Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57
DCG909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:29:
Ik heb de type cover besteld.
Zou dat echt de reden kunnen zijn dat die van jullie er vandaag al is? Lijkt me alsnog vreemd.....
Ik heb ook de type besteld en deze komt ook morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:14
Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:28:
Zijn wij (de mensen die vandaag geleverd hebben gekregen) toevallig degenen die de tablet zonder cover hebben besteld 8)7
Ik hoop het, want ik heb geen cover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:33
Volgens mij zag ik op het plaatje van ... (die de mail had maar ook de tablet) een lichtblauwe cover, of lijkt dat zo op het plaatje?

edit: ohnee, t blauwe zit over de hele oppervlakte van de doos, en zo groot is de tablet niet.. hmmm zou jammer zijn als dat de reden is, ik heb namelijk met cover :P

[ Voor 38% gewijzigd door Richard89 op 21-08-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommiiee schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:25:
[...]

Eerste wat mij te binnen schoot bij jouw bericht was 'aha, die mailtjes van Surfspot stellen dus eigenlijk niks voor'. Ik kan me namelijk niet voorstellend dat jij je surface morgen al binnen hebt als je 'm afgelopen maandag hebt besteld. Al is het maar omdat Surfspot elke keer roept dat je hem 3 weken na bestelling geleverd krijgt.

Begrijp me niet verkeerd trouwens, ik hoop voor je dat je hem morgen krijgt, maar ik heb toch 't idee dat die mailtjes naar iedereen zijn verstuurd ofzo..
Ik begrijp wat je bedoelt. Ach, we zullen het morgen wel zien denk ik zo. Anders is het wel een vrij grote fout dat ze blind naar iedereen diezelfde mail sturen die de tablet heeft besteld. Maar laten we niet meteen gaan oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Op de surfspot site zelf staat bij mijn orderstatus nog steeds "In behandeling", niet "Verzonden" o.i.d...

Ik heb vorige week nog een email gestuurd met de vraag waneer ik de mijne zou krijgen, en toen werd gezegd dat het de week van 26 augustus ging worden, en nu komt ie opeens morgen al..
Vind het allemaal maar een beetje een vage communicatie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:08:
[...]

Jazeker, en daarom nog een doos. Maar de MS doos had vrij spel in die doos :)! Pics kan ik niet maken, want mijn vader heeft hem thuis in ontvangst genomen en was even zo aardig om te bellen :9

Status op Surfspot niet veranderd...

Ik snap die pics or it didn't happen nooit.... afwachten is een goede zaak ;) heb wel deze pic als dat jullie tevreden stelt :9~

[afbeelding]
Had jij met of zonder cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
Beste SURFspot.nl klant,

Je hebt vanochtend een foutieve e-mail ontvangen over de levering van de Microsoft Surface RT-tablet. Deze mail is automatisch gegenereerd en je had deze niet moeten ontvangen. Jouw tablet zal morgen helaas niet aan je bezorgd worden.

Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Je mag jouw bestelling uiterlijk vrijdag 6 september ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jules
Ik wist het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:18
Ik wist het ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij is het veilig om te stellen dat alles dat voor eind juli is bestelt deze week binnen komt en alles dat begin augustus bestelt is het einde van deze maand of begin september binnen komt. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik vind dat er teveel mensen een beetje de zeikerd aan het uithangen zijn. SURF maakt hier vrijwel zeker geen winst op. En het is een gunst aan jullie studenten (en medewerkers) dat deze actie nu landelijk en centraal geregeld is. Volgens mij was de interesse groter dan normaal en duurt het nu eenmaal wat langer. Bovendien regelt SURF de orders niet, ze spelen ze alleen door. Vandaar dat er wat vertraging in de communicatie zit.

Chillax.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Volgens mij doen ze ook die extra 'foutieve' mail automatisch de deur uit, kreeg ik net ook terwijl ik écht al op 27-07 besteld had en de mail daarvoor was voor de bestelling morgen :Y)

Heb ze ondertussen maar weer een mail gestuurd, ze zullen het daar wel druk hebben nu. (vooral jules, die schrijft volgens mij al die brieven :P)

Edit: maand fout

[ Voor 31% gewijzigd door MusicAddict op 21-08-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 20:25
Helaas :-(
Ik kreeg net het volgende mailtje van surfspot:

Beste SURFspot.nl klant,

Je hebt vanochtend een foutieve e-mail ontvangen over de levering van de Microsoft Surface RT-tablet. Deze mail is automatisch gegenereerd en je had deze niet moeten ontvangen. Jouw tablet zal morgen helaas niet aan je bezorgd worden.

Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Je mag jouw bestelling uiterlijk vrijdag 6 september ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice

Heb mijn surface op 11 augustus besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
MusicAddict schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:09:
Volgens mij doen ze ook die extra 'foutieve' mail automatisch de deur uit, kreeg ik net ook terwijl ik écht al op 27-08 besteld had en de mail daarvoor was voor de bestelling morgen :Y)
Are you a wizard? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MusicAddict schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:09:
Volgens mij doen ze ook die extra 'foutieve' mail automatisch de deur uit, kreeg ik net ook terwijl ik écht al op 27-07 besteld had en de mail daarvoor was voor de bestelling morgen :Y)

Heb ze ondertussen maar weer een mail gestuurd, ze zullen het daar wel druk hebben nu. (vooral jules, die schrijft volgens mij al die brieven :P)

Edit: maand fout
Jemig, gaat wel goed daar blijkbaar ;-)...
ik dacht net ach laat ik ze online niet zo lastigvallen en bel ze even, kun je alleen maar via mail (twitter/FB) contacten.. dat wist ik helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
"Als gevolg van een storing toont MijnPakket tijdelijk geen zendinginformatie. Deze storing heeft geen gevolgen voor de bezorging. Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

Grappig dat de PostNL Track&Trace niet meer werkt. Is iedereen zo hard aan het inloggen dat 't T&T systeem van PostNL gewoon bezwijkt 8)7 mooi spul daar :*)

Edit: Spuit11 (ik), zie hierboven :)!

[ Voor 11% gewijzigd door Trackerfire op 21-08-2013 13:25 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimOBL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:34
En jahoor zojuist een mooi bericht ontvangen dat de tablet eraan komt met typecover.
Bestelling op 31Juli geplaatst...
Heb d'r zin aan dat wordt morgen nog net geen vrije dag nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57
WimOBL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:29:
En jahoor zojuist een mooi bericht ontvangen dat de tablet eraan komt met typecover.
Bestelling op 31Juli geplaatst...
Heb d'r zin aan dat wordt morgen nog net geen vrije dag nemen :P
Oh, ik heb de type op de 24e besteld, maar krijg net een mail dat ik hem morgen níet krijg, echter voor 6 september. ... vind het een goede deal, maar volgens mij maakt Microsoft er een potje van als het gaat om logistiek.

Verder vind ik surfspot overigens erg snel en netjes reageren op de mails die ik verstuur. Denk dat zij erg netjes communiceren met de informatie die ze zelf beschikbaar hebben. (op een klein foutje na :)

[ Voor 16% gewijzigd door Whiskey48 op 21-08-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 23:22
31ste besteld, stond gister op mijnpakket dat ik hem vandaag zou krijgen.

Is een dag verplaatst naar morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Er staat een busje van de TNT voor mijn deur nu, maar helaas geen pakketje voor mij. Ik denk dus dat ik mijne ook morgen krijg. 31ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Het rare is alleen dat er 2 pakketjes staan met 2 verschillende barcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
HIJ IS BINNEN!!!!!!!! ONDANKS HET MAILTJE VANDAAG

omgeving rotterdam. Heb de versie zonder enige vorm van toetsenbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik heb vandaag ook een mail gekregen, deze om precies te zijn:
Beste SURFspot.nl klant,

Hierbij willen wij je informeren dat de door jou bestelde Surface vandaag, woensdag 21 augustus, bij PostNL is aangeboden en morgen bij je bezorgd zal worden.

Wij danken je voor je bestelling via SURFspot.nl en wensen je alvast heel veel plezier toe met de bestelde Surface.

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice
Maar zoals je ziet staat er geen Track&Trace-link in en ook op m'n Surfspot-account kan ik die niet terugvinden. Stond die link er bij jullie wel bij?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Hahn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:53:
Ik heb vandaag ook een mail gekregen, deze om precies te zijn:

[...]
Maar zoals je ziet staat er geen Track&Trace-link in en ook op m'n Surfspot-account kan ik die niet terugvinden. Stond die link er bij jullie wel bij?
Lees het topic door.... Hij staat alleen bij Mijnpakket (PostNL)

Je moet daar een account hebben, dan kan je alle pakketjes zien die op jouw adres geleverd gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Mr.Joker schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:51:
Het rare is alleen dat er 2 pakketjes staan met 2 verschillende barcodes.
Dat heb ik dus ook! Ben benieuwd wat dit gaat betekenen. Per ongeluk 2, of gewoon een foutje :?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mr.Joker schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:57:
[...]

Lees het topic door.... Hij staat alleen bij Mijnpakket (PostNL)

Je moet daar een account hebben, dan kan je alle pakketjes zien die op jouw adres geleverd gaan worden
Ah, daar had ik niet aan gedacht. Bij mij staat er wel gewoon donderdag 22 augustus, dus ik moet nog even wachten :P

Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Waarschijnlijk 2 omdat je de touch en type covers los bij je tablet geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

yur400 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:00:
Waarschijnlijk 2 omdat je de touch en type covers los bij je tablet geleverd worden.
Ja, alleen het leuke is dat ik een losse tablet heb besteld zonder enige vorm van keyboard :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
yur400 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:00:
dan kun je er eigenlijk wel van uit gaan dus dat de tablets met cover morgen komen en zonder deels vandaag en ook morgen.. jammer en was niet erg geweest als Surfspot dat even had laten weten (maar misschien wisten ze het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2n0owsi.jpg

Deze doos zegt alles. Toetsenbord wordt apart verstuurd want past niet in de doos. Dat 'blauwe' is de 'rug' van de doos. Er is geen manier in de wereld dat het past, een toetsenbord in dezelfde doos.

Vandaag zou hij niet binnenkomen volgens mijn mail. Wel dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
thatanas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:
[afbeelding]

Deze doos zegt alles. Toetsenbord wordt apart verstuurd want past niet in de doos. Dat 'blauwe' is de 'rug' van de doos. Er is geen manier in de wereld dat het past, een toetsenbord in dezelfde doos.
Ze kunnen natuurlijk ook de Surfacedoos + typecoverdoos in een andere doos stoppen en zo in één keer versturen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:25
Surface en touch/typecover zitten niet bij elkaar? Raar verhaal, bij mij zaten ze wel gewoon bij elkaar in dezelfde doos. Of lees ik nu niet goed :P

(ik heb mn eigen surface rond november 2012 besteld)

[ Voor 15% gewijzigd door Avalaxy op 21-08-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Hahn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:03:
[...]
Ze kunnen natuurlijk ook de Surfacedoos + typecoverdoos in een andere doos stoppen en zo in één keer versturen :>
Dat zou ook kunnen ja... Eigenlijk.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thatanas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:
[afbeelding]

Vandaag zou hij niet binnenkomen volgens mijn mail. Wel dus. _/-\o_
De Surface met toetsenbord heeft een andere doos met de touchcover erbij
http://youtu.be/G4ab254HWB4?t=1m19s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Helaas nu de 3S code ontvangen,

staat nu bij mij op donderdag tussen 8.30 en 21.30 :-(

Jammer! had nog even hoop, omdat surfspot me vertelde dat hij vandaag zou komen.. maar helaas

(heb ze mail gestuurd met de vraag of ze een track n trace nummer voor me hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Avalaxy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:08:
Surface en touch/typecover zitten niet bij elkaar? Raar verhaal, bij mij zaten ze wel gewoon bij elkaar in dezelfde doos. Of lees ik nu niet goed :P

(ik heb mn eigen surface rond november 2012 besteld)
Je had waarschijnlijk een Surface met een zwarte Touchcover. Als je een andere kleur besteld worden ze apart geleverd.

Als hij een zwarte cover had besteld kan het ook zijn dat Microsoft ze alleen zonder cover levert omdat dat voor hun misschien makkelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
yesjohn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:27:
[...]

Je had waarschijnlijk een Surface met een zwarte Touchcover. Als je een andere kleur besteld worden ze apart geleverd.

Als hij een zwarte cover had besteld kan het ook zijn dat Microsoft ze alleen zonder cover levert omdat dat voor hun misschien makkelijker is
Oh, I see. Ik had idd zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:58
Heb nu ook een T&T code (ook gemaild) maar nu heeft MijnPakket storing.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Tommiiee schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:53:
Heb nu ook een T&T code (ook gemaild) maar nu heeft MijnPakket storing.. :/
ja.. je kunt rechts wel de code invoeren en komt hij bij mijnpakket,
maar dan kun je vervolgens alleen de afleverdatum zien, de status werkt verder niet volgens mij (blijft gewoon leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Richard89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:55:
[...]

ja.. je kunt rechts wel de code invoeren en komt hij bij mijnpakket,
maar dan kun je vervolgens alleen de afleverdatum zien, de status werkt verder niet volgens mij (blijft gewoon leeg)
Mijn code doet helemaal niets (geen zending gevonden). Ik ging er vanuit dat dit kwam door de storing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Vandaag komt hij helaas niet voor mij. De post is net geweest en mijn Surface zat er helaas niet bij. Wel een ander pakketje :+

Ik heb 4 augustus besteld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

mijn track en trace zegt netjes dat de code invalid is 8)7 gaat weer lekker met postnl dus.Verwacht em ook morgen zal wel ophalen worden wegens niet thuis zijn zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
yesjohn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:05:
Vandaag komt hij helaas niet voor mij. De post is net geweest en mijn Surface zat er helaas niet bij. Wel een ander pakketje :+

Ik heb 4 augustus besteld trouwens
Ik heb de mijne ook op 4 augustus besteld, en toen ik vorige week vroeg waneer ie kwam zeiden ze dat ie de week van de 26e ( volgende week) komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nogal onprofessioneel dat ze niet direct de Track en Trace code meesturen met de verzendbevestiging. Begrijp ik nu goed dat ik er zelf om moet vragen per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:31:
Ik vind het nogal onprofessioneel dat ze niet direct de Track en Trace code meesturen met de verzendbevestiging. Begrijp ik nu goed dat ik er zelf om moet vragen per mail?
Ik denk inderdaad dat je er niet zelf op hoeft te wachten..

en als ik het zo zie, zit er maar 1 werknemer bij surfspot alle mails te sturen en beantwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:31:
Daar komt het inderdaad op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Niet dat t nu nog echt iets uitmaakt,

maar zojuist heb ik ook mail gehad van surfspot dat mn online status op hun site staat op "verzonden" met wat algemene bestelinformatie..

(geen track n trace nummer te vinden in mail danwel online, dus mocht je die ook willen even zelf mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Of op MijnPakket bij PostNL een account aanmaken, daar staat het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Hahn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:59:
Of op MijnPakket bij PostNL een account aanmaken, daar staat het ook.
Niet als je daar nu een account aanmaakt (net als ik) dan is je adres nog niet geverifieerd en kun je nog geen aankomende pakketten zien tenzij je zelf de 3S code toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Richard89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:35:
[...]
Ik denk inderdaad dat je er niet zelf op hoeft te wachten..

en als ik het zo zie, zit er maar 1 werknemer bij surfspot alle mails te sturen en beantwoorden..
Volgens mij krijgt iedereen antwoord van ene Jules. :+ Heb na het sturen van een e-mailtje ook een T&T-code ontvangen, werkt echter nog niet. Probeer 't later nog eens.

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 21-08-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ik heb net ook echt een bevestiging gehad van surfspot zelf (de site) dat de surface verzonden is. Wist ik al want Jules had het paar uur geleden extra bevestigd omdat ze lagen te klooien met die automatische mails en ik het niet meer snapte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Apart.. ik heb op 25 juli besteld (ik dacht 31, maar blijkt 25 te zijn) en op MijnPakket staat "Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket". Heb vanmorgen wel het mailtje ontvangen dat ik hem morgen zou krijgen. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:10:
Apart.. ik heb op 25 juli besteld (ik dacht 31, maar blijkt 25 te zijn) en op MijnPakket staat "Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket". Heb vanmorgen wel het mailtje ontvangen dat ik hem morgen zou krijgen. Apart.
Bij mijn pakket staat ook
"Als gevolg van een storing toont MijnPakket tijdelijk geen zendinginformatie. Deze storing heeft geen gevolgen voor de bezorging. Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Bij jouw staat dat er een storing is, bij mij expliciet dat er geen bestellingen in de wacht staan. : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:19:
Bij jouw staat dat er een storing is, bij mij expliciet dat er geen bestellingen in de wacht staan. : (
Bij mij ook, de storing staat bovenaan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Werkt niet goed nog, want ik had mijne in mijnpakket, maar als ik alsnog de 3s code wil zoeken geeft hij aan dat er niks gevonden is (terwijl hij wel nog in mijnpakket lijst staat) dus ik denk dat we t vanavond of morgenochtend misschien beter kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Surfspot er bij de bestelling zet of het bij de buren mag worden afgeleverd? Ik heb dat namelijk liever niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:28:
Weet iemand of Surfspot er bij de bestelling zet of het bij de buren mag worden afgeleverd? Ik heb dat namelijk liever niet ^^
Bij mij stond hij op Handtekening voor ontvangst/alleen huisadres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:28:
er staat wel op dat er een handtekening gezet moet worden, maar of de postbode dat ook laat doen door de buren weet ik eigenlijk niet..

anders een briefje op de deur "NIET BIJ NR. XX AFLEVEREN, (die houden 'm) ----->>>" ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Mijn 3S-code werkt inmiddels. Wel pas ingevoerd nadat de storingsmelding weg was (die inmiddels weer terug is).

Morgen tussen 11:30 en 13:30 wordt ie bezorgd :) Heb er eentje met cyan touch cover en er staat maar één pakketje bij mij (geen twee, zoals al een paar keer voorbij gekomen is in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Nou ook zonder aankondiging/mail/orderstatus vandaag Surface ontvangen. En is inderdaad de surface zonder keyboard. Wel raar dat ze onderscheid maken tussen wel of geen toetsenbord.

[ Voor 8% gewijzigd door Hironshy op 21-08-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 15:43
Ze maken geen onderscheid tussen wel of geen toetsenbord, ik heb de postbode vandaag gemist en heb een briefje in de brievenbus dat ik mijn pakket op het postkantoor op moet halen.
En ik heb een Surface met witte touchcover besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

RobinL94 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:50:
Ze maken geen onderscheid tussen wel of geen toetsenbord, ik heb de postbode vandaag gemist en heb een briefje in de brievenbus dat ik mijn pakket op het postkantoor op moet halen.
En ik heb een Surface met witte touchcover besteld.
Iedereen die mét toetsenbord heeft besteld, kreeg vandaag alleen een tablet :)! ;) tot nu toe tenminste (uit de reactie opmakend).

[ Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 21-08-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

Iedereen die mét toetsenbord heeft besteld, kreeg vandaag alleen een tablet :)! ;) tot nu toe tenminste (uit de reactie opmakend).
Had je ook een mail gekregen van dat het vandaag is verzonden en morgen aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Chris Smoove schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

Had je ook een mail gekregen van dat het vandaag is verzonden en morgen aankomt?
Nee ik heb m al gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat sluit niet uit dat je een mail hebt gehad over de levering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

k krijg hem morgen, met typecover besteld op 25juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het niveau daalt sneller dan een bungy-jumper zonder koord. Kan men proberen even na te denken voor men post?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03
Beetje een onnodige Modbreak. De geplaatste reacties zijn hoewel kort wel degelijk van toepassing om een patroon te ontdekken, daar waar Surfspot weinig tot niet communiceert. Door deze updates weten mensen waar ze aan toe zijn een wanneer ze wat kunnen verwachten. Het heeft mij sowieso al flink geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:43:
Beetje een onnodige Modbreak. De geplaatste reacties zijn hoewel kort wel degelijk van toepassing om een patroon te ontdekken, daar waar Surfspot weinig tot niet communiceert. Door deze updates weten mensen waar ze aan toe zijn een wanneer ze wat kunnen verwachten. Het heeft mij sowieso al flink geholpen.
ik vind 'ik heb hem al' 'ik heb hem al' en 'ik ga nog even niet poepen' niet erg behulpzaam maar ik kan dan om andere informatie vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Viperke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:43:
Je hebt de opmerkingen niet gezien die ik weggehaald heb :) . En nee, we verwachten wel wat meer dan "ik heb hem nog niet", "ik durf niet te gaan poepen" en "de koeriers slaan Zuid-Nederland over".

Voor een volgende keer (ik ga nu aardig zijn): opmerkingen over de moderatie niet in het topic maar per DM :)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 21-08-2013 17:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Ondanks dat ik niet bij de 1e batch zou zitten (wel voor 1-08 besteld maar niet daarvoor betaald), toch wel een verzendbevestiging ontvangen vandaag. oOo Nu hopen dat het niet zo'n fake was, al heb ik geen sorry mail daarna gehad... Postnl werkt ook niet echt mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

De volgende e-mail heb ik gekregen op een reactie op mijn e-mail. In mijn e-mail gaf ik aan dat ik betreur dat ik pas rond 6 september mijn Tablet kon verwachten. Jules gaf namelijk aan dat ik rond 20 augustus mijn Tablet + Type cover kon verwachten. Voordat ik bestelde heeft Jules mij dit aangegeven. Plotseling kreeg ik een rectificatie e-mail waarin staat dat de bevestigings e-mail niet voor mij bestemd was.

Ik wil niet lullig doen.. het is alleen maar aardig bedoeld van Surfspot om dit zo op deze manier in orde voor ons te maken.
Beste W.,

Je zal jouw tablet ook eerder ontvangen. We wilden graag alle klanten, die een foutieve e-mail hebben ontvangen zo snel mogelijk informeren. Daarom hebben we de datum van 6 september gecommuniceerd als uiterlijke afleverdatum. Jij zal je tablet een week eerder ontvangen, dus dit zal in de laatste week van augustus zijn.

Nogmaals onze excuses. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jules

[ Voor 6% gewijzigd door Massri op 21-08-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000

mutsje

Certified Prutser

Eindelijk werkt dat track en trace weer, status is dat het morgenmiddag bezorgd wordt. Surface met typecover. Zal mij benieuwen hoe groot de doos is :+ ik neem in ieder geval wat eerder vrij want geen zin om vrijdag naar postkantoor te moeten gaan, had ding al besteld zodra die online bij surfspot kwam. Moest zelf ook mailen om een tracecode te krijgen wel beetje slecht maar goed ze hebben het wel met korting voor ons geregeld O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ondanks het feit dat vanmorgen het TNT busje niets leverde bij mij heb ik toch ongeveer 15 minuten geleden mijn surface rt ontvangen. Regio R'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 23:55
Bij mij zijn ze vanmorgen rond een uurtje of 11 langsgeweest, helaas was ik niet thuis. Dan maar een dagje langer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Ook wel interessant om te vermelden :)!

De tablet is geleverd door: Jawel, campusshop.nl :)! Zit een mooi flyertje bij, Campusshop.nl feliciteert u met de aankoop van uw Surface. Bekijk hier nog meer van ons assortiment >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Raar. Mijn tablet is niet bezorgd, ik heb hem op de allereerste dag besteld. Hij stond wel gisteren al op postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven ergens te lezen was heb ik gevraagd via Twitter of ik in batch #1 of batch #2 zit/zat bij een bestelling op 1 augustus en betaling op 4 augustus; batch #2.

Vandaag mail gekregen en nog eentje achteraan:
> Van: SURFspot.nl <info@surfspot.nl>
> Datum: 21 augustus 2013 12:49:18 CEST
> Onderwerp: Foutieve mailing
>
> Beste SURFspot.nl klant,
>
>
>
> Je hebt vanochtend een foutieve e-mail ontvangen over de levering van de Microsoft Surface RT-tablet. Deze mail is automatisch gegenereerd en je had deze niet moeten ontvangen. Jouw tablet zal morgen helaas niet aan je bezorgd worden.
>
>
>
> Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Je mag jouw bestelling uiterlijk vrijdag 6 september ontvangen.
>
>
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
>
> Jules
>
>
>
> SURFspot.nl – Klantenservice
>
>
>
> Wij zijn benieuwd naar jouw ervaring met SURFspot.nl, zou je daarom zo vriendelijk willen zijn een korte enquête in te vullen?
>
> Alvast dank voor je medewerking
Ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08 22:10
Avalaxy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:46:
Raar. Mijn tablet is niet bezorgd, ik heb hem op de allereerste dag besteld. Hij stond wel gisteren al op postnl.
Gisteren stond bij Mijnpakket ook een pakketje voor vandaag van Surfspot. Kreeg vandaag een mail van Surfspot dat de bestelling morgen wordt bezorgd. Nu staan er opeens twee bestellingen voor morgen. Ik denk dat ze achteraf niet in staat waren alle pakketjes vandaag te leveren. Beetje jammer maar ik heb nog geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bij mij staan er idd ook 2, vond het al raar. Maar ik kan de status niet zien dus ik weet niet welke echt is. Ach, hij is toch voor m'n vriendin dus ik heb geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Iemand die m al ontvangen heeft of er zeker van is dat ie eraan komt en em al bij surfspot als verzonden ziet staan? Heb zelf de mail gehad en niet de mail daarna van het was een foutje maar zie ook niks bij mijn pakket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
tobitronics schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:50:
Iemand die m al ontvangen heeft of er zeker van is dat ie eraan komt en em al bij surfspot als verzonden ziet staan? Heb zelf de mail gehad en niet de mail daarna van het was een foutje maar zie ook niks bij mijn pakket...
Hiero, op surfspot staat ie op verzonden, mail gehad dat ie morgen komt en op mijnpakket staat ook dat ie morgen zal komen (surface plus witte cover). Staat in mijnpakket omdat ikzelf de 3s code heb gevraagd en deze in mijnpakket heb gezet (had nog geen account dus ging nog niet automatisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:52
Geen mail gekregen van surfspot of mijn tablet verzonden was maar om 12:30 stond de postbode aan de deur met mijn Surface :+

• yur400
Geen melding meer van een storing, maar nog steeds geen pakket(en) op mijn account.
Een geautomatiseerde mail met alleen "uw pakket is aangeboden aan postNL" is best mager en onprofessioneel. Natuurlijk kan ik wel een dagje langer wachten, maar het is gewoon frustrerend om in het duister te tasten.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:01:
Geen melding meer van een storing, maar nog steeds geen pakket(en) op mijn account.
Een geautomatiseerde mail met alleen "uw pakket is aangeboden aan postNL" is best mager en onprofessioneel. Natuurlijk kan ik wel een dagje langer wachten, maar het is gewoon frustrerend om in het duister te tasten.
Je kan ook gewoon zeggen dat je graag een track and trace code zou willen :P

• yur400
Meeste mensen hebben netjes voor 1 augustus besteld en Surfspot heeft meerdere weken gehad om alles op te zetten, maar het gaat alsnog mis.
Ben ik dan naïef als ik ervan uit ga dat surfspot/postnl meer duidelijkheid horen te verschaffen?

• Hahn
yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:26:
Meeste mensen hebben netjes voor 1 augustus besteld en Surfspot heeft meerdere weken gehad om alles op te zetten, maar het gaat alsnog mis.
Ben ik dan naïef als ik ervan uit ga dat surfspot/postnl meer duidelijkheid horen te verschaffen?
Wat gaat er mis dan :? Waarschijnlijk krijg je 'm gewoon morgen hoor.

• yur400
Afgelopen 24 uur zijn er 10 pagina's bijgekomen. Die berichten bestaan niet uit: "code ontvangen, pakket verwacht tussen X en Y uur" of "pakket zoals aangegeven en op tijd ontvangen"

Wat gaat er dus mis? Veel. Er is ontzettend veel onduidelijkheid.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:26:
Surfspot doet het nog netjes qua bezorgtijd, vanaf 1 augustus werden de tablets besteld en als morgen de tablets binnenkomen dan zijn ze nog op tijd. Het enige hekelpuntje is dat er geen 3S code meegestuurd is in de mail. PostNL heeft wel de 3S codes naar Surfspot verstuurd, alleen Surfspot doet er pas wat mee als je er naar vraagt.

En de 'onduidelijkheid' is volgens mij ontstaan doordat een groep mensen de tablet een dag eerder kregen dan werdt aangegeven in de mail. (In de mail stond als verzenddatum woensdag en verwachte ontvangstdatum donderdag!) Een groepje heeft dus geluk gehad.

• Hahn
yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:39:
Afgelopen 24 uur zijn er 10 pagina's bijgekomen. Die berichten bestaan niet uit: "code ontvangen, pakket verwacht tussen X en Y uur" of "pakket zoals aangegeven en op tijd ontvangen"

Wat gaat er dus mis? Veel. Er is ontzettend veel onduidelijkheid.
Je hebt een mail ontvangen dat je 'm morgen krijgt, dus wat nou onduidelijkheid.

Ja, het was fijn geweest als ze ook gelijk een track & trace link mee hadden gestuurd, maar lekker boeiend. Als jij 'm voor 1 augustus besteld hebt is de kans 99% dat je 'm morgen krijgt.

Zo duidelijk genoeg voor je?

• yur400
Hahn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:19:
[...]

Je hebt een mail ontvangen dat je 'm morgen krijgt, dus wat nou onduidelijkheid.

Ja, het was fijn geweest als ze ook gelijk een track & trace link mee hadden gestuurd, maar lekker boeiend. Als jij 'm voor 1 augustus besteld hebt is de kans 99% dat je 'm morgen krijgt.

Zo duidelijk genoeg voor je?
Rustig aan man.. :/
Jij mag het allemaal goed vinden maar IK vind het slordig.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:52
Ik heb gister de RT ontvangen.
Ik had een versie ZONDER een cover...

• Richard89
yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:53:
[...]

Ben t wel mee eens, inmiddels hebben we allemaal ongeveer wel de juiste informatie, maar dat was gisteren nog niet het geval.. vertellen dat je m gister krijgt (en dus zorgt dat er iemand thuis is om m te ontvangen) en dan later het bericht dat hij toch niet komt, kan gebeuren natuurlijk maar echt leuk is het niet..

ik heb nu ook een leuke bij postnl, geeft een tijdsbestek aan van 8:30 tot 21:30, dus dat is wel erg handig ;-) (gelukkig is er de hele dag iemand thuis vandaag, maar een iets specifiekere tijd was fijn geweest).

Maar gelukkig krijgen als t goed is alle mensen die m voor de eerste hebben besteld met cover ook gewoon vandaag hun tablet!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Boei me nix! >:) Mijn tabletje (met typecover) is net binnen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Nu een half uurtje binnen, configureren duurt ongeveer 15 minuten oid.

Typt iig wel lekker die type cover :)
En tweakers is best goed te gebruiken ;)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

DCG909 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:57:
Nu een half uurtje binnen, configureren duurt ongeveer 15 minuten oid.

Typt iig wel lekker die type cover :)
En tweakers is best goed te gebruiken ;)
Vergeet niet (ivm performance en stabiliteit!) de WIndows Updates te installeren ;) (en trek daar maar een uurtje of wat voor uit :P)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Chief
  • Laatst online: 23-09 05:20
Gisteren mail van surfspot dat die vandaag geleverd zou worden maar de bezorger stond gisteren al aan de deur :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:59:
[...]

Vergeet niet (ivm performance en stabiliteit!) de WIndows Updates te installeren ;) (en trek daar maar een uurtje of wat voor uit :P)
Oh, crap... daar heb je gelijk in.....

Eerste nadeel al opgevallen :/
Onscreen toetsenbord verschijnt niet in de "desktop" browser, daar moet je echt de "metro" browser voor hebben :/

• @r!k
  • Registratie: April 2000

@r!k

It is I, Leclerq

yur400 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:53:
[...]

Kan, vergeet echter niet dat surfspot vanaf het begin al aangaf dat de uitlevering vanaf 23 augustus zou zijn. Nu worden ze al uitgeleverd voor die datum en wordt er geklaagd dat het slordig is.

Ik snap dat je je surface graag wilt hebben maar surfspot heeft nooit gemeld dat het eerder zou zijn, imho is het juist netjes afgehandeld. En track en trace codes op postnl zijn ook lang niet altijd correct, maar of je daar surfspot op aan moet kijken? Ligt meer bij postnl volgens mij.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Richard89
@r!k schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:45:
[...]

Kan, vergeet echter niet dat surfspot vanaf het begin al aangaf dat de uitlevering vanaf 23 augustus zou zijn. Nu worden ze al uitgeleverd voor die datum en wordt er geklaagd dat het slordig is.

Ik snap dat je je surface graag wilt hebben maar surfspot heeft nooit gemeld dat het eerder zou zijn, imho is het juist netjes afgehandeld. En track en trace codes op postnl zijn ook lang niet altijd correct, maar of je daar surfspot op aan moet kijken? Ligt meer bij postnl volgens mij.
En dat is dus niet helemaal waar, ze hebben inderdaad altijd gezegd "met 3 weken, rond 23 aug", maar ik heb via social media van hun andere berichten gehoord, daarom de verwarring en toch de verwachting dat hij gisteren zou komen. ze vertelden mij dinsdag dat hij woensdag zou komen.

dan ga je daar toch van uit, zou jij ook doen neem ik aan?

Ik denk dat het een beetje in de tegenstrijdige berichten zit van surfspot, waar mensen een beetje over zeuren. Tuurlijk, hij komt voor de meesten eerder dan in het begin werd gecommuniceerd, maar toch.
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.