Ooooh, ik dacht altijd dat OneNote zo'n stukje functieloze office software was voor notities.
Maar dat werkt eigenlijk best goed
Nu nog even een pen ombouwen tot Touchscreen pen en het werkt perfect
Ooooh, ik dacht altijd dat OneNote zo'n stukje functieloze office software was voor notities.
Over welke Surfspot factuur heb je het precies? Bedoel je die ene regel tekst die je ziet staan in 'productkluis' ? Het enige dat ik over de mail gehad heb van surfspot zijn wat berichten over de bestelstatus, meer niet.MusicAddict schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
[...]
Maakt niks uit, register je surface + cover op de microsoft site en je hebt je garantie Tot de datum dat ze aangeven(voor garantie moet je toch naar Microsoft zelf, surfspot heeft ze alleen geleverd) Enige wat je dan nodig hebt is een microsoft account á la outlook/hotmail/live wat dan ook
http://www.microsoft.com/surface/en-us/support/register
Wel even nakijken of de datum klopt, bij mij was het ook maar 1,5 jaar en de cover 10 maanden, dus ik heb met ze gechat en na de surfspot factuur te hebben gemaild zullen ze de garantie gewoon 2 jaar maken zoals het hoort. Nette service daarWas een foutje met de serienummers waarschijnlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door mango_ash op 26-08-2013 16:24 ]
Beetje off-topic, maar inderdaad: OneNote is echt een fantastisch programma. Ik heb collega's gezien met hele directories vol met .txt-files aan aantekeningen, hahaDCG909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
Maar dat werkt eigenlijk best goed
Nu nog even een pen ombouwen tot Touchscreen pen en het werkt perfect
Waar zie je dat van die garantie? Ik heb zojuist m'n surface geregistreerd, maar ik krijg nergens wat te zien over de duur van de garantie..SChief schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
Inderdaad, OneNote is hier perfect voor. Daar zijn overigens twee versies van, eentje voor de desktop en eentje die geoptimaliseerd is voor touch (deze kan je vinden in de Store, gratis).
[...]
Bedankt voor de tip, had niet eens door dat je de cover los kon registreren.
Surface RT garantie: 13-11-2015 (2 jaar, 3 maanden)
Type Cover garantie: 30-08-2015 (2 jaar en een paar dagen)
Prima dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Insert12 op 26-08-2013 19:28 ]
Ja uiteraard moet je de Nederlandse support hebben, maar voor de registratie maakt het niets uit, immers is het toch aan je hotmail/outlook etc. account gelinkt en kan je gewoon de NL support contacteren. Ik had de US site omdat om een of andere reden toen ik op de NL site zat daar naar toe werd gelinkt.DCG909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:43:
Even over dat registreren en de support voor de garantie...
Daar moet je wel de Nederlandse site voor hebben en niet de "en-us" site.... die kunnen je namelijk niet helpen
Nederlandse support is overigens top
[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 26-08-2013 19:42 ]
Absoluut OneNote.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The devil is in the details.
Jammer, maar we wachten in spanning afHahn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:54:
Reken er maar niet op. Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat de Surface verstuurd is, terwijl ik 'm al sinds donderdag heb. En ik ben niet de enige die die mail heeft gehad. Gewoon weer een foutje.
Misschien makkelijker om hem in V&A te zetten?BB333 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:08:
Hebben er al mensen geprobeerd hun Surface RT (met cover) te retourneren? Ik heb al verschillende e-mails gestuurd naar Surfspot, maar krijg maar geen reactie. Het retouradres kan ik ook nergens vinden.
Zou graag willen, maar weet niet in hoeverre Microsoft het echt controleert.DarkChylde schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]
Misschien makkelijker om hem in V&A te zetten?
Maak je iemand anders er ook nog blij mee
The devil is in the details.
Het is pas dinsdag...freestyle88tr schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:58:
Vorige week mail gehad van Sufspot:
Beste SURFspot.nl klant,
We verwachten je tablet volgende week aan je te kunnen leveren.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben
Dus zou deze week mijn Surface moeten krijgen, helaas nog geen mail of post ontvangen
Ik ben echt benieuwd of ik deze week de Surface zal ontvangen
Klopt dat het vandaag disndag is, maar zou eigenlijk vorige week moeten ontvangen, zoals de rest
Ik heb hem gewoon geweigerd aan de deur, ennemm tjah... dan kan ik de hele wereld wel blij makenDarkChylde schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]
Misschien makkelijker om hem in V&A te zetten?
Maak je iemand anders er ook nog blij mee
Klopt, maar hij heeft hem al. En moet nu veel moeite doen om hem terug te sturen.Stef602 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:55:
[...]
Ik heb hem gewoon geweigerd aan de deur, ennemm tjah... dan kan ik de hele wereld wel blij maken
Ik heb liever een ''goede naam'' en dan maar een paar eurotjes minder
[ Voor 13% gewijzigd door __Koen__ op 27-08-2013 17:17 ]
Verwijderd
Bedankt voor de update. Ik had stiekem gehoopt wat minder lang te moeten wachten, maar goed het is nu zo. Ik hoop vooral dat de levering wat vlotter loopt dat Surfspot het deed.Skarsnik schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:59:
Hoi
Een update voor de Belgische studenten die besteld hadden via campusshop.be:
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 2 augustus en het toestel + type cover zitten bij hun eerste batch leveringen. (eerste schijf inschrijvingen liep tot en met 21/08).
Die batch verwachten ze te leveren in de week van 9 september. Dus nog even geduld hebben en hij is er voor de start van het academiejaar (voor hogescholen toch).
Verwacht niet dit vlotter zal verlopen, levering gebeurd ook door Campusshop (Paradigit) en als ik iets bij Komplett (ook Paradigit) bestel krijg ik ook nooit een Track en Trace van PostNL, moet het steeds bij de klantenservice opvragen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:03:
[...]
Bedankt voor de update. Ik had stiekem gehoopt wat minder lang te moeten wachten, maar goed het is nu zo. Ik hoop vooral dat de levering wat vlotter loopt dat Surfspot het deed.
Verwijderd
Zoals gezegd had ik eergisteren contact opgenomen met de helpdesk, werd erg vriendelijk geholpen en het probleem van de garantie met de Surfspot tablets werd inderdaad erkent. Ik zou een mailtje toegestuurd krijgen waarop ik mijn factuur zou moeten toe mailen, alleen heb ik nooit meer dat mailtje gehad. Ook lijkt heel de Microsoft supportpagina het niet meer te doenMusicAddict schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:40:
[...]
Ja uiteraard moet je de Nederlandse support hebben, maar voor de registratie maakt het niets uit, immers is het toch aan je hotmail/outlook etc. account gelinkt en kan je gewoon de NL support contacteren. Ik had de US site omdat om een of andere reden toen ik op de NL site zat daar naar toe werd gelinkt.
Maar voor mensen die een linkje zoeken:
http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/register
En zoals ik al eerder heb gezegd, kijk even je garantiedatum na dan kan je fouten meteen laten oplossen door de support. Kan je zien ergens in https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/ als het goed is zie je beide producten dan er tussen staan als je de serienummers hebt ingevoerd.
De informatie kun je via hier vinden.Junia schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:54:
Ik vraag me af of het mogelijk is om twee Surface RT's aan te schaffen. Bijvoorbeeld een witte en een zwarte.
Weet iemand hier meer over?
Verwijderd
Ik dacht dat je er maar eentje kan kopen, anders moet je eens contact opnemen met studentcenter.Junia schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:54:
Ik vraag me af of het mogelijk is om twee Surface RT's aan te schaffen. Bijvoorbeeld een witte en een zwarte.
Weet iemand hier meer over?
Ik heb dezelfde mail ontvangen. heb op 01-08 besteld en betaald. 1 dag telaat helaas.tobitronics schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:02:
Zojuist mail van surfspot ontvangen: Eind volgende week. Teller komt dus nu op 5 weken wachten te staan sjezus....
Ik heb zojuist even in mijn inbox gekeken, maar geen nieuws van Surfspot. Hebben jullie zelf een mail gestuurd, of is deze echt vanuit Surfspot gekomen? Overigens zijn ze de belofte van levering in de eerste helft van deze week vooralsnog niet nagekomen, en aangezien de TNT-meneer al geweest is, zal ik maar aannemen dat die belofte geen stand houdt. Balen, ik had het ding graag nog even geconfigureerd voordat de vakantie voorbij was. Nouja, dan maar weer m'n ouwe trouwe NC6400 lappie alvast van kolen voorzien, zodat ik dat ding in elk geval in de eerste week/weken wél kan meeslepen naar collegeMattyBomba schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:13:
[...]
Ik heb dezelfde mail ontvangen. heb op 01-08 besteld en betaald. 1 dag telaat helaas.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 18:09 ]
Verwijderd
ik heb ook bijna om de twee dagen contact gehad met Studentcenter voor mijn tablet en ik denk dat het idd moeilijk te bepalen is wanneer er kan geleverd worden.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:07:
De miserie begint al.
Net contact gehad met Campusshop.be omdat ik zag dat m'n sleeve die ik besteld had (samen met m'n Surface) niet meer beschikbaar is en de vermoedelijke datum van levering ook niet meer op de site staat. Na het contact blijkt dat die sleeve vandaag moest binnenkomen maar "niet is ingeboekt". En dat een nieuwe levering pas verwacht wordt rond 12 september. --> Surface ook pas verwachten na 12 september.
EDIT/ verder nog dit: Kimberly: De Surface is er ook nog niet. Vanuit Microsoft worden er vanaf morgen e-mails gestuurd naar mensen die deze besteld hebben dus ook naar u. Voor vragen kunt u terecht bij educatie@paradigit.nl
Verwijderd
Ik begrijp heus wel dat dat moeilijk is te bepalen wanneer hij kan geleverd worden en dat je daarvoor afhankelijk bent. Maar dat de levering wordt uitgesteld door een sleeve, die ik nota bene al 4 weken geleden heb besteld, van € 10 omdat hij niet meer in voorraad is. Daar heb ik wel m'n bedenkingen bij. Er waren er op dat moment nog 25, was een nieuwe levering binnengekomen nadien en nu is hij weer uitverkocht. Ik mag er toch vanuit gaan dat zoiets opzij wordt gelegd van zodra iets besteld (en betaald!) is.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:13:
[...]
ik heb ook bijna om de twee dagen contact gehad met Studentcenter voor mijn tablet en ik denk dat het idd moeilijk te bepalen is wanneer er kan geleverd worden.
Echter ik ben al aan het tokkelen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 18:16 ]
Verwijderd
Heb je nu idd wel een puntVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:15:
[...]
Ik begrijp heus wel dat dat moeilijk is te bepalen wanneer hij kan geleverd worden en dat je daarvoor afhankelijk bent. Maar dat de levering wordt uitgesteld door een sleeve, die ik nota bene al 4 weken geleden heb besteld, van € 10 omdat hij niet meer in voorraad is. Daar heb ik wel m'n bedenkingen bij. Er waren er op dat moment nog 25, was een nieuwe levering binnengekomen nadien en nu is hij weer uitverkocht. Ik mag er toch vanuit gaan dat zoiets opzij wordt gelegd van zodra iets besteld (en betaald!) is.
EDIT/ Hoe lang heb jij moeten wachten op de levering van jouw Surface by the way?
[ Voor 4% gewijzigd door RoccoS op 29-08-2013 21:29 ]
Oke nice, ik heb die van mij de 25e besteld dus dan zal die ook vast wel snel komen.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:13:
Ik heb mijn Surface op 26 augustus besteld bij Surfspot en aan mij melden ze ook dat die volgende week geleverd gaat worden (binnen twee weken). Volgens mij krijgen ze volgende week een hele grote partij geleverd van Microsoft.
Ook besteld binnen de eerste batch, geen mail ontvangen. Verwacht dat ze over een week wel wat meer weten.timofp schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:58:
Iemand van de Belgen welke bij Campusshop.be besteld hebben al iets gehoord, we zouden een mail krijgen van MS vandaag? hier niets gehad. Zelf besteld op 31 juli, een dag voor ze het op twitter aankondigde.
Ter info: ik ben er zelf achteraan geweest. Heb gewoon om ene indicatie gevraagd wanner mijn Surface zal worden geleverd.Nokia6230i schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:22:
[...]
Ook besteld binnen de eerste batch, geen mail ontvangen. Verwacht dat ze over een week wel wat meer weten.
Verwijderd
30 juli besteld (zonder toetsenbord) en ook nog niet.RoccoS schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:28:
Heb een Surface RT zonder toetsenbord besteld bij Surfspot op 5 augustus. Zijn er al mensen die hem rond die datum besteld hebben en al ontvangen?
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 30-08-2013 21:14 ]
Excuses! Helemaal niet aangedachtRJ-NL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:27:
[mbr]Zie de topicwaarschuwing. Dit is dus niet de bedoeling[/]
Verwijderd
Voor 6 september. Staan genoeg tweets en opmerkingen / mails hierover vermeld.aalekss schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:58:
Nou ik ben benieuwd. Ik wacht al sinds 4 augustus en ik heb nog geen reactie op mijn mails.
Dus ik heb geen idee wanneer hij geleverd gaat worden. Het wordt nu wel tijd! ;-)
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik al wel, paar dagen terug.Eagle Creek schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:05:
Firmwareupdate, die heb ik nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
Mijn surfspot is per vandaag uitgeschakeld overigens. Dus geen toegang meer tot accountgegevens.
[ Voor 33% gewijzigd door RJ-NL op 01-09-2013 00:09 ]
Top dat het gelukt is! Ik heb dezelfde weg gekozen en woensdag besteld!RJ-NL schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:22:
Eindelijk een Surface RT besteld via Surfspot van een vriend! 3 weken levertijd gaf hij aan.
Edit..
Zojuist al een mail gehad dat de bestelling in behandeling is bij de distributeur.
Misschien handig om dan een directe link te geven naar de aanbieding, want ik kan hem niet vinden...interlude schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:23:
Deze actie is ook voor MBO dat gaat via www.slim.nl
Heeft iemand anders hier inmiddels ervaringen mee? Het is leuk dat via surfspot er nu uitgeleverd wordt, maar de onderwijsinstellingen hebben voor zover ik weet nog niets ontvangen.MiniFan schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:20:
Wacht ondertussen bijna een maand op twee bestellingen via bij Microsoft via de onderwijsinstellingen actie. Via mail kreeg ik te horen dat het erg druk is en daardoor vertraging is maar nog niks gehoord over een leverdatum..
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Zit een extra stap tussen (jouw instelling), kunnen zij jou geen antwoord geven?Willaaam schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:15:
[...]
Ik wacht al vanaf de derde week van juli en de enige reactie die er geweest is, is dat er geen inhoudelijke reactie gaat komen over de levertijd. Zo kun je toch niet zakelijk met elkaar omgaan?
Even contact op nemen met de microsoft support, surfspot factuur er bij en ze fixen het. Blijken meer issues te zijn met de surface garanties de laatste tijd (mijne was ook niet goed, nu wel gewoon ergens november 2015 zoals het hoortrimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:28:
Even over die garantie... ik heb de minne net geregistreerd, maar hij zegt bij mij dat er maar garantie op zit tot 05/2014, terwijl hier ver boven iemand schrijft dat er garantie tot 2015 op zit?
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 01-09-2013 17:11 ]
Ok, ga ik doen.MusicAddict schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:10:
[...]
Even contact op nemen met de microsoft support, surfspot factuur er bij en ze fixen het. Blijken meer issues te zijn met de surface garanties de laatste tijd (mijne was ook niet goed, nu wel gewoon ergens november 2015 zoals het hoort)
Daarbij kan je de cover ook registeren, grote kans dat die dan ook niet klopt. Als je die een hebt teminste
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik had er ook problemen mee, maar nadat ik contact had met support (Freek) zie ik net dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Het is nu enkele dagen geleden dat ik contact had, hoe lang duurde het voor jou?MusicAddict schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:10:
[...]
Even contact op nemen met de microsoft support, surfspot factuur er bij en ze fixen het. Blijken meer issues te zijn met de surface garanties de laatste tijd (mijne was ook niet goed, nu wel gewoon ergens november 2015 zoals het hoort)
Daarbij kan je de cover ook registeren, grote kans dat die dan ook niet klopt. Als je die een hebt teminste
Ik ben mijn instellingVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:29:
[...]
Zit een extra stap tussen (jouw instelling), kunnen zij jou geen antwoord geven?
Een week ongeveer, vertelde bij mij dat dat persé geregeld moest worden door de US tak van de surface support, kon 3 weken duren dus vond de uiteindelijke tijd wel meevallen. Kreeg netjes een mail van de US support dat de surface garantie was aangepast (maar er was vergeten de cover mee te nemen om de verandering, dus dat was een klein foutje en moest weer worden aangepast)luccyboy schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:25:
[...]
Ik had er ook problemen mee, maar nadat ik contact had met support (Freek) zie ik net dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Het is nu enkele dagen geleden dat ik contact had, hoe lang duurde het voor jou?
[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 01-09-2013 18:55 ]
Laat maar..
Verwijderd
Ik denk dat het er echt vanaf hangt bij wie je de bestelling plaatst. Ik denk als je rechtstreeks bij de school een bestelling doet zij effectief wachten tot eind september zodat zij alle bestellingen groeperen.bdalenoord schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:51:
Iemand al een idee wanneer de HAN uit gaat leveren (aan de studenten die voor de Surfspot-actie al besteld hebben)??? Vindt het wachten nu wel erg lang duren, zou graag met de tablet aan de slag willen en aangezien de opleidingen al weer begonnen zijn wil ik de tablet ook graag serieus gaan gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door hiekikowan op 03-09-2013 13:50 ]
Die kreeg ik ook meteen toen ik op 8 augustus bestelde en betaalde. Nog niets in huis, dus haal daar vooral geen hoop uit.RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:41:
Heb afgelopen zaterdag pas besteld en kreeg 's avonds meteen al de volgende mail:
De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.
Hebben meer mensen deze mail meteen gehad of wordt hij nu gewoon snel geleverd? Heb Surfspot.nl nog een mail gestuurd maar helaas nog zonder reactie.
Het was ook te mooi om waar te zijnPiggen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:47:
[...]
Die kreeg ik ook meteen toen ik op 8 augustus bestelde en betaalde. Nog niets in huis, dus haal daar vooral geen hoop uit.
Ik heb mijne ook via de HAN besteld op 6 augustus. nog geen reactie gehad, hoop via de HAN meer info te krijgen. op insite wordt alleen in het bericht aangegeven dat de tablets in september worden uitgeleverd.bdalenoord schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:51:
Iemand al een idee wanneer de HAN uit gaat leveren (aan de studenten die voor de Surfspot-actie al besteld hebben)??? Vindt het wachten nu wel erg lang duren, zou graag met de tablet aan de slag willen en aangezien de opleidingen al weer begonnen zijn wil ik de tablet ook graag serieus gaan gebruiken.
Ik neem aan dat je via Surfspot.nl bedoeld? Hoe kom je aan die info?xstarr_ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:53:
Morgen komt er een lading binnen! Ik heb 23 augustus besteld en de mijne zit erbij. Dus iedereen die voor de 23e heeft besteld kan 'n deze week ontvangen!
Surfspot ja. Ik had hun een mailtje gestuurd.RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:59:
[...]
Ik neem aan dat je via Surfspot.nl bedoeld? Hoe kom je aan die info?
xstarr_ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:02:
[...]
Surfspot ja. Ik had hun een mailtje gestuurd..
Ik heb 'm op 8/8 besteld en betaald, zou vorige week geleverd worden maar heb nog niks gehoord. Vandaag zou ik meer informatie krijgen maar weer niks gehoord. Al een paar keer gemaild maar geen reacties. Hoop dat ik 'm dan ook binnenkort krijg, duurt allemaal wel erg lang nu...RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:03:
[...]
![]()
Ik krijg geen antwoord van ze. Afwachten...
Beste SURFspot.nl klant,
Helaas moeten wij je berichten dat de door jou bestelde Surface momenteel niet naar je opgestuurd kan worden vanwege problemen in de aanlevering van de devices.
Daarnaast is op dit moment niet bekend wanneer de door ons bestelde Surfaces wel leverbaar zullen zijn, wanneer dit wel bekend is zullen wij je hiervan berichten. Wij hopen dat komende week de Surfaces weer leverbaar zullen zijn, dit moet echter nog bevestigd worden door onze leverancier.
Het spijt ons oprecht dat er een vertraging opgetreden is in de verzending van jouw bestelling, wij kunnen je verzekeren dat wij er alles doen om ervoor te zorgen dat je zo spoedig mogelijk je Surface ontvangt. Wij willen graag benadrukken dat je je geen zorgen hoeft te maken of je de Surface geleverd zult krijgen, de kwestie is momenteel zoals vermeld wanneer.
Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.
SURFmarket
*knip* geen namen
Shop Manager SURFspot.nl
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 14:56 . Reden: geen namen noemen, en geen geschreeuw svp ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]
Klein beetje meer inlevingsvermogen graagTommiiee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
*knip* Bovendien kan SURFspot er niks aan doen maar ligt het probleem bij Microsoft, zoals je in de mail kunt lezen.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik heb de mail ook gehadRooke schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:10:
[...]
Klein beetje meer inlevingsvermogen graagIk heb de mail ook gehad en had me echt verheugd op deze week uitlevering
Tommiiee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
*knip* Bovendien kan SURFspot er niks aan doen maar ligt het probleem bij Microsoft, zoals je in de mail kunt lezen.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]
Zou je misschien ook kunnen aangeven hoe je aan deze informatie komt?__Koen__ schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:37:
De tablets komen rechtstreeks van microsoft, ze hebben er 5000 nodig voor nederland op het moment, maar er zijn er 0.
Het gaat nog een week of 3 duren voordat ze weer nieuwe hebben
[ Voor 10% gewijzigd door warcow op 04-09-2013 16:05 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq