Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quirinya
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor leerlingen van het Fontys is er helaas slecht nieuws: Fontys Hogescholen is het namelijk niet eens met de voorwaarden van Microsoft en zal de tablet dus niet willen/kunnen bestellen.

In de hoop toch nog iets los te kunnen krijgen heb ik het formulier (met de prijzen) dat onderwijsinstellingen zouden moeten invullen nog toegestuurd naar degene die het contact tussen het Fontys en Microsoft voert. (http://www.microsoft.com/netherlands/edusurface/)
Helaas, zonder positief resultaat.

Erg jammer, ik had zeer veel interesse in deze tablet.

Ik heb de petitie inmiddels getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
HgnX schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:09:
Heb de petitie getekend. Hopelijk komt er snel een update wat betreft dit nieuws. Helaas lijkt de UU het geen bal uit te maken allemaal aangezien er geen 1 reactie komt op email, terwijl ik wel netjes mijn collegegeld daar ophoest.
Heb ook nog niets van de UU gehoord. Studiepunt e.d. zitten ook in vakantie modus vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:09
Anoniem: 341403 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:06:
Maar er staat wel nog iets interessants in:

Deze aanbieding geldt voor alle onderwijsinstellingen en instanties die direct gekoppeld zijn aan onderwijsinstellingen, zoals faculteiten & studieverenigingen

Daar wil er misschien wel iemand tijd voor vrijmaken...
Ik kan zo 123 niet vinden waar dit staat. Zou je mij hiervan een link willen geven? Dan ontvangt mijn studievereniging vandaag nog een mailtje... :9

EDIT:
Gevonden; http://blogs.microsoft.nl...nderwijsinstellingen.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door NLCJ op 05-07-2013 15:25 . Reden: Volledig incorrecte zin(nen) geformuleerd, tijd voor koffie - edit2: link gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:30
Universiteit Maastricht is ook een No helaas. MS is wel in contact geweest met ICTS om de universiteit erop te wijzen dat er een actie is, maar het was gewoon niet te doen dat ICTS/Finance/Inkoop op een korte termijn dit zou regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:10
Kremx schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:22:
Zojuist deze reactie gekregen van de TU/e:

[...]

Het vakje bij de TU/e kan dus helaas op 'Nee'. :-(
Las het ook op Oase, ik vind het een begrijpelijke reactie maar het blijft jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 09:27
Zuyd Hogeschool Faculteit IT doet wel mee! Groen licht voor bestellingen van studenten.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fasterinside schreef op zondag 07 juli 2013 @ 00:15:
Zuyd Hogeschool Faculteit IT doet wel mee! Groen licht voor bestellingen van studenten.
Dus wij kunnen bij jou bestellen? :')

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik hou me in ieder geval aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392811

Van wie heb je dit gehoord? Zou je wat meer informatie willen geven, zit namelijk ook op hsZuyd.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 09:27
Anoniem: 392811 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 08:55:
[...]

Van wie heb je dit gehoord? Zou je wat meer informatie willen geven, zit namelijk ook op hsZuyd.

Bedankt! :)
Een leraar van de faculteit IT zal dit persoonlijk op zich nemen. Geen idee of dit voor de gehele hogeschool geldt. Ik zal eens navragen of er een limiet aan bestellingen zit per student en of er ook gebruik gemaakt mag worden door studenten buiten de faculteit IT.

EDIT: Enkel voor studenten van de faculteit, géén limiet per student.

[ Voor 6% gewijzigd door Fasterinside op 07-07-2013 12:53 ]

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 20:58

Trackerfire

BTC HODLER

Zou leuk zijn als wij als Tweakers ook via deze leraar van de faculteit kunnen bestellen. Uiteraard kunnen we dan onze schoolpasjes overleggen (tenminste ik wel). Houd ons op de hoogte!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392811

Fasterinside schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:31:
[...]

Een leraar van de faculteit IT zal dit persoonlijk op zich nemen. Geen idee of dit voor de gehele hogeschool geldt. Ik zal eens navragen of er een limiet aan bestellingen zit per student en of er ook gebruik gemaakt mag worden door studenten buiten de faculteit IT.
Zit zelf op NID dus dat moet wel goed komen denk ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Geweldige actie, zeer omslachtige uitvoering.

Waarom niet gewoon de mogelijkheid om te bestellen met overlegging van je studentenkaart? Lijkt me zowel voor de student als voor Microsoft zelf veel efficiënter. Hopelijk gaan ze dit zelf ook inzien vóór 31 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:58
Kan je misschien aangeven bij wie we moeten zijn voor onze bestellingen op te geven? Of krijgen we hier nog een bericht van van de desbetreffende leraar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misguidedare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-07-2022
Ik hou me ook aanbevolen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 21:38
https://www.facebook.com/...m/posts/10151655312399417 Hmm het ziet er niet goed uit voor Windesheim studenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-06 09:30
Fasterinside schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:31:
[...]

EDIT: Enkel voor studenten van de faculteit, géén limiet per student.
zonde, ook toevallig niet voor de studenten van de faciliteit elektrotechniek, haha
weet namelijk dat bij ons ook wel een aantal gegadigden waren.

zou je me anders eventueel de leraar even in een PM willen zetten?
kan ik zelf nog eens met hem praten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, let wel op dat inkoopacties niet via het forum mogen worden georganiseerd, zie Inkoopacties niet toegestaan voor uitleg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Laatst online: 11:26
Op Facebook is er nu een officieel bericht van Windows Nederland, dat doorlinkt naar hier: http://www.microsoft.com/netherlands/edusurface/

Het is dus gewoon zoals verwacht; enkel onderwijsinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=696751610351200
Speciale studentenaanbieding: Microsoft Surface RT tablet. Van 20 juni t/m 31 augustus verkrijgbaar vanaf 163,- excl. btw.
Studentenaanbieding, ja joh. :') Mooie aanbieding, alleen bijna niemand kan er eentje krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 08-07-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Wat ongelofelijk amateuristisch opgezette actie, hier heeft niemand iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
RDMA schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:51:
Wat ongelofelijk amateuristisch opgezette actie, hier heeft niemand iets aan.
Het wekt enkel frustraties bij het publiek dat er wel degelijk recht op heeft. Geen goede reclame voor Microsoft, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
Petitie getekend en ook maar geshared op facebook. (Iets waar ik normaal liever geen anderen mee lastig val)

Heb ook onze studievereniging gemaild, misschien kunnen die nog wat betekenen. Iets waar ik overigens niet vanuit ga. Slecht van Microsoft dat ze niet gewoon zelf wat regelen, ik zie geen reden waarom surfsport oid niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Zoals ik het nu zie, wil Microsoft de tablets helemaal niet voor studenten beschikbaar maken, maar proberen ze de Surface het klaslokaal in te krijgen. Als de student de doelgroep was geweest, hadden ze het wel via Surfspot gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:58
Net een mail gekregen van hogeschool Zuyd hierover... Zij doen iig zeker mee.
Denk dat ik er dus ook maar één of twee ga aanschaffen.

*knip*

[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 08-07-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooiboi
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-07 21:31
Voor de mensen van de svia (uva), bestellen kan via facebook: https://www.facebook.com/groups/studieverenigingvia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178761

DaneV schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:45:
Net een mail gekregen van hogeschool Zuyd hierover... Zij doen iig zeker mee.
Denk dat ik er dus ook maar één of twee ga aanschaffen.

*knip*
De hele hogeschool of alleen een bepaalde faculteit zoals Fasterinside heeft gemeld?

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 08-07-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 10:36
Dit geldt voor de faculteit ICT-NID bij hoge uitzondering en niet voor andere faculteiten ... geen limiet per student dus daar kun je gebruik / misbruik van maken ;)
Anoniem: 178761 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:33:
[...]

De hele hogeschool of alleen een bepaalde faculteit zoals Fasterinside heeft gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:02
Binscow schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:02:
[...]

Het wekt enkel frustraties bij het publiek dat er wel degelijk recht op heeft. Geen goede reclame voor Microsoft, helaas.
Van die paar duizend studenten zullen ze bij Microsoft niet wakker van liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Termi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:07:
[...]

Van die paar duizend studenten zullen ze bij Microsoft niet wakker van liggen :).
Als ze zo denken, gaan ze flink de fout in; klanttevredenheid is extreem belangrijk in deze tijd. Je zult telkens een kleine (potentiële) groep klanten verliezen, die in het begin verwaarloosbaar is, maar op de lange termijn steeds groter wordt. Je moet beseffen dat deze paar duizend studenten ook weer een paar duizend kennissen en naasten hebben. Vaak worden deze groepen geadviseerd door de studenten in kwestie - deze kunnen hun advies dus ook weer aanpassen aan hun persoonlijke ervaringen.

Nu is dit wel een drama-scenario, maar zo werkt het in de praktijk zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Termi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:07:
[...]

Studenten die straks wel mooi in het bedrijfsleven zitten, en zeker de IT'ers belangrijk zijn! Microsoft doet normaal heel veel voor studenten (Dreamspark bv), maar nu laten ze iedereen gewoon in de kouwe kak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:10
Ik heb hier ook wel oren naar,
en ben nog in gesprek met INholland (Alkmaar).

Tot nu toe is het alleen doorgezet naar servicedesk, maar verwacht er eigenlijk niet veel van.

*knip*

en ik houd jullie op de hoogte als er nog iets veranderd bij INholland.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 08-07-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, zie de topicwaarschuwing. Het is niet de bedoeling om hier inkoopacties of vergelijkbare dingen te gaan organiseren. Zoals al eerder aangegeven: Inkoopacties niet toegestaan voor informatie. Men kan op samenkopen.net kijken of er iemand wat organiseert.

Er zijn wat posts verwijderd, hopelijk hoeven er niet meer dezelfde weg te gaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 09-07-2013 15:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 15:21
Ter informatie: ik heb van vrienden vernomen dat het ROC het Graafschap College (in Doetinchem) meedoet aan de actie, voorlopig voor medewerkers, zeer waarschijnlijk binnenkort ook voor alle studenten.

Toch nog een onderwijsinstelling die wil profiteren van deze actie dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik zie al een marktplaats advertentie met een ingecalculeerde winst die van deze actie gebruik wil gaan maken. Ik beschouw dat toch echt als fraude/concurrentie vervalsing en lijkt mij dat microsoft daar tegen op gaat treden? Maar de vraag is dan wel hoe ...

(Ik bespreek geen inkoopactie!, dit was gewoon wat mij was opgevallen, het is geen tip aangezien er een dikke prijs over heen gaat en de vraag is of de tablets uberhaupt zou worden geleverd).

ontopic: Ik hoor niets meer van de UU of studievereniging, dus ziet nu rond te kijken voor een surface aangezien het op dit moment wel een buyers markt is door de actie van MS op teched. Ik denk als je het op dit moment in de gaten houd wel een surface voor een leuke probeer prijs te scoren is(hoewel die techedders nog steeds dikke profit hebben, pfft 80 EUR :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452997

Richard89 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:08:
Ik heb hier ook wel oren naar,
en ben nog in gesprek met INholland (Alkmaar).

Tot nu toe is het alleen doorgezet naar servicedesk, maar verwacht er eigenlijk niet veel van.

[mbr]*knip*[/]

en ik houd jullie op de hoogte als er nog iets veranderd bij INholland.
Ik heb ook overleg gehad met InHolland en zou deze week te horen krijgen of ze mee doen.
Ik studeer ook in Alkmaar, maar mijn vraag was gelukkig bij de ICT-Afdeling aangekomen.
De servicedesk gaat er niks mee doen waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
ICT Coordinator bij Inholland gaat voor contact voor me opnemen met Microsoft over de afhandeling..

er was geen aandacht aan besteedt omdat de recensies van de Surface RT niet zo super waren,
maar omdat er nu dus wel vraag naar is, gaan ze kijken wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 19:52
THWIT schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:52:
Ter informatie: ik heb van vrienden vernomen dat het ROC het Graafschap College (in Doetinchem) meedoet aan de actie, voorlopig voor medewerkers, zeer waarschijnlijk binnenkort ook voor alle studenten.

`
Als je hier meer over hoort hoor lees ik dat graag hier even terug, hier ken ik nog wel mensen, maar die wisten nog van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
In ieder geval heeft surfspot via twitter aan meerdere personen gemeld dat ze er niks mee doen, en het via de onderwijsinstelling moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:41

J-P

Syntax erro....

TheBrut3 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:34:
[...]

Van mij mag het inmiddels toch wel duidelijk worden hoe (en of) het bij Avans gaat lopen.
Zojuist bericht gekregen van de voorzitter van de klankbordgroep AIB op Avans. Hij meld dat er vanuit de organisatie geen respons is gekomen en dat Avans er dus waarschijnlijk niets mee gaat doen. Na 12 augustus gaat hij het nogmaals bekijken (ivm vakantie).

vaygr, jij melde dat Avans wel mee deed, heb je hier ondertussen meer info over?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:20

Piggen

Lekker bakkie

Helaas.
Beste Martijn,

Het aanbod van Microsoft is inmiddels binnen de universiteit besproken en ik kan je nader informeren.

Helaas doet de Radboud Universiteit niet mee aan de actie van Microsoft.
Met name de organisatorische en logistieke consequenties vormen het grootste bezwaar.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

vriendelijke groet, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
Richard89 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:09:
ICT Coordinator bij Inholland gaat voor contact voor me opnemen met Microsoft over de afhandeling..

er was geen aandacht aan besteedt omdat de recensies van de Surface RT niet zo super waren,
maar omdat er nu dus wel vraag naar is, gaan ze kijken wat ze kunnen doen.
Bij welke Inholland is dit? In Haarlem kreeg ik geen gehoor. Zou mooi zijn als het wel doorgaat daar, en helemaal als iemand van een andere locatie er ook eentje kan regelen...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ehh jongens, ik heb nieuws van de MS manager...

Mijn mail:
Beste [naam],

Graag wil ik u vertellen dat wij de mijlpaal van 500 van studenten afkomstige signaties voor petitie op vrijdag 5 juli 2013 hebben gehaald. De petitie loopt nu 14 dagen en we hebben al bijna 600 signaties: Alle signaties en het commentaar staan in de bijlage.

Op Tweakers.net houden wij precies bij welke universiteit en hogeschool er mee wil doen aan deze actie. Zoals u hier (\[24-6 > 31-8] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten) kunt zien ziet het er helaas vrij somber uit. Ook heb ik afgelopen donderdag een blog geschreven op Tweakers.net waar nu al meer dan 3000 views op zijn.
De website Zdnet.nl heeft ook een artikel geschreven over de actie en over de petitie. http://www.zdnet.nl/artic...ankoop-goedkope-surfaces/

Ik kan dus concluderen dat er meer dan genoeg animo voor deze veelzijdige Surface RT's is, alleen willen de schoolinstellingen gewoon niet meewerken. Dit leidt tot veel verwarring en teleurstelling. Ik wil u nogmaals heel erg vriendelijk vragen of u ervoor kan zorgen dat wij, studenten met veel belangstelling voor de Microsoft Surface RT, de Surface RT via een andere weg kunnen bestellen.

Met vriendelijke groet,
Wesley de Vries
Antwoord:
Joris Jan en Michael,

Willen jullie contact met Wesley opnemen over de Surface promo voor educatie. Zie onderstaande mail.

Groet,
[naam]
antwoord:
Beste Wesley,

Je volhardende houding en enthousiasme voor de Surface RT valt te prijzen, dat moet gezegd. Het starten van de petitie wordt dan ook zeer zeker serieus genomen. Op dit moment is de actie voor de Surface RT echter alleen bedoeld voor instellingen, zowel lagere scholen, middelbare scholen, MBO, HBO als Universiteiten. Daarnaast is er een mogelijkheid voor direct gerelateerde organisaties om een bestelling te plaatsen (bv een studievereniging/ faculteit etc). Individuele (particuliere) bestellingen kunnen op dit moment echter niet in behandeling genomen worden.

We onderzoeken, mede door jouw petitie, de mogelijkheid om deze aanbieding breder beschikbaar te maken, maar hierover kan ik momenteel geen toezeggingen doen. Zodra we hierover mee kunnen mededelen zullen we dat doen middels ons blog: www.windows.nl/blog

Met vriendelijke groet
[naam]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Bose321 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:08:
[...]

Bij welke Inholland is dit? In Haarlem kreeg ik geen gehoor. Zou mooi zijn als het wel doorgaat daar, en helemaal als iemand van een andere locatie er ook eentje kan regelen...
Inholland Alkmaar.

Wellicht dat Omnivas (studentenvereniging in alkmaar) er iets mee kan? ik ben er geen lid van, maar wie weet?

aangezien ik gewoon duidelijkheid probeer te zoeken, via twitter van inholland deze nutteloze reactie:
"Ik heb de ICT-afdeling gesproken en zij blijken de mogelijkheden al te onderzoeken. Het is echter nog niet duidelijk of Inholland dit aan gaat bieden en per wanneer."

nog wel bezig via de ict coordinator, maar ook daar nog geen concreet go/no-go.

[ Voor 29% gewijzigd door Richard89 op 09-07-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Mijn studievereniging gaat ook de Surface aanbieden. :)
Het betreft TBV Lugus, van de TBK opleiding aan de Rijksuniversiteit Groningen. Zullen helaas niet veel wat aan hebben maar ik noem het toch even. (Bestellen kan tot halverwege augustus geloof ik)

[ Voor 10% gewijzigd door warcow op 09-07-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 13:07

bc7

Graafschap College doet inderdaad mee, en studenten konden ook gewoon bestellen. Dat moest overigens al anderhalve week geleden aangegeven worden (kan dus nu niet meer, zijn 1 juli besteld)
Volgens de informatie worden ze bij deze school in de week van 15 juli geleverd.

Gelukkig ook nog een kunnen bestellen via een student daar 8)

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:37
Gezien jouw bericht van Microsoft, Stef602, lijkt het onderstaande te kloppen.
Edmin schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:42:
Zoals ik het nu zie, wil Microsoft de tablets helemaal niet voor studenten beschikbaar maken, maar proberen ze de Surface het klaslokaal in te krijgen. Als de student de doelgroep was geweest, hadden ze het wel via Surfspot gedaan.
De studenten zijn niet de doelgroep. Anders was het al vanaf het begin beschikbaar op Surfspot. Ze willen blijkbaar dat de tablets terechtkomen in de klas. Maar ik denk dat Microsoft dan van een koude kermis thuis komt. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ja er is slechts een enkele basisschool waarbij er een niet geheel onomstreden tablet beleid wordt gevoerd. Misschien wat meer op middelbare scholen. Alles daarboven is het toch van hier is de literatuur en de opdracht, zoek het uit. Toch mooi om te zien dat de petitie aandacht krijgt van Microsoft en een enigszins hoopvol antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 15:21
bc7 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:27:
[...]
Graafschap College doet inderdaad mee, en studenten konden ook gewoon bestellen. Dat moest overigens al anderhalve week geleden aangegeven worden (kan dus nu niet meer, zijn 1 juli besteld)
Volgens de informatie worden ze bij deze school in de week van 15 juli geleverd.

Gelukkig ook nog een kunnen bestellen via een student daar 8)
Dat zou kunnen, voor medewerkers is de deadline 15 juli, zij krijgen hem ook pas na de vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Welke bestellen jullie trouwens? Ik vind de touch cover erg vervelend typen maar hij zit er wel mooi omheen en is goedkoper. Voor het serieuze typewerk zou ik dan mijn apple wireless keyboard kunnen gebruiken..

Ik twijfel nog tussen de touch en type cover. Ik denk dat ik niet de kale versie neem want er moet sowieso een cover of hoes omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Als ik de reviews lees is het best te doen met een touch cover zolang je niet serieus typ werk gaat doen.

Dit, gecombineerd met het feit dat de touch cover minder duur en ook nog dunner is, ga ik voor de touchcover (nouja, als er een bestelling te regelen valt dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
ALS mijn school het toelaat denk ik gewoon de touch cover.. desnoods de cover verkopen als hij helemaal niet bevalt en dan het verschil bijleggen (al is die type cover dan wel een stuk duurder vergeleken met de aanbieding).. maar heb ook nog wel een klein draadloos logitech bordje liggen..

maarja, dan moet ik m wel kunnen bestellen natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 17:14

Niku

Alagaesii

Het gaat om de AZERTY touch covers, dat is dan weer wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
warcow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:50:
Welke bestellen jullie trouwens? [...]
Geen, want mijn school doet niet mee. :')

/inkoppertje :+

Ik zou het zelf wel kunnen uithouden met een touch cover. Voor serieus werk neem ik wel m'n laptop mee.

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 09-07-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 03-07 15:05
Niku schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:03:
Het gaat om de AZERTY touch covers, dat is dan weer wel vervelend.
What the!? Zijn er geen QWERTY's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:12
Oh, bij Zuyd Hogeschool hebben ze toch echt QWERTY's volgens de mail.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-06 09:30
Xesxen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:13:
laat me raden, jij bent ook van de afdeling ICT?
zo nee, heb ik een mail gemist, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31

Op de afdeling ICT hebben we een aanbod gekregen voor deze actie, maximaal 1 pp. Deze kon je tot vorige week bestellen. Helaas worden ze waarschijnlijk pas na de vakantie geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik volg dit topic al een tijdje. Ontzettend jammer dat Microsoft niet gewoon met Surfspot in zee gaat :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:58
Koen- schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:03:
Ik volg dit topic al een tijdje. Ontzettend jammer dat Microsoft niet gewoon met Surfspot in zee gaat :-(.
+1

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-07 23:13
De CHE (Ede) doet ook mee met de actie: http://www.che.nl/nl-nl/n...-che#.Udq4LI2Huow.twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Xesxen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:13:
Mis ik dan iets in de topicstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Weet niet zeker of dit al eerder vermeld was in de voorgaande 23 pagina's maar als ICT coördinator van een basisschool heb ik de aanbieding ook ontvangen via www.apsitdiensten.nl. Zij bieden aan basisscholen het volledige pakket aan. Via APS bestel ik normaal onze Windows, office maar ook Adobe licenties. Zie voor meer info de homepage van APS of http://www.apsitdiensten....microsoft_surface_rt.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516691

De HsZuyd in Heerlen ontbreekt in de lijst?
De faculteit ICT kan hem ook bestellen, gelukkig zit daar een oud-klasgenoot van me :)

Dit is het bericht welke uitgestuurd werd: (Let op, ik ga geen apparaten voor jullie bestellen / kopen, dit is puur ter info!)
Daar meerdere studenten deze e-mail niet hebben ontvangen, bij dezen nogmaals de e-mail, inclusief FAQ...

LEES DIT BERICHT GOED, ik geef geen antwoorden op vragen die in deze e-mail staan beantwoord.

Beste studenten,

Zoals jullie wellicht ergens hebben gelezen, verkoopt Microsoft Surface RT vanaf 200 euro (EXCLUSIEF 21% BTW, zie prijzen hieronder). Normaal gesproken is Zuyd Hogeschool geen speler in dezen, want wij willen geen voorkeuren of merken voorstellen. Maar omdat de korting alleen via de school mogelijk is, heb ik besloten om voor de faculteit ICT een eenmalige uitzondering te maken en dit persoonlijk te regelen.

Onderstaand is een bestelformulier zoals Microsoft beschikbaar stelt. Als je hierop wilt aangegeven welke apparatuur je graag wenst en het aantal (er zijn geen beperkingen), dan zal ik een offerte aanvragen vanuit Zuyd Hogeschool faculteit ICT. Zodra ik deze offerte binnen heb, zal ik de verzendkosten procentueel verdelen over de bestellingen en krijg je een definitief kostenoverzicht en een rekeningnummer waarnaar je dit bedrag kunt overmaken (en ook wanneer het bedrag definitief binnen moet zijn). Niet tijdig betaald wordt niet besteld. Verdere processtappen zullen worden medegedeeld gedurende de procedure. Ik communiceer via e-mail, niet gereageerd is kans gemist. Dus zorg ervoor dat je een e-mailadres doorgeeft waarvan je zeker weet dat je deze ziet. Ik ga éénmalig bestellen, maar uiterlijke datum is 1 augustus 2013.

LET OP: wij garanderen niets, adviseren niets en zullen ook geen enkele service verlenen in dezen. Wij zullen puur en alleen als doorgeefluik fungeren zodat jullie de mogelijkheid hebben om gebruik te maken van de korting.

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/6025/gbb7.jpg

Uiterlijke inleverdatum van jouw bestelling is 1 augustus. Daarna sluit voorlopig de inschrijving vanuit Zuyd en wordt het offertetraject gestart.
Deze is overigens gewoon met QWERTY toestenbord en niet met AZERTY zoals in de start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
Anoniem: 516691 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:55:
De faculteit ICT kan hem ook bestellen, gelukkig zit daar een oud-klasgenoot van me :)

Dit is het bericht welke uitgestuurd werd: (Let op, ik ga geen apparaten voor jullie bestellen / kopen, dit is puur ter info!)

[...]

Deze is overigens gewoon met QWERTY toestenbord en niet met AZERTY zoals in de start post?
Waarschijnlijk omdat deze lijst uit een Belgische bron kwam, waar dus wel het AZERTY toetsenbord wordt geleverd... Dat zullen ze in NL echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anoniem: 516691 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:55:

[...]
Triest dat andere scholen dit niet op deze manier kunnen opzetten, zo moeilijk is het niet. Gelukkig (voor andere Tweakers) zijn er nog een paar scholen die wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ja precies.. vooral als je bedenkt wat een opleiding tegenwoordig moet kosten, kun je dit best als "service" erbij doen.. je laat studenten betalen, en vervolgens stuur je of de tablets op, of laat ze afhalen op school..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Richard89 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:39:
Ja precies.. vooral als je bedenkt wat een opleiding tegenwoordig moet kosten, kun je dit best als "service" erbij doen.. je laat studenten betalen, en vervolgens stuur je of de tablets op, of laat ze afhalen op school..
Ik denk dat het een combinatie is van logistiek, termijn waarop het moet gebeuren, en het opzetten van een process.

Lijkt me niet te doen om (in princiepe) iets op te zetten waar 150000 studenten en 4000 medewerkers zich kunnen inschijven (dus bankrekening, orders bijhouden, facturen maken etc) in een termijn van 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07 12:12
Kan je de surface bestellen als je sturdeerd aan de hogeschool van Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Basekid schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat het een combinatie is van logistiek, termijn waarop het moet gebeuren, en het opzetten van een process.

Lijkt me niet te doen om (in princiepe) iets op te zetten waar 150000 studenten en 4000 medewerkers zich kunnen inschijven (dus bankrekening, orders bijhouden, facturen maken etc) in een termijn van 6 weken.
Ja dat is ook wel weer zo.. maar dan misschien per sector of korte termijn houden om je in te schrijven, en te laat = pech ofzo.. blijft gewoon een ingewikkelde actie van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Basekid schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:50:
[...]

Logistiek? Studenten kunnen hun Surface gewoon bij de ICT balie afhalen en MS levert ze gewoon aan scholen voor zover ik weet. En lang niet iedereen zal een Surface bestellen. Ik denk dat een school dit prima kan doen, maar goed, dat is mijn simpele gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Wellicht dat studenten.net iets zou kunnen regelen? als je gerelateerd bent aan scholen mag je ook bestellen, zouden hun daar ook onder vallen of staat dat echt los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
SChief schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Logistiek? Studenten kunnen hun Surface gewoon bij de ICT balie afhalen en MS levert ze gewoon aan scholen voor zover ik weet. En lang niet iedereen zal een Surface bestellen. Ik denk dat een school dit prima kan doen, maar goed, dat is mijn simpele gedachte.
Ja maar scholen moeten die dingen toch bestellen, en dan moet er toch geld zijn. Studenten kunnen dit wel betalen van te voren natuurlijk, maar dan moet er wel weer een bankrekening zijn waarop dit gestort kan worden en iemand die dat in de gaten houdt etc.

Er zullen inderdaad geen 20000 mensen iets bestellen, maar je moet toch wel uitgaan van een paar honderd denk ik, en dan gaan er toch flinke bedragen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Microsoft had het heel anders aan moeten pakken..

Ze hadden de aanbieding intern naar de instellingen moeten verzenden,
dan konden de scholen zelf bepalen of ze eraan mee wilden werken en vervolgens de studenten inlichten..

nu krijg je erg vervelende en langdradige situaties waarbij studenten niet weten waar ze aan toe zijn,
en scholen zich van de domme houden of gewoon niet meewerken, negativiteit alom dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Basekid schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:34:
[...]

Ja maar scholen moeten die dingen toch bestellen, en dan moet er toch geld zijn. Studenten kunnen dit wel betalen van te voren natuurlijk, maar dan moet er wel weer een bankrekening zijn waarop dit gestort kan worden en iemand die dat in de gaten houdt etc.

Er zullen inderdaad geen 20000 mensen iets bestellen, maar je moet toch wel uitgaan van een paar honderd denk ik, en dan gaan er toch flinke bedragen spelen.
Ik zie het probleem niet zo. Onderwijsinstellingen kunnen toch een deadline stellen (bijv. bestellen en direct betalen vóór 1 augustus). Daarna de offerte doorsturen aan Microsoft en vervolgens de studenten de tablets af laten halen zodra ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

En dan het in ontvangst nemen van zeg 400 tablets door daar, de (beveiligde) opslag hiervan. een geod geregelde uitgifte aan de studenten en dat alles in de drukke periode van inschrijvingen en introductie weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
prd_mpm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:42:
En dan het in ontvangst nemen van zeg 400 tablets door daar, de (beveiligde) opslag hiervan. een geod geregelde uitgifte aan de studenten en dat alles in de drukke periode van inschrijvingen en introductie weken.
Universiteiten staan vol met waardevolle voorzieningen/apparatuur en kennen doorgaans een uitstekende beveiliging. Lijkt me niet iets wat ze specifiek voor de opslag van een batch tablets hoeven te creëeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Vanmiddag komt er een overlegje tussen ict coordinator en de ict directeur, laten we hopen dat hier its positiefs uitkomt. (inholland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
RDMA schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:51:
Universiteiten staan vol met waardevolle voorzieningen/apparatuur en kennen doorgaans een uitstekende beveiliging. Lijkt me niet iets wat ze specifiek voor de opslag van een batch tablets hoeven te creëeren.
Met het verschil dat de meeste wetenschappelijke apparatuur totaal onverkoopbaar is door het kleine circuit. Een batch met gloednieuwe tablets nog in de verpakking is natuurlijk veel interessanter. Bij de jaarlijkse uitlevering van nieuwe laptops aan eerstejaars studenten is ook flink wat extra particuliere beveiling aanwezig, naast de normale beveiliging van de universiteit.

Er zal verder bijvoorbeeld een verzekering moeten worden afgesloten voor de opslag van honderden tablets.

Zo kan ik nog veel meer mogelijke logistieke problemen opnoemen die vast allemaal oplosbaar zijn. Het is echter gewoon echt niet heel realistisch om op korte termijn midden in de zomervakantie dit allemaal geregeld te krijgen. Dat er scholen zijn die het wel aankunnen, mooi meegenomen. Ik snap echter dat genoeg scholen hier niet zo aan gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wasrek schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:03:
[...]

Met het verschil dat de meeste wetenschappelijke apparatuur totaal onverkoopbaar is door het kleine circuit. Een batch met gloednieuwe tablets nog in de verpakking is natuurlijk veel interessanter. Bij de jaarlijkse uitlevering van nieuwe laptops aan eerstejaars studenten is ook flink wat extra particuliere beveiling aanwezig, naast de normale beveiliging van de universiteit.

Er zal verder bijvoorbeeld een verzekering moeten worden afgesloten voor de opslag van honderden tablets.

Zo kan ik nog veel meer mogelijke logistieke problemen opnoemen die vast allemaal oplosbaar zijn. Het is echter gewoon echt niet heel realistisch om op korte termijn midden in de zomervakantie dit allemaal geregeld te krijgen. Dat er scholen zijn die het wel aankunnen, mooi meegenomen. Ik snap echter dat genoeg scholen hier niet zo aan gaan beginnen.
Zo denk ik er ook over. MS laat de scholen dit gewoon regelen terwijl zij met het geld weglopen. Snap dat er niet zoveel animo voor is (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uiteraard ligt de oorsprong van het probleem bij de manier waarop MIcrosoft deze actie in de markt zet.

Toch blijf ik vinden dat de onderwijsinstellingen zich er wel erg makkelijk vanaf maken. Voor duizenden euro's collegegeld per jaar mag je als student toch ook wel iets van serviceverlening verwachten, niet?

[ Voor 9% gewijzigd door RDMA op 10-07-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
RDMA schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:17:
Uiteraard ligt de oorsprong van het probleem bij de manier waarop MIcrosoft deze actie in de markt zet.

Toch blijf ik vinden dat de onderwijsinstellingen zich er wel erg makkelijk vanaf maken. Voor duizenden euro's collegegeld per jaar mag je als student toch ook wel iets van serviceverlening verwachten, niet?
Zeker, helemaal gezien het feit dat studenten het echt alleen maar via deze weg kunnen bewandelen.. als ze dan aangeven dit te willen, is een beetje hulpverlening wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Niku schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:08:
[...]

Mis ik dan iets in de topicstart?
Het verschil tussen België en Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Surfspot schijnt te willen, maar wordt tegengehouden door Microsoft USA.. Microsoft NL geeft wel akkoord, vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
interne mail van ICT afdeling.

"Ligt niet aan surfspot maar aan Microsoft USA. Microsoft NL wil en Surfspot wil maar USA doet moeilijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Laatst online: 26-06-2022
Jammer! Ik hoop als Surfspot gaat leveren ze wel een 'normale' levertijd hebben. Zou toch lekker zijn om mee te nemen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Zeker, maar ik denk dat we er niet vanuit hoeven te gaan dat er ook maar enige medewerking van derden komt. het is of via de school, of niet.

hopen dat de petitie nog iets kan wakker schudden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Is er nog iets bekend over de UvT? Of verder nog niets van gehoord? Zag dat er al iemand contact mee had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldjc1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
TunefulDJ_Mike schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:59:
[...]

Het enigste wat ik er van weet is dat beide de ICT afdeling en de Opleidingen er mee bezig zijn, en dat ze in contact zijn met microsoft.
ik begrijp dat het zadkine college niks meer van zich heeft laten horen?
want zelf heb ik ook de tijd niet meer gehad om het zelf na te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002

Eagle Creek

Breathing security

Nieuws voor studenten van de Haagse Hogeschool, tenminste de academie voor ICT & Media.

Het ligt bij het management en ze zijn er mee bezig. Er moet even gewacht worden op hun reactie. Studievereniging SIM heeft aangegeven hier geen rol in te willen spelen.

Het is dus aangekaart. Meer informatie heb ik op dit moment niet. Ik spreek primair voor de academie maar daar waar ik hogeschoolbreed informatie heb zal ik dit delen.

[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 10-07-2013 20:42 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475350

Eindelijk berichtje terug van de UU
Beste Frank,

Het is helaas niet mogelijk voor studenten en medewerkers om individueel (op eigen kosten) deze bestellingen te doen. Dit ondanks de toezegging van Microsoft Nederland dat ze dit wel mogelijk zouden maken. De onderwijsinstelling moet hier tussen zitten en moet dit bekostigen (en evt doorbelasten). Er is al een uitspraak geweest dat de UU dit niet kan doen. De enige manier om deze tablets aan te schaffen is voor de instelling zelf, op een afdelingsbudget.

Andere onderwijsinstellingen hebben geklaagd richting Microsoft en wij zullen hier ook een bericht voor opstellen. Of dit tot resultaat leidt is onzeker.

Voorlopig zijn er dus nog geen mogelijkheden helaas.
De onderwijsinstellingen (en Surfmarket) doen hun best om Microsoft op andere gedachten te brengen maar de kans van slagen is niet groot.

Met vriendelijke groet,
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
In ieder geval duidelijkheid van de UU. Bedankt voor het delen van het bericht, ik heb namelijk zelf nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
warcow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:26:
Mijn studievereniging gaat ook de Surface aanbieden. :)
Het betreft TBV Lugus, van de TBK opleiding aan de Rijksuniversiteit Groningen. Zullen helaas niet veel wat aan hebben maar ik noem het toch even. (Bestellen kan tot halverwege augustus geloof ik)
Top. _/-\o_

Overigens typt de Touch-cover weliswaar prima met wat gewenning, maar als je verslagen erop wilt gaan typen is de Type-cover wat handiger aangezien je dan direct feedback krijgt welke toets je indrukt.

[ Voor 21% gewijzigd door HMeijer op 11-07-2013 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 18-06 12:29
arnoldjc1 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:31:
[...]

ik begrijp dat het zadkine college niks meer van zich heeft laten horen?
want zelf heb ik ook de tijd niet meer gehad om het zelf na te vragen
Ik heb nog niks gehoord, echter vanaf volgende week maandag is het zomervakantie en is het Zadkine gesloten. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen reactie meer.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Jammer, Inholland (Alkmaar) wil hier dus NIET aan meewerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Ook een NEE vanuit de Hogeschool Rotterdam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Echt balen, ik wilde er echt wel eentje hebben!
nu alle studieverenigingen die bij mn school zijn aangesloten proberen te bereiken,
maar of ze negeren me, of zijn al weg ofzo.. balen!

Wordt er trouwens nog iets met de petitie gedaan door microsoft of was de mail alleen een zoethoudertje tot de actie voorbij is?

[ Voor 26% gewijzigd door Richard89 op 11-07-2013 10:32 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.