Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:03
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 22:32:
Cross-post van een andere thread:

[...]

Conclusie: hij komt er hoogstwaarschijnlijk aan via surfspot.
Geweldig, ik stond al op het punt om er een te kopen, omdat ik geen zin meer had om te wachten op mijn onderwijsinstelling. :)

offtopic:
Vorige week zeiden ze ook volgende week. Ik hoop dat ze nu maandag dan ook echt beginnen met de verkoop en ze ook een snelle levertijd hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
'volgende week' is een ruim begrip, ik zou niet op maandag rekenen (maar zou wel mooi zijn natuurlijk).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
De vorige "volgende week" belofte werd zelfs niet nagekomen :p. Wel goed nieuws overigens

[ Voor 17% gewijzigd door Yannick50 op 21-07-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ziet er veelbelovend uit inderdaad, nu hopen dat het ook echt zover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra definitief is ga ik bij MediaMarkt touch en type cover uitproberen omerachter te komen wat 't fijnst werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 23:14:
Zodra het bij surfspot definitief is ga ik bij de mediamarkt de touch en type cover uitproberen om er achter te komen wat het fijnst werkt.
Zou wel fijn zijn! :-) ik ga toch voor de touch, alleen jammer dat niet alle kleuren beschikbaar zijn gesteld voor de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Hopelijk laat surfspot snel wat zien. Ik heb wat lopen via andere kanalen, maar doe het liever rechtstreeks dan via via.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Basekid schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:15:
Hopelijk laat surfspot snel wat zien. Ik heb wat lopen via andere kanalen, maar doe het liever rechtstreeks dan via via.
zou wel lekker zijn, al ruime week "je hoort deze week meer' + na alle andere afzeggingen zou het wel lekker zijn als er nu eens duidelijkheid zou komen.. ik doe het liever ook rechtstreeks dan via via indd.. we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik hoop wel dat Surfspot een degelijke levertijd heeft. Ideaal als ze gewoon een voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Koen- schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:49:
Ik hoop wel dat Surfspot een degelijke levertijd heeft. Ideaal als ze gewoon een voorraad hebben.
Ik ben allang blij als Surfspot echt gaat meedoen aan deze actie, levertijd maakt mij dan weinig uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
SChief schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Ik ben allang blij als Surfspot echt gaat meedoen aan deze actie, levertijd maakt mij dan weinig uit. :P
opzicht niet zo, maar als ze pas gaan bestellen op/na de einddatum die net met een maand is verlengd, dan kunnen we nog wel een tijdje erop wachten (eind september). Dat zou toch wel jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb inmiddels een nieuwe 64 gb versie op de kop weten te tikken . Moet zeggen dat het echt een mooi apparaat is. Was bang dat ik mij zou storen aan het scherm, maar dat is (nog)niet gebeurd. Kleuren en helderheid uitstekend. Hoop nog wel dat ik straks aan de studenten actie mee kan doen. Ik ken een kennis die er ook wel 1 wil en voor dat geld is het echt een koopje. Mis nog een enkele app(ondanks dat IE mooi werkt zou een andere browser ook wel fijn zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
hoe ver gaat Surfspot in het prijsverhogen om gemaakte kosten te dekken/winst te creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

Perkouw

Moderator General Chat
Hummed schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:22:
hoe ver gaat Surfspot in het prijsverhogen om gemaakte kosten te dekken/winst te creëren?
Er is nog niets definitief dat Surfspot de tablet überhaupt gaat aanbieden. Kwestie van geduldig wachten en als het al zo ver komt dan kan je zelf gelijk de prijs raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
op de website van surfmarket staat "SURFmarket is a non-profit organisation".. zou dus niet al teveel mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Wat zal het minimaal aantal aanschaffingen moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:54
Waarschijnlijk geen minimum aangezien MS ook geen minimum hanteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
Via HAN bestellen werkt ook raar, je wordt niet echt naar een webshop doorgelinked maar je moet wat dingen invullen, enz.
Niet dat ik zelf wil bestellen maar ik keek effe of ik kon inloggen met mijn gebruikersnaam.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
Richard89 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:31:
op de website van surfmarket staat "SURFmarket is a non-profit organisation".. zou dus niet al teveel mogen zijn?
Bedankt, dit is dus het soort antwoord waar men wél wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 16:31
Hummed schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:22:
Ik ging net nog rondkijken op Surfspot (wat een trage boel zeg). Ze bieden zelf bijna geen hardware aan. Alleen onder het kopje Software }:O hebben ze accessoires en producten van Jabra (nog nooit van dit merk gehoord).

Dan ga ik er al van uit dat de verkoop via de partnershop in Surfspot gaat lopen. Met dus Microsoft Store Nederland als nieuwe partnershop. Misschien meteen kortingen op een deel van het assortiment van Microsoft?

[ Voor 14% gewijzigd door Bathing Aap op 22-07-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jabra is best een bekend accessoiresmerk.

Maar dat ter zijde, denk ik eigenlijk niet dat Microsoft een losse store gaat maken voor Surfspot. Microsoft wil juist dat scholen de distributie en dergelijke verder voor hun rekening nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Hoop eigenlijk dat ze wel snel de knoop doorhakken, en we eindelijk die dingen kunnen aanschaffen..

wel fijn dat ze ook ineens bijna geen enkele vraag via twitter erover beantwoorden, ignore modus doet het prima bij ze..

[ Voor 38% gewijzigd door Richard89 op 23-07-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:39
Richard89 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:04:
Hoop eigenlijk dat ze wel snel de knoop doorhakken, en we eindelijk die dingen kunnen aanschaffen..

wel fijn dat ze ook ineens bijna geen enkele vraag via twitter erover beantwoorden, ignore modus doet het prima bij ze..
Het is vakantieperiode en hoogst waarschijnlijk zijn ze zo goed en kwaad als het kan bezig met onderzoeken of en hoe ze de Surface kunnen aanbieden. Geef Surfspot wat geduld, ze maken het vanzelf wel kenbaar of het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tijdje geleden dit topic gezien en toen was het bij de HAN als antwoord NEE. Net nog even dit topic ingedoken en het is een JA, meteen besteld die Surface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 23:05
Klopt! kreeg eerst een nee, maar na wat heen en weer gemail hebben ze het toch geregeld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:17
Vanuit de Hogeschool Rotterdam helaas ook nog niks. Een docent van me is er wel actief mee bezig, maar nog geen enkel positief nieuws :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:44
Gisteren avond van surfmarket de mail gehad dat surfspot de tablet vanaf 25 juli gaat aanbieden op surfspot en dat dit via de surfspot.nl nieuwsbrief zal worden gecommuniceerd.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MoBi schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:08:
Gisteren avond van surfmarket de mail gehad dat surfspot de tablet vanaf 25 juli gaat aanbieden op surfspot en dat dit via de surfspot.nl nieuwsbrief zal worden gecommuniceerd.
Dat is dus supergoed nieuws! :-)
ik neem aan dat ze nog geen prijzen hebben genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:44
Nope, nog geen prijzen. maar uit de flyer van 3 juli waren het rt 32 gb 163 euro, rt 32 + touch cover 204, en met type cover 237. Prijzen ex btw

[ Voor 5% gewijzigd door MoBi op 24-07-2013 08:53 ]

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Supergoed nieuws inderdaad :D. Wel gek dat ze op twitter dan dit beloofden: " we tweeten direct zodra we meer weten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Yannick50 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:28:
[...]

Supergoed nieuws inderdaad :D. Wel gek dat ze op twitter dan dit beloofden: " we tweeten direct zodra we meer weten"
Haha ja, stuur dan gewoon "houd morgen de nieuwsbrief in de gaten over de tablet actie"

krijg je gelijk een boost op je inschrijvingen van de brief volgens mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Awesomesaus ! Geweldig nieuws :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Dear student,

Recently you inquired about Microsofts Surface RT tablet offer. We informed you that it was not possible to order the tablets through UM because we (and several other institutions) could not handle the logistics of the expected volumes. Microsoft has shown understanding and arranged availability through SURFspot.nl.

The Surface RT tablet will be available for order from Thursday 25th of july 2013. The orderwindows has been extended until the 30st of September.

The offer will be communicated next Thursday through the SURFspot.nl newsletter.

If you have any other questions please let us know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:58
weten jullie of de OS in het Nederlands of Engels zal zijn?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Multilang volgens mij voor Windows RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Goed nieuws mensen, zo te zien heeft onze petitie toch iets geholpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Whatson schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:12:
Multilang volgens mij voor Windows RT
Klopt helemaal, ik heb zelf een 64GB RT geimporteerd uit de UK (toen ie hier nog niet verkrijgbaar was) en gebruik m gewoon in het Nederlands, kun je via Windows Update downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 02:58
Ik wil die juist graag in het Engels maar zolang die multilanguage is dan is het prima. Dank! *gaat nu wachten tot we kunnen orderen*

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Chief-XL schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:20:
Ik wil die juist graag in het Engels maar zolang die multilanguage is dan is het prima. Dank! *gaat nu wachten tot we kunnen orderen*
Er is (vzmb) geen specifieke NLse SKU dus ze komen out of the box al in t Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59
Whatson schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:10:
Dear student,

Recently you inquired about Microsofts Surface RT tablet offer. We informed you that it was not possible to order the tablets through UM because we (and several other institutions) could not handle the logistics of the expected volumes. Microsoft has shown understanding and arranged availability through SURFspot.nl.

The Surface RT tablet will be available for order from Thursday 25th of july 2013. The orderwindows has been extended until the 30st of September.

The offer will be communicated next Thursday through the SURFspot.nl newsletter.

If you have any other questions please let us know.
Nice :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 22:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Geweldig nieuws. Ook wel tof van microsoft dat ze dit mogelijk hebben gemaakt. Nu afwachten wat de prijs wordt en hopen dat mensen ze niet voor de doorverkoop kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:49:
Geweldig nieuws. Ook wel tof van microsoft dat ze dit mogelijk hebben gemaakt. Nu afwachten wat de prijs wordt en hopen dat mensen ze niet voor de doorverkoop kopen..
Lijkt me niet dat dat heel lucratief gaat zijn als ze op Surfspot beschikbaar komen. :)

Ben wel benieuwd of er een maximaal aantal units per persoon gaat zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door RDMA op 24-07-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
RDMA schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:54:
[...]

Lijkt me niet dat dat heel lucratief gaat zijn als ze op Surfspot beschikbaar komen. :)

Ben wel benieuwd of er een maximaal aantal units per persoon gaat zijn.
alleen voor de niet-studenten misschien, maar zal inderdaad wel meevallen..
zo heel populair is de tablet ook weer niet (de PRO misschien wel)..

hoop dat ik er nog 1 extra kan bestellen, maar anders alleen een voor mezelf :) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

PRACHTIG JONGENS! Goed werk verricht allemaal, ik ben trots!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Tof! Dan ga ik er eens serieus over nadenken (incl. de vraag welke cover ik dan zou willen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

nXXt schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:41:
Tof! Dan ga ik er eens serieus over nadenken (incl. de vraag welke cover ik dan zou willen). :)
Voor mij wordt het de type cover (maar goed ik heb dan ook al 2 touch covers ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
clemento schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:59:

Reactie van surfspot.nl
Beste Jan,

We verwachten Microsoft Surface aan het einde van deze week te kunnen aanbieden op www.surfspot.nl. Als het meezit zal dit donderdag al het geval zijn, maar wellicht wordt het pas vrijdag. Op de website zal dan meer informatie verschijnen over dit product en de levering hiervan. We raden je aan de website en nieuwsbrief in de gaten te houden.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Supermooi nieuws en sneller geregeld dan ik had verwacht _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Tomba schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:53:
[...]
Voor mij wordt het de type cover (maar goed ik heb dan ook al 2 touch covers ;) )
Mja, ik lees nogal wat verschillende opvattingen her en der, dus ik moet eens even nadenken en proberen (al zit je dan wel met de kwestie van gewenning). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:32:
PRACHTIG JONGENS! Goed werk verricht allemaal, ik ben trots!
Volgens mij moeten de mensen jou bedanken want jij bent de meest fanatieke van allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
androidlover schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Volgens mij moeten de mensen jou bedanken want jij bent de meest fanatieke van allemaal!
Eens, ik denk dat je mailtjes naar de executives zeker geholpen hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

androidlover schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:34:
[...]
X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:35:
[...]
Eens, ik denk dat je mailtjes naar de executives zeker geholpen hebben. _/-\o_
Bedankt ;)
714 votes op de petitie. Ik ga mijn blog en de petitie aanpassen :)
edit: dat gaan we morgen pas doen nadat ik besteld heb, anders komen er 700 orders binnen bij surfspot en zullen wij Tweakers nooit de Surface RT krijgen.

Maarja, we kennen het gezegde: De aanhouder wint.

[ Voor 17% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant. Kom mijn surfspot account niet in :@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Nu hopen dat er ook iets voor de Belgische studenten geregeld gaat worden, want wij hebben geen Surfspot, ik hoop op Campusshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ze hebben het nu ook op FB gezet:

https://www.facebook.com/...1&relevant_count=1&ref=nf
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 13:58
Kunnen alle HBO'ers op surfspot bestellen? Want dan charter ik even één van mijn studerende kennissen :) (zitten op de Hanze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
418O2 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:59:
Kunnen alle HBO'ers op surfspot bestellen? Want dan charter ik even één van mijn studerende kennissen :) (zitten op de Hanze)
Als je op surfpot wilt inloggen, moet je je school selecteren,
kijk maar eens in die lijst, zijn echt veel scholen!

Edit: Hanzehogeschool Groningen staat wel tussen de lijst, dus neem aan dat die gewoon kunnen bestellen!

[ Voor 13% gewijzigd door Richard89 op 24-07-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Hopelijk is het niet een op = op actie.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
418O2 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:59:
Probeer het eens, als je in kan loggen kan je er bestellen ;) (Je logt in met je schoolgegevens)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 24-07-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kevinl schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:12:
Hopelijk is het niet een op = op actie.
Dan gaan we gewoon weer naar Microsoft mailen ;) Ik hoop dat als ze de petitie hebben gezien (meer dan 700 ondertekeningen) ze wel meer dan 100 van die dingen hebben klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Levertijd bij Surfspot is 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:16:
Dan gaan ze waarschijnlijk gewoon in batches werken ofzo neem ik aan? niet eerst inkopen in de hoop ze te verkopen, maar op basis van reserveringen bestellen?

3 weken is wel te doen, tuurlijk.. liever had ik m gister al maar ik denk dat we blij mogen zijn dat we überhaupt nog van de actie gebruik kunnen maken

[ Voor 20% gewijzigd door Richard89 op 24-07-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:16:
Ik zie net dat Surfspot alleen de versie zonder toetsenborden aanbied... Ach nee he... djcasl in 'nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten'
edit: kijk hieronder

[ Voor 26% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
meer info:
touch cover: 259,50
type cover: 299,50
Los: 209,75

Levertijd 3 weken

(Witte touchcover en zwarte typecover staan al online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Kan je nu al bestellen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:18:
[...]

Ik zie net dat Surfspot alleen de versie zonder toetsenborden aanbied... Ach nee he... djcasl in 'nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten'
Ach, Toetsenbord koop ik er wel los bij. Ben ik sowieso goedkoper uit dan bij een normale webwinkel. Ik wacht er nog wel even mee, misschien komt de typecover er later bij.

[ Voor 7% gewijzigd door X_lawl_X op 24-07-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik wilde net zeggen, ik zie de witte er al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zie wel het submenu 'Surface', maar als ik erop klik is het verder leeg -O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M7RG4Ms.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Hoe vinden jullie het in de shop? Ik kan niets vinden als ik zoek op Microsoft of Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
De Microsoft Surface kan via SURFspot.nl aangeboden worden dankzij jouw onderwijsinstelling, hierdoor kun je de Microsoft Surface RT (32 GB) met educatieve korting aanschaffen
Let op
SURFspot.nl plaatst namens jou een bestelling voor Microsoft Surface RT (32 GB) bij Microsoft.
De eerste serie van bestellingen staat gepland voor 1 augustus aanstaande, zorg er daarom voor dat je je bestelling uiterlijk 31 juli geplaatst en betaald hebt.
Vervolgens wordt de bestelling na 3 weken aan je uitgeleverd, je ontvangt van SURFspot.nl bericht wanneer de Microsoft Surface RT (32 GB) naar je opgestuurd is.
De bestelling wordt aangetekend met handtekening voor ontvangst verzonden.
Uiteraard is het ook mogelijk na 1 augustus een bestelling te plaatsen, in dat geval zal de Microsoft Surface RT (32 GB) op een latere datum aan je uitgeleverd worden.

De SURFspot.nl winkelprijs is inclusief verzend- en verwerkingskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zwarte, witte & cyaan Touch Cover zie ik en zwarte Type Cover.

Software » Hardware » Surface (in het menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je kan hem bestellen.
Ik ben hem dus nu bestellen.

[ Voor 45% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Waar zien jullie cyan?

Oh, heb hem door in de search Surface RT te typen.

[ Voor 55% gewijzigd door Avalaxy op 24-07-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Zie ook alleen maar (touch)witte en zwarte (type)cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gewoon tussen de rest, in het Surface submenu, dus niet op de frontpage ofzo.

Levertijd staat nu op 2 dagen. Ik ga 'm maar eens bestellen dan :+

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 24-07-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Ik zie alleen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LTKdOS4.jpg

Nog even geduld hebben totdat alles zichtbaar is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:25:
Gewoon tussen de rest, in het Surface submenu, dus niet op de frontpage ofzo.

Levertijd staat nu op 2 dagen. Ik ga 'm maar eens bestellen dan :+
Hier staat overal dat ze 1 Augustus de eerste "lading" bestellen en dat die dan na drie weken uitgeleverd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Microsoft maakte tijdens de presentatie ook bekend dat toekomstige Windows 8-tablets van 7 en 8 inch, die dus de volledige versie van het besturingssysteem hebben, gratis toegang krijgen tot Office. Het gaat om de software Word, Excel, Powerpoint en Onenote. Outlook hoort er niet bij. Microsoft maakte eerder al bekend de prijs van Windows RT te verlagen om de verkoop kleinere tablets te stimuleren.
http://www.nu.nl/tech/349...rijgen-gratis-office.html
ehh... dus op de volgende tablets komt volledige windows 8? Nouja f it :D uitgeven die 260 euro!

Maar jongens, op deze RT's zit toch wel gratis office?

@iedereen die niet cyaan kan vinden:
klik op de zwarte/witte kijk dan rechts bij gerelateerde items :)

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:27:
[...]

Maar jongens, op deze RT's zit toch wel gratis office?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Inderdaad, 1 Augstus wordt het besteld en dan duurt het max 3 weken.

Hier een cyan besteld. 259,50. Flink goedkoper dan ik dacht. Komt er geen BTW meer bovenop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Avalaxy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:28:

Hier een cyan besteld. 259,50. Flink goedkoper dan ik dacht. Komt er geen BTW meer bovenop :?
Zit er al op, de prijs zonder BTW was iets van €159 ofzo (alleen Surface, geen cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Avalaxy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:28:

ehh hij was eigenlijk 241 euro. dus surfspot heeft er een kleine 20 euro bovenop gegooid. Nouja dat nemen we maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:29:
[...]

ehh hij was eigenlijk 241 euro. dus surfspot heeft er een kleine 20 euro bovenop gegooid. Nouja dat nemen we maar voor lief.
Zonder BTW dan toch? (als je het hebt over die met keyboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Avalaxy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:29:
[...]

Zonder BTW dan toch? (als je het hebt over die met keyboard)
met

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
[...]

Verzending kost ook geld. Ze maken er maar een paar euro winst op. Prima toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Lekker ook voor die gieren die ze met een premium van €100 aanboden op Marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Zijn er nu mensen die er een Type Cover tussen zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Oke. Nouja, ik vind het best :) Heeft mijn vriendin binnenkort ook een surface :9 (zelf had ik hem al vanaf november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-09 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
[...]

Dat is zeer schappelijk; verwerking en verzending zit ook de bij de kosten inbegrepen :)
Dat zou je anders bij de originele deal ook nog moeten hebben. Ik zag hier ook wel prijzen van instellingen voorbij komen die hoger waren.
mrVB schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Verzending kost ook geld. Ze maken er maar een paar euro winst op. Prima toch!
Dat weet je niet. Je weet niet welke overeenkomst ze hebben met Microsoft.

[ Voor 38% gewijzigd door Bolletje op 24-07-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:31:
1 kleur Type Cover en 3 kleuren Touch Cover:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dCDTYt4fQkh3OaMp9XNKJZ3A/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 24-07-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
X_lawl_X schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:31:
Type cover staat er nu ook op voor €299,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bolletje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:32:
[...]

Dat is zeer schappelijk; verwerking en verzending zit ook de bij de kosten inbegrepen :)
kan jij de TS even wijzigen naar dat je hem op surfspot kan kopen aub? :)
offtopic:
ik heb de surface RT 32GB zwarte touch cover voor 259,50 besteld

90 euro voor een type cover vind ik gewoon te veel
ik vind 50 euro voor een Touch cover al veel

[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 24-07-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Vraag me af waarom ik in het zelfde menu maar 1 surface tablet zie (de goedkoopste zonder cover) :'(

Eindelijk een voordeeltje als hbo student :P

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 24-07-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:38:
Vraag me af waarom ik in het zelfde menu maar 1 surface tablet zie (de goedkoopste zonder cover) :'(
Probeer eens uit - en in te loggen. Dat hielp bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:34:
[...]

90 euro voor een type cover vind ik gewoon te veel
ik vind 50 euro voor een Touch cover al veel
Tja, mag je vinden, maar als je 'm los zou kopen zijn ze respectievelijke €130 en €120. Dus het scheelt wel aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MusicAddict schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:38:

Eindelijk een voordeeltje als hbo student :P
denk omdat ze er nog mee bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:39:
[...]
Tja, mag je vinden, maar als je 'm los zou kopen zijn ze respectievelijke €130 en €120. Dus het scheelt wel aardig ;)
hmm klopt :)

Ik zal de microsoft meneer even een mailtje sturen om hem te bedanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Yep, in en uitloggen heeft het gefixt :) Nu nog de twijfel of ik hem nodig heb :P
Ik ben wel van de 'alternatieve' tablets naast ipad/android; heb een BB Playbook maar dit is toch ook leuk speelgoed. En een prima grootte voor tijdens colleges.

[ Voor 50% gewijzigd door MusicAddict op 24-07-2013 15:40 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.