Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
Montsubai schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:50:
Het wachten begint nu wel erg lang te worden, zeker nu school alweer is begonnen.

Gecombineerd met het nieuws dat de nieuwe Surfaces al op 23 september worden gepresenteerd (http://www.theverge.com/2...t-september-23rd-new-york) ben ik nu wel erg onzeker over mijn aankoop. :-(
Misschien inderdaad maar gewoon dit cancellen en mijn geld inzetten op de volgende.... misschien dat ie al op een scherp prijspunt beginnen om imago op te krikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:54
Je hebt 'm nu voor een studentenprijs hè, dus zelfs al zóuden ze 'm scherp in de markt zetten, dan gaat 'ie natuurlijk alsnog niet onder de €330 kosten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:58:
Je hebt 'm nu voor een studentenprijs hè, dus zelfs al zóuden ze 'm scherp in de markt zetten, dan gaat 'ie natuurlijk alsnog niet onder de €330 kosten.
Als de nieuwe tablets en cases uitkomen dan zakken de prijvan van de oude tablet en cases vrijwel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Hahn schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:58:
Hij is momenteel zonder cover dan al voor €329 bij de mediamarkt te koop, laat staan als de 2 binnenkort uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:54
Psst, jullie twee hierboven: hij had het over de volgende en ik dus ook.

En zelfs al blijft Surface 1 ook te koop, dan is de kans heel klein dat ze 'm voor onder de 200 euro gaan verkopen, waar je 'm via Surfspot wel voor hebt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:08:
Psst, jullie twee hierboven: hij had het over de volgende en ik dus ook.

En zelfs al blijft Surface 1 ook te koop, dan is de kans heel klein dat ze 'm voor onder de 200 euro gaan verkopen, waar je 'm via Surfspot wel voor hebt.
Waar basseer je op dat surface rt niet 200eur gaat kosten wanneer de opvolgers verschijnen? Weet je dat er in usa een tijd geleden surfacd rt incl. touch cover voor 200 dollar wegging? Het zou mij niet verbazen als zij surface 2(rt versie) voor 350 dollar in de markt zet. Maja, we zullen wel zien wat Microsoft gaat doen.

Moet toch nog minstens 2 weken wachten op de surspots levering en dan heb ik nog een week bedenktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Kga denkik de mijne ook cancelen. Ik wacht wel even de surface rt 2 aankondiging af, misschien is het waard om wat meer te betalen voor de rt 2. Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen gewoon rustig afwachten, de leveringen komen allemaal wel in orde.

Het hangt af van winkel tot winkel. Ik had de mijne op 2 weken en collega's die ook besteld hebben via dochter of zoon bij Studentcenter een kleine 2-3 weken. Vrij vlot allemaal.

http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
@ timdd heb jij aandelen in studentcenter? In elke post de link van studentcenter zetten lijkt me een beetje overdreven ;)

Volgens campusshop.be chat komt er vandaag een email met verdere informatie over de levering/vertraging.
Ze hebben nog geen levering gehad en hebben ook nog geen idee wanneer deze wel zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Nokia6230i schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:34:
@ timdd heb jij aandelen in studentcenter? In elke post de link van studentcenter zetten lijkt me een beetje overdreven ;)

Nee, jammer genoeg niet, want dan zou ik misschien alles nog goedkoper kunnen krijgen :9

Misschien eens informeren voor me in te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:02:
Nee, jammer genoeg niet, want dan zou ik misschien alles nog goedkoper kunnen krijgen :9
Hij heeft echter wel een punt: elke keer dezelfde link posten is niet zo zinvol en kan als spam worden opgevat. Doe het alleen als de link een zinvolle bijdrage aan de post maakt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Na herhaaldelijk e-mails sturen, chat... op de laatste dag zendt Campusshop.be een mail dat alles twee weken vertraging heeft opgelopen wegens de beperkte voorraad van Microsoft.

Dus levering rond 25 september voor Belgische studenten via campusshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 02:19
Ik kreeg net te horen dat bij onze vereniging de tablets op de 20ste worden verstuurd. Lekker zuur dus gezien ik de 15e vertrek naar het buitenland. Uiteindelijk een levertijd van > 2 maanden, via dealextreme bestellen gaat nog sneller doorgaans. Nadat ik eerst veel werk had van het eindelijk kunnen bestellen van de tablet mag ik nu nog eens werk doen om de afhandeling nu te regelen. (Vrienden/familie zullen de tablet moeten retourneren of voor mij doorverkopen)

Gelukkig had ik als alternatief afgelopen zaterdag al een ipad besteld bij Dixons waar 1 dag levertijd voor staat.. Oh wacht, die leveren helemaal niet meer. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skarsnik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:21:
Na herhaaldelijk e-mails sturen, chat... op de laatste dag zendt Campusshop.be een mail dat alles twee weken vertraging heeft opgelopen wegens de beperkte voorraad van Microsoft.

Dus levering rond 25 september voor Belgische studenten via campusshop.
Zeer zuur. Er hangt al weken in de lucht dat er vertraging ging zijn, maar ze wachten ermee tot de allerlaatste dag om het te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Aangezien ik de leverdatum van mijn surface schat op rond mijn verjaardag en dan toevallig ook de surface 2 wordt gepresenteerd ga ik denk ik maar afwachten en desnoods maar gewoon het pakket weigeren/annuleren/terugsturen. De wettelijke bedenktijd was toch iets van 8 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
tobitronics schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:35:
Aangezien ik de leverdatum van mijn surface schat op rond mijn verjaardag en dan toevallig ook de surface 2 wordt gepresenteerd ga ik denk ik maar afwachten en desnoods maar gewoon het pakket weigeren/annuleren/terugsturen. De wettelijke bedenktijd was toch iets van 8 dagen?
7 werkdagen.

http://www.consuwijzer.nl...edenktijd-koop-op-afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Fun fact: 8 dagen is die van de Colportagewet (koop aan de deur, zie je nu ook bijna niet meer, wet stamt dus ook uit '73 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Hier ook dezelfde email van campusshop.be gehad, zeer teleurstellende informatievoorziening...

Geachte klant,

U hebt een bestelling voor de Microsoft Surface tablet geplaatst, waarvoor dank.

Vanwege het grote succes van de Microsoft Surface tablet heeft Microsoft momenteel een beperkte voorraad waardoor de levering met 2 weken is uitgesteld. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Zodra uw order op voorraad is wordt deze direct verzonden. U ontvangt dan een track and tracé nummer waarmee u de zending kunt volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
hmmm tegen de tijd dat we dit ding een keer krijgen.... Is straks de opvolger er of de concurrentie in prijs gezakt dat er alweer andere alternatieven zijn. Hoor bij de eerste bestellers bij de HAN in juli. Geen communicatie en geen tablet. Wel in juli een bedrag op de creditcard zetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
thefox154 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:15:
hmmm tegen de tijd dat we dit ding een keer krijgen.... Is straks de opvolger er of de concurrentie in prijs gezakt dat er alweer andere alternatieven zijn. Hoor bij de eerste bestellers bij de HAN in juli. Geen communicatie en geen tablet. Wel in juli een bedrag op de creditcard zetten |:(
Retweet maar dan met surfspot en bankafschrijving, zit echt serieus te overwegen om t maar te annuleren. Zal je zien dat ie op 22 september binnenkomt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

Op dit moment ben ik ook aan het overwegen om de bestelling maar te annuleren. Ik ben namelijk benieuwd naar de verkoopprijs van de Surface 2. Mocht deze rond de € 400,- zitten, dan moet er natuurlijk ook nog een Type cover bij. Deze kost natuurlijk weer ca. € 100,-. Dus een totaalprijs van € 500,- vermoed ik..

Dit is weer € 200,- meer dan de bestelling die ik bij Surfspot heb geplaatst en dat heb ik er weer niet voor over. Mocht ik dat bedrag moeten neertellen, dan ga ik wel voor de iPad 5.

Of zal er weer een studentenactie komen voor de Surface 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Massri92 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:27:
Op dit moment ben ik ook aan het overwegen om de bestelling maar te annuleren. Ik ben namelijk benieuwd naar de verkoopprijs van de Surface 2. Mocht deze rond de € 400,- zitten, dan moet er natuurlijk ook nog een Type cover bij. Deze kost natuurlijk weer ca. € 100,-. Dus een totaalprijs van € 500,- vermoed ik..

Dit is weer € 200,- meer dan de bestelling die ik bij Surfspot heb geplaatst en dat heb ik er weer niet voor over. Mocht ik dat bedrag moeten neertellen, dan ga ik wel voor de iPad 5.

De studentenactie is eigenlijk een 'goedmakertje' omdat de surface niet zo goed liep (lees 900 miljoen afgeschreven en misschien wel 100,000+ exemplaren te veel)

Kortingen okee, maar de deals die microsoft nu bied voor studenten is ook een beetje om de voorraden nog weg te werken in zekere zin voordat de surface 2 komt. Daarbij mooi meegenomen als studenten en dergelijke ze positief beoordelen -> betere mond op mond reclame en reviews. Dus betere kansen voor surface 2.

Misschien over 1,5 jaar dat ze hetzelfde doen om voor te bereiden op surface 3 oid, zou ik zeker niet op rekenen imho.

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 10-09-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massri92 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:27:

€400 is de max. prijs voor de Surface 2. Anders is Microsoft gedoemd met Windows Rt. Vooral als je opmerkt dat de specificatie van Surface 2, volgens de geruchten, nogal gedateerd is voor een next-gen tablet.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
Ondertussen staat er op twitter:

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL 1h
@sjotim @Food4ears We hebben goed nieuws over jullie bestellingen: deze verzenden we deze week.Nogmaals onze oprechte excuses

Dus deze week zullen ze verstuurd worden en mogen we ze ontvangen. Ook las ik op facebook dat er vandaag een mail zou komen met informatie er over.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

Ik pluk dit van hun facebook af; uurtje geleden gepost:

SURFspot.nl Hi Rianne, we hebben meer informatie over de leveringen van de Surfaces.Vandaag krijgen mensen die een Surface hebben besteld hierover bericht per e-mail. We kunnen Rianne in ieder geval melden dat we jouw bestelling uitleveren deze week. Voor Dennis: we houden je op de hoogte via de e-mail wanneer je hem ontvangt.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
krijg een beetje het idee van surfspot. "wie het hardst klaagt krijgt hem eerst"
of heb ik het mis.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• tobitronics
Xentor schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:23:
Ondertussen staat er op twitter:

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL 1h
@sjotim @Food4ears We hebben goed nieuws over jullie bestellingen: deze verzenden we deze week.Nogmaals onze oprechte excuses

Dus deze week zullen ze verstuurd worden en mogen we ze ontvangen. Ook las ik op facebook dat er vandaag een mail zou komen met informatie er over.
Nog geen mail gehad...

offtopic:
wel sneaky hoor, nu valt het surface 2 event net buiten de 7 dagen terugstuurtijd

• Proxx
order annuleren en opnieuw inschieten als de surface2 te duur wordt of wat dan ook.

actie is verlengt tot 1 oktober ;)

• X700XL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Nou ik ben benieuwd naar die email, ennuh actie was zoiezo al tot 1 oktober :P

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Heeft iemand die mail gekregen? Ik twijfelde tussen verschillende tablets maar vanwege de prijs ben ik toch voor deze gegaan. In plaats van dat ik de Surface Pro koop kan ik beter deze nemen en er eventueel een laptopje bij doen later. Ik ben dus van plan om ook van de actie gebruik te maken maar wil aan de andere kant niet langer dan een maand wachten, ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Als ze met een FiFo systeem werken, krijgen de mensen die het eerst besteld hebben hun surface ook als eerst, dan zou het dus op bestelnummer moeten gaan?

Ik zie tweets met mensen wiens laatste 4 cijfers boven de 4000 zijn, of al in de 105 serie zitten, die het nieuws krijgen dat 'ie niet bij deze batch zit, maar iemand op facebook met 2501 als laatste 4 cijfers krijgt 'm wel deze week.

Ik heb 1444 dus ik hoop dat die van mij er deze keer wel bij zit.. _/-\o_

• tobitronics
__Koen__ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:30:
Als ze met een FiFo systeem werken, krijgen de mensen die het eerst besteld hebben hun surface ook als eerst, dan zou het dus op bestelnummer moeten gaan?

Ik zie tweets met mensen wiens laatste 4 cijfers boven de 4000 zijn, of al in de 105 serie zitten, die het nieuws krijgen dat 'ie niet bij deze batch zit, maar iemand op facebook met 2501 als laatste 4 cijfers krijgt 'm wel deze week.

kijk je nu naar de 1e 4 cijfers? dan heb ik 1040...

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

__Koen__ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:30:

Mag ik vragen wanneer je deze Surface hebt besteld?

Ik zie dat een meisje op Facebook de Surface vier weken geleden heeft besteld. Ik heb deze zelfs vijf weken geleden besteld. Hoe kan het dat zij deze eerder ontvangt?

[ Voor 11% gewijzigd door Massri op 11-09-2013 17:35 ]

• __Koen__
tobitronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:33:
[...]

kijk je nu naar de 1e 4 cijfers? dan heb ik 1040...
Laatste 4.
Massri92 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:34:
[...]

Mag ik vragen wanneer je deze Surface hebt besteld?
4 Augustus.

• mythbuster16
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-01-2022
11 augustus besteld en zit weer niet in deze batch :(
Levering duurt nog minimaal een week wordt er beweerd en maximaal?
duurt me nu allemaal wel een beetje te lang. |:(

• Proxx
Met deze snelheid van uitleveren hebben we midden 2014 allemaal onze surface

Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen tegen ms we hebben x aantal orders want het lijkt er op dat ze honderd tablets per week de deur uit doen

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
1436, hopelijk zit ik er dan toch eindelijk bij. Helaas wel een beetje laat want ik had hem vandaag best kunnen gebruiken voor school ;)

4 Augustus besteld

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:27
Mijn bestelnummer eindigt op 1494. Besteld op 31 augustus. Verder nog geen email gehad.

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:29

musicer

Press any key to continue....

Zijn er überhaupt mensen die al een mail hebben gehad en niet zelf al naar surfspot gemaild hebben voor hun status? Ik heb zelf namelijk ook nog geen mail gehad.

Edit: besteld op 19 augustus trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door musicer op 11-09-2013 19:27 ]

• Proxx
Waarschijnlijk beginnen jullie order nummer met 104 mijne is 10504xx 28 aug besteld ook geen mail gehad

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:27
Proxx schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:32:
Waarschijnlijk beginnen jullie order nummer met 104 mijne is 10504xx 28 aug besteld ook geen mail gehad
Mijne begint ook met 105 :|

Verwijderd

Wtf mijn nummer is 10560xx...
Ik ga ook mail sturen.

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Geldt dit ook als je de tablet direct bij de HAN (hogeschool arnhem/nijmegen) hebt besteld zonder met surfspot oid te maken te hebben? Zij zijn namelijk geen winkel.

• mythbuster16
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-01-2022
Heb een mail gekregen, komt erop neer dat de voorraden op zijn en dat we dus met een beetje pech weer 2 weken verder zijn. Zucht :X

Beste student,
Het is al enige tijd geleden dat je een Surface bestelde. Het spijt mij oprecht dat jouw bestelling nog niet is geleverd en dat je zo lang moet wachten. Reden is dat de interesse in het Surface-aanbod voor het onderwijs de verwachtingen ver overtreft, wat tot voorraadtekorten heeft geleid.
Vanuit Microsoft zijn we met man en macht bezig de voorraad aan te vullen om het leveringsprobleem op te lossen. Voor nu vragen we je nog even geduld te hebben. Houd vooral de e-mail vanuit SURFspot.nl in de gaten, via welk kanaal je geïnformeerd zult worden over het verwachte moment van levering.

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Echt een nietszeggende mail ontvangen van Surfspot/Microsoft.....

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Natuurlijk wel fijn dat we op de hoogte worden gehouden. Genoeg webshops die niks van zich laten weten.

Uiteraard wel (erg) vervelend voor studenten die er op rekenden deze begin september binnen te krijgen.

Verwijderd

1059165 > 1 oktober

Verwijderd

Is het eigenlijk toegestaan, wettelijk, om zo'n lange levertijden te hebben?

• yesjohn
  • Laatst online: 21-09 17:34
Volgens de wet kopen op afstand niet maar ik weet niet of dat hierbij ook geldt. Ze hebben natuurlijk wel uitzonderingen anders zou elke pre-order illegaal zijn.

Edit: De persoon hier onder heeft er meer verstand van dus ik trek mijn woorden deze terug :)

[ Voor 23% gewijzigd door yesjohn op 11-09-2013 21:09 ]

• Bolletje
  • Laatst online: 17:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:04:
Is het eigenlijk toegestaan, wettelijk, om zo'n lange levertijden te hebben?
Ja, als het langer duurt dan 30 dagen heb je het recht om kosteloos van de koop af te zien. Die mogelijkheid heb je.

Wat er dus gebeurd mag wel gewoon. Vervelend is het wel.
yesjohn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:06:
Volgens de wet kopen op afstand niet maar ik weet niet of dat hierbij ook geldt. Ze hebben natuurlijk wel uitzonderingen anders zou elke pre-order illegaal zijn
Waar heb je het over?
  • De maximale wettelijke levertermijn bij een koop op afstand is 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat je de overeenkomst hebt gesloten.
  • Als beide partijen akkoord gaan, kan een afwijkende levertermijn worden vastgesteld.
  • Op het moment dat de wettelijke levertermijn van 30 dagen wordt overschreden heb je het recht om de overeenkomst direct te beëindigen (ontbinden). Je hoeft de verkoper dan geen extra termijn te geven om alsnog te leveren.
http://www.consumentenbon...on-huis/kopen-op-afstand/

Je hebt gewoon de mogelijkheid om je Surface RT te annuleren en je geld terug te krijgen.

Het wordt pas een andere situatie als de verkoper moedwillig zijn overeenkomst probeert te ontlopen. Dat is soms ook al voorbij gekomen. Die onredelijke situatie is nu nog niet het geval.

[ Voor 65% gewijzigd door Bolletje op 11-09-2013 21:11 ]

• mrronald
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-06-2024
Weten jullie misschien hoe je de order kan annuleren? Ik heb hiervoor al meerdere mails naar Surfspot gestuurd maar die antwoorden niet. Op de site kan ik verder ook niets vinden.

• Stefanovic45
  • Laatst online: 24-09 16:48
Toch vreemd dat de levering zo lang duurt, terwijl er 'veel te veel surface tablets waren gemaakt door Microsoft'. Als ze er toch in overvloed zijn kun je ze toch net zo snel uitleveren... Of zou Microsoft toch voorzichtig willen zijn met deze kortingen? Waarschijnlijk verdienen ze hier erg weinig aan...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Naja zeg, wat een amateuristische mail krijg ik in mijn inbox. De eerste zin alleen al... Als je te maken hebt met teleurgestelde klanten, ga aub geen al te formele zinnen schrijven die niet lekker lopen. Word ik niet vrolijk van, en dan hebben we het nog niet gehad over de daadwerkelijke inhoud van het bericht zelf.
Beste SURFspot.nl klant,

Namens Microsoft, de maker van de door jou bestelde Surface RT, doen wij je bijgevoegd bericht toekomen aangaande de status van jouw bestelling.

Samen met Microsoft hopen wij met deze e-mail de zorg die je mogelijk hebt over je bestelling weg te kunnen nemen, wanneer de door jou bestelde Surface opgestuurd wordt zullen wij je uiteraard hierover berichten.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

x
Conclusie: Levertijden zijn onbekend. 8)7

• musicer

musicer

lordMocro schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:19:
Naja zeg, wat een amateuristische mail krijg ik in mijn inbox. De eerste zin alleen al... Als je te maken hebt met teleurgestelde klanten, ga aub geen al te formele zinnen schrijven die niet lekker lopen. Word ik niet vrolijk van, en dan hebben we het nog niet gehad over de daadwerkelijke inhoud van het bericht zelf.

[...]

Conclusie: Levertijden zijn onbekend. 8)7
Die mail is wel weer heerlijk vaag zoals altijd. Hoe laat heb je deze ontvangen?

• __Koen__
Heujjjj, ik krijg de mijne vrijdag! :D

• Junia
  • Laatst online: 24-09 13:29
Mhja het is ook nooit goed é :P
Persoonlijk vind ik het wel netjes dat ze ons nog redelijk up to date houden.

Ik heb dezelfde mail ontvangen om 20:52.

Als bijlage was deze tekst bijgevoegd:

September 2013
Beste student,
Het is al enige tijd geleden dat je een Surface bestelde. Het spijt mij oprecht dat jouw bestelling nog niet is geleverd en dat je zo lang moet wachten. Reden is dat de interesse in het Surface-aanbod voor het onderwijs de verwachtingen ver overtreft, wat tot voorraadtekorten heeft geleid.
Vanuit Microsoft zijn we met man en macht bezig de voorraad aan te vullen om het leveringsprobleem op te lossen. Voor nu vragen we je nog even geduld te hebben. Houd vooral de e-mail vanuit SURFspot.nl in de gaten, via welk kanaal je geïnformeerd zult worden over het verwachte moment van levering.
Heb je in de tussentijd toch nog vragen, aarzel dan niet deze aan ons stellen via https://www.facebook.com/WindowsNL

Met vriendelijke groet,
Eduard Beck
Educatie team
Microsoft Nederland

[ Voor 73% gewijzigd door Junia op 11-09-2013 21:57 ]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
Order via mail maar geannuleerd. Ik wacht gewoon op de surface 2 in de hoop dat deze rond de 350/400 wordt.
Vind het inderdaad gek dat dit zo lang moet duren als ze zo groot overvloed van de tablets hebben. En ben er inderdaad bang voor dat ze de zaak te zwaar onderschat hebben.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Huh, ik heb 30 augustus besteld (bestelnummer: 1051416) en ik kreeg deze mail:
Beste SURFspot.nl klant,

Hierbij berichten wij je dat jouw bestelling voor de Microsoft Surface RT (32 GB) & Zwarte Touch Cover morgen, donderdag 12 september, bij PostNL aangeboden zal worden voor verzending, normaliter ontvang je de bestelling dan vrijdag.

De bestelling wordt aangetekend verstuurd met handtekening voor ontvangst, mocht je het track & trace nummer voor jouw bestelling willen weten zodat je de bestelling kunt volgen, kun je deze vanaf donderdagmiddag bij ons opvragen, vermeld in je e-mail dan het SURFspot.nl bestelnummer.

Zoek je nog een beschermhoes & Stylus pen voor nieuwe je nieuwe Surface? Bestel deze dan met korting via onze TabCovers Partnershop.

Wij wensen je alvast veel plezier toe met de Surface RT.

Met vriendelijke groet,
Mij hoor je niet klagen, maar het is toch raar dat mensen die hem eerder besteld hebben hem niet eerder krijgen dan ik? Ligt het misschien aan de kleur cover ofzo?

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Hier ook 26-08 betsteld en heb een verzendbevesteging ontvangen.
Be er heel blij mee, maar er zijn ook mensen die al langer wachten..... vreemde gang van zaken.

EDIT: gaat hier om een Surface met zwarte touchcover

[ Voor 14% gewijzigd door Vjenne-ICT op 11-09-2013 22:15 ]

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:02
Hier ook de mail binnen gehad dat de Surface vrijdag aangeboden wordt door PostNL.

Had hem betaald en besteld op 08 Augustus met nummer 1042601. Het gaat om een Surface RT + Zwarte Touch Cover.

• musicer

musicer

Hier uiteindelijk toch ook een mail. Bestelling wordt donderdag aangeboden bij postNL en vrijdag afgeleverd.

Heb 19 augustus besteld. Surface RT + zwarte touch cover. Het lijkt er dus op dat nu alle surfaces met zwarte touch cover geleverd gaan worden(!?)

[ Voor 24% gewijzigd door musicer op 11-09-2013 22:31 ]

• tobitronics
musicer schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:29:
Hier uiteindelijk toch ook een mail. Bestelling wordt donderdag aangeboden bij postNL en vrijdag afgeleverd.

Heb 19 augustus besteld. Surface RT + zwarte touch cover. Het lijkt er dus op dat nu alle surfaces met zwarte touch cover geleverd gaan worden(!?)
HOE KAN DIT?!

Ik bestel 31 juli en heb nog steeds niks en vandaag die 0.0 zeggende mail gekregen! Echt een chaos daar...

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
tobitronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:32:
[...]

HOE KAN DIT?!

Ik bestel 31 juli en heb nog steeds niks en vandaag die 0.0 zeggende mail gekregen! Echt een chaos daar...
Had je er een touch cover bij en zo ja, welke kleur?

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
30 augustus besteld en hij wordt vrijdag 13 september geleverd. Ook ik heb niks te klagen!
Surface RT + zwarte touch cover.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:27
Ik had er eentje besteld met cyaan Touch cover op 27-8 en heb ook zo'n vertraagde mail gehad paar uur geleden als boven. Heb uiteindelijk een mailtje met annulering verstuurd

NS FC: SW 2742 0448 8213

• tobitronics
Jerry2215 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:33:
[...]

Had je er een touch cover bij en zo ja, welke kleur?
Ja, wit

• Montsubai
21 augustus besteld (los) en nog niks ontvangen, vind het een beetje absurd dat er mensen die na mij besteld hebben nu al verzendbevestigingen krijgen.

• tobitronics
fifa4ever schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:37:
30 augustus besteld en hij wordt vrijdag 13 september geleverd. Ook ik heb niks te klagen!
Surface RT + zwarte touch cover.
En wederom, hoe kan dit....

@Surfspot: Als je een bepaalde kleur cover niet kunt leveren, dan stuur je die toch later na! Mensen die eerder bestellen hebben eerder recht op hun product!!

• mrronald
tobitronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:44:
[...]

@Surfspot: Als je een bepaalde kleur cover niet kunt leveren, dan stuur je die toch later na! Mensen die eerder bestellen hebben eerder recht op hun product!!
Dat ze ook niet aanbieden om met een andere kleur cover te leveren. Ik heb wit besteld op 8 augustus maar als ik dit had geweten dan had ik zwart ook prima gevonden. Maar ja, heb ze drie mails verstuurd om te annuleren, hopelijk wordt er eentje behandeld.

• tobitronics
mrronald schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:45:
[...]

Dat ze ook niet aanbieden om met een andere kleur cover te leveren. Ik heb wit besteld op 8 augustus maar als ik dit had geweten dan had ik zwart ook prima gevonden. Maar ja, heb ze drie mails verstuurd om te annuleren, hopelijk wordt er eentje behandeld.
Ik zat ook in het begin te twijfelen tussen zwart en wit, nou ik had wel zwart gekozen als ik het zo zie inderdaad. Sjezus...

Ook zo leuk dat ze alleen zeggen dat ze op zijn en verder helemaal niks, dalijk is de surface 3 er al voordat die van ons er zijn, mogen ze wel een extratje toevoegen vind ik voor de 2 maanden wachttijd.

• mrronald
tobitronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:47:
[...]

Ik zat ook in het begin te twijfelen tussen zwart en wit, nou ik had wel zwart gekozen als ik het zo zie inderdaad. Sjezus...

Ook zo leuk dat ze alleen zeggen dat ze op zijn en verder helemaal niks, dalijk is de surface 3 er al voordat die van ons er zijn, mogen ze wel een extratje toevoegen vind ik voor de 2 maanden wachttijd.
Ze reageren ook geen enkele keer op email, ook al zijn ze enkel per email bereikbaar.

• tobitronics
mrronald schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:49:
[...]

Ze reageren ook geen enkele keer op email, ook al zijn ze enkel per email bereikbaar.
Ik heb maar weer een boze mail gestuurd met vraag om uitleg, het is zinloos ik weet het maar toch... Dit gaat echt gewoon alle perken te buiten vind ik, zelfs dealextreme levert 2x zo snel als dit!

[ Voor 5% gewijzigd door tobitronics op 11-09-2013 22:54 ]

• Proxx
Ik krijg net ook een verzend bevestiging binnen terwijl ik hem pas 28aug besteld heb

Surface + Black touchcover

kan me de boze reacties hier volledig begrijp moet niet kunnen dat ze niet FIFO uitleveren
maar dat terzijde sprong ik net een gat in lucht aangezien de tablet nu precies op mijn verjaardag binnen zou moeten komen :P

Verwijderd

Volgens mij ben ik de enige die geen mail heb gekregen...

• Montsubai
Mocht het waar zijn dat de leveringen niet op datum gebeuren, annuleer ik mijn order direct.

• tobitronics
Montsubai schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:02:
Mocht het waar zijn dat de leveringen niet op datum gebeuren, annuleer ik mijn order direct.
Dit is 100% waar, ik en een paar anderen wachten al sinds eind juli en nog steeds niks, allemaal mensen met een witte cover lijkt het. En zoals je kunt lezen zijn er mensen van 30 augustus die m morgen dus al binnenkrijgen :F :F :F :F :F

• X700XL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Yes!! ook mail gekregen, kan niet wachten!! ook zwarte cover, 1 september besteld :o , ligt het dan echt aan de cover? dat zou echt gek zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door X700XL op 11-09-2013 23:20 ]

• tobitronics
X700XL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:16:
Yes!! ook mail gekregen, kan niet wachten!!
Besteldatum? En welke cover?

• Proxx
mannen van het eerste uur ik hoop dat jullie vergoed worden met een witte surface 2 ofzo want eigenlijk is het van de beesten af

• tobitronics
Proxx schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:31:
mannen van het eerste uur ik hoop dat jullie vergoed worden met een witte surface 2 ofzo want eigenlijk is het van de beesten af
offtopic:
bedankt voor de steun :)

• Termi
  • Laatst online: 13:23
tobitronics schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:44:
[...]

Volgens mij is het een pakket dus surfaceRT + typecover. Als je uitspraken wilt doen over ongerechtigheid dan is het handig om eerst te weten wat iedereen wanneer besteeld heeft om een goede indruk te krijgen over de levertijden. Random twee gevallen pakken is geen goede weerspiegeling van de data.

[ Voor 24% gewijzigd door Termi op 11-09-2013 23:35 ]

• tobitronics
Termi schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:34:
[...]

Volgens mij is het een pakket dus surfaceRT + typecover.
Maar de dozen zijn apart, dat is het hele punt. Je kunt gewoon een losse surface en de cover ook los sturen, ze zitten allebei in hun eigen verpakking.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik ken iemand die eind juli begin Augustus heeft besteld, een witte heeft besteld, omdat de zwart op dat moment niet te bestellen was en tot op vandaag nogsteeds zit te wachten op levering.

Eerst met duidelijke woorden beginnen "we gaan met batches werken" na de eerste bestelling (batch) dit al geheel weer loslaten en nu er helemaal een zooi van maken... :X Waarom kunnen dergelijke organisaties nu niets een netjes te werken gaan? Waarschijnlijk de capaciteit niet voor...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 14:31
Misschien als iedereen hier zijn bestelling aan toevoegt, kunnen we eea makkelijker in de gaten houden?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Nafi
Hmm erg vreemd dit, lijkt aan de covers te liggen?
Ik wil hem gewoon zonder cover bestellen, vraag me af wanneer ik hem zou krijgen als ik nu bestel...

• tobitronics
ShitHappens schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:45:
Misschien als iedereen hier zijn bestelling aan toevoegt, kunnen we eea makkelijker in de gaten houden?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik kan er niks inzetten ;)

• ShitHappens
Nu wel. Combi van iets te veel bier en wijn en slaperig zijn en smachten naar een tablet :p (optie vergeten om te zetten xD)

[ Voor 15% gewijzigd door ShitHappens op 11-09-2013 23:52 ]

• Nafi
Zojuist besteld: 1059851

Wow...

Verwijderd

Gisteren nog uitgebreid zitten DM' en met medewerker(s) van SurfSpotNL.

Inderdaad, zwarte wordt VOOR zaterdag verzonden, de cyan is niet op voorraad en daar hopen ze enkel wat meer informatie over te hebben volgende week (of het daadwerkelijk binnen komt is de vraag).

Daarnaast gevraagd of ik anders niet gewoon 2 zwarte zou kunnen nemen, daarop was de vraag dat er dusdanig veel vraag is naar de zwarte dat momenteel geen voorraad beschikbaar is om te ruilen (omdat ze niet eens de huidige bestellingen kunnen afhandelen).

Weer afwachten dus

Besteld: 1 augustus
Betaald: 4 augustus
Welke: Surface RT cyan en black touchcover

}:O

Verwijderd

ik zou gewoon bellen in plaats van te mailen, dan krijg je iemand persoonlijk aan de lijn.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
Ook hier de zwarte touchcover en RT besteld. Vrijdag verwachte leverdatum. 1 September besteld.

Vreemd dat de cyaan en witte covers zoveel vertraging hebben. Je zou bijna verwachten dat Surfspot de bestellingen dan opsplitst als er zoveel vertragingen daarmee zijn?! Overigens beginnen ook de normale retailers de Surface RT/Pro te verlagen qua prijs. (Mediamarkt e.d)

• ShitHappens
Fijn, had juist voor cyaan gegaan omdat ik dacht dat daar de vraag wel minder naar zou zijn :P

• beastbeast
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik heb begin augustus de Surface met Cyaan cover besteld. In de eerste mail werd nog gerept over een levertijd van maximaal 3 weken, daarna werden de e-mails vager en vager.
Dit is natuurlijk een enorme blunder van zowel Microsoft als Surfspot. Voor je aan zo'n actie begint moet je het logistiek op orde hebben. Omdat je niet weet hoe succesvol de actie wordt, moet je zorgen dat je mogelijkheden achter de hand hebt. Bij zowel Surfspot als Microsoft lijkt het een puinhoop te zijn. Zeker nu ze zwart wel uitleveren en wit en cyaan nog niet.
Uiteindelijk is dit ontzettend negatieve reclame voor Microsoft. Als ze dit niet eens kunnen... Als ik Microsoft was, zou ik de gedupeerde klanten tegemoetkomen met een gratis upgrade naar de 64GB of naar de Surface RT 2. Anders blijft dit nog tijden na-etteren.

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 16:30
beastbeast schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:42:
Ik heb begin augustus de Surface met Cyaan cover besteld. In de eerste mail werd nog gerept over een levertijd van maximaal 3 weken, daarna werden de e-mails vager en vager.
Dit is natuurlijk een enorme blunder van zowel Microsoft als Surfspot. Voor je aan zo'n actie begint moet je het logistiek op orde hebben. Omdat je niet weet hoe succesvol de actie wordt, moet je zorgen dat je mogelijkheden achter de hand hebt. Bij zowel Surfspot als Microsoft lijkt het een puinhoop te zijn. Zeker nu ze zwart wel uitleveren en wit en cyaan nog niet.
Uiteindelijk is dit ontzettend negatieve reclame voor Microsoft. Als ze dit niet eens kunnen... Als ik Microsoft was, zou ik de gedupeerde klanten tegemoetkomen met een gratis upgrade naar de 64GB of naar de Surface RT 2. Anders blijft dit nog tijden na-etteren.
no way dat ze je gratis laten upgraden natuurlijk.. al helemaal niet naar de opvolger van de surface, hooguit krijg je een tegoedbon voor de MS store of iets dergelijks

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:41
Gisteren (net als velen blijkbaar) een mail gekregen dat mijn Surface RT met zwarte Touch cover vandaag verstuurd gaat worden en waarschijnlijk dus morgen binnen zal zijn. Hij is op 2/9 besteld en betaald via Surfspot, wat de levertijd, als hij daadwerkelijk morgen geleverd wordt, 11 dagen maakt (bij bestelling werd 3 weken aangegeven als verwachte levertijd).

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ShitHappens schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:40:
Fijn, had juist voor cyaan gegaan omdat ik dacht dat daar de vraag wel minder naar zou zijn :P
ik ook. Was aan het twijfelen tussen zwart en cyaan....Bad Choice.
Blijf me verbazen over de levertijd.
Als er zoveel besteld is in de eerste batch en die dingen liggen er, dan is het toch alleen een logistieke kwestie?

edit:
uh, Asus t100 in oktober...
http://www.engadget.com/2...8-1-for-349-we/#continued
It's got a 10.1 inch 1366 x 768 IPS display, 31Wh battery, quad-core Bay Trail-T Atom CPU and runs Windows 8.1. There are 32 ($349) and 64GB ($399) storage options augmented by one free year of ASUS's WebStorage service and a micro-SD reader, plus 2GB of RAM to keep things running smoothly. Connectivity includes micro-USB, micro-HDMI, and a single USB 3.0 port in the detachable dock. The T100 arrives in stores on October 18.

[ Voor 40% gewijzigd door DarkChylde op 12-09-2013 11:00 ]

• Arjan-
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-07 15:00
JohnnieWbl schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:21:
Gisteren (net als velen blijkbaar) een mail gekregen dat mijn Surface RT met zwarte Touch cover vandaag verstuurd gaat worden en waarschijnlijk dus morgen binnen zal zijn. Hij is op 2/9 besteld en betaald via Surfspot, wat de levertijd, als hij daadwerkelijk morgen geleverd wordt, 11 dagen maakt (bij bestelling werd 3 weken aangegeven als verwachte levertijd).
Ik kreeg eenzelfde mail, eindelijk! 8-8 besteld en morgen komt 'ie binnen! :D

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 24-09 16:18
Dat er niet FiFo wordt uitgeleverd is eigenlijk niet goed te praten. Ik heb de mijne op 31-8 besteld, en heb een mail gekregen dat het ze erg speet, maar dat ik toch nog even moet wachten. Als ik dan lees dat er iemand die pas op 2-9 heeft besteld hem morgen in huis heeft heb ik toch zo m'n twijfels bij Surfspot. Voor mij dus sowieso nooit meer Surfspot!

• tobitronics
Beste Tobias,

Wij begrijpen dat dit een heel vervelende situatie voor je is, hopelijk heeft de door ons gister verstuurde e-mail het een en ander verduidelijkt.

Uiterlijk eind september zal de door jou bestelde Surface worden uitgeleverd. Wanneer de exacte uitleverdatum bekend is, zullen wij je hierover berichten.

Mocht je nog vragen hebben neem dan wederom contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Xxxxxxxxxc

SURFspot.nl – Klantenservice

Dit was een reactie op mijn boze mail van gisteren...

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Eindelijk mijn geld ontvangen op mijn rekening. Duurde maar een paar weken. Blijkbaar ging er iets fout, nadat ik ze weer gemaild had hebben ze mij verteld dat ze de mail direct door zouden sturen naar hun sales department dus dat betekende dt ik dus zo snel mogelijk mijn geld terug kreeg, en inderdaad. Het stond toen ineens na 2 dagen op mijn rekening...

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.