: 20.0 MByte/s
As it turns out, if you accidentally crack one of these in half, it stops working and all of your devices can no longer read the memory from it.

Please keep this in mind before buying in case you're planning on breaking this in half.

Other than that it's phenomenal.
Jammer dat ik mijn surface bij de HAN besteld heb, krijg ik 'm in september pas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ff vraagje tussendoor, kon t niet echt vinden, maar zijn alle apps die je in win 8 kunt vinden ook geschikt voor RT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Richard89 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:32:
Ff vraagje tussendoor, kon t niet echt vinden, maar zijn alle apps die je in win 8 kunt vinden ook geschikt voor RT?
Sommige niet geloof ik... maar als je bij detail kijkt bij de app kun je ondersteunde processors zien, en daar moet dan dus arm bij staan.

Bijv. bij free torrent helper staat ARM er niet bij..

[ Voor 7% gewijzigd door Yannick50 op 26-07-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
mmmm, dit duurt echt veel te lang! Ik wil h'm gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Yannick50 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Sommige niet geloof ik... maar als je bij detail kijkt bij de app kun je ondersteunde processors zien, en daar moet dan dus arm bij staan.
Ah, klopt! Thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
warhamstr schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:34:
mmmm, dit duurt echt veel te lang! Ik wil h'm gebruiken!
ipv "tijd kost geld" is het hier "tijd scheelt geld"..

als je m gister had willen hebben, had je naar de winkel moeten gaan ;-)
(ik snap je wel, ik wil m ook NU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zelfs een nieuwe reactie van de UU nu het is geregeld met Surfspot :)
Geachte,

Er is een update is in deze zaak:
Sinds vandaag is het mogelijk om zelf via Surfspot de Surface RT tablet te kopen.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk ITS
Meteen maar 1tje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:20:
Kreeg zelfs een nieuwe reactie van de UU nu het is geregeld met Surfspot :)

[...]

[/quote ute]
Dat was allang bekend..

[ Voor 12% gewijzigd door Chris Smoove op 26-07-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ehmm ja, maar wat maakt dat uit. Het is toch prachtig dat nog iemand zon apparaat met korting kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Laatst online: 28-09-2024
Is er al iets bekend over toekomstig support van MS wat betreft win8 RT? Er komt nog een update naar 8.1, maar misschien is dat ook wel het laatste... RT lijkt niet bepaald een succes te zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mango_ash schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:34:
Is er al iets bekend over toekomstig support van MS wat betreft win8 RT? Er komt nog een update naar 8.1, maar misschien is dat ook wel het laatste... RT lijkt niet bepaald een succes te zijn geworden
Microsoft geeft vaak lang support op hun producten. Daar staan ze bekend om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
Een precieze einddatum voor Windows RT is niet gegeven (zie Windows RT Product Support Lifecycle Policy FAQ), maar de Surface RT krijgt firmware-updates tot 11 april 2017 (zie Microsoft Product Lifecycle Search)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ik denk dat ondertussen na die komende 5 jaar er wel een vervanging hoort te zijn (en de surface aan de lader ligt 24/7 omdat de batterij dood is :P) None the less wel leuk om te weten dat we nog een aantal jaar in ieder geval support en (wat) apps zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb hem toch maar wel besteld!

Surface RT + cyaan touch cover. Uiteraard cyaan, moet wel een beetje fancy-pancy voor de dag komen uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde te zeggen dat ze het netjes doorverwijzen i.p.v. niet te reageren of geen moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Iemand de geheugenkaart van Foka al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
Heb hem inmiddels na wat wikken en wegen toch besteld. Heb degene met de type cover besteld. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:49
Yannick50 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:13:
Iemand de geheugenkaart van Foka al binnen?
Zag net de postbode wegrijden zonder post :(

En net van mijn studieverening bericht gekregen dat het niet mogelijk is om mee te doen :w Bedankt voor de snelle reactie van 4 weken maar heb hem al besteld :')

[ Voor 29% gewijzigd door Kelvern op 27-07-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Bartjuh schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:14:
Ik heb hem toch maar wel besteld!

Surface RT + cyaan touch cover. Uiteraard cyaan, moet wel een beetje fancy-pancy voor de dag komen uiteraard ;)
Ik dacht dat er alleen maar een witte touch cover beschikbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen
  • Laatst online: 15-07-2021
weet iemand al de levertijden van surfshop? Is dit nou wel 1 aug of is het drie weken?

[ Voor 33% gewijzigd door zhiyichen op 27-07-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
zhiyichen schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:59:
weet iemand al de levertijden van surfshop? Is dit nou wel 1 aug of is het drie weken?
Naar mijn weten plaatst Surfspot op 1 augustus de bestelling bij Microsoft zelf, waarna het ongeveer drie weken duurt voordat jij de tablet ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Als je zag wat voor lang formulier je moest invullen vind ik het best redelijk, als surfspot gewoon in een keer de bestelling doet op 1 aug (je kan tot 1 oktober bestellen, ik denk dat ze dan gewoon 3 of 4 keer bestellen?)

Scheelt microsoft wel allemaal verificieren van al die formulieren volgens mij, gezien je in principe toch alleen maar als docent/student bij surfspot kunt inloggen en bestellen. :)

Waarom het dan niet ietsje sneller kan, ach, het is nog vakantie dus zolang dat ding maar voor de studie weer begint binnen is ben ik tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
Ja, klopt.

''Na de eerste uitleverronde van 1 augustus volgen nog 2 rondes waarbij wij de de Surface tablets uitleveren. Bestellen kun je dus sowieso blijven doen tot 1 oktober 2013.''

Zelf hoop ik dat Campusshop deze actie ook gaat voeren, zodat ook het voortgezet onderwijs er gebruik van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruby01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 21:58
Voor de Belgische studenten die gebruik willen maken van Campusshop.be:
chat met campusshop:

verkoper x: Wij gaan inderdaad meedoen aan de betreffende actie. Momenteel zijn we nog bezig om alles rond te krijgen.
verkoper x: Het is nog niet mogelijk om een exacte datum te geven van wanneer deze ingaat
Bezoeker: Ok, maar u doet zeker mee?
verkoper x: Jazeker

Dus komt nog, maar eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 11:38
ruby01 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:59:
Voor de Belgische studenten die gebruik willen maken van Campusshop.be:
chat met campusshop:

verkoper x: Wij gaan inderdaad meedoen aan de betreffende actie. Momenteel zijn we nog bezig om alles rond te krijgen.
verkoper x: Het is nog niet mogelijk om een exacte datum te geven van wanneer deze ingaat
Bezoeker: Ok, maar u doet zeker mee?
verkoper x: Jazeker

Dus komt nog, maar eventjes wachten.
Betekent dit dat campusshop.nl ook automatisch meedoet of staat dat apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:43:
[...]

Ook zwart. Je kan nog annuleren, moet je ze even een mailtje sturen.
Ik vind na Zwart wit het mooist:
Afbeeldingslocatie: http://betanews.com/wp-content/uploads/2012/10/Surface-RT-600x322.png

[ Voor 19% gewijzigd door Frozen op 27-07-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:43:
[...]
Nee hoor, ik zie toch echt zwart, wit, en cyaan staan. Ik heb dit besteld en betaald bij Surfspot, in letterlijke woorden:
"Microsoft Surface RT (32 GB) & Cyaan Touch Cover NL"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
De plaatjes van bij de verschillende kleuren is ook echt de cover in een andere kleur, dus dat zit wel snor. (ze hebben er in ieder geval moeite in gestoken :P )

Ik vind zwart ook de mooiste maar ik vond het spul waarvan de cover is gemaakt (soort vilt achtig spul, soort automatje achtig op de achterkant) echt afschuwelijk en daarom heb ik gekozen voor een Cyaan cover. De kleurcovers zijn van een ander materiaal wat wat gladder is. Volgens mij werkt dat ook beter met het touchpad maar dat weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://wallpapersget.com/wallpapers/2012/10/Microsoft-Surface-Tablet-PC-Windows-8-RTM-600x800.jpg

Ook niet slecht imho :9

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 27-07-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MusicAddict schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:19:
Ik vind zwart ook de mooiste maar ik vond het spul waarvan de cover is gemaakt (soort vilt achtig spul, soort automatje achtig op de achterkant) echt afschuwelijk en daarom heb ik gekozen voor een Cyaan cover. De kleurcovers zijn van een ander materiaal wat wat gladder is. Volgens mij werkt dat ook beter met het touchpad
Zo diep had ik ook weer niet in de reviews gedoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 05-08 14:29
niels673 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:08:
[...]

Betekent dit dat campusshop.nl ook automatisch meedoet of staat dat apart?
Lijkt me wel campusshop is onderdeel van de Paradigit Groep, dit is een Nederlands bedrijf, dat later uitgebreid is naar België lijkt me dus dat wat er in België komt ook in Nederland komt :)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:05
TunefulDJ_Mike schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:32:
[...]

Lijkt me wel campusshop is onderdeel van de Paradigit Groep, dit is een Nederlands bedrijf, dat later uitgebreid is naar België lijkt me dus dat wat er in België komt ook in Nederland komt :)
Daar zou ik maar niet van uitgaan hoor. Waarom zou MS dat willen als er al met SurfSpot wat is afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 05-08 14:29
X_lawl_X schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:21:
[...]

Daar zou ik maar niet van uitgaan hoor. Waarom zou MS dat willen als er al met SurfSpot wat is afgesproken?
Surfspot is voor HBO en Uni, grootste hoeveelheid studenten is toch echt MBO en daar is campusshop :)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yur400 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:43:
Iemand contact gehad met de mensen van de Vrije Universiteit?
Zijn we inmiddels verder? Is er iemand van de Vrije Universiteit ( VU ) die hier meer over weet?
Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.