En binnen, ook na meer dan 2 maanden. Pfiew
.
Jaa gloeiendegloeiende... 2 pakketjes aangeboden vandaag: een kabeltje en de tablet. Kabeltje ligt bij de buren, tablet is terug de mallemolen in en komt (hopelijk) morgen.
Tja, aangetekend en allen op huisadres optie wordt door SURFspot gebruikt...ShitHappens schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:07:
Jaa gloeiendegloeiende... 2 pakketjes aangeboden vandaag: een kabeltje en de tablet. Kabeltje ligt bij de buren, tablet is terug de mallemolen in en komt (hopelijk) morgen.
Nieuwe mail gehad:
Beste SURFspot.nl klant,
Om te beginnen vinden we het heel erg om jou weer teleur te stellen.
Afgelopen woensdag zijn via SURFspot.nl geplaatste Surface bestellingen afgeleverd bij PostNL. Nu blijkt dat er niet genoeg voorraad was om alle bestelde Microsoft Surface RT (32 GB) & Zwarte Type Covers uit te leveren, waaronder helaas ook die van jou.
Omdat we je nog geen nieuwe verzenddatum kunnen geven, zullen we je iedere werkdag op de hoogte houden van de status van je bestelling.
Mocht je de bestelling alsnog willen annuleren is dat uiteraard mogelijk, in dat geval ontvangen wij graag jouw bestelnummer zodat wij de betaling voor de bestelling aan je kunnen terugstorten.
Wanneer je nog vragen voor ons hebt naar aanleiding van dit bericht vernemen wij uiteraard graag van je.
Beste SURFspot.nl klant,
Afgelopen woensdag zijn via SURFspot.nl geplaatste Surface bestellingen afgeleverd bij PostNL. Nu blijkt dat er niet genoeg voorraad was om alle bestelde Microsoft Surface RT (32 GB) & Zwarte Type Covers uit te leveren, waaronder helaas ook die van jou.
Omdat we je nog geen nieuwe verzenddatum kunnen geven, zullen we je iedere werkdag op de hoogte houden van de status van je bestelling.
Mocht je de bestelling alsnog willen annuleren is dat uiteraard mogelijk, in dat geval ontvangen wij graag jouw bestelnummer zodat wij de betaling voor de bestelling aan je kunnen terugstorten.
Wanneer je nog vragen voor ons hebt naar aanleiding van dit bericht vernemen wij uiteraard graag van je.
Wat?! Had jij al wel een track en trace code gehad of had je helemaal geen bericht gehad van Surfspot over de verzending? En wat is je bestelnummer.FireBladeX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:35:
Nieuwe mail gehad:
Beste SURFspot.nl klant,
Vreemd, ik ook. Surfspot en Campusshop (Paradigit) hebben in principe niets met elkaar te maken. Het lijkt alsof Surfspot van tevoren wist dat ze het zelf niet aan zouden kunnen en met Campusshop zijn gaan samenwerken. Campusshop biedt ze dan niet zelf aan om waarschijnlijk de bestellingen centraal via Surfspot te laten gaan.Kremx schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:53:
Ik had trouwens ook een foldertje van Campusshop.nl erin zitten.
Vreemde gang van zaken. Ik had dan liever gezien dat ze het meteen aan Campusshop hadden overgedragen, Paradigit heeft een pak meer mensen achter de hand. Of Surfspot heeft van begin af aan de warehousing uitbesteed aan Paradigit, omdat ze er gewoon niet op berekend zijn. En Paradigit was zo slim om er een flyertje bij te doen!
Maar goed, m'n ouders hebben er eentje. Het tablet-tijdperk is ook daadwerkelijk voor hun aangebroken. En ik zie dat nog bestwel goed gaan, gewoon van alle kanten naar binnen slepen en icoontjes kijken. Ik ben ook zeer tevreden met de algehele snelheid van 't ding!
Dat kan je niet menen....FireBladeX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:35:
Nieuwe mail gehad:
Beste SURFspot.nl klant,
Ik had zelf ook op 30 augustus een Surface RT + Type cover besteld en hier is het ook nog steeds niet binnen. Bij mij staat nu dat de bestelling zaterdag 5 okt. moet worden geleverd tussen 10.00 en 12.00 (eerst zou het donderdag zijn en daarna vrijdag).
Zijn er andere mensen die ook nog op Surface RT + Type cover wachten of die zo'n mail gehad hebben?
Ik begin steeds meer te overwegen om de bestelling af te zeggen als ik nog langer moet wachten.
Bij mij staat er nu dat de zending is ontvangen door PostNL en hij komt dus vandaag binnen!!
20 augustus bestelde Surface met type cover
20 augustus bestelde Surface met type cover
Bij mij is hij van vrijdag naar zaterdag gegaan, maar nu idd wel ontvangen door PostNL.
Surface + Type Cover, besteld op 10 augustus.
Wel jammer, want nu ben ik hoogstwaarschijnlijk niet thuis straks. Maar goed.
Surface + Type Cover, besteld op 10 augustus.
Wel jammer, want nu ben ik hoogstwaarschijnlijk niet thuis straks. Maar goed.
Nee schiet niet in paniek mensen, ik had geen track en trace code. Ik neem aan mensen die de code wel hebben het tablet gewoon kunnen verwachten
Gister me zwarte surface en type cover binnengekregen woensdag bericht gekregen dat hij verzonden was donderdag track en tracé gekregen vrijdag werd hij geleverd, had op 7 september besteld
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Bij ons wordt er door de "bezorger" gewoon nooit op zaterdag een pakket afgegeven....
Gaat het weekend dus weer lekker overheen....
Dat is ook een vreemde gewaarwording, als dat altijd zo is zou ik is naar post nl bellen ze horen namelijk gewoon op zaterdag te leverenDCG909 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:59:
Bij ons wordt er door de "bezorger" gewoon nooit op zaterdag een pakket afgegeven....
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Heb ik al een keer gedaan voor een andere dure bestelling...TunefulDJ_Mike schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
Dat is ook een vreemde gewaarwording, als dat altijd zo is zou ik is naar post nl bellen ze horen namelijk gewoon op zaterdag te leveren
Kreeg een surinamer aan de lijn die, met alle respect, bijna onverstaanbaar nederlands sprak en mij vertelde dat het nu eenmaal zo gaat en dat daar niet zo veel aan te doen is....
De vaste bezorger (door de weeks) is top, die is altijd op tijd en smijt ook niet met pakketen oid.
Maar op zaterdag is dus een ander en dan wordt er gewoon niet geleverd...
Beste Tweakers,
Volgens Surfspot is mijn tablet gisteren afgeleverd. Ikzelf heb echter heel de dag ziek thuis gezeten en er is geen bezorger bij mij aan de deur geweest. Verder is de geleverde track and trace code (3SQDGA009033730) op postcode 5653JE, nooit zichtbaar voor mij geweest en kon ik het pakketje dus nooit traceren. Op de website van surfspot staat dat mijn order nog 'in behandeling' is en weet dan ook even niet meer waar ik het zoeken moet.
Heeft iemand van jullie een telefoonnummer van surfspot of postNL? of andere suggesties?

mijn 'correspondentie' via fb met surfspot:
https://www.facebook.com/...9353?comment_id=75368853&
Volgens Surfspot is mijn tablet gisteren afgeleverd. Ikzelf heb echter heel de dag ziek thuis gezeten en er is geen bezorger bij mij aan de deur geweest. Verder is de geleverde track and trace code (3SQDGA009033730) op postcode 5653JE, nooit zichtbaar voor mij geweest en kon ik het pakketje dus nooit traceren. Op de website van surfspot staat dat mijn order nog 'in behandeling' is en weet dan ook even niet meer waar ik het zoeken moet.
Heeft iemand van jullie een telefoonnummer van surfspot of postNL? of andere suggesties?
mijn 'correspondentie' via fb met surfspot:
https://www.facebook.com/...9353?comment_id=75368853&
[ Voor 10% gewijzigd door Pimml op 05-10-2013 16:29 ]
Ondanks dat de communicatie met Surfspot niet altijd lekker verliep, ben ik nu toch wel tevreden over hun afhandeling. Via FB reageren ze snel en met de juiste informatie.
Laten we hopen dat dit een mooi leermoment voor Surfspot is geweest en dat we in de toekomst nog vaker van dit soort acties krijgen.
Laten we hopen dat dit een mooi leermoment voor Surfspot is geweest en dat we in de toekomst nog vaker van dit soort acties krijgen.
Nou, de afhandeling door surfspot was echt zeer slecht. Het probleem was nou juist dat ze steeds verkeerde informatie gaven. Steeds weer een verkeerde uitleverdatum beloven. Ik ben ook nog niet klaar met ze, als ze mij niet gaan compenseren ga ik ze aansprakelijk stellen. Zaterdag wel eindelijk de surface gekregen, na twee maanden wachten, mooi ding!
Aansprakelijk stellen voor wat? Je neemt jezelf iets te serieus. Het was van te voren bekend dat de levering niet binnen een week zou zijn, dus ik zie eerlijk gezegd geen poot om op te staan. De communicatie was amateuristisch, maar dat is verder niet strafbaar of zo. Als er iemand zou moeten compenseren, dan is dat Microsoft, maar niet omdat het moet, maar omdat het slim is om te doen.gebruikersnaam schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:02:
Nou, de afhandeling door surfspot was echt zeer slecht. Het probleem was nou juist dat ze steeds verkeerde informatie gaven. Steeds weer een verkeerde uitleverdatum beloven. Ik ben ook nog niet klaar met ze, als ze mij niet gaan compenseren ga ik ze aansprakelijk stellen. Zaterdag wel eindelijk de surface gekregen, na twee maanden wachten, mooi ding!
Beste SURFspot.nl klant,
Met ingang van vandaag zullen wij je iedere werkdag informeren over de status van jouw Surface bestelling via SURFspot.nl.
Op dit moment is de leverdatum van jouw Surface bestelling nog niet bekend, echter omdat wij begrijpen dat je meer duidelijkheid wilt het volgende; samen met Microsoft werken we er aan jouw bestelling nog in oktober uit te gaan leveren.
Zodra de exacte leverdatum van je bestelling bekend is zullen wij dit uiteraard met je delen.
Wij hopen dat je deze en toekomstige berichten over de status van jouw bestelling waardeert, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Mocht je geen statusmeldingen over jouw bestelling willen ontvangen kun je dit uiteraard aan ons doorgeven, wij zullen je deze e-mails dan niet langer toesturen.
Met vriendelijke groet,
Carl
-
Jaaaaaaa en eerst een zogenaamde track and trace code sturen en volhouden dat hij vrijdag al bij mij was afgeleverd. SPEECHLESS!!
Met ingang van vandaag zullen wij je iedere werkdag informeren over de status van jouw Surface bestelling via SURFspot.nl.
Op dit moment is de leverdatum van jouw Surface bestelling nog niet bekend, echter omdat wij begrijpen dat je meer duidelijkheid wilt het volgende; samen met Microsoft werken we er aan jouw bestelling nog in oktober uit te gaan leveren.
Zodra de exacte leverdatum van je bestelling bekend is zullen wij dit uiteraard met je delen.
Wij hopen dat je deze en toekomstige berichten over de status van jouw bestelling waardeert, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Mocht je geen statusmeldingen over jouw bestelling willen ontvangen kun je dit uiteraard aan ons doorgeven, wij zullen je deze e-mails dan niet langer toesturen.
Met vriendelijke groet,
Carl
-
Jaaaaaaa en eerst een zogenaamde track and trace code sturen en volhouden dat hij vrijdag al bij mij was afgeleverd. SPEECHLESS!!
Klagen blijkt te helpen. Vooral bij Microsoft. Ze hebben nu toevallig een gevonden en wordt vandaag of morgen gestuurd. Nu alleen hopen dat het geen defect (zoals pixels) is of eentje uit retour.
Verwijderd
Ik zie allerlei berichten van mensen die hun surface hebben ontvangen en sommige weer niet. Meeste zeggen dat zij een surface hebben met touch cover, maar heeft iemand hier al een type cover ontvangen of is er nog niemand dat er een heeft?
Reeds ontvangen!Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:07:
Ik zie allerlei berichten van mensen die hun surface hebben ontvangen en sommige weer niet. Meeste zeggen dat zij een surface hebben met touch cover, maar heeft iemand hier al een type cover ontvangen of is er nog niemand dat er een heeft?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik heb m'n surface + type cover 9 september besteld bij Signpost (België) maar heb ook nog niets ontvangen of gehoord. Ik denk dat ik maar eens een mailtje ga sturen en vragen hoe het nu zit.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:07:
Verwijderd
Ik had vorige week vrijdag ontvangen. Heb op 9 september surface met typecover besteld.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
Nou, er is tenminste hoopMag ik vragen wanneer je het had besteld?
Ik heb die van mij (zonder cover) vorige week al ontvangen. Op de site van surfspot staat nog steeds "In behandeling". Niet dat het mij wat uitmaakt, maar toch apart.

Verwijderd
Beste SURFspot.nl klant,
Hierbij informeren wij je over de status van jouw Surface bestelling via SURFspot.nl.
Donderdag 10 oktober: naar verwachting kunnen wij je morgen, vrijdag 11 oktober, informeren over de geplande leverdatum van jouw bestelling.
Ik ben benieuwd...
Wel prettig dat ik nu dagelijks op de hoogte wordt gehouden, al had ik liever dat ze alleen zouden mailen wanneer er nieuwe informatie was. De voorbije drie dagen kreeg ik namelijk drie maal het bericht dat er nog geen nieuws was over een leverdatum en dat ze hoopten in oktober uit te leveren, een beetje nutteloos dus. Toch zeker m'n complimenten hiervoor, al hou ik er sterk rekening mee morgen weer teleurgesteld te worden.
Hierbij informeren wij je over de status van jouw Surface bestelling via SURFspot.nl.
Donderdag 10 oktober: naar verwachting kunnen wij je morgen, vrijdag 11 oktober, informeren over de geplande leverdatum van jouw bestelling.
Ik ben benieuwd...
Wel prettig dat ik nu dagelijks op de hoogte wordt gehouden, al had ik liever dat ze alleen zouden mailen wanneer er nieuwe informatie was. De voorbije drie dagen kreeg ik namelijk drie maal het bericht dat er nog geen nieuws was over een leverdatum en dat ze hoopten in oktober uit te leveren, een beetje nutteloos dus. Toch zeker m'n complimenten hiervoor, al hou ik er sterk rekening mee morgen weer teleurgesteld te worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kreeg net een verzendbevestiging voor mijn surface rt terwijl ik deze nu al 1.5 week heb
Verwijderd
Van de Belgen hier: is er iemand die zijn Surface via Signpost al heeft gekregen (SurfaceForEdu.be)?
Ik heb 1 comment ergens gezien waarbij hij zei de tablet op 5/09 te hebben besteld en rond 26/09 de tablet te hebben ontvangen.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:35:
Van de Belgen hier: is er iemand die zijn Surface via Signpost al heeft gekregen (SurfaceForEdu.be)?
Ik heb al enkele keren een mail gestuurd naar Signpost en de laatste update is dat deze maandag 28/10 bij hen worden geleverd en vermoedelijk dinsdag op de post dus ik hoop woensdag te ontvangen.
Heb jij die mail ook gehad?
Verwijderd
Dezelfde vraag, maar dan voor campusshop.beVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:35:
Ik heb hem op 25/09 besteld bij campusshop.be en heb nog helemaal niets gehoord. De enige uitleg dat je krijgt bij zowel Campusshop als Microsoft, is dat er geen voorraad is en ze geen enkele indicatie hebben wanneer ze zouden binnenkomen.
Verwijderd
Jup, ik heb hetzelfde antwoord vanmorgen gekregen. Zou mij alvast niet slecht uitkomen moest hij tegen woensdag/donderdag hier zijn. Donderdagavond nog een examen en dan kan ik mij er vrijdag mee bezig houden.misterdoom schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:03:
[...]
Ik heb 1 comment ergens gezien waarbij hij zei de tablet op 5/09 te hebben besteld en rond 26/09 de tablet te hebben ontvangen.
Ik heb al enkele keren een mail gestuurd naar Signpost en de laatste update is dat deze maandag 28/10 bij hen worden geleverd en vermoedelijk dinsdag op de post dus ik hoop woensdag te ontvangen.
Heb jij die mail ook gehad?
Vorige week meldden ze overigens nog dat ik hem vandaag/morgen zou hebben. Niet dus.
Voor iedereen die deze gemist heeft maar geen student is kan deze nog wel aantrekkelijk zijn: Musta in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Verwijderd
Signpost nog altijd niet verzonden, hoewel ze zeiden dat het voor gisteren/vandaag zou zijn. Jammer.
De een zei 28 oktober, de algemene mail zei de week van 29 oktober. Ik hoop dat de tablet morgen wordt verstuurd zodat deze net voor 1 november toekomt. Zou leuk zijn in het verlengde weekend.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:03:
Signpost nog altijd niet verzonden, hoewel ze zeiden dat het voor gisteren/vandaag zou zijn. Jammer.
Misschien morgen maar nog eens mailen om te vragen hoe het zit als er nog geen antwoord is tegen de middag.
Verwijderd
De mensen van campusshop.be wisten mij te vertellen dat ze overmorgen, 31 oktober, een levering surfacen verwachten.misterdoom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:41:
[...]
De een zei 28 oktober, de algemene mail zei de week van 29 oktober. Ik hoop dat de tablet morgen wordt verstuurd zodat deze net voor 1 november toekomt. Zou leuk zijn in het verlengde weekend.
Misschien morgen maar nog eens mailen om te vragen hoe het zit als er nog geen antwoord is tegen de middag.
Als dat zo is zal het maar maandag zijn als ze effectief worden geleverd indien ze met BPost werken en niet met een koerier dienst die op zaterdag leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:19:
[...]
De mensen van campusshop.be wisten mij te vertellen dat ze overmorgen, 31 oktober, een levering surfacen verwachten.
Ik hoop nog stiekem dat het toch voor vrijdag wordt geleverd.
Verwijderd
Heb zelfde mail gekregen. Ik weet niet of het veel zin heeft om nu al te gaan klagen maar ik vind wel dat ze ferm men men voeten aan het spelen zijn. Heb 3 september de surface besteld...misterdoom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:41:
[...]
De een zei 28 oktober, de algemene mail zei de week van 29 oktober. Ik hoop dat de tablet morgen wordt verstuurd zodat deze net voor 1 november toekomt. Zou leuk zijn in het verlengde weekend.
Verwijderd
Bij campusshop staat de voorraad momenteel op +29 stuks! Hopelijk worden ze dan vandaag nog verzonden.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:33:
[...]
Heb zelfde mail gekregen. Ik weet niet of het veel zin heeft om nu al te gaan klagen maar ik vind wel dat ze ferm men men voeten aan het spelen zijn. Heb 3 september de surface besteld...
Verwijderd
Wrm niet bij MM kopen is nog goedkoper ook op dit moment... ik hoop echt dat ss nog met een compensatie komt, wat ze alweer hebben toegezegd op fb, maarja wellicht zijn het, zoals we gewend, leugens.
Verwijderd
Actie is enkel in MM te Nederland geldig en ze leveren niet internationaal.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:56:
Wrm niet bij MM kopen is nog goedkoper ook op dit moment... ik hoop echt dat ss nog met een compensatie komt, wat ze alweer hebben toegezegd op fb, maarja wellicht zijn het, zoals we gewend, leugens.
Heb je bij ss €25 servicekosten betaald? Zo ja, zou je daar misschien kunnen beginnen.
Ze hebben uiteindelijk niet de beloofde service geleverd.
Het zijn geen servicekosten maar administratiekosten omdat ze zelf alle administratie in orde moeten brengen aangezien Microsoft dit niet doet (vandaar dat het in België bv. even heeft geduurd en dat de actie langer liep omdat de Universiteiten en scholen geen zin hadden om de administratie te doen).Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Actie is enkel in MM te Nederland geldig en ze leveren niet internationaal.
Heb je bij ss €25 servicekosten betaald? Zo ja, zou je daar misschien kunnen beginnen.
Ze hebben uiteindelijk niet de beloofde service geleverd.
Tja, en eigenlijk kan SS of Signpost/campusshop er niet veel aan doen want het is nu eenmaal zo dat er leveringsproblemen zijn met de Surface RT omdat de actie zo succesvol was. Ze hangen inderdaad af wanneer deze worden geleverd.
Wat mij wel heel erg stoort is het feit dat ze vaak niet antwoorden op mails die ik stuur naar Signpost en dat ze toch tenminste wat meer informatie mogen laten vloeien richting de mensen die besteld hebben want mocht ik midden oktober niets hebben gestuurd, vermoed ik dat ik nog van niets zou geweten hebben (heb 9 september besteld).
Net deze reactie ontvangen op mijn mail:
Ze mogen toch echt werken aan betere communicatie zoals waarom dit zo is, maar heb geen zin om er verder op in te gaan.
Vermoedelijk bedoelen ze onder "extra accessoires" de touch/type/lader/kabels. Alsof dat zoveel tijd in beslag neemt dat ze het echt de maandag moeten opsturen.Beste
De tablets zonder extra accessoires worden vandaag opgestuurd naar de klanten. De tablets met extra toebehoren worden maandag naar de klanten verzonden.
Mvg
Signpost
Ze mogen toch echt werken aan betere communicatie zoals waarom dit zo is, maar heb geen zin om er verder op in te gaan.
Verwijderd
Misschien helpt het om te bellen, even duidelijk maken hoe lang je al aan het wachten bent en eisen dat je tablet vandaag wordt verstuurd.misterdoom schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:03:
Net deze reactie ontvangen op mijn mail:
[...]
Vermoedelijk bedoelen ze onder "extra accessoires" de touch/type/lader/kabels. Alsof dat zoveel tijd in beslag neemt dat ze het echt de maandag moeten opsturen.
En wat betreft de €25, deze omvat (bij campusshop.be alleszins) ook service kosten.
Jouw tablet wordt speciaal voor jou besteld bij Microsoft. Daarom rekent CampusShop € 25,- kosten voor administratie, afhandeling en service. Misschien is het inderdaad overdreven om de volle €25 terug te eisen.
Surface RT 32GB Nu 222,00 bij Paradigit en 255 incl touchcover (voor wie er nu nog geen een heeft kunnen bemachtingen)
(met dank aan originele spotter)
(met dank aan originele spotter)
Verwijderd
Laat er iemand van jullie weten vanaf de Surface is aangekomen of als er nog contact is geweest met Signpost?
Vandaag zou m'n tablet moeten verstuurd worden maar heb nog geen mail gehad. Vermoedelijk in de late namiddag zal er een komen. Indien niet zal het maar _opnieuw_ zelf een mail sturen (en daarvoor betaal je dan €25 administratiekosten).Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:37:
Laat er iemand van jullie weten vanaf de Surface is aangekomen of als er nog contact is geweest met Signpost?
Verwijderd
Ik heb gemaild, ben het wachten beu. Of eigenlijk vooral de gebrekkige informatie.
Als ze nu alweer een week opschuiven dan ga ik mijn wetboek eens openslaan denk ik.
Als ze nu alweer een week opschuiven dan ga ik mijn wetboek eens openslaan denk ik.
Geen mail gehad maar ik hoop nog steeds dat de tablets vandaag zijn verzonden.
Ik hoop toch dat ze niet gelogen hebben en dat de tablets + accessoires effectief zijn toegekomen Woensdag (of Dinsdag) en dat het een kwestie is van kijken wie welke accessoires heeft genomen en deze dan tesamen voegen.
Als je reactie op jouw mail krijgt, laat het hier dan eens weten, maar het duurt soms lang (en soms na 5 min krijg je antwoord).
Ik hoop toch dat ze niet gelogen hebben en dat de tablets + accessoires effectief zijn toegekomen Woensdag (of Dinsdag) en dat het een kwestie is van kijken wie welke accessoires heeft genomen en deze dan tesamen voegen.
Als je reactie op jouw mail krijgt, laat het hier dan eens weten, maar het duurt soms lang (en soms na 5 min krijg je antwoord).
Verwijderd
Heb ook toch maar een mail gestuurd vandaag.. Wachten heeft lang genoeg geduurd, als er nu geen positief antwoord volgt mogen ze een 'mooi geformuleerde' mail terugverwachten.
Zojuist geprobeerd om signpost te bellen maar er wordt simpelweg niet opgenomen.
Heb ook geen reactie meer gekregen maar ik geloof er niks van dat de tablet gister is verstuurd..
wat een prutsers
EDIT: Update:
Zojuist signpost aan de telefoon gehad. Ze krijgen de tablets met accessoires vandaag binnen zeggen ze en gaan dan tot levering uit. Eens zien of ze zich wel aan deze belofte kunnen houden.
Verder heb ik ze gevraagd waarom ze daar niet van zichzelf over communiceren maar blijkbaar ben ik de enige die nooit mails heeft gekregen.. Raar dat dan iedereen die ik ken die besteld heeft bij signpost ook geen mails heeft gehad..
Heb ook geen reactie meer gekregen maar ik geloof er niks van dat de tablet gister is verstuurd..
wat een prutsers
Zojuist signpost aan de telefoon gehad. Ze krijgen de tablets met accessoires vandaag binnen zeggen ze en gaan dan tot levering uit. Eens zien of ze zich wel aan deze belofte kunnen houden.
Verder heb ik ze gevraagd waarom ze daar niet van zichzelf over communiceren maar blijkbaar ben ik de enige die nooit mails heeft gekregen.. Raar dat dan iedereen die ik ken die besteld heeft bij signpost ook geen mails heeft gehad..
[ Voor 52% gewijzigd door Matthijs B op 05-11-2013 14:07 ]
Verwijderd
Hebben ze iets vermeld over wat dat nu concreet betekent voor ons? Want ze kunnen evengoed overgaan tot leveren op donderdag, waardoor er weer een verlengd weekend tussen zit...
Dat is inderdaad mogelijk ja. Ze hadden de tablets met accessoires op het moment dat ik belde nog niet eens binnen dus het is uberhaubt afwachten of zij ze wel krijgen.
het is echt bijna om te huilen. Ik kan er gerust mee leven dat de leverancier moeilijkheden heeft om de tablets tot bij Signpost te krijgen.Matthijs B schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:16:
Zojuist geprobeerd om signpost te bellen maar er wordt simpelweg niet opgenomen.
wat een prutsers
Wat absoluut _niet_ correct is dat Signpost doet alsof ze niemand van hun klanten (waarbij er toch redelijk wat zijn die al bijna/net over 2 maand aan het wachten zijn) moeten inlichten over hoe en wat.
Mij is belooft dat deze maandag werden verstuurd, nu blijkt dat dit compleet niet klopte. Ik versta niet wat er zo moeilijk is om gewoon eerlijk te antwoorden en als het de leverancier is dit gewoon te melden.
Edit:
Heb volgende mail verstuurd. Eens zien wat voor antwoord hier op komt. Het begint me de spuigaten uit te lopen.
Beste,
Kan u mij vertellen waarom er niet met de klanten wordt gecommuniceerd over de stand van zaken? Ik heb nu op een forum moeten lezen van iemand die gebeld heeft dat de tablets deze vroege namiddag (met accessoires) nog niet eens geleverd waren terwijl er toch duidelijk in voorgaande mail werd gezegd dat tablets met accessoires verstuurd zouden worden op maandag (gisteren dus).
Ik kan perfect begrijpen dat jullie afhankelijk zijn van de leverancier en als deze niet uitlevert jullie deze tablets ook niet kunnen uitleveren maar er zou er toch op z’n minst mogen over gecommuniceerd worden. Dit valt toch ook écht wel in de €25 administratiekosten die wij extra hebben moeten betalen.
Met vriendelijke groeten,
[ Voor 24% gewijzigd door Death1ord op 05-11-2013 17:29 ]
Dat is precies ook wat mij zo irriteert aan signpost.
Wat nog erger is dat als ik ze met de gebrekkige communicatie confronteer ze tegen me gaan liegen en zeggen dat ze wel altijd netjes mails naar iedereen heeft gestuurd en het wel aan mij zal liggen dat ik ze niet ontvang
Wat nog erger is dat als ik ze met de gebrekkige communicatie confronteer ze tegen me gaan liegen en zeggen dat ze wel altijd netjes mails naar iedereen heeft gestuurd en het wel aan mij zal liggen dat ik ze niet ontvang
Zojuist onderstaande mail ontvangen:
Beste,
Een tijd geleden bestelde u één of meerdere Microsoft Surface RT Tablets via SurfaceForEdu.be.
Wij ontvingen, in tegenstelling tot eerdere beloftes gemaakt door Microsoft, nog onvoldoende toestellen om uw toestel uit te leveren. We hadden gehoopt alles deze week te kunnen uitleveren, maar dit zal niet lukken.
Op basis van de laatst beschikbare informatie verwachten we de toestellen in de loop van volgende week te kunnen uitleveren. We contacteren Microsoft dagelijks om de status van de levering te weten.
Zodra het toestel naar u vertrekt, met Taxipost, ontvangt u hierover een e-mail met de mogelijkheid het pakket te volgen. Indien u bij de levering niet thuis bent, kunt u het pakket kosteloos een tweede maal laten aanbieden of afhalen in een postkantoor in uw buurt.
Wij willen ons excuseren voor dit onvoorziene ongemak. Wij doen er alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij u te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Hier ook dezelfde mail ontvangen. Kijk, dat is nu eens informatie waarmee we iets zijn. Ik weet perfect dat er leveringsproblemen zijn maar dat ze het dan zo duidelijk vermelden.
Ik hoop dat het woensdag of donderdag wordt
Ik hoop dat het woensdag of donderdag wordt
Verwijderd
Mailtje is verzonden nadat ik een telefoontje heb gedaan (heb die mail niet ontvangen). Ze zeiden aan de telefoon tegen mij dat alle tablets geleverd waren maar dat de toestenborden nog niet waren aangekomen...
Verwijderd
Dit is de laatste mail die ik heb ontvangen, wat het telefoongesprek bevestigt maar jullie mail tegenspreekt...
Geachte
We hebben een eerste lading tablets zonder accessoires vorige week donderdag van microsoft ontvangen. Deze worden inmiddels allemaal verstuurd, de tablets met accessoires verwachten we eind deze week . De tablets kan u dan in de loop van volgende week verwachten. Onze excuses voor de vertraging.
MVG
Geachte
We hebben een eerste lading tablets zonder accessoires vorige week donderdag van microsoft ontvangen. Deze worden inmiddels allemaal verstuurd, de tablets met accessoires verwachten we eind deze week . De tablets kan u dan in de loop van volgende week verwachten. Onze excuses voor de vertraging.
MVG
Wat spreekt deze mail tegen? Er wordt toch gezegd dat de tablets + accessoires volgende week richting ons worden toegestuurd?Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:55:
Dit is de laatste mail die ik heb ontvangen, wat het telefoongesprek bevestigt maar jullie mail tegenspreekt...
Geachte
MVG
Ik heb ondertussen totaal geen vertrouwen meer dat signpost binnen enige tijd gaat uitleveren en heb dus de bestelling maar geannuleerd en ga er een via marktplaats oid aanschaffen.
Nog veel succes voor iedereen die nog zit te wachten
Nog veel succes voor iedereen die nog zit te wachten
Had je inclusief type/touch-cover besteld?
En hebben ze dan een track & trace code verzonden?
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je hem deze week al hebt
@Matthijs B: Ik ga dit toch nog even uitzweten. Ik hoop dat van deze keer toch echt volgende week wordt verstuurd, of dat ze toch op z'n minst wat extra informatie uitreiken.
[ Voor 22% gewijzigd door Death1ord op 07-11-2013 16:47 ]
Verwijderd
Wil ik ook wel eens weten, Astrid. Hoop dat je nog reageert nu dat je hem hebt natuurlijk
.
Zo heb ik nog een héél klein beetje hoop dat de postbode morgen aanbelt.
Zal wel niet natuurlijk.
Zo heb ik nog een héél klein beetje hoop dat de postbode morgen aanbelt.
Zal wel niet natuurlijk.
Verwijderd
Ik had inderdaad ook een touch cover besteld. Had gisterenmiddag nog een mail gehad van de post dat hij vandaag geleverd zou worden, maar eerst zien en dan geloven en inderdaad.misterdoom schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:46:
[...]
Had je inclusief type/touch-cover besteld?
En hebben ze dan een track & trace code verzonden?
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je hem deze week al hebt
@Matthijs B: Ik ga dit toch nog even uitzweten. Ik hoop dat van deze keer toch echt volgende week wordt verstuurd, of dat ze toch op z'n minst wat extra informatie uitreiken.
Ik mag inderdaad van geluk spreken maar hij blijft nog even in de doos. Examens komen op de eerste plaats nu
Voor mij speelde ook nog mee dat de tablet geleverd zou worden met een azerty type cover terwijl ik zelf qwerty gewend ben. Nou was dat niet zo'n probleem geweest maar alles bij elkaar toch genoeg reden om te annuleren
Succes er verder nog mee!
Succes er verder nog mee!
Een mede-klasgenoot heeft vorige week bij Campusshop.be een tablet besteld voor dezelfde prijs (vermoedelijk heeft campusshop een voorraadje besteld) en vandaag is daar een nieuwe batch toegekomen dus ik vermoed dat dit ook is gebeurt bij Signpost (hoewel nog niets van gehoord, doch al een mail gestuurd naar hen).
Het ergste is dat z'n tablet al de status "voorbereiden van verzending" heeft gekregen wat betekend dat hij ofwel de tablet even snel gaat krijgen als wij of zelfs vroeger ......
Edit: De RTs met type-cover zijn nog altijd niet toegekomen en "worden verwacht" volgende week.
Bij campusshop.be zijn er nu nog 35 stuks effectief voorradig (heb gebeld) en heb daar een tablet gekocht en voor €20 meer dan origineel ga ik nu een type-cover 2 erbij kopen!
Dus voor iedereen die nog wacht op z'n tablet met type cover: kijk of je de cover goedkoop kan vinden en bestel snel bij campus shop en dan heb je ze zeker volgende week.
Het ergste is dat z'n tablet al de status "voorbereiden van verzending" heeft gekregen wat betekend dat hij ofwel de tablet even snel gaat krijgen als wij of zelfs vroeger ......
Edit: De RTs met type-cover zijn nog altijd niet toegekomen en "worden verwacht" volgende week.
Bij campusshop.be zijn er nu nog 35 stuks effectief voorradig (heb gebeld) en heb daar een tablet gekocht en voor €20 meer dan origineel ga ik nu een type-cover 2 erbij kopen!
Dus voor iedereen die nog wacht op z'n tablet met type cover: kijk of je de cover goedkoop kan vinden en bestel snel bij campus shop en dan heb je ze zeker volgende week.
[ Voor 31% gewijzigd door Death1ord op 08-11-2013 16:36 ]
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een surface RT begin oktober besteld (met typecover) en deze nog niet gekregen. Normaal gezien moest mijn bestelling op 31 oktober bij Campusshop binnenkomen, maar dus niet. Ik heb jullie gesprekken gevolgd de laatste weken.
Om anderen te informeren, hier is een mail dat ik juist gekregen heb:
Bedankt voor uw bericht.
De Microsoft Surface RT - 32GB is op dit moment op voorraad, echter de Microsoft Surface Type Cover op dit moment niet.
Om die reden is uw order nog niet verstuurd. Wij zijn op dit moment met Microsoft aan het onderhandelen voor een leverdatum voor de levering voor de cover.
Zodra er een leverdatum bekend is zullen wij u zo snel mogelijk informeren.
Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
UPDATE
Ze gaan mijn tablet vandaag versturen, maar zonder type cover.
Ik heb een surface RT begin oktober besteld (met typecover) en deze nog niet gekregen. Normaal gezien moest mijn bestelling op 31 oktober bij Campusshop binnenkomen, maar dus niet. Ik heb jullie gesprekken gevolgd de laatste weken.
Bedankt voor uw bericht.
De Microsoft Surface RT - 32GB is op dit moment op voorraad, echter de Microsoft Surface Type Cover op dit moment niet.
Om die reden is uw order nog niet verstuurd. Wij zijn op dit moment met Microsoft aan het onderhandelen voor een leverdatum voor de levering voor de cover.
Met vriendelijke groet,
UPDATE
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 16:55 ]
Ik had hetzelfde gevraagd bij Signpost, ben eventjes aan de lijn gehouden maar het antwoord was dat dit niet mogelijk is. Daarom dat ik ook bij campusshop heb besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:45:
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Met vriendelijke groet,
UPDATE
Verwijderd
Wil mij ook een type cover 2 kopen. Wat was juist die actie bij campusshop? dat is enkel mogelijk samen met een bestelling van de tablet?
De actie van campusshop is dezelfde als Signpost maar dan zonder enige covers in aanbieding. Heb dus €216 betaald voor tablet + administratie kosten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:42:
Wil mij ook een type cover 2 kopen. Wat was juist die actie bij campusshop? dat is enkel mogelijk samen met een bestelling van de tablet?
De type cover 2 purple is jammer genoeg uitgeput bij vandenborre (koste maar €109.99) met een levertermijn van >3 weken dus heb maar een charcoal type 2 gekocht voor €129.99 wat op voorraad is.
Al bij al vind ik het een mooie "upgrade" van €40 naar een type cover 2.
Crosspost uit het Surface topic:
Voor de mensen die net als mij liever met Dropbox werken als Skydrive. Ik heb een oplossing gevonden om Dropbox te integreren zodat het op dezelfde manier werkt als in volledige Windows versies.
Hierover heb ik een blog geschreven met instructies. Deze is hier te vinden: SOLVED: Dropbox integration in WindowsRT
Voor de mensen die net als mij liever met Dropbox werken als Skydrive. Ik heb een oplossing gevonden om Dropbox te integreren zodat het op dezelfde manier werkt als in volledige Windows versies.
Hierover heb ik een blog geschreven met instructies. Deze is hier te vinden: SOLVED: Dropbox integration in WindowsRT
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
En het gaat allemaal weer zijn trage gangetje. Weer een dag voorbij.
Het is niet dat ik niks anders te doen heb dan te wachten op de levering uiteraard, maar ik wil hem meenemen naar de les. Ondertussen zit ik al 2 maanden met pen en papier te te noteren, want mijn laptop is te log om mee te sleuren.
Het is niet dat ik niks anders te doen heb dan te wachten op de levering uiteraard, maar ik wil hem meenemen naar de les. Ondertussen zit ik al 2 maanden met pen en papier te te noteren, want mijn laptop is te log om mee te sleuren.
Hoewel ik m'n bestelling heb geannuleerd bij Signpost heb ik nog een reactie gehad op m'n mail van vorige week waarin er staat dat ze hopelijk deze week de tablets + type cover uitleveren.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:54:
En het gaat allemaal weer zijn trage gangetje. Weer een dag voorbij.
Het is zoals ik had verwacht dat de tablets wel al zijn toegekomen maar dat ze nog steeds wachten op de type cover.
Door het verlengde weekend zou de tablet van campusshop morgen moeten toekomen maar dat is niet erg want ik was/ben toch niet thuis vandaag
Vermoedelijk door het verlengde weekend is er wat verkeerd gelopen met Campusshop en PostNL waardoor ik geen track&trace code heb gekregen maar de tablet is effectief gisteren geleverd geweest en vandaag de type cover 2.
Na 2 maand en 3 dagen toch eindelijk de Surface RT in huis mét Type Cover 2 dus al bij al hoor je mij niet klagen
Nog nieuws vanuit Signpost anders? Ik hoop voor jullie dat de Type Covers toch deze week toekomen zodat het toch eindelijk allemaal verzonden kan worden.
Na 2 maand en 3 dagen toch eindelijk de Surface RT in huis mét Type Cover 2 dus al bij al hoor je mij niet klagen
Nog nieuws vanuit Signpost anders? Ik hoop voor jullie dat de Type Covers toch deze week toekomen zodat het toch eindelijk allemaal verzonden kan worden.
Toch nog enig lof voor Signpost. Heb vorige donderdag de bestelling geannuleerd en vandaag was het volledige bedrag al terug gestort.
Bij ons op school (België) zijn ze geleverd.
Ik moet wel zeggen dat ik spijt heb dat ik er geen extra bestelde voor mezelf: best wel een knap toestel en zeker voor die prijs...
Ik moet wel zeggen dat ik spijt heb dat ik er geen extra bestelde voor mezelf: best wel een knap toestel en zeker voor die prijs...
Heb al ruim 3-4 maanden mijn surface in bezit en ben dan ook het hele debacle rondom niet tijdig leveren al lang vergeten. Totdat ik opeens dit op mijn deurmat vond:

Misschien een beetje laat maar desondanks zeer attent en netjes! Goed werk Microsoft

Misschien een beetje laat maar desondanks zeer attent en netjes! Goed werk Microsoft
Jup bij mij ook net binnen. Top van Microsofttobitronics schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:57:
Heb al ruim 3-4 maanden mijn surface in bezit en ben dan ook het hele debacle rondom niet tijdig leveren al lang vergeten. Totdat ik opeens dit op mijn deurmat vond:
[afbeelding]
Hier ook één binnen terwijl ik helemaal niet zo heel lang heb hoeven wachten.
Wel netjes dat er uiteindelijk toch nog iets gedaan is!
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Maar wat is het? Benieuwd of ik er ook een krijg, ik zat in de tweede lichting...RobertowNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:28:
Hier ook één binnen terwijl ik helemaal niet zo heel lang heb hoeven wachten.
Is een simpel Surface hoesje. Heb uhm net ook binnen gekregen.Jurgen schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Maar wat is het? Benieuwd of ik er ook een krijg, ik zat in de tweede lichting...
Ik zat bij de eerste lichting en had de Surface op tijd ontvangen dat ik me kan herinneren. Desondanks zeer attent. Microsoft laat zich van een andere kant zien
Blijkbaar zijn het wel allemaal dezelfde (zwarte) hoesjes. Zelfs als je een andere kleur cover hebt besteld (zoals ik). Ach ik mag natturlijk niet klagen. Ik geef deze wel aan mijn vader die wel een zwarte cover heeft.
Zo'n cover is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Ik heb de Surface sinds ik hem heb altijd zo los in mijn schooltas zitten en er zit nog geen krasje op. Ook de witte cover wordt niet echt vuil, je kunt hem heel makkelijk schoonmaken met ren doekje.
Zo'n cover is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Ik heb de Surface sinds ik hem heb altijd zo los in mijn schooltas zitten en er zit nog geen krasje op. Ook de witte cover wordt niet echt vuil, je kunt hem heel makkelijk schoonmaken met ren doekje.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
De zwarte verf ging er bij mij vrij makkelijk af, vooral op een harde ondergrond met een oneffenheid. Ik heb in ieder geval al krassen op de achterkant die door een hoesje voorkomen hadden kunnen worden.
Een dikke op de rug en eentje op de glasplaat net onder het scherm. Geen idee hoe het gebeurd is, maar het is gelukkig maar een gebruiksvoorwerp.MTDjassen schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:13:
De zwarte verf ging er bij mij vrij makkelijk af, vooral op een harde ondergrond met een oneffenheid. Ik heb in ieder geval al krassen op de achterkant die door een hoesje voorkomen hadden kunnen worden.
Grappig zo'n hoesje had er nooit meer aan gedacht.
Zonder touch cover gaat m'n Surface er vrij stroef in maar zonder werkt ie perfect!
Zonder touch cover gaat m'n Surface er vrij stroef in maar zonder werkt ie perfect!
Grappig, vind ik opeens ook eentje op mn tafel. Precies hetzelfde, alleen heb ik de Surface al een tijdje niet meer. Ik had hem maar 1 dag om precies te zijn. Doorgegeven met een hoesje destijds (die ik ergens via hier had besteld op ebay) aan broertje van mn vriendin. Deze mag ook die kant opgaan nu gelijk
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nu wordt het me pas duidelijk wat ze bedoelen met "Bedankt voor uw geduld", haha.
Ik kreeg het hoesje ook binnen vanmorgen. Totdat ik de berichten hier las snapte ik eigenlijk niet waarom ik hem opgestuurd kreeg. Ik heb al een hoesje maar toch een mooi gebaar
.
Ik kreeg het hoesje ook binnen vanmorgen. Totdat ik de berichten hier las snapte ik eigenlijk niet waarom ik hem opgestuurd kreeg. Ik heb al een hoesje maar toch een mooi gebaar
He, waarom krijgen jullie zo'n hoesje?
Ik zat in de eerste lichting van surfspot ... krijg ik dan een hoesje??? (nog niks gezien
Ik zat in de eerste lichting van surfspot ... krijg ik dan een hoesje??? (nog niks gezien
Ik zat ook bij de eerste lichting en ik heb gisteren een hoesje ontvangen. Ik denk dus dat ze iedereen er een sturen. De levertijd was voor iedereen sowieso vrij lang, ook al was dat van tevoren al bekend. Ze willen dus iedereen bedanken voor het geduld.maurits82 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:58:
He, waarom krijgen jullie zo'n hoesje?
Verwijderd
Het kan ook zijn dat je de sleeves kan bestellen via je onderwijsinstelling als je die ergens anders dan bij Surfspot hebt besteld, vraag dit even na als je er niets van hebt gehoord. De onderwijsinstellingen hebben namelijk een link ontvangen die ze door kunnen sturen naar diegenen die hebben besteld.
Ik heb mijne ook binnen, zat bij de eerste lichting. Mooi gebaar!
Ik heb die ook binnen, maar inderdaad heb ik de tablet zelf allang niet meer. Mocht iemand dit lezen en er toch (nog?) een willen, stuur me even een DM 
Edit: Lesje geleerd, nooit iets gratis weggeven op T.net, hele inbox meteen vol...:P
Edit: Lesje geleerd, nooit iets gratis weggeven op T.net, hele inbox meteen vol...:P
[ Voor 22% gewijzigd door thefal op 28-01-2014 11:59 ]
Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.