Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 531957

voor mijn mede tweakers vrienden:

Er is terug een onderwijsactie op de Surface van toepassing. Het gaat nu om de Surface RT 64 GB met cover en ontzettend leuk is de actie op de Pro versie van 128 GB.

Ik had al een RT maar deze ga ik doorschuiven naar dochter en zelf de Pro kopen. Ben al bij al tevreden over de tablets.

http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 21:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gaat dit wederom om de eerste Surface of is dit een 2e generatie die in de aanbieding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:07:
Gaat dit wederom om de eerste Surface of is dit een 2e generatie die in de aanbieding komt?
volgens mij de eerste versie zoals ik kan lezen, waarschijnlijk wil microsoft zijn stock buitenkuisen :)

Wel blijkbaar met Win 8.1 en reeds outlook bij de office

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 19:12
Ik neem aan dat het om de Surface pro 2 gaat want versie 1 is al voor 599 euro te koop bij MyCom en Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
yur400 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:22:
Ik neem aan dat het om de Surface pro 2 gaat want versie 1 is al voor 599 euro te koop bij MyCom en Saturn
Ben toch bang van niet, want in specs staat 3e generatie i5 terwijl de surface 2 volgens mij 4e generatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nice, heb een mailtje verzonden.

Het gaat inderdaad om de Surface Pro 1, maar dan wel met een extra typecover en extra 1 jaar garantie.

Ik krijg hem toegestuurd met een factuur, dus moet niet op voorhand betalen :) ik heb gelijk voor mijn schoonvader nog een RT erbij genomen.

Dus ik zou zeggen mail gewoon _/-\o_
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.