De aanbieding loopt nog, dus wat dat betreft kan het. Je zult alleen wel heel lang geduld moeten gaan hebben.
Ja, een beetje wel. Maar 3 weken vind ik nog te overzien, alleen komt op het moment dat die van mij dan geleverd wordt ook de Surface 2 uit. Zal de Surface RT dan heel snel verouderd zijn?
qua wat? er is bekend dat de nieuwe covers bijna allemaal ook op de surface RT gaan werken,Japsuh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:02:
Ja, een beetje wel. Maar 3 weken vind ik nog te overzien, alleen komt op het moment dat die van mij dan geleverd wordt ook de Surface 2 uit. Zal de Surface RT dan heel snel verouderd zijn?
en qua software draait de 2 exact hetzelfde (Windows 8.1 RT)..
dus op de hogere snelheid/beter scherm zijn er geen grote veranderingen waardoor je straks niks meer hebt aan een surface RT..
en aangezien MS altijd heel lang ondersteuning blijft bieden qua OS, denk ik dat we nog wel een aantal updates mee kunnen.
Als prijs geen rol bij je speelt, dan zou ik gewoon voor de Surface 2 gaan. Een no-brainerJapsuh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:24:
Oké, dank je wel voor je reactie. Ik ga nog even twijfelen ondertussen
Snel verouderen is erg vaag. Je kunt met de RT ook prima uit de voeten. Het kan wat de Surface 2 ook kan. Alleen heeft de Surface 2 wat betere hardware.
mee eensTemo44 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:39:
[...]
Als prijs geen rol bij je speelt, dan zou ik gewoon voor de Surface 2 gaan. Een no-brainer.
Snel verouderen is erg vaag. Je kunt met de RT ook prima uit de voeten. Het kan wat de Surface 2 ook kan. Alleen heeft de Surface 2 wat betere hardware.
dan is nieuwe altijd beter
of twijfel je tussen geen tablet / surface? of tussen een surface of IOS/android tablet?
ik dacht zelf dat de surface minder handig zou zijn dan een ipad (omdat ik daar bekend mee ben), maar ik ben daar helemaal van terug gekomen, vind een surface qua OS een stuk fijner dan IOS. je kunt makkelijk bij alle files, even USB stick eraan koppelen of iets, en het werkt allemaal.. HDMI out zonder converters etc. ook (inmiddels) probleemloos te gebruiken..
het enige wat je "mist" is de mogelijkheid om exe files te openen, maar dat komt echt alleen maar omdat je de beschikking hebt over een desktop modus. als die er niet was geweest, had je het ook niet gemist.
maar puur omdat het op windows lijkt verwacht je meteen wat je met je normale PC/laptop zou kunnen, nu ook werkt. en dat is in het begin even wennen, maar nu heb ik daar eigenlijk al geen last meer van. je moet je bij de surface RT/2 (met win RT) gewoon instellen op een tablet OS, dan bevalt het prima!
Eigenlijk zijn er een aantal twijfels:
- ik heb een MacBook en een iPhone, zou een iPad dan niet veel handiger zijn?
- is het überhaupt handig een Surface? Ik wil hem vooral voor schoolzaken gebruiken (=vooral lezen van artikelen en documenten typen) en thuis op de bank een beetje surfen etc.
- is de Surface wel geschikt, want heel veel positieve verhalen lees ik er niet over
Geld speelt zeker wel een rol, het liefst zo goedkoop mogelijk. Echter, als ik nu meteen met een verouderd apparaat zit dat maar een jaar meegaat ben ik op de lange termijn duurder uit.
Dat ik er geen normale Windows programma's op kan draaien maakt mij niet zoveel uit, ik gebruik nu toch geen Windows én op een iPad kan dat ook niet.
Bedankt voor jullie input tot dusver in ieder geval!
- is het überhaupt handig een Surface? Ik wil hem vooral voor schoolzaken gebruiken (=vooral lezen van artikelen en documenten typen) en thuis op de bank een beetje surfen etc.
- is de Surface wel geschikt, want heel veel positieve verhalen lees ik er niet over
Geld speelt zeker wel een rol, het liefst zo goedkoop mogelijk. Echter, als ik nu meteen met een verouderd apparaat zit dat maar een jaar meegaat ben ik op de lange termijn duurder uit.
Dat ik er geen normale Windows programma's op kan draaien maakt mij niet zoveel uit, ik gebruik nu toch geen Windows én op een iPad kan dat ook niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Japsuh op 25-09-2013 14:05 ]
lees het surface topic eens door...... vragen als deze worden om de dag gesteld. op alle drie je vragen is het antwoord "ja"Japsuh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:03:
Heb ik doorgelezen, alleen ik twijfel nog steeds. Het was ook niet echt een vraag meer, ik zette alleen mijn twijfels even op een rijtje.
Macbook + iphone, is een ipad misschien handiger, want ik weet niet wat jij ermee wilt doen? dan met name de koppeling tussen deze apparaten..Japsuh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:03:
voor schoolzaken, kun je natuurlijk juist gebruik maken van de surface, want office.
meer is denk ik niet nodig? vind je het touch cover niet lekker werken bestel je m zonder en neem je een (draadloos) toetsenbord.. evt met mini dongle of via bluetooth..
is de surface geschikt, vraag is waarvoor? veel positieve verhalen lees je niet, omdat hij in mijn opzicht ondergewaardeerd wordt, om de reden die ik boven aangaf (men verwacht een full win 8 )..
bovendien had ik er voor de studentenactie ook nog nooit van gehoord, dus misschien komt het ook door slechte marketing?
voordeel is dat je meer lokaal kunt doen, maar het kan wel online (skydrive/dropbox).
als geld een rol speelt, zou ik alleen de tablet kopen, kost je 200, bevalt het absoluut niet kun je m ook nog wel voor die prijs verkopen, omdat de surface nieuw zonder studentenkorting alsnog 350 is, en de surface 2 450 zonder covers.. dat moet je wel redden lijkt mij.
(al denk ik niet dat je er spijt van krijgt, het is wel van Microsoft dus ect crap is het natuurlijk niet).
[ Voor 3% gewijzigd door Richard89 op 25-09-2013 14:14 ]
De koppeling met mijn MacBook en iPhone zijn vooral de contacten, agenda's, tabbladen die automatisch via iCloud worden gesynchroniseerd.
Aan de andere kant: voor 250,- kan ik ook niet heel veel verwachten en heb ik wel een mooi apparaat (ik heb hem bij de Saturn uitgeprobeerd, werkt wel prima alleen opstarten van sommige dingen gaat vrij traag, maar als iets geopend is werkt het wel snel).
Als ik hem koop, neem ik wel de cover erbij, want los koop je die niet voor 50,-. Anders moet je toch weer een andere cover kopen om hem een beetje te beschermen.
Aan de andere kant: voor 250,- kan ik ook niet heel veel verwachten en heb ik wel een mooi apparaat (ik heb hem bij de Saturn uitgeprobeerd, werkt wel prima alleen opstarten van sommige dingen gaat vrij traag, maar als iets geopend is werkt het wel snel).
Als ik hem koop, neem ik wel de cover erbij, want los koop je die niet voor 50,-. Anders moet je toch weer een andere cover kopen om hem een beetje te beschermen.
Verwijderd
laatste dagen om te bestellen, de actie gaat aflopen.
www.surfspot.nl
http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html
www.surfspot.nl
http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html
[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 25-09-2013 17:34 ]
Verwijderd
Toch wel interessant:
Iemand op fb: 'Ik wacht nu drie weken, wanneer krijg ik mijn surface nou precies (1054626)?'
SS: 'Naar verwachting zal jouw bestelling uiterlijk half oktober aan je uitgeleverd worden, wanneer de exacte leverdatum bekend is zullen wij je hiervan berichten.'
Iemand op fb: 'Ik wacht nu drie weken, wanneer krijg ik mijn surface nou precies (1054626)?'
SS: 'Naar verwachting zal jouw bestelling uiterlijk half oktober aan je uitgeleverd worden, wanneer de exacte leverdatum bekend is zullen wij je hiervan berichten.'
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 18:01 ]
Heb nog contact gehad met Surfspot.
De verwachting is dat aanstaande vrijdag de exacte datum van levering bekend wordt voor degene die voor 5 september(?) besteld hebben.
Deze datum zal dan liggen in de komende week. Dus dan worden de tablets waaronder die van mij volgende week uitgeleverd.
De verwachting is dat aanstaande vrijdag de exacte datum van levering bekend wordt voor degene die voor 5 september(?) besteld hebben.
Deze datum zal dan liggen in de komende week. Dus dan worden de tablets waaronder die van mij volgende week uitgeleverd.
Verwijderd
Ik heb hem gisteren gecancelled, en serieus, ik heb mezelf in tijden niet zo goed gevoeld. Moet er niet aan denken iets gekocht te hebben terwijl je voor ietsje meer, Zoveel meer hebt! Nog even tijd om te sparen voor het accutoetsenbord, die komt toch pas in 2014. Heb btw nog steeds niet het geld teruggestort...
Accutoetsenbord? Dan spreken we meteen over de Surface Pro 2, die beginnen bij 900 euro, accutoetsenbord is 200 euro meen ik. Dat is niet iets wat je "ietsjes" noemt.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:39:
Ik heb hem gisteren gecancelled, en serieus, ik heb mezelf in tijden niet zo goed gevoeld. Moet er niet aan denken iets gekocht te hebben terwijl je voor ietsje meer, Zoveel meer hebt! Nog even tijd om te sparen voor het accutoetsenbord, die komt toch pas in 2014. Heb btw nog steeds niet het geld teruggestort...
"Ietsje meer"? Het is het dubbele bedrag. Ik heb gewacht tot de aankondiging van de nieuwe Surface lijn, en ik denk toch dat ik mee ga doen aan de actie icm de type cover. Ik heb vandaag weer in de winkel met de RT in mijn handen gestaan, en ik vind het scherm goed genoeg. De apps starten alleen wat langzaam op, dat is het enige waardoor ik twijfel of ik geen spijt krijg. Maar ik hoor verhalen dat het met 8.1 allemaal wat sneller moet gaan. Ik denk ook dat de RT nog wel een jaar of 1,5 mee kan, en zich prima kan meten met de restVerwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:39:
De Power Cover werkt ook op de surface 2lordMocro schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:48:
[...]
Accutoetsenbord? Dan spreken we meteen over de Surface Pro 2, die beginnen bij 900 euro, accutoetsenbord is 200 euro meen ik. Dat is niet iets wat je "ietsjes" noemt.
http://reviews.cnet.com/8...docking-station-hands-on/
There's one other new cover, and it's the one I'd buy: the Power Cover (price not available yet), a thicker Type Cover accessory that adds a battery pack, adding 50 percent more battery life, and charges the Surface (Surface 2, Surface Pro, and Surface Pro 2 -- again, sorry Surface RT users) in your bag when not in use.
Volgens mij staat er gewoon een termijn van 30 dagen voor om geld retour te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:39:
Mensen denken volgens mij echt dat zo'n organisatie continu let op annuleringen om geld terug te storten.
Daar hebben ze geen haast mee, als ze t snel doen is t mooi mee genomen, toch? :-)
En ietsje meer, ongeveer het dubbele he? 200 voor de surface rt, 450 voor de surface 2.
Ik heb vandaag (op een MS Dev Camp) de Surface 2 even in m'n handen gehad. Scherper scherm, iets lichter maar voor de rest.? Die in trappen verstelbare kickstand is handig. Ja, hij is iets sneller, maar daar merkte ik zo snel weinig van, voor mijn gevoel ging het openen van de Apps etc niet enorm veel sneller.
Ik laat lekker mijn bestelling staan, is halverwege augustus besteld dus hopelijk vrijdag meer nieuws.
Kanttekening over de prijs; je krijgt 2 jaar lang 200GB SkyDrive opslag bij de Surface 2. Ik weet niet precies wat dat kost, maar ik zag dat 100GB zo'n 50$ jaar kost. Dus dat is ook nog iets wat je mee kunt nemen in je afweging, mocht je in het dilemma zitten om deze te annuleren..
Ik laat lekker mijn bestelling staan, is halverwege augustus besteld dus hopelijk vrijdag meer nieuws.
Kanttekening over de prijs; je krijgt 2 jaar lang 200GB SkyDrive opslag bij de Surface 2. Ik weet niet precies wat dat kost, maar ik zag dat 100GB zo'n 50$ jaar kost. Dus dat is ook nog iets wat je mee kunt nemen in je afweging, mocht je in het dilemma zitten om deze te annuleren..
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
awesome! Bedankt voor het delen van je ervaringRowdy.nl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:16:
Ik heb vandaag (op een MS Dev Camp) de Surface 2 even in m'n handen gehad. Scherper scherm, iets lichter maar voor de rest.? Die in trappen verstelbare kickstand is handig. Ja, hij is iets sneller, maar daar merkte ik zo snel weinig van, voor mijn gevoel ging het openen van de Apps etc niet enorm veel sneller.
Ja, en als ik het me goed herinner kun je ook 1 jaar lang gratis bellen met Skype, internationaal! Plus gratis gebruik van alle Microsoft WiFi hotspots, alhoewel die hier in Nederland er natuurlijk niet veel zijn.Rowdy.nl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:16:
Mijn Surface met cyaan is na klagen bij surfspot ook binnen.
Kennelijk al een paar keer geprobeerd te leveren, maar dan geen briefje of zo achterlaten
Kennelijk al een paar keer geprobeerd te leveren, maar dan geen briefje of zo achterlaten

Oh? Wanneer had je hem besteld?DarkChylde schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:46:
Ik had hem op 8 augustus besteld, en heb nog niets gehoord .. (sinds de officiele Microsoft brief)
29 juli, dus mocht onderhand ook wel..jkommeren schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:27:
[...]
Oh? Wanneer had je hem besteld?
Ik had hem op 8 augustus besteld, en heb nog niets gehoord .. (sinds de officiele Microsoft brief)
Voor wat het waard is
@SURFSPOTNL Aangezien dit de enige manier schijnt te zijn om op de hoogte te blijven. Surface order 1047691. Hoe staat het ermee? bvd.
@Mink Microsoft heeft aangegeven begin oktober te leveren. Helaas hebben we nog geen concrete levertijd.
23 aug besteld en betaald
*edit: losse surface besteld
@SURFSPOTNL Aangezien dit de enige manier schijnt te zijn om op de hoogte te blijven. Surface order 1047691. Hoe staat het ermee? bvd.
@Mink Microsoft heeft aangegeven begin oktober te leveren. Helaas hebben we nog geen concrete levertijd.
23 aug besteld en betaald
*edit: losse surface besteld
[ Voor 6% gewijzigd door minkjaah op 27-09-2013 13:08 ]
Verwijderd
Ga ik morgen ook nog een keer achteraan, hier 4 augustus en ook nog niet binnen! (cyaan)DarkChylde schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:46:
Hier ook cyaan nog niet binnen. Ik heb ook al een week of 7 geleden besteld.....Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:56:
[...]
Ga ik morgen ook nog een keer achteraan, hier 4 augustus en ook nog niet binnen! (cyaan)
Bizar...
Verwijderd
Heb mijn surface op 12 september besteld, net een mailtje gekregen dat ie verzonden is. Beetje oneerlijk voor de meeste hier moet ik toegeven.
Met Cover?Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:24:
Heb mijn surface op 12 september besteld, net een mailtje gekregen dat ie verzonden is. Beetje oneerlijk voor de meeste hier moet ik toegeven.
Ja same here, 15 sept besteld (32gb met touch cover) en om een uur of elf mailtje gehad dat hij verzonden is.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:24:
Vindt het ergens wel lullig, maar aan de andere kant is het pakjesavond voor mij vanavond
Interessant is welke kleur touchcover. De zwarte blijken niet zo'n probleem te zijn, cyaan, wit en type alsmede losse Surfaces lijken een groter probleem te zijn.Relis schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:53:
[...]
Ja same here, 15 sept besteld (32gb met touch cover) en om een uur of elf mailtje gehad dat hij verzonden is.
Vindt het ergens wel lullig, maar aan de andere kant is het pakjesavond voor mij vanavond
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Yep! same here!!!Rowdy.nl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:55:
[...]
Interessant is welke kleur touchcover. De zwarte blijken niet zo'n probleem te zijn, cyaan, wit en type alsmede losse Surfaces lijken een groter probleem te zijn.
Heb 16 september de Surface RT met zwarte touch cover besteld, net een melding gekregen dat deze verstuurd is!!
... ben benieuwd wanneer hij binnenkomt
Zwart, had ik even moeten vermeldenRowdy.nl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:55:
[...]
Interessant is welke kleur touchcover. De zwarte blijken niet zo'n probleem te zijn, cyaan, wit en type alsmede losse Surfaces lijken een groter probleem te zijn.
Nou als hij heel vroeg verstuurd is vanochtend krijg je hem vanavond, en anders morgenmiddag lijkt me.Stef012 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:03:
[...]
Yep! same here!!!
Heb 16 september de Surface RT met zwarte touch cover besteld, net een melding gekregen dat deze verstuurd is!!
... ben benieuwd wanneer hij binnenkomt
(Aangenomen dat hij met normale pakketpost verstuurd is)
... als hij er vanavond nog niet is.... zet ik morgen mijn stoeltje bij de voordeur!!Relis schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:06:
[...]
Zwart, had ik even moeten vermelden
[...]
Nou als hij heel vroeg verstuurd is vanochtend krijg je hem vanavond, en anders morgenmiddag lijkt me.
(Aangenomen dat hij met normale pakketpost verstuurd is)
duurt lang hoor... wachten...
En ik blijf wachten sinds 1 augustus met mn witte touchcover
Haha je bent niet de enige die wacht sinds 1 augustustobitronics schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:38:
En ik blijf wachten sinds 1 augustus met mn witte touchcover
No worries, alles komt uiteindelijk binnen
Zijn er meer mensen waarbij de Surface niet goed oplaadt?
Het laad-icoontje knippert elke seconde en ook de schermhelderheid knippert elke seconde.
Soms als ik de adapter los en opnieuw vast maak gaat het goed. Zojuist moest ik echt wiebelen en duwen met het stekkertje. Van zo'n magnetische aansluiting had ik "always grip" verwacht.
Als hij dat knippergedrag vertoont brandt het lampje op de connector niet.
Het laad-icoontje knippert elke seconde en ook de schermhelderheid knippert elke seconde.
Soms als ik de adapter los en opnieuw vast maak gaat het goed. Zojuist moest ik echt wiebelen en duwen met het stekkertje. Van zo'n magnetische aansluiting had ik "always grip" verwacht.
Als hij dat knippergedrag vertoont brandt het lampje op de connector niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Eagle Creek op 27-09-2013 13:55 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hiero zou die vorige week donderdag verzonden zijn door Microsoft. Op dit moment is er nog niets binnen bij mijn studievereniging, lekker dan!
Kleine update / vervolg twitter op mijn eerdere reactie;
@SURFSPOTNL Oke. Maar hoe kan t dat mensen op diverse forums aangeven op 12-15-16 sep besteld te hebben en deze week binnen krijgen.
SURFspot.nl @SURFSPOTNL 3m
@Mink heb je een idee waar ze het gekocht hebben? Voor jou iig goed nieuws,jouw surface wordt woensdag met 99% zekerheid verzonden.
Losse surface besteld op 23 aug.
@SURFSPOTNL Oke. Maar hoe kan t dat mensen op diverse forums aangeven op 12-15-16 sep besteld te hebben en deze week binnen krijgen.
@Mink heb je een idee waar ze het gekocht hebben? Voor jou iig goed nieuws,jouw surface wordt woensdag met 99% zekerheid verzonden.
Nou, toenet dan ook een bericht gekregen van Microsoft
. Ben benieuwd of hij dan ook op dezelfde dag geleverd wordt...
Uw bestelling van de Microsoft Surface wordt vandaag verzonden. Wij hopen dat u, ondanks het lange wachten toch veel plezier van uw device zult gaan hebben!
Mochten wij u in de toekomst ergens mee kunnen helpen op IT-gebied, laat het ons dan gerust weten. Ook voor andere zaken dan tablets, staat ons Educatie-team u graag te woord.
Heb de mijne (losse Surface) 31 augustus besteld dus ik hoop ook op woensdagminkjaah schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:09:
Kleine update / vervolg twitter op mijn eerdere reactie;
Naar mijn idee is het echt zooo random allemaal. Ik zie mensen langskomen die hem later besteld hebben, maar al wel geleverd hebben gekregen. Wil best langer wachten, maar zie wel graag dat het allemaal op volgorde gebeurt anders krijg je dus boze mensen.
@rowdy_nl
@SURFSPOTNL Wordt nu as woensdag alles wat vóór 5-9 besteld is verzonden, of slechts van degenen die via Twitter/FB geklaagd hebben?
Dit klinkt goed iig... Er vroeg na mij nog iemand informatie over bestellingen van na 5 september, maar daar was nog geen antwoord op..@SURFSPOTNL
@rowdy_nl nee, gelukkig nietalle mensen die een surface hebben besteld t/m 5 september worden woensdag verzonden.
Via Surfspot heeft een studiegenoot hem vorige week besteld en binnen een week was hij binnen..
Zeker zonder cover of een zwarte uitvoering?Eagle Creek schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:05:
Via Surfspot heeft een studiegenoot hem vorige week besteld en binnen een week was hij binnen..
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
About time zeg, en dit keer accepteer ik echt geen 'sorry foutje' mails meer. Nu moeten ze er mee komen ook vind ik. Meer dan 2 maanden is echt te gek voor woorden, en dat we hier via twitter naar moeten vragen ipv dat ze gewoon even iedereen netjes op de hoogte stellen is al helemaal belachelijk.Rowdy.nl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:40:
[...]
[...]
Dit klinkt goed iig... Er vroeg na mij nog iemand informatie over bestellingen van na 5 september, maar daar was nog geen antwoord op..
Ik heb ook een Tweet naar Surfspot gestuurd en hij zou aankomende woensdag op de post worden gedaan. Met een beetje geluk heb ik hem de volgende dag binnen. Volgens Surfspot krijg ik een mailtje met daarin een T&T code
Edit: Ik had verkeerd gelezen je kan daarna dus je T&T aanvragen
Edit: Ik had verkeerd gelezen je kan daarna dus je T&T aanvragen
[ Voor 13% gewijzigd door yesjohn op 27-09-2013 23:37 ]
Ik had ook iig wel een mailtje op prijs gesteld. Verwachtingsmanagement, leerpuntje voor Surfspot.tobitronics schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:09:
[...]
About time zeg, en dit keer accepteer ik echt geen 'sorry foutje' mails meer. Nu moeten ze er mee komen ook vind ik. Meer dan 2 maanden is echt te gek voor woorden, en dat we hier via twitter naar moeten vragen ipv dat ze gewoon even iedereen netjes op de hoogte stellen is al helemaal belachelijk.
Het zal niet echt een leerpuntje zijn, het is namelijk niet dat Surfspot nu concurrentie heeft, zij hebben een monopolie van dat betreft en kunnen eigenlijk alles maken... zo ook dergelijke actie kompleet in het honderd laten lopen zonder afgestraft te worden.Rowdy.nl schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:17:
[...]
Ik had ook iig wel een mailtje op prijs gesteld. Verwachtingsmanagement, leerpuntje voor Surfspot.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Nouja de manier waarop het gebeurt kan er wel toe leiden dat mensen liever de volledige prijs betalen voor een product ergens anders waardoor surfspot hun extra 'administratiekosten' misloopt. Het prijsverschil is voor de meesten toch te groot waardoor er nog genoeg bij surfspot bestellen.
[ Voor 40% gewijzigd door hberntsen op 28-09-2013 14:11 ]
Als iets dergelijks een 100 euro goedkoper is, maar je moet er een aantal weken langer op wachten? Als de gemiddelde student dan uitwijkt naar een ander, dan geloof ik de term "arme student" ook niet meer, dat was al niet nadat ik twee jongere broertjes heb zien afstuderen....hberntsen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:09:
Nouja de manier waarop het gebeurt kan er wel toe leiden dat mensen liever de volledige prijs betalen voor een product ergens anders waardoor surfspot hun extra 'administratiekosten' misloopt. Het prijsverschil is voor de meesten toch te groot waardoor er nog genoeg bij surfspot bestellen.
Ik kan mij alleen wel voorstellen dat wanneer je de tablet wilde gaan gebruiken tijdens college's, die reeds weer begonnen zijn, je nu wel baalt als de tablet nogsteeds niet geleverd is. Zo wordt hier nog gewacht op een tablet die eind Juli, begin Augustus besteld is (witte uitvoering).
[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 28-09-2013 14:42 ]
23 augustus een surface met typecover besteld, wordt woensdag verzonden.
Hoe weet je dat die woensdag verstuurd wordt? Ik heb hem namelijk ook met zwarte typecover besteld op 18-08. Staat nog steeds op in behandeling.xstarr_ schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:05:
23 augustus een surface met typecover besteld, wordt woensdag verzonden.
Hij zal waarschijnlijk via Facebook of Twitter contact hebben gezocht. Ik ga er nu trouwens van uit dat iedereen die voor 5 september ook echt woensdag of donderdag hem krijgt, want nog meer vertraging kunnen ze naar de vroegste bestellers toe niet meer goedpraten!tjtristan schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:39:
[...]
Hoe weet je dat die woensdag verstuurd wordt? Ik heb hem namelijk ook met zwarte typecover besteld op 18-08. Staat nog steeds op in behandeling.
Ik heb een Twitter bericht gestuurd. Ik denk dat je het best contact op kan nemen via Twitter of Facebook omdat iedereen het dan kan zien en je daarom eerder reactie krijgt.
Zij.michaelscott schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:44:
[...]
Hij zal waarschijnlijk via Facebook of Twitter contact hebben gezocht. Ik ga er nu trouwens van uit dat iedereen die voor 5 september ook echt woensdag of donderdag hem krijgt, want nog meer vertraging kunnen ze naar de vroegste bestellers toe niet meer goedpraten!
Surfspot spreekt in haar berichten op facebook nu steevast over gesprekken over compensatie vanuit Microsoft, misschien dat daar nog iets moois uitrolt!
Zwarte touch._Dune_ schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:08:
[...]
Zeker zonder cover of een zwarte uitvoering?
Nou, volgens beloftes van Surfspot wordt er zeer binnenkort weer geleverd. Zou iedereen die de tablet ontvangen heeft, dit ook hier willen bijwerken?
Heb het toch ook maar gedaan. Losse surface besteld. Nu nog zien of het 3 weken of 3 maanden wachten wordt...
Ik krijg net het mailtje dat mijn tablet woensdag verstuurd wordt. Al met al heb ik er dan 4 weken op moeten wachten.
Verwijderd
Ook ik heb net een mailtje gekregen. Volgens SS wordt mijn bestelling(incluis type cover) as woensdag geleverd. Aanvankelijk kreeg ik te horen dat ik mijn bestelling half oktober kan verwachten, omdat ik op 9 sept heb besteld. Dus wie weet krijg iedereen volgende week geleverd.
Denk dus eigenlijk dat iedereen die besteld heeft voor/in eerste week september deze week geleverd gaat krijgen. Mailtje kwam wel net op tijd, als ik morgenavond nog niets gehoord had was ik ze in gebreke gaan stellen
Verwijderd
Hier ook zojuist mailtje gekregen. Zou ik dan toch eindelijk nog BINNEN 2 maanden mijn Surface RT Cyan binnenkrijgen?
Verwijderd
Heb ook zojuist een mailtje gekregen. Cyaan touch cover en Surface RT. Heb hem om 10 september besteld, hoop dat diegene die in augustus hebben besteld ook al een bezorg-bevestiging hebben gehad?
IronMan bestelde 4-8-2013 en heeft 'm nog niet, BigWillem89 een dag later en heeft 'm al 3 weken in huis. Alle Cyaan covers daarna zijn tot op heden niet uitgeleverd. De enige die hooguit nog buiten de boot kan vallen is sanane (besteldatum 27-9)
ik heb mijn cyaan al wel mogen ontvangen. 29/07 besteld.ShitHappens schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:28:
IronMan bestelde 4-8-2013 en heeft 'm nog niet, BigWillem89 een dag later en heeft 'm al 3 weken in huis. Alle Cyaan covers daarna zijn tot op heden niet uitgeleverd. De enige die hooguit nog buiten de boot kan vallen is sanane (besteldatum 27-9)
de touchcover zat wel los van de surface verpakt.....
Heb ook de mail gekregen dat ik het a.s. woensdag het verstuurd krijg. Maar weer o zo irritant dat je de track and trace code alleen kunt krijgen als je erom vraagt... Dus moet weer een e-mail sturen...
Maarja, in ieder geval blij dat het nog maar 3 dagen zal duren.

Maarja, in ieder geval blij dat het nog maar 3 dagen zal duren.
15 september besteld met type cover en vandaag mail gekregen dat woensdag 2 oktober opgestuurd gaat worden.
Hier 22 augustes besteld zonder cover. Hij word woensdag 2 oktober verstuurd
Oh, dan zat dat nog in in het overzicht.DarkChylde schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:50:
[...]
ik heb mijn cyaan al wel mogen ontvangen. 29/07 besteld.
de touchcover zat wel los van de surface verpakt.....
Het klopt dat die los zitten, het zijn 2 aparte producten. In de winkel kun je de cyaan cover ook niet in één pakket krijgen met de tablet, zoals dat wel met de zwarte cover kan.
Ik had mijn eerste bestelling geannuleerd van 29-8 en op 24-9 weer een bestelling geplaatst voor de cyaan versie. Heb hier geen mail gehad van levering of iets dergelijks, waarschijnlijk wordt t half oktober?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Op mijn school is vandaag de RT met zwarte touch cover binnen gekomen
. Straks maar eens gaan ophalen
18 september pas besteld en ook gisteren een mail ontvangen met het bericht dat hij woensdag wordt verstuurd!!
Bestelling: Surface met Cyaan Touchcover
Dit terwijl ik vorige week nog een mail kreeg van Surfspot dat het niet eerder werd dan halverwege oktober...
Dit mailtje had ik dus niet verwacht, maar het wordt wel op prijs gesteld!
2 weken na bestelling zou hij dus al binnen moeten zijn.
Bestelling: Surface met Cyaan Touchcover
Dit terwijl ik vorige week nog een mail kreeg van Surfspot dat het niet eerder werd dan halverwege oktober...
Dit mailtje had ik dus niet verwacht, maar het wordt wel op prijs gesteld!
2 weken na bestelling zou hij dus al binnen moeten zijn.
Verwijderd
Misschien ben ik zwaar afgestraft door mijn vele spammen, heb SURFspot namelijk, bij uitblijven van reactie elke dag netjes een reminder gestuurd, met uitzondering van het weekend. Voor mij was/is het onacceptabel dat er zo'n gebrek aan communicatie is, na een paar dagen werd ik netjes elke keer binnen een uur te woord gestaan per DM. Lang duurt het sowieso, heb de zwarte RT nu al 2 weken in huis, de Cyan duurt ECHT te lang.ShitHappens schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:28:
Verwijderd
Via facebook krijg je sneller een reactie, meestal binnen enkele uren als je voor 5'en op werkdag een reactie plaatst. Kreeg zelfs reactie nb op zaterdag. Moet wel zeggen dat het gegeven reactie nietszeggend is.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:20:
[...]
Misschien ben ik zwaar afgestraft door mijn vele spammen, heb SURFspot namelijk, bij uitblijven van reactie elke dag netjes een reminder gestuurd, met uitzondering van het weekend. Voor mij was/is het onacceptabel dat er zo'n gebrek aan communicatie is, na een paar dagen werd ik netjes elke keer binnen een uur te woord gestaan per DM. Lang duurt het sowieso, heb de zwarte RT nu al 2 weken in huis, de Cyan duurt ECHT te lang.
Het bericht waar ik gewacht heb is eindelijk gearriveed:
Ik ben benieuwd wanneer ik de mail krijg met de daadwerkelijke T&TBeste SURFspot.nl klant,
Met deze e-mail willen wij je informeren dat jouw Surface bestelling gepland staat om komende woensdag, 2 oktober, naar je opgestuurd te worden.
Wij zullen je nog een apart bericht sturen wanneer jouw bestelling is verzonden, indien gewenst kun je vervolgens het track & trace nummer bij ons opvragen zodat je de bestelling kunt volgen. Naar verwachting zullen wij de track & trace nummers woensdag aan het eind van de middag beschikbaar hebben.
Mocht je naar aanleiding van de bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Met vriendelijke groet,
Carl
Zojuist bij de HAN in Nijmegen mijn Surface opgehaald! Ik kreeg gewoon een mailtje:
We hebben een Surface RT voor je klaar liggen op de Kapittelweg 33, kamer C065.
Deze is dagelijks door jou persoonlijk af te halen van 8:00 uur tot 16:00 uur.
Breng bij het ophalen s.v.p. deze mail en een identiteitsbewijs mee.
Nou mijne zit eindelijk in mijn tas
. Nu nog de andere met typecover binnen krijgen!
Pff mijne is eindelijk binnen bij de han...moet hem alleen ophalen in Nijmegen (zit in Arnhem) en ze willen hem niet opsturen naar Arnhem...
Edit: morgen er maar even heen met de trein:0
Edit: morgen er maar even heen met de trein:0
[ Voor 14% gewijzigd door Mutybay op 30-09-2013 16:34 ]
ook de mijne bij de HAN is binnen. had eerder vanmiddag al even navraag gedaan in Arnhem bij de ICT-helpdesk. als het goed is zijn alle bestellingen bij de HAN binnen en krijg iedereen een mailtje.
net heb ik zelf ook de mail ontvangen, heb een surface + cyaan touch cover.
ik zit zelf in Arnhem wel een nadeel dat je inderdaad naar nijmegen moet, maar dat heb ik er wel voor over trouwens!
net heb ik zelf ook de mail ontvangen, heb een surface + cyaan touch cover.
ik zit zelf in Arnhem wel een nadeel dat je inderdaad naar nijmegen moet, maar dat heb ik er wel voor over trouwens!
Heeft iemand ervaring met retour sturen via surfspot? Heb vrijdag mijn surface RT+zwarte touch cover ontvangen en het scherm blijft trillen alsof er ghost inputs op het scherm zijn, je ziet steeds een paar van die bolletjes naast elkaar alsof er 5 keer input wordt gegeven. Scherm is uiteraard schoon en heb zelfs een fabrieksherstel gedaan. Zag dat het kantoor van surfspot in hoog catharijne in utrecht zou zijn dus zou misschien zelfs nog langs kunnen gaan...
Ooh dat zou wel heel erg zuur zijn dan, vooral als de rest 'm wel heeft deze week en jij nietVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:20:
[...]
Misschien ben ik zwaar afgestraft door mijn vele spammen, heb SURFspot namelijk, bij uitblijven van reactie elke dag netjes een reminder gestuurd, met uitzondering van het weekend. Voor mij was/is het onacceptabel dat er zo'n gebrek aan communicatie is, na een paar dagen werd ik netjes elke keer binnen een uur te woord gestaan per DM. Lang duurt het sowieso, heb de zwarte RT nu al 2 weken in huis, de Cyan duurt ECHT te lang.
Registreer je tab bij Microsoft en regel het via hun, hij wordt opgehaald en binnen 2 dagen ofzo heb je m weer terug las ik hier. SURFspot zou ik niet aan beginnen, ze hebben al genoeg moeite met orders uitsturen alleen alVudwig schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:41:
Heeft iemand ervaring met retour sturen via surfspot? Heb vrijdag mijn surface RT+zwarte touch cover ontvangen en het scherm blijft trillen alsof er ghost inputs op het scherm zijn, je ziet steeds een paar van die bolletjes naast elkaar alsof er 5 keer input wordt gegeven. Scherm is uiteraard schoon en heb zelfs een fabrieksherstel gedaan. Zag dat het kantoor van surfspot in hoog catharijne in utrecht zou zijn dus zou misschien zelfs nog langs kunnen gaan...
Verwijderd
27-9-2013 besteld en ik heb een mail ontvangen dat het a.s woensdag verstuurd.
Surface met zwart touch cover
Surface met zwart touch cover
Gisteren ook een mail gekregen dat de surface + type cover aanstaande woensdag verzonden zal worden.
Dat ding is, als ik het mij goed herinner, 22-8 besteld.....
Er was hier een bericht dat er vanuit microsoft gekeken zou worden naar een compensatie, maar dat klopt dus blijkbaar niet
Er was hier een bericht dat er vanuit microsoft gekeken zou worden naar een compensatie, maar dat klopt dus blijkbaar niet

De mijne wordt ook woensdag verzonden. Punt is alleen dat ik de tussentijd al een Nexus 7 heb gekocht en weet niet precies wat ik nog aan de RT ga hebbenDCG909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:13:
Gisteren ook een mail gekregen dat de surface + type cover aanstaande woensdag verzonden zal worden.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik vind de surface iig wel lekkerder werken dan mijn android telefoon (HTC One) en het is een verademing in vergelijking met een Ipad 2 (scherm is misschien van een lagere resolutie, maar qua werking is het zoveel beter).
Het is wel jammer dat er (nog) geen x86 emulator is die zonder "jailbreak" draait....
ot,
Maar ik vind het wel echt jammer dat er zo weinig communicatie vanuit surfspot is geweest....
Voor de 2e RT zijn maar 3 mailtjes geweest in bijna 2 maanden.....
Het is wel jammer dat er (nog) geen x86 emulator is die zonder "jailbreak" draait....
ot,
Maar ik vind het wel echt jammer dat er zo weinig communicatie vanuit surfspot is geweest....
Voor de 2e RT zijn maar 3 mailtjes geweest in bijna 2 maanden.....
Eindelijk bericht van de HAN dat de Surface met Cyaan cover bij hun binnen is. Nu met interne post naar Arnhem. Het geheel heeft dan slechts 81 dagen geduurd

Uiteindelijk hier dan ook de Surface RT binnen. Vandaag opgehaald bij mijn studievereniging. 
Tot nu toe tevreden (heb 'm ook pas net...) en ik ga verhuizen naar het andere topic!
Tot nu toe tevreden (heb 'm ook pas net...) en ik ga verhuizen naar het andere topic!
Ook hier eindelijk binnen. Top actie op deze manier
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik had hun gemailt en er werd mij verteld dat hij niet naar Arnhem gestuurd kon worden.CJ_Latitude schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:37:
Eindelijk bericht van de HAN dat de Surface met Cyaan cover bij hun binnen is. Nu met interne post naar Arnhem. Het geheel heeft dan slechts 81 dagen geduurd
Morgen nog maar eens een keer mailen dan.
Dat kreeg ik ook te horen... Maar heb hem net opgehaald en ben nu bijna weer op me kamer:)Ernemmer schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:18:
[...]
Ik had hun gemailt en er werd mij verteld dat hij niet naar Arnhem gestuurd kon worden.
Morgen nog maar eens een keer mailen dan.
kom je nog wel achterRooke schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:27:
[...]
De mijne wordt ook woensdag verzonden. Punt is alleen dat ik de tussentijd al een Nexus 7 heb gekocht en weet niet precies wat ik nog aan de RT ga hebben
Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege
Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.
Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.
Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.