Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Windesheim (Zwolle) doet ook NIET mee.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Richard89 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:29:

Wordt er trouwens nog iets met de petitie gedaan door microsoft of was de mail alleen een zoethoudertje tot de actie voorbij is?
Ik gok een zoethoudertje... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
ROC Zadkine kan ook op NEE zojuist bericht gehad, Microsoft werkt niet mee en bij ons trekken ze de handen er vanaf.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Hm,

zojuist via twitter dit bericht van Surfspot:

We hebben op dit moment contact met Microsoft over Surface. Volgende week kunnen we hier meer over vertellen.

Dus wie weet toch nog via surfspot, volgende week hopelijk een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:05
Ik heb een nieuw bericht van de HAN gekregen. Ik kan de surfacr rt bestellen!

Ben . op vakantie en kan de actie nu niet bekijken. Dus geen idee voor welke prijs enz. Ben zondag weer thuis en zal dan meer laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldjc1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Ik heb nog niks gehoord, echter vanaf volgende week maandag is het zomervakantie en is het Zadkine gesloten. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen reactie meer.
Oke dat is jammer, maar wel raar dat ze gewoon niks meer van zich laten horen.
ik heb net zelf nog contact gehad met een bedrijf dat dit soort acties regelt voor de studenten, en zij hebben mij laten weten er mee bezig te zijn, en dat er aan het einde of halverwege de zomervakantie meer informatie gegeven kan worden.

[ Voor 24% gewijzigd door arnoldjc1 op 11-07-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 15:03
Mutybay schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:04:
Ik heb een nieuw bericht van de HAN gekregen. Ik kan de surfacr rt bestellen!

Ben . op vakantie en kan de actie nu niet bekijken. Dus geen idee voor welke prijs enz. Ben zondag weer thuis en zal dan meer laten weten!
Gevonden op HAN insite: https://www1.han.nl/insite/hmp/unieuws.xml?newsid=33707 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Richard89 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:56:
Hm,

zojuist via twitter dit bericht van Surfspot:

We hebben op dit moment contact met Microsoft over Surface. Volgende week kunnen we hier meer over vertellen.

Dus wie weet toch nog via surfspot, volgende week hopelijk een reactie!
Reken er maar niet op. Vanuit Microsoft wordt dit denied. De actie is in eerste instantie opgezet voor schoolinstellingen en niet voor studenten individueel. Dat zullen ze ook niet snel aanpassen in mijn ogen.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de UVT gemaild en kreeg dit terug:

Geachte heer ........,

We hebben uw melding in behandeling genomen.

Voorlopig lijkt het erop dat wij helaas niet mee kunnen werken aan deze actie.

Misschien komt daar nog verandering in maar op dit moment kan ik niet meer informatie hierover geven.

Referentie: 13 07 01110

Met vriendelijke groet,

Library and IT Services
Tilburg University

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxRoberto
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
De volgende MBO scholen van ROC West-Brabant doen mee:

Cingel College
Kellebeek College
Markiezaat College
Prinsentuin College
Radius College
Vitalis College
Zoomvliet College

Bron: ik ben betrokken bij het opzetten van de webshop waar studenten van deze scholen hun exemplaar kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:28

Hupske

AFCA

Je kan bestellen tot 30 augustus. Betekend dat als je nu besteld dat je hem dan ook pas na de 30e krijgt?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
hupske schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Je kan bestellen tot 30 augustus. Betekend dat als je nu besteld dat je hem dan ook pas na de 30e krijgt?
net besteld!!! Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. daar staat niks over in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
Van de HAN heb ik inderdaad niets gehoord over wanneer hij binnen komt/ of ze 'm naar mij verzenden(lijkt mij niet). Waarschijnlijk plaatsen ze de bestelling pas 30 augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
hberntsen schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:20:
Van de HAN heb ik inderdaad niets gehoord over wanneer hij binnen komt/ of ze 'm naar mij verzenden(lijkt mij niet). Waarschijnlijk plaatsen ze de bestelling pas 30 augustus...
Wat bedoel je? Ik neem aan dat ze de tablet toch naar je opgegeven adres verzenden. Ik verwacht dat ze niet wachten tot 30 augustus. Ze geven dit nergens aan dus dat zou niet zo netjes zijn. Maargoed we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:28

Hupske

AFCA

Zal hem namelijk zelf wel wat eerder in huis willen hebben. Als je 1 september start is het knap vervelend als je hem dan nog niet hebt.

Maar ben ook van plan hem er te bestellen. Kan alleen mijn studentennummer niet vinden.
Heb de brief van de aanmelding destijds weggegooid. Leek mij dat als je inlogt dat je daar wel je studentnummer kon vinden, maar blijkbaar niet :F

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
De algemene prijs voor de Surface RT gaat ook verlaagd worden, wel minder sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:17
*knip*, dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 79% gewijzigd door Perkouw op 12-07-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 12-07-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Net als een aantal anderen in dit topic heb ik gemaild met het Notebook ServiceCentrum (NSC) op de Universiteit Twente (UT).

In eerste instantie (een paar weken geleden) werd gereageerd met de opmerking dat het een actie was die "buiten de UT omgaat". Maar uiteraard is het bij deze actie (voorlopig?) juist noodzakelijk dat het wel via de UT gaat, daarom heb ik gister alsnog besloten een tweede mail te sturen.

Deze keer een duidelijkere reactie. Samenvattend: de actie is te kortdag om nog adequaat wat mee te kunnen doen, dus is besloten er niet mee aan de slag te gaan. Het NSC heeft Microsoft hier ook van op de hoogte gesteld (ik neem aan om aan te geven dat Microsoft voortaan eerder in het jaar met dit soort acties moet komen).

Het lijkt er dus op dat er een (negatief) besluit is genomen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
giedo555 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Wat bedoel je? Ik neem aan dat ze de tablet toch naar je opgegeven adres verzenden. Ik verwacht dat ze niet wachten tot 30 augustus. Ze geven dit nergens aan dus dat zou niet zo netjes zijn. Maargoed we wachten af.
Ik heb bij Microsoft gekeken naar de prijzen, vermenigvuldigd met 1.21 (BTW) en dan kom ik precies op het bedrag uit wat ik moest betalen. De HAN lijkt er dus niets aan te verdienen dus zullen ze ook wel niet de moeite nemen om het te verzenden.

Ik hoop ook dat de HAN tussentijds al bij Microsoft een bestelling plaatst zodat wij hem eerder hebben. Onderaan deze pagina staat echter dat Microsoft een kredietswaardigheidstest doet. Ik verwacht bij een te laag aantal tablets de bestelling niet door zal gaan. De HAN zou dat risico ook niet willen lopen lijkt mij dus denk ik dat ze helaas in 1x zullen bestellen, levertijd ong. 10 dagen na de bestelling dus dat is dan 2e week van september? Zie hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Kredietwaardigheidstest betekent zoveel als: "kijken of je genoeg geld hebt om - voor betaling - een bestelling te versturen".

Op een andere plek werd vermeld dat er geen minimale afname is.

edit:
Terug gevonden
Frequently asked questions (FAQ):

Q) Is the offer open directly to individuals? (students, teachers & employees of an institution)

A) This offer is open for purchase by educational institutions only. This offer is not open to individuals (students, teachers or employees of an institution) for purchase through personal funds. If you are a student or teacher, please take the offer to your educational institution to make sure they know the offer is available for only a short time.

Q) Is there a minimum quantity requirement for the order?

A) No, there is no minimum quantity requirement

Q) How long will it take to get my order?

A) Order to Shipment timelines are between 7-17 days. Factors that increase time-to-ship include incomplete order form submissions, credit health/history, order size and supply availability. All shipments will be via standard freight, unless the customer chooses to pay for expedited options.

Q) Is there a different order form for each country?

A) Yes, orders must be submitted using country specific order forms with country specific SKUs and pricing.

Q) When does the offer end?

A) The Surface for education limited time offer is open through August 31st, 2013.

Q) Is the offer extended to Home schools?

A) We are unable to extend the Surface for education limited time offer to home schools at this time.

Q) Is there a similar or planned discount on the Surface Pro?

A) This special educational pricing is for Surface RT only. There is currently no special educational price for Surface Pro.

[ Voor 150% gewijzigd door Micha op 12-07-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51
hupske schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:34:
Zal hem namelijk zelf wel wat eerder in huis willen hebben. Als je 1 september start is het knap vervelend als je hem dan nog niet hebt.

Maar ben ook van plan hem er te bestellen. Kan alleen mijn studentennummer niet vinden.
Heb de brief van de aanmelding destijds weggegooid. Leek mij dat als je inlogt dat je daar wel je studentnummer kon vinden, maar blijkbaar niet :F
Je studentnummer is ook bij studielink bekend ;).
Voor de rest valt het mij op dat HBO en MBO's eerder geneigd zijn om mee te doen dan universiteiten.

[ Voor 8% gewijzigd door Termi op 12-07-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:55:

Geachte heer ........,

Misschien komt daar nog verandering in maar op dit moment kan ik niet meer informatie hierover geven.

Met vriendelijke groet,

Library and IT Services
Tilburg University
Wel jammer om dit te horen. Had inderdaad gehoopt dat de UvT hieraan mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dza
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 08:59

Dza

Ik kan (indirect) bij de HAN bestellen :D. Kan een HAN-student mij alvast levertijden vertellen die staan aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje kreeg zojuist de volgende mail van het ROC:

Beste ,
Namens ROC West-Brabant mogen we je deze zomer een leuke aanbieding doen. Microsoft Nederland voert een actie rondom de Microsoft Surface RT tablet. Deze tablet beschikt naast de mogelijkheid om op internet te gaan en verschillende apps te downloaden over een compleet Office pakket. Er zijn drie soorten te bestellen:

1. Alleen de tablet voor slechts € 227,23
2. Tablet met een Touch cover (zwart, wit, cyaan) voor slechts € 276,84
3. Tablet met Type cover (zwart) voor slechts € 316,77
We begrijpen uiteraard dat er ook wensen zijn voor een iPad. Om die reden breiden we de actie uit door ook de mogelijkheid te geven om een iPad2 (het betreft de zwarte iPad 16 GB) voor slechts € 371,00 te bestellen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Wil je meedoen aan de actie?
Ben je in het schooljaar 2013/2013 leerling op één van de scholen van ROC West-Brabant, dan kun je meedoen aan deze actie! Je kan één van de vier bovengenoemde tablets bestellen via Pay-Workz. Je kan met onderstaande inloggegevens via de website https://payworkz.rocwb.nl/tablets je bestelling plaatsen.

Let op: er geldt op de Microsoft actie een op = op regeling. We doen uiteraard ons uiterste best om iedere bestelling te beantwoorden, maar mocht het signaal ‘op’ doorgegeven worden dan geldt een oplopende uitlevering vanaf de eerste bestelling die binnen is gekomen. Mocht je helaas het bericht krijgen dat de tablets op zijn, dan krijg je uiteraard je geld teruggestort.
Bestelprocedure en levering

Om de tablets aan het begin van het nieuwe schooljaar in te kunnen zetten worden er twee uiterlijke besteldatums gehanteerd. Wanneer de bestelling voor maandag 5 augustus geplaatst wordt, vindt de levering van de tablet naar verwachting plaats in week 34 (tussen 19 en 23 augustus).
De tweede uiterlijke besteldatum is vrijdag 23 augustus. De tablets worden dan naar verwachting in week 37 geleverd (tussen 9 en 13 september).

IT-Workz is bij de levering van de tablets afhankelijk van de leveranciers Microsoft en Apple. Wanneer zij later leveren dan gepland kan de beoogde levertijd niet nagekomen worden. Je wordt uiteraard ruim van te voren via de website https://payworkz.rocwb.nl/tablets op de hoogte gebracht van de leverdatum en de wijze van levering.

Voorwaarden
Microsoft Surface RT
IT-Workz helpt ROC West-Brabant bij de bestelprocedure en levering van de tablets. Na de levering van de Microsoft Surface RT tablets biedt Microsoft 90 dagen aanvullende technische ondersteuning. Tevens bieden zij twee jaar hardware garantie. Mocht je dus vragen en/of opmerkingen hebben over de Microsoft tablets dan kun je hiervoor terecht in het platform van Microsoft.

IPad
Voor vragen, storingen en/of reparaties omtrent je Apple tablet kun je het snelste schakelen met Apple. Je kan hiervoor terecht bij Apple via de volgende link: Apple hulpcentrum. IT-Workz kan uiteraard ook jouw contactpersoon zijn.
Communicatie en vragen

Op de portal https://payworkz.rocwb.nl/tablets vind je alle informatie over deze actie. Tevens kun je hier tips & tricks over de tablets vinden, zodat je makkelijker met de tablet aan de slag kan gaan. Mocht je na het lezen van deze informatie toch nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze mailen naar info@it-workz.nl.

* jouw locatiedirecteur heeft aan IT-Workz akkoord gegeven om deze actie voor je uit te voeren.
Met vriendelijke groet,

IT-Workz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:21:

1. Alleen de tablet voor slechts € 227,23
2. Tablet met een Touch cover (zwart, wit, cyaan) voor slechts € 276,84
3. Tablet met Type cover (zwart) voor slechts € 316,77

We begrijpen uiteraard dat er ook wensen zijn voor een iPad. Om die reden breiden we de actie uit door ook de mogelijkheid te geven om een iPad2 (het betreft de zwarte iPad 16 GB) voor slechts € 371,00 te bestellen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Die prijzen zijn hoger dan Microsoft rekent. Zo'n 30 tot 40 euro erop ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:26:
[...]

Dat viel mij dus ook op.. Lastig, prijs is toch nog wel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Perkouw schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:26:
[...]

Zijn de prijzen van MS niet gewoon zonder BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
Megamind schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:30:
[...]

Zijn de prijzen van MS niet gewoon zonder BTW?
Dacht ik eerst ook maar dan kom je nog hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
ik dacht: zonder 161, met 194

[ Voor 31% gewijzigd door yur400 op 13-07-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:34

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:55:

Geachte heer ........,

Met vriendelijke groet,

Library and IT Services
Tilburg University
Ahh zuur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-09 12:12
UU doet definitief niet mee. Probeer nog iets te regelen via een kennis die op de HU zit maar reken er niet op.
Ik zie dat de Tweakers op de HAN wel gewoon kunnen bestellen. Valt er niet iets te regelen... :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Perkouw schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:31:
[...]

Dacht ik eerst ook maar dan kom je nog hoger uit.
Denk dat er leverings en servicekosten zijn meegerekend. Maar nog is dit best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Ze doen er tenminste iets mee; het is niet meer dan gerechtvaardigd dat ze voor de moeite en inzet ook een bedankje terugkrijgen. Dat is echt een minieme verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Net terug van vakantie en gelijk besteld!

Surface RT + Type cover voor slechts 286,77 :)

Over levertijden wordt niks gezegd, maar ik heb alle tijd!

[ Voor 5% gewijzigd door Mutybay op 16-07-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:46
er is mij zojuist via via een surface RT aangeboden, hij zei dat bij zijn universiteit een student zoveel kan bestellen als de student zelf wenst.

na wat nader onderzoek kwam ik zulke verhalen ook al tegen op marktplaats ( zoek op surface rt ) ...

Jammer dat microsoft het zo moeilijk maakt voor geïnterreseerde studenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Laatst online: 26-01 21:31
Officiele prijs inmiddels gezakt naar $350, http://www.microsoftstore...S/pdp/productID.275275300

[ Voor 29% gewijzigd door Yannick50 op 14-07-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Kees Klaassen schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:57:
UU doet definitief niet mee. Probeer nog iets te regelen via een kennis die op de HU zit maar reken er niet op.
Ik zie dat de Tweakers op de HAN wel gewoon kunnen bestellen. Valt er niet iets te regelen... :)?
Heel jammer. Doet de HU wel mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:32
Misschien dan maar inschrijven voor een deeltijd opleiding op ROC West Brabant, kapper ofzo. Een MBO opleiding kost niet teveel uur en dan kan ik nog met de actie mee doen ook, wat een win-win gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
En ik heb het gevoel dat dit komt doordat er een nieuwere versie aan zit te komen en ze nu snel van de huidige versie af willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ja, er is ook al aangekondigd dat MS met een nieuwe komt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
dhapotter schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:31:
Ik kan (indirect) bij de HAN bestellen :D. Kan een HAN-student mij alvast levertijden vertellen die staan aangegeven?
Ik heb ze gemaild:
Je hebt een vraag over de levertijd van de Surface RT Tablet gesteld.

De verwachte levertijd is begin september. De tablet komt aan bij IVAR-bureau ICT .
IVAR-bureau ICT gaat dan de tablets verspreiden.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan even weten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Daar hebben we natuurlijk de PW voor. Er zijn al drie aanbieders die hem voor die prijs in de PW hebben staan (waarbij opvalt dat je ineens €200 voor een typecover moet betalen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
wat een geld voor een toetsenbord zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Edit: nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door HollovVpo1nt op 15-07-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zie twee posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 14:39

larshack

Zonder melk en suiker

Weet iemand of er standaard een oplader wordt meegeleverd?
In de e-mail staat het niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:07
larshack schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:10:
Weet iemand of er standaard een oplader wordt meegeleverd?
In de e-mail staat het niet namelijk.
Dat zou wel heel erg vreemd zijn en flink wat negatieve reclame voor Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 14:39

larshack

Zonder melk en suiker

In de mail staat namelijk nog apart een 24W adapter vermeld, daar snap ik het even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de link naar MS al gevonden :). Ik wil namelijk de universiteitsraad benaderen om te zien of zij iets kunnen betekenen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
larshack schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:16:
In de mail staat namelijk nog apart een 24W adapter vermeld, daar snap ik het even niet.
In de verpakking

Surface met Windows RT en Office 2013 voor Thuisgebruik en Studenten RT Preview2
Adapter
Aan de slag-gids
Veiligheids- en garantiedocumenten
Talen die op dit apparaat beschikbaar zijn: Nederlands, Frans, Duits, Engels

(Schaamteloze copy/paste van de microsoft store)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Dat is een snel lader volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimmegeers
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-07 13:38
Mijn collega en ik gaan er ook beiden 1 kopen via onze scholen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Bij de NHL (Noordelijke Hogeschool) is het sinds gisteren ook mogelijk om gebruik te maken van deze actie.
Meer informatie voor medewerkers en studenten op: https://www.mijnnhl.nl/be...soft-voor-nhl%E2%80%99ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fling schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:55:
Bij de NHL (Noordelijke Hogeschool) is het sinds gisteren ook mogelijk om gebruik te maken van deze actie.
Meer informatie voor medewerkers en studenten op: https://www.mijnnhl.nl/be...soft-voor-nhl%E2%80%99ers
Ik heb geen account dus kan er niet op inloggen :'(

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Doet de universiteit van nijmegen mee met de actie?

Iets meer eigen inzet svp. Bel de IT-afdeling van de universiteit en meld het hier, het is niet de bedoeling om dergelijke vraagjes te dumpen.

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 17-07-2013 02:11 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Studenten van de HAN kunnen/mogen onbeperkt bestellen!

Kan ik mijn broer ook weer blij maken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Is HAN nu de enige school die er moeite voor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Staat inmiddels ook op de fp:
nieuws: Prijs van Microsofts Surface RT-tablet daalt met 33 procent
Chris Smoove schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:46:
Is HAN nu de enige school die er moeite voor doet?
Ik weet dat bij de Haagse het momenteel besproken wordt. Daarnaast weet ik dat studentenvereniging SIM aan het kijken is of zij iets kunnen regelen voor ándere hogescholen.

Details zodra ik ze heb...

[ Voor 44% gewijzigd door Eagle Creek op 17-07-2013 11:32 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Surfspot laat deze week nog horen hoe of wat, gisteren weer een tweet van gehad.

het is dus nog geen nee, maar of het een ja zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om het hier te lezen dat de discussie ook (al) gaande is een tijdje. Heb enige tijd geleden de vraag gesteld op FB, n.a.v. de gevonden bestelformulier op Microsoft.be (inclusief prijzen). Had inderdaad op 2 juli antwoord gekregen van nou hier kun je 'm bestellen (via je school): http://bit.ly/17Dyk77. Vooralsnog is het mij niet gelukt via school omdat het fiscaal nogal een gedoe is (schijnbaar). Her- en der gevraagd aan (mede)schoolgenoten of zij ook eens willen proberen maar ben nog geen school tegengekomen die WEL moeite wil doen (of moet ik het meer zien dat Microsoft zo lastig doet?). Hoop alsnog snel een Surface RT te kunnen kopen, scheelt (te) veel geld. Straks hou ik nog genoeg geld over om bijvoorbeeld ook nog een Nexus 7 erbij aan te schaffen voor erbij (Pwn Pad van maken :9~ gadgets en must-haves :9~).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:08

Pieroman

/me

Richard89 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:53:
Surfspot laat deze week nog horen hoe of wat, gisteren weer een tweet van gehad.

het is dus nog geen nee, maar of het een ja zal worden?
Ben erg benieuwd. Zelf een Avans student maar verwacht daar weinig/niks van. Mocht Surfspot wegens de afhandeling er 2 tientjes (bijvoorbeeld) bovenop gooien dan is het nog een aantrekkelijke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Pieroman schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:15:
[...]

Ben erg benieuwd. Zelf een Avans student maar verwacht daar weinig/niks van. Mocht Surfspot wegens de afhandeling er 2 tientjes (bijvoorbeeld) bovenop gooien dan is het nog een aantrekkelijke deal.
Ik denk inderdaad dat als ze meedoen er wel iets bovenop komt.. wat ook wel logisch is eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 15:05
Hogeschool Leiden is van de week ook bevestigd via Facebook. https://www.facebook.com/HSLeidenNL/posts/10152950827790455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-09 12:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dit is niet de bedoeling en al eerder gemeld. En zie daarbij ook de topic waarschuwing!

[ Voor 132% gewijzigd door Perkouw op 18-07-2013 22:17 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-09 12:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ok, sorry. Niet op gelet.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat meer bekend over de EUR? ik word doorverwezen naar de ICT-afdeling, maar die mailen niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darembo72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 13:28
Op de EUR zijn er vanuit SSC-ICT geen plannen om iets te doen met de surface RT actie. Er zitten dusdanig veel haken en ogen aan (fiscaal ,organisatorisch ,communicatie e.d. ) dat het niet haalbaar is om hier op korte termijn iets mee te doen , mede omdat dit ook in een vakantieperiode valt.

Ik persoonlijk ben zeer verbaasd over de manier waarop dit opgezet is door Microsoft ,er is totaal geen proactieve communicatie geweest met geen enkele van de voor de hand liggende instellingen ,en de timing van de aankondiging is zeer onhandig , zeker in het onderwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker logische tijd ook inderdaad (vakantietijd). Geen school die daarop zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 25-09 05:03
darembo72 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:52:
Op de EUR zijn er vanuit SSC-ICT geen plannen om iets te doen met de surface RT actie. Er zitten dusdanig veel haken en ogen aan (fiscaal ,organisatorisch ,communicatie e.d. ) dat het niet haalbaar is om hier op korte termijn iets mee te doen , mede omdat dit ook in een vakantieperiode valt.

Ik persoonlijk ben zeer verbaasd over de manier waarop dit opgezet is door Microsoft ,er is totaal geen proactieve communicatie geweest met geen enkele van de voor de hand liggende instellingen ,en de timing van de aankondiging is zeer onhandig , zeker in het onderwijs.
Jammer! Ik bel Microsoft komende week op om te vragen of het via een sportvereniging (die in de statuten onder Erasmus sport valt) iets te regelen valt. Want zoals ik begrijp kan het wel via studieverenigingen.

of zou iemand mij het mail adres van de persoon van microsoft kunnen PM'en?

[ Voor 4% gewijzigd door Pseudoc op 19-07-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 11:35
Pseudoc schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:38:
[...]

Jammer! Ik bel Microsoft komende week op om te vragen of het via een sportvereniging (die in de statuten onder Erasmus sport valt) iets te regelen valt. Want zoals ik begrijp kan het wel via studieverenigingen.

Wauw dat is een goed idee! Laat even weten als het op die manier lukt, want dat bied veel mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 12:50
[...]

Voor zo ver bekend is dit zeker geen probleem, als je maar verbonden bent aan de universiteit als vereniging en officieel erkend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Moet je lid zijn van de vereniging om daar gebruik van te maken? Sowieso wel een topidee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 25-09 05:03
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Moet je lid zijn van de vereniging om daar gebruik van te maken? Sowieso wel een topidee!
Voor mijn vereniging moet je student zijn en een Erasmussport-kaart hebben om lid te worden. Voldoe je daaraan, dan kan je sjaars worden komend jaar :+

Net gebeld, en ze vertelde me om te mailen naar het algemene email adres van het aanbod. Heb ik gedaan, en hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Ik had gehoord van iemand bij campusshop.nl dat ze bezig zijn met het opzetten van deze actie voor alle studenten en op korte termijn verwachten van start te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silox
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03 09:15
Willaaam schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Voor zo ver bekend is dit zeker geen probleem, als je maar verbonden bent aan de universiteit als vereniging en officieel erkend bent.
Heb je hier een officiële bron van? Ik heb namelijk contact opgenomen met Microsoft om dit te bevestigen aangezien de studentenvereniging waar ik voorzitter van ben geïntereseerd is om deel te nemen aan deze actie. Ik kreeg hier helaas nog geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Silox schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:36:
[...]

Heb je hier een officiële bron van? Ik heb namelijk contact opgenomen met Microsoft om dit te bevestigen aangezien de studentenvereniging waar ik voorzitter van ben geïntereseerd is om deel te nemen aan deze actie. Ik kreeg hier helaas nog geen antwoord op.
Het gaat om studieverenigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Cinemaskoop schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:14:
Ik had gehoord van iemand bij campusshop.nl dat ze bezig zijn met het opzetten van deze actie voor alle studenten en op korte termijn verwachten van start te kunnen gaan.
offtopic:
maar campusshop verkoopt zelf toch geen laptops/tablets? Zij linken alleen door naar de website van sony en apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silox
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03 09:15
Micha schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:37:
[...]

Het gaat om studieverenigingen...
Maakt niet uit: in België maken we dit onderscheid niet.

Inmiddels al gevonden waar het wordt vermeld: http://blogs.microsoft.nl/blogs/windows/archive/2013/07/03/tijdelijke-aanbieding-de-microsoft-surface-rt-voor-onderwijsinstellingen.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 12:50
In mijn contact werd vermeld dat het niet uitmaakt, zolang je maar officieel erkend wordt door de universiteit als gerelateerde instantie op het moment dat Microsoft het na zou vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Stef602 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:37:
[...]

offtopic:
maar campusshop verkoopt zelf toch geen laptops/tablets? Zij linken alleen door naar de website van sony en apple
offtopic:
Hoe kom je hierbij? Zij verkopen wel degelijk tablets en laptops en verkopen de surface RT ook alleen nog niet voor de studentenprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXYMS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-08 11:10
Kleine update mbt campusshop.be:

Sander: Ik heb van mijn collega's begrepen dat wij momenteel bezig
zijn met deze actie, maar wij kunnen nog geen zekerheid garanderen wat
betreft de daadwerkelijke participatie hierin
ik: dat wil zeggen dat het mogelijk binnenkort wordt aangeboden?
Sander: Er is inderdaad mogelijk
Sander: Maar we kunnen tot op heden nog geen toezegging doen

en een mail van Microsoft:

[i]Dear ...

Thank you very much for your interest in Surface RT.

Please note that this offer is open for purchase by educational institutions only. This offer is not open to individuals (students, teachers or employees of an institution) for purchase through personal funds.
If you are a student or teacher, please take the offer to your educational institution to make sure they know the offer is available for only a short time.

The Surface for Edu offering will be available for KU Leuven students on the CampusShop e-shop very soon.

Kind regards,

*knip contactgegevens*

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 19-07-2013 13:21 . Reden: Geen onnodige contactgegevens plaatsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:39
Ik heb zojuist te horen gekregen dat de studievereniging van Hanze ICT,RealTime, aan het kijken is of ze mee kunnen doen aan de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Surfspot: We vinden het ontzettend vervelend maar helaas zijn de onderhandelingen met Microsoft nog bezig... Hoe moeilijk kan het zijn dat ze er (schijnbaar) al 1.5 week over onderhandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
1.5 week onderhandelen :P Je hebt zeker nog nooit een onderhandeling gedaan, dat kan soms weken/maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
Megamind schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:40:
1.5 week onderhandelen :P Je hebt zeker nog nooit een onderhandeling gedaan, dat kan soms weken/maanden duren.
Heel leuk ja. Maar een onderhandeling hangt natuurlijk af van het topic. In dit geval lijkt het me nogal simpel hoe het in zijn werk moet gaan. Blijkbaar zegt MS geen "nee" anders was het allang klaar. Surfspot is not-for-profit, dus daar zit het probleem ook niet. Microsoft levert product+ garantie, Surfspot de rest. Verkoopprijs: MS actieprijs+ kosten Surfspot (+BTW).

Hoppa opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Onzin natuurlijk, wie gaat er voor de opslag betalen? Wie gaat er voor zorgen dat alles verstuurd wordt? Moet surfspot soms een voorraad kopen van MS? Wie gaat dat crediteren aan ons? Geloof mij, zeker voor een non-profit organsiatie gaat dat nog wel even duren.

Er is een reden dat er amper producten van MS in surfspot staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Yannick50 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:57:
[...]

Heel leuk ja. Maar een onderhandeling hangt natuurlijk af van het topic. In dit geval lijkt het me nogal simpel hoe het in zijn werk moet gaan. Blijkbaar zegt MS geen "nee" anders was het allang klaar. Surfspot is not-for-profit, dus daar zit het probleem ook niet. Microsoft levert product+ garantie, Surfspot de rest. Verkoopprijs: MS actieprijs+ kosten Surfspot (+BTW).

Hoppa opgelost
En hoppa, zo werkt het dus niet in de praktijk. Als één van de twee partijen een lange tijd niks laat horen of zegt "we komen erop terug", dan moet je gewoon wachten. Dat jij het in theorie binnen een uurtje zou kunnen regelen is leuk bedacht, maar het echte leven is helaas niet zo efficiënt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Cinemaskoop schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:54:
[...]

offtopic:
Hoe kom je hierbij? Zij verkopen wel degelijk tablets en laptops en verkopen de surface RT ook alleen nog niet voor de studentenprijs.
offtopic:
ik bedoelde surfspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 26-09 13:01
Kijkend naar de OP en de laatste wijzigingsdatum lijkt het mij dat er nog geen TU Delftse Tweakers zijn geweest die contact hebben opgenomen omtrent de Surface actie? Ik zal er in dat geval even achteraan gaan, hopen dat eerstejaars ook in aanmerking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

tobitronics schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:04:
Kijkend naar de OP en de laatste wijzigingsdatum lijkt het mij dat er nog geen TU Delftse Tweakers zijn geweest die contact hebben opgenomen omtrent de Surface actie? Ik zal er in dat geval even achteraan gaan, hopen dat eerstejaars ook in aanmerking komen.
Zijn er wel geweest maar het antwoord was nee, als jij mailt mail ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:34
Ik weet niet of het al is voorbijgekomen (ben 2 weken op vakantie geweest). Maar Campusshop heeft de prijs van de surface RT 32gb wel omlaag gedaan:
http://www.campusshop.nl/...ace_rt__32gb/details.aspx

edit:
8)7 ik kijk net in de pricewatch, is dus momenteel de "gewone" prijs voor de surface RT 32gb

[ Voor 18% gewijzigd door kid1988 op 20-07-2013 19:47 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kid1988 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:47:
Ik weet niet of het al is voorbijgekomen (ben 2 weken op vakantie geweest). Maar Campusshop heeft de prijs van de surface RT 32gb wel omlaag gedaan:
http://www.campusshop.nl/...ace_rt__32gb/details.aspx

edit:
8)7 ik kijk net in de pricewatch, is dus momenteel de "gewone" prijs voor de surface RT 32gb
Is al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blogs.technet.com/...ols-and-universities.aspx

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Laatst online: 28-09-2024
Stef602 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:53:
[...]

Zijn er wel geweest maar het antwoord was nee, als jij mailt mail ik ook.
Zit er nog iemand op de TU deze dagen om zulke vragen te beantwoorden dan? Ben zelf ook een TUD student en hoop dan ook echt dat ze zullen meedoen. Keep us updated als jullie wat horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Helaas doet het Friesland College hier niet aan mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:34
mango_ash schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:01:
[...]

Zit er nog iemand op de TU deze dagen om zulke vragen te beantwoorden dan? Ben zelf ook een TUD student en hoop dan ook echt dat ze zullen meedoen. Keep us updated als jullie wat horen ;)
Er zijn nog wel mensen op de TUD. Ondanks dat ik een bijbaantje bij de TUD heb (e-learning support (ELS)), durf ik niet te zeggen met wie je eigenlijk precies contact op moet nemen. Ik denk dat je het beste bij het servicepunt een call kan laten aanmaken. ZIj sturen het waarschijnlijk naar de ICT afdeling van de faculteit. Ik kan je wel vertellen dat e-learning support (ELS) je hier niet bij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Mailtje gehad deze week van Studie vereniging bij de UU, Aeskwadraat dat ze niet meedoen. Maar heb het opgegeven, bemachtig wel een surface RT 64 gb op een andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste modellen waren naar de maan gegaan. Toch blijf ik deze flutserie van iPadkwaliteit braaf upgraden.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2017 17:35 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.