• beastbeast
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05-2023
Het blijft vaag, want die verstuurde e-mail gaf juist geen extra informatie.
En beloftes hebben ze al vaker gedaan.
Wat een slechte organisatie
tobitronics schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:06:
Beste Tobias,

Wij begrijpen dat dit een heel vervelende situatie voor je is, hopelijk heeft de door ons gister verstuurde e-mail het een en ander verduidelijkt.

Uiterlijk eind september zal de door jou bestelde Surface worden uitgeleverd. Wanneer de exacte uitleverdatum bekend is, zullen wij je hierover berichten.

Mocht je nog vragen hebben neem dan wederom contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Xxxxxxxxxc

SURFspot.nl – Klantenservice

Dit was een reactie op mijn boze mail van gisteren...

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
Stef602 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:08:
Eindelijk mijn geld ontvangen op mijn rekening. Duurde maar een paar weken. Blijkbaar ging er iets fout, nadat ik ze weer gemaild had hebben ze mij verteld dat ze de mail direct door zouden sturen naar hun sales department dus dat betekende dt ik dus zo snel mogelijk mijn geld terug kreeg, en inderdaad. Het stond toen ineens na 2 dagen op mijn rekening...
O fijn, dus nadat ik na 7 weken wachten op een product misschien besluit om te annuleren mag ik nog eens 4 weken wachten op mijn geld. Wat een chaos bende daar zeg pffff :(

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Heb mijn bestelling maar geannuleerd, het is toch te absurd voor woorden dat de bestellingen niet op datum worden uitgeleverd. 8)7

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:41
RobinS.Buisman schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:05:
Dat er niet FiFo wordt uitgeleverd is eigenlijk niet goed te praten. Ik heb de mijne op 31-8 besteld, en heb een mail gekregen dat het ze erg speet, maar dat ik toch nog even moet wachten. Als ik dan lees dat er iemand die pas op 2-9 heeft besteld hem morgen in huis heeft heb ik toch zo m'n twijfels bij Surfspot. Voor mij dus sowieso nooit meer Surfspot!
Helemaal mee eens. Had je hetzelfde besteld (met zwarte touchcover)? Dan is er geen enkele excuus dat er niet volgens FiFo wordt uitgeleverd en lijkt het erop dat ze een groep mensen tevreden willen stellen door zelfs ruim binnen de verwachte levertijd hun bestelling te leveren. Dat is gelukt maar neemt niet weg dat er een (grote?) groep mensen, die al snel hun bestelling plaatsten en betaalden, nu onterecht langer moet wachten.

Maar ik snap niet dat iemand met een bestelling van 8-8 dan blijkbaar ook uitgeleverd krijgt, en jij niet. Is het willekeur of heb je toch een andere bestelling (andere cover?) geplaatst?

• melicous
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
ShitHappens schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:45:
Misschien als iedereen hier zijn bestelling aan toevoegt, kunnen we eea makkelijker in de gaten houden?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Via Twitter maar ff gevraagd hoe het met mijn bestelling gaat. Vaag bericht over max eind deze maand.
Teller staat nu op dikke 5 weken. Had toch maar voor de touch ipv type gegaan zucht

• xstarr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
melicous schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:21:
[...]

Via Twitter maar ff gevraagd hoe het met mijn bestelling gaat. Vaag bericht over max eind deze maand.
Teller staat nu op dikke 5 weken. Had toch maar voor de touch ipv type gegaan zucht
Mariowie heeft als afleverdatum 16-09-2013 aangegeven, het betreft de type cover! Dus nog ff geduld!

• mariowie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
xstarr_ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:50:
[...]

Mariowie heeft als afleverdatum 16-09-2013 aangegeven, het betreft de type cover! Dus nog ff geduld!
Dit is wat mijn zusje doorgaaf, heb via haar studentenaccount het aangevraagd.

Zal mij niks verbazen dat er nog een kink in de kabel komt.

Maar als het wel zo is zou het wel mooi zijn.

Verwijderd

Snap ook niet dat Surfspot zo lomp bezig is. Ipv facebookberichten en mail beantwoorden gewoon duidelijk in 1 mail uitleggen wie wat wanneer ontvangt. Blijkbaar hebben ze niets te doen daar...

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Iemand al een t&t code aangevraagd? Ik krijg net een automatische email terug dat het wel eens 2 dagen kan duren voor ze antwoorden. Niet echt handig aangezien de tablet dan al bezorgd is.

Of gaat het via fb of twitter sneller?

• denkeldermans
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Geeft goede hoop om deze berichten te lezen zeg... niet dus.

Heb zelf een RT met Type cover besteld op 21 Augustus met bestelnummer: 1047669
Al verschillende keren contact gehad met surfspot en windows/microsoft(via Facebook, hier reageren ze wel lekker snel meestal).

Ik zie dat ze dus inderdaad niet FiFo leveren, had zojuist via Facebook gevraagd waarom sommige mensen die hem later besteld hebben, de tablet deze week al ontvangen. Maar dat komt dus doordat sommige cover beter leverbaar zijn dan anderen.
Ben benieuwd of zij dit dan ook aan mij melden omdat ik dit net gevraagd heb, of me aan het lijntje houden.

Tegen mij hebben ze in ieder geval gezegd dat ik hem uiterlijk tegen het einde van september krijg. En ze konden niet beloven dat hij er volgende week al zou zijn.

Geduld is een beetje op :(

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 16:18
JohnnieWbl schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:04:
[...]

Helemaal mee eens. Had je hetzelfde besteld (met zwarte touchcover)? Dan is er geen enkele excuus dat er niet volgens FiFo wordt uitgeleverd en lijkt het erop dat ze een groep mensen tevreden willen stellen door zelfs ruim binnen de verwachte levertijd hun bestelling te leveren. Dat is gelukt maar neemt niet weg dat er een (grote?) groep mensen, die al snel hun bestelling plaatsten en betaalden, nu onterecht langer moet wachten.

Maar ik snap niet dat iemand met een bestelling van 8-8 dan blijkbaar ook uitgeleverd krijgt, en jij niet. Is het willekeur of heb je toch een andere bestelling (andere cover?) geplaatst?
Ik heb besteld zonder cover, maar gezien die toch in een aparte doos zitten zou ik geen last van niet leverbare covers mogen hebben.

• JohnnieWbl
Waarom creëert SURFspot zelfs bij het leveren van de RT's een situatie waarbij mensen moeten wachten op een antwoord, als al is gebleken dat het blijkbaar moeilijk is om door de drukte (?) iedereen op de hoogte te houden? Om een track & trace code te krijgen moet er eerst een mailtje gestuurd worden met daarin de vraag om de code, deze zou dan worden opgestuurd. Waarom niet melden: "Je RT wordt morgen verstuurd, zodra bij ons je T&T bekend is sturen wij deze aan jou door." Dan had ik in ieder geval aangenomen dat dit zo snel mogelijk is (ook al zou dat de volgende dag zijn), en had ik me niet geïrriteerd aan het uitblijven van een antwoord.

Ik snap dat dit een luxe probleem en misschien irritant om te lezen voor degene die nog steeds moeten wachten op een uitleverdatum. Sorry daarvoor.

• beastbeast
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05-2023
*knip* dat soort posts voegen niets toe. Laat ze svp achterwege.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 12-09-2013 17:20 ]

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
T&T codes worden volgens @SURFSPOTNL morgen pas verzonden :/

• musicer

musicer

Jerry2215 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:09:
T&T codes worden volgens @SURFSPOTNL morgen pas verzonden :/
Haha volgens mij heb je het antwoord op mijn tweet gevonden XD. Wilde het net gaan posten hier, maar je was me dus voor.

Nu maar hopen dat de code nog komt voor de bestelling afgeleverd is. Morgen om 9 uur als de twitter service er weer is direct nog maar een keer tweeten dus, want die emails staan waarschijnlijk tussen 500 andere emails

[ Voor 7% gewijzigd door musicer op 12-09-2013 17:16 ]

Verwijderd

Als je vandaag(vrijdag vezending) Surface niet krijgt dan zijn er nog 2 uittlevermomenten volgens Surfspot. Volgende week en eind september.

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Onder mijnpostnl heb ik nog steeds geen pakketje van surfspot zichtbaar, dus ik vraag mij af of die nog wel komt..... zou nu toch wel te traceren moeten zijn. Meerdere mensen die het pakketje nog niet kunnen tracen?

• Jerry2215
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:50:
Als je vandaag(vrijdag vezending) Surface niet krijgt dan zijn er nog 2 uittlevermomenten volgens Surfspot. Volgende week en eind september.
Staat er bij mij ook nog niet in, maar dat kan nog wel even duren. Ik ga me pas zorgen gaan maken als het er morgenochtend nog steeds niet in staat.

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Ik heb gister een email gehad dat ie vandaag via postnl verstuurd zou worden, en een paar uur daarvoor had ik via facebook gevraagd waneer ie zou komen, reageren ze vandaag dat ie niet bij deze batch zit, ik weet het allemaal niet meer.... :/

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
met de TF100 van Asus op komst is de Surface RT toch wel enigzins achterhaald vinden jullie niet ? Vooral met de levertijd met surfspot, denk ik dat ik het nog uitzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:27
Rylo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:30:
met de TF100 van Asus op komst is de Surface RT toch wel enigzins achterhaald vinden jullie niet ? Vooral met de levertijd met surfspot, denk ik dat ik het nog uitzit
Ik ga denk ik morgen ook mijn bestelling ga annuleren en wachten op deze TF100 of de Surface 2. Het duurt allemaal wel lang en de informatie die Surfspot/Microsoft geeft is ronduit slecht. Dat het lang duurt kan ik begrijpen, maar waarom niet pas geld afschrijven wanneer hij daadwerkelijk is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:30:
Nee, want die twee die jij opnoemt kun je niet voor 210 euro kopen. Als ik de volle mep zou willen betalen kan ik ook wel bijvoorbeeld een iPad aanschaffen. De T100 is verder denk ik wel een mooi product maar zal een flink stuk boven de prijs van deze actie komen te liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Eh... Een vriend van me heeft er ook een besteld via surfspot op 5 september. Hij heeft het deze week binnengekregen, ik zag hem namelijk gisteren tijdens het college met de surface rt spelen...

Hij heeft de surface zonder cover dus binnen een week gekregen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 01:15:
[...]

Nee, want die twee die jij opnoemt kun je niet voor 210 euro kopen. Als ik de volle mep zou willen betalen kan ik ook wel bijvoorbeeld een iPad aanschaffen. De T100 is verder denk ik wel een mooi product maar zal een flink stuk boven de prijs van deze actie komen te liggen.
Nou ik noem er 1.

En relatief gezien zal het niet ver boven de Surface RT komen te liggen. 350 usd, misschien vertaalt zich dat naar 350 euro voor een prijs in Nederland, daarbij krijg je (volgens de nieuwsartikelen) een keyboard, tablet, geen RT, maar windows 8.1 met office. De RT versie wat hierbij in de buurt komt is de surface met type cover en die kost op surfspot 300 euro. Dus voor pakweg 50 euro verschil heb je toch een hele goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry2215
T&T ontvangen, bezorging pas morgen verwacht :/

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry2215 op 13-09-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Jerry2215 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:00:
T&T ontvangen, bezorging pas morgen verwacht :/
Jup. Bij mij ook. Echter staat er bij status:Zending wordt voorbereid door de verzender. Het lijkt er op dat surfspot de tablets helemaal niet gisteren verzonden heeft, maar ze gewoon vandaag pas bij postNL aflevert :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix92
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-01 18:02
Ik had op 30 augustus de Surface RT met Type cover besteld.
Zijn er mensen die deze al in ontvangst hebben genomen of een bevestiging hebben gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X700XL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Jeetje prijs is nog verder gedaald, plus cover nu 380 euro, maarja prijs van 260 euro zul je dit jaar niet tegenkomen denk ik? :?

Ennuh ook t&t ontvangen, morgen moet die dan eindelijk komen.

[ Voor 20% gewijzigd door X700XL op 13-09-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:53:
[...]

Nou ik noem er 1.

En relatief gezien zal het niet ver boven de Surface RT komen te liggen. 350 usd, misschien vertaalt zich dat naar 350 euro voor een prijs in Nederland, daarbij krijg je (volgens de nieuwsartikelen) een keyboard, tablet, geen RT, maar windows 8.1 met office. De RT versie wat hierbij in de buurt komt is de surface met type cover en die kost op surfspot 300 euro. Dus voor pakweg 50 euro verschil heb je toch een hele goede deal.
Wow, dit is een veel betere deal dan Surface Rt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:19:
[...]

Wow, dit is een veel betere deal dan Surface Rt.
Ja ligt er puur aan wat je zoekt. Ik heb een e-reader nodig, beetje websurfen erbij, lange accuduur. Heb geen touch- of typecover nodig, dus dan is het verschil tussen 209 en 349 euro enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 02:19
Microsoft heeft mij gered. :)
De tablets komen te laat binnen bij mijn universiteit en omdat ik dit weekend voor langere tijd vertrek naar het buitenland hebben ze mij een leentablet kunnen sturen. Die hadden ze nog liggen en kan ik bij terugkomst in Nederland weer naar hun terugsturen.

Super service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:50

Perkouw

Moderator General Chat
RJ-NL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 00:21:
[...]
Ik ga denk ik morgen ook mijn bestelling ga annuleren en wachten op deze TF100 of de Surface 2. Het duurt allemaal wel lang en de informatie die Surfspot/Microsoft geeft is ronduit slecht. Dat het lang duurt kan ik begrijpen, maar waarom niet pas geld afschrijven wanneer hij daadwerkelijk is verzonden?
Dat doen webshops toch ook niet ? Of je moet het op rekening kopen, maar die optie heb je niet bij surfspot voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Perkouw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:41:
[...]

Dat doen webshops toch ook niet ? Of je moet het op rekening kopen, maar die optie heb je niet bij surfspot voor zover ik weet.
Nee klopt maar dan hoef je ook meestal niet langer dan een week te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:26:
[...]

Ja ligt er puur aan wat je zoekt. Ik heb een e-reader nodig, beetje websurfen erbij, lange accuduur. Heb geen touch- of typecover nodig, dus dan is het verschil tussen 209 en 349 euro enorm.
Asus heeft wel een betere beeldscherm, het is lichter en heeft een betere accuduur. Enige nadeel van Asus is dat de keyboard zwaar en bulky lijkt.
Maar als je voornamelijk gaat lezen op een tablet, dan zou ik sowieso geen 10 inch tablet halen. Eerder 7 inch en minstens 1080p beeldscherm. Op de Surface RT en Pro had ik wat pdf bestanden geopend en je zag duidelijk dat de letters op RT gewoon minder scherp zijn. Als je verwacht dat de letters altijd scherp zijn zoals 'retina' beeldschermen zijn dan kom je bedrogen uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:53:
[...]

Asus heeft wel een betere beeldscherm, het is lichter en heeft een betere accuduur. Enige nadeel van Asus is dat de keyboard zwaar en bulky lijkt.
Maar als je voornamelijk gaat lezen op een tablet, dan zou ik sowieso geen 10 inch tablet halen. Eerder 7 inch en minstens 1080p beeldscherm. Op de Surface RT en Pro had ik wat pdf bestanden geopend en je zag duidelijk dat de letters op RT gewoon minder scherp zijn. Als je verwacht dat de letters altijd scherp zijn zoals 'retina' beeldschermen zijn dan kom je bedrogen uit.
Ja maar zonder keyboarddock heeft een x86 tablet sowieso nooit een accuduur van 10 uur.

En scherpte maakt me niet zoveel uit, ik lees op dit moment op een 13inch 13xxx768 resolutie al mijn digitale studieboeken en vindt het prima, een tablet is wel stukken handzamer en lichter.

En pdf bestanden werken echt extreem soepel op de surface RT, ook al zijn de pdf bestanden groot. Dit is totaal niet het geval bij android (ik neem aan dat je doelde op de 7inch 2013 nexus). En nee ik hoef geen retina scherm, maar ik begrijp dat anderen niet meer terug kunnen naar een scherm waarbij je de pixels wel kunt tellen.

Bof ik even dat ik geen hoge eisen heb, daar is mijn portemonnee ook blij om. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
lordMocro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:51:
[...]

Ja maar zonder keyboarddock heeft een x86 tablet sowieso nooit een accuduur van 10 uur.

En scherpte maakt me niet zoveel uit, ik lees op dit moment op een 13inch 13xxx768 resolutie al mijn digitale studieboeken en vindt het prima, een tablet is wel stukken handzamer en lichter.

En pdf bestanden werken echt extreem soepel op de surface RT, ook al zijn de pdf bestanden groot. Dit is totaal niet het geval bij android (ik neem aan dat je doelde op de 7inch 2013 nexus). En nee ik hoef geen retina scherm, maar ik begrijp dat anderen niet meer terug kunnen naar een scherm waarbij je de pixels wel kunt tellen.

Bof ik even dat ik geen hoge eisen heb, daar is mijn portemonnee ook blij om. :+
Volgens verschillende filmpjes op Youtube bevat het keyboarddock van de T100 geen accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X700XL
Rylo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:53:
[...]

Nou ik noem er 1.

Ja zo blijf je maar doorgaan, je moet toch een keer iets kopen ;)
En zoveel verschil is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Laatst online: 08:49
X700XL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:02:
[...]

Mee eens. Daarnaast vind ik de Surface RT ook een stuk mooier en stijlvoller. Maar dat is mijn mening. :)

Daarnaast ben ik op dit moment bezig met RemoteApps, waarmee je ook X86 apps kunt 'draaien' op de Surface RT. Alhoewel een internet verbinding vereist is, is dit inmiddels bijna overal te krijgen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door NLCJ op 13-09-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X700XL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:02:
[...]

Als het geleverd wordt dan houd ik m'n mond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:11:
Gisteren nog uitgebreid zitten DM' en met medewerker(s) van SurfSpotNL.

Inderdaad, zwarte wordt VOOR zaterdag verzonden, de cyan is niet op voorraad en daar hopen ze enkel wat meer informatie over te hebben volgende week (of het daadwerkelijk binnen komt is de vraag).

Daarnaast gevraagd of ik anders niet gewoon 2 zwarte zou kunnen nemen, daarop was de vraag dat er dusdanig veel vraag is naar de zwarte dat momenteel geen voorraad beschikbaar is om te ruilen (omdat ze niet eens de huidige bestellingen kunnen afhandelen).

Weer afwachten dus

Besteld: 1 augustus
Betaald: 4 augustus
Welke: Surface RT cyan en black touchcover

}:O
Even een zeikmodus:

Nog steeds geen T&T noch email noch berichtgeving. Leuk. Scheelt dat ik redelijk wat geduld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Vandaag de sleeve voor mijn surface binnengekregen, had eigenlijk verwacht dat mijn surface nu al binnen zou zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:48:
[...]

Even een zeikmodus:

Nog steeds geen T&T noch email noch berichtgeving. Leuk. Scheelt dat ik redelijk wat geduld heb.
Surfspot heeft ze niet gisteren zoals vermekld in de mail verstuurd, maar vandaag oas verstuurd. De mijn is aangemeld bij PostNL en de jouwe zal denk ik na 00:00 ook wel zichtbaar en traceerbaar worden dan....

Ik kreeg van surfspot wel heel snel antwoord (binnen 3.5 uur) toen ik om de T&T vroeg vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Zijn er onder de mensen die nu hun surface geleverd krijgen ook mensen die de surface zonder enige cover besteld hebben? Als dat zo is, zou ik graag willen weten op welke datum je besteld hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melicous
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
ShitHappens schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:45:
Misschien als iedereen hier zijn bestelling aan toevoegt, kunnen we eea makkelijker in de gaten houden?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Update/check de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry2215
Ben benieuwd of ie morgen wél wordt bezorgd. Status is nog steeds 'Zending wordt voorbereid door de verzender'....

EDIT: 'Zending is ontvangen door PostNL.' Yaaay. Wel een erg nauwkeurig bezorgvak: 8:00 - 16:30 :/

[ Voor 31% gewijzigd door Jerry2215 op 14-09-2013 00:55 ]

• Vjenne-ICT
Jerry2215 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:31:
Ben benieuwd of ie morgen wél wordt bezorgd. Status is nog steeds 'Zending wordt voorbereid door de verzender'....
Bij mij precies het zelfde.... we zullen zien.

• X700XL
Het is dan eindelijk zover, hij is onderweg! :9~

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Surfspot heeft eindelijk mijn tablet op gestuurd, alleen zit er een touch cover bij in plaats van een type cover!!!

• __Koen__
Word de status op surfspot aangepast naar "Verzonden" of iets dergelijks als ze 'm hebben opgestuurd? die van mij staat nog steeds op "in behandeling", ookal schijnt ie verzonden te zijn..

• tobitronics
pineapple23 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:20:
Surfspot heeft eindelijk mijn tablet op gestuurd, alleen zit er een touch cover bij in plaats van een type cover!!!
Meen je dit.... :/

Chaos bewijs nr. 92834761

• JohnnieWbl
__Koen__ schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:36:
Word de status op surfspot aangepast naar "Verzonden" of iets dergelijks als ze 'm hebben opgestuurd? die van mij staat nog steeds op "in behandeling", ookal schijnt ie verzonden te zijn..
Als je een T&T hebt zou ik daar gewoon op af gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat fout kan gaan als daar staat dat de pakketbezorger onderweg is. Surfspot meldt bij mij ook "in behandeling," maar volgens de T&T gegevens komt hij vandaag tussen 8:30 uur en 21:30 uur. 2040 gram met een touch cover (als het goed is).

• Diigii
  • Laatst online: 24-09 16:45
Ik heb hem ineens ontvangen.

Ik heb hem een week geleden besteld en heb hem nu binnen. Ik had gedacht dat duurt nog een paar weken, maar ineens was de bezorger er.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Diigii schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:09:

Ik heb hem een week geleden besteld en heb hem nu binnen. Ik had gedacht dat duurt nog een paar weken, maar ineens was de bezorger er.
Mooie actie van Microsoft >.> Des te later je besteld, des te eerder je hem blijkbaar krijgt. Ik heb hem op 18 juli bij het HAN besteld en tot op heden nog helemaal niets van vernomen. Als het nog even duurt dan annuleer ik hem wel/stuur ik hem terug en koop ik een Asus Transformer Book T100 in de plaats.

• Diigii
Zerotorescue schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:15:
[...]

Mooie actie van Microsoft >.> Des te later je besteld, des te eerder je hem blijkbaar krijgt. Ik heb hem op 18 juli bij het HAN besteld en tot op heden nog helemaal niets van vernomen. Als het nog even duurt dan annuleer ik hem wel/stuur ik hem terug en koop ik een Asus Transformer Book T100 in de plaats.
Maar het rare is, op Surfspot staat nog steeds: Bestelregel status in behandeling. Dus ik vindt het heel raar. Ik snap dus niet dat ik hem nu al binnen heb gekregen. Normaal moet je een bericht krijgen dat hij verstuurd is. Dus het is echt raar.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Jerry2215 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:31:

EDIT: 'Zending is ontvangen door PostNL.' Yaaay. Wel een erg nauwkeurig bezorgvak: 8:00 - 16:30 :/
vind die van jou nog wel gaan bij mij staat er 08 tot 21:00

}:O

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• pineapple23
tobitronics schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:54:
[...]

Meen je dit.... :/

Chaos bewijs nr. 92834761
Inderdaad, maar mijn status staat nog op in behandeling.. Nu kan ik er nog niet mee spelen, omdat er verkeerde cover bij zit. Nu maar mail afwachten!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Zerotorescue schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:15:
[...]

Idem zit ook te twijfelen of ik hem nog wel wil hebben... Bij HAN kun je volgens mij ook nergens je status nakijken ;(

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:07
thefox154 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:33:
[...]

Idem zit ook te twijfelen of ik hem nog wel wil hebben... Bij HAN kun je volgens mij ook nergens je status nakijken ;(
Statusupdates van de HAN zijn inderdaad niet te krijgen... Een aantal Tweakers heeft er achteraan gemailed maar de aanvraag was nog niet goedgekeurd...

Annuleren lijkt me daar echter ook niet mogelijk, bij de aanschaf stond een zin van volgende strekking:

'Bij bestelling verplicht u zich tot de aanschaf van het product'

Je zult waarschijnlijk moeten wachten op de tablet en dan binnen 7 dagen de aankoop ontbinden... Jammer dit. Zit hier ook met smart te wachten, 19 juli besteld.

EDIT: Bij het originele nieuwsbericht op Insite is nu een PDF geplaatst... https://www1.han.nl/templ...dir/Microsoft_Surface.pdf

Geloof dat de bestellers bij surfspot deze brief ook hebben gehad... toch?

[ Voor 15% gewijzigd door hiekikowan op 14-09-2013 12:42 ]

• Mutybay
  • Laatst online: 23-09 21:55
Gister tijdens een college kwam het toevallig ter sprake dat docenten 4,5 weken moeten wachten op hun elektronische aankopen via de HAN.

Volgens mij had de HAN 16 augustus een nieuw bericht gepost dat er nu via surfspot besteld kon worden. Er even vanuit gaande dat de HAN dus op 16 augustus besteld heeft zouden de tablet's einde van volgende week moeten komen of in het begin van die week erna 8)7

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 18:16
bdalenoord schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:39:
[...]

EDIT: Bij het originele nieuwsbericht op Insite is nu een PDF geplaatst... https://www1.han.nl/templ...dir/Microsoft_Surface.pdf

Geloof dat de bestellers bij surfspot deze brief ook hebben gehad... toch?
Jep, die nietszeggende brief hebben wij ook ontvangen. :P

• __Koen__
Heeft toevallig iemand het bezorgadres aangepast? Ik heb een wijziging doorgegeven, maar op de site staat nog steeds het oude adres, als ze 'm vandaag op het nieuwe adres bezorgen dan kan ik m pas maandag ophalen..

• RJ-NL
Diigii schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:09:

Heb je laatst wel de vertagingsmail gehad? Had je er ook een cover bij?

• Diigii
RJ-NL schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:43:
[...]

Heb je laatst wel de vertagingsmail gehad? Had je er ook een cover bij?
Ja ik had er een zwarte touchcover bij besteld. Deze heb ik er ook netjes bij.

• JohnnieWbl
Ik zag hier af en toe de vraag voorbijkomen waarom sommigen met een andere cover dan Touch Zwart hem nog niet hebben gekregen terwijl ze eerder besteld hadden, en dat de beide producten in aparte doosjes komen: dat is niet zo bij mij.

Mijn Surface RT met zwarte touch cover zitten in 1 doos, wat het logischer maakt dat andere producten (andere kleur / type cover) vertraging hebben zonder dat de levering van de RT met zwarte touch cover daardoor vertraagd werden. Ik vind het wel raar dat anderen hetzelfde product eerder besteld hebben maar nog niet geleverd hebben gekregen, en hoop dat ze snel bericht krijgen.

• ShitHappens
  • Laatst online: 23-09 14:31
Ik heb maar even de vrijheid genomen om Surfspot op de feiten te drukken en wat vraagjes te stellen:
https://www.facebook.com/...=o.122937081097289&type=1

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
ShitHappens schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:27:
Ik heb maar even de vrijheid genomen om Surfspot op de feiten te drukken en wat vraagjes te stellen:
https://www.facebook.com/...=o.122937081097289&type=1
Ik zie dat ik er ook bij sta. Maar mijn tablet met zwarte touch is zojuist geleverd. Dus 1 dagje te laat. Maar ik ben nog steeds tevreden aangezien ze aangaven +- 3 weken levertijd.

• ShitHappens
Dan heb je lekker veel mazzel ;) Veel plezier ermee!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 14:15
Na anderhalve maand wachten is hij eindelijk binnen, de Surface met zwarte touchcover! Een uur later dan de T&T aangaf maar dat kon er nog wel bij. :P

Het is vervelend dat de wachttijden per type cover zo verschillend zijn maar ik denk niet dat Surfspot dat kon weten toen ze aan de actie begonnen. Zij zijn duidelijk totaal afhankelijk van hun leverancier. Ik ben tevreden met hoe Surfspot het afgehandeld heeft. Ten eerste dat ze het überhaupt geregeld hebben (je hebt een super-gadget voor 250 euro en ik denk niet dat Surfspot hier veel winst op maakt). Verder heb ik telkens bericht gekregen van de status van de bestelling. Het is vervelend geweest om te wachten maar mijn eerste indruk is dat het het wachten waard is geweest.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Jerry2215
Ik heb hem ook binnen! :)

Met zwarte touch cover.

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Surfspot wil nog steeds de vraag niet beantwoorden waarom bestellingen ZONDER Touch cover ook niet verzonden worden, alles is nu Surface + zwarte touch cover. Echt absurd. :)

• JohnnieWbl
Montsubai schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:50:
Surfspot wil nog steeds de vraag niet beantwoorden waarom bestellingen ZONDER Touch cover ook niet verzonden worden, alles is nu Surface + zwarte touch cover. Echt absurd. :)
Zoals ik al zei is het volgens mij zo dat de tablet en cover niet in een aparte doos zitten. Ik zou het raar vinden als je dan de doos gaat openmaken en de cover eruit gaat halen terwijl er op de doos "Surface RT met zwarte cover" staat :)

Blijkbaar is de Surface RT zonder cover gewoon een ander product in een andere doos, wat nog niet goed geleverd is. Dat mensen die eerder een Surface MET zwarte touch cover bestelden en hem nog niet hebben vind ik dan wel absurd.

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Normaal is het zo dat je de Surface (32gb) kan kopen met zwarte Touch Cover en zonder Touch cover. Andere kleuren zijn niet beschikbaar, die moet je er los bijkopen. Ik denk dat Microsoft ze zo ook aan Surfspot levert. Alleen Surface+Zwart en de Surface los met eventueel een andere kleur cover.

• X700XL
JohnnieWbl schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:59:
[...]

Zoals ik al zei is het volgens mij zo dat de tablet en cover niet in een aparte doos zitten. Ik zou het raar vinden als je dan de doos gaat openmaken en de cover eruit gaat halen terwijl er op de doos "Surface RT met zwarte cover" staat :)

Blijkbaar is de Surface RT zonder cover gewoon een ander product in een andere doos, wat nog niet goed geleverd is. Dat mensen die eerder een Surface MET zwarte touch cover bestelden en hem nog niet hebben vind ik dan wel absurd.
Klopt cover + tablet zitten in dezelfde doos verpakt, mijne vandaag ook binnen.

• ShitHappens
yesjohn schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:59:
Normaal is het zo dat je de Surface (32gb) kan kopen met zwarte Touch Cover en zonder Touch cover. Andere kleuren zijn niet beschikbaar, die moet je er los bijkopen. Ik denk dat Microsoft ze zo ook aan Surfspot levert. Alleen Surface+Zwart en de Surface los met eventueel een andere kleur cover.
Klopt, zie net dat de Surface en de "Surface + touch zwart" aparte EAN's hebben, waardoor ze door de verschillende bedrijven ook als aparte producten gezien worden. Surfspot zal dus wel genoeg van "Surface + touch zwart" op voorraad, terwijl voor de rest OF de Surface ontbrak, OF de cover.

Verwijderd

Ik meld me ook maar. 8 augustus de bestelling de deur uit gedaan: zwarte type cover, maar helemaal niets gehoord behalve de eerder aangehaalde vertragingsmailtje (levering uiterlijk 6 september) en de nietszeggende mail...

En zo te zien hebben ook de mensen die een type cover hebben genomen een probleem, ook bijna nog niet uitgeleverd...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 19:23 ]

• pineapple23
Ik heb vandaag een bericht gehad dat de verkeerd toegezonden surface rt + touch cover teruggestuurd moet worden en dan moet ik weer wachten op me surface rt + type!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vandaag is ook een Asus Windows RT tablet met 64GB in de aanbieding voor 279 bij Alternate, wellicht interessant voor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Bartjuh schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:30:
Vandaag is ook een Asus Windows RT tablet met 64GB in de aanbieding voor 279 bij Alternate, wellicht interessant voor iemand?
Die is ook wel mooi!

Pluspunten: meer geheugen

Minpunten: Geen USB aansluiting op de tablet zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
RJ-NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:02:
[...]

Die is ook wel mooi!

Pluspunten: meer geheugen

Minpunten: Geen USB aansluiting op de tablet zelf
- Mindere accuduur (meer dan 1 uur verschil!)
- geen 'cover', maar daar valt over te twisten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
MusicAddict schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:33:
[...]

- Mindere accuduur (meer dan 1 uur verschil!)
- geen 'cover', maar daar valt over te twisten :P
Ja maar met het optionele keyboard dock weer meer. Daarnaast een 8 MP camera aan de achterkant, maar ja wie gebruikt die? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:45:
[...]

Ja maar met het optionele keyboard dock weer meer. Daarnaast een 8 MP camera aan de achterkant, maar ja wie gebruikt die? :P
18 oktober komt asus met de opvolger voor 349 usd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetsooj
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03 16:57
Van mijn kant ook maar even een heads up. Ik had op 6 augustus besteld met zwarte touch cover. Pakketje afgelopen zaterdag (14-9) ontvangen. Contact met Surfspot ging ook hier moeizaam en bestelling staat op dit moment nog steeds in behandeling dus administratief kunnen ze nog wel een en ander op een rijtje proberen te krijgen. De touch cover werkt trouwens boven verwachting goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
Net via Facebook reactie van MSNL over de levering van de HAN:
Beste Bas,

de leveringen aan HAN zijn voor ons erg belangrijk en we doen er alles aan om die zo snel mogelijk te verwerken. We weten echter nog niet wanneer we daarmee kunnen gaan starten. Surfspot heeft geen voorrang op leveringen dus voor zover ik weet leveren zij niet op grote schaal uit op dit moment.

Met vriendelijke groet,
Martijn
namens Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Laatst online: 10-12-2024
Afgelopen vrijdag mijn bestelling (met witte touch cover) maar geannuleerd. Bestelling was op 6 aug gedaan. Nog geen reactie gehad van surfspot..

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 13:31
cyberdj schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:33:
Afgelopen vrijdag mijn bestelling (met witte touch cover) maar geannuleerd. Bestelling was op 6 aug gedaan. Nog geen reactie gehad van surfspot..
Had 11-9 ook geannuleerd (besteld op 27-8 met cyaan touch cover) en heb net een mail gekregen met bevestiging en een andere mail waarin ze vragen om rekeningnummer etc om het geld te storten. Waarschijnlijk hebben ze t te druk of is wat rommelig daar. Je zult vast een dezer dagen een mail krijgen erover. Afwachten wat t evenement van Microsoft gaat brengen, actie loopt toch door tot 1 oktober. Kan t alsnog bestellen dan.

edit: had mn gegeves gestuurd en nog gevraagd hoe lang het zou duren als ik toch besluit om het te bestellen weer. Zeggen ze 3 tot 6 weken, maar ga maar van 6 weken uit...

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 16-09-2013 20:09 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denkeldermans
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Zojuist dit bericht gekregen. Heb de tablet met de Type cover bestel 22 Augustus:
Beste Dennis,
ik weet niet wanneer de leverdatum bekend wordt. Of jouw tablet volgende week geleverd wordt weet ik niet, ik denk niet dat dat gaat lukken maar kan het ook niet uitsluiten.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Klink
namens Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
Zonet bericht van de HAN, één van de bestelde tablets is binnen... Precies weet ik ook niet, alleen dat ik hem op moet halen... Moet hij eerst met de interne post van Nijmegen naar Arnhem... Gelukkig/helaas ben ik daar pas donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
bdalenoord schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:09:
Zonet bericht van de HAN, één van de bestelde tablets is binnen... Precies weet ik ook niet, alleen dat ik hem op moet halen... Moet hij eerst met de interne post van Nijmegen naar Arnhem... Gelukkig/helaas ben ik daar pas donderdag...
Op welke datum had je besteld?

Neem aan dat er meer dan 1 zijn binnengekomen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
19 juli besteld, en vandaag om 12:30 de melding dat ze binnen waren. In Nijmegen dus... Moet nog naar Arnhem gestuurd worden via de interne post (op eigen risico...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Damm ik heb 14e besteld, maar nog niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
@Mutybay welke variant heb je besteld? Ik heb 2 bestellingen gedaan, 1 cyaan en 1 zwart (beide touch-covers) en daarvan is er 1 binnengekomen, weet zo niet welke. (Vermoed zwart aangezien Surfspot die ook levert...)

[ Voor 5% gewijzigd door hiekikowan op 16-09-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Met zwarte type cover. Mja rustig afwachten: p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 22-09 17:51
Ik ben benieuwd, vind het niet erg om even te wachten maar wel erg frustrerend dat er zo veel onduidelijkheid is.
De communicatie (+middelen) van surfspot valt erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
Afgelopen woensdag een email gehad dat ie verzonden zou worden op donderdag, heb al 3 emails gestuurd voor zo'n track & trace code, en nog helemaal niks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Microsoft Surface RT (32 GB) & Zwarte Type Cover NL op 7 augustus besteld bij Surfspot en wacht er nog steeds op.

Ik vind het echt niet kunnen dat ze wel gewoon leveren aan mensen die hem later besteld hebben en met een cover die dus wel op voorraad is.

Achterlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratereducer
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:46:
Ik heb mijn Microsoft Surface RT (32 GB) & Zwarte Type Cover NL op 7 augustus besteld bij Surfspot en wacht er nog steeds op.

Ik vind het echt niet kunnen dat ze wel gewoon leveren aan mensen die hem later besteld hebben en met een cover die dus wel op voorraad is.

Achterlijk 8)7
Heb zelfs al gelezen dat mensen hem na een week al kregen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:46:

Achterlijk 8)7
Ik vind het niet zo achterlijk dat een product geleverd wordt zodra het beschikbaar is. De Surface met zwarte touch cover is 1 product, wat dus gewoon geleverd kan worden zonder dat er op de Surface met type cover, of andere kleuren touch covers, gewacht hoeft te worden.

Tot nu toe vind ik het alleen raar dat sommigen, waaronder ik, de Surface met zwarte touch cover eerder hebben gekregen dan mensen die hetzelfde product eerder bestelden. Een levertijd van 1 week heb ik nog niet voorbij zien komen (kan me vergissen), maar ik had hem binnen 2 weken.

Dat lijkt erop dat Surfspot graag een deel van de bestellers tevreden wil houden door zo snel mogelij,k of in ieder geval binnen de aangegeven 3 weken, te leveren. Degene die eerder bestelden wachten immers toch al langer op hun tablet en zijn daarmee per definitie ontevreden. Niet zoals het hoort te gaan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix92
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-01 18:02
Ik stuurde gisteren maar een bericht naar SURFspot en dit was hun reactie

Beste *******,

Microsoft kent grote problemen met het leveren van de Surface tablets. Je Type Cover zal pas begin oktober aan je geleverd worden.

Onze excuses voor het ongemak. We zullen je nader informeren zodra er meer duidelijkheid is over de exacte uitleverdatum.

Met vriendelijke groet,

SURFspot.nl – Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden toch zo veel over wegens verkeerde inschatting qua voorraad? Vraag me af wat daarmee gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:01:
Ze hadden er toch zoveel over wegens verkeerde inschatting van voorraad? Vraag me dan toch af wat daarmee gebeurd is.
Die 2 miljoen stuks uit jouw vorige link zijn de apparaten die aan ons verkocht zijn, maar blijkbaar bevinden zich die op dit moment niet op de goede plaats (nederland)! :-(
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.