Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:18
Heeft lang genoeg geduurd iedergeval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Richard89 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:48:
Kan niet wachten om dat ding te proberen :-)

leuk hoor zon aanbieding, maar dat je er "zo lang" op moet wachten, had van mij niet gehoeven ;)
De levertijden waren al bekend voor dat je kon bestellen en dit is in initiatief van Surfspot naar aanleiding van de interesse vanuit de studenten. Als die actie er niet was en mensen inderdaad via hun instellingen de tablets zou bestellen zou je tot minimaal 1 september moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:03
Zo te zien is het bericht op de HAN aangepast naar:
Tijdelijk aanbod: Microsoft Surface RT-tablet!
De aanbieding is verlengd tm 30 september 2013. Eerder kon je via de HAN bestellen maar vanaf nu verloopt de bestelling via Surfspot. Het aanbod is geldig voor studenten en medewerkers van HO en WO instellingen. Daarom geldt er een educatieve korting.

Er zijn verschillende types variërend in prijs van € 209,75 tm € 299,50. De HAN verleent geen support op deze tablets.

Op de site van Surfspot kun je inloggen met je HANaccount. Kies bij instellingen ‘Hogeschool van Arnhem en Nijmegen’. Zie verder de informatie op de site van Surfspot.
Plaatsingsdatum: 12 augustus 2013
Bron: Insite ICT
Zou mooi zijn als de HAN op 12 augustus besteld heeft, dan zijn die hopelijk ook eerder binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Ik volg dit topic al een tijdje. Is er inmiddels iets bekend voor de mbo studenten in nederland?

[ Voor 7% gewijzigd door harmz op 17-08-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
Tommiiee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:32:
Ik heb nog geen mailtje gehad van Surfspot en heb toch de 24e al een bestelling geplaatst.
Mijn broer heeft op de 25e en ik op de 27e een bestelling geplaatst. Ook hier nog geen mail :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:25
Junia schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:39:
[...]

Mijn broer heeft op de 25e en ik op de 27e een bestelling geplaatst. Ook hier nog geen mail :/
Ga er maar vanuit dat Surfspot een mal stuurt zodra de Surface daadwerkelijk is verzonden c.q. onderweg is. Dat doen ze normaal gesproken en daar is het systeem dan ook op ingericht. De mail die DCG909 heeft ontvangen is een reactie op een gestelde vraag en maakt geen onderdeel uit van de normale procedure. Ik neem aan dat iedereen maandag/dinsdag bericht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

*knip*, als je niets zinnigs te melden hebt reageer dan gewoon niet.

[ Voor 84% gewijzigd door Perkouw op 17-08-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bartjuh schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:45:
[mbr]*knip*, als je niets zinnigs te melden hebt reageer dan gewoon niet.[/]
Behoorlijk zinnig, want in de officiële verklaring staat (nota bene op Tweakers):
Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten
nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten
http://www.yourwindowstab...-kortingsactie-uitgelegd/

Kortom; studenten.

Dit is niet lullig of elitair bedoelt ofzo (!!! zoals het nu schijnbaar wordt geïnterpreteerd), dit is gewoon EXACT zoals het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

Bartjuh schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:06:
[...]

Behoorlijk zinnig, want in de officiële verklaring staat (nota bene op Tweakers):

[...]

nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten
http://www.yourwindowstab...-kortingsactie-uitgelegd/

Kortom; studenten.

Dit is niet lullig of elitair bedoelt ofzo (!!! zoals het nu schijnbaar wordt geïnterpreteerd), dit is gewoon EXACT zoals het er staat.
Zelfs voor leerlingen/leerkrachten van een basisschool is de tablet te bestellen, als hun school maar meedoet. Je poging uit te leggen dat met een student een HBO/WO student bedoeld wordt raakt dus kant nog wal. Hij is gewoon door onderwijsinstellingen te bestellen, of dit nu een basisschool is of een universiteit, dat maakt geen fluit uit ;). Wij als HBO'er/WO'er hebben wel het voordeel dat wij Surfspot achter ons hebben staan. MBO/Basisschool/Middelbaar onderwijs leerlingen zijn op dit moment helaas nog afhankelijk van hun school.

Van de microsoft actiewebsite: Klik

Interview met een ICT-Coordinator die meedoet aan de actie op een middelbare school voor VMBO/HAVO/VWO:

Gepersonaliseerd leren is de toekomst. Door rekening te houden met het feit dat iedereen anders leert, worden leerlingen voorbereid op de eisen van de wereld van morgen. Bij Microsoft zijn wij van mening dat technologie daarbij kan helpen. Of, om ICT-coördinator Iede Romkes te citeren: “Wij geloven dat we met digitale leermiddelen, gecombineerd met een Windows 8 tablet, we de leerlingen kunnen stimuleren hun eigen leerstijl te creëren en we ze hiermee een stukje vrijheid kunnen bieden”. Romkes werkzaam bij Guido de Brès, een middelbare onderwijsinstelling voor vmbo, havo en vwo. De scholengemeenschap maakt momenteel de overstap naar Windows 8 in zowel de docentenkamer als in het klaslokaal.

[ Voor 36% gewijzigd door Trackerfire op 17-08-2013 11:44 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Trackerfire schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:40:
[...]
Zelfs voor leerlingen/leerkrachten van een basisschool is de tablet te bestellen, als hun school maar meedoet. Je poging uit te leggen dat met een student een HBO/WO student bedoeld wordt raakt dus kant nog wal. Hij is gewoon door onderwijsinstellingen te bestellen, of dit nu een basisschool is of een universiteit, dat maakt geen fluit uit ;). Wij als HBO'er/WO'er hebben wel het voordeel dat wij Surfspot achter ons hebben staan. MBO/Basisschool/Middelbaar onderwijs leerlingen zijn op dit moment helaas nog afhankelijk van hun school.
Dan klopt de kop niet van Tweakers.net, dit topic, en vele andere sites. De kop is feitelijk fout. Topictitels veranderen dan maar?

Studenten vervangen door klanten van onderwijsinstellingen?

Als dat het geval is, dan maken MBO scholieren ook een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:33
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:43:
[...]

De levertijden waren al bekend voor dat je kon bestellen en dit is in initiatief van Surfspot naar aanleiding van de interesse vanuit de studenten. Als die actie er niet was en mensen inderdaad via hun instellingen de tablets zou bestellen zou je tot minimaal 1 september moeten wachten.
Ja dat weet ik hoor (volg t topic al tijdje),
Was meer dat ik m nu wel wil hebben :)
, dat ik moest wachten wist ik van tevoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Om in de stemming te komen voor volgende week als de surfaces worden geleverd, zo verwacht microsoft dat we ons gaan voelen :+ (die rooie cover die voorbij komt ziet er eigenlijk ook best wel nice uit)

[ Voor 16% gewijzigd door MusicAddict op 17-08-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 10:22
MusicAddict schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:31:
Om in de stemming te komen voor volgende week als de surfaces worden geleverd, zo verwacht microsoft dat we ons gaan voelen :+ (die rooie cover die voorbij komt ziet er eigenlijk ook best wel nice uit)

[video]
Misschien breek ik ook wel spontaan in een dansje uit wanneer de postbode aanbelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48
Ik hoop dat we nog een track & trace code krijgen...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigEagle schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:03:
Ik hoop dat we nog een track & trace code krijgen...
Als je via Campusshop.be besteld is dat in ieder geval wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Als je via Campusshop.be besteld is dat in ieder geval wel zo.
Via SurfSpot heb ik de Surface besteld...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Ach joh, geduld is een schone zaak. Ik ga ze wel even twitteren kijken of ze wat nuttigs te melden hebben.

/edit;

Wie heeft het gerucht in de wereld geholpen dat er geen batches zijn? De mensen die daardoor blij zijn geworden moet ik helaas teleurstellen. Tweet van surfspot:

RATBORG ‏@RATBORG 13 augustus
Bij een betaling op 4 augustus 2013, zit ik dan bij batch #1 of batch #2? @SURFSPOTNL #SurfaceRT

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL 13 augustus
@RATBORG Batch 2 en dan kun je uitgaan van een levertijd van ongeveer 3 weken. Overige vragen kun je het beste sturen naar info@surfspot.nl

Er zijn dus wel degelijk batches alleen er zit wat minder tijd tussen denk ik.

[ Voor 73% gewijzigd door Khayma op 18-08-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Appleman schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:37:
Ach joh, geduld is een schone zaak. Ik ga ze wel even twitteren kijken of ze wat nuttigs te melden hebben.

/edit;

Wie heeft het gerucht in de wereld geholpen dat er geen batches zijn? De mensen die daardoor blij zijn geworden moet ik helaas teleurstellen. Tweet van surfspot:

RATBORG ‏@RATBORG 13 augustus
Bij een betaling op 4 augustus 2013, zit ik dan bij batch #1 of batch #2? @SURFSPOTNL #SurfaceRT

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL 13 augustus
@RATBORG Batch 2 en dan kun je uitgaan van een levertijd van ongeveer 3 weken. Overige vragen kun je het beste sturen naar info@surfspot.nl

Er zijn dus wel degelijk batches alleen er zit wat minder tijd tussen denk ik.
Mijn bericht is het laatste officiële bericht van Surfspot en die vertelde dat er nog wel batches waren, daarna heeft iemand uit betrouwbare bron vernomen dat er geen batches meer waren (telefonisch contact dacht ik), maar dit is dus niet zo, de enige betrouwbare bron is Surfspot zelf ;). Laatste officiële bericht van Surfspot is dat de tablet waarschijnlijk de 23e bij iedereen van de eerste batch binnen is.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ik heb ze nu ook getweet of het klopt dat wij ze de 23ste kunnen verwachten. Ik heb zelf 30 Juli besteld dus ik verwacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

DCG909 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:07:
[...]

Eerdere quote:

Beste Dirk,

Je tablet zal aanstaande woensdag afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres:

-bla bla bla- 3124 LC Schiedam

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je.

Met vriendelijke groet,

-snip-

SURFspot.nl – Klantenservice

Dat was op de vraag of ik nog wel bij de 1e batch zat (voordat ik zo 1,2,3 terug kon vinden wanneer ik nu precies besteld had)
Waarschijnlijk woensdag dus Appleman :) de vraag is namelijk al gesteld door iemand anders hier op 't forum ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Trackerfire op 18-08-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Hmm, toen ik vroeg naar verdere bestelrondes zei Florian van de surfspot klantenservice het volgende
Beste ,

Bedankt voor je e-mail. Vanaf het moment dat je een Surface RT besteld kun je van een levertijd van ongeveer 3 weken uitgaan.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we graag van je.
daar maakte ik uit op dat er geen batches meer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hey jongens!
Ik ben net terug van het eerstejaarsweekend van Lucht en ruimtevaart van de TU delft dus heb de afgelopen paginas niet kunnen volgen. Ook ben ik vanaf morgen tot vrijdag weg (ontvangstweek Delft). Echter heb ik wel antwoord op het bericht dat ik naar hen stuurde, omdat ik mijn order wilde cancellen:
Beste Wesley,

We kunnen je order op dit moment niet meer annuleren. Het product zal aanstaande woensdag bij je afgeleverd worden. Je kan het dan retour laten sturen. Als het product dan retour is gekomen, kunnen we je betaling terugstorten.

De bestellingen zijn namelijk naar Microsoft gegaan en deze worden door een andere partij afgeleverd.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Forward hem maar naar mij. ;)

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Heb de mijne op 1 augustus besteld (1 dag nadat ze bij surfspot de bestellingen door gingen geven aan microsoft)

Hoop dat ie deze week binnen kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel tablets surfspot heeft verkocht de afgelopen tijd :)

tweetje van surfspot vanmorgen:

Hoi Richard, woensdag worden de tablets gestuurd naar de mensen die het voor 1 augustus hebben besteld.

Maarja, is dit woensdag verzonden vanaf X = donderdag in huis,
of woensdag verzonden en woensdag ook in huis..

maar dus of woensdag of donderdag :) (liever woensdag, heb nu wel lang genoeg gewacht :D )

[ Voor 65% gewijzigd door Richard89 op 19-08-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik heb net de mail binnen dat de distributeur de bestelling heeft ontavangen en voor de uitlevering zal gaan zorgen. Besteldatum was de 13e overigens, ben benieuwd.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooke schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:11:
Ik heb net de mail binnen dat de distributeur de bestelling heeft ontavangen en voor de uitlevering zal gaan zorgen. Besteldatum was de 13e overigens, ben benieuwd.
13 juli? Of 13 augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
13 augustus, want hij was pas vanaf 24 juli (officieel 25) te bestellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:
13 augustus, want hij was pas vanaf 24 juli (officieel 25) te bestellen.
Ach ja, natuurlijk.
Die mail kreeg ik al direct de volgende dag na mijn bestelling (2 augustus).
Vanaf die datum is het dan waarschijnlijk 3 weken wachten!

voor Rooke dus: 19 augustus + 3 weken denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:35:
[...]Ach ja, natuurlijk.
Die mail kreeg ik al direct de volgende dag na mijn bestelling (2 augustus).
Vanaf die datum is het dan waarschijnlijk 3 weken wachten!

voor Rooke dus: 19 augustus + 3 weken denk ik dan?
Yes, dat is volgens mij dat hij bij MS is besteld, meer niet.

Ik heb namelijk 26 juli besteld, en de 30ste van juli kreeg ik; "Bestelling in behandeling bij distributeur".

Het is, zoals we allemaal weten, inmiddels 19 augustus, dus ik durf wel met enige zekerheid te zeggen het weinig zegt over de leverdatum zijnde een paar dagen later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 23-09 05:20
;D Ik besteld op 25 juli. Nog niets gehoord. Deze week even afwachten en dan vriendelijk even vragen wat de verwachting is. Overigens, voor deze prijs neem ik de wachttijd gewoon toe.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Niemand heeft automatisch bericht gekregen van wanneer de levering zal zijn. De mensen die zeggen dat ze aankomende woensdag geleverd krijgen, hebben zelf naar Surfspot gemaild. Dus waarschijnlijk krijg jij (en ik :P) 'm ook gewoon woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
En toch denk ik dat het donderdag wordt, of de medewerker heeft mij vanmorgen een beetje met slechte woordkeuze een antwoord gestuurd. "woensdag worden de tablets gestuurd".

Maar surfspot is daar na een vraag nog niet verder op in gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleur cover hebben degene met een verzendmail besteld? Het viel mij op dat de zwarte cover op 2 dagen stond tijdens het bestellen. Terwijl de andere kleuren wel op 3 weken stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:55
Dit is wel zuur...Ik had op 14 juli al besteld bij de HAN. Krijg hem waarschijnlijk pas eerste week van september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:10:
Welke kleur cover hebben degene met een verzendmail besteld? Het viel mij op dat de zwarte cover op 2 dagen stond tijdens het bestellen. Terwijl de andere kleuren wel op 3 weken stonden.
Maakt niet uit.
Ik heb ook een zwarte besteld en wacht nu bijna 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:10:
alle tablets waren toen 3 weken, die 2 dagen was gewoon een foutje,
verder in de beschrijving stond/staat(?) ook gewoon dat ze de tablet voor je bestellen bij Microsoft en dat het vanaf 1 augustus 3 weken zou duren.

bestel je na de 1e van augustus, duurt het ongeveer ook 3 weken, maar hoe dat precies zit is volgens mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

als het namelijk altijd 3 weken is na je bestelling, waarom dan die eerste batch van 31 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Mutybay schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:11:
Dit is wel zuur...Ik had op 14 juli al besteld bij de HAN. Krijg hem waarschijnlijk pas eerste week van september.
14 juli? ze waren pas vanaf 24 juli te bestellen, bedoel je niet 14 augustus?
dan had je het wel kunnen weten dat het langer zou duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Richard89 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:15:
[...]

14 juli? ze waren pas vanaf 24 juli te bestellen, bedoel je niet 14 augustus?
dan had je het wel kunnen weten dat het langer zou duren
Hij heeft het via z'n school besteld, niet via Surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Hahn schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:16:
[...]

Hij heeft het via z'n school besteld, niet via Surfspot.
ah, natuurlijk, die optie was ik alweer helemaal vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard89 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

als het namelijk altijd 3 weken is na je bestelling, waarom dan die eerste batch van 31 juli?
Ik denk dat het oorspronkelijk wel de bedoeling was om met batches te werken.
Batch 1 bestaat dus wel degelijk en omvat iedereen die van 25 t/m 31 juli besteld heeft. Daarna heeft men klaarblijkelijk het batchsysteem losgelaten en worden de bestellingen per (werk)dag geregistreerd en verstuurd naar microsoft. En die gebruiken vervolgens de genoemde drie weken voor controle, administratie, etc etc en uiteindelijk dus na drie weken de uitlevering..... Denk ik...... ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:11
hberntsen schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:53:
Zo te zien is het bericht op de HAN aangepast naar:

[...]

Zou mooi zijn als de HAN op 12 augustus besteld heeft, dan zijn die hopelijk ook eerder binnen.
Ik mag toch hopen dat dit niet voor reeds gedane bestellingen geld, aangezien ik al betaald heb. Neem aan dat de HAN die gewoon zelf levert, weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:17:
[...]

Batch 1 bestaat dus wel degelijk en omvat iedereen die van 25 t/m 31 juli besteld heeft. Daarna heeft men klaarblijkelijk het batchsysteem losgelaten en worden de bestellingen per (werk)dag geregistreerd en verstuurd naar microsoft. En die gebruiken vervolgens de genoemde drie weken voor controle, administratie, etc etc en uiteindelijk dus na drie weken de uitlevering..... Denk ik...... ? :)
Ja dat zou nog wel eens een goeie kunnen zijn, ook omdat ik (hier?) ergens had gelezen dat ze niet vanuit surfspot zelf worden verzonden, als ik het goed heb,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
bdalenoord schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Ik mag toch hopen dat dit niet voor reeds gedane bestellingen geld, aangezien ik al betaald heb. Neem aan dat de HAN die gewoon zelf levert, weet iemand hier meer over?
Ik zal wel even een mailtje sturen! Reactie zal ik posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:17:
[...]

Ik had een mailtje naar SURFspot gestuurd met de vraag wanneer de volgende batch zou zijn. Ik kreeg dit terug als antwoord:
De Surface-tablets kunnen momenteel wekelijks besteld worden bij Microsoft en hebben dan een leveringstijd van ongeveer 3 weken.
Ik heb afgelopen donderdag (15 augustus) besteld en kreeg diezelfde avond nog een mailtje "bestelling in behandeling bij distributeur". Nu 3 weken wachten dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Heb de mijne blijkbaar op 4 augustus besteld, niet 1 augustus.
Beste Koen,

Jouw order zal later geleverd worden. De Surface tablets kennen een levertijd van 3 weken. Dit zal de laatste week van augustus worden verwachten we.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Koen__ schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:41:
Heb de mijne blijkbaar op 4 augustus besteld, niet 1 augustus.

[...]
Dan is de bestelling voor de periode 1 t/m 8 augustus blijkbaar pas op 9 augustus naar Microsoft gegaan? In dat geval is de levertijd dus voor de meesten (na batch 1) geen drie maar minimaal vier weken !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 13:01
Had zelf m besteld op 31 juli maar pas op 3 augustus betaald (was op vakantie). Kreeg 2 uurtjes na betaling zo'n mail dat ie in behandeling was, eens kijken wanneer ik m krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Maakt niet uit.
Ik heb ook een zwarte besteld en wacht nu bijna 3 weken.
Same here. 24 juli besteld, dus deze week mogen ze wel komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
En ook maar hopen dat ze 's ochtends langskomen....
Moest met UPS (dacht dat die gebruikt werd hiervoor?) tot 10 uur 's avonds wachten op mijn laptop (alienware) :( Maar mijn Cooler Master zijpaneel kwam weer om 10 uur 's ochtends aan :)
iig nog één volle dag door komen tot de pakketen kunnen arriveren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 13:01
DCG909 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:59:
En ook maar hopen dat ze 's ochtends langskomen....
Moest met UPS (dacht dat die gebruikt werd hiervoor?) tot 10 uur 's avonds wachten op mijn laptop (alienware) :( Maar mijn Cooler Master zijpaneel kwam weer om 10 uur 's ochtends aan :)
iig nog één volle dag door komen tot de pakketen kunnen arriveren :s
Hebben jullie dan enige soort van bevestiging of tracking nummer ontvangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Nog niet, maar, als alles goed is kunnen de pakketen morgen binnen komen ;)
Hopelijk worden er over een aantal uur verzendbevestigingen afgegeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Met morgen bedoel je woensdag neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dat bedoelt ie. Verder is dit geloof ik wel het 'duurste' ding is dat ik heb besteld waar zo slecht over word gecommuniceerd (leverancier <> klant)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
warhamstr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:58:
Dat bedoelt ie. Verder is dit geloof ik wel het 'duurste' ding is dat ik heb besteld waar zo slecht over word gecommuniceerd (leverancier <> klant)
Wat is er slecht aan? We waren geinformeerd dat het vanaf de eerste order (1 Aug) ongeveer 3 weken kan duren. Nu is het 3 weken verder dus kunnen we vandaag of morgen een trackntrace verwachten.

Pas als we aankomende Maandag nog geen surface en geen bericht hebben ontvangen, vind ik het slechte communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Basekid schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:02:
[...]

Wat is er slecht aan? We waren geinformeerd dat het vanaf de eerste order (1 Aug) ongeveer 3 weken kan duren. Nu is het 3 weken verder dus kunnen we vandaag of morgen een trackntrace verwachten.

Pas als we aankomende Maandag nog geen surface en geen bericht hebben ontvangen, vind ik het slechte communicatie.
Ik denk omdat we onderhand wat ongeduldig worden (ik althans) dat het daarom fijn zou zijn als surfspot gewoon echt een duidelijke datum geeft ipv "3 weken".

ik weet wel, dat wisten we allemaal van tevoren, maar dan nog is het nu wel fijn als je weet dat ie morgen komt, of donderdag/vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Voor de mensen die bij de HAN hebben besteld veranderd er niets. Bestelling wordt gewoon door de HAN geleverd.

Tablet's worden pas in september geleverd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als het dan maar wel in het begin van september is, twee weekjes wachten gaat nog wel :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ernemmer op 20-08-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Zodra de tablet's binnen waren zou die een bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Laatst online: 10:11
@Mutybay bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ik denk dat de tablets woensdag pas verzonden worden aangezien dat ook op twitter staat;

@SURFSPOTNL klopt het dat we de tablet woensdag kunnen verwachten? #surface

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL 19 augustus
@richardvdvelde Hoi Richard, woensdag worden de tablets gestuurd naar de mensen die het voor 1 augustus hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Klote :P

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Misschien een overbodige tip:

in de voorwaarden staat het volgende mbt levering: "De bestelling wordt aangetekend met handtekening voor ontvangst verzonden", ik weet niet of dir perse door diegene die het ook besteld heeft gedaan dient te worden,

anders moet je er even voor zorgen dat er een ID-bewijs klaar ligt zodat iemand anders ook het pakketje aan mag nemen :).

(zo heb ik het tijdje terug met een telefoon gedaan, mn tante met hele andere achternaam, maar ik mocht op vertoon van haar ID gewoon tekenen en pakket aannemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard89 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:03:
(zo heb ik het tijdje terug met een telefoon gedaan, mn tante met hele andere achternaam, maar ik mocht op vertoon van haar ID gewoon tekenen en pakket aannemen).
Zo heeft het bij een vorige baan 3 weken geduurd omdat dat juist niet mocht en de directeur, voor wie de telefoon was, er steeds niet was op het moment dat de bezorger kwam. Terwijl we zijn paspoort wel hadden.

Op de Surface werkt de xbox wireless reciever voor bijvoorbeeld SNES games. Zou deze ook werken?
http://dx.com/p/pc-wirele...0-controller-black-188982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:01:
[...]

Zo heeft het bij een vorige baan 3 weken geduurd omdat dat juist niet mocht en de directeur, voor wie de telefoon was, er steeds niet was op het moment dat de bezorger kwam. Terwijl we zijn paspoort wel hadden.

Op de Surface werkt de xbox wireless reciever voor bijvoorbeeld SNES games. Zou deze ook werken?
Hmm, welke koeriersbedrijf was dat?

Ik had t bij PostNL, werd niet moeilijk gedaan (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:01:
[...]

Zo te zien wel, ik heb de originele van MS zelf en het was letterlijk plug and play. Hou er wel rekening mee dat er nauwelijks spellen zijn die het ondersteunen... Ik heb stiekem best spijt dat ik m gekocht heb, ging er destijds van uit dat het haast niet anders kon dan dat GTA Vice City (mijn favo GTA of all time) ook op Windows zou komen, draait namelijk perfect op Tegra3 in Android apparaten. Helaas doet Rockstar er weinig moeite voor....
Wellicht haal ik m weer uit de kast als de update voor Halo Spartan er is die de controller support implementeert....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:11:
[...]

Zo te zien wel, ik heb de originele van MS zelf en het was letterlijk plug and play. Hou er wel rekening mee dat er nauwelijks spellen zijn die het ondersteunen... Ik heb stiekem best spijt dat ik m gekocht heb, ging er destijds van uit dat het haast niet anders kon dan dat GTA Vice City (mijn favo GTA of all time) ook op Windows zou komen, draait namelijk perfect op Tegra3 in Android apparaten. Helaas doet Rockstar er weinig moeite voor....
Wellicht haal ik m weer uit de kast als de update voor Halo Spartan er is die de controller support implementeert....
Hij is voor de RT en die heeft drivers (voor het origineel) de SNES emulator en VBA emulator worden goed ondersteunt en ook best veel apps als ik op youtube kijk. Maar blijf natuurlijk toch een Nederlander en als het voor de helft van de prijs kan, dan koop ik dat natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Toch jammer dat surfspot niet meer even heeft gereageerd op mn tweet of ze nou morgen verzonden worden of morgen geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:22:
[...]

Hij is voor de RT en die heeft drivers (voor het origineel) de SNES emulator en VBA emulator worden goed ondersteunt en ook best veel apps als ik op youtube kijk. Maar blijf natuurlijk toch een Nederlander en als het voor de helft van de prijs kan, dan koop ik dat natuurlijk :*)
Ik ken de SNES en VBA emu, heb zo ook beiden erop staan, maar desondanks ligt mijn ontvanger al een paar maanden in de kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:51:
[...]

Ik ken de SNES en VBA emu, heb zo ook beiden erop staan, maar desondanks ligt mijn ontvanger al een paar maanden in de kast :)
Maar voor je RT of android device? Volgens mij heeft de RT een veel betere ondersteuning dan android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik verwacht vandaag eigenlijk geen email meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Basekid schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:08:
Ik verwacht vandaag eigenlijk geen email meer :'(
Ik heb er nog 1 tweetje aan gewaagd, maar ben bang dat ik of geen antwoord meer krijg, of inderdaad pas morgen de verzending zal plaatsvinden en we donderdag pas uit onze plaat kunnen gaan..

Dit lijkt me trouwens wel tof: http://www.microsoft.com/...box-smartglass-on-surface

Alleen heb ik atm geen Gold meer, dus internet explorer en Xbox Music is niet te gebruiken, maar om films als door airplay naar je xbox te streamen lijkt me wel leuk

[ Voor 29% gewijzigd door Richard89 op 20-08-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:04:
[...]

Maar voor je RT of android device? Volgens mij heeft de RT een veel betere ondersteuning dan android.
* Tomba kijkt even naar de topic titel...
Mijn Surface RT dus ;) (heb deze vorig jaar november uit de UK geïmporteerd, bij deze actie heeft mijn vriendin vanwege onze goede ervaringen ermee er zelf ook 1 besteld, deze keer met typecover)
Wist niet eens dat de ontvanger op Android werkte eigenlijk, die meuk komt er hier niet in ;)
* Tomba denkt hardop, zijn er überhaupt Android tablets/phones met een USB aansluiting?

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 20-08-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, dit topic is niet bedoeld voor technische vragen, dwz vragen over functioneren of over accessoires horen hier niet thuis.

Zie verder [WRT] [W8] Accessoires voor de Surface RT/Pro en andere topics in Overige Tablets, of open een apart topic daar :)

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 20-08-2013 15:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Tomba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

* Tomba kijkt even naar de topic titel...
Mijn Surface RT dus ;) (heb deze vorig jaar november uit de UK geïmporteerd, bij deze actie heeft mijn vriendin vanwege onze goede ervaringen ermee er zelf ook 1 besteld, deze keer met typecover)
Wist niet eens dat de ontvanger op Android werkte eigenlijk, die meuk komt er hier niet in ;)
* Tomba denkt hardop, zijn er überhaupt Android tablets/phones met een USB aansluiting?
Ja er zijn een paar telefoons, onder andere de one X met een micro naar usb converter en tablets, onder andere de transformer prime. Maar goed de tablet zelf zal morgen wel verzonden worden. Hier had inderdaad surfspot iets beter over kunnen communiceren

[ Voor 8% gewijzigd door Ealanrian op 20-08-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ealanrian schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Ja er zijn een paar telefoons, onder andere de one X met een micro naar usb converter en tablets, onder andere de transformer prime. Maar goed de tablet zelf zal morgen wel verzonden worden. Hier had inderdaad surfspot iets beter over kunnen communiceren
Jep, mee eens.. en ik denk dat ik een beetje genegeerd wordt met mn vragen :-P
Wellicht dat iemand via de FB pagina meer succes heeft? (of we wachten het gewoon af, maar ik wil t stiekem eigenlijk wel weten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de veronderstelling dat de tablets morgen geleverd worden bij de meeste, gaat het hier nogal ontploffen morgen. :D

De mijne is besteld via Campusshop.be en wordt morgen besteld bij Microsoft, dan is het wachten op de levering... Volgens hen is het binnen de 3 weken na bestelling bij MS, hopelijk is er geen vertraging vanwege het succes van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Mijn Pakket bij PostNL komt hij morgen. (Surfspot) Daar staat de zending in, als afleverdatum woensdag 21 aug.

status: "zending wordt voorbereid door de verzender" Dus geen garantie

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Nou, ik heb vanuit Surfspot wat anders gehoord. Onderstaande citaat uit de mail die ik ontvangen heb geeft aan dat ze verwachten dat de Surface RT's woensdag verzonden gaan worden. Het blijft wel een "verwachting", dus het is ook goed mogelijk dat het toch vandaag of wellicht zelfs later in de week wordt.

"We verwachten dat jouw bestelling morgen wordt verstuurd. Je ontvangt ook nog een e-mail met een bevestiging hiervan. We kunnen helaas niet exact zeggen wanneer deze arriveert. Het pakketje wordt in ieder geval twee keer aangeboden op je huisadres, mocht er niemand zijn dan kun je deze altijd later ophalen bij het postkantoor."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:44:
Volgens Mijn Pakket bij PostNL komt hij morgen. (Surfspot) Daar staat de zending in, als afleverdatum woensdag 21 aug.

status: "zending wordt voorbereid door de verzender" Dus geen garantie
Heb jij al een barcode van PostNL ontvangen? Zover ik heb begrepen hebben niet veel anderen deze ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Jep bij mij ook een melding in mijn pakket, en nee nog geen 3S code ontvangen, staat alleen dat er een pakket vanuit surfspot onderweg is voor morgen :) :Y)

Op de pagina zelf staat wel een 3s code, dus ze zijn wss vergeten te mailen

[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 20-08-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Laatst online: 25-09 12:33
Waar zien jullie die codes eigenlijk?
Klinkt misschien heel achterlijk, maar hoe komt hij bij Mijn Pakket te staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Waarschijnlijk hebben ze al redelijk veel besteld, dan komt het automatisch bij Mijn Pakket te staan, gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Je kan in de instellingen aanvinken dat automatisch alle pakketen die naar je adres worden verstuurd meteen zichtbaar worden in MijnPakket. Dat is dus schijnbaar sneller dan dat je normaal gesproken je 3S code krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
MusicAddict schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:07:
Je kan in de instellingen aanvinken dat automatisch alle pakketen die naar je adres worden verstuurd meteen zichtbaar worden in MijnPakket. Dat is dus schijnbaar sneller dan dat je normaal gesproken je 3S code krijgt :P
Oh, in dat geval is er nog niets onderweg naar mij :(
Ook is de status op de Surfspot website hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Bioflap schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:10:
[...]

Oh, in dat geval is er nog niets onderweg naar mij :(
Ook is de status op de Surfspot website hetzelfde.
Moet wel precies overeenkomen met adres + adressering waarmee je besteld hebt blijkbaar. Kan vast een punt al verschil maken..
Om het je makkelijk te maken, laten we alle pakketten die onderweg zijn naar de adressen in jouw adresboek en geadresseerd zijn aan jou, automatisch zien in MijnPakket. Het kan zijn dat je dit niet wil. Dan kun je dat hieronder uitzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 20-08-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
MusicAddict schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:11:
[...]

Moet wel precies overeenkomen met adres + adressering waarmee je besteld hebt blijkbaar.

[...]
Heb het even nagekeken, en het klopt precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Wanneer hebben jullie besteld ?? Is misschien handig voor de mensen die nog niks binnen hebben zodat ze weten wanneer we het ongeveer kunnen ontvangen :P

Ik heb trouwens nog niks

Edit:

4-8 besteld

[ Voor 6% gewijzigd door yesjohn op 20-08-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
*knip*
Modbreak:Niets ontvangen en ook niets nuttigs bijgedragen aan het topic. Dergelijke one-liners mag je verder achterwege laten

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 20-08-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ealanrian schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:55:
[...]

Heb jij al een barcode van PostNL ontvangen? Zover ik heb begrepen hebben niet veel anderen deze ontvangen.
Bij mij staat wel een 3S code. 31 juli besteld overigens.
MijnPakket geeft overigens niet altijd 100% correcte informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

Bij mij staat wel een 3S code. 31 juli besteld overigens.
MijnPakket geeft overigens niet altijd 100% correcte informatie.
En de afleverdatum ervan is morgen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:49
24 Juli besteld, maar ik zie niks in de MijnPakket app, ik kan de instelling waar jullie het over hebben trouwens ook niet vinden in de iPhone App, maar de website van MijnPakket geeft wel aan dat pakketjes automatisch toegevoegd worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Kremx op 20-08-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 16:03
Lekker handige feature. Als ik jullie goed begrijp kan je dus monitoren wat de buren voor pakketjes binnenkrijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Zojuist dit gehad:

Beste Richard, als je bij de eerste lichting zit dan wordt morgen de Tablet geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Viperke schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:32:
Lekker handige feature. Als ik jullie goed begrijp kan je dus monitoren wat de buren voor pakketjes binnenkrijgen??
Nee je moet eerst een 3S code gebruiken die ook echt voor jou op jou adres komt de eerste keer voordat je kan activeren dat alle volgende pakketjes gewoon er in komen te staan ;).

Dus het is wel 'veilig', anders was het inderdaad wel heeel makkelijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 20-08-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:38
Ik zie in mijn PostNL ook staan dat hij morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Laat de lege one-liners en zinloze status "updates" maar achterwege. Oftewel: meld iets nieuws als je echt wat nieuws te melden hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Mods zijn beetje chagrijnig? :)

Ik heb helaas nog niks ontvangen terwijl ik 31 juli besteld heb, lekker weer.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 22:54
Ik heb zo'n idee dat MS niet zijn pakketen laat afleveren via PostNL. Ik denk eerder dat UPS of een andere partij dit voor ze doet. Maar we zullen het zien morgen, of er een paar mensen blij zijn morgen of helemaal niemand of allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze mod ziet teveel ongeduldige kinderen ;) . Jullie zijn studenten, act your age :)

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.