Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:48:
[...]

Even een zeikmodus:

Nog steeds geen T&T noch email noch berichtgeving. Leuk. Scheelt dat ik redelijk wat geduld heb.
Afgelopen weekend ontvangen:
-> Surface RT zwart touchcover (besteld 1 augustus / betaald 4 augustus)

Nog wachtend op:
-> Surface RT cyan touchcover (besteld 1 augustus / betaald 4 augustus)

Vandaag maar weer getweet, duurt lang. ;w
Checken ze als ze meer dan 2 van die dingen kopen trouwens? Ervaring? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Straks krijgen we de surface met typecover pas binnen als het eerste blok voorbij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:01:
Ze hadden er toch zoveel over wegens verkeerde inschatting van voorraad? Vraag me dan toch af wat daarmee gebeurd is.
Zijn de via deze actie in Nederland uitgeleverde Surfaces Nederlandse uitvoeringen?
Ik wil namelijk best geloven dat ze miljoenen Surfaces ergens stof hebben liggen verzamelen, alleen ik denk dat daar maar betrekkelijk weinig bij zijn met een Nederlands doosje, met Nederlandse Windows 8 en Nederlandse handleiding.

Als ik voor het gemak even op een van de door mij bestelde uitvoeringen (met witte touchcover) kijk;
In de verpakking
- Microsoft Surface RT (32 GB) & Witte Touch Cover
- Adapter
- Aan de slag-gids
- Veiligheids- en garantiedocumenten
- Beschikbare talen: Nederlands, Frans, Duits, Engels
Geen idee wat die laatste regel betekend; of dat je bij de installatie kunt kiezen? Kan iemand die 'm al ontvangen heeft daar iets zinnigs over zeggen?

Wat me nu ook opeens opvalt; ze hebben er opeens bij gezet dat de levering naar verwachting halverwege oktober is. Great. :/
Let op
SURFspot.nl plaatst namens jou een bestelling voor Microsoft Surface RT (32 GB) & Witte Touch Cover bij Microsoft.
Bestellingen voor de Microsoft Surface RT (32 GB) & Witte Touch Cover worden naar verwachting medio oktober uitgeleverd.
De bestelling wordt aangetekend met handtekening voor ontvangst verzonden

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Geen idee wat die laatste regel betekend; of dat je bij de installatie kunt kiezen? Kan iemand die 'm al ontvangen heeft daar iets zinnigs over zeggen?
Ik heb de Surface zojuist ontvangen en geïnstalleerd. Als je de Surface voor de eerste keer aanzet, vraagt hij direct welke taal je wilt gebruiken. Je kan inderdaad kiezen tussen Nederlands, Duits, Engels, Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees al een aantal dagen mee. 19/8 een surface besteld met cyaan touchcover. Nog niet ontvangen. Vorige week gemaild en ze vertelden me "in allen openheid dat in het traagste geval ik de surface eind september/begin oktober kon verwachten"
Twijfel inmiddels of 'in het traagste geval' inmiddels is veranderd in 'niet eerder dan'' aangezien surfspot naar iedereen stuurt dat zij het eind september/begin oktober de surface kunnen verwachten..

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

RoccoS schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:
[...]
Ik heb de Surface zojuist ontvangen en geïnstalleerd. Als je de Surface voor de eerste keer aanzet, vraagt hij direct welke taal je wilt gebruiken. Je kan inderdaad kiezen tussen Nederlands, Duits, Engels, Frans.
En de verpakking/meegeleverde boekjes, zijn die ook multilanguage?
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:
Lees al een aantal dagen mee. 19/8 een surface besteld met cyaan touchcover. Nog niet ontvangen. Vorige week gemaild en ze vertelden me "in allen openheid dat in het traagste geval ik de surface eind september/begin oktober kon verwachten"
Twijfel inmiddels of 'in het traagste geval' inmiddels is veranderd in 'niet eerder dan'' aangezien surfspot naar iedereen stuurt dat zij het eind september/begin oktober de surface kunnen verwachten..
En op de website bij alle, ook de nu uitgeleverde Surface met zwarte touch cover 'half oktober'. Hopelijk houden ze zich gewoon een slag om de arm op de website en komt ie eerder.. ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:11
En de verpakking/meegeleverde boekjes, zijn die ook multilanguage?
Op de achterkant van de verpakking stond bij tekst in het Nederlands, Frans en Duits.

Waar ik wel even om heb moeten zoeken was de valuta in de Windows appstore, die was bij mij in Pound Stirling. Je kan dit veranderen door in het configuratiescherm naar Land/Regio te gaan en de locatie te wijzigen. Die stond bij mij ingesteld als Verenigd Koninkrijk.. :?

Verwijderd

Heb het idee dat de levertijd elke dag met een week verlengd wordt...

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Ik heb voor het eerst via sociale media mijn beklaag gedaan.
Beste Educatie team MS-NL en Surfspot.nl,

Ik heb 9 augustus een bestelling (Surface RT+Touch cover) geplaatst bij Surfspot. 21 Augustus kreeg ik een e-mail dat de Surface RT is aangeboden aan de pakketbezorger en de volgende dag bezorgd zal worden. Ik krijg dezelfde dag nog te horen dat het een foutieve mailing betreft en ik nu UITERLIJK VRIJDAG 6 SEPTEMBER mijn bestelling ontvang.

Op 4 september krijg ik wederom een e-mail dat de Surface RT niet opgestuurd kan worden wegens problemen in de aanlevering.

11 september volgt nog een e-mail van Surfspot namens MS. In deze e-mail wordt uitgelegd dat de interesse in het Surface-aanbod voor het onderwijs de verwachtingen ver overtreft, wat tot voorraadtekorten heeft geleid.

Ok. Voor dat laatste heb ik begrip voor, maar inmiddels is het nu bijna 1.5 maand geleden dat ik een bestelling heb geplaatst, 1 maand geleden zou al de surface aan mij uitgeleverd, vervolgens werd dat begin september en nu??… Ik heb al sinds vorige week niks meer vernomen. De voorraadtekorten in een week tijd aanvullen moet lukken toch? Of in ieder geval moet er toch wat duidelijkheid zijn in het hoe, wat en wanneer?

Dit is de eerste keer dat ik contact opneem. Ik kan ook nog wel even langer wachten, maar ik vind in alle redelijkheid dat ik nu wel wat DUIDELIJKHED mag verwachten. Kom op jongens, jullie zijn Microsoft. ’s Werelds grootste softwarebedrijf, uitstekende business support, High tech Sci F VaporMag behuizing, marktkapitalisatie van bijna $300 miljard. Ok ik draaf een beetje door.
Dit is gewoon zuur, als je notabene voor je studie een app ontwikkeld en je nu moet uitwijken naar een ander platform.

Duidelijkheid = Verzenddatum that sticks!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
De garantie gaat in op de aankoopdatum, dus hoe langer men wacht hoe minder garantie. Ik heb gisteren aan de support gevraagd of het veranderd kon worden naar de ontvangstdatum maar waarschijnlijk bleef het antwoord nee. Totale onzin natuurlijk maar als zelfs Freek van de support het vertelde dan acht ik weinig kans.

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb toch maar een Nexus 10 besteld. Aangezien ik pas 12 september de Surface heb besteld zou het veels te lang gaan duren, november zou me niet eens verbazen.

Vraag me nu af of ik hem direct kan annuleren? Of moet je al een tijdje gewacht hebben?

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:37
Ik heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar surfspot met de vraag waarom sommigen blijkbaar (volgens het document in ieder geval één) hun Surface met Type-cover eerder dan ik krijgen uitgeleverd. Ik heb hierop het volgende antwoord gehad:
quote: surfspot
Beste Xghost,

De verzending en uitlevering van deze producten verloopt via Microsoft en een derde partij, die het inpakken en verzenden verzorgt voor Microsoft. Er zijn momenteel grote problemen met het leveren van de tablets. Microsoft heeft de producten namelijk niet op voorraad. De volgende zending met Type Covers zal begin oktober geleverd gaan worden. We zullen je nader informeren wanneer dit precies zal zijn.

Het zou zo kunnen zijn dat iemand wellicht de Type Cover geleverd heeft gekregen, terwijl die persoon later besteld heeft. SURFspot.nl gaat niet over de verzending van deze producten. We plaatsen voor alle klanten een grote bestelling bij Microsoft. We begrijpen dat je hierdoor teleurgesteld bent.

Microsoft beraadt zich momenteel op een compensatieregeling voor gedupeerde klanten. Zodra hier meer over bekend is, zullen de gedupeerde klanten hier nader over geïnformeerd worden.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je.

Met vriendelijke groet,

SURFspot.nl – Klantenservice
Vind ik toch een erg fijn gebaar!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 21:55
Hangt er natuurlijk vanaf wat de compensatie regeling gaat worden.

• tobitronics
  • Laatst online: 24-09 09:44
Mutybay schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:29:
Gratisa upgrade naar surface 2? O-)

Verwijderd

Mutybay schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:29:
Als we uberhaupt iets krijgen dan denk ik dat we blij mogen zijn met e-krediet voor windows store. ;)

• melicous
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:59:
[...]

Als we uberhaupt iets krijgen dan denk ik dat we blij mogen zijn met e-krediet voor windows store. ;)
Dat of iets van 6md op de garantie om de late levertijd te compenseren

Verwijderd

Net een mail ontvangen van Campusshop.be dat mijn bestelling is klaargemaakt voor verzending en meteen een trackingnummer erbij. _/-\o_

• Martijn_1998
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-09 18:24
Hebben de mensden die geanuleerd hebben hun geld terug gekregen? Want zo te horen heeft surfspot het niet allemaal goed in orde. Ik wil ook anuleren en dan gewoon een asus transformer book t100 halen.

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:46:
Net een mail ontvangen van Campusshop.be dat mijn bestelling is klaargemaakt voor verzending en meteen een trackingnummer erbij. _/-\o_
Oké super! Heb je de Surface in combinatie met een cover besteld? (indien ja, welkeen?).
Ik zit al met een bestelling van 01/08 bij campusshop.be, dus jouw bericht geeft me ergens toch een beetje hoop ;).

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:06
qmaster312 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:33:
Hebben de mensden die geanuleerd hebben hun geld terug gekregen? Want zo te horen heeft surfspot het niet allemaal goed in orde. Ik wil ook anuleren en dan gewoon een asus transformer book t100 halen.
Yup, hier het geld gisteren keurig teruggekregen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

Skarsnik schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:05:
[...]

Oké super! Heb je de Surface in combinatie met een cover besteld? (indien ja, welkeen?).
Ik zit al met een bestelling van 01/08 bij campusshop.be, dus jouw bericht geeft me ergens toch een beetje hoop ;).
Ik heb hem besteld in combinatie met een type cover. Helaas werkt de tracering wel niet (versturing via Kiala). Dus het is in spanning afwachten op een mail dat hij is afgeleverd op het afleverpunt.

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Onze school, Zuyd Hogeschool te Heerlen, heeft op 1 augustus een bestelling gedaan. Vorige week schijnbaar bericht gehad dat deze week geleverd zou worden, maar gisteren een of andere generieke mail ontvangen dat Microsoft een grote f*ck up is.
September 2013
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een bevestiging van uw bestelling gekregen en wacht op de levering.
Door de overweldigende wereldwijde belangstelling voor deze promotie zijn de lokale voorraden binnen de kortste tijd uitverkocht geraakt. Wij beseffen dat de verwachte levertijden in veel gevallen niet zullen voldoen aan de verwachtingen, zoals deze leven bij een groot deel van onze klanten en dat dit heeft geleid tot onduidelijkheid en teleurstelling van U en de aan hen verbonden leerlingen en onderwijzend personeel, waarvoor onze excuses.
Er wordt hard aan gewerkt om onze klanten van informatie te verschaffen rondom verwachte levertijden en uiteraard de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren. Uw geduld wordt op prijs gesteld en u hoort zo spoedig mogelijk over de levering.
Heeft u tenslotte toch nog vragen? Dan kunt u deze aan ons stellen via https://www.facebook.com/WindowsNL
Met vriendelijke groet,
Eduard Beck
Educatie team
Microsoft Nederland
Langzaam begin ik een beetje moe te worden van het wachten :F. En de communicatie is dan ook zo slecht, je zou toch anders verwachten van zo'n groot bedrijf

Verwijderd

Haha; voor iedereen die denkt dat half oktober een slag onder de arm is: De microsoft medewerkers hebben t zelf al over kerst.

Van windowsnl facebook geplukt:
Martijn van Klink Hallo Wichert, ik werk voor Microsoft en hou me bezig met de Surface educatie actie. Ik snap je vraag maar het logistieke proces is gecompliceerder, ik ga er wel vanuit dat jouw Surface RT binnen is voor de kerst. Groet, Martijn

• Temo44
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:28:
Haha; voor iedereen die denkt dat half oktober een slag onder de arm is: De microsoft medewerkers hebben t zelf al over kerst.

Van windowsnl facebook geplukt:
Martijn van Klink Hallo Wichert, ik werk voor Microsoft en hou me bezig met de Surface educatie actie. Ik snap je vraag maar het logistieke proces is gecompliceerder, ik ga er wel vanuit dat jouw Surface RT binnen is voor de kerst. Groet, Martijn
Daar moet wel even bijgezegd worden dat Wichert, de man die de orginele vraag stelde, zelf vroeg of de tablets voor kerst binnen zouden zijn. Dus de medewerker van Microsoft speelde alleen maar in op Wichert zijn vraag. ;)

Verwijderd

Temo44 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:30:
[...]

Daar moet wel even bijgezegd worden dat Wichert, de man die de orginele vraag stelde, zelf vroeg of de tablets voor kerst binnen zouden zijn. Dus de medewerker van Microsoft speelde alleen maar in op Wichert zijn vraag. ;)
Dit klopt; maar het feit dat we van een leveringstijd van 3 weken komen, en nu over ' voor de kerst ' bezig zijn, zegt eigenlijk wel genoeg...

• Temo44
Dat ben ik met je eens. Maandag wordt de Surface 2 aangekondigd. Als deze een prijs heeft van rond de 400 euro ga ik ook nog eens spijt hebben dat ik uberhaupt aan deze actie ben begonnen..

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Zonder e-mail of T&T: plots de deurbel, pakketje van PostNL en de Surface RT met typecover is toegekomen (via Campusshop.be).

Na al die weken: WIN.

Dus de eerste batch (21/08) wordt via campusshop.be uitgeleverd. Gaat over de Surface en de covers.

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Inderdaad, Campusshop.be is inderdaad aan het uitleveren, mijn bestelling van 31-07 (black touch) en mijn vriendin haar (cyaan touch) worden vandaag bezorgd.

Moest wel zelf een track en trace vragen via de service desk, want had geen mail of track en trace gekregen van verzending.

• DCG909
  • Laatst online: 24-09 16:13
Hmm, als de Surface nog niet geleverd is als de Surface 2 aangekondigd is (en dan snel in de schappen ligt) voor een aantrekkelijke prijs (sub 500), dan hoeven ze hier waarschijnlijk niet meer te leveren :/

De eerste Surface met type cover was een eerste batch en is dus bijna precies 3 weken later geleverd.
De tweede is een paar dagen na de aankomst van de eerste besteld, maar is ook hier nog niet geleverd...

Als ze pas vlak voor kerst kunnen gaan leveren is dat wel buitensporig -.-"
Dat is bijna anderhalf schoolblok in de meeste gevallen....

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Waar zijn ze mee bezig met deze studentenactie, ze laten studenten gewoon wachten terwijl de scholen allang zijn begonnen. Eerst beloven ze 3 weken op hun website. Vervolgens is het voor 6 september. Dat werd later uitgesteld tot eind september. Nu is het begin oktober!!!! Ook hadden ze al een verkeerde surface toegestuurd met een touch cover ipv een type cover.

Ik ben er een beetje klaar mee.. voor 100euro meer heb je minder gezeur, twijfel om hem ergens anders te bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door pineapple23 op 19-09-2013 13:14 ]

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:07
En zoals al eerder gezegd even een terugkoppeling...

Ik heb net op de HAN mijn Surface met zwarte touch-cover in ontvangst mogen nemen. Mijn tweede bestelling (welke ik eerder gedaan heb) is een Surface met cyaan touch-cover en die is nog niet binnen... De HAN heeft dus ook enkel de zwarte touchcovers binnengekregen.

• Temo44
bdalenoord schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:43:

Ik heb net op de HAN mijn Surface met zwarte touch-cover in ontvangst mogen nemen. Mijn tweede bestelling (welke ik eerder gedaan heb) is een Surface met cyaan touch-cover en die is nog niet binnen... De HAN heeft dus ook enkel de zwarte touchcovers binnengekregen.
Weet jij toevallig hoeveel studenten aan die actie hebben meegedaan? :P

Verwijderd

Iemand van de Belgen die hem al heeft mogen ontvangen die eens kan checken wat de status is bij de tracking? Ik heb rond 12u deze nacht een mail gekregen dat de bestelling klaar was, maar ik heb nog steeds de melding dat het pakket niet is gearriveerd op het sorteercentrum.

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:59:
[...]
Ik zeg, 32GB is niet leverbaar? Doe dan, ter compensatie, maar gewoon een 64GB versie... :P

• tobitronics
  • Laatst online: 24-09 09:44
DCG909 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:25:
Hmm, als de Surface nog niet geleverd is als de Surface 2 aangekondigd is (en dan snel in de schappen ligt) voor een aantrekkelijke prijs (sub 500), dan hoeven ze hier waarschijnlijk niet meer te leveren :/

De eerste Surface met type cover was een eerste batch en is dus bijna precies 3 weken later geleverd.
De tweede is een paar dagen na de aankomst van de eerste besteld, maar is ook hier nog niet geleverd...

Als ze pas vlak voor kerst kunnen gaan leveren is dat wel buitensporig -.-"
Dat is bijna anderhalf schoolblok in de meeste gevallen....
Als ik een beetje logisch redeneer kan er helemaal niet meer worden geleverd na begin oktober ongeveer. Microsoft haar fabrieken zijn natuurlijk al lang surface 2 tabs aan t produceren om een voorraad op te bouwen. De surface 1 voorraad is nu kennelijk of op of ongelijk verdeeld over landen waardoor bijv. Frankrijk ofzo er nog veel te veel liggen. Wat Microsoft in mijn ogen dan nog kan doen om hier de leveringsachterstand weg te werken is of met de voorraden schuiven of tabs bijmaken. Tabs bijmaken lijkt mij echter ontzettend onwaarschijnlijk ivm de lancering volgende week. Ik vermoed dus dat we uiteindelijk niks krijgen (misschien korting op de nieuwe surface ofzo).

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:50:
Iemand van de Belgen die hem al heeft mogen ontvangen die eens kan checken wat de status is bij de tracking? Ik heb rond 12u deze nacht een mail gekregen dat de bestelling klaar was, maar ik heb nog steeds de melding dat het pakket niet is gearriveerd op het sorteercentrum.
Vannacht ook van campusshop.be bevestiging van verzending gekregen (Surface + Black touch).
Heb jij ook laten verzenden met Kiala?

Mijn status is:

18/09/2013 23:52
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.

• timofp
Nokia6230i schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:33:
[...]

Vannacht ook van campusshop.be bevestiging van verzending gekregen (Surface + Black touch).
Heb jij ook laten verzenden met Kiala?

Mijn status is:

18/09/2013 23:52
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.
Dat is de reden dat ik voor PostNL heb gekozen, bij PostNL heb je hem de dag na verzending, ook bij verzending van NL naar BE. Bij Kiala mag je toch snel op 4 werkdagen rekenen, dus je zal hem begin volgende week of midden volgende week kunnen gaan ophalen, althans dit is bij verzending van Particulier naar Particulier waarvoor ik het vaak gebruik, van B2C weet ik dit niet zeker.

[ Voor 8% gewijzigd door timofp op 19-09-2013 14:42 ]

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Was ik inderdaad al bang voor ;)
Och een beetje extra wachten maakt het verschil nu ook niet meer O-)

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:49
Is er iemand die weet hoe het zit met de wet kopen op afstand als je de tablet via een studievereniging besteld hebt? Ze zouden vorige week donderdag verzonden worden door Micrososft, maar tot op heden heeft nog niemand van de studievereniging een bevestiging gehad.

Aangezien de Surface 2 maandag aangekondigd wordt, ben ik toch sterk aan het twijfelen wat ik moet doen; annuleren of door laten gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door NLCJ op 19-09-2013 15:03 ]

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:07
Temo44 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:44:
[...]

Weet jij toevallig hoeveel studenten aan die actie hebben meegedaan? :P
Nee, ik weet het niet precies. Wel vermoed ik dat het er niet heel veel zijn aangezien de HAN maar een korte periode aangeboden heeft. Toen Surfspot mee ging doen hebben ze aangegeven dat verdere orders daar maar gedaan moesten worden.

Ik blijf het echter raar vinden dat je bij de HAN zelf op moet halen... Als deeltijdstudent kom je niet bepaald om in de tijd dus moest ik er als nog 3 dagen op wachten, of ik had maandagmiddag vrij moeten nemen om naar Nijmegen te reizen...

• Temo44
bdalenoord schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:40:

[...]

Ik blijf het echter raar vinden dat je bij de HAN zelf op moet halen...

[...]
Moet bij onze school ook gewoon. Maar dat heb ik er dan nog wel voor over ;)

• timofp
Zojuist ontvangen, (campusshop.be via PostNL, besteld op 31-07-2013), eerste indruk, pracht apparaat, toetsenbord (touch cover) werkt ook veel beter dan toen ik dit probeerde in de Fnac of MediaMarkt. (deze waren ook zeer versleten). Blij dat ik mijn iPad weg heb gedaan voorlopig, ik verhuis naar het andere topic :)

Over de garantie, die van mij loopt tot 10/12/2015 zie ik na het registreren, weet niet welk datum formaat dit is, dus het is ofwel 10 december ofwel 12 oktober, anyway in ieder geval langer dan 2 jaar.

Edit: Datum is in 'ons' formaat, is dus 10 december, de Cover heeft garantie tot 29 november, netjes :)

[ Voor 33% gewijzigd door timofp op 19-09-2013 17:42 ]

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 16:02
Was vandaag bij RoutIT Vision, was ook een standje van Microsoft. Meneer daar had ook een Surface RT staan, wist me te vertellen dat er momenteel nogal wat aanleverproblemen zijn, máááár: eind van deze maand hebben ze volgens hem alles uitgeleverd :)

edit: maar als ik bovenstaande berichten lees, zakt de moed me toch weer een beetje in de schoenen :+

[ Voor 19% gewijzigd door chup5528 op 19-09-2013 19:45 ]

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:55
Ik ben nu wel benieuwd hoor.Als Surface 2 aangekondigd wordt tegen een leuke prijs dan annuleer ik mijn bestelling denk ik ook gewoon. Zeker wanneer het hier en daar het woord 'kerst' valt. Ik wacht ondertusen af op a.s. maandag en daarna zie ik het wel. Maar het zou verklaren waarom de Surface in alle andere winkels ineens van prijs is gedaald (omdat dus Surface 2 komt).

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Hier ook garantie tot 09-12-2015, keurig geregeld!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Vjenne-ICT schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:09:
Hier ook garantie tot 09-12-2015, keurig geregeld!
Snap ik dus helemaal niks van, mijn garantie klopte niet en was vervolgens aangepast november 2015, dus ik blij uiteraard.
Cover was vergeten in de aanpassingen en toen hebben ze iteindelijk de cover ook aangepast en was het beiden spontaan juli 2015 (vanaf de aankoopdatum) geworden. Zit ik in de clinch met de klantenservice omdat het niet mogelijk zou zijn om de garantie weer terug te zetten naar de eerste verandering van november ,maar ook de verandering naar de afleverdatum (maand later) was waarschijnlijk niet mogelijk. Onzin dus dat 2 jaar 2 jaar vanaf aankoop en dat men geen garantie extra kan geven, want dan zouden al die data niet correct zijn. (immers zou je dan je surface op 9 december moeten kopen, wat moeilijk gaat in september)

En je bent niet de enige met een ''te lange'' garantie, dus als mijn escalatie case niet wordt gehonoreerd ga ik er toch maar werk van maken dat ze maar even wat meer moeite doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 19-09-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Gisternavond rond 22u30 stond plots PostNL voor de deur met mijn Surface. Aangezien ik nooit een T&T gekregen heb en in de tweede bestelronde pas besteld had was dit toch een aangename verrassing.

Het gaat om een zwarte RT met zwarte type cover besteld bij campusshop.be. :) Dus geef de hoop niet op :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
tobitronics schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:24:
[...]

Als ik een beetje logisch redeneer kan er helemaal niet meer worden geleverd na begin oktober ongeveer. Microsoft haar fabrieken zijn natuurlijk al lang surface 2 tabs aan t produceren om een voorraad op te bouwen. De surface 1 voorraad is nu kennelijk of op of ongelijk verdeeld over landen waardoor bijv. Frankrijk ofzo er nog veel te veel liggen. Wat Microsoft in mijn ogen dan nog kan doen om hier de leveringsachterstand weg te werken is of met de voorraden schuiven of tabs bijmaken. Tabs bijmaken lijkt mij echter ontzettend onwaarschijnlijk ivm de lancering volgende week. Ik vermoed dus dat we uiteindelijk niks krijgen (misschien korting op de nieuwe surface ofzo).
Ik heb een navraag gedaan bij Microsoft. Een van de mensen daar reageerde met dit bericht:
Hoi Timo, alle bevestigde bestellingen worden geleverd, deze kunnen uit voorraad of productie komen. Groet, Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Vandaag bericht gekregen van Microsoft dat de levering van Zuyd Hogeschool op 27 OF 30 september gedaan wordt. Dit was na het bericht dat er wereldwijd vertraging was en of we geduld wilden hebben.

Ik ben eens benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
9 augustus Surface RT + Touch cover (zwart) besteld, vandaag ontvangen via surfspot.nl
en zojuist dit bericht ontvangen van MS (educatie team)

Beste Seez, ik heb goed nieuws. We hebben duidelijkheid over de levering van de Surface RT. Iedereen die vóór 5 september besteld heeft krijgt zijn of haar Surface RT in de eerste week van oktober geleverd. De levertijd voor de bestellingen na 5 september komen we binnenkort op terug. Ik wens jullie ondanks de lange wachttijd veel plezier met je nieuwe apparaat en hoor de eerste ervaringen graag via deze Facebook pagina! Groet, Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Geweldig nieuws, hopelijk klopt het deze keer wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 22:10
Ik heb een paar dagen nog een Surface RT besteld bij Campusshop, die zal er dan waarschijnlijk niet meer doorkomen? Ze negeren mijn vragen volledig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf! dus als je 6 september heb besteld dan kan je niet in de eerste week van oktober verwachten? :?

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Ja da's niet zo heel vreemd toch?
Er was van te voren verteld dat er in batches besteld zou worden, met een levertijd van 3 weken.
Na de besteltijd, dus.

Daarom vond ik in eerste instantie ook dat iedereen hier zo ongelovelijk ongeduldig is. Je wist het van te voren. Maar ja, Microsoft maakt het er wel naar met zijn foutieve communicatie en soms onnavolgbare leveringen. Dat moet ik ook toegeven.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
seez schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:05:
9 augustus Surface RT + Touch cover (zwart) besteld, vandaag ontvangen via surfspot.nl
en zojuist dit bericht ontvangen van MS (educatie team)

Beste Seez, ik heb goed nieuws. We hebben duidelijkheid over de levering van de Surface RT. Iedereen die vóór 5 september besteld heeft krijgt zijn of haar Surface RT in de eerste week van oktober geleverd. De levertijd voor de bestellingen na 5 september komen we binnenkort op terug. Ik wens jullie ondanks de lange wachttijd veel plezier met je nieuwe apparaat en hoor de eerste ervaringen graag via deze Facebook pagina! Groet, Martijn
wat is trouwens de facebook pagina van ms edu? kan hem niet vinden O-)

Verwijderd

Martao schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:59:
Ja da's niet zo heel vreemd toch?
Er was van te voren verteld dat er in batches besteld zou worden, met een levertijd van 3 weken.
Na de besteltijd, dus.

Daarom vond ik in eerste instantie ook dat iedereen hier zo ongelovelijk ongeduldig is. Je wist het van te voren. Maar ja, Microsoft maakt het er wel naar met zijn foutieve communicatie en soms onnavolgbare leveringen. Dat moet ik ook toegeven.
3x7 = 21
21+ 6 = 27 september
Verwachting begin oktober is dus zeer realistich en in feite zijn ze al te laat.
Als het pas eind oktober wordt geleverd dan wacht je bijna twee maanden op je bestelling.

En dat 3-batches-verhaal is bullshit, want hoe het nu eruit ziet zijn er 4 batches.

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:12:
[...]

3x7 = 21
21+ 6 = 27 september
Verwachting begin oktober is dus zeer realistich en in feite zijn ze al te laat.
Als het pas eind oktober wordt geleverd dan wacht je bijna twee maanden op je bestelling.

En dat 3-batches-verhaal is bullshit, want hoe het nu eruit ziet zijn er 4 batches.
Eerst deden ze inderdaad met batches en zou je bestelling dus, als deze op 6 september besteld is, op 31 september verwerkt worden en 3 weken hierna worden uitgeleverd. Half augustus zijn ze volgens mij overgestapt op een systeem van 'bestelling plaatsen, gelijk door naar de distribiteur' . Volgens dat systeem heb je inderdaad recht op klagen, maar ik zie niet waarom je bestelling pas eind Oktober zou worden geleverd, als je op 6 september hebt besteld. Ik zou gewoon de verdere communicatie van surfspot en Microsoft, die overigens wel vaak te wensen overlaat, afwachten en dan kan je ook nog altijd je bestelling annuleren als het echt de spuigaten uitloopt! ;)

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik heb Surfspot in ieder geval in gebreke gesteld middels een e-mail. 3 weken geleden besteld en nog steeds geen woord over de levertijd... Communicatie is niet hun sterkste kant zo te zien. :/

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

lordMocro schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:31:
Ik heb Surfspot in ieder geval in gebreke gesteld middels een e-mail. 3 weken geleden besteld en nog steeds geen woord over de levertijd... Communicatie is niet hun sterkste kant zo te zien. :/
Ik heb wel een paar berichtjes gehad sinds mijn bestelling. Zelf heb ik 28 Augustus een tablet met type-cover besteld. De levertijd stond toen op 3 weken.

Op 5 September kreeg ik deze mail:
Beste SURFspot.nl klant,

Helaas moeten wij je berichten dat de door jou bestelde Surface momenteel niet naar je opgestuurd kan worden vanwege problemen in de aanlevering van de devices.

Daarnaast is op dit moment niet bekend wanneer de door ons bestelde Surfaces wel leverbaar zullen zijn, wanneer dit wel bekend is zullen wij je hiervan berichten. Wij hopen dat komende week de Surfaces weer leverbaar zullen zijn, dit moet echter nog bevestigd worden door onze leverancier.

Het spijt ons oprecht dat er een vertraging opgetreden is in de verzending van jouw bestelling, wij kunnen je verzekeren dat wij er alles doen om ervoor te zorgen dat je zo spoedig mogelijk je Surface ontvangt. Wij willen graag benadrukken dat je je geen zorgen hoeft te maken of je de Surface geleverd zult krijgen, de kwestie is momenteel zoals vermeld wanneer.

Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.

SURFmarket

Shop Manager SURFspot.nl
Oke prima, levertijd stond op drie weken, dus ik maakte me nog niet veel zorgen.

Vervolgens op 11 September nog een mailtje van surfspot, met een pdf attachment waarin een officiele verkondiging van Microsoft in staat. Met daarin het volgende:
September 2013

Beste student,

Het is al enige tijd geleden dat je een Surface bestelde. Het spijt mij oprecht dat jouw bestelling nog niet is geleverd en dat je zo lang moet wachten. Reden is dat de interesse in het Surface-aanbod voor het onderwijs de verwachtingen ver overtreft, wat tot voorraadtekorten heeft geleid.

Vanuit Microsoft zijn we met man en macht bezig de voorraad aan te vullen om het leveringsprobleem op te lossen. Voor nu vragen we je nog even geduld te hebben. Houd vooral de e-mail vanuit SURFspot.nl in de gaten, via welk kanaal je geïnformeerd zult worden over het verwachte moment van levering.

Heb je in de tussentijd toch nog vragen, aarzel dan niet deze aan ons stellen via https://www.facebook.com/WindowsNL

Met vriendelijke groet,
Educatie team
Microsoft Nederland
Oke leuk. Dat was 10 dagen geleden. Die drie weken zij nu inmiddels wel voorbij :/

• mythbuster16
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-01-2022
Hmm.. ik wacht ondertussen al 6 weken^^ hoop toch echt dat Microsoft of Surfspot een compensatie kunnen regelen... heb bijna de neiging om een Ipad aan te schaffen haha.

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Het is echt een puinhoop bij surfspot volgens mij. Vorige week zaterdag mijn tablet al ontvangen. En kreeg gister een mailtje dat mijn tablet is verzonden. Of ze sturen mij er gewoon lekker 2 :P

• Temo44
De facebook pagina van 'ms edu' is gewoon Windows Nederland. Daar wordt vanalles gecommuniceerd ;).

Die mailtjes van Surfspot zijn gewoon automatisch gegenereerde mails. Die gelden dus eigenlijk voor alle klanten. Aangezien de leveringsproblemen voor de 'vroege' klanten opgelost blijkt te zijn, kunnen de meeste mensen met verlangen uitkijken naar de komende week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, goed nieuws zeg dat de tabs voor 6 september besteld begin oktober binnenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Product Adviesprijs in euro vanaf 22 okt.
Surface 2 32GB € 439

Lees ik zojuist. Ben benieuwd wat de originele prijs van surface 1 gaat doen. €210 blijft net prijsje maar de aanbieding halve prijs wordt zo wel wat minder. Ben nu toch ook flink aan het twijfelen wat ik met mijn order doe.
Heb 23 aug betaald en op een mailtje na weinig vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surface 2 (RT versie) is beschikbaar in 2 kleuren(zilver en zwart). Het is (iets) dunner en lichter met 2 kickbackstanden. 1080p beeldscherm en USB3-poort. Qua specificaties(incluis camera) natuurlijker sneller en beter dan zijn voorganger. Nieuwe accessoires van Microsoft worden ondersteund door Surface 2(en dus niet op Surface RT)

Gratis internationaal bellen via (wifi)skype voor 1 jaar.
Gratis 200gb skydrive(soort van dropbox/icloud) voor 2 jaar.

Surface 2 voor $450

Surface RT blijft bestaan en heeft als adviesprijs $350 (€320 in pricewatch).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:27
De nieuwe Surface 2, maar ook de nieuwe Surface Pro 2 zijn erg mooi! Ik zit er aan te denken mijn bestelling te annuleren en voor het nieuwe model te gaan. Die nieuwe Touch/Type Cover met ingebouwd licht vind ik erg mooi maar ik denk dat deze niet werken bij de oude Surface.

Als ik mocht kiezen zou ik voor de nieuwe Surface Pro gaan maar deze vind ik erg duur. :)

EDIT:

Op de volgende site staat dat de nieuwe Touch/Type Cover ook compatibel is met de oude Surface RT/Pro:
http://winsupersite.com/m...ce-2-accessories-visually

[ Voor 20% gewijzigd door RJ-NL op 23-09-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
bdalenoord schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:43:

Waar kan ik bij de HAN wat vinden hierover? Heb eind juni al besteld en 0,0 correspondentie of uberhaupt een pakket mogen ontvangen. Zie er op de site ook niets meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 13:27
Ik heb een surface rt besteld op 15 september, maar als hij tegen half oktober nog niet bezorgd is annuleer ik hem en neem ik een week later de surface 2.
Ik vind de prijs tov een surface rt best meevallen, zeker als je de verschillen tussen de 2 ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€220 meer voor Surface 2 is mij het niet waard. Echter ben ik denk ik wel van plan om mijn bestelling te veranderen naar Surface RT zonder keyboard cover. Je betaalt op dit moment €90 voor een originele type cover terwijl type cover 2(met backlight, dunner en stiller) $130 is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 22:23

tijmeng

Panasonic 7J

een losse RT via surfspot is zo wel chill... en dan later eens een touccover 2 of typeover 2 bijbestellen via MS of ebay ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

typecover 1 = 90,-. (studentenprijs)
typecover 2 = 129,99,-.

40,- euro meer voor type 2 lijkt mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik ga het annuleren en neem de surface 2.

Doorslag voor mij:
- hoger resolutie
- Accu gaat langer mee

Zeker omdat ik de tablet ga gebruiken voor veel lees en schrijfwerk lijkt me hoger resolutie wel zo fijn. En nog belangrijker is dat hier en daar het woord "kerst" valt (FB microsoft). Als ik zo lang moet gaan wachten voor een tablet, is het mij die korting ook niet meer waard. Ik durf te wedden dat zo rond november de prijzen van de surface liggen rond de 290 euro ... scheelt natuurlijk wat maar is in mijn ogen al deze ellende van surfspot niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:58:
typecover 1 = 90,-. (studentenprijs)
typecover 2 = 129,99,-.

40,- euro meer voor type 2 lijkt mij niet waard.
130 dollar, he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 18:52
http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/pre-order
Voor de surface 2 + type cover: €439 + €130 = €569. Dat is bijna 2x zoveel dan ik nu voor de surface + type betaal via de studentenactie(€286,77). Imho niet waard dus. Ik vertrouw er maar op dat de HAN in de eerste week van oktober uitlevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 16:30
dat mag tegenwoordig gewoon veranderd worden in euro teken hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
mythbuster16 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 14:17:
Hmm.. ik wacht ondertussen al 6 weken^^ hoop toch echt dat Microsoft of Surfspot een compensatie kunnen regelen... heb bijna de neiging om een Ipad aan te schaffen haha.
*Kuch* besteld voor 1 augustus.. *kuch*
Dus wacht al langer ;)
Maar nieuwe surface is het niet waard tov deze aanbieding.
Je kan dan liever de surface 2 overslaan en over een jaar de surface 3 pakken..
Het is en blijft een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Snap niet dat mensen hun bestelling laten schieten voor een, zoals eerder genoemd, tablet die twee keer zo duur is als deze :X .

Laat je RT binnen komen en verkoop hem voor een paar tientjes meer, maak je ook nog winst, als je zo nodig een Surface 2 wil hebben :).

Persoonlijk lijkt het me nog niet waard om te upgraden. Ik speel wel een jaartje met mijn Surface tot de Surface 2 goedkoper wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hberntsen schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:23:
http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/pre-order
Voor de surface 2 + type cover: €439 + €130 = €569. Dat is bijna 2x zoveel dan ik nu voor de surface + type betaal via de studentenactie(€286,77). Imho niet waard dus. Ik vertrouw er maar op dat de HAN in de eerste week van oktober uitlevert
Huh, bij jouw is het nog goedkoper. Ik heb 300 euro betaald aan SS, wellicht is t vershil hun marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Temo44 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:51:
Snap niet dat mensen hun bestelling laten schieten voor een, zoals eerder genoemd, tablet die twee keer zo duur is als deze :X .

Laat je RT binnen komen en verkoop hem voor een paar tientjes meer, maak je ook nog winst, als je zo nodig een Surface 2 wil hebben :).

Persoonlijk lijkt het me nog niet waard om te upgraden. Ik speel wel een jaartje met mijn Surface tot de Surface 2 goedkoper wordt :+
Als mijn portemonnee wat ruimer zou zijn dan zou ik zonder omkijken de surface 2 direct pre-orderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Temo44 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:51:
Dat was ik even vergeten! Slim. Ik annuleer mijn bestelling dan niet. Ik kijk het even aan (en evt. als een overbrugging tot surface 2 wel in genoeg aantallen verkrijgbaar is).

Dit vind ik dan weer leuk, ik heb het zelfde vraag geplaats op facebook van Surfspot en Microsoft

Vraag:Betreft: Bestelling Surface (via Surfspot)
Via verschillende bronnen heb ik vernomen dat bestellingen voor 6 septmeber in de eerste week van oktober geleverd worden. Is er al nieuws wat er gaat gebeuren met bestellingen na 6 september? Wat er valt hier en daar het woord "kerst"... en dat is nou niet de bedoeling... toch? Immers is de Surface al afgeprijst naar een bedrag van 330 euro... Surface 2 wordt vandaag aangekondigd. Als we tot kerst moeten wachten is de waarde van de Surface ook al gedaald naar 250 euro in de winkel... Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop. Want aangezien "wachttijd 3 weken" is dus niet meer geldig. Dat het een week uitloopt... prima, maar tot kerst... dat is toch eigenlijk te gek voor woorden...

Antwoord Surfspot:
Hoi *****, Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ook jij kunt van begin oktober uitgaan.

Antwoord Microsoft:
Hallo ****, ik werk voor Microsoft en hou me bezig met de Surface RT voor educatie actie. De levertijd voor bestellingen na 5 september is op dit moment nog niet bekend. We werken er hard aan om hier duidelijkheid in te krijgen. Dat deze pas rond de kerst geleverd zouden worden is niet waar, we kunnen op dit moment niets over de levertijd zeggen. Groet, ****

Ben benieuwd! Zou het zijn omdat de surface (RT) nu geupdate wordt na windows 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:06
Ik heb t toch maar nog een keer besteld, met de cyaan cover. Surface 2 ziet er wel beter uit, maar zoveel duurder ook. Eerst maar eens zien wanneer die wordt utgeleverd

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
lordMocro schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:55:
[...]

Als mijn portemonnee wat ruimer zou zijn dan zou ik zonder omkijken de surface 2 direct pre-orderen. :+
Haha, ik ben het met je eens. Maar ik denk dat dit voor iedereen geldt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
FireBladeX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:26:
[...]

Ben benieuwd! Zou het zijn omdat de surface (RT) nu geupdate wordt na windows 8.1?
gezien dat iedereen die m al wel heeft ontvangen eerst 100 updates moesten installeren, nee :P

Gewoon een leverprobleem, ergens in dit topic werd ook al gesuggereerd dat er misschien partijen liggen in andere landen, of dat er toch nog bijgemaakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Richard89 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:48:
[...]

gezien dat iedereen die m al wel heeft ontvangen eerst 100 updates moesten installeren, nee :P

Gewoon een leverprobleem, ergens in dit topic werd ook al gesuggereerd dat er misschien partijen liggen in andere landen, of dat er toch nog bijgemaakt moet worden.
Dit laatste.

Wat ik me dan weer afvraag is hoeveel Microsoft van die 900 miljoen afschrijving terug verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Als er nog mensen op de HAN wachten en heb je rechtstreeks besteld dan bel maar even met ze!!!

Vanochtend contact gehad met de HAN. Blijken de tablets al enkele weken klaar te liggen. Ze hebben iedereen daarover een e-mail gestuurd. Bij ons is dus niets aangekomen, ook niet in de spam.
Waarom ze bij de bestelling om een verzendadres vroegen dat weet ik niet, maar ik verwachte gewoon een pakketdienst aan de deur :9 schijn je ze dus af te moeten halen nadat je afhaalbericht heb ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door thefox154 op 24-09-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
Oh lekker dan van de HAN, inderdaad niets op insite en niets gemaild (ik heb met mijn gmail besteld en initeel ook een bevestiging van de bestelling automatisch ontvangen). Naar welk nummer heb je gebeld?

Edit: ik belde net namelijk naar SU ICT, die persoon is er vandaag blijkbaar niet.

[ Voor 22% gewijzigd door hberntsen op 24-09-2013 21:27 . Reden: nummer weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:00
Ik heb gisteren mijn Surface binnen gekregen heb +- 3 weken moeten wachten na bestelling.
(Signpost.be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
hberntsen schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:29:
Oh lekker dan van de HAN, inderdaad niets op insite en niets gemaild (ik heb met mijn gmail besteld en initeel ook een bevestiging van de bestelling automatisch ontvangen). Naar welk nummer heb je gebeld?

Edit: ik belde net namelijk naar SU ICT (026) 369 15 45, die persoon is er vandaag blijkbaar niet.
Wel het ging goed vandaag.... :X Aan de telefoon bevestigt dat ie klaar ligt. Niet dus.. Er zijn er een stuk of 30 geleverd en de rest verwachten ze begin volgende week. Ik ben een paar keer doorverbonden en uiteindelijk bij IVAR terecht gekomen geloof ik. Naja ik herken de han wel weer in alles terug zo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
Verbaast mij ook weer niets. Aan de ene kant tof dat de HAN als een van de weinige scholen toch de actie aanbiedt, de uitvoering is weer minder (komt natuurlijk grotendeels door Microsoft zelf). Vermoedelijk zijn dan de tablets met zwarte touch cover al geleverd. We wachten rustig af...

• NLCJ
Ik heb inmiddels te horen gekregen dat de Surface RT met zwarte Touch Cover morgen geleverd wordt bij mijn studievereniging. :D Als alles goed gaat tenminste. :|

• Mutybay
  • Laatst online: 23-09 21:55
Bericht van de HAN:

Er zijn inderdaad een aantal Surfaces binnen gekomen. Die van jou zat daar echter niet bij.
Als het goed is komt de rest volgende week binnen. Zodra dat het geval is krijg je van ons een mail om het te komen ophalen.
Vervelend dat het allemaal zo lang moet duren, maar we zijn compleet afhankelijk van Microsoft. Nog even geduld graag.

Met vriendelijke groet,

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 11:38
Hoe weet je of de levering gaat via de han of surfspot?

• NLCJ
Sinus_rhythm schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:26:
Hoe weet je of de levering gaat via de han of surfspot?
Simpel, gewoon waar je de tablet besteld hebt. :P

• Sinus_rhythm
NLCJ schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:31:
[...]

Simpel, gewoon waar je de tablet besteld hebt. :P
Ik heb 'm zelf niet besteld maar viavia zeg maar.. Vandaar dat ik het verschil niet weet in bestellen :9

• NLCJ
Sinus_rhythm schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:33:
[...]

Ik heb 'm zelf niet besteld maar viavia zeg maar.. Vandaar dat ik het verschil niet weet in bestellen :9
Dan wordt die ook viavia geleverd. :D

Als hij/zij in SurfSPOT jouw verzendadres opgegeven heeft, komt die gewoon bij jou aan. Anders zal hij/zij deze eerst moeten ophalen bij de studievereniging of iets anders wat deze actie aan kon bieden. ;)

P.s. Aan de prijs kun je ook zien of die bij SurfSPOT besteld is of niet, SurfSPOT heeft namelijk een marge erop; €209.75 voor de Surface RT, €259,50 i.c.m. Touch Cover en €299,50 i.c.m. Type Cover.

• Sinus_rhythm
Ah oke! Dan is het duidelijk via surfspot dus.. :)

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Zucht... Het duurt lang. Kan iemand mij overtuigen om de tablet niet te annuleren (dus m'n geld terug te krijgen). Ik heb er ondertussen niet veel zin meer in.

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Dronefang schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:32:
Zucht... Het duurt lang. Kan iemand mij overtuigen om de tablet niet te annuleren (dus m'n geld terug te krijgen). Ik heb er ondertussen niet veel zin meer in.
Het blijft een prima aanbieding, ook in vergelijking tot de prijzen van de nieuwe Surface.
Ik kijk het nog even aan; cancellen kan altijd nog.

• Richard89
Dronefang schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:32:
ja, tenzei je voor de opvolger wilt gaan.. maar ik vind het echt een top tablet!
je kunt er net ff meer mee eigenlijk (dan ipad) omdat je bij al je files kunt etc..

en het app gemis, je hebt een prima browser, en met de aankondiging van de nieuwe surface zal er )hopelijk) meer belangstelling komen voor windows RT = meer apps voor ons!

[ Voor 26% gewijzigd door Richard89 op 25-09-2013 11:53 ]

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:09
Wat denken jullie? Zou het nog verstandig zijn om de Surface te bestellen nu?
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.