Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 14:04
Ooooh, ik dacht altijd dat OneNote zo'n stukje functieloze office software was voor notities.
Maar dat werkt eigenlijk best goed :)
Nu nog even een pen ombouwen tot Touchscreen pen en het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
MusicAddict schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
[...]

Maakt niks uit, register je surface + cover op de microsoft site en je hebt je garantie Tot de datum dat ze aangeven ;) (voor garantie moet je toch naar Microsoft zelf, surfspot heeft ze alleen geleverd) Enige wat je dan nodig hebt is een microsoft account á la outlook/hotmail/live wat dan ook :P

http://www.microsoft.com/surface/en-us/support/register

Wel even nakijken of de datum klopt, bij mij was het ook maar 1,5 jaar en de cover 10 maanden, dus ik heb met ze gechat en na de surfspot factuur te hebben gemaild zullen ze de garantie gewoon 2 jaar maken zoals het hoort. Nette service daar :) Was een foutje met de serienummers waarschijnlijk.
Over welke Surfspot factuur heb je het precies? Bedoel je die ene regel tekst die je ziet staan in 'productkluis' ? Het enige dat ik over de mail gehad heb van surfspot zijn wat berichten over de bestelstatus, meer niet.
EDIT:
zojuist geregistreerd en ook hier een vreemde garantie van ongeveer een jaar :-(

[ Voor 4% gewijzigd door mango_ash op 26-08-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterEbbers
  • Laatst online: 25-09 14:16
De factuur is te vinden als je bij Surfspot naar de bestelstatus gaat van de Surface. Daar zie je als het goed is een knop Print staan. Als je die aanklikt krijg je een pdf die je kan downloaden. Dit is je factuur zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
DCG909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Ooooh, ik dacht altijd dat OneNote zo'n stukje functieloze office software was voor notities.
Maar dat werkt eigenlijk best goed :)
Nu nog even een pen ombouwen tot Touchscreen pen en het werkt perfect :)
Beetje off-topic, maar inderdaad: OneNote is echt een fantastisch programma. Ik heb collega's gezien met hele directories vol met .txt-files aan aantekeningen, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Even over dat registreren en de support voor de garantie...
Daar moet je wel de Nederlandse site voor hebben en niet de "en-us" site.... die kunnen je namelijk niet helpen :/

Nederlandse support is overigens top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 21:34
SChief schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

Inderdaad, OneNote is hier perfect voor. Daar zijn overigens twee versies van, eentje voor de desktop en eentje die geoptimaliseerd is voor touch (deze kan je vinden in de Store, gratis).

[...]

Bedankt voor de tip, had niet eens door dat je de cover los kon registreren.
Surface RT garantie: 13-11-2015 (2 jaar, 3 maanden)
Type Cover garantie: 30-08-2015 (2 jaar en een paar dagen)
Prima dus.
Waar zie je dat van die garantie? Ik heb zojuist m'n surface geregistreerd, maar ik krijg nergens wat te zien over de duur van de garantie..

[ Voor 6% gewijzigd door Insert12 op 26-08-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
DCG909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:43:
Even over dat registreren en de support voor de garantie...
Daar moet je wel de Nederlandse site voor hebben en niet de "en-us" site.... die kunnen je namelijk niet helpen :/

Nederlandse support is overigens top :)
Ja uiteraard moet je de Nederlandse support hebben, maar voor de registratie maakt het niets uit, immers is het toch aan je hotmail/outlook etc. account gelinkt en kan je gewoon de NL support contacteren. Ik had de US site omdat om een of andere reden toen ik op de NL site zat daar naar toe werd gelinkt.

Maar voor mensen die een linkje zoeken:

http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/register

En zoals ik al eerder heb gezegd, kijk even je garantiedatum na dan kan je fouten meteen laten oplossen door de support. Kan je zien ergens in https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/ als het goed is zie je beide producten dan er tussen staan als je de serienummers hebt ingevoerd.

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 26-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Absoluut OneNote.
Gratis in elke Office-versie, Android, iPhone, web (skydrive.com), Windows 8/RT-app..

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Even de topicwaarschuwing quoten:

Technische vragen en discussies horen in [WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT, en dus niet hier.

Verdere posts met technische vragen en antwoorden kunnen wel eens snel onzichtbaar worden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Zojuist maar even een mail gestuurd naar surfspot over de dingen die ik hier langs zie komen (zelf uitvinden of pakket is verzonden, levertijden die niet kloppen etc.) samen met mijn persoonlijke ervaringen met surfspot. Vind het nogal niet kunnen dat ik (voor mij bot overkomend) word beantwoord op facebook over een doodnormale vraag (en het vervolgens stil blijft), dat ik valse hoop krijg voorgeschoteld zonder correctie en dat men de levertijd van mijn order niet waarmaakt terwijl er mensen zijn die vorige week besteld hebben en hun order wel in huis hebben. Hoop dat ik alsnog duidelijkheid kan krijgen over de status van mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vreemd, ik heb het pakketje dus geweigerd en kreeg 23 aug een mailtje met dat mijn pakketje bij hen in goede orde was ontvangen en mij werd verteld dat maandagmiddag het geld teruggestort zou worden en het dan in de loop van de week op mijn rekening zou staan.

Vandaag kreeg ik een mailtje:
SURFspot.nl heeft een door jou geplaatste bestelling geannuleerd, bijvoorbeeld op verzoek van jou of omdat het bestelde product(en) niet meer leverbaar is.
Status: geannuleerd

En nog een mailtje:
De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.
status: wordt geretourneerd

en nog een mailtje:
Beste ,
De bestelling die je via SURFspot.nl hebt geplaatst, bestelnummer xxxxxxx, is naar je opgestuurd.

Ehh... En dat terwijl mij eerder werd toegezegd dat ik mn geld terug kreeg...
Ga ik naar surfspot en bestelstatus, dan staat daar: Bestelstatus geannuleerd.

Hmm... vreemd...
Het zou mooi zijn als ik geld kreeg en ze die RT naar me zouden sturen. Gratis RT is altijd fijn, niet waar? _/-\o_

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Reken er maar niet op. Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat de Surface verstuurd is, terwijl ik 'm al sinds donderdag heb. En ik ben niet de enige die die mail heeft gehad. Gewoon weer een foutje.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hahn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:54:
Reken er maar niet op. Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat de Surface verstuurd is, terwijl ik 'm al sinds donderdag heb. En ik ben niet de enige die die mail heeft gehad. Gewoon weer een foutje.
Jammer, maar we wachten in spanning af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Hebben er al mensen geprobeerd hun Surface RT (met cover) te retourneren? Ik heb al verschillende e-mails gestuurd naar Surfspot, maar krijg maar geen reactie. Het retouradres kan ik ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
BB333 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:08:
Hebben er al mensen geprobeerd hun Surface RT (met cover) te retourneren? Ik heb al verschillende e-mails gestuurd naar Surfspot, maar krijg maar geen reactie. Het retouradres kan ik ook nergens vinden.
Misschien makkelijker om hem in V&A te zetten?
Maak je iemand anders er ook nog blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
DarkChylde schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]

Zou graag willen, maar weet niet in hoeverre Microsoft het echt controleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Zelfs al zouden ze het controleren, ze sturen vast de politie niet op je af ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyle88tr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Vorige week mail gehad van Sufspot:

Beste SURFspot.nl klant,

We verwachten je tablet volgende week aan je te kunnen leveren.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Dus zou deze week mijn Surface moeten krijgen, helaas nog geen mail of post ontvangen :'(

Ik ben echt benieuwd of ik deze week de Surface zal ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Niet online
freestyle88tr schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:58:
Vorige week mail gehad van Sufspot:

Beste SURFspot.nl klant,

We verwachten je tablet volgende week aan je te kunnen leveren.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Dus zou deze week mijn Surface moeten krijgen, helaas nog geen mail of post ontvangen :'(

Ik ben echt benieuwd of ik deze week de Surface zal ontvangen :?
Het is pas dinsdag... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyle88tr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Klopt dat het vandaag disndag is, maar zou eigenlijk vorige week moeten ontvangen, zoals de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DarkChylde schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]

Ik heb hem gewoon geweigerd aan de deur, ennemm tjah... dan kan ik de hele wereld wel blij maken :')
Ik heb liever een ''goede naam'' en dan maar een paar eurotjes minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Stef602 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:55:
[...]

Ik heb hem gewoon geweigerd aan de deur, ennemm tjah... dan kan ik de hele wereld wel blij maken :')
Ik heb liever een ''goede naam'' en dan maar een paar eurotjes minder :)
Klopt, maar hij heeft hem al. En moet nu veel moeite doen om hem terug te sturen.
Weet ook niet of er nog kosten voor terugzenden bijkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Hoi

Een update voor de Belgische studenten die besteld hadden via campusshop.be:

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 2 augustus en het toestel + type cover zitten bij hun eerste batch leveringen. (eerste schijf inschrijvingen liep tot en met 21/08).
Die batch verwachten ze te leveren in de week van 9 september. Dus nog even geduld hebben en hij is er voor de start van het academiejaar (voor hogescholen toch ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Krijg mijn surface pas volgende week binnen, 4 augustus besteld, heeft het 4 weken geduurd ipv 3 :'(

Vraag me af of er dan deze week uberhaupt wel wordt geleverd..

[ Voor 13% gewijzigd door __Koen__ op 27-08-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skarsnik schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:59:
Hoi

Een update voor de Belgische studenten die besteld hadden via campusshop.be:

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 2 augustus en het toestel + type cover zitten bij hun eerste batch leveringen. (eerste schijf inschrijvingen liep tot en met 21/08).
Die batch verwachten ze te leveren in de week van 9 september. Dus nog even geduld hebben en hij is er voor de start van het academiejaar (voor hogescholen toch ;) ).
Bedankt voor de update. Ik had stiekem gehoopt wat minder lang te moeten wachten, maar goed het is nu zo. Ik hoop vooral dat de levering wat vlotter loopt dat Surfspot het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:03:
[...]

Bedankt voor de update. Ik had stiekem gehoopt wat minder lang te moeten wachten, maar goed het is nu zo. Ik hoop vooral dat de levering wat vlotter loopt dat Surfspot het deed.
Verwacht niet dit vlotter zal verlopen, levering gebeurd ook door Campusshop (Paradigit) en als ik iets bij Komplett (ook Paradigit) bestel krijg ik ook nooit een Track en Trace van PostNL, moet het steeds bij de klantenservice opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een mailtje ontvangen van Studentcenter.be dat hij daar ook terug zonder probleem kan besteld worden.

Ook gisteren telefoon gehad van hen dat mijn geplaatste bestelling kan doorgaan :-)

http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Laatst online: 28-09-2024
MusicAddict schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:40:
[...]

Ja uiteraard moet je de Nederlandse support hebben, maar voor de registratie maakt het niets uit, immers is het toch aan je hotmail/outlook etc. account gelinkt en kan je gewoon de NL support contacteren. Ik had de US site omdat om een of andere reden toen ik op de NL site zat daar naar toe werd gelinkt.

Maar voor mensen die een linkje zoeken:

http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/register

En zoals ik al eerder heb gezegd, kijk even je garantiedatum na dan kan je fouten meteen laten oplossen door de support. Kan je zien ergens in https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/ als het goed is zie je beide producten dan er tussen staan als je de serienummers hebt ingevoerd.
Zoals gezegd had ik eergisteren contact opgenomen met de helpdesk, werd erg vriendelijk geholpen en het probleem van de garantie met de Surfspot tablets werd inderdaad erkent. Ik zou een mailtje toegestuurd krijgen waarop ik mijn factuur zou moeten toe mailen, alleen heb ik nooit meer dat mailtje gehad. Ook lijkt heel de Microsoft supportpagina het niet meer te doen :/ weet iemand wat er gaande is bij hun, gisteren deed hij het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:29
Ik vraag me af of het mogelijk is om twee Surface RT's aan te schaffen. Bijvoorbeeld een witte en een zwarte.
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
Junia schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:54:
Ik vraag me af of het mogelijk is om twee Surface RT's aan te schaffen. Bijvoorbeeld een witte en een zwarte.
De informatie kun je via hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:54:
Ik dacht dat je er maar eentje kan kopen, anders moet je eens contact opnemen met studentcenter.
Of hetgeen je eventueel ook doen is bestellen op 2 verschillende namen ;) er dan wel van uitgaande dat de tweede naam ook te linken valt een onderwijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Heb zojuist een mailtje gekregen vanuit Surfspot: ''We verwachten dat je jouw tablet eind volgende week binnen hebt.''
Ik heb de mijne vrijdagavond besteld, dus 2 weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 09:27
Ik lees hierboven dat Studentcenter.be ze ook weer verkoopt.
Loop ik risico als Nederlandse MBO student er hier een te bestellen?

Te denken aan verzend/invoerrechten, garantie, Belgische versie enz....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Zojuist mail van surfspot ontvangen: Eind volgende week. Teller komt dus nu op 5 weken wachten te staan sjezus.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Laatst online: 03-09 22:03
Zojuist via de chat contact opgenomen met campusshop.be. Daar zei een medewerker dat de surface vermoedelijk vandaag of morgen binnenkomt op het magazijn, waarna ze meteen beginnen te verzenden.

Dus levering begin volgende week te verwachten in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Laatst online: 23-09 10:52
tobitronics schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:02:
Zojuist mail van surfspot ontvangen: Eind volgende week. Teller komt dus nu op 5 weken wachten te staan sjezus.... :/
Ik heb dezelfde mail ontvangen. heb op 01-08 besteld en betaald. 1 dag telaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA4MW
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
MattyBomba schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:13:
[...]

Ik heb dezelfde mail ontvangen. heb op 01-08 besteld en betaald. 1 dag telaat helaas.
Ik heb zojuist even in mijn inbox gekeken, maar geen nieuws van Surfspot. Hebben jullie zelf een mail gestuurd, of is deze echt vanuit Surfspot gekomen? Overigens zijn ze de belofte van levering in de eerste helft van deze week vooralsnog niet nagekomen, en aangezien de TNT-meneer al geweest is, zal ik maar aannemen dat die belofte geen stand houdt. Balen, ik had het ding graag nog even geconfigureerd voordat de vakantie voorbij was. Nouja, dan maar weer m'n ouwe trouwe NC6400 lappie alvast van kolen voorzien, zodat ik dat ding in elk geval in de eerste week/weken wél kan meeslepen naar college :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
@ hierboven:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D7QYkdT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De miserie begint al.

Net contact gehad met Campusshop.be omdat ik zag dat m'n sleeve die ik besteld had (samen met m'n Surface) niet meer beschikbaar is en de vermoedelijke datum van levering ook niet meer op de site staat. Na het contact blijkt dat die sleeve vandaag moest binnenkomen maar "niet is ingeboekt". En dat een nieuwe levering pas verwacht wordt rond 12 september. --> Surface ook pas verwachten na 12 september. :(

EDIT/ verder nog dit: Kimberly: De Surface is er ook nog niet. Vanuit Microsoft worden er vanaf morgen e-mails gestuurd naar mensen die deze besteld hebben dus ook naar u. Voor vragen kunt u terecht bij educatie@paradigit.nl

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:07:
De miserie begint al.

Net contact gehad met Campusshop.be omdat ik zag dat m'n sleeve die ik besteld had (samen met m'n Surface) niet meer beschikbaar is en de vermoedelijke datum van levering ook niet meer op de site staat. Na het contact blijkt dat die sleeve vandaag moest binnenkomen maar "niet is ingeboekt". En dat een nieuwe levering pas verwacht wordt rond 12 september. --> Surface ook pas verwachten na 12 september. :(

EDIT/ verder nog dit: Kimberly: De Surface is er ook nog niet. Vanuit Microsoft worden er vanaf morgen e-mails gestuurd naar mensen die deze besteld hebben dus ook naar u. Voor vragen kunt u terecht bij educatie@paradigit.nl
ik heb ook bijna om de twee dagen contact gehad met Studentcenter voor mijn tablet en ik denk dat het idd moeilijk te bepalen is wanneer er kan geleverd worden.

Echter ik ben al aan het tokkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:13:
[...]

ik heb ook bijna om de twee dagen contact gehad met Studentcenter voor mijn tablet en ik denk dat het idd moeilijk te bepalen is wanneer er kan geleverd worden.

Echter ik ben al aan het tokkelen :)
Ik begrijp heus wel dat dat moeilijk is te bepalen wanneer hij kan geleverd worden en dat je daarvoor afhankelijk bent. Maar dat de levering wordt uitgesteld door een sleeve, die ik nota bene al 4 weken geleden heb besteld, van € 10 omdat hij niet meer in voorraad is. Daar heb ik wel m'n bedenkingen bij. Er waren er op dat moment nog 25, was een nieuwe levering binnengekomen nadien en nu is hij weer uitverkocht. Ik mag er toch vanuit gaan dat zoiets opzij wordt gelegd van zodra iets besteld (en betaald!) is.

EDIT/ Hoe lang heb jij moeten wachten op de levering van jouw Surface by the way?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:15:
[...]

Ik begrijp heus wel dat dat moeilijk is te bepalen wanneer hij kan geleverd worden en dat je daarvoor afhankelijk bent. Maar dat de levering wordt uitgesteld door een sleeve, die ik nota bene al 4 weken geleden heb besteld, van € 10 omdat hij niet meer in voorraad is. Daar heb ik wel m'n bedenkingen bij. Er waren er op dat moment nog 25, was een nieuwe levering binnengekomen nadien en nu is hij weer uitverkocht. Ik mag er toch vanuit gaan dat zoiets opzij wordt gelegd van zodra iets besteld (en betaald!) is.

EDIT/ Hoe lang heb jij moeten wachten op de levering van jouw Surface by the way?
Heb je nu idd wel een punt

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand van de Belgen welke bij Campusshop.be besteld hebben al iets gehoord, we zouden een mail krijgen van MS vandaag? hier niets gehad. Zelf besteld op 31 juli, een dag voor ze het op twitter aankondigde.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Heb een Surface RT zonder toetsenbord besteld bij Surfspot op 5 augustus. Zijn er al mensen die hem rond die datum besteld hebben en al ontvangen?

[ Voor 4% gewijzigd door RoccoS op 29-08-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Ik heb mijn Surface op 26 augustus besteld bij Surfspot en aan mij melden ze ook dat die volgende week geleverd gaat worden (binnen twee weken). Volgens mij krijgen ze volgende week een hele grote partij geleverd van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:04
Nou ik ben benieuwd. Ik wacht al sinds 4 augustus en ik heb nog geen reactie op mijn mails.
Dus ik heb geen idee wanneer hij geleverd gaat worden. Het wordt nu wel tijd! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:13:
Ik heb mijn Surface op 26 augustus besteld bij Surfspot en aan mij melden ze ook dat die volgende week geleverd gaat worden (binnen twee weken). Volgens mij krijgen ze volgende week een hele grote partij geleverd van Microsoft.
Oke nice, ik heb die van mij de 25e besteld dus dan zal die ook vast wel snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
timofp schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:58:
Iemand van de Belgen welke bij Campusshop.be besteld hebben al iets gehoord, we zouden een mail krijgen van MS vandaag? hier niets gehad. Zelf besteld op 31 juli, een dag voor ze het op twitter aankondigde.
Ook besteld binnen de eerste batch, geen mail ontvangen. Verwacht dat ze over een week wel wat meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Nokia6230i schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:22:
[...]

Ook besteld binnen de eerste batch, geen mail ontvangen. Verwacht dat ze over een week wel wat meer weten.
Ter info: ik ben er zelf achteraan geweest. Heb gewoon om ene indicatie gevraagd wanner mijn Surface zal worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook gedaan bij Studentcenter, want daar is er in geen vermelding van batches

De eerlijkheid dient mij wel te zeggen dat er vanuit Studentcenter bij elke nieuwe stap die ze doen ter levering of verificatie een mail verzonden is.
Wel handig, zo blijf je op de hoogte en leef je mee met je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
RoccoS schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:28:
Heb een Surface RT zonder toetsenbord besteld bij Surfspot op 5 augustus. Zijn er al mensen die hem rond die datum besteld hebben en al ontvangen?
30 juli besteld (zonder toetsenbord) en ook nog niet. :(

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:33
Wacht ondertussen bijna een maand op twee bestellingen via bij Microsoft via de onderwijsinstellingen actie. Via mail kreeg ik te horen dat het erg druk is en daardoor vertraging is maar nog niks gehoord over een leverdatum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Zie de topicwaarschuwing. Dit is dus niet de bedoeling

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 30-08-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
RJ-NL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:27:
[mbr]Zie de topicwaarschuwing. Dit is dus niet de bedoeling[/]
Excuses! Helemaal niet aangedacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aalekss schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:58:
Nou ik ben benieuwd. Ik wacht al sinds 4 augustus en ik heb nog geen reactie op mijn mails.
Dus ik heb geen idee wanneer hij geleverd gaat worden. Het wordt nu wel tijd! ;-)
Voor 6 september. Staan genoeg tweets en opmerkingen / mails hierover vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Firmwareupdate, die heb ik nog niet eerder gezien.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/5221a386d44f9/5221a386c7dc9-Schermafbeelding_%287%29.png

Mijn surfspot is per vandaag uitgeschakeld overigens. Dus geen toegang meer tot accountgegevens.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Eagle Creek schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:05:
Firmwareupdate, die heb ik nog niet eerder gezien.

[afbeelding]

Mijn surfspot is per vandaag uitgeschakeld overigens. Dus geen toegang meer tot accountgegevens.
Ik al wel, paar dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Eindelijk een Surface RT besteld via Surfspot van een vriend! 3 weken levertijd gaf hij aan. :)

Edit..
Zojuist al een mail gehad dat de bestelling in behandeling is bij de distributeur.

[ Voor 33% gewijzigd door RJ-NL op 01-09-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 17:07
Deze actie is ook voor MBO dat gaat via www.slim.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
RJ-NL schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:22:
Eindelijk een Surface RT besteld via Surfspot van een vriend! 3 weken levertijd gaf hij aan. :)

Edit..
Zojuist al een mail gehad dat de bestelling in behandeling is bij de distributeur.
Top dat het gelukt is! Ik heb dezelfde weg gekozen en woensdag besteld!
Misschien handig om dan een directe link te geven naar de aanbieding, want ik kan hem niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:50
MiniFan schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:20:
Wacht ondertussen bijna een maand op twee bestellingen via bij Microsoft via de onderwijsinstellingen actie. Via mail kreeg ik te horen dat het erg druk is en daardoor vertraging is maar nog niks gehoord over een leverdatum..
Heeft iemand anders hier inmiddels ervaringen mee? Het is leuk dat via surfspot er nu uitgeleverd wordt, maar de onderwijsinstellingen hebben voor zover ik weet nog niets ontvangen.

Ik wacht al vanaf de derde week van juli en de enige reactie die er geweest is, is dat er geen inhoudelijke reactie gaat komen over de levertijd. Zo kun je toch niet zakelijk met elkaar omgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 25-09 23:02
Even over die garantie... ik heb de minne net geregistreerd, maar hij zegt bij mij dat er maar garantie op zit tot 05/2014, terwijl hier ver boven iemand schrijft dat er garantie tot 2015 op zit?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:23
Voor mij wordt het ook spannend, heb ook in juli al een bestelling gedaan voor de tablet met touchcover en mijn instelling heeft de tablets halverwege augustus besteld.
Zou gezien de beloofde levertijd van 3 weken nog steeds goed moeten komen, maar het begint al erg spannend te worden. De 15e van deze maand vertrek ik namelijk naar het buitenland voor een half jaar.

De surfspot actie was er nog niet eens toen ik de tablets bestelde, anders had ik hem daar wel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willaaam schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:15:
[...]

Ik wacht al vanaf de derde week van juli en de enige reactie die er geweest is, is dat er geen inhoudelijke reactie gaat komen over de levertijd. Zo kun je toch niet zakelijk met elkaar omgaan?
Zit een extra stap tussen (jouw instelling), kunnen zij jou geen antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:28:
Even over die garantie... ik heb de minne net geregistreerd, maar hij zegt bij mij dat er maar garantie op zit tot 05/2014, terwijl hier ver boven iemand schrijft dat er garantie tot 2015 op zit?
Even contact op nemen met de microsoft support, surfspot factuur er bij en ze fixen het. Blijken meer issues te zijn met de surface garanties de laatste tijd (mijne was ook niet goed, nu wel gewoon ergens november 2015 zoals het hoort ;) )

Daarbij kan je de cover ook registeren, grote kans dat die dan ook niet klopt. Als je die een hebt teminste :P

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 01-09-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 25-09 23:02
MusicAddict schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:10:
[...]

Even contact op nemen met de microsoft support, surfspot factuur er bij en ze fixen het. Blijken meer issues te zijn met de surface garanties de laatste tijd (mijne was ook niet goed, nu wel gewoon ergens november 2015 zoals het hoort ;) )

Daarbij kan je de cover ook registeren, grote kans dat die dan ook niet klopt. Als je die een hebt teminste :P
Ok, ga ik doen.
Ja, ik heb ook een cover. Die registreren ging eerst ook niet goed, omdat hij zelf steeds de eerste 0 weg haalde. Maar die staat er nu ook in.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
MusicAddict schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:10:
[...]

Ik had er ook problemen mee, maar nadat ik contact had met support (Freek) zie ik net dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Het is nu enkele dagen geleden dat ik contact had, hoe lang duurde het voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:29:
[...]

Zit een extra stap tussen (jouw instelling), kunnen zij jou geen antwoord geven?
Ik ben mijn instelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
luccyboy schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:25:
[...]

Ik had er ook problemen mee, maar nadat ik contact had met support (Freek) zie ik net dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Het is nu enkele dagen geleden dat ik contact had, hoe lang duurde het voor jou?
Een week ongeveer, vertelde bij mij dat dat persé geregeld moest worden door de US tak van de surface support, kon 3 weken duren dus vond de uiteindelijke tijd wel meevallen. Kreeg netjes een mail van de US support dat de surface garantie was aangepast (maar er was vergeten de cover mee te nemen om de verandering, dus dat was een klein foutje en moest weer worden aangepast) :)

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 01-09-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:11
Iemand al een idee wanneer de HAN uit gaat leveren (aan de studenten die voor de Surfspot-actie al besteld hebben)??? Vindt het wachten nu wel erg lang duren, zou graag met de tablet aan de slag willen en aangezien de opleidingen al weer begonnen zijn wil ik de tablet ook graag serieus gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Zijn er meer mensen waarbij inloggen niet lukt op surfspot.nl met hogeschool, NAW nummer en wachtwoord? Nummer en ww is van een kennis die zelf niks met surfspot doet maar zegt dat de gegevens 100% zouden moeten kloppen (op haar eigen pc komt ze er ook niet in maar ze wil er verder zelf niet echt nog moeite voor doen). Krijg steeds een redirect naar de homepage zonder foutmelding en ik vraag me af wat hier mis gaat...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bdalenoord schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:51:
Iemand al een idee wanneer de HAN uit gaat leveren (aan de studenten die voor de Surfspot-actie al besteld hebben)??? Vindt het wachten nu wel erg lang duren, zou graag met de tablet aan de slag willen en aangezien de opleidingen al weer begonnen zijn wil ik de tablet ook graag serieus gaan gebruiken.
Ik denk dat het er echt vanaf hangt bij wie je de bestelling plaatst. Ik denk als je rechtstreeks bij de school een bestelling doet zij effectief wachten tot eind september zodat zij alle bestellingen groeperen.

Als je bij Surfspot (Nederland) besteld is het volgens mij afhankelijk wanneer ze een deelbestelling doorgeven
www.surfspot.nl

Als je bij Studentcenter (België) besteld is het ook afhankelijk van de doorbestelling.

Echter ik heb mijn tablet al in het bezit, en een collega van mij via zijn dochter die bestelde mid augustus zou ook al zijn bestelling hebben.

Echt afhankelijk denk ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:11
@timdd De HAN heeft eerder zelf geleverd bestellingen geaccepteerd, nog voor dat de actie verlengd werdt. Zij gaven aan vanaf september te gaan leveren. Vervolgens werdt de actie verlengd en haast tegelijkertijd werdt door Surfspot aangekondigd dat zij konden gaan leveren.

De HAN heeft vervolgens besloten verder geen bestellingen meer te accepteren en verdere bestellingen via Surfspot te laten verlopen. Vandaar mijn vraag.

[ Voor 3% gewijzigd door hiekikowan op 03-09-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Heb afgelopen zaterdag pas besteld en kreeg 's avonds meteen al de volgende mail:

De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.

Hebben meer mensen deze mail meteen gehad of wordt hij nu gewoon snel geleverd? Heb Surfspot.nl nog een mail gestuurd maar helaas nog zonder reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:30

Piggen

Lekker bakkie

RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:41:
Heb afgelopen zaterdag pas besteld en kreeg 's avonds meteen al de volgende mail:

Hebben meer mensen deze mail meteen gehad of wordt hij nu gewoon snel geleverd? Heb Surfspot.nl nog een mail gestuurd maar helaas nog zonder reactie.
Die kreeg ik ook meteen toen ik op 8 augustus bestelde en betaalde. Nog niets in huis, dus haal daar vooral geen hoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Piggen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:47:
[...]

Die kreeg ik ook meteen toen ik op 8 augustus bestelde en betaalde. Nog niets in huis, dus haal daar vooral geen hoop uit.
Het was ook te mooi om waar te zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAwesome
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
bdalenoord schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:51:
Ik heb mijne ook via de HAN besteld op 6 augustus. nog geen reactie gehad, hoop via de HAN meer info te krijgen. op insite wordt alleen in het bericht aangegeven dat de tablets in september worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
Morgen komt er een lading binnen! Ik heb 23 augustus besteld en de mijne zit erbij. Dus iedereen die voor de 23e heeft besteld kan 'n deze week ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
xstarr_ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:53:
Morgen komt er een lading binnen! Ik heb 23 augustus besteld en de mijne zit erbij. Dus iedereen die voor de 23e heeft besteld kan 'n deze week ontvangen!
Ik neem aan dat je via Surfspot.nl bedoeld? Hoe kom je aan die info? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:59:
[...]

Ik neem aan dat je via Surfspot.nl bedoeld? Hoe kom je aan die info? :)
Surfspot ja. Ik had hun een mailtje gestuurd. O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
xstarr_ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:02:
[...]

Surfspot ja. Ik had hun een mailtje gestuurd. O+.
:(

Ik krijg geen antwoord van ze. Afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-07 15:00
RJ-NL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:03:
[...]

:(

Ik krijg geen antwoord van ze. Afwachten...
Ik heb 'm op 8/8 besteld en betaald, zou vorige week geleverd worden maar heb nog niks gehoord. Vandaag zou ik meer informatie krijgen maar weer niks gehoord. Al een paar keer gemaild maar geen reacties. Hoop dat ik 'm dan ook binnenkort krijg, duurt allemaal wel erg lang nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
Ik heb 14 augustus besteld en het enige wat ik gekregen heb is de foute-verzend-mail maar in de excuus mail die er na kwam stond vóór 6 september dus hopelijk vandaag of morgen een juiste mail van verzending..

Maar het is wel een van de slecht communicerende bedrijven ooit :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Beste SURFspot.nl klant,

Helaas moeten wij je berichten dat de door jou bestelde Surface momenteel niet naar je opgestuurd kan worden vanwege problemen in de aanlevering van de devices.

Daarnaast is op dit moment niet bekend wanneer de door ons bestelde Surfaces wel leverbaar zullen zijn, wanneer dit wel bekend is zullen wij je hiervan berichten. Wij hopen dat komende week de Surfaces weer leverbaar zullen zijn, dit moet echter nog bevestigd worden door onze leverancier.

Het spijt ons oprecht dat er een vertraging opgetreden is in de verzending van jouw bestelling, wij kunnen je verzekeren dat wij er alles doen om ervoor te zorgen dat je zo spoedig mogelijk je Surface ontvangt. Wij willen graag benadrukken dat je je geen zorgen hoeft te maken of je de Surface geleverd zult krijgen, de kwestie is momenteel zoals vermeld wanneer.

Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.

SURFmarket
*knip* geen namen
Shop Manager SURFspot.nl

Dit meen je niet. Vijf weken wacht ik al :(

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 14:56 . Reden: geen namen noemen, en geen geschreeuw svp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ook ik heb dit mailtjes ontvangen terwijl ik al sinds de eerste uitlevering donderdag mijn surface binnen heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik heb ook dezelfde mail ontvangen. Gaat niet binnenkort geleverd worden. Belachelijk. Eerst proberen ze die dingen te lozen, en dan zijn er opeens te weinig van?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:22
*knip*

Bovendien kan SURFspot er niks aan doen maar ligt het probleem bij Microsoft, zoals je in de mail kunt lezen.

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:09
Tommiiee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
*knip* Bovendien kan SURFspot er niks aan doen maar ligt het probleem bij Microsoft, zoals je in de mail kunt lezen.
Klein beetje meer inlevingsvermogen graag ;) Ik heb de mail ook gehad en had me echt verheugd op deze week uitlevering -O-

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkPhotography
  • Laatst online: 24-06-2022
Het dezelfde brief ontvangen maar ik heb de surface RT pas een week geleden besteld dus ze hebben nog twee weken om het apparaat uit te leveren. Zou het dan nog langer gaan duren dan deze twee weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
Rooke schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:10:
[...]

Klein beetje meer inlevingsvermogen graag ;) Ik heb de mail ook gehad en had me echt verheugd op deze week uitlevering -O-
Ik heb de mail ook gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkPhotography
  • Laatst online: 24-06-2022
Praatgroepje oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 19:46
Argh helaas, na 3x mailen met Surfspot en nooit een reactie te krijgen ook deze standaard mail gekregen dat er vertraging is.

Surface op 8/8/13 besteld en betaald. Kan inderdaad wel zonder de Surface maar omdat de vorige mail melde dat ik de Surface voor 06/09/13 zou ontvangen. Begon het toch wel te kriebelen dat hij vandaag of morgen binnen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Mail ook gehad. Heb ook pas 31 augustus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Tommiiee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
*knip* Bovendien kan SURFspot er niks aan doen maar ligt het probleem bij Microsoft, zoals je in de mail kunt lezen.
offtopic:
heb m toch wel soort van nodig voor colleges etc

Er wordt verder nergens melding gemaakt dat Microsoft het niet aan kan, de 'leverancier' heeft problemen en deze kan iedereen wel zijn (campusshop bijv) .

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 12:49
Echt niet normaal dit. Er liggen miljoenen!! van die dingen in de magazijnen over de hele wereld verdeelt. Zelfs als je die dingen per boot gaat versturen zijn ze er binnen 3 weken. Ben benieuwd welke amateuristische leverancier Surfspot in de arm heeft genomen, om die dingen te gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
De tablets komen rechtstreeks van microsoft, ze hebben er 5000 nodig voor nederland op het moment, maar er zijn er 0.

Het gaat nog een week of 3 duren voordat ze weer nieuwe hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

__Koen__ schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:37:
De tablets komen rechtstreeks van microsoft, ze hebben er 5000 nodig voor nederland op het moment, maar er zijn er 0.

Het gaat nog een week of 3 duren voordat ze weer nieuwe hebben
Zou je misschien ook kunnen aangeven hoe je aan deze informatie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:23
Ik begin ook gefrustreerd te raken.
Halverwege juli mijn bestelling geplaatst bij mijn studievereniging. Net nagevraagd en het is niet de verwachting dat deze volgende week binnenkomt en dan vertrek ik voor een half jaar naar het buitenland.

Net in de live chat --> U kunt het beste bellen met 0205001500 --> Na 5 minuten met mevrouw aan de telefoon, "U kunt het beste mailen met ...." (een of ander emailadres waar ik niks van verstond, iets van edusurface@microsoft.com)

Best wel zure zooi, ik heb al spijt van mijn bestelling. Je verwacht niet dat je > 8 weken moet wachten na betaling. Tegen de tijd dat mijn bestelling binnen is heb ik er niks meer aan en is waarschijnlijk de Surface RT 2 ook al uit.

Keek de afgelopen 8 weken al uit naar de surface rt, apps uitgezocht, kabeltjes / geheugen geregeld en dan nu er achter komen dat het hem niet meer wordt. Crap actie.

;w

[ Voor 10% gewijzigd door warcow op 04-09-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Leuk zeg al die vertraging. 1 Augustus besteld. en nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Waarschijnlijk is de tablet nu zo gewild dat ze geen voorraad meer hebben, en ze ze moeten gaan bijmaken :|
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.