Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:32:
Lekker handige feature. Als ik jullie goed begrijp kan je dus monitoren wat de buren voor pakketjes binnenkrijgen??
Nee dat kan niet. Je moet je adres eert geverifieerd hebben met een paar 3S/KG codes.
Overigens stond bij het bestellen dat de pakketten aangetekend met UPS verzonden worden en je moet je legitimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier de bevestiging per mail van iemand dat ze inderdaad morgen binnenkomen. Lijkt mij een veel belangrijker iets dan mensen die roepen 'hé ik heb ook een 3S-code'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
Een vraagje aan de mensen die een 3s code of een pakket zien staan bij mijnpakket, is de status op surfspot ook gewijzigd of staat er nog steeds in behandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Junia schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:11:
Een vraagje aan de mensen die een 3s code of een pakket zien staan bij mijnpakket, is de status op surfspot ook gewijzigd of staat er nog steeds in behandeling?
Er staat nog gewoon in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:33
Als je geen account hebt bij mijnpakket, en nog geen 3s code kun je niks zien toch? Gewoon afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:52
24-07 besteld, nooit een bevestigingsmail gekregen echter wel betaling ontvangen:

In behandeling 29-07-2013 23:52 Bestelregel status in behandeling
Betaling ontvangen 24-07-2013 18:52

Niks in mijn pakket, eens afwachten of ik wat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, het topic kan natuurlijk ook een nachtje op slot, als dat voorkomt dat iedereen gaat melden nog niets te hebben gehad. Het is nog geen woensdag, en de koerier komt pas op zijn vroegst morgen. Dus nachtje slapen, schoen met wortel bij de voordeur zetten en liedjes als "UPS/PostNL kapoentje, tablet in mijn schoentje" zingen.

Dus ietsjes meer geduld svp en probeer updates te brengen als er echt wat te melden is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

Hier dan 't verlossende antwoord, voor de mensen die niet geloven dat het met postNL komt o.i.d.

Gewoon met PostNL dus, en nu niet meer zeuren kinders 8)7 O-)

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/pk32mkt6d/Schermafbeelding_2013_08_20_om_18_56_02.png

Die van mij is 25 juli besteld ;) in mijn Surfspot staat nog steeds in behandeling. Hier is dus niks terug te vinden dat mijn tablet verzonden zou zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Trackerfire op 20-08-2013 19:06 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:21
gambieter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:43:
[...]

Deze mod ziet teveel ongeduldige kinderen ;) . Jullie zijn studenten, act your age :)
Dat doen ze toch: het zijn nog studenten :9
Zonder gekheid: Surfspot gaf bij bestelling aan: levering drie weken na 1 augustus. Totdat er verzendmails uitgaan (wat Surfspot altijd netjes doet zodra het bestelde op de post gaat) of wanneer iemand 'm binnen heeft en het nog geen drie weken later is, is er geen reden voor ongeduld. Melden dat je'm graag snel wil hebben is overbodig, want dat wil iedere besteller.
So don't worry, be happy............and chill!

[ Voor 0% gewijzigd door mtr33 op 20-08-2013 19:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Trackerfire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:58:
Hier dan 't verlossende antwoord, voor de mensen die niet geloven dat het met postNL komt o.i.d.

Gewoon met PostNL dus, en nu niet meer zeuren kinders 8)7 O-)

[afbeelding]

Die van mij is 25 juli besteld ;)
Wat staat er bij jou op surfspot.nl? In behandeling nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Cyclonic schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:05:
[...]

Wat staat er bij jou op surfspot.nl? In behandeling nog steeds?
Er staat nog steeds in behandeling ja ;-)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Trackerfire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:06:
[...]

Er staat nog steeds in behandeling ja ;-)!
K dan kijk ik wel morgen uit naar het PostNL busje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hij komt wel degelijk morgen voor mensen die vóór 1 augustus hebben besteld. Proof:
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/3751/1xqe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ah geweldig :)

Wel is het slecht dat ze het niet even melden, al dan niet een aantal uren van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:23
Chris Smoove schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:47:
Ah geweldig :)

Wel is het slecht dat ze het niet even melden, al dan niet een aantal uren van tevoren.
Slecht? Ze hebben al weken geleden de exacte dag aangegeven waarop ze worden geleverd... Ook geven ze bij surfspot aan dat ze de verzending dus niet zelf regelen. Misschien, stel, dat als je nu even geduld hebt, je misschien zelfs wel een mailtje krijgt als de pakjes daadwerkelijk op de post hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Ik heb nog geen track en trace :(
Of die komt weer eens om 12 uur oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

DCG909 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:52:
Ik heb nog geen track en trace :(
Of die komt weer eens om 12 uur oid....
Die komt ook niet, die heb ik ook niet. Ik zie hem in Mijnpakket staan, omdat ik een account heb op de Mijnpakket site. Anders had ik er ook niet achter gekomen ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:07:
[...]

Die komt ook niet, die heb ik ook niet. Ik zie hem in Mijnpakket staan, omdat ik een account heb op de Mijnpakket site. Anders had ik er ook niet achter gekomen ;-)!
Ik wil niet wanhopig of ongeduldig overkomen,
Maar ligt het aan mij of is dat wel een beetje slordig?

Er stond duidelijk dat je een mail zou ontvangen wanneer de tablet onderweg zou zijn.

Wellicht zijn er mensen die ervoor thuis blijven ofzo, en nu niet weten dat hij morgen komt.

Ik heb ook (zoals iedereen volgens mij) geen mail en geen account bij postnl dus ik gok er maar op dat ie morgen komt (ben zelf niet thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
En hier dus ook;

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2evumit.png

30 juli besteld en ik moest zelf achter de T&T code komen doordat ik een account heb :D. Helaas moet ik om 6 uur werken dus ik hoop dat hij er al eerder is!

[ Voor 23% gewijzigd door Khayma op 20-08-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

MaDLiVe

.-Observer-.

Apart, ik heb hem op de 29ste juli bestelt, maar nog niets bij postnl te vinden. Hopelijk krijg ik hem ook morgen binnen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

lampekap06 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Slecht? Ze hebben al weken geleden de exacte dag aangegeven waarop ze worden geleverd... Ook geven ze bij surfspot aan dat ze de verzending dus niet zelf regelen. Misschien, stel, dat als je nu even geduld hebt, je misschien zelfs wel een mailtje krijgt als de pakjes daadwerkelijk op de post hebben gedaan?
Rustig aan, lol... En nee, er stond "rond 23 augustus"... Waar jij de exacte datum 21 augustus op hun site haalt is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Ben benieuwd of de mijne ook morgen komt (27 of 28ste besteld). Maarja ik heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Sowieso is er geen zekerheid dat we hem morgen krijgen. Ik heb geen mail gezien. Kan zijn dat ze ze vandaag hebben aangemeld bij PostNL en morgen pas wegbrengen/op laten halen. Gebeurt vaak genoeg bij grotere zendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Appleman schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:46:
Sowieso is er geen zekerheid dat we hem morgen krijgen. Ik heb geen mail gezien. Kan zijn dat ze ze vandaag hebben aangemeld bij PostNL en morgen pas wegbrengen/op laten halen. Gebeurt vaak genoeg bij grotere zendingen.
Er staat gewoon een bezorgdatum bij, bij degene die het pakketje al hebben gevonden op mijnpakket. De eerste batch zal waarschijnlijk vandaag geleverd worden. Ben benieuwd wanneer de volgende komen :) (5 Augustus besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik heb het ook voor 1 augustus besteld en PostNL geeft aan dat het morgen aankomt. Gisteren stond er bij mij ook niets, vanochtend pas.

Status zending: Zending wordt voorbereid door de verzender
Bestelstatus bij surfspot = In behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goed nieuws voor iedereen die later dan 31 juli besteld heeft.
Ikzelf heb 1 augustus besteld en zie nu in 'Mijn Pakket' van Post NL dat de Surface aanstaande donderdag geleverd zal worden. Dat is dus exact 3 weken na de besteldatum (1 + 21 = 22 augustus !!!).
Je kunt dus gewoon exact 21 dagen optellen bij de datum van bestelling. Joepiieeeeeeee !!!!! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 05:20
Ik heb 25 juli besteld, net op mijn account gekeken bij postnl maar daar staat die nog niet. Even geduld nog :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Nu wordt het pas écht leuk :)! Hij is dus gewoon onderweg! >:)

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/k9k6rmb2d/Surfspot.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Trackerfire op 21-08-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Ik hoop dat je snapt dat dat je cover is. ;)

Mijn bestelling is helaas naar morgen verplaatst.

[ Voor 37% gewijzigd door Bose321 op 21-08-2013 09:57 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bose321 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:56:
Ik hoop dat je snapt dat dat je cover is. ;)
Ik heb geen cover besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Lol, tenzij hij in 2 delen komt... :D

Ik heb er ook 2 staan, maar ik neem aan dat dat gewoon mijn cover is.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Net zo'n mijnpakket account aangemaakt, maar ik zie helemaal niks?
(dat valideren oid lijkt ook niet te werken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
DCG909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:02:
Net zo'n mijnpakket account aangemaakt, maar ik zie helemaal niks?
(dat valideren oid lijkt ook niet te werken...)
Hier ook niet,
maar dat werkt nu alleen als je het al had volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Voor 1 augustus besteld, gebruik mijn pakket al een tijdje en hier ook niets helaas. Denk dat het inmiddels wel erop had moeten staan, dus waarschijnlijk krijgt slechts een (klein) groep hun tablet vandaag en de rest morgen en/of misschien nog overmorgen.

[ Voor 10% gewijzigd door yur400 op 21-08-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:44:
Ik heb goed nieuws voor iedereen die later dan 31 juli besteld heeft.
Ikzelf heb 1 augustus besteld en zie nu in 'Mijn Pakket' van Post NL dat de Surface aanstaande donderdag geleverd zal worden. Dat is dus exact 3 weken na de besteldatum (1 + 21 = 22 augustus !!!).
Je kunt dus gewoon exact 21 dagen optellen bij de datum van bestelling. Joepiieeeeeeee !!!!! :) :) :)
Ik hoop het ook 1 augustus besteld en vrijdag op vakantie.
Helaas heb ik geen Mijn pakket op dat adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen zijn echt TE ongeduldig en irritant, gewoon rustig wachten, komt vanzelf wel >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 10:01

Rem

Aangezien iedereen hier zo ongeduldig als wat is, vinden jullie het vast leuk om te horen dat bij mij de tablet net is binnengekomen via surfspot. Ze komen er dus echt aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Rips10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 06:52:
[...]

Er staat gewoon een bezorgdatum bij, bij degene die het pakketje al hebben gevonden op mijnpakket. De eerste batch zal waarschijnlijk vandaag geleverd worden. Ben benieuwd wanneer de volgende komen :) (5 Augustus besteld)
En zoals ik gisteren al aangaf, bij mij staat er nu dus donderdag. Nu zie ik ook 2 pakketjes. De zending is gewoon doorgegeven in het systeem van PostNL maar nog niet opgehaald. Pas als we een mailtje krijgen, dan zijn ze daadwerkelijk de deur uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:22
Rem schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:18:
Aangezien iedereen hier zo ongeduldig als wat is, vinden jullie het vast leuk om te horen dat bij mij de tablet net is binnengekomen via surfspot. Ze komen er dus echt aan!
Pics or it didn't happen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Rem schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:18:
Netjes! :-) Veel plezier ermee! (en je had zeker geen mailtje van surfspot ontvangen he, dat ie eraan kwam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:16:
Sommige mensen zijn echt TE ongeduldig en irritant, gewoon rustig wachten, komt vanzelf wel >:).
Het is niet zozeer dat ik ongeduldig ben (ben ik wel een beetje natuurlijk ;) ), maar ik zit momenteel alleen thuis en ik weet nu niet of het ding vandaag binnen komt, morgen, binnen welk tijdsvak etc.
Ik kan niet even gaan gamen, want dan hoor ik de bel niet :/

Dus het is gewoon onpraktisch dat ik geen info heb, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 25-09 08:33
DCG909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Het is niet zozeer dat ik ongeduldig ben (ben ik wel een beetje natuurlijk ;) ), maar ik zit momenteel alleen thuis en ik weet nu niet of het ding vandaag binnen komt, morgen, binnen welk tijdsvak etc.
Ik kan niet even gaan gamen, want dan hoor ik de bel niet :/

Dus het is gewoon onpraktisch dat ik geen info heb, snap je?
Dan doe je de deuren open, zet je het geluid uit en ga je een rustig spel spelen... dan moet je het wel horen :P

/me zit momenteel rustig te gamen aan de straatkant van het huis, met de kennis dat er toch geen post / pakketjes voor 11 uur worden bezorgd en gewend is dat pakketjes pas rond 4 uur aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:49
Komt het even goed uit dat ik een draadloze bel naast mijn pc heb hangen :Y)

Maar het zal me wel verbazen als hij vandaag aankomt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hier wil het wel eens variëren hoe laat iets komt....
Vaste bezorger: Meestal tussen 8:00 en 10:00; Soms tussen 11:00 en 13:00; zelden 13:00 +

"Vreemde" bezorger (vaste is ziek oid): Geen pijl op te trekken -.-"

Mijn kamer zit ook aan de achterzijde :/

Ah, well.
We'll see what happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
MijnPakket wil niet laden. Hebben we het nou overbelast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
yur400 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:33:
MijnPakket wil niet laden. Hebben we het nou overbelast? :P
Denk het wel. Hij doet het bij mij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hier ook net bezorgd. Zat trouwens niet erg goed verpakt. Gewoon de tablet in een doos, geen opvulling o.i.d. had best wat netter gemogen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:51:
Hier ook net bezorgd. Zat trouwens niet erg goed verpakt. Gewoon de tablet in een doos, geen opvulling o.i.d. had best wat netter gemogen :o
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat je status op surfspot.nl dan nu is eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
pics please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Toch wel de MS doos erom zeker?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

warhamstr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

Toch wel de MS doos erom zeker?
Jazeker, en daarom nog een doos. Maar de MS doos had vrij spel in die doos :)! Pics kan ik niet maken, want mijn vader heeft hem thuis in ontvangst genomen en was even zo aardig om te bellen :9

Status op Surfspot niet veranderd...

Ik snap die pics or it didn't happen nooit.... afwachten is een goede zaak ;) heb wel deze pic als dat jullie tevreden stelt :9~

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/popysgvyd/surfspot_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Helaas komt de mijne morgen pas. Ik zie ook 2 pakketjes staan. Zal vast wel de cover zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 25-09 08:33
Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:08:
[...]

Jazeker, en daarom nog een doos. Maar de MS doos had vrij spel in die doos :)! Pics kan ik niet maken, want mijn vader heeft hem thuis in ontvangst genomen en was even zo aardig om te bellen :9

Status op Surfspot niet veranderd...

Ik snap die pics or it didn't happen nooit.... afwachten is een goede zaak ;) heb wel deze pic als dat jullie tevreden stelt :9~
Had jij wel een email gekregen, of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Arnlith schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Had jij wel een email gekregen, of niet? :P
Helemaal niks, nada, noppes ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Rem, klopt het dat jij ook geen email van SurfSpot hebt gekregen waarin de exacte afleverdatum werd bekendgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Helemaal niks, nada, noppes ;-)!
Waarom surfspot dan nog extra geld voor die dingen vraagt... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ik vind inderdaad dat Surfspot één ongeorganiseerde bende is. Ze verdienen goed geld aan ons want ze vragen veel meer voor de tablets dan dat MS dat doet. Vervolgens is er geen communicatie niets. Zo ga je niet om met klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Appleman schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:25:
Ik vind inderdaad dat Surfspot één ongeorganiseerde bende is. Ze verdienen goed geld aan ons want ze vragen veel meer voor de tablets dan dat MS dat doet. Vervolgens is er geen communicatie niets. Zo ga je niet om met klanten.
Ben ook benieuwd of ze nou achteraf gaan kijken of de tablets wel aangekomen zijn |:( je zou zeggen als de tablet verzonden is dat hij bij Surfspot ook op verzonden moet staan :D beetje dommies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg, het is me allemaal wat hoor ;w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je een beetje overdrijft. True, ze kunnen ons niet precies aangeven wanneer we het binnen krijgen. Maar dat komt door dat ze zo afhankelijk zijn van andere partijen. Daarbij vind ik het 'goed geld verdienen' een beetje overdreven. ze maken ook kosten om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 16:43
zojuist deze mail van surfspot ontvangen:

Beste SURFspot.nl klant,

Hierbij willen wij je informeren dat de door jou bestelde Surface vandaag, woensdag 21 augustus, bij PostNL is aangeboden en morgen bij je bezorgd zal worden.

Wij danken je voor je bestelling via SURFspot.nl en wensen je alvast heel veel plezier toe met de bestelde Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Hier dezelfde mail idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Roelant001 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:31:
zojuist deze mail van surfspot ontvangen:

Beste SURFspot.nl klant,

Hierbij willen wij je informeren dat de door jou bestelde Surface vandaag, woensdag 21 augustus, bij PostNL is aangeboden en morgen bij je bezorgd zal worden.

Wij danken je voor je bestelling via SURFspot.nl en wensen je alvast heel veel plezier toe met de bestelde Surface.
die heb ik ook.. lekker :(
waarom nou weer morgen, ik wilde m vandaag :P

edit: zijn er mensen die m wel al hebben, maar alsnog deze mail hebben ontvangen? zou me niks verbazen als surfspot dit maar een beetje gokt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Richard89 op 21-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Richard89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

die heb ik ook.. lekker :(
waarom nou weer morgen, ik wilde m vandaag :P
Ik gisteren al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh. Ik heb die mail nu ook binnen gekregen. Ik verwachtte hem ook vandaaag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:34
Ik heb ook zojuist een mailtje gekregen dat ik hem morgen krijg, terwijl ik 7 augustus heb besteld. Blijkbaar hebben ze wat extra besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Krijg de mijne morgen ook binnen, maar ik ben een groot deel van de dag niet thuis.

Is dit zo'n pakket waarbij alleen ik mag tekenen voor ontvangst, of mogen m'n ouders dat ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Koen__ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:35:
Krijg de mijne morgen ook binnen, maar ik ben een groot deel van de dag niet thuis.

Is dit zo'n pakket waarbij alleen ik mag tekenen voor ontvangst, of mogen m'n ouders dat ook doen?
mits ze een ID kaart van je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:34:
meh. Ik heb die mail nu ook binnen gekregen. Ik verwachtte hem ook vandaaag :|
Daarom wilde ik ook een betere communicatie.. je ziet dat mensen m binnen hebben en daar ga je zelf ook van uit, en dan toch een beetje blij gemaakt met dooie mus.. ik vind dat gewoon jammer, vooral omdat ik gister contact met ze had en ze vertelden dat hij vandaag zou komen.

"maar ze komen van een andere partij", prima maar dat kunnen ze dan toch ook zeggen?

voor die 20 euro extra hadden ze best iets meer info kunnen proberen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net de mail van surfspot ontvangen.
Wordt morgen geleverd.
Besteldatum: 1 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:58
Zelfde mail ontvangen. Lekker dan, heb 'm al op 24 juli besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Ook de mail, morgen dus helaas :-( (of hebben de mensen die 'm vandaag hebben ontvangen ook mail gekregen dat ze 'm morgen krijgen :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:14
Zhero10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:40:
Ook de mail, morgen dus helaas :-( (of hebben de mensen die 'm vandaag hebben ontvangen ook mail gekregen dat ze 'm morgen krijgen :P ?)
Daar hopen we dan maar even op ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Zhero10 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:40:
Dit vraag ik me ook af ja ;-) *hoopt op een ja*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surfspot doet wel erg vreemd, op Facebook geven ze aan dat als je bij de eerste lichting zit, dat de tablet vandaag word bezorgd.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7528164/SS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:42:
Surfspot doet wel erg vreemd, op Facebook geven ze aan dat als je bij de eerste lichting zit dat de tablet vandaag word bezorgd.
[afbeelding]
ja.. (dat was tegen mij), dus ik had er nu ook echt wel op gerekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:42:
Surfspot doet wel erg vreemd, op Facebook geven ze aan dat als je bij de eerste lichting zit, dat de tablet vandaag word bezorgd.
[afbeelding]
Dat werd daar wel gesteld jah, maar het lijkt me toch wel dat een officiële mail een tweet overruled ;) Komop ff volhouden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou ja ik snap het wel, dit is gewoon logistiek een slag om de arm houden. En vandaag of morgen een tablet, het is vast niet het einde van de wereld als het pas morgen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
Net een mail gehad dat hij morgen geleverd gaat worden, gaat de bel! Raad eens PostNL met de Surface! Ik kon hem ook niet in mijn PostNL account zien.

Pics

http://imageshack.us/photo/my-images/818/d0yx.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:23
Als ik op mijnpakket kijk, dan staat er gewoon dat hij morgen wordt geleverd. Normaal zou daar dan staan dat de zending is afgeleverd, of dat de bezorger onderweg is. Ga dus maar gewoon uit van morgen als dit er niet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:14
menalert schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:45:
Net een mail gehad dat hij morgen geleverd gaat worden, gaat de bel! Raad eens PostNL met de Surface! Ik kon hem ook niet in mijn PostNL account zien.

Pics

Dat is iig positief ^O^ Geeft de man hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed nieuws haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10

Pics

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
thatanas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Hahaha inderdaad.. (en dan gewoon alsnog morgen "pas" te tablet krijgen, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr

Pics

Haha kloten, weer stress. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
ik heb surfspot een mail gestuurd of ze misschien een track n trace nummer hebben, maar dat zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Nu komt PostNL vandaag sowieso bij me langs ... met een studieboek ..., dus laten we hopen dat daar nog een mooie, leuke verrassing bijzit :P . Wel pas tussen 16:30 en 18:30 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 19:50
thatanas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Geen goed nieuws :P Nu worden mijn broer en ik weer ongeduldig aangezien wij hem ook voor 30 juli hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Hier overigens wel goed verpakt met bubbeltjes plastic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 22:54
mail zojuist ontvangen

Beste SURFspot.nl klant,

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inbedrijf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:49:
mail zojuist ontvangen

Beste SURFspot.nl klant,

..........
Ja dit mailtje heeft Menalert ook ontvangen, maar de tablet werd vandaag wel bezorgd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Het was ook niet aangetekend verstuurd zei de pakketbezorger, alleen handtekening en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Misschien woont hij naast het distributiecentrum, en daardoor geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 05:20
25 juli besteld. Net mail ontvangen dat die morgen bezorgd wordt. Goed geregeld.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tablet afgelopen maandag besteld, vanmorgen een mail gekregen dat ik hem morgen al kan verwachten. Daar had ik dus totaal geen rekening mee gehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:18:
Tablet afgelopen maandag besteld, vanmorgen een mail gekregen dat ik hem morgen al kan verwachten. Daar had ik dus totaal geen rekening mee gehouden!
haha, gewoon iedereen dezelfde mail gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:18:
Eerste wat mij te binnen schoot bij jouw bericht was 'aha, die mailtjes van Surfspot stellen dus eigenlijk niks voor'. Ik kan me namelijk niet voorstellend dat jij je surface morgen al binnen hebt als je 'm afgelopen maandag hebt besteld. Al is het maar omdat Surfspot elke keer roept dat je hem 3 weken na bestelling geleverd krijgt.

Begrijp me niet verkeerd trouwens, ik hoop voor je dat je hem morgen krijgt, maar ik heb toch 't idee dat die mailtjes naar iedereen zijn verstuurd ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Zijn wij (de mensen die vandaag geleverd hebben gekregen) toevallig degenen die de tablet zonder cover hebben besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik heb de type cover besteld.
Zou dat echt de reden kunnen zijn dat die van jullie er vandaag al is? Lijkt me alsnog vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar besteld (zonder cover) en daar had (heb) ik geen spijt over doch Surface 2 is merk waardig vlugger!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 12:00 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.