Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 23:54:
[...]

Zijn we inmiddels verder? Is er iemand van de Vrije Universiteit ( VU ) die hier meer over weet?
Vrije universiteit van Amsterdam staat wel in t rijtje bij surfspot.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Is er al bekend of dat er iets gezamenlijk komt voor alle mbo scholen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

harmz schreef op zondag 28 juli 2013 @ 01:18:
Is er al bekend of dat er iets gezamenlijk komt voor alle mbo scholen?
Lees even wat pagina's terug...

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het gehalte eenregelige luie zelfzoekvraagjes neemt wat te hard toe. Het is niet de bedoeling om zomaar wat vraagjes te dumpen, ga eerst zelf op onderzoek uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 11:35
Yannick50 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:13:
Iemand de geheugenkaart van Foka al binnen?
Nope, hij zou vrijdag wel aangeboden zijn ter verzending maar blijkbaar is PostNL te lui. Hopelijk maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Die geheugenkaarten zijn ondertussen al uitverkocht helaas. (Was zelf nog even niet in de gelegenheid gekomen om te bestellen)
Zijn er nog meer aanbiedingen? Voor ~10 euro is het de upgrade wel waard. Zeker ook omdat van de 32gb van de surface niet heel veel beschikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
T-!-M schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:52:
[...]

Nope, hij zou vrijdag wel aangeboden zijn ter verzending maar blijkbaar is PostNL te lui. Hopelijk maandag of dinsdag.
Ok, ik heb hetzelfde. Dus misschien zijn ze dan zelf nog niet aan versturen toe gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Junia schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:35:
[...]

Enig idee of ze hier niet moeilijk over gaan doen? Iets in de trent van "1 per persoon".
Ik heb op de site gekeken maar kon hier niks over vinden. Misschien is het ergens al vermeld in deze thread... dan heb ik er overheen gelezen :p
Daar doen ze nu dus wel moeilijk over :X

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
warhamstr schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Daar doen ze nu dus wel moeilijk over :X
Jep, ze sturen dus een mailtje ronddat je er maar 1 mag bestellen (voor eigen gebruik) en ze de anderen annuleren :P En dat je zelf maar even mailt welke dat wordt.

(ik had een nieuwe bestelling geplaatst omdat ik de cover wél wilde, en de oude had ik vrijdag een mailtje over gestuurd dat ze die mochten annuleren, dus ze werken weer eens langs elkaar heen, fijn als ze ook geen telefoonnummer hebben om te contacteren)

[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 29-07-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Dat staat er niet he, je mag alleen bestellen voor eigen gebruik. 't Leek mij wel makkelijk om twee van die dingen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Kreeg net inderdaad ook een mailtje van Surfspot om te vragen waarom ik twee keer een surface had besteld.
Netjes teruggemaild dat ik één exemplaar heb gekocht voor dagelijks gebruik terwijl de andere is om wat mee te experimenteren. Ik wil graag twee exemplaren hebben om wat dingen te vergelijken, op het test exemplaar wil ik remote debugging installeren zodat ik uitgebreid kan debuggen en analyseren zonder risico te lopen dat ik mijn surface niet kan gebruiken voor andere zaken.

Ben benieuwd of ze hier ook moeilijk over gaan doen, als dit een probleem is dan koop ik er wel een keer een gebruikte surface bij uit de V&A ofzo. Beetje gebruikssporen maakt voor een testexemplaar toch niet zoveel uit maar het liefste heb ik gewoon ongebruikte apparatuur.

[ Voor 16% gewijzigd door dutch_warrior op 29-07-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Laat je de reactie even weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Ook een email gehad nav twee bestelde tablets. Één voor op kamers de ander voor thuisgebruik. Lijkt mij zeer handig om dan twee te hebben :P Me broertje was het daar wel mee eens.

Je mag dus gewoon meerdere bestellen indien je maar aangeeft dat het voor eigen gebruik is. Doe het wel voor de 31e! Wel netjes tegenover Microsoft dat ze de 'marktplaats advertenties' e.d. hiermee enigszins tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Het betreffende mailtje:
Beste SURFspot.nl klant,

Volgens onze gegevens heb je meer dan één Surface via SURFspot.nl besteld, het betreft de volgende bestellingen:

XXXXXXX

XXXXXXX

Wij moeten je erop wijzen dat een Surface, zoals alle producten op SURFspot.nl, alleen besteld mag worden voor eigen gebruik, het is niet toegestaan een exemplaar aan te schaffen en deze bijvoorbeeld door te verkopen.

SURFspot.nl heeft met Microsoft een speciale regeling kunnen treffen zodat de Surfaces met korting aangeboden kunnen worden, uiteraard met de bepaling dat er geen misbruik van het aanbod gemaakt wordt.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht een bestelling voor een Surface willen annuleren, ontvangen wij graag van jou de volgende gegevens zodat wij de betaling voor desbetreffende bestelling aan je kunnen terugstorten:

- bestelnummer

- rekeningnummer

- naam en woonplaats houder van de rekening

Mochten de bestelde Surfaces wel degelijk voor eigen gebruik bedoeld zijn vernemen wij dit graag van je in reactie op deze e-mail, uiterlijk woensdag 31 juli aanstaande zodat de bestelling de volgende dag geplaatst kan worden.

Wanneer je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebt vernemen wij uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jasperv6 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:00:
Je mag dus gewoon meerdere bestellen indien je maar aangeeft dat het voor eigen gebruik is. Doe het wel voor de 31e! Wel netjes tegenover Microsoft dat ze de 'marktplaats advertenties' e.d. hiermee enigszins tegenhouden.
Daarmee kun je wel wegkomen met twee bestellingen, maar de mensen die probeerden het systeem te misbruiken door er veel te bestellen zullen hiermee wel geremd worden. Trouwens dom als mensen echt hebben geprobeerd er 5 of 10 te bestellen (hoezo slapende honden wakker maken), ik zou het zelf op 1 gelimiteerd hebben als Surfspot zijnde.

Ik steun Microsoft/Surfspot dan ook in de beperkingen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Beetje jammer altijd zo'n mailtje je word gelijk als profiteur weg gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:41

Piggen

Lekker bakkie

Hmm, dan nog maar eens kijken of ik voor die tijd nog bij de MM kan uitproberen. Ik vind de tablet mooi geprijsd en Office erop is handig om onderweg snel wat te kunnen doen. Alleen vind ik de covers wat duur en denk ik ook dat ik een voorkeur heb voor die dure typecover - maar dat moet ik dus nog even testen.
Overweeg eigenlijk om dan gewoon de kale tablet te nemen met een goedkoper hoesje en een compact bluetooth toetsenbordje voor 2-3 tientjes (zoiets bijvoorbeeld) te nemen. Minder elegant, maar ik denk even doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Nu online

Trackerfire

BTC HODLER

gambieter schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Daarmee kun je wel wegkomen met twee bestellingen, maar de mensen die probeerden het systeem te misbruiken door er veel te bestellen zullen hiermee wel geremd worden. Trouwens dom als mensen echt hebben geprobeerd er 5 of 10 te bestellen (hoezo slapende honden wakker maken), ik zou het zelf op 1 gelimiteerd hebben als Surfspot zijnde.

Ik steun Microsoft/Surfspot dan ook in de beperkingen :)
Ik kan er maar één bestellen (bestelknop wordt na bestellen vervangen door reeds besteld). Wel kun je er van iedere versie één bestellen wat in totaal neerkomt op max 5 bestellingen. ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
warhamstr schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:29:
Naar mijn mening vraagt men gewoon heel netjes wat de bedoeling is van de dubbele bestelling.
Ik heb er twee besteld vanwege de goede prijs en met het idee van we zien wel wat er uit komt.
Het zou handig zijn om een aparte test tablet te hebben maar ik kan niet zeggen dat ik het onredelijk zou vinden wanneer men er geen twee wil leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je wordt alleen herinnerd aan de voorwaarden van het aanbod :)
Trackerfire schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:33:
Ik kan er maar één bestellen (bestelknop wordt na bestellen vervangen door reeds besteld). Wel kun je er van iedere versie één bestellen wat in totaal neerkomt op max 5 bestellingen. ;)
Ah, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zo toch netjes een reactie gekregen op mijn mail van vrijdag dat ik een van de twee surfaces wou annuleren (had fout besteld)

Meteen is het op de site verwijderd dat ik een surface zonder cover had besteld dus snel zijn ze wel.

Ze zullen het daar wel druk hebben met al die mails denk ik zo, mijn tweede (gecorrigeerde) bestelling was een dag later en er zaten pakweg 1000 bestelnummers tussen, zat het weekend toen nog niet eens bij.

Tijd om even te gaan spelen bij de mediamarkt met een surface denk ik >:) Zul je net zien dat ik niet kan werken met die touchcover en ik 50 euro te veel heb betaald :P

[ Voor 34% gewijzigd door MusicAddict op 29-07-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MusicAddict schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:58:
Zo toch netjes een reactie gekregen op mijn mail van vrijdag dat ik een van de twee surfaces wou annuleren (had fout besteld)

Meteen is het op de site verwijderd dat ik een surface zonder cover had besteld dus snel zijn ze wel.

Ze zullen het daar wel druk hebben met al die mails denk ik zo, mijn tweede (gecorrigeerde) bestelling was een dag later en er zaten pakweg 1000 bestelnummers tussen, zat het weekend toen nog niet eens bij.

Tijd om even te gaan spelen bij de mediamarkt met een surface denk ik >:) Zul je net zien dat ik niet kan werken met die touchcover en ik 50 euro te veel heb betaald :P
Ik denk eerder 30 euro. Een degelijke cover om je scherm te beschermen is ook al 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:48
Het is 259 tegenover 209 dus idd 50 euro. Ik ga em er niet bij nemen omdat ik verwacht toch niet heel veel te gaan typen en ik ook nog een bluetooth mac tb heb over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Heb al een paar keer getypt met de touch cover. Moet zeggen dat het een heel stuk beter typt dan de type cover. En het ziet er persoonlijk een stuk mooier uit.

Toen ik vrijdag de Surface bestelde bij Surfspot, stond er een levertijd van 2 dagen. Zal ongetwijfeld een fout geweest zijn.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik denk dat Microsoft hier idd de beoogde boost mee gaat halen! Ontwikkelaars moeten wel aanhaken op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Bioflap schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:46:
Toen ik vrijdag de Surface bestelde bij Surfspot, stond er een levertijd van 2 dagen. Zal ongetwijfeld een fout geweest zijn.. :'(
Misschien is het handig om de beschrijving eens te lezen:
De eerste serie van bestellingen staat gepland voor 1 augustus aanstaande, zorg er daarom voor dat je je bestelling uiterlijk 31 juli geplaatst en betaald hebt.
Vervolgens wordt de bestelling na 3 weken aan je uitgeleverd[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Antwoord van Surfspot n.a.v. het aangeven dat het voor eigen gebruik is:

-----------------------------------
Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie. Je order is nu bij ons in behandeling. Donderdag 1 augustus zal SURFspot.nl een grote order plaatsen bij Microsoft. We zullen je daarna nader inlichten over hoe de levering zal gaan verlopen.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je.
-----------------------------------

Gaat helemaal goed komen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Toch even mogen spelen met de surfaces in de mediamarkt, kon er 10 minuten van genieten voordat ik werd lastig gevallen van de medewerkers :P

Lag een zwarte en blauwe touch cover, wat typt dat best goed. Was even wennen maar vond het na een paar zinnen prima te doen. Kan er wel mijn aantekeningen op maken ga ik van uit. Wel waren die dingen van de mediamarkt echt gehavend, maar dat is extreem gebruik uiteraard.

Zoals ik al dacht zijn de kleurcovers van een ander materiaal, materiaal van de binnenkant is hetzelfde als de zwarte dus kan niet wachten tot de blauwe over een paar weken binnenkomt :)

Het verbaasde me wel hoe scherp het scherm eigenlijk wel oogt, ookal is het maar 1366x786. Kon er op een redelijke tablet afstand geen issues mee ontdekken.

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 29-07-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
SChief schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:50:
[...]

Misschien is het handig om de beschrijving eens te lezen:

[...]
Ik wist wel dat het 3 weken duurde, maar toch stond er 2 dagen levertijd. Ik kan er wel even op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 12:50
MusicAddict schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:12:
Het verbaasde me wel hoe scherp het scherm eigenlijk wel oogt, ookal is het maar 1366x786. Kon er op een redelijke tablet afstand geen issues mee ontdekken.
Microsoft heeft al jaren een sport gemaakt van subpixel rendering. Dat kunnen ze inmiddels behoorlijk goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Laatst online: 14:27
Wat is het email adres van Surfspot waarmee het mailtje is verstuurd over de meerdere tablets? Ik heb vanavond namelijk een tweede besteld en ik wil alvast een mail sturen dat het wel degelijk voor eigen gebruik is. Zodat ze de tijd hebben om het voor 1 augustus te lezen en beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
menalert schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:35:
Wat is het email adres van Surfspot waarmee het mailtje is verstuurd over de meerdere tablets? Ik heb vanavond namelijk een tweede besteld en ik wil alvast een mail sturen dat het wel degelijk voor eigen gebruik is. Zodat ze de tijd hebben om het voor 1 augustus te lezen en beantwoorden.
info@surfspot.nl

Gewoon het adres wat ze altijd gebruiken schijnbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Laatst online: 14:27
Beste *********,

De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.

Gegevens van de bestelling:

Bestelnummer: 1039732

Besteld(e) product(en):
Microsoft Surface RT (32 GB) NL
Platform: MS Windows;
Medium: Hardware
Prijs: € 209,75
Bestelregelstatus: In behandeling
InBehandeling

Totaalbedrag (inclusief BTW): € 209,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
menalert schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:00:
Beste *********,

De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.

Gegevens van de bestelling:

Bestelnummer: 1039732

Besteld(e) product(en):
Microsoft Surface RT (32 GB) NL
Platform: MS Windows;
Medium: Hardware
Prijs: € 209,75
Bestelregelstatus: In behandeling
InBehandeling

Totaalbedrag (inclusief BTW): € 209,75
Heb de mail ook net gehad.
Het scherm oogt inderdaad erg scherp, vond het verschil nihil tussen de RT en Pro versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Idem hier, betekent dit dan dat we hem minimaal 2 dagen eerder mogen ontvangen :D?, ik hou ze aan die drie weken :Y) Stiekem hoop ik dat microsoft ze binnen een week verstuurd, hoeft niet lang te duren zou je zeggen.. (tenzij ze uit de US komen?)

Hoop trouwens dat dat 32gb kaartje van de Foka nog binnen komt, vandaag zat er weer niks in de bus (terwijl ze vrijdag zijn verstuurd a la enveloppost)

[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 30-07-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MusicAddict schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:12:
Klopt. De resolutie is niet superhoog maar de kwaliteit van het paneel zelf is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
MusicAddict schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:13:
Idem hier, betekent dit dan dat we hem minimaal 2 dagen eerder mogen ontvangen :D?, ik hou ze aan die drie weken :Y) Stiekem hoop ik dat microsoft ze binnen een week verstuurd, hoeft niet lang te duren zou je zeggen.. (tenzij ze uit de US komen?)

Hoop trouwens dat dat 32gb kaartje van de Foka nog binnen komt, vandaag zat er weer niks in de bus (terwijl ze vrijdag zijn verstuurd a la enveloppost)
De Surface is toch gewoon in Nederlandse taal? Denk dat hij gewoon van een Nederlandse distributeur komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Bioflap schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:30:
[...]

De Surface is toch gewoon in Nederlandse taal? Denk dat hij gewoon van een Nederlandse distributeur komt.
Taal kan je altijd aanpassen dus zit uiteraard wel Nederlands bij. Maar omdat Microsoft deze actie heeft lopen in een hele lijst landen weet je het niet, of zullen ze hier even bij wijze van 2000+ surfaces in een NL magazijn hebben liggen? (kan uiteraard wel :P)

Want als dit echt de opruiming is van een aantal depots vol RT tablets dan kunnen ze overal vandaan komen denk ik, maar we zien het wel, misschien valt het mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Ik denk dat dit wel meevalt. Aangezien ze na een paar dagen al op Marktplaats stonden (nog voordat ze überhaupt uitgeleverd zijn) is een waarschuwingsmail op z'n plaats. Ben je ter goeder trouw, beschouw je de mail als niet verzonden.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Van mij mogen ze eind volgende week wel binnenkomen. Vrijdag/zaterdag ga ik op vakantie, het zou niet verkeerd zijn om de Surface mee te kunnen nemen. Nu moet ik het doen met een netbook die een kwartier over het opstarten doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
De kans dat er eerder uitgeleverd zal worden lijkt nihil

Inmiddels is de Surface aanbieding voor onderwijsinstellingen enkele weken beschikbaar. De actie is een groot succes, waardoor het soms iets langer duurt voordat de levering daadwerkelijk plaats vindt.

https://blogs.microsoft.n...hive/2013/07/23/test.aspx

Wellicht dat de in behandeling mail gaat over de gratis sleeve?

[ Voor 8% gewijzigd door Yannick50 op 30-07-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
1 augustus word de batch bij MS in bestelling gezet. Daarvoor kan je bestelling wel in behandeling zijn bij Syrspot.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend voor de Belgische verdeling via Campusshop? Ik ben hier al enkele posts tegengekomen dat ze het toestel (zouden) gaan verdelen, maar nog steeds geen officiële bevestiging te vinden. Enig idee wanneer die bevestiging zou komen? Ik hoop nog voor de 1e augustus, dat ik nog bij de 1e levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:14
Net gehoord van SignPost (Academic Download), de Belgische tegenhanger van SURFspot.nl, dat zij ook zouden meedoen met de actie, maar pas tegen eind augustus:
Wij zullen zeer binnenkort deze tablets aanbieden aan de educatieve prijzen.

Ik raad je aan om eind augustus terug contact met ons op te nemen, wanneer we daar meer details over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:29:
Is er al iets bekend voor de Belgische verdeling via Campusshop? Ik ben hier al enkele posts tegengekomen dat ze het toestel (zouden) gaan verdelen, maar nog steeds geen officiële bevestiging te vinden. Enig idee wanneer die bevestiging zou komen? Ik hoop nog voor de 1e augustus, dat ik nog bij de 1e levering zit.
Anders trek jij even de stoute schoenen aan en pleeg je een belletje naar Campusshop? :F
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stef602 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:10:
[...]

Anders trek jij even de stoute schoenen aan en pleeg je een belletje naar Campusshop? :F
:9~
Reeds gemaild en tweet gestuurd, waarop ik beiden een antwoord kreeg dat ze in gesprek zijn. Dit terwijl anderen wel degelijk een (soort van) bevestiging hebben gekregen dat ze zouden deelnemen. Mijn vraag is dan ook expliciet naar die mensen of ze ondertussen weet hebben van een officiële bevestiging of een bepaalde datum waarop het bekend wordt gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
oooh nog drie weken... Das echt te lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 13:52
MusicAddict schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:13:

VERZENDMETHODE
Verzending via PostNL - Levertijd: 1 à 2 werkdagen

Dus maandag en dinsdag zijn dan 2 werkdagen, ik heb ze namelijk ook nog niet, ook vrijdag verstuurd, dus als ze morgen er nog niet zijn maar eventjes contact opnemen met foka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Cyclonic schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:47:
[...]

VERZENDMETHODE
Verzending via PostNL - Levertijd: 1 à 2 werkdagen

Dus maandag en dinsdag zijn dan 2 werkdagen, ik heb ze namelijk ook nog niet, ook vrijdag verstuurd, dus als ze morgen er nog niet zijn maar eventjes contact opnemen met foka.
Ik had er op de laatste moment nog 2 besteld en die zijn vandaag binnengekomen. Snel bezorgd, dus maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
(Geheugenkaart van Foka) Vrijdag besteld, en vandaag ook binnen gekregen

[ Voor 21% gewijzigd door Yannick50 op 30-07-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 22:54
Yannick50 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:58:
Vrijdag besteld, en vandaag ook binnen gekregen
Waar had je hem bestelt? Surfspot?

[ Voor 3% gewijzigd door inbedrijf op 30-07-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 13:52
Yannick50 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:58:
(Geheugenkaart van Foka) Vrijdag besteld, en vandaag ook binnen gekregen
Hmm postbode is net langs geweest en hier niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Nu online

Trackerfire

BTC HODLER

Misschien slim een beetje on topic te blijven.....

@Inbedrijf, ze hebben het hier over een geheugenkaartaanbieding bij de Foka waarbij een Samsung Class6 microsd kaartje werd aangeboden voor € 9,95. ;)

Back on topic :*)

[ Voor 65% gewijzigd door Trackerfire op 30-07-2013 15:13 . Reden: typo ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trackerfire schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:11:
Dat lijkt me een goed plan. Uberhaupt voegen de ongeduldige statusupdates (nee, niets ontvangen) niets toe aan het topic.

Dus gaarne een iets hogere lat aanleggen en niet eronder door gaan via oneliner limbo-dansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Campusshop.nl gaat ook mee doen. Binnen een maand word het aangekondigd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Trackerfire schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:11:

@Inbedrijf, ze hebben het hier over een geheugenkaartaanbieding bij de Foka waarbij een Samsung Class6 microsd kaartje werd aangeboden voor € 9,95. ;)

Back on topic :*)
Ik neem aan dat deze aanbieding er niet meer is. want ik kan het niet meer op googlen :|

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

kevinl schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:52:
[...]

Ik neem aan dat deze aanbieding er niet meer is. want ik kan het niet meer op googlen :|
Nee, was na een aantal dagen uitverkocht en is het nog steeds. Het was een tijdelijke actie, want de prijs is nu weer terug naar 24,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmz schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:39:
Binnen een maand pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk ook hoezen voor de Surface RT? Op Surfspot zie ik verder geen accessoires staan en ook op de site van Microsoft niet.

@Stef602
Ik had al gekeken bij CoolBlue maar daar is niets leverbaar meer en de link die je geeft is een shop die vaak China spul verkoopt tegen te hoge prijzen. Maar toch bedankt voor de moeite ;). Ik ga maar even beginnen met dit topic doorbladeren voor een hoes die nog wel verkrijgbaar is én voor een goede prijs: [WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Als hij dat zegt dan zal dat wel waar zijn. Grote kans dat ze nu gewoon lekker aan het onderhandelen zijn maar geen valse hoop willen creëren. Als ze zeggen dat hij binnen 1 week er ligt, en hij is er pas na 9 dagen zijn mensen tegenwoordig al teleurgesteld. Daarom dus binnen 1 maand, maar ik verwacht dat ze er veel sneller zijn.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:20:
Zijn er eigenlijk ook hoezen voor de Surface RT? Op Surfspot zie ik verder geen accessoires staan en ook op de site van Microsoft niet.
Kom op nou, lees wat gambieter schreef:
gambieter schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:26:
[modbreak]Het gehalte eenregelige luie zelfzoekvraagjes neemt wat te hard toe. Het is niet de bedoeling om zomaar wat vraagjes te dumpen, ga eerst zelf op onderzoek uit.[/]
Maar ja, omdat ik me toch enigsins verantwoordelijk voel in dit topic heb ik even voor je gegoogeld: http://www.123bestdeal.co...jes-en-andere-Accessoires

@hieronder
[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten

[ Voor 47% gewijzigd door Frozen op 30-07-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stef602 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:22:
[...]

Als hij dat zegt dan zal dat wel waar zijn. Grote kans dat ze nu gewoon lekker aan het onderhandelen zijn maar geen valse hoop willen creëren. Als ze zeggen dat hij binnen 1 week er ligt, en hij is er pas na 9 dagen zijn mensen tegenwoordig al teleurgesteld. Daarom dus binnen 1 maand, maar ik verwacht dat ze er veel sneller zijn.
Het was geen punt van kritiek hoor. Lijkt me gewoon een beetje vreemd om met deze actie te starten als ze zo goed als afgelopen is. Zeker in Nederland waar je al een andere leverancier hebt, zijnde Surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
harmz schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:39:
Weet je ook iets van Campusshop.be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
timofp schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:46:
[...]

Weet je ook iets van Campusshop.be?
Nee ik zou ze even bellen dat heb ik gedaan met .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
Resultaat van een chat met Campusshop.nl:
Bezoeker: Is het al bekend of Campusshop mee gaat doen aan de Surface RT-actie van Microsoft?

Medewerker: Voor onze belgische afdeling hebben we een akkoord vanuit microsoft, helaas hebben wij hier nog geen uitsluitsel over voor onze Nederlandse partij.

Bezoeker: En weet u misschien op welke termijn er uitsluitsel gaat komen?

Medewerker: De verwachting is de loop van deze week.

Bezoeker: En ik neem aan dat het dan op de website geplaatst zal worden?

Medewerker: Natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remco8264 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:31:
Resultaat van een chat met Campusshop.nl:

[...]
Klinkt goed genoeg voor mij. Bedankt Remco! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Laatst online: 26-09 08:33
Trouwens wel fijn om te lezen dat er nu toch nog meer instanties mee willen werken en zo zoveel mogelijk studenten gebruik kunnen maken van deze actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Fijn dat ze meerdere berichten naar buiten brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Verdomd lang lopen twijfelen maar voor 260 euro kon ik hem echt niet laten liggen. Ongeveer 20min lopen browsen in Saturn met de touch cover (vriend van me werkt op de tablet afdeling :p) en ik was gelijk verliefd. Heerlijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7(8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 16:20 . Reden: RT's probleem is soms de quas-i-n-responsiviteit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:25:
Ik vind 100 euro voor de type cover te veel. Zit te denken om een goedkoop USB toetsenbord erbij te kopen (10-30 euro) i.c.m. een dealextreme USB hub a 4 dollar (zodat een muis ook aangesloten kan worden). Iemand die hetzelfde plan heeft (uitgevoerd) en een degelijk toetsenbord voor mij weet? Geen Bluetooth/IR (die kom ik meestal tegen zoals bij de Action) i.v.m. met batterijen en indien mogelijk met ingebouwde USB hub. Want echt 100 euro voor een type cover, ik ben van mening dat het dat dat niet waard is, en ik heb de touch cover geprobeerd en die vond ik niet fijn.
Misschien dat je best met die vraag naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506160 dit topic gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:22
Jawel, op de site van Microsoft staan de Incipio hoezen. Perfecte hoes in zwart, cyaan of paars. Zijn bijna niet te verkrijgen ipv grote vraag, maar op internet zijn er wel enkele te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]
Ik kan je de Caselogic SSMA-311 van harte aanbevelen! Is eigenlijk voor de Macbook Air, maar past perfect, waterdicht en is bovendien niet erg duur!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:25:
Ik vind 100 euro voor de type cover te veel. Zit te denken om een goedkoop USB toetsenbord erbij te kopen (10-30 euro) i.c.m. een dealextreme USB hub a 4 dollar (zodat een muis ook aangesloten kan worden). Iemand die hetzelfde plan heeft (uitgevoerd) en een degelijk toetsenbord voor mij weet? Geen Bluetooth/IR (die kom ik meestal tegen zoals bij de Action) i.v.m. met batterijen en indien mogelijk met ingebouwde USB hub. Want echt 100 euro voor een type cover, ik ben van mening dat het dat dat niet waard is, en ik heb de touch cover geprobeerd en die vond ik niet fijn.
Deze hub is gemaakt voor de Surface RT :)
Ziet er imho zeer strak uit!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update voor de Belgische Tweakers. De surface RT staat nu ook beschikbaar op campusshop.be. http://www.campusshop.be/...s_aanbieding/details.aspx
_/-\o_

Bestel een Microsoft Surface RT tablet in een van de bestelperiodes.
- De 1e bestelperiode loopt t/m 21 augustus
- De 2e bestelperiode loopt t/m 10 september
- De 3e bestelperiode loopt t/m 30 september

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ook nog voor 20 euro minder, netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:13:
Ik voorzie een shitload annuleringen dalijk in Nederland :+

(HMF hier trouwens, doe je ze de groeten van me? Ik krijg geen unban de komende 2 jaar :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:10

RobertowNL

For your gear!

Wel pas 3 weken na 21 augustus, dan heb je hem via Surfspot eerder ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
418O2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:13:
prijs is exc btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 191,00 (€ 157,85 excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:16:
[...]Ik voorzie een shitload annuleringen dalijk in Nederland :+

(HMF hier trouwens, doe je ze de groeten van me? Ik krijg geen unban de komende 2 jaar :') )
Ik niet... is toch voor Belgische onderwijsinstellingen?
Nee, de ex. btw prijs staat ernaast. 191 euro inc. btw staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

de vraag is nu dus, wil je 3 weken wachten voor 20 euro? Dat is wat je je moet afvragen.
7 euro per week. 1 euro per dag.
Ik zelf zit te twijfelen of ik hem voor 20 euro minder zou nemen en dan 3 weken langer (vanaf nu 6 weken) moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stef602 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:53:
de vraag is nu dus, wil je 3 weken wachten voor 20 euro? Dat is wat je je moet afvragen.
7 euro per week. 1 euro per dag.
Ik zelf zit te twijfelen of ik hem voor 20 euro minder zou nemen en dan 3 weken langer (vanaf nu 6 weken) moet wachten.
Die vraag is toch niet van toepassing? In België is het toestel aan deze prijzen nergens anders beschikbaar volgens mij. En vanuit Nederland kan je via de Belgische site niet bestellen. Tenzij je ervan uitgaat dat dit betekent dat hij ook beschikbaar zal gesteld worden voor de Nederlandse afdeling van Campusshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:55:
Tenzij je ervan uitgaat dat dit betekent dat hij ook beschikbaar zal gesteld worden voor de Nederlandse afdeling van Campusshop.
Is reeds toegezegd hé, allé wel opletten 'Ollanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:56:
[...]

Is reeds toegezegd hé, allé wel opletten 'Ollanders.
Ah, dat nieuws moet ik gemist hebben dan. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Bartjuh schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:46:
[...]

Ik niet... is toch voor Belgische onderwijsinstellingen?

[...]

Nee, de ex. btw prijs staat ernaast. 191 euro inc. btw staat er.
ja, dat is 20 euro minder dan wat surfspot vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:55:
[...]

Die vraag is toch niet van toepassing? In België is het toestel aan deze prijzen nergens anders beschikbaar volgens mij. En vanuit Nederland kan je via de Belgische site niet bestellen. Tenzij je ervan uitgaat dat dit betekent dat hij ook beschikbaar zal gesteld worden voor de Nederlandse afdeling van Campusshop.
Dat denk ik dus wel, ik heb het net even gecheckt:
Wesley: Hallo, sinds vandaag is de Surface RT op campusshop.be te koop voor lagere prijzen volgens het wereldwijde offer van microsoft
Wesley: Wanneer komt dit naar de nederlandse website?
Wesley: Ook vandaag of morgen?
Danielle: wij zijn hier hard mee bezig, en verwachten binnen een maand meer te weten over hoe en wat en wanneer met deze actie.
Danielle: het gaat ook op de nl versie van de site komen, de preciese datum weten wij helaas nog niet.
Wesley: Maar weet u wel een week? Want bij campusshop.be wisten ze dat wel
Danielle: ik ga even navragen of er misschien vandaag nog wat meer bekend is geworden. maar tot zover verwachten wij deze maand meer duidelijkheid.
Wesley: Dank u
Danielle: hier is verder nog niet over bekend.
Danielle: wij zijn bezig met deze actie ook invoeren maar er is nog geen preciese datum of week bekend bij ons.
Wesley: Ah Okee dan weet ik genoeg, dan zal hij er volgende week wel zijn
Is dit een hidden message? ''wij verwachten deze maand meer duidelijkheid.'' Vandaag is de laatste dag van deze maand. Spannende dag dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 31-07-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is de vraag inderdaad van toepassing. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten (ben dan ook Belg, kan niet anders). Als ik hem maar heb bij het begin van het nieuwe academiejaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:28
Op de Nederlandse campusshop site staat ie nu in ieder geval nog voor de 'gewone' prijs:
http://www.campusshop.nl/...ace_rt__32gb/details.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
maasmaas schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:46:
Op de Nederlandse campusshop site staat ie nu in ieder geval nog voor de 'gewone' prijs:
http://www.campusshop.nl/...ace_rt__32gb/details.aspx
Op de NL Camusshop site is hij al een tijdje te koop voor de gewone prijs, maar op de BE site heeft hij nooit gestaan.

Ben zelf heel blij dat hij erop staat. Ga er zelf eentje bestellen en mijn vriendin ook, werkt toch wel veel fijner dan de iPad in de les om notities te nemen. En indien het voor de rest ook goed werkt verkoop ik mijn iPad (3) misschien zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruby01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 21:58
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:07:
Update voor de Belgische Tweakers. De surface RT staat nu ook beschikbaar op campusshop.be. http://www.campusshop.be/...s_aanbieding/details.aspx
_/-\o_

Bestel een Microsoft Surface RT tablet in een van de bestelperiodes.
- De 1e bestelperiode loopt t/m 21 augustus
- De 2e bestelperiode loopt t/m 10 september
- De 3e bestelperiode loopt t/m 30 september
De link werkt niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
ruby01 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:57:
[...]

De link werkt niet meer?
Inderdaad, werkt niet meer en heb nog niet besteld, was nog aan het twijfelen tussen type en touch :(

Edit: Heb contact opgenomen met de Chat, de actie komt er dus voor België ook nog niet meteen, over een week komt er meer duidelijkheid, de prijzen gingen mogelijk ook nog wijzigen.

Ik had beter onmiddellijk besteld!

[ Voor 30% gewijzigd door timofp op 31-07-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link werkt inderdaad niet meer. Ze hebben me bevestigd dat de actie start vanaf volgende week. Ik had gewoon toevallig op het juiste moment eens hun site gecheckt. Het was een test om te checken of alles mooi op de site stond.

Vanaf volgende week kunnen we dus bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruby01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 21:58
En de link werkt terug weer:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ja maar ik had toch beter daarstraks besteld, nu komen er maar liefst 25 euro order en administratiekosten bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:27:
[...]

Ja maar ik had toch beter daarstraks besteld, nu komen er maar liefst 25 euro order en administratiekosten bij
Daarstraks was een test en had bestellen dus niet gewerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colleoni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 12:36
Zijn er meer mensen die ook hun twijfels hebben over de Surface RT ondanks de aardige prijs. Ik krijg zo sterk het idee dat het vlees noch vis is. Als tablet is er niet al te veel software, als notebookje is het wel erg krap en enkel in 1 stand te gebruiken, als windows machine te beperkt, het O/S aan de logge kant (althans, op basis van gebruikte gigabytes en de ervaringen van anderen dat de surface met de tijd langzamer wordt.....ouch). Staat tegenover de prima accuduur, prachtige scherm, goed leesbaar, office en de prachtige behuizing. Maar ja, het is de software die de machine moet maken...of kraken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:46:
[...]

€ 191,00 (€ 157,85 excl. BTW)
Uh, I stand corrected :+
* DarkChylde las alleen excl BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
colleoni schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:27:
Zijn er meer mensen die ook hun twijfels hebben over de Surface RT ondanks de aardige prijs. Ik krijg zo sterk het idee dat het vlees noch vis is. Als tablet is er niet al te veel software, als notebookje is het wel erg krap en enkel in 1 stand te gebruiken, als windows machine te beperkt, het O/S aan de logge kant (althans, op basis van gebruikte gigabytes en de ervaringen van anderen dat de surface met de tijd langzamer wordt.....ouch). Staat tegenover de prima accuduur, prachtige scherm, goed leesbaar, office en de prachtige behuizing. Maar ja, het is de software die de machine moet maken...of kraken....
Idem, aardige prijs maar toch zo mijn twijfels. Ik kijk nu vooral in de ervaringen topic. Nog meer mensen die twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

EN-IS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:29:
[...]

Idem, aardige prijs maar toch zo mijn twijfels. Ik kijk nu vooral in de ervaringen topic. Nog meer mensen die twijfelen?
Neehoor, ik zal er wat tweaks op gooien m.b.v. XDAdevelopers waardoor ik google dingen kan installeren en zelfs sommige windows dingen, maar dit hoort hier eigenlijk niet. Hoort in het ervaringentopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:49
EN-IS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:29:
[...]

Ik zat ook behoorlijk te twijfelen tussen de RT en de Nexus 7 en dan met name om het app aanbod. De resolutie maakt me niet heel veel uit, omdat ik die ook heb op m'n laptop en dat een 15,6" scherm is. Nadat ik op m'n laptop even in de Windows Store heb rond gekeken maak ik me daar ook geen zorgen meer om. De belangrijkste apps zijn er voor zover ik heb gezien wel.
Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.