Nog geen mail ontvangen..
Hier ook niks, ook geen antwoord op de mail waarin ik een trackcode vroeg (vanochtend verstuurd).
denkeldermans schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:59:
Nog geen mail ontvangen..
Jullie zijn niet de enige, hier ook nog niksVerwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:08:
Ik ook niet en 16:00 is einde van de middag.
Op Surfspot staat ook nog steeds 'In behandeling'
[ Voor 6% gewijzigd door melicous op 02-10-2013 16:31 ]
Ze gaan dit toch niet menen he.... *zucht*melicous schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:30:
[...]
[...]
Jullie zijn niet de enige, hier ook nog niks
Op Surfspot staat ook nog steeds 'In behandeling'
I'm in the same boat.tobitronics schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:39:
[...]
Ze gaan dit toch niet menen he.... *zucht*
Zie net op Twitter dat de T&T codes nog wel vandaag verstuurd gaan worden@sjvdstoel De track & tracenummer kunnen wij later vandaag verstrekken, houd hiervoor je e-mail in de gaten
[ Voor 5% gewijzigd door melicous op 02-10-2013 16:54 ]
Helaas gaven ze mij gister via de mail hetzelfde door, ofwel dat ze gister later op de middag T&T-codes uit konden leveren. Ik ben benieuwd.... In elk geval is er vooralsnog geen update in de 'mijn pakket' app van PostNL.Zie net op Twitter dat de T&T codes nog wel vandaag verstuurd gaan worden
Ik kreeg overigens ook het volgende door:
Microsoft beraadt zich momenteel op een compensatieregeling. Ze gaan kijken hoe de gedupeerde klanten gecompenseerd kunnen worden. Zodra hier meer over bekend is, zal hier over gecommuniceerd worden naar alle klanten.
[ Voor 6% gewijzigd door PA4MW op 02-10-2013 17:01 ]
Nog steeds geen verzend email gehad of Track and Trace nummer. Begin mijn geduld nu toch wel een beetje te verliezen...
Zojuist binnen:
Beste SURFspot.nl klant,
Graag informeren wij je dat jouw SURFspot.nl bestelling voor de Microsoft Surface vandaag naar je opgestuurd is.
Morgenochtend zullen wij de track & trace nummers voor de bestellingen beschikbaar hebben, je zult dan van ons nog een apart bericht ontvangen met jouw track & trace nummer zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Met vriendelijke groet,
Beste SURFspot.nl klant,
Graag informeren wij je dat jouw SURFspot.nl bestelling voor de Microsoft Surface vandaag naar je opgestuurd is.
Morgenochtend zullen wij de track & trace nummers voor de bestellingen beschikbaar hebben, je zult dan van ons nog een apart bericht ontvangen met jouw track & trace nummer zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Met vriendelijke groet,
Yup heb ik ook binnen.
Morgen pas de track en trace codes... betekent dat dat de tablets vrijdag pas zullen binnen komen of dat we gewoon niets aan de track en trace codes hebben en ze toch morgen komen
Morgen pas de track en trace codes... betekent dat dat de tablets vrijdag pas zullen binnen komen of dat we gewoon niets aan de track en trace codes hebben en ze toch morgen komen
Net een mail gehad van Surfspot:
Beste SURFspot.nl klant,
Met vriendelijke groet,
Hopelijk komt hij morgen eindelijk met de post! Ik heb mijn Surface + Type Cover 8 augustus besteld, dus het zal ook tijd worden. Ik verwacht eigenlijk wel dat MS met een gepaste compensatie komt...
Edit: Ik was niet de eerste die enthousiast zijn bevindingen hier postte
Beste SURFspot.nl klant,
Met vriendelijke groet,
Hopelijk komt hij morgen eindelijk met de post! Ik heb mijn Surface + Type Cover 8 augustus besteld, dus het zal ook tijd worden. Ik verwacht eigenlijk wel dat MS met een gepaste compensatie komt...
Edit: Ik was niet de eerste die enthousiast zijn bevindingen hier postte
[ Voor 5% gewijzigd door reit0705 op 03-10-2013 09:13 ]
Ik hoop het tweede!denkeldermans schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:22:
Yup heb ik ook binnen.
Dit is niet helemaal eerlijk, heb 5 dagen geleden een besteld en heb nu ook al bericht dat hij verzonden is!
Voor mij super fijn, maar voor de mensen die 2 maanden wachten wel erg flauw...
Als ik jou was zou ik sympathiek zijn en je bestelling annuleren JrummerJrummer schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:49:
Dit is niet helemaal eerlijk, heb 5 dagen geleden een besteld en heb nu ook al bericht dat hij verzonden is!
On topic: Wel raar dat Surfspot zegt de T&T Codes 's middags uit te kunnen geven en daarna in een volgende mail aangeeft dat ze de volgende dag pas komen... Wellicht dat ze vanuit MS verkeerd geinformeerd worden en anders moeten ze maar eens iemand aannemen voor communicatie.
Verwijderd
Hier wordt je toch niet goed van.....:
Beste Laurens,
De betaling is gisteren teruggestort naar de rekening waarvandaan je de betaling aan SURFspot.nl gedaan hebt. Er is helaas iets fout gegaan met het annuleren van de order en het pakket wordt vandaag toch naar je verstuurd.
We willen je graag verzoeken om het pakket niet aan te nemen en het dus te weigeren. Dan komt het pakket weer automatisch retour bij ons. Zou je dit willen doen?
Beste Laurens,
De betaling is gisteren teruggestort naar de rekening waarvandaan je de betaling aan SURFspot.nl gedaan hebt. Er is helaas iets fout gegaan met het annuleren van de order en het pakket wordt vandaag toch naar je verstuurd.
We willen je graag verzoeken om het pakket niet aan te nemen en het dus te weigeren. Dan komt het pakket weer automatisch retour bij ons. Zou je dit willen doen?
Als ik jou was, zou ik deze gewoon houden als compensatie.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:56:
Hier wordt je toch niet goed van.....:
Beste Laurens,

Staat bij iedereen de bestelstatus trouwens nog op ''in behandeling''? Want ik vind het raar dat hij daar nog op staat terwijl hij al verzonden zou zijn...
Hier ook deze vage email over de T&T code.
Ook over de compensatie blijven ze vaag doen. Het liefst schuiven ze alles af op Microsoft, maar ik bestel mijn tablet toch bij Surfspot, dus dan blijft het hun verantwoordelijkheid.
10 weken wachten ipv de beloofde 3 mag toch wel tot compensatie leiden.
Ook over de compensatie blijven ze vaag doen. Het liefst schuiven ze alles af op Microsoft, maar ik bestel mijn tablet toch bij Surfspot, dus dan blijft het hun verantwoordelijkheid.
10 weken wachten ipv de beloofde 3 mag toch wel tot compensatie leiden.
Volgens mij worden ze pas morgen verzonden...caspercornege schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:14:
Staat bij iedereen de bestelstatus trouwens nog op ''in behandeling''? Want ik vind het raar dat hij daar nog op staat terwijl hij al verzonden zou zijn...
Eerste regel uit de Surfspot mail:beastbeast schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:15:
[...]
Volgens mij worden ze pas morgen verzonden...
''Graag informeren wij je dat jouw SURFspot.nl bestelling voor de Microsoft Surface vandaag naar je opgestuurd is.''
Verwijderd
En jij gelooft alles wat ze zeggen? Volgens mij houden ze alles zo vaag omdat zij geen clue hebben wat er aan de hand is.caspercornege schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:16:
[...]
Eerste regel uit de Surfspot mail:
''Graag informeren wij je dat jouw SURFspot.nl bestelling voor de Microsoft Surface vandaag naar je opgestuurd is.''
En hier, na 2 maanden en 2 dagen, nog steeds geen enkele vorm van schrijven of bevestiging. Ik begin nu toch echt écht niet goed te worden. Er wordt mij wederom weer beloofd dat er vandaag verzonden gaat worden, dit wordt zelfs bevestigd op facebook door surfspot. En wederom word ik gewoon door hun in de steek gelaten, ik word uitgekotst. Nou sorry surfspot, je was mij eigenlijk al als klant kwijt maar nu is de emmer echt aan het overlopen. Aju paraplu 
Te slecht gekeken, verzendbevestiging is binnen!

Te slecht gekeken, verzendbevestiging is binnen!

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 02-10-2013 21:32 ]
Ik verwacht hem niet voor vrijdag, maar het lange wachten lijkt eindelijk beloond te gaan worden. Als compensatie leveren ze nu natuurlijk de Surface 2!caspercornege schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:16:
[...]
Eerste regel uit de Surfspot mail:
*knip* je weet zelf ook wel dat dit soort posts ongewenst zijn
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 03-10-2013 09:45 ]
Mailtje gehad 
Ik heb de Surface RT met type cover besteld!
Ben benieuwd!Beste SURFspot.nl klant,
Met vriendelijke groet,
-------
SURFspot.nl – Klantenservice
[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 02-10-2013 21:44 ]
Ik ben dan een van de weinige die dus wel een mail heeft gehad dat woensdag wordt verzonden maar uiteindelijk toch geen mail gehad dat het verzonden is. Ik vind dit gods gruwelijk irritant. Beloftes maken en niet nakomen.
Ik heb ook de mail gekregen dat hij werd verstuurd, maar niet de daadwerkelijke verzendbevestiging of track and trace code... Zwaar frustrerend.
Ook nog steeds geen mail gehad met een Track and Trace code. Ben benieuwd of hij vandaag wordt geleverd...
Als compensatie lijkt mij een SkyDrive 50 of 100GB storage plan voor 1 of 2 jaar wel een mooie compensatie. Het kost Microsoft relatief gezien niks, het geeft een impuls aan het gebruik van SkyDrive en je tablet wordt er functioneler van. Win-win situatie zou ik zeggen.
Gisteren wel die mail gekregen dat m'n bestelling verstuurd was, maar inderdaad geen mail met T&T, statusverandering op de Surfspot website of vermelding op de MijnPakket website..
Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het morgen, of zaterdag oid word...
Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het morgen, of zaterdag oid word...
Dát is wel een interessant idee ja. Of gewoon net als bij de Surface 2, gewoon 200GB..Viperke schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:54:
Als compensatie lijkt mij een SkyDrive 50 of 100GB storage plan voor 1 of 2 jaar wel een mooie compensatie. Het kost Microsoft relatief gezien niks, het geeft een impuls aan het gebruik van SkyDrive en je tablet wordt er functioneler van. Win-win situatie zou ik zeggen.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik heb vanochtend zelf een e-mail verzonden naar surfspot om mijn T&T op te vragen. Als ik deze echter invul dan staat er dat de bestelling nog voorbereid wordt voor verzending dus ik vraag me af of deze vandaag nog wel gaat komen.RJ-NL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:39:
Ook nog steeds geen mail gehad met een Track and Trace code. Ben benieuwd of hij vandaag wordt geleverd...
Edit:
Volgens de MijnPakket wordt het pakket vrijdag tussen 11:30 en 17:30 bezorgd.
[ Voor 8% gewijzigd door IJS-T op 03-10-2013 10:40 ]
Zoiets vermoedde ik al, beetje een vreemd verhaal ook, dat de T&T codes pas na het verzenden bekend zijn...IJS-T schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:37:
[...]
Ik heb vanochtend zelf een e-mail verzonden naar surfspot om mijn T&T op te vragen. Als ik deze echter invul dan staat er dat de bestelling nog voorbereid wordt voor verzending dus ik vraag me af of deze vandaag nog wel gaat komen.
Edit:
Volgens de MijnPakket wordt het pakket vrijdag tussen 11:30 en 17:30 bezorgd.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Woensdag verzonden zou donderdag leveren zijn. Lijkt me duidelijk dat Surfspot ze pas vandaag aanbiedt aan PostNL. Weer een dag later dan ze eerder beloofd hebben.
Hebben jullie een T&T code toegestuurd gekregen of hier eerst om moeten vragen? Heb namelijk geen T&T code toe gemaild gekregen dus nu een mailtje gestuurd om te vragen naar deze code.
Daarnaast staat op surfspot dat mijn bestelling nog in "behandeling" is? Is dit ook bij jullie zo?
Daarnaast staat op surfspot dat mijn bestelling nog in "behandeling" is? Is dit ook bij jullie zo?
Zojuist T&T code gekregen via de mail na aanvraag, verwachte leverdatum morgen
En weer belofte niet volbracht

Nog steeds geen mail gehad, dus zelf maar weer een mail gestuurd...MarkPhotography schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:08:
Hebben jullie een T&T code toegestuurd gekregen of hier eerst om moeten vragen? Heb namelijk geen T&T code toe gemaild gekregen dus nu een mailtje gestuurd om te vragen naar deze code.
Zelf mailen met je bestelnummer er in lijkt de way to go te zijn. Binnen een kwartier een T&T code terug. Status "Wordt voorbereid door de verzender" en levertijd idd morgen.
Geen probleem dat het een dag later komt, die ene dag kan er ook wel bij, ik snap alleen niet dat men erover dient te liegen.
Geen probleem dat het een dag later komt, die ene dag kan er ook wel bij, ik snap alleen niet dat men erover dient te liegen.

Verwijderd
Ik heb ook maar een e-mail gestuurd en warempel, binnen twee minuten een antwoord! T&T code gekregen en op mijnpakket staat levering vrijdag 4 oktober tussen 8:30-21:30...hopelijk passen ze dat laatste nog aan in een ietwat gedetailleerde tijd 
Edit: ter info, mijn bestelstatus op surfspot is ook nog in behandeling

Edit: ter info, mijn bestelstatus op surfspot is ook nog in behandeling
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 11:35 ]
Ik heb nog nooit een e-mail terug gehad....Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:31:
Ik heb ook maar een e-mail gestuurd en warempel, binnen twee minuten een antwoord! T&T code gekregen en op mijnpakket staat levering vrijdag 4 oktober tussen 8:30-21:30...hopelijk passen ze dat laatste nog aan in een ietwat gedetailleerde tijd
Gister mail gestuurd met T&T vraag. Vanochtend bericht dat hij verstuurd zou zijn en zojuist de T&T ontvangen.
vandaag
14:30-18:30
It's bout time..
vandaag
It's bout time..
En jij krijgt hem dan wel vandaag??!minkjaah schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:34:
Gister mail gestuurd met T&T vraag. Vanochtend bericht dat hij verstuurd zou zijn en zojuist de T&T ontvangen.
vandaag
It's bout time..

Net ook de t&t code gekrgen.
En de bezorger is onderweg
Krijg hem tussen 14:00 en 16:00.
En de bezorger is onderweg
Besteldatum?pruimman schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:42:
Net ook de t&t code gekrgen.
En de bezorger is onderweg![]()
![]()
![]()
Ik heb wederom het idee dat surfspot zelfs nu nog discrimineert, het is toch te gek voor woorden..
Mijn besteldatum was 22-08. Zonder cover, dus alleen de tablet besteld.tobitronics schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Besteldatum?
Ik heb wederom het idee dat surfspot zelfs nu nog discrimineert, het is toch te gek voor woorden..
Krijg net 'm T&T code binnen..`
Pakketje komt morgen
Pakketje komt morgen
[ Voor 33% gewijzigd door Sinus_rhythm op 03-10-2013 11:52 ]
En ik dus de 21e.. Wel twee stuks, een met type en een met een witte touch cover...pruimman schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Mijn besteldatum was 22-08. Zonder cover, dus alleen de tablet besteld.
Ag. We'll see...
Ook hier pas morgen, tussen 11 en 13. EXACT het moment dat vrijdags ikzelf en al m'n huisgenoten college hebben.
Ik ga ze nou toch echt in gebreke stellen, word het echt zat.
Ik ga ze nou toch echt in gebreke stellen, word het echt zat.
Hier, en ik 1 augustus. Zit weer totaal geen logica achterpruimman schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Mijn besteldatum was 22-08. Zonder cover, dus alleen de tablet besteld.

Eindelijk een mail gehad met de Track and Trace code!
Vandaag tussen 12.30 en 18.30. 31 augustus besteld, alleen de tablet.
Vandaag tussen 12.30 en 18.30. 31 augustus besteld, alleen de tablet.
Lol, ik krijg om 12:11 een extra mail van Surfspot, met een andere Track & Trace code dan die ik een uur eerder als reactie op mijn mail ontving. Beide worden voorbereid voor verzending en worden morgen bezorgt..
Nu heb ik twee Surfaces besteld, maar ik ben toch echt benieuwd wat er morgen binnen gaat komen..;)
Edit: Ka-ching! Een derde mail met een T&T code. Dezelfde als een uur geleden, mgoed, gaat lekker daar..
Nu heb ik twee Surfaces besteld, maar ik ben toch echt benieuwd wat er morgen binnen gaat komen..;)
Edit: Ka-ching! Een derde mail met een T&T code. Dezelfde als een uur geleden, mgoed, gaat lekker daar..
[ Voor 14% gewijzigd door Rowdy.nl op 03-10-2013 13:10 ]
Zojuist track en trace gehad, eindelijk..
Krijg hem morgen pas binnen.. tussen 13 en 18. Zucht.
Alweer een belofte niet nagekomen.
20 augustus besteld, surface + type cover.
Status is overigens: "Zending wordt voorbereid door de verzender"
Dit betekent dat hij dus nog niet eens is aangeboden aan PostNL en dus nog niet is verstuurd.
Wat ik dus al dacht.. niet alle tablets zijn gisteren verstuurd, slechts enkele. Echt ontzettend schandalig weer dit. Niet te filmen..
Dit betekent dat hij dus nog niet eens is aangeboden aan PostNL en dus nog niet is verstuurd.
Wat ik dus al dacht.. niet alle tablets zijn gisteren verstuurd, slechts enkele. Echt ontzettend schandalig weer dit. Niet te filmen..
[ Voor 45% gewijzigd door denkeldermans op 03-10-2013 13:36 ]
En dat ze dan weer niet even denken om de mensen die het langste wachten hun tablets eerder te geven. Nee, laten we vooral de mensen die pas vorige week wakker werden het eerst blijmakendenkeldermans schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:31:
Zojuist track en trace gehad, eindelijk..
[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 03-10-2013 13:41 ]
Ja echt zo belachelijk pff..tobitronics schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:41:
[...]
En dat ze dan weer niet even denken om de mensen die het langste wachten hun tablets eerder te geven. Nee, laten we vooral de mensen die pas vorige week wakker werden het eerst blijmaken![]()
![]()
, die mensen die 2 maanden wachten zijn er nu wel zo goed in geworden dat dat 1 dagje extra ook niet meer uitmaakt.....
Zit ook totaal geen automatisering in het verzenden van de mails.. Als ze nou eerst fatsoenlijk hun bedrijf opzetten en organiseren voordat ze acties als dit gaan aannemen..
Grmbl bij mij morgen tussen 19:00 en 21:00! Niet normaal zeg, dat iemand die hem vorige week besteld heeft hem nu nog eerder krijgt.tobitronics schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:41:
[...]
en dat ze dan weer niet even denken om de mensen die het langste wachten hun tablets eerder te geven. Nee, laten we vooral de mensen die pas vorige week wakker werden het eerst blijmaken![]()
![]()
, die mensen die 2 maanden wachten zijn er nu wel zo goed in geworden dat dat 1 dagje extra ook niet meer uitmaakt.....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ik heb mijn surface RT Cyaan besteld op 27 september, en ik kreeg net een mailtje van surfspot dat mijn bestelling is verzonden. week na bestelling heb ik mijn surface
[ Voor 7% gewijzigd door sanane op 03-10-2013 14:48 ]
Ik heb hem net binnen gekregen, binnen de aangeven tijd, ze zijn dus daadwerkelijk verzonden gisteren. Top! De doos van de touchcover was wel heel erg beschadigd, ziet eruit alsof hij al heel lang in een winkel heeft gehangen. Maar met de cover zelf is niets mis.
[ Voor 42% gewijzigd door Japsuh op 03-10-2013 14:50 ]
Mijn T&T geeft nog steeds een foutmelding. ik hoop dat het goed gaat.
Verwijderd
Ik wacht al sinds 4 augustus. Zwarte 2 weken terug ontvangen. De cyan na 2 maanden nog niet binnen. Nu wel, echter hebben ze zwart in plaats van cyan geleverd. Echt, ik ben er zooooooooo klaar mee.
Inmiddels PostNL ook maar even een tweet gestuurd, over de tegenstrijdigheden.
Meer mensen die wel een bericht kregen dat de Surface RT woensdag verzonden zou worden maar geen verzendbevestiging hebben gekregen? Heb een mailtje gestuurd naar SURFspot maar tot op heden geen reactie. Iemand in dezelfde situatie die meer duidelijkheid heeft gekregen?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. 13-08 de surface met type cover besteld en hij zou dus woensdag verzonden worden maar dat is niet gebeurd. Ik heb eveneens een mail gestuurd, maar ook nog geen reactie gehad...RinkeNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:06:
Meer mensen die wel een bericht kregen dat de Surface RT woensdag verzonden zou worden maar geen verzendbevestiging hebben gekregen? Heb een mailtje gestuurd naar SURFspot maar tot op heden geen reactie. Iemand in dezelfde situatie die meer duidelijkheid heeft gekregen?
Heb jij toevallig ook de type cover erbij? Misschien dat daar toch weer leveringsproblemen mee zijn o.i.d..
Ik heb hetzelfde (+ type cover) maar het gaat mij niet om dat er leveringsproblemen zijn, maar bij mij gaat het om dat ze iets beloven maar vervolgens niet aanhouden. Ze sturen doodleuk een mail "woensdag wordt het verstuurd" en vervolgens hoor je woensdag helemaal niets. Je moet er zelf weer achteraan wat er aan de hand is. Je krijgt nergens antwoord op. Ook op facebook werd mij vandaag een antwoord beloofd maar nog steeds niets gehoord.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:10:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. 13-08 de surface met type cover besteld en hij zou dus woensdag verzonden worden maar dat is niet gebeurd. Ik heb eveneens een mail gestuurd, maar ook nog geen reactie gehad...
Heb jij toevallig ook de type cover erbij? Misschien dat daar toch weer leveringsproblemen mee zijn o.i.d..
Zij horen initiatief te tonen. Zij horen ons te informeren en daarom ben ik zo gefrustreerd over Surfspot. En dat mensen die vier dagen geleden hebben besteld wel gewoon geleverd krijgen.
Hmm.. hoop dat ik geen spijt krijg van deze tablet..
Prijzen van deze jongen zijn vrij vergelijkbaar:
http://www.tabletsmagazin...11-pro-windows-8-tablets/
Prijzen van deze jongen zijn vrij vergelijkbaar:
http://www.tabletsmagazin...11-pro-windows-8-tablets/
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens hoor. De communicatie is inderdaad erg slecht. Als je zegt woensdag te verzenden en dat gebeurt niet, dan verwacht je toch op z'n minst een mailtje met opheldering en excuses. Is toch een kleine moeite, maar in plaats daarvan moet je er weer zelf achteraan en dan wordt er ook nog is heel traag gereageerd op mail.
Ik ben benieuwd of ik überhaupt morgen nog wel reactie krijg.
Ik ben benieuwd of ik überhaupt morgen nog wel reactie krijg.
Bij deze actie zat toch ook Office 2013? Bij mij staat er een evaluatieversie op, maar het zou toch de studentenversie zijn? Hoe activeer ik die?
Zou met de Windows Update mee moeten gaan, dan komt 'ie op de volledige versie uit.
Eindelijk vanaf de Surface mijn eerste bericht. Eerste bevindingen tot nu toe.
Bij het aanzetten bleek de accu compleet leeg. Model is van september 2013.
Toen in het eerste installatie scherm zag viel me op dat er geen NL bij stond. Enkel Engels, Duits en Frans. Na de installatie wel het taalpakket kunnen installeren alleen blijf je bij het inloggen Engels termen zien.
Daarna meteen de Surface geregistreerd bij MS. Garantie tot 29-12-2015! Het rare is dat er bij mij ook een Cyaan Touch Cover bij staat met de zelfde garantie termijn, echter heb ik deze niet besteld en zat deze ook niet in de doos?
Voor de rest een erg mooie mooie tablet!
Bij het aanzetten bleek de accu compleet leeg. Model is van september 2013.
Toen in het eerste installatie scherm zag viel me op dat er geen NL bij stond. Enkel Engels, Duits en Frans. Na de installatie wel het taalpakket kunnen installeren alleen blijf je bij het inloggen Engels termen zien.
Daarna meteen de Surface geregistreerd bij MS. Garantie tot 29-12-2015! Het rare is dat er bij mij ook een Cyaan Touch Cover bij staat met de zelfde garantie termijn, echter heb ik deze niet besteld en zat deze ook niet in de doos?
Voor de rest een erg mooie mooie tablet!
Eeen Surface RT behoort standaard Office 2013 te bevatten, dat is nu juist één van de sterkste punten.Japsuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:48:
Bij deze actie zat toch ook Office 2013? Bij mij staat er een evaluatieversie op, maar het zou toch de studentenversie zijn? Hoe activeer ik die?
De update zou nu juist Outlook 2013 moeten toevoegen niet het gehele Office pakket, want Word Excel en PowerPoint? behoren er al op te staan.ShitHappens schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:32:
Zou met de Windows Update mee moeten gaan, dan komt 'ie op de volledige versie uit.
Daar zou ik maar even contact over opnemen, overigens heb ik dit in ik meen dit topic al eerder gelezen te hebben. Micorosft kan de garantie aanpassen na de datum die het wel behoort te zijn.RJ-NL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:05:
Daarna meteen de Surface geregistreerd bij MS. Garantie tot 29-12-2013! Het rare is dat er bij mij ook een Cyaan Touch Cover bij staat met de zelfde garantie termijn, echter heb ik deze niet besteld en zat deze ook niet in de doos?
[ Voor 59% gewijzigd door _Dune_ op 03-10-2013 23:09 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Excuses moet 2015 zijn_Dune_ schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:06:
[...]
Eeen Surface RT behoort standaard Office 2013 te bevatten, dat is nu juist één van de sterkste punten.
[...]
De update zou nu juist Outlook 2013 moeten toevoegen niet het gehele Office pakket, want Word Excel en PowerPoint? behoren er al op te staan.
[...]
Daar zou ik maar even contact over opnemen, overigens heb ik dit in ik meen dit topic al eerder gelezen te hebben. Micorosft kan de garantie aanpassen na de datum die het wel behoort te zijn.
Volgens de Microsoft site:_Dune_ schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:06:
De update zou nu juist Outlook 2013 moeten toevoegen niet het gehele Office pakket, want Word Excel en PowerPoint? behoren er al op te staan.
"Er is een voorbeeldversie geïnstalleerd. De definitieve Office-versie wordt geïnstalleerd via Windows Update wanneer deze beschikbaar is (gratis download; ISP-tarieven gelden). Sommige functies en programma's worden niet ondersteund"
WTF! Gister stond de status nog op tussen vrijdag 4 oktober 10:30 - 12:30. En nu is ie verschoven naar zaterdag tussen 8:30 - 21:30! Status staat nog steeds op: Zending wordt voorbereid diir de verzender.
Ik heb gistermiddag zelf een pakketje verzonden om 14:00, deze wordt vandaag bezorgd.....
Ik heb gistermiddag zelf een pakketje verzonden om 14:00, deze wordt vandaag bezorgd.....
Ja, ik heb precies hetzelfde.
Eerst zou hij donderdag komen, toen vrijdag en nu weer zaterdag
terwijl ik morgen een week op vakantie ga dus alsnog een week langer moet wachten! en ik wacht al 8 weken!!!
Eerst zou hij donderdag komen, toen vrijdag en nu weer zaterdag

Verwijderd
Zending wordt voorbereid door de verzender betekent niet dat het verzonden is. Het pakketje is enkel aangmeld met een barcode.
Juist. Ze zitten gewoon keihard te liegen...Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:10:
Zending wordt voorbereid door de verzender betekent niet dat het verzonden is. Het pakketje is enkel aangmeld met een barcode.
Ten tijde van dat bericht (donderdagavond) stonden beide T&T codes nog op de status; "wordt voorbereid door verzender". Nu staat er eentje op ontvangen door PostNL, de andere is slechts de bezorgdatum naar zaterdag verplaatst. En dan is mijn werk gesloten, dus dat wordt dan pas dinsdag een keer... *zucht*SURFspot.nl Hi Rowdy,
Wij kunnen je verzekeren dat je bestelling verzonden is, echter er is tot laat woensdagavond doorgewerkt, vandaar dat we donderdagochtend de track & trace codes konden verstrekken.
Heb ze wel aangesproken op hun leugens, ben eens benieuwd wat ik daar (if any) voor antwoord op ga krijgen..
Wat een organisatie is dat Surfspot toch. Ze verschuilen zich elke keer achter Microsoft, terwijl ze zelf opzichtig de fout in gaan.
Sinds woensdag een track en tracenummer in het bezit die niet herkend wordt door track en trace. Nog geen spoor van de tablet en ben ook niet in de veronderstelling dat er al iets verstuurd is. We gaan ze maar weer eens mailen. zucht
Sinds woensdag een track en tracenummer in het bezit die niet herkend wordt door track en trace. Nog geen spoor van de tablet en ben ook niet in de veronderstelling dat er al iets verstuurd is. We gaan ze maar weer eens mailen. zucht
Die van mij komt vandaag. Ik vind persoonlijk dat best veel mensen klagen over surfspot, de levering duurt lang maar ik heb het vermoeden dat het niet allemaal aan Surfspot te verwijten is. Surfspot had als organisatie ook deze actie niet hoeven aan te bieden.mythbuster16 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:56:
Ja, ik heb precies hetzelfde.
Eerst zou hij donderdag komen, toen vrijdag en nu weer zaterdagterwijl ik morgen een week op vakantie ga dus alsnog een week langer moet wachten! en ik wacht al 8 weken!!!
Verwijderd
Mijn pakketje wordt binnen 3 uur geleverd. Hopelijk worden jullie bestellingen ook op ieder moment of tenminste binnenkort geleverd.
SS werkt ongelooflijk efficiënt. Ze hebben mij driemaal per mail en social media laten weten wat mijn track & trace code is door 3 verschillende mensen op verschillende tijdstippen(elke dag één keer). Blijkbaar vinken ze niet af wanneer een klant op de hoogte is gesteld.
En doen ze alles handmatig: het opzoeken van track & trace om het vervolgens door te geven aan de klanten. Vandaar dat ook niet iedereen gelijk op de hoogte wordt gesteld door SS. Ik vermoed dat de stagiaires de communicatie van SS afhandelen, anders ga je niet doelloos elke klant een antwoord geven die net iets anders verwoord wordt, maar wel hetzelfde betekent. Gewoon 1 duidelijk mail naar alle klanten sturen zodat ook alle klanten, die een Surface hebben besteld, op de hoogte worden gesteld.
Eergisteren kregen ze van hun leverancier te horen dat de bestellingen uitgeleverd worden. Nu zijn er 2 scenario's mogelijk:
a) De voorraad goederen zijn aanwezig, maar er is niet genoeg man en kracht om deze voorraad goederen naar de bezorger, in dit geval PostNL, te brengen.
b) De voorraad goederen zijn nog niet aanwezig, maar werden wel op voorraad geacht te zijn. En dus zijn de bestellingen onterecht of tenminste te snel als de te leveren goederen doorgegeven aan PostNL.
Edit:
Update: Ik heb inmiddels mijn Surface RT + type cover ontvangen. Ironisch genoeg word ik gefeliciteerd met mijn Surface aankoop.
Het was inderdaad vrij moeilijk om 1 te ontvangen van SS
SS werkt ongelooflijk efficiënt. Ze hebben mij driemaal per mail en social media laten weten wat mijn track & trace code is door 3 verschillende mensen op verschillende tijdstippen(elke dag één keer). Blijkbaar vinken ze niet af wanneer een klant op de hoogte is gesteld.
En doen ze alles handmatig: het opzoeken van track & trace om het vervolgens door te geven aan de klanten. Vandaar dat ook niet iedereen gelijk op de hoogte wordt gesteld door SS. Ik vermoed dat de stagiaires de communicatie van SS afhandelen, anders ga je niet doelloos elke klant een antwoord geven die net iets anders verwoord wordt, maar wel hetzelfde betekent. Gewoon 1 duidelijk mail naar alle klanten sturen zodat ook alle klanten, die een Surface hebben besteld, op de hoogte worden gesteld.
Eergisteren kregen ze van hun leverancier te horen dat de bestellingen uitgeleverd worden. Nu zijn er 2 scenario's mogelijk:
a) De voorraad goederen zijn aanwezig, maar er is niet genoeg man en kracht om deze voorraad goederen naar de bezorger, in dit geval PostNL, te brengen.
b) De voorraad goederen zijn nog niet aanwezig, maar werden wel op voorraad geacht te zijn. En dus zijn de bestellingen onterecht of tenminste te snel als de te leveren goederen doorgegeven aan PostNL.
Je doet net alsof zij vriendendienst aanbieden, ze verdienen gewoon geld met dit.Termi schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Die van mij komt vandaag. Ik vind persoonlijk dat best veel mensen klagen over surfspot, de levering duurt lang maar ik heb het vermoeden dat het niet allemaal aan Surfspot te verwijten is. Surfspot had als organisatie ook deze actie niet hoeven aan te bieden.
Edit:
Update: Ik heb inmiddels mijn Surface RT + type cover ontvangen. Ironisch genoeg word ik gefeliciteerd met mijn Surface aankoop.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 12:30 ]
Tja, als je een opdracht accepteert (en er dus geld aan verdient) is het wel handig als je de actie ook aankunt. En als je de actie niet aankunt, dien je de klant eerlijk te informeren. Nu kunnen ze duidelijk de druk vanuit Microsoft en de klant niet aan. Of kom met een goede compensatie naar de klant toe.Termi schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Die van mij komt vandaag. Ik vind persoonlijk dat best veel mensen klagen over surfspot, de levering duurt lang maar ik heb het vermoeden dat het niet allemaal aan Surfspot te verwijten is. Surfspot had als organisatie ook deze actie niet hoeven aan te bieden.
Volgens microsoft komt er geen compensatie of althans niet binnenkort: "over compensatie is op dit moment niets bekend, allereerst concentreren we ons op het uitleveren van alle Surface RT tablets. Groet, M****"
tenzij het compensatie puur vanuit Surfspot wordt geregeld maar daar zou ik helemaal niet op hopen. Als het goed is krijg ik vandaag antwoord vanuit Microsoft wat er nu aan de hand is. Wel een verzending beloven maar uiteindelijk niet verzenden.
tenzij het compensatie puur vanuit Surfspot wordt geregeld maar daar zou ik helemaal niet op hopen. Als het goed is krijg ik vandaag antwoord vanuit Microsoft wat er nu aan de hand is. Wel een verzending beloven maar uiteindelijk niet verzenden.
[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 04-10-2013 12:40 ]
Verwijderd
En weer zitten Twitteren, mijn huisgenoot had OOK een Surface besteld (week terug) en dat was de levering van gisteren, wist ik (ook) niet. Kortom: mijn tablet is sinds 4 augustus nog niet binnenVerwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:20:
Ik wacht al sinds 4 augustus. Zwarte 2 weken terug ontvangen. De cyan na 2 maanden nog niet binnen. Nu wel, echter hebben ze zwart in plaats van cyan geleverd. Echt, ik ben er zooooooooo klaar mee.
Ik heb hem inmiddels alweer 24 uur binnen maar mijn status bij surfspot is nog steeds in behandeling. Blijven vragen via mail/social media blijkt enige accurate manier te zijn om te weten waar je bestelling is.
Ook bij mij is de datum van ontvangst verzet naar morgen.. wordt het echt kotsbeu op deze manier.
Ik ga nu even naar PostNL bellen of die inderdaad al bij hun ligt.. wat ik betwijfel.
Surfspot beweert dit namelijk.
Zojuist PostNL Gebeld. Zij zeggen inderdaad dat het zou kunnen dat het pakket al bij postNL ligt, ook al heeft het nog de status dat hij wordt voorbereid door de verzender. Er zijn sinds gisteravond/vanmorgen vertragingen met het doorvoeren van de pakketten door de vele pakketten die verstuurd moeten worden. Maar het leek ze wel heel sterk dat het pakket al sinds woensdag bij ze ligt. Aangezien de vertraging nooit langer duurt dan 28 uur. Dit zou dus betekenen dat het pakket of gisteren pas bij ze is aangekomen en nog ingescand moet worden, of dat hij gewoon nog niet bij PostNL Ligt.
Als het pakket vandaag door PostNL wordt gescand en het eerste balkje in de status groen wordt kunnen we er in ieder geval van uit gaan tijd hij er morgen is.
Ik ga nu even naar PostNL bellen of die inderdaad al bij hun ligt.. wat ik betwijfel.
Surfspot beweert dit namelijk.
Zojuist PostNL Gebeld. Zij zeggen inderdaad dat het zou kunnen dat het pakket al bij postNL ligt, ook al heeft het nog de status dat hij wordt voorbereid door de verzender. Er zijn sinds gisteravond/vanmorgen vertragingen met het doorvoeren van de pakketten door de vele pakketten die verstuurd moeten worden. Maar het leek ze wel heel sterk dat het pakket al sinds woensdag bij ze ligt. Aangezien de vertraging nooit langer duurt dan 28 uur. Dit zou dus betekenen dat het pakket of gisteren pas bij ze is aangekomen en nog ingescand moet worden, of dat hij gewoon nog niet bij PostNL Ligt.
Als het pakket vandaag door PostNL wordt gescand en het eerste balkje in de status groen wordt kunnen we er in ieder geval van uit gaan tijd hij er morgen is.
[ Voor 63% gewijzigd door denkeldermans op 04-10-2013 14:21 ]
Nauwelijks. Denk in de praktijk misschien wel verlies, gezien de hoeveelheid communicatie die ze hebben moeten doen. Natuurlijk is de communicatie grotendeels hun eigen schuld/puinhoop, maar je kunt dus niet stellen dat ze er echt op verdienen. Het is gewoon een gunst dat ze dit gedaan hebben. Het is sowieso een ad hoc actie, met grote afhankelijkheid van de leverancier. De leverancier is een groot en zeer gerenommeerd bedrijf, dus ze hebben wellicht meer vertrouwen gehad daarin, dan is waargemaakt.[b]tafelkleed12 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:43:
Je doet net alsof zij vriendendienst aanbieden, ze verdienen gewoon geld met dit.
Wat dat betreft vind ik het belachelijk als MS niet gaat compenseren. Zij hebben de puinhoop veroorzaakt, Surfspot heeft het alleen erger gemaakt dmv de communicatie.
Desalniettemin vind ik dat er hier extreem veel zeikerds zitten. Echte Nederlands, het is niet goed of het deugt niet. Als je nu al 2 maanden wacht op de Surface (zoals ik ook!), hoe vervelend ook, dan maakt die laatste dag echt geen hout uit. Het kan wellicht onhandig uitkomen, maar dat had 2 dagen geleden ook gekund. Ik las gisteren zelfs een of andere malloot die ze in gebreke ging stellen, omdat de bezorging nu op een verkeerd tijdstip kwam. Wisten jullie dat stress een van de grootste veroorzakers is van hart- en vaatziekten?
Ik sluit me hier volledig bij aan. Wees blij dat Surfspot deze actie heeft gedaan.Martao schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
Nauwelijks. Denk in de praktijk misschien wel verlies, gezien de hoeveelheid communicatie die ze hebben moeten doen. Natuurlijk is de communicatie grotendeels hun eigen schuld/puinhoop, maar je kunt dus niet stellen dat ze er echt op verdienen. Het is gewoon een gunst dat ze dit gedaan hebben. Het is sowieso een ad hoc actie, met grote afhankelijkheid van de leverancier. De leverancier is een groot en zeer gerenommeerd bedrijf, dus ze hebben wellicht meer vertrouwen gehad daarin, dan is waargemaakt.
Wat dat betreft vind ik het belachelijk als MS niet gaat compenseren. Zij hebben de puinhoop veroorzaakt, Surfspot heeft het alleen erger gemaakt dmv de communicatie.
Desalniettemin vind ik dat er hier extreem veel zeikerds zitten. Echte Nederlands, het is niet goed of het deugt niet. Als je nu al 2 maanden wacht op de Surface (zoals ik ook!), hoe vervelend ook, dan maakt die laatste dag echt geen hout uit. Het kan wellicht onhandig uitkomen, maar dat had 2 dagen geleden ook gekund. Ik las gisteren zelfs een of andere malloot die ze in gebreke ging stellen, omdat de bezorging nu op een verkeerd tijdstip kwam. Wisten jullie dat stress een van de grootste veroorzakers is van hart- en vaatziekten?
De vraag was gewoon veel te groot maar dat kan je Surfspot niet verwijten. Het enige vervelende is de slechte communicatie. Uiteindelijk is bij mij alles goedgekomen. 4,5 week wachten maar dan heb je ook een mooie tablet voor een super prijs!
True. Ik heb ze er op aangesproken dat het te begrijpen is dat het eea later komt, en ook dat men als ze dan woensdag in een keer een vrachtwagenlading binnen hebben gekregen die natuurlijk niet in een keer kunnen uitleveren. Da's allemaal te begrijpen.
Maar zeg dat dan gewoon. Da's niet fijn om te horen, da's niet leuk, maar tenminste wel duidelijk. Dat het later komt is jammer, maar zal me verder aan m'n reet roesten. Maar dat liegen, "ik kan je verzekern dattie woensdag verstuurd is" terwijl dat niet zo is, dáár gaan m'n nekharen recht van overeind staan..
En qua compensatie, ag. Het zou prettig zijn als Microsoft iets zou doen. Het zou ze sieren, en ze kunnen relatief goedkoop/eenvoudig zieltjes winnen. Maar als dat niet zo is, jammer joh. Ik hecht dan meer waarde aan een goede aftersales, en zoals ik dat hier en in het andere topic lees is dat meer dan uitstekend te noemen..
Maar zeg dat dan gewoon. Da's niet fijn om te horen, da's niet leuk, maar tenminste wel duidelijk. Dat het later komt is jammer, maar zal me verder aan m'n reet roesten. Maar dat liegen, "ik kan je verzekern dattie woensdag verstuurd is" terwijl dat niet zo is, dáár gaan m'n nekharen recht van overeind staan..

En qua compensatie, ag. Het zou prettig zijn als Microsoft iets zou doen. Het zou ze sieren, en ze kunnen relatief goedkoop/eenvoudig zieltjes winnen. Maar als dat niet zo is, jammer joh. Ik hecht dan meer waarde aan een goede aftersales, en zoals ik dat hier en in het andere topic lees is dat meer dan uitstekend te noemen..
Verwijderd
Verlies geloof ik sowieso niet, ze hebben niet voor niets de administratieve kosten doorberekend aan de klanten. Aangezien SS enkel de communicatie doet over de leveringen en de bestellingen doorgeeft aan hun leverancier maken ze relatief minder kosten per bestelling naarmate de bestellingen toenemen. Gezien de garantie direct via Microsoft gaat hoeven zij ook geen noemenswaardige potje te reserveren voor aftersales.Martao schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
Nauwelijks. Denk in de praktijk misschien wel verlies, gezien de hoeveelheid communicatie die ze hebben moeten doen. Natuurlijk is de communicatie grotendeels hun eigen schuld/puinhoop, maar je kunt dus niet stellen dat ze er echt op verdienen. Het is gewoon een gunst dat ze dit gedaan hebben. Het is sowieso een ad hoc actie, met grote afhankelijkheid van de leverancier. De leverancier is een groot en zeer gerenommeerd bedrijf, dus ze hebben wellicht meer vertrouwen gehad daarin, dan is waargemaakt.
Volgens postNL is ie, na 2 maanden en 3 dagen, dan toch echt binnen!
Al zou het me niks verbazen dat als ik straks erachter kom dat ik of een verkeerde kleur heb gekregen of er iets mis mee is...

Al zou het me niks verbazen dat als ik straks erachter kom dat ik of een verkeerde kleur heb gekregen of er iets mis mee is...

Verwijderd
Ik heb nog steeds geen reactie op m'n mail van gisteren ochtend gekregen. Ik vind het al vrij belachelijk dat je er zelf achteraan moet gaan als zij hun beloftes niet nakomen, maar dat je vervolgens gewoon geen reactie krijgt, vind ik echt niet kunnen. Straks nog maar een mail sturen, misschien dat je wel reactie krijgt als je een beetje pusht.
Hier ook na 51 dagen is tie eindelijk binnen gekomen vanmiddag! Ben er heel blij mee en voor het geld is het de aankoop dubbel en dwars waard geweest!
Na de e-mail gekregen te hebben dat 'ie woensdag verzonden zou worden was mijn hoop groot. Donderdag niets binnengekregen en de gestuurde track and trace code was niet traceerbaar via postNL website. Gisteren via facebook het bericht gekregen dat hij vandaag geleverd zou worden... en hij is nog steeds niet geleverd. Stiekem blijf ik hopen, maar ik denk dat ik zo onderhand de hoop wel kan laten schieten op een levering vandaag.
Op de eerder opmerkingen waarom wij zo 'zeiken'. Het zou allemaal geen probleem zijn als ze een datum geven en zich daar dan daadwerkelijk aan houden. De vaagheid en valse beloftes maken het toch daadwerkelijk erg frustrerend. '30 dagen wachten.. kan je er nog wel één blijven wachten...' kan je beter vertalen als: 30 dagen vol vaagheid verwachting, (weer) teleurstelling en vaagheid over een daadwerkelijke levertijd.
2cents.
Op de eerder opmerkingen waarom wij zo 'zeiken'. Het zou allemaal geen probleem zijn als ze een datum geven en zich daar dan daadwerkelijk aan houden. De vaagheid en valse beloftes maken het toch daadwerkelijk erg frustrerend. '30 dagen wachten.. kan je er nog wel één blijven wachten...' kan je beter vertalen als: 30 dagen vol vaagheid verwachting, (weer) teleurstelling en vaagheid over een daadwerkelijke levertijd.
2cents.
Is bij iemand waarbij de verzenddatum is verschoven naar morgen de status al veranderd van de track en trace code?
Als die vandaag nog niet veranderd is dan kan ik er van uit gaan dat het pakketje niet bij PostNL ligt.
Soms wordt het echter wel pas om 00:00 aangepast.
Als die vandaag nog niet veranderd is dan kan ik er van uit gaan dat het pakketje niet bij PostNL ligt.
Soms wordt het echter wel pas om 00:00 aangepast.
Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.