• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
@r!k schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:45:
[...]

Kan, vergeet echter niet dat surfspot vanaf het begin al aangaf dat de uitlevering vanaf 23 augustus zou zijn. Nu worden ze al uitgeleverd voor die datum en wordt er geklaagd dat het slordig is.

Ik snap dat je je surface graag wilt hebben maar surfspot heeft nooit gemeld dat het eerder zou zijn, imho is het juist netjes afgehandeld. En track en trace codes op postnl zijn ook lang niet altijd correct, maar of je daar surfspot op aan moet kijken? Ligt meer bij postnl volgens mij.
Ik heb nooit geklaagd over levertijd he.

@Richard89
Precies!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Net ook mogen ontvangen, blij maar ook even verrast. Valt me meteen op dat in het scherm over het gehele scherm de touchlaag zichtbaar is (wat zijn het, lijntjes ofzo?) Hebben de anderen dat ook? Hoef je het device niet eens voor aan te zetten.

Kan zijn dat het zo hoort, maar ik heb al sinds mijn HD2 5 jaar geleden niet van die dingen in het scherm gezien dus ik denk meteen aan een ander scherm ofzo :P

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
MusicAddict schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:39:
Net ook mogen ontvangen, blij maar ook even verrast. Valt me meteen op dat in het scherm over het gehele scherm de touchlaag zichtbaar is (wat zijn het, lijntjes ofzo?) Hebben de anderen dat ook? Hoef je het device niet eens voor aan te zetten.

Kan zijn dat het zo hoort, maar ik heb al sinds mijn HD2 5 jaar geleden niet van die dingen in het scherm gezien dus ik denk meteen aan een ander scherm ofzo :P
HD2 had inderdaad ook van die puntjes/lijnen over het scherm. Als het goed is krijg ik hem zo ook, zal dan ff update geven over de lijntjes..

Hoe is de Surface qua Windows? Moeten er nog veel updates gebeuren?

• MusicAddict
Bioflap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:50:
[...]

HD2 had inderdaad ook van die puntjes/lijnen over het scherm. Als het goed is krijg ik hem zo ook, zal dan ff update geven over de lijntjes..

Hoe is de Surface qua Windows? Moeten er nog veel updates gebeuren?
Zou fijn zijn :) ben er nu net 10 minuten mee bezig, updates moeten nog maar dat komt zo, denk dat het wel even duurt..

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Ik ben ook niet erg tevreden met de communicatie vanuit SurfSpot;

Had de Surface besteld en betaald op 31 juli, dus ik zat bij de eerste batch. Aangegeven werd dat bestellingen gedaan tm 31 juli zo'n 3 weken later geleverd zouden worden. Gisteren een email dat de tablet vandaag zou komen, daarop volgend een rectificatie-mail dat 'ie niet vandaag komt, maar pas (uiterlijk) twee weken later. En hier lees ik dan weer dat het waarschijnlijk de laatste week van augustus wordt. Met andere woorden, ik weet nog niets of wanneer ik thuis moet zijn om hem in ontvangst te nemen.

Op mijn email naar Surfspot is (nog) niet gereageerd, maar ze zullen het daar best druk hebben, zeker ook als ze iedereen die daarom vraagt individueel een 3S code moeten gaan terugmailen. Hadden ze niet van te voren kunnen bedenken dat mensen zo'n code verwachten bij een internetbestelling van minimaal 200 euro en er anders wel om gaan vragen?

Ben benieuwd of SurfSpot straks toch nog een email stuurt wanneer het ding straks echt klaar ligt voor bezorging de volgende dag....

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

DCG909 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Oh, crap... daar heb je gelijk in.....

Eerste nadeel al opgevallen :/
Onscreen toetsenbord verschijnt niet in de "desktop" browser, daar moet je echt de "metro" browser voor hebben :/
Rechtsonder zit een keyboard icoon waarmee je hem op kan roepen, dus als je je graag behelpt kan dat ;) (Hij auto-hide dus ook niet vandaar dat ik t behelpen noem)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 19:36
Ik heb hem net (Surface RT + Zwarte touch cover)

• freestyle88tr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik heb mail ontvangen van Surfspot dat ze Surface rt zonder cover volgende week gaan opsturen. :? :?

Volgens mij gaat er intern bij Surfspot iets fout of ze houden niet aan hun afspraken!!!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:18
Hier ook binnen. RT+Touch Cover (Black)

:9~ O+

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
rickbouman schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:29:
Ik heb hem net (Surface RT + Zwarte touch cover)
Had jij ook iets in Mijnpakket staan?
Ik heb daar nog steeds niks staan, en ook nog niks ontvangen, ik heb hem 30 juli besteld.

Verwijderd

Net een mailtje gestuurd voor een T&T code maar krijg een automatisch antwoord dat ik binnen 2 dagen bericht krijg :') terwijl de tablet vandaag zou moeten komen.

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52
Hier ook binnen (Surface + Type Cover)! _/-\o_ (ruim vóór 1 augustus besteld)

Mijn Pakket op post.nl is nog steeds leeg, wordt daar nu wel gewaarschuwd om vooral geen mail met bijlage die afkomstig lijkt te zijn van post.nl te openen... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Radiodurans op 22-08-2013 13:25 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

• Sierraalpha88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-02 11:59
Ook ik heb zojuist de Surface RT in ontvangst mogen nemen :) (29 juli besteld en betaald bij surfspot)
Gisteren heb ik een mailtje mogen ontvangen van surfspot dat ze hem bij postNL hadden aangeboden en dat ik hem vandaag binnen zou krijgen.
Via mijnpakket heb ik zowel gisteren als vandaag geen pakket gezien dat naar mijn thuisadres onderweg was, maar niet getreurd, dit zegt dus eigenlijk helemaal niets :P
zowel de tablet als de touch cover zaten netjes in hetzelfde doosje met één track en trace nummer.
Bij deze bedankt surfspot voor deze mooie actie _/-\o_
En Ik baal er ineens heel ernstig van dat ik toegezegd heb te helpen met klussen vandaag haha :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sierraalpha88 op 22-08-2013 13:29 . Reden: besteldatum verkeerd ]

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:18:
[...]

Rechtsonder zit een keyboard icoon waarmee je hem op kan roepen, dus als je je graag behelpt kan dat ;) (Hij auto-hide dus ook niet vandaar dat ik t behelpen noem)
Hahaha, dat werkt idd :)
Bedankt voor de tip :)

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 22:54
Hij is hier ook binnen gekomen zonder dat hij in mijnpostnl stond en zonder track&trace code netjes zoals surfspot had aangegeven, helemaal dikke prima van surfspot.

pssst: Soms is een beetje geduld niet verkeerd. ;-)

• Bioflap
Bij mij komt hij rond 3 uur.. Had een Track&Trace tussen 11.00-14:00 maar ff bezorger gebeld.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:22
Bioflap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:22:
Bij mij komt hij rond 3 uur.. Had een Track&Trace tussen 11.00-14:00 maar ff bezorger gebeld.
Hoe kom jij in contact met je bezorger? Ik kan alleen een tijdvak zien + dat de bezorger onderweg is. Verder valt er niks aan te passen.

• Bioflap
Basekid schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Hoe kom jij in contact met je bezorger? Ik kan alleen een tijdvak zien + dat de bezorger onderweg is. Verder valt er niks aan te passen.
Bij ons wordt hij door een ander bedrijf geleverd. Dus daar telefoonnummer van opgezocht.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dit was het wachten wel waard zeg O+

Verder ook niets gecommuniceerd buiten het mailtje van gisteren om, naja meer hoef je ook eigenlijk niet te weten.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• PA4MW
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:00
Normaliter ben ik heel geduldig, maar gezien de hoeveelheid speculatie en de recente e-mails van Surfspot werd ik langzamerhand wel heel benieuwd waar 'my precious' :> nu eigenlijk blijft. Ik heb zojuist contact gehad met Jules. Hij meldde mij het volgende:

We verwachten je order van 2 augustus begin volgende week aan je te kunnen leveren en de andere order van 8 augustus zal aan het eind van augustus geleverd gaan worden aan je.

Kortom, ik vermoed dat ze inmiddels met weekbatches werken. Die van 2 augustus viel net buiten de eerste batch, dus zal volgende week geleverd worden. Evenzo voor mijn bestelling van 8 augustus. Al zou ik dan weer denken dat die ook buiten batch 2 valt, in het geval van weekbatches, en dus begin september wordt verzonden. Nouja, hoe dan ook, misschien moeten we wat langer wachten dan batch 1, maar het is nog altijd beter dan de maandbatches waar ze eerder aan dachten. De consensus is denk ik dat wanneer je buiten batch 1 valt, je sowieso toch nog even zal moet wachten. 6 september is nadrukkelijk niet de levertijd die voor jou specifiek hoeft te gelden. Denk dat ze in de vorige e-mail gewoon een algemene marge aangehouden hebben.

Verwijderd

De T&T code toch nog ontvangen voordat de Surface werd gebracht, netjes dat Surfspot zo snel reageert. De Surface heeft 57 updates gevonden dus daar zal die wel even mee bezig zijn.

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat een gaaf apparaat, het is gewoon met Sysprep!
Als je tijdens de OOBE op Control-Shift-F3 drukt, dan kom je terug in de audit mode :D

Zelfs Shift-F10 werkt in de audit mode!

Ik ga straks maar eens WinPE voor ARM proberen, want ik wil eerst een backup van het apparaat hebben voordat ik het apparaat ga gebruiken.

[ Voor 40% gewijzigd door Trommelrem op 22-08-2013 15:36 ]

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:29:
De T&T code toch nog ontvangen voordat de Surface werd gebracht, netjes dat Surfspot zo snel reageert. De Surface heeft 57 updates gevonden dus daar zal die wel even mee bezig zijn.
Hier is ze ook binnen en inderdaad 57 updates aan t binnen halen ;)

PS vergeet ook niet mbv de Store je apps bij te werken. De mailclient is op t moment redelijk te noemen, maar was out of the box echt rúk!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

Trommelrem schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:34:
Als je tijdens de OOBE op Control-Shift-F3 drukt, dan kom je terug in de audit mode :D
Out Of Body Experience :?

Ofterwel: waar heb je het over?? Wat kan je met de audit mode??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 15:37
beany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:38:
[...]

Out-of-Box Experience. Audit mode is bedoelt voor OEM's om je windows omgeving aan te passen en kan dus ook gebruikt worden om backups te maken van de huidige installatie ;)

Als het goed is komt de mijne vanmiddag aan :D

[ Voor 6% gewijzigd door NL-RaVeR op 22-08-2013 15:41 ]

• Trommelrem
beany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:38:
[...]

Out Of Box Experience. Dat is het GUI gedeelte van de Setup in Sysprep mode. Als je die uitvoert, dan kun je snel een backup maken van het systeem, zodat je in een later stadium terug kunt naar fabrieksinstellingen door een backup terug te zetten.

Verwijderd

De mijne is zojuist gearriveerd.
1 augustus besteld
Exact 3 weken later afgeleverd.
Wat een precisie!
Complimenten aan Surfspot! _/-\o_

• Radiodurans
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:29:
De Surface heeft 57 updates gevonden dus daar zal die wel even mee bezig zijn.
Yep, en daarna nog 2, en daarna een recovery maken op een USB stick, en daarna Windows 8.1 Consumer Preview installeren... Duurt allemaal even maar dan heb je ook wat! 8)

• freestyle88tr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik had tablet optijd besteld en ging vanuit dat ik het vandaag of morgen zou ontvangen helaas kreeg ik de volgende mail:

Beste SURFspot.nl klant,

We verwachten je tablet volgende week aan je te kunnen leveren.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

:'( *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 22-08-2013 23:00 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Hier ook binnen :)

Echt een gaaf apparaat zeg! En ik vind die touch cover gewoon fijn typen... echt een plus t.o.v. scherm-typen. Ben nooit zo'n schermtypist geweest. Al is de sound-feedback van typen wel gewenst, aangezien je geen tactiel feedback hebt. Maar ik was binnen een paar seconden er al aan gewend :)

Nu nog even wennen aan de interface e.d. (al heb ik al een tijdje een windows phone...).

Me is content.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat ben ik toch weer slim.. Heb ik een mini hdmi ipv een micro hdmi kabel gekocht |:( :F

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Ik heb mijn Surface ook binnen met type cover. Iets voor vijven kwam een relatief groot pakketje binnen. Daarin vond ik de Surface in doos (mooie doos :P ) en een type cover in verpakking. Even uitgepakt en standaard instellingen gedaan... het lijkt allemaal te doen en ik heb geen dode pixels. :)

Mijn dank uit naar de bezorger die kwam voordat ik avondeten ging halen :P

• Trommelrem
Mijne is helaas DOA. Ik heb een dode pixel. Morgen ga ik maar een RMA aanmaken.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:21

FCC

Trommelrem schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:08:
Mijne is helaas DOA. Ik heb een dode pixel. Morgen ga ik maar een RMA aanmaken.
:? Je hebt het eerst over een mooi apparaat met sysprep en nu een DOA?
Mijne is trouwens ook binnen, nu nog ff de updates doen :D

Waar een wil is, is een stopcontact....

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
mijn Surface + type cover is ook al binnen, erg onverwacht. Had 5 augustus pas besteld.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

Surface en typecover zojuist afgeleverd postnl was iets achter op schema maar boeit niet zo nu setup draaien en genieten :) wel gaaf in appstore gekeken en kan gelijk al mijn windows 8 apps erop installeren :) zonder weer een cent uit te geven. Dus nu angrybirds met touch hehehe etc.

[ Voor 39% gewijzigd door mutsje op 22-08-2013 18:50 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Rips10 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:37:
mijn Surface + type cover is ook al binnen, erg onverwacht. Had 5 augustus pas besteld.
Kijk, dit snap ik dan dus helemaal niet aan surfspot. Eerst zeggen dat doordat ik voor 1/08 heb besteld maar pas later heb betaald ik de tablet later pas krijg, vervolgens die mail sturen dat ik m alsnog vandaag zou krijgen en geen correctie later dat het een foutje was, en dan toch nog via facebook hetzelfde verhaal ophangen. Echt serieus, zo moeilijk is het toch niet om in surfspot zelf de status op verzonden te zetten of een 3S code te geven... En dat jij m dan wel krijgt snap ik al helemaal niet (no offence)

meer dan een emoticon is overdreven

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 22-08-2013 20:05 ]

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zeer irritant.. eerste keer 57 updates installeren en daarna weer een aantal keer tientallen updates installeren. Blijkbaar kan het niet allemaal in een keer?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Weet je wat nog irritanter is? Je Surface verwachten tussen 12:30 en 14:30 (volgens PostNL), om 'm vervolgens 5 uur later (nu dus) nog steeds niet te hebben :P

The devil is in the details.

• mango_ash
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
Heeft iemand toevallig een factuur in de doos gevonden? Op een mailtje na van Surfspot dat ze mijn betaling hebben ontvangen heb ik volgens mij geen factuur.. Zou wel handig zijn ivm garantie etc.

• Tomba

Tomba

mango_ash schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:00:
Heeft iemand toevallig een factuur in de doos gevonden? Op een mailtje na van Surfspot dat ze mijn betaling hebben ontvangen heb ik volgens mij geen factuur.. Zou wel handig zijn ivm garantie etc.
Als je hem registreert bij Microsoft heb je helemaal geen factuur nodig :)
Garantie verloopt immers toch via hen, heb er probleemloos mijn Surface uit Engeland en mijn Touchcover uit Amerika kunnen registreren.

• Bioflap
mango_ash schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:00:
Nee, ik heb ook geen factuur ontvangen..

*knip* Geen technische vragen, dit gaat over de aankoop

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 22-08-2013 20:05 ]

• koen092
  • Laatst online: 10-08 22:10
Vandaag mijn Tablet in goede staat ontvangen. Touch cover zat in dezelfde doos. Ik heb alleen voor morgen blijkbaar nog een pakketje wat geleverd gaat worden van Surfspot. Heeft iemand anders dit ook?

De tablet is iig erg mooi. Zowel tablet zelf en de OS zien er erg strak uit. De Samsung Tab van mijn ouders ziet er uit als speelgoed in vergelijking met de Surface. :)

• mutsje
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:03:
[...]

Garantie verloopt immers toch via hen, heb er probleemloos mijn Surface uit Engeland en mijn Touchcover uit Amerika kunnen registreren.
Net maar even gedaan mijn dank is groot voor de tip

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Super tevreden. Heel mooi apparaat.
En het blijft Windows...

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/52165450a70d0/521654509d85f-Schermafbeelding_%282%29.png

Ben benieuwd wanneer maar ook vooral ÓF ik de eerste apps ga missen. Tot nu tor helemaal niet namelijk. SDslot is ook top evenals keyboard.

Tot nu toe vind ik het onscreenbord al veel beter werken dan op mijn Galaxy Tab 2...

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
*knip* je mag proberen er eentje via V&A te kopen.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 22-08-2013 20:17 ]

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 00:10
Hier ook een surface met een dode pixel, het zou jammer zijn als ik hem weer weken kwijt ben voor reparatie.

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:03:
[...]

Probeer net mijn surface ook te registreren maar dat lukt niet. Lijkt hem erin te zitten dat mijn serialnr met 2 nullen begint. Geeft de melding dat het 12 alphanumerieke tekens moeten zijn en laat dan de 2 nullen weg... Iemand een idee?

• sebastius
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ruudbosch83 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:08:
[...]

Probeer net mijn surface ook te registreren maar dat lukt niet. Lijkt hem erin te zitten dat mijn serialnr met 2 nullen begint. Geeft de melding dat het 12 alphanumerieke tekens moeten zijn en laat dan de 2 nullen weg... Iemand een idee?
Zijn het nullen of de letter 'o'? 00 vs OO dus :)

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
sebastius schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:14:
[...]

Zijn het nullen of de letter 'o'? 00 vs OO dus :)
Beide geprobeerd zonder succes helaas....

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Chris Smoove schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:14:
Zeer irritant.. eerste keer 57 updates installeren en daarna weer een aantal keer tientallen updates installeren. Blijkbaar kan het niet allemaal in een keer?
3 weken wachten op je tablet was geen probleem, maar een uurtje een biertje drinken terwijl de tablet wat updates installeert is "zeer irritant".... whatever.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:56
Sowieso is er geen enkele reden om je druk te maken om die updates. Die installeren zichzelf ook vanzelf wel...

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Hier ook binnen en ook gelijk geregistreerd. Verder zou ik iedereen aanraden om via het Surface RT topic verder info te delen. Zo krijgt dat topic ook een beetje leven :D.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

Zelf vandaag ook binnen gekregen met type keyboard. *O*
Zit me nu echt af te vragen wat er in dat 2e paket moet zitten xD
Aangezien dit alles was wat ik verwachte.
Misch dan toch dat softtouch keyboard?
Niet dat het mij uitmaakt,al ben ik wel nieuwschierig. O-)

Na rose e cient spin

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Nessuno schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:59:
Zelf vandaag ook binnen gekregen met type keyboard. *O*
Zit me nu echt af te vragen wat er in dat 2e paket moet zitten xD
Aangezien dit alles was wat ik verwachte.
Misch dan toch dat softtouch keyboard?
Niet dat het mij uitmaakt,al ben ik wel nieuwschierig. O-)
Ik denk dat het tweede pakket gewoon een fout is, aangezien hij telkens een dag wordt verschoven.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Denzis schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:17:
[...]

Ik denk dat het tweede pakket gewoon een fout is, aangezien hij telkens een dag wordt verschoven.
Bij mij niet heb ook 2 verschillende 3s codes :/

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Die type cover is ook wel slim gedaan. Het apparaat gaat automatisch uit maar ook aan bij het dicht- en opendoen van de cover.

Als de cover op de achterkant zit (tablet-stand), worden geen toetsaanslagen meer geregistreerd. Daar is over nagedacht en dat is FIJN! :) (want oh zo vaak wordt níet over dat soort dingen nagedacht..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
RoccoS schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:52:
[...]

3 weken wachten op je tablet was geen probleem, maar een uurtje een biertje drinken terwijl de tablet wat updates installeert is "zeer irritant".... whatever.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Eagle Creek schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:18:
[...]

Die type cover is ook wel slim gedaan. Het apparaat gaat automatisch uit maar ook aan bij het dicht- en opendoen van de cover.

Als de cover op de achterkant zit (tablet-stand), worden geen toetsaanslagen meer geregistreerd. Daar is over nagedacht en dat is FIJN! :) (want oh zo vaak wordt níet over dat soort dingen nagedacht..)
Dat doet de touchcover ook. En dat verbaasde me echt! Hoe krijg je dat voor elkaar in zo'n dunne ruimte? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Na veel twijfelen, reviews lezen, dit forum behouden toch ook maar 1 besteld via surfspot.
Ben momenteel op vakantie nog 2,5 week dus de wachttijd is voor mij geen probleem, leuk cadeau als ik weer thuis ben ;-)

Heb de versie zonder toetsenbord, heb sowieso al toetsenbord van de Action gehaald voor de Ipad van vrouwlief die ik meer dan prima vind werken en heb ergens nog wel een hoesje liggen. Echter na het spelen met de ipad en Itunes heeft dit mij over de streep getrokken om toch voor de surface te gaan. De prijs die ik meer betaal voor apple en de voordelen waren mij het toch niet waard. Al kon ik nu op vakantie hem wel voor 360 omgegerekend halen vond ik deze surface aanbieding toch beter bij mij passen, even duidelijk voor ik een hele ipad/surface discussie start :9
Ik zal hem toch voornamelijk gebruiken voor thuis op de bank en af en toe mee naar Fontys.

Ben benieuwd of hij netjes na 3 weken binnen is maar alvast hulde voor surfspot die het mogelijk maakt dat ik een leuke tablet binnen ga krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Chris Smoove schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:14:
Bij mij initieel niet? Heb een dag lang van alles en nog wat gedaan (gisteren ontvangen), en nu is hij pas bezig met updaten. Ik vind het persoonlijk niet storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surfspot, bedankt voor het jullie opnemen van de actie, anders was het velen niet gelukt om goedkoop aan zo'n prachtige tablet te komen, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb woensdag de Surface RT en type cover ontvangen. Wou hem echter al vrij snel annuleren, maar kan helaas alleen retourneren. Het plakbandje (de seal, ja of nee?) van de doos is echter al wat los dus ik hoop dat ze daar geen moeite over doen. Er staat in de voorwaarden dat je mag retourneren als de seal niet verbroken is. Maar dat was die bij mij al wel leek het op (als het inderdaad een seal is). Denk je dat ze daar moeilijk over gaan doen? En was bij meerderen de Surface en type cover slecht beschermd en het plakbandje (seal?) ook heel losjes? Heb de tablet voor de rest helemaal niet gebruikt, laat staan aangeraakt.

*knip*

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 23-08-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

BB333 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:50:
Heb woensdag de Surface RT en type cover ontvangen. Wou hem echter al vrij snel annuleren, maar kan helaas alleen retourneren. Het plakbandje (de seal, ja of nee?) van de doos is echter al wat los dus ik hoop dat ze daar geen moeite over doen. Er staat in de voorwaarden dat je mag retourneren als de seal niet verbroken is. Maar dat was die bij mij al wel leek het op (als het inderdaad een seal is). Denk je dat ze daar moeilijk over gaan doen? En was bij meerderen de Surface en type cover slecht beschermd en het plakbandje (seal?) ook heel losjes? Heb de tablet voor de rest helemaal niet gebruikt, laat staan aangeraakt.
Die seals aka plakbandjes waren toch best wel stevig te noemen.
Dus heb geen idee hoe ze daar op gaan reageren.

[ Voor 15% gewijzigd door Perkouw op 23-08-2013 13:59 ]

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
*knip*
Maar dan alsnog, ben heel benieuwd hoe Surfspot reageert.

[ Voor 63% gewijzigd door Perkouw op 23-08-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 17:09

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist wat reacties geruimd/geknipt. Verkapte peilingen of een tablet te verkopen valt in V&A mogen achterwegen gelaten worden. Ervaringen m.b.t. de Surface kunnen hier geplaatst worden -> [WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT. Nu graag weer ontopic over de actie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb mijn Surface RT gister aan de deur geweigerd en kreeg vandaag een mailtje dat ze mijn gegevens nodig hadden om het geld terug te storten. Best goede service moet ik zeggen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Mailtje binnen van organisatie achter Ma3d.com

De surface RT kun je bij hun voor 191 euro krijgen. Maar let op. Ze rekenen 25 euro administratiekosten (wat nogal belachelijk is). Totale prijs 216 euro

http://www.surfaceforedu.be/index.php

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 23-08-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:14:
Mailtje binnen van organisatie achter Ma3d.com

De surface RT kun je bij hun voor 191 euro krijgen. Maar let op. Ze rekenen 25 euro administratiekosten (wat nogal belachelijk is). Totale prijs 216 euro

http://www.surfaceforedu.be/index.php
Campusshop.be rekent ook 25 euro administratiekosten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Stef602 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:11:
Ik heb mijn Surface RT gister aan de deur geweigerd en kreeg vandaag een mailtje dat ze mijn gegevens nodig hadden om het geld terug te storten. Best goede service moet ik zeggen.
Mag ik vragen waarom je hem dan besteld hebt?

Als ik hem echt niet meer wil gooi ik hem wel op MP/V&A. Voorlopig ben ik dat nog niet van plan. Het is jammer dat ik bijvoorbeeld niet in een domein kan (RT vs Pro) en hem niet op de werk-Exchange kan aansluiten (gebrek aan policies) maar dit soort dingen wist ik van tevoren.

Hardwarematig vind ik dat MS echt een mooi productje heeft opgeleverd. Over RT kan ik ook nog een heel verhaal typen maar dat doe ik niet. Wel zeg ik dat het beperkte software is, en daar moet je bij de aanschaf rekening mee houden. Iets met verwachtingen en realiteit enzo :9 .

(geen kritiek naar jou trouwen shoor, gewoon uit interesse :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Er zat bij mij geen papieren bon in de doos. Wat kan ik eigenlijk het beste bewaren/printen als garantiebewijs? (omdat wanneer je het nodig hebt je altijd zult zien dat een site omgegooid is of de email kwijt).
Verder een mooi apparaat voor een top prijs, hulde voor Surfspot voor het organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:10
AlexanderOnline schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:06:
Er zat bij mij geen papieren bon in de doos. Wat kan ik eigenlijk het beste bewaren/printen als garantiebewijs? (omdat wanneer je het nodig hebt je altijd zult zien dat een site omgegooid is of de email kwijt).
Verder een mooi apparaat voor een top prijs, hulde voor Surfspot voor het organiseren.
Op Surfspot staat de optie Productkluis. Staan al je bestelde producten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Eagle Creek schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

Mag ik vragen waarom je hem dan besteld hebt?

Als ik hem echt niet meer wil gooi ik hem wel op MP/V&A. Voorlopig ben ik dat nog niet van plan. Het is jammer dat ik bijvoorbeeld niet in een domein kan (RT vs Pro) en hem niet op de werk-Exchange kan aansluiten (gebrek aan policies) maar dit soort dingen wist ik van tevoren.

Hardwarematig vind ik dat MS echt een mooi productje heeft opgeleverd. Over RT kan ik ook nog een heel verhaal typen maar dat doe ik niet. Wel zeg ik dat het beperkte software is, en daar moet je bij de aanschaf rekening mee houden. Iets met verwachtingen en realiteit enzo :9 .

(geen kritiek naar jou trouwen shoor, gewoon uit interesse :))
Tja, het zit iets gecompliceerder.
Ik dacht eerst hetzelfde van: ''leuk apparaatje en als ik hem niet meer wil gooi ik hem wel op MP''. Echter ben ik nu eens lekker 4x met de trein tussen hoofddorp en de uni (delft) wezen reizen. Ik moet zeggen: Ik vind het irritant als ik iets moet pakken en na 15 minuten weer weg moet stoppen om het daarna weer te pakken... Met papier gaat dat makkelijker dan met een tablet vind ik zelf.
Als je student wordt begin je toch wat meer op je centen te letten, ik moet nu zeggen dat het apparaat echt een fantastische prijs/kwaliteit heeft en dat het heel erg goed voldoet als je een beetje text wil verwerken. Maar als ik dan kijk naar wat ik doe voor studie (Lucht en ruimtevaarttechniek) dan heb je daar wel een beetje een goede laptop voor nodig en de tablet is dus min of meer useless. Zeker omdat ik een galaxy s3 heb die nog heel erg goed voldoet als phablet.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Holkers schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:10:
[...]

Op Surfspot staat de optie Productkluis. Staan al je bestelde producten in.
Ben benieuwd of je de SurfSpot-website een jaar na je afstuderen nog binnenkomt. Je oude inloggegevens zijn dan waarschijnlijk niet meer te gebruiken, dus kun je niet bij de Produktkluis komen, ben ik bang. Dat is dus niet bepaald ideaal wanneer je gebruik wil maken van een garantieregeling.

[ Voor 9% gewijzigd door choogen op 23-08-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

choogen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Ben benieuwd of je de SurfSpot-website een jaar na je afstuderen nog binnenkomt. Je oude inloggegevens zijn dan waarschijnlijk niet meer te gebruiken, dus kun je niet bij de Produktkluis komen, ben ik bang. Dat is dus niet bepaald ideaal wanneer je gebruik wil maken van een garantieregeling.
Ik moet inloggen via BlackBoard en BB is gekoppeld aan mijn hogeschoolaccount. Dus stekker eruit is weg facturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
choogen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Maakt niks uit, register je surface + cover op de microsoft site en je hebt je garantie Tot de datum dat ze aangeven ;) (voor garantie moet je toch naar Microsoft zelf, surfspot heeft ze alleen geleverd) Enige wat je dan nodig hebt is een microsoft account á la outlook/hotmail/live wat dan ook :P

http://www.microsoft.com/surface/en-us/support/register

Wel even nakijken of de datum klopt, bij mij was het ook maar 1,5 jaar en de cover 10 maanden, dus ik heb met ze gechat en na de surfspot factuur te hebben gemaild zullen ze de garantie gewoon 2 jaar maken zoals het hoort. Nette service daar :) Was een foutje met de serienummers waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Laatst online: 21-09 19:49
Ik heb gisteren ook mijn surface mogen ontvangen. Bij mij zaten er overigens wel luchtkussentjes in de doos, in tegenstelling tot wat andere tweakers hier melden.

Ik had trouwens ook een foldertje van Campusshop.nl erin zitten.

Al met al ben ik erg tevreden over deze actie, en natuurlijk zeker ook over de surface😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
MusicAddict schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
Wel even nakijken of de datum klopt, bij mij was het ook maar 1,5 jaar en de cover 10 maanden, dus ik heb met ze gechat en na de surfspot factuur te hebben gemaild zullen ze de garantie gewoon 2 jaar maken zoals het hoort. Nette service daar :) Was een foutje met de serienummers waarschijnlijk.
Hier hetzelfde probleem, gechat met ene Yana die vertelde dat ik de 4de was vandaag met dit probleem :o Ook hier wordt het opgelost door het sturen van de surfspot factuur. Ze zal het probleem laten 'escaleren' in de hoop dat dit structureel opgelost gaat worden. Altijd leuk, garantietermijnproblemen. Wel zeer vriendelijk geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Iemand al iets gehoord van campusshop.be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d--amo schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:18:
Iemand al iets gehoord van campusshop.be?
Enkel een mailtje gekregen in het begin van de week dat van zodra m'n bestelde goederen geleverd worden de versturing gebeurd.

Daarnaast nog eventjes contact gehad via de chat omtrent een andere vraag, waar ik terloops nog vroeg naar de actie. Niet veel nieuws te melden daar: de levering gebeurt binnen 3 weken nadat de bestelperiode is afgelopen.
Verder stond er ook nog dit in de mail: "Zodra de bestelling in bezit is van ons transportbedrijf ontvang je van ons een e-mail met daarin een traceringnummer. Via dit nummer kun je zien wat de verwachte leverdatum van de bestelling is."

Fingers crossed dat het bij ons dus wat duidelijker is omtrent de levering dan bij ons Nederlandse collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Morgen is het precies 3 weken na mijn betaling en bevestiging bij surfspot, heb woensdag een mail gehad dat ie toen verzonden was, niks gehad. Staat ook niks in mijnpakket. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
tobitronics schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:53:
Morgen is het precies 3 weken na mijn betaling en bevestiging bij surfspot, heb woensdag een mail gehad dat ie toen verzonden was, niks gehad. Staat ook niks in mijnpakket. Ben benieuwd....
Weet je al iets meer? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Bioflap schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Weet je al iets meer? Ben benieuwd!
Op de deurmat 100% noppes, geen reactie meer gehad op mijn vraag op FB na de initiele (standaard) reactie die nog gold voor het batchsysteem, geen mails gehad, niks in surfspot staan. Oftewel, drie keer niks. Lekkere service dit, je klanten in de war brengen en dan nog falen ook om ze allemaal later alsnog goed te informeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA4MW
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:00
Ook hier inmiddels over de 3 weken heen (2 augustus besteld). De verwachting die ik toegezonden kreeg is dat batch 2 aan het begin van de volgende week uitgeleverd wordt. Dat zou dan op zijn vroegst dinsdag zijn, want volgens mij bezorgd PostNL geen pakketjes op maandag m.u.v. tweede moment pakketten.

Eerder was aan mij ook gemeld dat ik de bestelling om en nabij de 23ste kon verwachten, zowel via de massale e-mail, die later gecorrigeerd werd, als via een eerder bericht dat ik kreeg nadat ik contact met Surfspot opgenomen had betreffende de batch. Nu is het natuurlijk de vraag welke definitie Surfspot aan de term om en nabij toebedeeld. Persoonlijk vind ik het niet erg dat de levering wat vertraging opgelopen heeft, al is het wel vervelend dat er initieel verwachtingen geschept zijn die niet waargemaakt konden worden. Ook stoot het me ergens wel tegen de borst dat, als ik de reacties op hier in dit topic lees, niet consequent geleverd is. Een aantal mensen die eerder een bestelling hebben uitgebracht, hebben nog niets ontvangen, terwijl van de andere kant, mensen die zelfs later dan ik een bestelling geplaatst hebben, de surface al meteen op de woensdag hebben ontvangen. Ik heb geen idee waar die willekeur door veroorzaakt wordt, maar het werkt wel onvrede over de levering in de hand. Wel vind ikzelf dat in elk geval dat de reactiesnelheid vanuit Surfspot te prijzen valt, ze reageren ontzettend snel en correct, in elk geval op de e-mail. Dus misschien dat bij vragen over de levertijden het beste Surfspot via de mail benaderd kan worden. Ook verdienen ze volgens mij maar een paar euro per verkochte tablet, en gezien de overhead, mogen we denk ik blij zijn dat ze überhaupt besloten hebben deze actie te delegeren. Nouja, ik wacht nog even gespannen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens hierboven was al te lezen dat het inderdaad leek (aanvankelijk) dat de tablets vanaf batch #2 vanaf een bepaalde datum ergens eind augustus zouden worden verstuurd. Na wat heen- en weer getweet en de correctie op de mail staan alle devices die in batch #2 zitten op een bezorgdatum VOOR 6 september. Mogelijk nog 2 weken wachten dus. Hier besteld op 1 augustus en betaald op 4 augustus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
PA4MW schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:48:
Een aantal mensen die eerder een bestelling hebben uitgebracht, hebben nog niets ontvangen, terwijl van de andere kant, mensen die zelfs later dan ik een bestelling geplaatst hebben, de surface al meteen op de woensdag hebben ontvangen. Ik heb geen idee waar die willekeur door veroorzaakt wordt, maar het werkt wel onvrede over de levering in de hand.
Ik heb zelf het idee dat het te maken heeft met de type cover, zag hier veel vermeldingen van ontvangen type covers. Die ik zelf dus ook op 5 Aug. Had besteld en de woensdag al binnen had, Maar ik kan het fout hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:04
Mijne is donderdag aangekomen en vandaag pas voor het eerst aangeweest. Ik heb de zwarte + zwarte touch cover. Eerste indruk is positief. :)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Zijn er meer mensen bij wie de Surface 2x in rekening is gebracht :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:36
Eagle Creek schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:12:
Hier in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:16

J-P

Syntax erro....

Eagle Creek schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:12:
nope

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:12
grappig. ik zie er steeds meer op V&A en MP onlibe verschijnen voor net iets meer als 300... zonde. ik ben een particuliere student en had hem graag besteld, helaas is dit niet mogelijk. Vind het dan wel vervelend als ik mensen zie die ze dus of niet doordacht hebben aangeschaft of eventueel voor de handel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Stef602 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Tja, het zit iets gecompliceerder.
Ik dacht eerst hetzelfde van: ''leuk apparaatje en als ik hem niet meer wil gooi ik hem wel op MP''. Echter ben ik nu eens lekker 4x met de trein tussen hoofddorp en de uni (delft) wezen reizen. Ik moet zeggen: Ik vind het irritant als ik iets moet pakken en na 15 minuten weer weg moet stoppen om het daarna weer te pakken... Met papier gaat dat makkelijker dan met een tablet vind ik zelf.
Als je student wordt begin je toch wat meer op je centen te letten, ik moet nu zeggen dat het apparaat echt een fantastische prijs/kwaliteit heeft en dat het heel erg goed voldoet als je een beetje text wil verwerken. Maar als ik dan kijk naar wat ik doe voor studie (Lucht en ruimtevaarttechniek) dan heb je daar wel een beetje een goede laptop voor nodig en de tablet is dus min of meer useless. Zeker omdat ik een galaxy s3 heb die nog heel erg goed voldoet als phablet.
Ik heb juist op school (werktuigbouwkunde aan de HHS in Delft) gemerkt dat mijn laptop niet altijd praktisch is (Alienware M17x R4) als er even een pauze is van 10 minuten oid.
Dan kost het mij teveel tijd om mijn laptop te pakken en aan te zetten en weer op te bergen.
In die gevallen kan ik dan de Surface even pakken, open klappen en informatie zoeken en verwerken.
Als ik een uur oid ergens blijf zitten is de laptop weer veel handiger, want dat typt toch altijd net beter en daar kan ik ook mijn 3-D CAD programma's op draaien.

Het enige wat ik momenteel echt mis op de RT is een soort "schrift" programma, waarin je makkelijk van typen naar tekenen over zou kunnen gaan :)
Dan zou een RT zo mijn schriften kunnen vervangen, want iig bij werktuigbouwkunde heb je het te vaak dat er tekeningen worden behandeld icm tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
DCG909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:10:
[...]
Het enige wat ik momenteel echt mis op de RT is een soort "schrift" programma, waarin je makkelijk van typen naar tekenen over zou kunnen gaan :)
Dan zou een RT zo mijn schriften kunnen vervangen, want iig bij werktuigbouwkunde heb je het te vaak dat er tekeningen worden behandeld icm tekst.
OneNote? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Inderdaad, OneNote is hier perfect voor. Daar zijn overigens twee versies van, eentje voor de desktop en eentje die geoptimaliseerd is voor touch (deze kan je vinden in de Store, gratis).
MusicAddict schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
[...]
http://www.microsoft.com/surface/en-us/support/register

Bedankt voor de tip, had niet eens door dat je de cover los kon registreren.
Surface RT garantie: 13-11-2015 (2 jaar, 3 maanden)
Type Cover garantie: 30-08-2015 (2 jaar en een paar dagen)
Prima dus.

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 26-08-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Laatst online: 21-09 19:49
Ik heb zojuist weer een mail ontvangen van Surfspot dat mijn bestelling verzonden is, echter heb ik mijn Surface donderdag al ontvangen. Meer mensen die nog een verzendbevestiging hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
SChief schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

[...]

Bedankt voor de tip, had niet eens door dat je de cover los kon registreren.
Surface RT garantie: 13-11-2015 (2 jaar, 3 maanden)
Type Cover garantie: 30-08-2015 (2 jaar en een paar dagen)
Prima dus.
You're welcome!, Ik ben de mijne net een klein uurtje kwijt aan UPS, had last van backlight bleeding en krijg binnen een week een nieuwe surface toegestuurd :) (goed geregeld dus daar bij Microsoft, dat registreren heeft dus wel degelijk nut).

Ik vroeg de support nog hoe dat zat met mijn lopende case van de garantie die niet klopte maar was geen probleem, dat vond vanzelf zijn weg terug dat het klopte.

Imho nog nooit zon snelle service gehad, dat is normaal gesproken (met een tussenpersoon) nog wel eens anders. Blij dat surfspot het dus gewoon aan Microsoft overlaat qua garantie.

[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 26-08-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kremx schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:47:
Ik heb zojuist weer een mail ontvangen van Surfspot dat mijn bestelling verzonden is, echter heb ik mijn Surface donderdag al ontvangen. Meer mensen die nog een verzendbevestiging hebben ontvangen?
Klopt deze e-mail heb ik ook ontvangen. Misschien krijg ik er twee voor de prijs van één :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Same here, kom maar op met die tweede voor niks *O* :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Kremx schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:47:
Ah ik ben dus niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
De mijne zou deze week verzonden moeten worden, heb nog niks gehoord :(
Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.